Een biertje drinken voor het spelen?quote:Op donderdag 22 april 2010 14:15 schreef Bak_Beest het volgende:
[..]
Kuche kuche![]()
Iedereen heeft wel eens een dip. Soms duurt het kort, maar soms ook wat langer. Je moet je er doorheen proberen te slaan (doorheen slaan![]()
), en geduldig wachten tot het gevoel terugkomt. Ik kan me niet voorstellen dat je talent en gevoel zomaar ineens kwijt kan raken, dat zit heus nog wel ergens, alleen wil het op dit moment niet naar buiten. Maak er het beste van, drink een biertje, dat is mijn advies, en dan komt het vanzelf wel weer
.
Maandje geleden balde ik een dubbelpot echt verschrikkelijk. Raakte niks, afschuwelijk veel fouten, maar won hem alsnog ( mede omdat de tegenstanders nog slechter waren... ). Vervolgens biertje gepakt en balde ik de pot erna wereldsquote:Op donderdag 22 april 2010 15:39 schreef Komakie het volgende:
[..]
Een biertje drinken voor het spelen?
Dan gaat het helemaal niet goed
hahaha qua foto's zal je me gewoon moeten geloven ;-)quote:Op donderdag 22 april 2010 10:50 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik zeg: foto's...
Ik bedoelde meer van waarom zit je uberhaupt in een mix team.
Ik heb een paar jaar mix moeten spelen omdat we toen niets anders hadden (mijn oude vereniging was een heel klein clubje)
Op een gegeven moment heb ik gewoon gezegd "ik vind alles best, maar ik wil niet meer de mix spelen".
Gelukkig was er een heer die dat wel leuk vond om te doen dus toen was het opgelost.
Ok, ik zei het niet met die bewoordingen, maar ik dacht het wel
ik ben vrij realistisch hoor. Ik weet ook wel waar het in zit. Volley's niet naar voren weg leggen, maar om de 1 of andere manier er langs slaan. Dus dat moet gewoon beter.quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:49 schreef Norrage het volgende:
Niet zo negatief denken steeds Komakie! Denk aan de tijd dat je op smashcourt van delftenaren woN!!
Je moet er inderdaad tegenaan slaan, niet langs!1111einzquote:Op vrijdag 23 april 2010 12:09 schreef Komakie het volgende:
[..]
ik ben vrij realistisch hoor. Ik weet ook wel waar het in zit. Volley's niet naar voren weg leggen, maar om de 1 of andere manier er langs slaan. Dus dat moet gewoon beter.
Dat kan je op zijn minst gezellig doen noemen jaquote:Op vrijdag 23 april 2010 14:20 schreef Komakie het volgende:
Geen idee eigenlijk.
Ik was zondag wat vroeg weg, maar ik heb begrepen dat een aantal van mijn team nog tot 20:00 hebben zitten gezellig doen (vanaf een uurtje of 16:00) en ze hadden een rekening van bijna 300 euro. Zaten wel teamschotels en ander eten bij volgens mij maar toch
Heren teams zijn gewoon het gezelligstquote:Op vrijdag 23 april 2010 14:21 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat kan je op zijn minst gezellig doen noemen ja
De servicetechniek van Wassen is een must learn voor elke tennisser.quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:32 schreef senswal het volgende:
Vanavond naar demonstratie wedstrijd Sjeng Schalken - Rogier Wassen,
Misschien dat ik nog wat kan meepikken voor morgen.![]()
(Of juist niet natuurlijk...)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |