abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80303489
quote:
Op woensdag 14 april 2010 13:56 schreef senswal het volgende:
So lekkere competitie dit, de grootste tegenstander die ons nog te wachten staat heeft maarliefst één 7 in het team.
Laten wij nou net met vier 6jes zijn
hmm dat is wel heel scheef, hoe dat zo? Meestal is er nog wel een ander redelijk sterk team
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_80303613
Nee is maar een poule van 4 teams
En ja 2 daarvan zaten we vorig dus ook al in de poule.
Oke dat andere team is dan nog een verrassing
pi_80304007
quote:
Op woensdag 14 april 2010 13:59 schreef senswal het volgende:

[..]

Ook als we daar vorig jaar ook al met 6-0 van hadden gewonnen?
Oke dan mag je alvast een kratje bier langs de kant zetten.
pi_80304717
quote:
Op woensdag 14 april 2010 13:59 schreef senswal het volgende:

[..]

Ook als we daar vorig jaar ook al met 6-0 van hadden gewonnen?
Welke klasse?

Wij speelden als het goed is tegen de aanstaande kampioenen. Ik heb even de overige ratings bekeken maar is duidelijk het beste met hun eerste twee singles in de 4 actueel en de rest tussen 5 en 6. De rest van de teams hebben een enkel 5je en de rest 6 en 7. Ik kan weer een gewaagde uitspraak doen, dit jaar voor de 6e achtereenvolgende keer 2e worden zit er makkelijk in .
pi_80305885
quote:
Op woensdag 14 april 2010 14:34 schreef Bak_Beest het volgende:

[..]

Welke klasse?

Wij speelden als het goed is tegen de aanstaande kampioenen. Ik heb even de overige ratings bekeken maar is duidelijk het beste met hun eerste twee singles in de 4 actueel en de rest tussen 5 en 6. De rest van de teams hebben een enkel 5je en de rest 6 en 7. Ik kan weer een gewaagde uitspraak doen, dit jaar voor de 6e achtereenvolgende keer 2e worden zit er makkelijk in .
Ja nu je het zegt, we waren eigenlijk gepromoveerd maar dat ging niet omdat daar al te veel of te weinig teams waren. Wellicht de reden dat het nu niet zo zwaar is...
  donderdag 15 april 2010 @ 12:53:36 #106
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_80340175
laat het niet doodgaan jongens, nog een paar dagen tot dag #2!
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
  donderdag 15 april 2010 @ 12:58:12 #107
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_80340370
Ohw sorry

Ik heb gister nog een uurtje gebald. Gelukkig niet te veel last van mijn hamstring. Eigenlijk is het sindsdien alleen maar minder geworden, maar ik voel het nog wel.
Wel maf dat ik ook mijn arm voelde na een uurtje. Spierpijn....

Verder wel lekker. Ik heb alleen maar over geslagen, maar redelijk aan mijn timing kunnen werken waardoor ik de bal een stuk cleaner weer raak

Vanavond weer. Een beetje doorzetten enzo.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_80340444
Gisterenavond weer getraind en het viel me zeker mee. Nergens meer last van Alleen lijk je altijd erg sloom als je een paar dagen flinke spierpijn heb gehad.
pi_80340586
Geniale partij gespeeld gisteren tegen een clubgenootje. Ik sta ze op dit moment echt errug lekker te raken. Jammergenoeg heb ik dat aanstaande zondag niet nodig tegen de slechte tegenstandres Maar niks fijner dan zo goed spelen als ik nu doe. Nu al 16 partijen op rij ongeslagen (ladderpartijen, clubkampioenschappen en competitie meegenomen ) Is best vervelend, elke keer die drankjes geven aan de tegenstander..weet je hoe duur dat is?
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_80342550
Ik komende zaterdag ook tegen de ws. kampioen als ik de speelsterktes bekijk.
Wij zijn niet in sterkste opstelling. Ik speel de mix en HD.
Heb dinsdag getrained en vanavond nog ff.
U MAD?
  donderdag 15 april 2010 @ 15:10:28 #111
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_80345800
Vanavond weer ff trainen met het team.
Ik moet zeggen dat we in dat opzicht dit jaar een stuk fanatieker zijn dan andere jaren.
Doordat ik niet hoef les te geven heb ik natuurlijk ook wel meer tijd, maar we spreken nu echt 1 keer per week met het hele team af en ik speel nog een keer gewoon met iemand uit me team op een andere dag.

2 keer door de weeks vrij spelen. dat heb ik al jaren niet meer gedaan
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
pi_80346402
Lekker toch?

Ik speelde gisteren ook met een maat, maar alles ging echt net niet . Het was wel heel opvallend, netbandjes en passeerballen steeds net naast/achter de lijn. Dat soort dagen zitten er ook wel eens tussen blijkbaar, ik kon er eigenlijk wel om lachen, want dit was wel heel erg .
  donderdag 15 april 2010 @ 15:37:30 #113
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_80346871
quote:
Op donderdag 15 april 2010 15:26 schreef Bak_Beest het volgende:
Lekker toch?

Ik speelde gisteren ook met een maat, maar alles ging echt net niet . Het was wel heel opvallend, netbandjes en passeerballen steeds net naast/achter de lijn. Dat soort dagen zitten er ook wel eens tussen blijkbaar, ik kon er eigenlijk wel om lachen, want dit was wel heel erg .
Ohw absoluut
Vorig jaar was ik zo veel met trainen bezig dat ik eigenlijk weinig zin had om zelf nog te spelen. Nu vind ik het wel lekker om zelf te ballen en het gevoel te hebben dat ik wat niveau krijg.

Met les geven krijg je wel redelijk wat gevoel en kun je soms nog wel mee spelen, maar het is niet je eigen niveau en je voetenwerk ed. worden er ook niet echt beter van. Dus dan is dit wel lekker
pi_80347349
Bah, alle uitslagen van onze poule staan er eindelijk op...Zit er nog een team in met louter 7tjes en 8jes!! ik speel al jaren 6e klasse, maar zo'n slechte poule hebben we nog nooit gehad!! Echt ongelooflijk. 4 van de 8 teams zijn nu gewoon echt slecht. De kans dat we die allemaal met 8-0 winnen is aanwezig (niet te hard van stapel lopen natuurlijk )
In de 6e klasse behoren 6jes te zitten....
  donderdag 15 april 2010 @ 15:53:09 #115
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_80347457
quote:
Op donderdag 15 april 2010 15:50 schreef Norrage het volgende:
Bah, alle uitslagen van onze poule staan er eindelijk op...Zit er nog een team in met louter 7tjes en 8jes!! ik speel al jaren 6e klasse, maar zo'n slechte poule hebben we nog nooit gehad!! Echt ongelooflijk. 4 van de 8 teams zijn nu gewoon echt slecht. De kans dat we die allemaal met 8-0 winnen is aanwezig (niet te hard van stapel lopen natuurlijk )
Zijn het allemaal lui die jaren niet gespeeld hebben enzo....
pi_80347704
Yes de banen zijn klaar

Vanavond vlammen op de Redcourt
U MAD?
pi_80348016
quote:
Zullen we maar van team ruilen .
pi_80348782
18 graden zaterdag
U MAD?
pi_80348906
quote:
Op donderdag 15 april 2010 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
18 graden zaterdag
Windkracht...?
pi_80349018
1
U MAD?
pi_80349854
heerlijk!!! lekker kleurtje krijgen biertje doen krijg er extra veel zin in!
sudo is powerrrr
pi_80350724
quote:
Ik ken een ander team dat speelt in klasse 4, en daar zitten alleen maar 7, 8 en 9tjes..
Wat voor hun totaal niet nadelig is omdat ze dat zelf ook zijn,
Maar evengoed een beetje raar.

Ik vond dat het tijd was voor nieuwe bespanning, dus ik het racket gebracht,
is de persoon die het normaal doet niet aanwezig,
dus was hij pas vrijdag klaar.
Lekker dan als je hem maandag hebt gebracht, weer een week niet getennist
Dus vrijdag maar ff een avondpotje regelen..
pi_80350736
quote:
Op donderdag 15 april 2010 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
18 graden zaterdag
Waar haal jij al die extreme waarden vandaan gast, Pietje Paulusma geeft als BBQ cijfer een 8 zeker?
pi_80351303
quote:
Op donderdag 15 april 2010 17:22 schreef Bak_Beest het volgende:

[..]

Waar haal jij al die extreme waarden vandaan gast, Pietje Paulusma geeft als BBQ cijfer een 8 zeker?
Ja elke keer die extreme waardes...ik zie overal nog gewoon 12, 13, 14 graden staan....
alhoewel teletekst nu al spreekt over 16!!!
pi_80353884
teletekst geeft met de dag hogere waarden inderdaad! op naar de 20

Na aankomende zondag waarschijnlijk meteen de twee concurrenten voor de titel gehad!
~Si vis amari, ama~
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')