hmm dat is wel heel scheef, hoe dat zo? Meestal is er nog wel een ander redelijk sterk teamquote:Op woensdag 14 april 2010 13:56 schreef senswal het volgende:
So lekkere competitie dit, de grootste tegenstander die ons nog te wachten staat heeft maarliefst één 7 in het team.![]()
Laten wij nou net met vier 6jes zijn
Oke dan mag je alvast een kratje bier langs de kant zetten.quote:Op woensdag 14 april 2010 13:59 schreef senswal het volgende:
[..]
Ook als we daar vorig jaar ook al met 6-0 van hadden gewonnen?
Welke klasse?quote:Op woensdag 14 april 2010 13:59 schreef senswal het volgende:
[..]
Ook als we daar vorig jaar ook al met 6-0 van hadden gewonnen?
Ja nu je het zegt, we waren eigenlijk gepromoveerd maar dat ging niet omdat daar al te veel of te weinig teams waren. Wellicht de reden dat het nu niet zo zwaar is...quote:Op woensdag 14 april 2010 14:34 schreef Bak_Beest het volgende:
[..]
Welke klasse?
Wij speelden als het goed is tegen de aanstaande kampioenen. Ik heb even de overige ratings bekeken maar is duidelijk het beste met hun eerste twee singles in de 4 actueel en de rest tussen 5 en 6. De rest van de teams hebben een enkel 5je en de rest 6 en 7. Ik kan weer een gewaagde uitspraak doen, dit jaar voor de 6e achtereenvolgende keer 2e worden zit er makkelijk in.
Ohw absoluutquote:Op donderdag 15 april 2010 15:26 schreef Bak_Beest het volgende:
Lekker toch?
Ik speelde gisteren ook met een maat, maar alles ging echt net niet. Het was wel heel opvallend, netbandjes en passeerballen steeds net naast/achter de lijn. Dat soort dagen zitten er ook wel eens tussen blijkbaar, ik kon er eigenlijk wel om lachen, want dit was wel heel erg
.
Zijn het allemaal lui die jaren niet gespeeld hebben enzo....quote:Op donderdag 15 april 2010 15:50 schreef Norrage het volgende:
Bah, alle uitslagen van onze poule staan er eindelijk op...Zit er nog een team in met louter 7tjes en 8jes!! ik speel al jaren 6e klasse, maar zo'n slechte poule hebben we nog nooit gehad!! Echt ongelooflijk. 4 van de 8 teams zijn nu gewoon echt slecht. De kans dat we die allemaal met 8-0 winnen is aanwezig (niet te hard van stapel lopen natuurlijk)
In de 6e klasse behoren 6jes te zitten....
Zullen we maar van team ruilenquote:Op donderdag 15 april 2010 15:50 schreef Norrage het volgende:
Bah, alle uitslagen van onze poule staan er eindelijk op...Zit er nog een team in met louter 7tjes en 8jes!! ik speel al jaren 6e klasse, maar zo'n slechte poule hebben we nog nooit gehad!! Echt ongelooflijk. 4 van de 8 teams zijn nu gewoon echt slecht. De kans dat we die allemaal met 8-0 winnen is aanwezig (niet te hard van stapel lopen natuurlijk)
Ik ken een ander team dat speelt in klasse 4, en daar zitten alleen maar 7, 8 en 9tjes..quote:Op donderdag 15 april 2010 15:50 schreef Norrage het volgende:
Waar haal jij al die extreme waarden vandaan gast, Pietje Paulusma geeft als BBQ cijfer een 8 zeker?quote:
Ja elke keer die extreme waardes...ik zie overal nog gewoon 12, 13, 14 graden staan....quote:Op donderdag 15 april 2010 17:22 schreef Bak_Beest het volgende:
[..]
Waar haal jij al die extreme waarden vandaan gast, Pietje Paulusma geeft als BBQ cijfer een 8 zeker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |