2-4 verloren zaterdag! Tegenstander kwam in de sterkste bezetting opdraven met 2 zesjes en 2 zeventjes in de bierklasse. Wij met 3 zeventjes en 1 acht (moi). 1 van die zesjes was een hele echte zes, staat iets van 5.4 nu en die heeft ook alles dik gewonnen in de competitie. Vroeg nog aan hem of hij nog wel voldoening had in deze klasse zonder tegenstand van niveau, maar hij vermaakt zich prima!
Zelf mijn single gewonnen met 7-5, 6-0. Moest de 1e set erg wennen aan de ballen met side-spin van de tegenstander, zowel zijn forehand als backhand. Achteraf bleek hij door zijn teamgenoten ook "Hans Wok" genoemd te worden

Kwam 0-3 achter, kon meekomen naar 4-5 achter en ben toen weer ouderwets in de hoeken gaan slaan. 2e set had hij het een beetje opgegeven

Denk dat ik hem ook een beetje gesloopt heb met mijn dropshots die heerlijk liepen (eindelijk weer eens). Heb een stuk of 4-5 perfecte dropshots geslagen, zowel vanaf halfcourt als van achter de baseline. Heerlijk om iemand te zien rennen naar het net en het net niet halen! En dan zelf rustig naar het net joggen achter je dropshot aan en al voor de 2e stuit omdraaien omdat je ziet dat hij het niet gaat halen (H)
We staan nu gedeeld 3e, 1 puntje achter de nummer 1. Maar wij hebben de zwakste teams al gehad, moeten de komende weken nog even flink aan de bak! Hopelijk kan ik mijn winning streak in de single volhouden. Nog geen single verloren (4 in de competitie, 5 totaal).
Offtopic: ik ga in het pinksterweekend naar Parijs. Nu wil het geval dat die zondag Roland Garros van start gaat. Kan ik ter plaatse nog kaartjes kopen voor de buitenbanen? Op internet vind ik belachelijke prijzen van 150 euro en meer voor een kaartje