Waarom dan ook mixen?quote:Op woensdag 21 april 2010 14:59 schreef dekouwe het volgende:
Ppfff praat me er niet over moest afgelopen zaterdag nog een mixie doen om 20:30 de baan op
gelukkig spelen we aankomend weekend om half 1 dus dat is een mooie tijd. Alleen ongezellige tegenstander vorig jaar al tegen ze gespeeld en toen redelijk dik verloren dacht dat ze ook kampioen waren geworden maar niet dus.
ik speel in een mix team en het was mijn beurt.. maar goed ze kan dan wel niet tennissen ze is wel lekker ;-)quote:
Ik zeg: foto's...quote:Op donderdag 22 april 2010 10:47 schreef dekouwe het volgende:
[..]
ik speel in een mix team en het was mijn beurt.. maar goed ze kan dan wel niet tennissen ze is wel lekker ;-)
Nee meer een soort afwezigheid. Ik heb epilepsie, maar dat is het niet echt volgens mij.quote:Op donderdag 22 april 2010 11:26 schreef Salamando het volgende:
heb ik ook gehad joh, komt vanzelf weer. Je moet gewoon weer leren spelen 'voor de lol' en niet om te winnen. Het gevoel kwam bij mij pas na een half jaar ofzo weer een beetje terug (nu dus)
Ik had last van (zoals ze op de club het noemde) een 'dikke arm', dan voelt het gewoon zo kut aan als je slaat dat je echt geen pepernoot raakt
edit: ik liep ook rond met een hartslag van 300+ ofzo terwijl ik geen kut stond uit te voeren, heb jij dat ook?
mentale vermoeidheid dus?quote:Op donderdag 22 april 2010 11:56 schreef Komakie het volgende:
[..]
Nee meer een soort afwezigheid. Ik heb epilepsie, maar dat is het niet echt volgens mij.
Ik speel wel voor mijn plezier, maar daar zit het volgens mij niet in.
Wie weet. Alleen beetje raar zo aan het begin van het seizoen als ik niet zou weten waar ik moe van zou moeten zijnquote:
Haha bij ons zijn vorig jaar alle heren uit de 2 hoogste mixteams samen een herenteam gaan vormen omdat ze het gezeur van de dames en de suffe mixpartijen helemaal hadden gehadquote:Op donderdag 22 april 2010 10:50 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik zeg: foto's...
Ik bedoelde meer van waarom zit je uberhaupt in een mix team.
Ik heb een paar jaar mix moeten spelen omdat we toen niets anders hadden (mijn oude vereniging was een heel klein clubje)
Op een gegeven moment heb ik gewoon gezegd "ik vind alles best, maar ik wil niet meer de mix spelen".
Gelukkig was er een heer die dat wel leuk vond om te doen dus toen was het opgelost.
Ok, ik zei het niet met die bewoordingen, maar ik dacht het wel
Harige potten, whehehehequote:Op donderdag 22 april 2010 13:05 schreef Drassss het volgende:
Tretorns hiero. Na 2 potten zijn ze zo harig, alsof je met Cavia's aan het tennissen bent.
hehe.quote:Op donderdag 22 april 2010 13:08 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Harige potten, whehehehe
SORRY
Ok maar dan moet je wel positieve punten hebben.quote:Op donderdag 22 april 2010 12:32 schreef Drassss het volgende:
Te hoge eisen stellen aan je spel en niet de positieve punten eruit halen? of proberen om niet ieder jaar hetzelfde te beginnen, dus wat doelen gaan zoeken/verzinnen zodat je het leuker voor jezelf maakt?
Dan moet je de bal eens fatsoenlijk rakenquote:Op donderdag 22 april 2010 13:00 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Wij spelen ook metTechnifibres
Die Tretorns sla ik altijd mijn elleboog mee in puin
heb je het tijdens vrij spelen ook?quote:Op donderdag 22 april 2010 13:41 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ok maar dan moet je wel positieve punten hebben.
Serieus, ik kan best wel objectief naar mijn eigen spel kijken, maar het is echt te matig.
Maar het gaat niet zo zeer om winnen of verliezen of te hoge eisen stellen. Het gaat om een gevoel dat ik niet heb. Dat is een ander probleem dan gewoon een wedstrijdje spelen.
Jep. Zelfs als ik gewoon wat aan het overslaan ben dan heb ik vaak het idee dat ik niet goed reageer op bepaalde dingen.quote:Op donderdag 22 april 2010 13:56 schreef Salamando het volgende:
[..]
heb je het tijdens vrij spelen ook?
en zelfs de grootste spelers hebben wel eens een dip he
Kuche kuchequote:Op donderdag 22 april 2010 14:05 schreef Komakie het volgende:
[..]
Jep. Zelfs als ik gewoon wat aan het overslaan ben dan heb ik vaak het idee dat ik niet goed reageer op bepaalde dingen.
En dat de grootste spelers het zelfs wel eens hebben blijkt bij deze wel weer
Daar speelden wij de laatste jaren ook mee, maar afgelopen zondag hadden we WIlson Championship ballen. En dat speelde eigenlijk nog lekker ook!quote:Op donderdag 22 april 2010 13:43 schreef Komakie het volgende:
[..]
Dan moet je de bal eens fatsoenlijk raken
Er is voor mij maar 1 bal. Dunlop Max TP.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |