Dit zegt weeronline.nl:quote:Op maandag 12 april 2010 23:11 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Eens. Laten we het hebben over tennis.
Ik zag net bij Krol dat het 'gewoon' 14 graden wordt
En weeronline zei vanmiddag 21.!!
quote:Op dinsdag 13 april 2010 09:01 schreef Bak_Beest het volgende:
We zullen zien, eerst mag die spierpijn wel eens wegtrekken, heb er nog steeds last van.
zo kan ik de temperatuur ook wel voorspellenquote:Op dinsdag 13 april 2010 08:56 schreef de_boswachter het volgende:
Geeft nu op weeronline aan;
Minimaal: 0
Maximaal: 15
Winkracht: 1
Regen: 0 mm
Gelukkig weinig wind en droog.
Ik heb inderdaad liever regen (als je banen hebt waarop je kan doorspelen) dan wind zeg...wat is wind frustrerend zeg.quote:Op dinsdag 13 april 2010 08:55 schreef Drassss het volgende:
Bij Weer.nl geven ze wat pluimen aan voor dit weekend, en volgend weekend ziet er volgens hun ook aardig uit ( oke tis nog ver weg maargoed... ) Als er maar amper wind staat, want das helemaal een partij vervelend..
Bij een bal waar je samen met de tegenstander kijkt wat ie gaat doen (net in / uit) gewoon heel hard 'JA' zeggen als ie net binnen/op de lijn valt.quote:Op dinsdag 13 april 2010 11:12 schreef Drassss het volgende:
Mensen nog met stopwoordjes die ze gebruiken op de baan?
BAM, BENG en HOP bij een briljant punt en TOMME als ik een grafbal sla
quote:Op dinsdag 13 april 2010 11:12 schreef Drassss het volgende:
Is dat wel verstandig, als je zelf zegt dat je altijd K.U.T. balt , en dus toch veel ballen om je oren krijgt deze psycho spelletjes aan te gaan?quote:Op dinsdag 13 april 2010 11:52 schreef de_boswachter het volgende:
ik vind het juist heerlijk om keihard YES te roepen als ik een bal bijvoorbeeld goed sla, maar de tegenstander dan faalt om terug te meppen en het punt dan voor mij is.
Ik hou ook van psychologische spelletjes
De ware BoWa komt naar boven hoor in deze laatste topics van de reeksquote:Op dinsdag 13 april 2010 11:52 schreef de_boswachter het volgende:
ik vind het juist heerlijk om keihard YES te roepen als ik een bal bijvoorbeeld goed sla, maar de tegenstander dan faalt om terug te meppen en het punt dan voor mij is.
Ik hou ook van psychologische spelletjes
Ik doe dat dan ook vooral als ik achter sta. Als ik al zie dat ik kansloos ben dan probeer ik de tegenstander dusdanig gefrustreerd te maken dat hij zich woedend maakt en mij zo misschien nog wel een kans geeftquote:Op dinsdag 13 april 2010 11:55 schreef Drassss het volgende:
Is dat wel verstandig, als je zelf zegt dat je altijd K.U.T. balt , en dus toch veel ballen om je oren krijgt deze psycho spelletjes aan te gaan?
BAM, BENG, HOP. Briljantquote:Op dinsdag 13 april 2010 11:12 schreef Drassss het volgende:
Tomme is de korte vorm van GODverdomme, maar ik heb er een nettere vorm van gemaaktquote:Op dinsdag 13 april 2010 12:11 schreef Komakie het volgende:
[..]
BAM, BENG, HOP. Briljant
wtf betekent TOMME
Bij mij ligt het een beetje aan mijn bui. Ik heb een tijd lang gehad dat ik echt helemaal niets zei.
Zondag heb ik de eerste set de hele wereld bij elkaar geklaagd. Niet altijd even hard trouwens. Ik scheld soms wel eens, maar dat doe ik niet zo hard dat andere mensen het kunnen horen. Dat vind ik niet kunnen. Andere dingen willen er nog wel eens uit komen als het echt heel slecht gaat. ongelooflijk, ga eens tennissen man, hoe krijg je het voor elkaar. Dat soort dingen. (niet allemaal achter elkaar natuurlijk) Mijn favoriet is nogal eens "Je raakt vandaag nog geen skippybal"
Ik moet zeggen dat ik dat alleen doe als ik dik achter sta en gewoon slecht speel. Als het spannend is probeer ik me veel beter te concentreren. Als ik dik achter sta en
Bij goede punten zeg ik niet zo heel vaak wat. Dan ben ik meestal wat rustiger. Soms wel eens een kom op ofzo.
btw, AAsports is echt een kutwebsite....
Bijna net zo erg dusquote:
Ik heb deopmerking trouwens met 1 letter even aangepastquote:
Dan heb ik al best veel internationaal gespeeldquote:Op dinsdag 13 april 2010 14:18 schreef dekouwe het volgende:
alles beneden de rivieren is toch belgie?
Chris2k misschien gemist in de eerdere topics ? maar geblesseerd geraakt ?
Rustig aan he, Niks tegen het oh zo gemoedelijke Brabant he!quote:Op dinsdag 13 april 2010 16:52 schreef Bak_Beest het volgende:
Dat is een gedeelte van Nederland waar verder niks gebeurd behalve tijdens carnaval.
Net toch maar een rondje wezen hardlopen. Mijn linker hamstring+bil waren nog steeds vrij stijfjes, maar dat is er nu wel zo goed als uitgelopen denk ik. Morgen of donderdag maar weer even een oefenpotje regelen.
want hij is te vertrouwen he?quote:Op woensdag 14 april 2010 10:51 schreef Komakie het volgende:
Opa Giel zei vanmorgen dat het zondag een lekker zonnig weertje wordt met 14 graden. Met weinig wind
ik zie toch bij al mijn bronnen windkracht 4 en zo staan..maar als het zonnetje maar schijnt, dat scheelt een hoop!quote:Op woensdag 14 april 2010 08:44 schreef Drassss het volgende:
Beng tis alweer woensdag. Halverwege de week en ik zie gewoon windkracht 1 staan op de zaterdag met een volle zon en 14 graden in " België "
Ik had daar al eens een keertje gekeken... Toch maar eens mee gaan doenquote:Op woensdag 14 april 2010 11:19 schreef InTrePidIvity het volgende:
Wellicht leuk voor de tennisenthousiastelingen hier
XL's Tennisgame #59
We zitten nu midden in Monte Carlo, maar na volgende week zijn jullie van harte welkom om mee te doen!
Echt wel.quote:
Eerste fout, onderschattingquote:Op woensdag 14 april 2010 13:56 schreef senswal het volgende:
So lekkere competitie dit, de grootste tegenstander die ons nog te wachten staat heeft maarliefst één 7 in het team.![]()
Laten wij nou net met vier 6jes zijn
Ook als we daar vorig jaar ook al met 6-0 van hadden gewonnen?quote:Op woensdag 14 april 2010 13:58 schreef Drassss het volgende:
[..]
Eerste fout, onderschattingDat gaat je de kop kosten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |