abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80549139
Leuk gebald gister. Niks bijzonders, maar af en toe heerlijke netbal punten binnen gehaald Zaterdag maar weer. 19 graden, volle zon, geen wind. Ik zeg hatseflats dat gaat een skonne dag worden!
pi_80549418
De voorspellingen zijn echt super! We moeten weer thuis, en weer lekker vroeg om half 10, dus dat wordt 's middags heerlijk een biertje drinken en kijken naar de teams die nog aan het ploeteren zijn .
pi_80560633
Ppfff praat me er niet over moest afgelopen zaterdag nog een mixie doen om 20:30 de baan op
gelukkig spelen we aankomend weekend om half 1 dus dat is een mooie tijd. Alleen ongezellige tegenstander vorig jaar al tegen ze gespeeld en toen redelijk dik verloren dacht dat ze ook kampioen waren geworden maar niet dus.
sudo is powerrrr
  woensdag 21 april 2010 @ 16:04:15 #229
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_80562925
quote:
Op woensdag 21 april 2010 14:59 schreef dekouwe het volgende:
Ppfff praat me er niet over moest afgelopen zaterdag nog een mixie doen om 20:30 de baan op
gelukkig spelen we aankomend weekend om half 1 dus dat is een mooie tijd. Alleen ongezellige tegenstander vorig jaar al tegen ze gespeeld en toen redelijk dik verloren dacht dat ze ook kampioen waren geworden maar niet dus.
Waarom dan ook mixen?
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_80576780
Nu al 5 punten voorsprong op de #2
En dat word hopelijk zaterdag alleen nog maar meer!
pi_80589313
quote:
Op woensdag 21 april 2010 16:04 schreef Komakie het volgende:

[..]

Waarom dan ook mixen?
ik speel in een mix team en het was mijn beurt.. maar goed ze kan dan wel niet tennissen ze is wel lekker ;-)
sudo is powerrrr
  donderdag 22 april 2010 @ 10:50:14 #232
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_80589413
quote:
Op donderdag 22 april 2010 10:47 schreef dekouwe het volgende:

[..]

ik speel in een mix team en het was mijn beurt.. maar goed ze kan dan wel niet tennissen ze is wel lekker ;-)
Ik zeg: foto's...

Ik bedoelde meer van waarom zit je uberhaupt in een mix team.

Ik heb een paar jaar mix moeten spelen omdat we toen niets anders hadden (mijn oude vereniging was een heel klein clubje)
Op een gegeven moment heb ik gewoon gezegd "ik vind alles best, maar ik wil niet meer de mix spelen".
Gelukkig was er een heer die dat wel leuk vond om te doen dus toen was het opgelost.
Ok, ik zei het niet met die bewoordingen, maar ik dacht het wel
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
  donderdag 22 april 2010 @ 11:01:58 #233
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_80589788
Ik ga vanavond maar eens voor het eerst weer trainen. Na het debakel van vorige week was ik er echt even helemaal klaar mee dus 3 dagen lang bijna niet meer aan tennis gedacht.

Het was zo erg dat ik er bijna over nadacht om er mee te stoppen voor een tijd.
Aan het begin van het seizoen niet goed spelen is niet zo erg. Dat is altijd zo. Hoewel ik me redelijk voorbereid had en als nog stond te klooien. Net als wanneer ik 3 maanden niet getennist had.

Wat erger was dat ik helemaal geen gevoel had, bang was om te slaan en regelmatig gewoon bijna niet reageerde op bepaalde situaties. Ok, vastigheid weg, dat is normaal. Het voetwerk helemaal ruk, ook normaal. Conditie naar zijn grootje, dat is altijd ruk

Dit heb ik in ieder geval nog nooit mee gemaakt. Dat ik minder goed ben gaan spelen dan een paar jaar geleden kan ik nog wel mee leven. Als je vastigheid, conditie en voetwerk niet goed is, is niveau 4 al moeilijk om mee te komen (hoewel ik vorig jaar nog wel finale haalde ergens) en de 3 heb je dan al helemaal niets te zoeken. Maar ik kon in de 5 en in de 4 dubbel nog wel een heleboel op ervaring, techniek en een beetje klooien winnen. Dan moet je wel een beetje gevoel in je handen hebben. Nu heb ik dat ineens helemaal niet meer. Terwijl ik meer vrij gespeeld heb de afgelopen weken dan normaal. Daarnaast gaat het spel regelmatig helemaal langs me heen. Dus dat ik bijvoorbeeld in de dubbel helemaal niet bewust ben van het spel en dus gewoon ballen te laat zie, of helemaal niet speel en dat ik niet eens een normale bal kan slaan.
Net alsof je 5 dagen veel te laat naar bed bent gegaan en dan s'avonds een uurtje gaat tennissen. Terwijl ik me meestal niet echt moe voel.

Nou zullen er wel zijn die denken "man wat loop je nou te zeiken gewoon tennissen" maar het voelt echt heel vaag. Het heeft er dan nog niet eens 100% mee te maken dat ik verlies, maar gewoon dat er iets niet klopt.
  donderdag 22 april 2010 @ 11:26:01 #234
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_80590515
heb ik ook gehad joh, komt vanzelf weer. Je moet gewoon weer leren spelen 'voor de lol' en niet om te winnen. Het gevoel kwam bij mij pas na een half jaar ofzo weer een beetje terug (nu dus )

Ik had last van (zoals ze op de club het noemde) een 'dikke arm' , dan voelt het gewoon zo kut aan als je slaat dat je echt geen pepernoot raakt

edit: ik liep ook rond met een hartslag van 300+ ofzo terwijl ik geen kut stond uit te voeren, heb jij dat ook?
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
  donderdag 22 april 2010 @ 11:56:40 #235
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_80591650
quote:
Op donderdag 22 april 2010 11:26 schreef Salamando het volgende:
heb ik ook gehad joh, komt vanzelf weer. Je moet gewoon weer leren spelen 'voor de lol' en niet om te winnen. Het gevoel kwam bij mij pas na een half jaar ofzo weer een beetje terug (nu dus )

Ik had last van (zoals ze op de club het noemde) een 'dikke arm' , dan voelt het gewoon zo kut aan als je slaat dat je echt geen pepernoot raakt

edit: ik liep ook rond met een hartslag van 300+ ofzo terwijl ik geen kut stond uit te voeren, heb jij dat ook?
Nee meer een soort afwezigheid. Ik heb epilepsie, maar dat is het niet echt volgens mij.
Ik speel wel voor mijn plezier, maar daar zit het volgens mij niet in.
  donderdag 22 april 2010 @ 12:16:38 #236
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_80592327
quote:
Op donderdag 22 april 2010 11:56 schreef Komakie het volgende:

[..]

Nee meer een soort afwezigheid. Ik heb epilepsie, maar dat is het niet echt volgens mij.
Ik speel wel voor mijn plezier, maar daar zit het volgens mij niet in.
mentale vermoeidheid dus?
  donderdag 22 april 2010 @ 12:25:44 #237
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_80592674
quote:
Op donderdag 22 april 2010 12:16 schreef Salamando het volgende:

[..]

mentale vermoeidheid dus?
Wie weet. Alleen beetje raar zo aan het begin van het seizoen als ik niet zou weten waar ik moe van zou moeten zijn
pi_80592903
Te hoge eisen stellen aan je spel en niet de positieve punten eruit halen? of proberen om niet ieder jaar hetzelfde te beginnen, dus wat doelen gaan zoeken/verzinnen zodat je het leuker voor jezelf maakt?
pi_80593178
quote:
Op donderdag 22 april 2010 10:50 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ik zeg: foto's...

Ik bedoelde meer van waarom zit je uberhaupt in een mix team.

Ik heb een paar jaar mix moeten spelen omdat we toen niets anders hadden (mijn oude vereniging was een heel klein clubje)
Op een gegeven moment heb ik gewoon gezegd "ik vind alles best, maar ik wil niet meer de mix spelen".
Gelukkig was er een heer die dat wel leuk vond om te doen dus toen was het opgelost.
Ok, ik zei het niet met die bewoordingen, maar ik dacht het wel
Haha bij ons zijn vorig jaar alle heren uit de 2 hoogste mixteams samen een herenteam gaan vormen omdat ze het gezeur van de dames en de suffe mixpartijen helemaal hadden gehad
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_80593309
Afgelopen zaterdag met 4-2 verloren op zanderig kunstgras en met knetterharde Tretorn Plus ballen
Single gewonnen met 6-7 7-6 6-1. 3e set kon m'n tegenstander niet meer lopen,vandaar
Vervolgens bleek ie ook nog dubbel te spelen, die ze opgaven toen het een 3e set bleek te worden

Komende zaterdag (WEER) op kunstgras. Gelukkig thuis met normale ballen (Tecnifibre Club).
Life is life
  donderdag 22 april 2010 @ 13:00:52 #241
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_80593881
Wij spelen ook met Technifibres

Die Tretorns sla ik altijd mijn elleboog mee in puin
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_80594012
Tretorns hiero. Na 2 potten zijn ze zo harig, alsof je met Cavia's aan het tennissen bent.
  donderdag 22 april 2010 @ 13:08:29 #243
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_80594112
quote:
Op donderdag 22 april 2010 13:05 schreef Drassss het volgende:
Tretorns hiero. Na 2 potten zijn ze zo harig, alsof je met Cavia's aan het tennissen bent.
Harige potten, whehehehe

SORRY
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_80594193
quote:
Op donderdag 22 april 2010 13:08 schreef The_BoezelaaR het volgende:

[..]

Harige potten, whehehehe

SORRY
hehe.

Nog geluk dat het droog is anders waren het nog eens Natte harige potten
  donderdag 22 april 2010 @ 13:41:55 #245
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_80595255
quote:
Op donderdag 22 april 2010 12:32 schreef Drassss het volgende:
Te hoge eisen stellen aan je spel en niet de positieve punten eruit halen? of proberen om niet ieder jaar hetzelfde te beginnen, dus wat doelen gaan zoeken/verzinnen zodat je het leuker voor jezelf maakt?
Ok maar dan moet je wel positieve punten hebben.
Serieus, ik kan best wel objectief naar mijn eigen spel kijken, maar het is echt te matig.

Maar het gaat niet zo zeer om winnen of verliezen of te hoge eisen stellen. Het gaat om een gevoel dat ik niet heb. Dat is een ander probleem dan gewoon een wedstrijdje spelen.
  donderdag 22 april 2010 @ 13:43:14 #246
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_80595295
quote:
Op donderdag 22 april 2010 13:00 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Wij spelen ook met Technifibres

Die Tretorns sla ik altijd mijn elleboog mee in puin
Dan moet je de bal eens fatsoenlijk raken

Er is voor mij maar 1 bal. Dunlop Max TP.
  donderdag 22 april 2010 @ 13:56:41 #247
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_80595718
quote:
Op donderdag 22 april 2010 13:41 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ok maar dan moet je wel positieve punten hebben.
Serieus, ik kan best wel objectief naar mijn eigen spel kijken, maar het is echt te matig.

Maar het gaat niet zo zeer om winnen of verliezen of te hoge eisen stellen. Het gaat om een gevoel dat ik niet heb. Dat is een ander probleem dan gewoon een wedstrijdje spelen.
heb je het tijdens vrij spelen ook?
en zelfs de grootste spelers hebben wel eens een dip he
  donderdag 22 april 2010 @ 14:05:09 #248
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_80595987
quote:
Op donderdag 22 april 2010 13:56 schreef Salamando het volgende:

[..]

heb je het tijdens vrij spelen ook?
en zelfs de grootste spelers hebben wel eens een dip he
Jep. Zelfs als ik gewoon wat aan het overslaan ben dan heb ik vaak het idee dat ik niet goed reageer op bepaalde dingen.

En dat de grootste spelers het zelfs wel eens hebben blijkt bij deze wel weer
pi_80596349
quote:
Op donderdag 22 april 2010 14:05 schreef Komakie het volgende:

[..]

Jep. Zelfs als ik gewoon wat aan het overslaan ben dan heb ik vaak het idee dat ik niet goed reageer op bepaalde dingen.

En dat de grootste spelers het zelfs wel eens hebben blijkt bij deze wel weer
Kuche kuche

Iedereen heeft wel eens een dip. Soms duurt het kort, maar soms ook wat langer. Je moet je er doorheen proberen te slaan (doorheen slaan ), en geduldig wachten tot het gevoel terugkomt. Ik kan me niet voorstellen dat je talent en gevoel zomaar ineens kwijt kan raken, dat zit heus nog wel ergens, alleen wil het op dit moment niet naar buiten. Maak er het beste van, drink een biertje, dat is mijn advies, en dan komt het vanzelf wel weer .
  donderdag 22 april 2010 @ 14:27:54 #250
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_80596813
quote:
Op donderdag 22 april 2010 13:43 schreef Komakie het volgende:

[..]

Dan moet je de bal eens fatsoenlijk raken

Er is voor mij maar 1 bal. Dunlop Max TP.
Daar speelden wij de laatste jaren ook mee, maar afgelopen zondag hadden we WIlson Championship ballen. En dat speelde eigenlijk nog lekker ook!

...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')