abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 15 april 2010 @ 19:42:53 #126
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_80355568
quote:
Op donderdag 15 april 2010 17:22 schreef senswal het volgende:

[..]

Ik ken een ander team dat speelt in klasse 4, en daar zitten alleen maar 7, 8 en 9tjes..
Wat voor hun totaal niet nadelig is omdat ze dat zelf ook zijn,
Maar evengoed een beetje raar.

Ik vond dat het tijd was voor nieuwe bespanning, dus ik het racket gebracht,
is de persoon die het normaal doet niet aanwezig,
dus was hij pas vrijdag klaar.
Lekker dan als je hem maandag hebt gebracht, weer een week niet getennist
Dus vrijdag maar ff een avondpotje regelen..
Wij spelen 4de klasse en hebben ook een team met alleen maar 6jes en 7tjes. Echt heel apart.
Vorige week ging daar de eerste single tussen een 3 en een 6
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_80358764
quote:
Op donderdag 15 april 2010 17:41 schreef Norrage het volgende:

[..]

Ja elke keer die extreme waardes...ik zie overal nog gewoon 12, 13, 14 graden staan....
alhoewel teletekst nu al spreekt over 16!!!
ja dikke 15/16 graden en dan zal het in het zuiden zeker 18 graden zijn. Geen wind, dus lekker aanfikken zonder dat je het door hebt en jezelf helemaal kapot tanken zonder dat je in het gaten hebt dat je vocht te kort komt. Heerlijk
pi_80361798
In dat geval ben ik zeker weten niet de BOB
pi_80361980
Pijnlijk dat ik uit moet en zelf terug moet rijden. Dan ga ik maar voor het stukje levend verbranden.
pi_80362398
Jezus ik moet studeren, maar als sog-activiteit ben ik maar alle eerste topics gaan doorlezen. Supergrappig om terug te lezen hoe ik toen tegen tennis aankeek, hoe goed Komakie speelde, hoe geniaal een 14-jarige Chriz2k oude mannen en ex-trainers van de baan tikte, en hoe fanatiek XL was.

En om te lezen dat ik toen aan het vechten was om onder de 7 te staan, en nu 5.2 sta En om te lezen dat ik toen steeds zei dat mijn service mijn sterkste wapen is...en dat deze nu mijn achilleshiel is

En dat Boezelaar nog naar het terneuzen toernooitje is geweeest Mijn vereniging ging ook dit jaar,maar ik kon niet Dit jaar gaan we voor de 2e keer naar texel maar ik kan weer niet Maar dat is zo vet! Met zoveel studenten toernooitjes afgaan Wordt ook mooi dit jaar. Ik organiseer mede ons Open Toernooi, de Obvius Open 3D! Jullie allemaal meedoen eh!! www.dstvobvius.nl/opentoernooi

Maar goed...nu ga ik studeren
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_80362599
Tis dat het zo'n pesteind van me vandaan is anders was ik er zeker gaan ballen Norrage

Ooit ga ik nog een jaar elke provincie af en een toernooitje ballen Zullen ze raar opkijken als een Brabo in Veendam aan komt kakken ghehe.
pi_80366391
Godverdomme. Net 1,5 uur getennist met een blik Slazenger Hi-Vis Wimbledon ballen. Mijn arm ligt eraf. Dat is net alsof je met blokken beton slaat

Voor zaterdag toch maar gewoon de Dunlop Maxjes.
U MAD?
pi_80366473
Ohja hopelijk gooit die lavawolk ( ) geen roet in het eten wat het weer betreft zaterdag.
U MAD?
  vrijdag 16 april 2010 @ 09:08:36 #134
271872 Drassss
Oklahoma!
pi_80372864
Gruwelijk weer nu echt dit weekend. 16 graden met wind tussen 3 ( noordwest ) en 1 in het zuiden. 12 uren zon en amper tot geen bewolking. Hoogstens As ja

Zondags 18 graden in het zuiden met ook zon en windkracht 4 om 2.. boh boh

Het zit tot nu toe nog echt 100% mee met het weer.
pi_80374079
Wij moeten om 8.30 bij de tegenstander zijn zondag, maar de bussen gaan niet eerder dan 9.30
En niemand bij ons heeft een auto, en het is 18km fietsen dus dat is ook geen optie...
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  vrijdag 16 april 2010 @ 09:54:36 #136
271872 Drassss
Oklahoma!
pi_80374109
Taxi
  vrijdag 16 april 2010 @ 10:59:57 #137
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_80376401
quote:
Op donderdag 15 april 2010 21:56 schreef Norrage het volgende:
Jezus ik moet studeren, maar als sog-activiteit ben ik maar alle eerste topics gaan doorlezen. Supergrappig om terug te lezen hoe ik toen tegen tennis aankeek, hoe goed Komakie speelde, hoe geniaal een 14-jarige Chriz2k oude mannen en ex-trainers van de baan tikte, en hoe fanatiek XL was.
Waar is dat topic? Dat moet lang geleden zijn.
Misschien dat ik er nog wat inspiratie uit kan halen, want gisteren bij de training was het weer dramatisch

Btw, heette die verenging (obvious) eerst anders? Volgens mij heb ik daar een keer competitie gespeeld, een paar jaar geleden, maar de naam komt me niet bekent voor. Allebei me potjes gewonnen trouwens en nog wel op Smash Court
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
pi_80376574
Ik ga vanavond met een teamgenootje alleen maar serveren Dat gekut van vorige week moet eruit. Als mijn service loopt, heb ik gewoon kans tegen 4'tjes. Maar oh wat is die service wisselvallig.
  vrijdag 16 april 2010 @ 11:16:39 #139
271872 Drassss
Oklahoma!
pi_80376972
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 11:04 schreef TheArt het volgende:
Ik ga vanavond met een teamgenootje alleen maar serveren Dat gekut van vorige week moet eruit. Als mijn service loopt, heb ik gewoon kans tegen 4'tjes. Maar oh wat is die service wisselvallig.
Dat ben je na 20 min ook helemaal zat denk ik? Zeker winkelwagen vol met ballen en knallen maar?
pi_80377166
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 10:59 schreef Komakie het volgende:

[..]

Waar is dat topic? Dat moet lang geleden zijn.
Misschien dat ik er nog wat inspiratie uit kan halen, want gisteren bij de training was het weer dramatisch

Btw, heette die verenging (obvious) eerst anders? Volgens mij heb ik daar een keer competitie gespeeld, een paar jaar geleden, maar de naam komt me niet bekent voor. Allebei me potjes gewonnen trouwens en nog wel op Smash Court
Haha topic 3, de eerste die er nog is uit.kan je vinden in de OP

En we hebben 3 studententennisverenigingen in Delft. Obvius bestaat pas 5 jaar. Daarvoor was er nog Achilles en zo, maar ik kan me niet voorstellen dat jij daar tegen gespeeld hebt want die waren allemaal beginners. Je hebt ook nog Tenniphil en DSLTC.
pi_80377307
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 11:16 schreef Drassss het volgende:

[..]

Dat ben je na 20 min ook helemaal zat denk ik? Zeker winkelwagen vol met ballen en knallen maar?
Gewoon een bak lang alleen maar serveren en weer terug. We gaan ook heus wel normaal slaan, maar het grootste deel is gewoon serveren. En jammer dat ik het dan zat ben, ik ben die dubbele fouten van vorige week meer zat
  vrijdag 16 april 2010 @ 11:39:49 #142
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_80377875
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 11:22 schreef Norrage het volgende:

[..]

En we hebben 3 studententennisverenigingen in Delft. Obvius bestaat pas 5 jaar. Daarvoor was er nog Achilles en zo, maar ik kan me niet voorstellen dat jij daar tegen gespeeld hebt want die waren allemaal beginners. Je hebt ook nog Tenniphil en DSLTC.
Volgens mij heb ik toen tegen Tenniphil gespeeld. Het is als het goed is ook net iets langer dan 5 jaar geleden.

Ik ga eens ff topic 3 lezen
  vrijdag 16 april 2010 @ 11:45:40 #143
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_80378133
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 11:22 schreef Norrage het volgende:

[..]

`

Hey dit is wel grappig. Die keer dus dat we tegen die vereniging uit Delft speelden 24 april 2005
Ik zie in dat topic gewoon die post terug.

EDIT: Ik weet het omdat ik die wedstrijd halverwege de wedstrijd bijna niet meer kon lopen ivm een pijnlijke hamstring en ik toch nog won

[ Bericht 10% gewijzigd door Komakie op 16-04-2010 11:53:11 ]
pi_80378473
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 11:45 schreef Komakie het volgende:

[..]

`

Hey dit is wel grappig. Die keer dus dat we tegen die vereniging uit Delft speelden 24 april 2005
Ik zie in dat topic gewoon die post terug.

EDIT: Ik weet het omdat ik die wedstrijd halverwege de wedstrijd bijna niet meer kon lopen ivm een pijnlijke hamstring en ik toch nog won
Haha dan liepen we die dag samen op het sportcentrum denk ik!

edit: ohnee, gezien mijn post speelde ik toen uit. Die 2 setter die zo lang duurde kan ik me wel herinneren, was een van de eerste partijen die ik speelde na een jaar niet tennissen door blessure en begin studie
pi_80378641
Chriz2k waar is het bij jou eigenlijk gestopt? Als 14jarige bijna 4, en nu nog steeds?
  vrijdag 16 april 2010 @ 12:16:38 #146
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_80379331
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 11:53 schreef Norrage het volgende:

[..]

Haha dan liepen we die dag samen op het sportcentrum denk ik!

edit: ohnee, gezien mijn post speelde ik toen uit. Die 2 setter die zo lang duurde kan ik me wel herinneren, was een van de eerste partijen die ik speelde na een jaar niet tennissen door blessure en begin studie
Shit hey,

Ik heb het hele topic door gelezen en ik word er echt verdrietig van.
Toen was ik gewoon nog 4 en speelde ik eerste singles die ik gewoon won. Daarnaast nog finales en halve finales in de 4. Tegenwoordig is dat gewoon niet meer in te denken. Waar ging het mis?

Wel briljant trouwens dat je gewoon kunt zien dat we toen bijna een heel seizoen deden over het vullen van een topic
pi_80379660
Ik had in die topics nog nooit een toernooitje gewonnen (paar finaletjes slechts)...en nu denk ik dat ik de 5 jaar daarna wel 20 toernooitjes heb gewonnen ofzo Dus ik word er wel blij van dat ik zoveel progressie heb geboekt
  vrijdag 16 april 2010 @ 13:10:15 #148
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_80381098
Zo nog maar een potje singlen met onze 1e single man. Ben zelf 2e single ...

Even een best-of-three eruit knallen en dan zijn we weer klaar voor zondag. Lekker thuis op hardcourt, zin an
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_80381223
Morgen op kunstgras .
pi_80381290
quote:
Op donderdag 15 april 2010 21:56 schreef Norrage het volgende:
hoe geniaal een 14-jarige Chriz2k oude mannen en ex-trainers van de baan tikte
.
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 11:57 schreef Norrage het volgende:
Chriz2k waar is het bij jou eigenlijk gestopt? Als 14jarige bijna 4, en nu nog steeds?
Ja, ik ging op mijn 15e van 6/6 naar 4/4 en sta daar nog steeds .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')