Ah daar zijn ze. De gasten die je laten denken dat het een makkelijke avond gaat worden, maar daarin tegen krijg je keiharde tikken en zit je verbaasd aan de bar na 40 minuten.quote:Op maandag 12 april 2010 21:17 schreef Wokschotel het volgende:
Leuk, tennis![]()
Vorig jaar na 14 jaar niets gedaan te hebben ook maar weer eens begonnen. Jawel, 8/8 als speelsterkte en die heb ik ook op het 2010 pasje ondanks dat ik op dit moment 5.7/6.1 ben. Speel nu landelijk zondag 4e klasse heren. Altijd leuk, tegenstanders die niet kunnen geloven dat ze van een 8 verliezen
Ik zou het knap van je vinden als je als 5.7/6.1 wedstrijden zou winnen op landelijk 4e klasse niveau...en hoe kan je na 14 jaar niets gedaan te hebben weten dat je 5.7/6,1 bent?quote:Op maandag 12 april 2010 21:17 schreef Wokschotel het volgende:
Leuk, tennis![]()
Vorig jaar na 14 jaar niets gedaan te hebben ook maar weer eens begonnen. Jawel, 8/8 als speelsterkte en die heb ik ook op het 2010 pasje ondanks dat ik op dit moment 5.7/6.1 ben. Speel nu landelijk zondag 4e klasse heren. Altijd leuk, tegenstanders die niet kunnen geloven dat ze van een 8 verliezen
Heel simpel: 1 oktober 2009 weer begonnen met tennis, 1 november (ofzo) worden de speelsterktes 2010 bepaald dus bij mij bleef het dus 8. Vanaf 1 november heb ik wel wintercompetitie gespeeld en 2 toernooitjes gespeeld in de winter en toen was ik 5.7 En overigens zie ik nu de typo, het is de 5e klasse heren zondagcompetitie. Valt nog wel mee dusquote:Op maandag 12 april 2010 21:23 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik zou het knap van je vinden als je als 5.7/6.1 wedstrijden zou winnen op landelijk 4e klasse niveau...en hoe kan je na 14 jaar niets gedaan te hebben weten dat je 5.7/6,1 bent?
edit) oh heren, maar goed, mijn 2e opmerking blijft
Ben je een kloon van Smaharbaquote:
QFT.quote:Op maandag 12 april 2010 22:54 schreef de_boswachter het volgende:
AAsports = kutsite inderdaad.
Ik slacht nog liever eigenhandig een paard en maak daar snaren van, dan dat ik daar een rol van die meuk koop.
Koopt daar niet tennisliefhebbers.
Alsof jij daar ooit iets gekocht hebt..quote:Op maandag 12 april 2010 22:54 schreef de_boswachter het volgende:
AAsports = kutsite inderdaad.
Ik slacht nog liever eigenhandig een paard en maak daar snaren van, dan dat ik daar een rol van die meuk koop.
Koopt daar niet tennisliefhebbers.
quote:Op maandag 12 april 2010 22:58 schreef tennismania het volgende:
[..]
Alsof jij daar ooit iets gekocht hebt..
Wat insinueer je nou?quote:Op maandag 12 april 2010 22:58 schreef tennismania het volgende:
Alsof jij daar ooit iets gekocht hebt..
Oke, ik dacht ik geef jullie gewoon wat tips over tennismateriaal. Maar blijkbaar zijn jullie allemaal zo merkgeil dat jullie alleen bij TennisDirect veel te veel geld betalen voor tennisspullen. Ik heb het met mijn materiaal ook gered tot 2,3. Maar maakt verder niet uit. Maar hoef je niet meteen te zeggen dat het een kutwebsite is..quote:Op maandag 12 april 2010 23:01 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat insinueer je nou?
Jij weet wat en waar ik wel/niet bestel?
Als ik zeg dat dat een kut website is dan is dat een kutwebsite.
Wat maakt jou dat uitquote:Op maandag 12 april 2010 23:05 schreef tennismania het volgende:
Oke, ik dacht ik geef jullie gewoon wat tips over tennismateriaal. Maar blijkbaar zijn jullie allemaal zo merkgeil dat jullie alleen bij TennisDirect veel te veel geld betalen voor tennisspullen. Ik heb het met mijn materiaal ook gered tot 2,3. Maar maakt verder niet uit. Maar hoef je niet meteen te zeggen dat het een kutwebsite is..
Eens. Laten we het hebben over tennis.quote:Op maandag 12 april 2010 23:10 schreef Norrage het volgende:
Hebben we eindelijk een goede tennisser op het forum proberen jullie hem weg te jagen!!!!
Het was zo gezellig in deze topicreeks! Laten we het gaan hebben over het mooie weer van aanstaand weekend!
Jij oordeelt toch ook dat tennisdirect duur is?quote:Op maandag 12 april 2010 23:12 schreef tennismania het volgende:
[..]
Omdat ik vind dat je niet moet oordelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |