abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79498219

* Welkom bij het topic voor recreatieve tennissers!
Pats hier met je ranking, deel je Federer-momenten of roddel over je tegenstanders: alles kan je kwijt in dit topic!

Om je een beetje op weg te helpen hier wat nuttige links:
  • KNLTB
  • TennisDirect - Goedkope tennisspulletjes
  • TennisPro - Eveneens goedkope tennisspulletjes
  • TennisActueel.nl - Tennisnieuws van Nederland

De ranking wordt bijgehouden door TheArt, dus mocht je ook in de ranking willen komen dan kan je dat in dit topic aanvragen. Om in de toptennissers lijst te komen kun je je eigen avatar toevoegen aan de OP op Wiki.

| 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |

De OP is hier te vinden!

[ Bericht 59% gewijzigd door Ambrosius op 30-03-2010 20:54:06 ]
  • pi_79498514
    Ik maak zo wel even een overzichtje van de speelsterktes hier.

Het wordt tijd dat iemand met Photoshop-kunsten een vaste OP maakt

EDIT: Overzichtje gemaakt. Als je erin wilt, plaats hier dan even je speelsterktes.

[ Bericht 8% gewijzigd door TheArt op 23-03-2010 18:01:49 ]
    pi_79500279
    Cool The Art.
    Niet zeikerig bedoelt. Maar is het niet leuk om er bij te zetten: Speelsterktes BEGIN 2010 en dan een soort van lege lijst erachter te zetten die eens in de X-tijd upgedate wordt met recente speelsterktes
    U MAD?
    pi_79501949
    Ziet er goed uit TheArt !

Zou je niet het overzicht topdown (dus van Chriz2K naar VadeRetro) sorteren gebaseerd op de enkel speelsterkte?
    pi_79503547
    quote:
    Op dinsdag 23 maart 2010 19:04 schreef Nalbandian het volgende:
    Ziet er goed uit TheArt !

Zou je niet het overzicht topdown (dus van Chriz2K naar VadeRetro) sorteren gebaseerd op de enkel speelsterkte?
    Zat ik ook aan te denken, maar besloot het toen maar op alfabetische volgorde te doen. Als er meer mensen voor gebaseerd op sterkte zijn, dan doe ik dat wel.
    quote:
    Op dinsdag 23 maart 2010 18:22 schreef de_boswachter het volgende:
    Cool The Art.
    Niet zeikerig bedoelt. Maar is het niet leuk om er bij te zetten: Speelsterktes BEGIN 2010 en dan een soort van lege lijst erachter te zetten die eens in de X-tijd upgedate wordt met recente speelsterktes
    Zal ik doen
    pi_79503803
    hhhmmm moet ik nog gaan presteren ook, nou me score is al weer geupdate na het verlies van vorige week heb der een honderste bij :-/
    sudo is powerrrr
    pi_79504516
    Ik heb het tabelletje vernieuwd naar de ideeën hier.

Maar goed nogmaals, als iemand goed met photoshop kan werken en een echte vaste OP wilt maken voor hier, dan mag hij zich melden
      dinsdag 23 maart 2010 @ 20:27:17 #8
    27454 InTrePidIvity
    Looks like it's broken...
    pi_79505685
    Ik zal me er eens over buigen
    Tevens tvp
    ...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
    [Tournament] Beste Remake
    pi_79506334
    Die van mij is niet zo best vergeleken met de rest:
    Eindejaarsrating enkel 2009 8,1851
    Eindejaarsrating dubbel 2009 8,9999
    pi_79508837
    Goed bezig The Art!

Nu maar eens kijken of ik wat kan stijgen dit seizoen Aan de hoeveelheid wedstrijden zal het niet liggen.. Zit al op 9 en dat zijn er al zeker 15 voor het begin van de competitie.

We gaan voor de 80 wedstrijden dit jaar
    pi_79513102
    80 officiele wedstrijden ?
    Tering dat is best veel!
    sudo is powerrrr
    pi_79513707
    Klopt is ook niet normaal en nog ben ik maar een 7 Maarja in 3 jaar zonder training gaat het wel lekker
    pi_79514194
    Ik ben over het seizoen 2009 tot 30 officiele wedstrijden gekomen
    en 7 wedstrijden van de clubkampioenschappen zitten daar niet bij omdat die niet mee tellen voor het DSS
    sudo is powerrrr
    pi_79514206
    Ik speelde vanavond een dubbeltje, ik stond aan het net en kreeg echt VOL een bal precies op het puntje van mijn duim, tering wat deed dat een pijn .

tvp
    pi_79514262
    Goede aanpassing.
    Alleen moet TheArt als beheerder zich wel goed hier laten zien
    Anders krijgen we de OP niet aangepast
    U MAD?
    pi_79514370
    quote:
    Op dinsdag 23 maart 2010 23:19 schreef de_boswachter het volgende:
    Goede aanpassing.
    Alleen moet TheArt als beheerder zich wel goed hier laten zien
    Anders krijgen we de OP niet aangepast
    Ik zal wel aanwezig zijn hier
    pi_79514885
    quote:
    Op dinsdag 23 maart 2010 23:17 schreef dekouwe het volgende:
    Ik ben over het seizoen 2009 tot 30 officiele wedstrijden gekomen
    en 7 wedstrijden van de clubkampioenschappen zitten daar niet bij omdat die niet mee tellen voor het DSS
    Ik speel nu 3 jaar en dan dit jaar toernooien en zit op 1600 games Dat zijn 97 wedstrijden tot nu toe. Normaal begin ik altijd pas in Juni met wedstrijden, maar dit jaar is dat al februari geworden... en tevens voor het eerst competitie dus het zullen er heel veel gaan worden gok ik dit jaar!
    pi_79518552
    Nog even over dat meisje van Jong Oranje,
    Ik denk ook dat er een deel niet van klopt.
    Oke ze was misschien wel beter dan een 9,0 maar als je 12 uur in de week traint, zou je al veel beter kunnen zijn lijkt me...
    Ik had nog even research gedaan maar kon niks vinden.
    Op dat toernooi liepen sowieso allemaal van zo'n mensen rond die te lopen pronken met hun prestaties. Er was er ook nog een die zou de Masters van Limburg hebben gewonnen. Keek ik op internet heeft ze aan 1 toernooi meegedaan wat voor masters meetelt, en nog verloren ook
    En oja een beker van de voetbalwedstrijd meenemen naar de tennisbaan vond ik ook al zoiets.
    pi_79519252
    Doel voor dit jaar: de beste FOK!ker blijven.
      woensdag 24 maart 2010 @ 08:47:17 #20
    202930 Salamando
    Altijd sarcastisch
    pi_79519284
    Mijn speelsterktes zijn:
    Rating enkel 5,3287 Rating dubbel 5,5410

het is zo veel beter geweest
    Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
    Salamando is beter :@
    pi_79520862
    Mag ik er ook bij
    Die van mij is niet zo best vergeleken met de rest:
    Eindejaarsrating enkel 2009 8,1851
    Eindejaarsrating dubbel 2009 8,9999
    quote:
    Op dinsdag 23 maart 2010 17:27 schreef TheArt het volgende:
    Vorige topic

Speelsterktes Fok-leden in 2010:
    [ afbeelding ]

Laatste post
    [..]

Game on!
      woensdag 24 maart 2010 @ 10:02:25 #22
    20403 Komakie
    That's Gnarly!
    pi_79521327
    quote:
    Op woensdag 24 maart 2010 08:45 schreef Chriz2k het volgende:
    Doel voor dit jaar: de beste FOK!ker blijven.
    Doel van het jaar: jouw ass kicken op het gebied van rating
    Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
    Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
    Shaun Farmer: "That's gnarly"
    pi_79523272
    ach mijn doel was toch al om in beide speelsterktes de 6 te halen met een hoge 5..
    5.6 - 5.9

Doel van het jaar: Bakbeest your going down

[ Bericht 13% gewijzigd door dekouwe op 24-03-2010 11:30:38 ]
    sudo is powerrrr
    pi_79525060
    quote:
    Op woensdag 24 maart 2010 10:54 schreef dekouwe het volgende:
    ach mijn doel was toch al om in beide speelsterktes de 6 te halen met een hoge 5..
    5.6 - 5.9

Doel van het jaar: Bakbeest your going down
    Haha, kom maar op, ik lust je rauw! Mijn doel is een 5 te worden in enkel en dubbel, 5.2-5.5, dus ik richt mijn vizier op Nalbandian en Norrage .
    pi_79525375
    Als iedereen toch zijn doel hier neerpent Mijn doel is dit jaar 4,5 - 5 te worden. Dubbel zit nog vrij veel rek in, omdat ik amper dubbels heb gespeeld vorig jaar.

De nieuwe mensen komen er zo ook in te staan.
      woensdag 24 maart 2010 @ 11:46:29 #26
    202930 Salamando
    Altijd sarcastisch
    pi_79525412
    mijn doel is gewoon mooi laag in de 5 blijven in principe, beetje terugval afgelopen jaar :p
      woensdag 24 maart 2010 @ 20:33:49 #27
    27454 InTrePidIvity
    pi_79545103

* Welkom bij het topic voor recreatieve tennissers!
    Pats hier met je ranking, deel je Federer-momenten of roddel over je tegenstanders: alles kan je kwijt in dit topic!

Om je een beetje op weg te helpen hier wat nuttige links:
  • KNLTB
  • TennisDirect - Goedkope tennisspulletjes
  • Tennis.nl - Tennisnieuws van Nederland

De ranking wordt bijgehouden door TheArt, dus mocht je ook in de ranking willen komen dan kan je dat in dit topic aanvragen. Om in de toptennissers lijst te komen kun je je eigen avatar toevoegen aan de OP op Wiki.

En die OP is hier te vinden!
  • ...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
    pi_79545245
    Intel

[ Bericht 1% gewijzigd door TheArt op 24-03-2010 20:44:21 ]
    pi_79545557
    Intel !

Ik probeer dit jaar te consolideren, en proberen in de enkel door te stomen naar de 5 !
    pi_79547882
    Bedankt voor de opfleuring Intel en Art .
      woensdag 24 maart 2010 @ 21:33:52 #31
    82726 The_BoezelaaR
    Chronisch vliefd
    pi_79548041
    O, zie nu pas dat ik mijn ratings nog niet gepost heb. Vorig jaar niet zo'n best jaar gehad, maar goed, we zien het wel dit jaar

Enkel: 6,8470
    Dubbel: 6,1972
    I don't trust books. They're all facts and no heart
    Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
    Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
    pi_79548864
    quote:
    Op woensdag 24 maart 2010 11:45 schreef TheArt het volgende:
    Als iedereen toch zijn doel hier neerpent Mijn doel is dit jaar 4,5 - 5 te worden. Dubbel zit nog vrij veel rek in, omdat ik amper dubbels heb gespeeld vorig jaar.

dan blijf ik wel lekker in je nek hijgen als je 4,5 wil worden
    pi_79550030
    quote:
    Op woensdag 24 maart 2010 21:50 schreef truedestiny het volgende:

[..]

dan blijf ik wel lekker in je nek hijgen als je 4,5 wil worden
    Deal
    pi_79550409
    Mijn doel is om mijn rating te handhaven. Mooi topic is het geworden zeg! Klasse
    "Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
    last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
    pi_79550648
    Grappig, een team uit onze poule heeft zich teruggetrokken omdat ze toch liever 4e klasse spelen, nu zijn ze omgeruild met een ander team.

Ik ben stiekem wel een beetje jaloers .
      donderdag 25 maart 2010 @ 07:45:17 #36
    20403 Komakie
    That's Gnarly!
    pi_79557420
    Damn, ik ben al 3 dagen ziek en ben al meer dan 2kg afgevallen. Wat zal ik als een speer de baan over gaan straks.

Beetje jammer alleen dat als je weer beter bent die kilo's er ook zo weer aan zitten
    Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
    pi_79557450
    quote:
    Op donderdag 25 maart 2010 07:45 schreef Komakie het volgende:
    Damn, ik ben al 3 dagen ziek en ben al meer dan 2kg afgevallen. Wat zal ik als een speer de baan over gaan straks.

Beetje jammer alleen dat als je weer beter bent die kilo's er ook zo weer aan zitten
    Mentaal spelletje, denk maar dat je beter bent geworden
      donderdag 25 maart 2010 @ 09:41:08 #38
    202930 Salamando
    Altijd sarcastisch
    pi_79559479
    quote:
    Op donderdag 25 maart 2010 07:45 schreef Komakie het volgende:

2kg in 3 dagen?
      donderdag 25 maart 2010 @ 10:24:46 #39
    20403 Komakie
    That's Gnarly!
    pi_79561079
    quote:
    Op donderdag 25 maart 2010 09:41 schreef Salamando het volgende:

[..]

2kg in 3 dagen?
    Dat krijg je als je alles eruit schijt
      donderdag 25 maart 2010 @ 13:30:30 #40
    75556 erkel
    back from Dagestan
    pi_79567799
    Vandaag en ook gisteravond begint het wel weer te kriebelen om lekker buiten te tennissen. Zo'n lekker zwoel temperatuurtje. Maarja, nog even wachten.
    Weisst
    pi_79568000
    Zo vanavond weer een toernooi potje.. Kijken wat het gaat worden
    pi_79569815
    Wat een vette OP , mijn complimenten! Succes vanavond Drass, zit je al bijna op 1/10e van je doelstelling?
    pi_79570243
    quote:
    Op donderdag 25 maart 2010 14:17 schreef Bak_Beest het volgende:
    Wat een vette OP , mijn complimenten! Succes vanavond Drass, zit je al bijna op 1/10e van je doelstelling?
    Hehe dank.

Dit gaat het 12de potje dit jaar worden Tot nu toe ook al 200 games gespeeld en meer verloren dan gewonnen, maar dat gaat recht getrokken worden met de wedstrijden in de 7 die er aan gaan komen
    pi_79572900
    En hoe zit het met de competitie verwachtingen hier?
    Moeilijke tegenstanders?
    pi_79572963
    quote:
    Op donderdag 25 maart 2010 15:48 schreef senswal het volgende:
    En hoe zit het met de competitie verwachtingen hier?
    Moeilijke tegenstanders?
    Senswal, wil jij je ranking niet eens posten als vaste bezoeker Hoe meer mensen daarin, hoe beter
    pi_79573177
    Haha ik heb het al een paar keer overwogen,
    maar daar schaam ik me nogal voor.
    Zwaar achteruit gegaan in de kerstvakantie, oa dus door die 9,0.
    Maar oke bij deze dan:enkel: 7,5346 dubbel: 8,5168
    pi_79573505
    quote:
    Op donderdag 25 maart 2010 15:55 schreef senswal het volgende:
    Ah joh, nergens om je voor te schamen. Ieder speelt voor zijn eigen plezier en om zijn eigen doelen te halen. Daarom is tennis ook zo leuk, in je eigen categorie proberen om resultaten te halen
    pi_79573735
    Nja het is meer het idee dat ik inmiddels al 6 had kunnen zijn...
    Maarja het seizoen is net begonnen dus er kan nog veel gebeuren
      donderdag 25 maart 2010 @ 17:22:40 #49
    20403 Komakie
    That's Gnarly!
    pi_79576864
    quote:
    Op donderdag 25 maart 2010 15:55 schreef senswal het volgende:
    haha loser!!!
    Onderuit gaan tegen een 9. Hoe slecht ben je dan!

ok, even voor de duidelijkheid BOVENSTAANDE IS MAAR EEN GRAPJE!!!!

Fact is dat rating niet iets is om je voor te schamen. Je misdragen op de baan vind ik iets om je voor te schamen, of niet eerlijk spelen, of niet je best doen. Slecht spelen en verliezen, maar wel alles gegeven hebben, dat prijst je alleen maar. Hoeveel mensen zijn er immers niet die als ze slecht spelen het laten lopen...

Ik heb het ooit een keer met een jeugdleerling gehad. Hij had verloren van een jongen die eigenlijk helemaal niet zo goed was. Toen zei ik het bovenstaande tegen hem (damn wat moet ik dan wijslijk zijn overgekomen )
    Zijn teamgenoot (die ook in de trainingsgroep zat) had wel gewonnen, maar had een beetje lopen gooien met zijn racket en een paar keer een bal uit gegeven die in was. Toen zei ik er achteraan dat je dus alleen hoeft te schamen bij dat soort gedrag. Zonder die jongen erbij te betrekken, maar hij wist wel waar ik het over had

Zonder dollen. Een keer met je racket stuiteren of iets tegen jezelf zeggen moet kunnen vind ik. Zolang het maar binnen de perken blijft. Met ziektes gaan lopen schelden op jezelf vind ik ook niet kunnen. Met je racket stuiteren vind ik ook nog niet zo erg, maar hem vanaf het net tegen het hek aan gooien kan echt niet.

Keihard werken, op verliezen staan en verder niets laten merken siert trouwens wel mensen. Hoewel ik het ook wel mooi vind als je langs een baan loopt en 1 of andere sjaak op maximaal huisvrouwen niveau schreeuwt iets van "KOOOMMMM OOPPP NOOUUU!!!!!"
    Geweldig vind ik dat
    pi_79577590
    quote:
    Op donderdag 25 maart 2010 17:22 schreef Komakie het volgende:

[..]

haha loser!!!

Fact is dat rating niet iets is om je voor te schamen. Je misdragen op de baan vind ik iets om je voor te schamen, of niet eerlijk spelen, of niet je best doen. Slecht spelen en verliezen, maar wel alles gegeven hebben, dat prijst je alleen maar. Hoeveel mensen zijn er immers niet die als ze slecht spelen het laten lopen...

Ik heb het ooit een keer met een jeugdleerling gehad. Hij had verloren van een jongen die eigenlijk helemaal niet zo goed was. Toen zei ik het bovenstaande tegen hem (damn wat moet ik dan wijslijk zijn overgekomen )
    Zijn teamgenoot (die ook in de trainingsgroep zat) had wel gewonnen, maar had een beetje lopen gooien met zijn racket en een paar keer een bal uit gegeven die in was. Toen zei ik er achteraan dat je dus alleen hoeft te schamen bij dat soort gedrag. Zonder die jongen erbij te betrekken, maar hij wist wel waar ik het over had

Zonder dollen. Een keer met je racket stuiteren of iets tegen jezelf zeggen moet kunnen vind ik. Zolang het maar binnen de perken blijft. Met ziektes gaan lopen schelden op jezelf vind ik ook niet kunnen. Met je racket stuiteren vind ik ook nog niet zo erg, maar hem vanaf het net tegen het hek aan gooien kan echt niet.

Keihard werken, op verliezen staan en verder niets laten merken siert trouwens wel mensen. Hoewel ik het ook wel mooi vind als je langs een baan loopt en 1 of andere sjaak op maximaal huisvrouwen niveau schreeuwt iets van "KOOOMMMM OOPPP NOOUUU!!!!!"
    Geweldig vind ik dat
    Oh wat herken ik mezelf hierin. Ik ben vaak heel stoïcijns op de baan, maar bij een goed punt wel regelmatig 'c'mon' roepen of mijn wijsvingertje gebruiken, terwijl ik dat juist heel irritant vind bij bijvoorbeeld voetballers Ik heb inderdaad een hekel aan mensen die beter kunnen tennissen, maar zichzelf door dramatisch gedrag of gescheld uit hun spel laten halen. Wat ben je dan dom.
    pi_79577815
    quote:
    Op donderdag 25 maart 2010 17:39 schreef TheArt het volgende:

[..]

Oh wat herken ik mezelf hierin. Ik ben vaak heel stoïcijns op de baan, maar bij een goed punt wel regelmatig 'c'mon' roepen of mijn wijsvingertje gebruiken, terwijl ik dat juist heel irritant vind bij bijvoorbeeld voetballers Ik heb inderdaad een hekel aan mensen die beter kunnen tennissen, maar zichzelf door dramatisch gedrag of gescheld uit hun spel laten halen. Wat ben je dan dom.
    En dan vervolgens meteen naar huis gaan omdat ze weten dat ze toch niks in ontvangst mogen nemen bij de prijsuitreiking.
    Zelf ben ik wel een voorstander om bij de dubbel een high-five na een mooi punt te doen. Maar dan wel zo, dat het niet té wordt
    pi_79579821
    quote:

[..]

haha loser!!!

Geweldig vind ik dat
    Een maat van mij is echt het schoolvoorbeeld van 0,0 emotie tonen op de baan. Als je zonder naar de score te kijken halverwege zou inspringen om naar zijn wedstrijd te kijken, zul je echt niet kunnen raden of ie voor of achter staat. Als ik met hem dubbel erger ik me hier wel eens aan, lijkt wel alsof ie ook niet veel meer zijn best doet als ie achter staat, of dat ie blij is dat ie voor staat . Ik ben juist vrij uitbundig op de baan, als het spannend in de wedstrijd en ik sla een goede bal wil er altijd wel een c'mon vanaf. En normaal gesproken was ik altijd over de rooie als ik veel fouten maakte, maar na zoveel slechte ervaringen en weggooide partijen op deze manier ben ik begin dit jaar meer gaan genieten van het tennis. Ik probeer fouten snel te vergeten en meer uit de euforie van een mooi geslagen cross forehand te putten.

Het scheelt echt een hele hoop als het genieten van mooie ballen de boosheid na slechte ballen overheerst moet ik zeggen . Ik hoop dit jaar dus vooral op mentaal vlak een hoop progressie te boeken!
    pi_79579917
    quote:
    Op donderdag 25 maart 2010 17:46 schreef senswal het volgende:

[..]

En dan vervolgens meteen naar huis gaan omdat ze weten dat ze toch niks in ontvangst mogen nemen bij de prijsuitreiking.
    Zelf ben ik wel een voorstander om bij de dubbel een high-five na een mooi punt te doen. Maar dan wel zo, dat het niet té wordt

Na ieder gewonnen punt .
    pi_79580246
    Ok ik durf mijn rating ook wel te melden:
    Enkel rating 7,7405
    Dubbel rating 7,5337

Twee jaar niet gespeeld, nu weer zeker 2x per week op de baan.
    Helaas geen tijd voor voorjaarscompetitie, van de zomer toernooitje of 4 a 5 spelen.
    Hopelijk 7 rond in de enkel aan het einde van dit jaar .
    pi_79590946
    Het topic is de laatste tijd wel in een stroomversnelling gekomen zeg

Zaterdag de laatste training binnen en dan naar buiten. Eindelijk
    pi_79591183
    Nou prachtig. De twee banen die aangelegd worden hebben vertraging. Bedrijf was met het mooie weer niet komen opdagen waardoor de banen er nu bij liggen als een zandbak.
    Lekker zo twee weken voor de competitie
    U MAD?
      donderdag 25 maart 2010 @ 23:26:46 #57
    27454 InTrePidIvity
    pi_79591995
    quote:

[..]

Vorig jaar kwam een maatje uit mijn team tegen een gozer te staan die z'n racket gewoon op de andere baan gooide als het niet lekker ging. En dan rustig naar z'n tas toe lopen om een tweede racket te pakken. Toen het later weer niet lekker ging, vloog dat andere racket ook weg. Toen heeft hij ze allebei weer gepakt, maar even later lagen ze weer alle twee op een andere baan

Nu lach ik er om, maar ik vind dat soort gedrag zo in- en intriest, totaal geen respect voor. Het mooie is dat dat maatje vroeger dus ook zo fanatiek was, met schelden en rackets gooien. Tegenwoordig doet hij gewoon normaal (scheelt wel dat hij een 3 is tussen 5/6/7, dan gaat het wat makkelijker ), een aanzienlijke verbetering.
      vrijdag 26 maart 2010 @ 09:40:33 #58
    202930 Salamando
    Altijd sarcastisch
    pi_79598642
    quote:
    Op donderdag 25 maart 2010 23:26 schreef InTrePidIvity het volgende:

[..]

Vorig jaar kwam een maatje uit mijn team tegen een gozer te staan die z'n racket gewoon op de andere baan gooide als het niet lekker ging. En dan rustig naar z'n tas toe lopen om een tweede racket te pakken. Toen het later weer niet lekker ging, vloog dat andere racket ook weg. Toen heeft hij ze allebei weer gepakt, maar even later lagen ze weer alle twee op een andere baan

Nu lach ik er om, maar ik vind dat soort gedrag zo in- en intriest, totaal geen respect voor. Het mooie is dat dat maatje vroeger dus ook zo fanatiek was, met schelden en rackets gooien. Tegenwoordig doet hij gewoon normaal (scheelt wel dat hij een 3 is tussen 5/6/7, dan gaat het wat makkelijker ), een aanzienlijke verbetering.
    ik heb een keer een testracket van mijn tennistrainer de tyfus in gegooid, sindsdien nooit meer met een racket gegooid
    pi_79599284
    Helaas gister verloren.. en dat gaat pijn doen voor mijn rating Achja zaterdag weer een kans!

Ben zelf een ongelofelijk ice-man en zal alleen mezelf positief ondersteunen na gruwelijke punten Uiteraard wil ik altijd winnen, maar na de laatste bal ben ik 99% van de gevallen de pot vergeten en is het tijd voor een biertje.

Heb ooit 1 tegenstander gehad die haat opmerkingen en denigrerend op de baan was. Zal em nooit meer vergeten. Ik balde slecht, maar maakte mooie punten in een wedstrijd.. na een mooi punt kwam ie naar me toe en zei: " Je maakt wel mooie punten, maar niet genoeg!" ... nou met de combinatie van dubieuze callen van punten was dit de eerste keer dat ik niet gezellig iets met men tegenstander ging drinken
    pi_79599770
    Ik vind het heerlijk om tegen dat soort figuren te spelen !

Lekker zuigen door extra veel te moonballen, slicen en dropshots te spelen .
    pi_79599977
    Ik wil jou echt een keer zien spelen
    "Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
    last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
    pi_79600105
    quote:
    Op vrijdag 26 maart 2010 10:16 schreef Chriz2k het volgende:

Dropshots hou ik ook wel van. Men slice moet ik nog beter gaan trainen, want die stelt nog weinig voor... Heb nog wel 20 jaar dus dat moet lukken
    pi_79601007
    quote:
    Op vrijdag 26 maart 2010 10:01 schreef Drassss het volgende:
    Heb ooit 1 tegenstander gehad die haat opmerkingen en denigrerend op de baan was. Zal em nooit meer vergeten. Ik balde slecht, maar maakte mooie punten in een wedstrijd.. na een mooi punt kwam ie naar me toe en zei: " Je maakt wel mooie punten, maar niet genoeg!" ... nou met de combinatie van dubieuze callen van punten was dit de eerste keer dat ik niet gezellig iets met men tegenstander ging drinken
    Eerder was ik ook net een orkaan op de baan, veel vloeken etc. maar wel niet denigrerend naar de tegenstander. Heb ik me gelukkig afgeleerd dat vloeken, probeer nu altijd in harmonie te zijn met mijn eigen lichaam en geest.
    Gasten die irritant doen, lopen te kloten, valsspelen en opmerkingen gaan maken heb ik het liefst. Even een dreigementje en dan kappen ze vanzelf wel. Twee jaar geleden in een dubbel een wedstrijd stilgelegd omdat de tegenstander zich bedreigd voelde omdat ik zei dat hij zijn bek moest houden
    U MAD?
    pi_79601106
    quote:
    Op vrijdag 26 maart 2010 10:51 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Eerder was ik ook net een orkaan op de baan, veel vloeken etc. maar wel niet denigrerend naar de tegenstander. Heb ik me gelukkig afgeleerd dat vloeken, probeer nu altijd in harmonie te zijn met mijn eigen lichaam en geest.
    Gasten die irritant doen, lopen te kloten, valsspelen en opmerkingen gaan maken heb ik het liefst. Even een dreigementje en dan kappen ze vanzelf wel. Twee jaar geleden in een dubbel een wedstrijd stilgelegd omdat de tegenstander zich bedreigd voelde omdat ik zei dat hij zijn bek moest houden
    Ook ooit gehad in een dubbel. Sloegen in de 2de game 2 ballen langs de lijn net langs de netspeler. Die werd leip of kan er niet tegen ( ons nog steeds niet duidelijk ) en begon maar te dreigen dat we niet op zen bril moeten mikken en een grote bakkus open te trekken. Hebben we hem maar de pot gegeven, want de zin was meteen weg....
    pi_79601174
    quote:
    Op vrijdag 26 maart 2010 10:53 schreef Drassss het volgende:

[..]

Ook ooit gehad in een dubbel. Sloegen in de 2de game 2 ballen langs de lijn net langs de netspeler. Die werd leip of kan er niet tegen ( ons nog steeds niet duidelijk ) en begon maar te dreigen dat we niet op zen bril moeten mikken en een grote bakkus open te trekken. Hebben we hem maar de pot gegeven, want de zin was meteen weg....
    Nooit. Dat soort misselijke figuren gun ik die lol niet.
    U MAD?
    pi_79601231
    quote:
    Op vrijdag 26 maart 2010 10:55 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Nooit. Dat soort misselijke figuren gun ik die lol niet.
    Tja ik normaal ook niet, maar ik heb ook geen zin in rellen met een 60+ ( maat kan daar slecht tegen dus erg dodelijk om door te spelen.... ) Kom ik niet voor op een mooie zonnige dag. Dan mag ie hem mooi hebben. Volgende keer als we hem tegenkomen gaat natuurlijk de eerste bal net naast zen neus ( en tevens toernooishit maar bij de pot zetten, anders hed het weinig nut zucht ).
    pi_79601302
    quote:
    Op vrijdag 26 maart 2010 10:56 schreef Drassss het volgende:

[..]

Tja ik normaal ook niet, maar ik heb ook geen zin in rellen met een 60+ Kom ik niet voor op een mooie zonnige dag. Dan mag ie hem mooi hebben. Volgende keer als we hem tegenkomen gaat natuurlijk de eerste bal net naast zen neus
    Ik wel
    Wie het uitlokt kan het krijgen. Al verlies ik alle games na zo'n incident op rij. Ik zorg er wel voor dat ik alles op zijn bril mik. Dat geeft me meer voldoening dan lafjes van de baan afstappen.
    Zeker tegen van die oude zeikerds.

Of van die oudjes die zeiken dat je tijdens het mixen doorslaat op de vrouw
    Fuck off. Daar is het een mix voor. Als ze niet tegen mannen wil spelen moet ze maar gaan DD.
    U MAD?
    pi_79601345
    quote:
    Op vrijdag 26 maart 2010 10:58 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Ik wel
    Wie het uitlokt kan het krijgen. Al verlies ik alle games na zo'n incident op rij. Ik zorg er wel voor dat ik alles op zijn bril mik. Dat geeft me meer voldoening als lafjes van de baan afstappen.
    Zeker tegen van die oude zeikerds.

Of van die oudjes die zeiken dat je tijdens het mixen doorslaat op de vrouw
    Fuck off. Daar is het een mix voor. Als ze niet tegen mannen wil spelen moet ze maar gaan DD.
    Ja ik normaal ook wel. Kan me er afschuwelijk goed mee opladen, alleen heb ik een maat die 100% anders is :p dat gaat dus nooit goed hehe.

Edit: Nouja vol rammen op de vrouw vink wat ver gaan, maargoed een bal gewoon naast der proberen te rammen en die gaat " helaas " te dicht op haar moet gewoon iedereen kunnen accepteren. Als je gewoon ziet dat mensen expres vol je op gaan mikken vind ik wat anders... Wel eens potten langs de lijn gezien dat iemand vol op de ander ging smashen 2 meter van elkaar Slechte gein is dat
    pi_79602407
    vanmiddag voor het eerst weer op de buitenbaan helpen bij het kick-off weekend voor de jeugd. maar wat wel naar is dat ik tussendoor training heb, moet ik snel even mijn schoenen schoon maken .
    competitie komt eraan en eerste wedstrijd tegen de rivaliserende club hier in Veenendaal. dus die moeten we gewoon winnen. wat overigens wel triest is dat ze altijd lager inschrijven omdat ze kampioen willen worden(3,7 in de 5de klasse gemengd zondag ). om ff op het mentale te blijven: daar ben ik niet zoon superman in. als ik goed speel en verlies, ok jammer. maar als ik verlies omdat ik slecht speel willen de verdommes er wel uitkomen.
    pi_79602999
    Ik word vooral boos op mezelf als ik niet lekker speel. Ook al sta ik 6-3 3-0 voor ofzo, dan nog kan ik boos worden als ik onbegrijpelijke fouten maak en voorsprongen weggeef. Ben iig wel redelijk fanatiek op de baan, maar het hangt ook van de tegenstander af. Als die fanatiek is ben ik het zelf ook meer.
    pi_79603681
    quote:
    Op vrijdag 26 maart 2010 11:39 schreef Norrage het volgende:
    Ik word vooral boos op mezelf als ik niet lekker speel. Ook al sta ik 6-3 3-0 voor ofzo, dan nog kan ik boos worden als ik onbegrijpelijke fouten maak en voorsprongen weggeef. Ben iig wel redelijk fanatiek op de baan, maar het hangt ook van de tegenstander af. Als die fanatiek is ben ik het zelf ook meer.
    Eens, er zit wel een grens in het fanatiek zijn en zeker in het ergeren van je eigen fouten. Als je die grens goed weet op te zoeken zonder dat het volgende punt lijdt onder de woede van een gruwelijke misser net ervoor is alles prima Op dat vlak laten veel tegenstanders het helemaal afweten en haal je de pot nog makkelijker binnen.
    pi_79603734
    Ik wil ook in het lijstje
    Eindejaarsrating enkel 2009 8,9999
    Rating enkel 8,9999

Eindejaarsrating dubbel 2009 8,4602
    Rating dubbel 8,7985
    Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
    Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
    pi_79604395
    quote:
    Op vrijdag 26 maart 2010 11:55 schreef Drassss het volgende:

[..]

Eens, er zit wel een grens in het fanatiek zijn en zeker in het ergeren van je eigen fouten. Als je die grens goed weet op te zoeken zonder dat het volgende punt lijdt onder de woede van een gruwelijke misser net ervoor is alles prima Op dat vlak laten veel tegenstanders het helemaal afweten en haal je de pot nog makkelijker binnen.
    Dat is ook echt zooo dom. Fouten maken gebeurt nou eenmaal, maar fouten maken doordat je boos bent om eerder gemaakte fouten is gewoon dom punten verliezen. Heerlijk als een tegenstander zo kwaad is, dan hoef je niet eens winners te slaan, maar gewoon lastige ballen. Die slaat ie fout, waardoor ie alleen maar bozer en bozer op zichzelf wordt .
    pi_79604484
    quote:
    Op vrijdag 26 maart 2010 12:15 schreef Bak_Beest het volgende:

[..]

Dat is ook echt zooo dom. Fouten maken gebeurt nou eenmaal, maar fouten maken doordat je boos bent om eerder gemaakte fouten is gewoon dom punten verliezen. Heerlijk als een tegenstander zo kwaad is, dan hoef je niet eens winners te slaan, maar gewoon lastige ballen. Die slaat ie fout, waardoor ie alleen maar bozer en bozer op zichzelf wordt .
    Jep kan ik heel erg van genieten en ga ik alleen maar smerige ballen geven hehe.
    pi_79604972
    quote:
    Op vrijdag 26 maart 2010 10:16 schreef Chriz2k het volgende:

Moonballen is echt geniaal Wij speelden vorig jaar in de competitie en het maatje van mij speelde tegen een gast die 3 was (hij zelfs was 5) en door alleen maar te moonballen rekte hij het nog tot 4-6 derde set, helaas wel verloren. Maar die gast werd er he-le-maal gek van
      vrijdag 26 maart 2010 @ 12:40:13 #76
    202930 Salamando
    Altijd sarcastisch
    pi_79605317
    Moonballen zijn zo anti-tennis
    pi_79605323
    quote:
    Op vrijdag 26 maart 2010 12:28 schreef TheArt het volgende:

[..]

Moonballen is echt geniaal Wij speelden vorig jaar in de competitie en het maatje van mij speelde tegen een gast die 3 was (hij zelfs was 5) en door alleen maar te moonballen rekte hij het nog tot 4-6 derde set, helaas wel verloren. Maar die gast werd er he-le-maal gek van
    Een gast van ons heren 1 team was daar koning in. Hij is verdediger pur sang, een muur, en alles hoog topspin terug. Hij bezit ook nog eens een dosis snelheid, ziedaar de ultieme mentale spelbreker. Hij was 4 door alleen maar dit spel toe te passen. Schitterend om te zien altijd hoe de tegenstander steeds meer breekt bij het spelen tegen hem. Ik heb toen een keer een partij gezien waarbij een 3 tegen hem zo gek werd, dat ie tussen de punten door ineens oorverdovend ging schreeuwen . Maar ook gewoon bij het wisselen, terwijl ie op het bankje zat . Iedereen op het terras keek elkaar echt aan zo van, wat gebeurt hier ineens. Sindsdien noemden we die gast 'de grunt' .
    pi_79605454
    quote:
    Op vrijdag 26 maart 2010 11:56 schreef TheVulture het volgende:
    Ik wil ook in het lijstje
    Eindejaarsrating enkel 2009 8,9999
    Rating enkel 8,9999

Eindejaarsrating dubbel 2009 8,4602
    Rating dubbel 8,7985
    Speel je nooit enkel?
    U MAD?
    pi_79605591
    quote:
    Op vrijdag 26 maart 2010 12:40 schreef Bak_Beest het volgende:

[..]

Een gast van ons heren 1 team was daar koning in. Hij is verdediger pur sang, een muur, en alles hoog topspin terug. Hij bezit ook nog eens een dosis snelheid, ziedaar de ultieme mentale spelbreker. Hij was 4 door alleen maar dit spel toe te passen. Schitterend om te zien altijd hoe de tegenstander steeds meer breekt bij het spelen tegen hem. Ik heb toen een keer een partij gezien waarbij een 3 tegen hem zo gek werd, dat ie tussen de punten door ineens oorverdovend ging schreeuwen . Maar ook gewoon bij het wisselen, terwijl ie op het bankje zat . Iedereen op het terras keek elkaar echt aan zo van, wat gebeurt hier ineens. Sindsdien noemden we die gast 'de grunt' .
    Ik speel gewoon alles door elkaar heen. Servicevolley, moonballen, ineens super door slaan, dan weer dropshots...Als ik wedstrijden verlies is het vaak omdat ik het niet genoeg afwissel. Kortom: tegenstanders worden ook gek van mij maar soms is het wel naar als je gedomineerd wordt. Dan kan ik alleen de bal gaan terugbrengen en zo
    pi_79606541
    quote:
    Op vrijdag 26 maart 2010 12:44 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Speel je nooit enkel?
    Afgelopen jaar niet... daar ga ik me nu weer aan wagen
    Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
    Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
    pi_79613676
    quote:
    Op vrijdag 26 maart 2010 12:40 schreef Bak_Beest het volgende:

[..]

Grappig om te lezen hoe erg mensen zich kunnen ergeren aan zoiets. Een teamgenoot van mij die word juist een stuk beter als ze boos is. Dus als ze achter staat en ze word geirriteerd, zijn wij wel even zo aardig om dat laatste zetje te geven
      vrijdag 26 maart 2010 @ 23:58:18 #82
    20403 Komakie
    That's Gnarly!
    pi_79632292
    quote:
    Op donderdag 25 maart 2010 23:26 schreef InTrePidIvity het volgende:

[..]

Ik heb ooit eens tegen een gast gespeeld die gewoon bijna elke wedstrijd een racket stuk scheen te slaan (nee geen snaar, een racket)
    Ik was echt een jaartje of 14 ofzo. Waren we aan het dubbelen tegen 2 gasten die iets ouder waren dan wij. Iets van 18 denk ik.
    Die ene gast echt fuckin agressief tegen zichzelf als het niet goed ging. Wij wonnen uiteindelijk die partij omdat hij zich helemaal uit zijn spel liet halen. Wat ik toen zag geloofde ik eerst niet eens.
    We gaan van de baan, hij loopt naar de parkeerplaats, legt zijn racket half op de stoep en half op de straat en breekt hem zo in 2en door er op te gaan staan. Hoe ziek is dat.
      vrijdag 26 maart 2010 @ 23:58:41 #83
    20403 Komakie
    That's Gnarly!
    pi_79632309
    quote:
    Op vrijdag 26 maart 2010 10:53 schreef Drassss het volgende:

[..]

Dan moet je gewoon niet meer op zijn bril mikken, maar hem op zijn bril raken
      zaterdag 27 maart 2010 @ 00:04:47 #84
    20403 Komakie
    That's Gnarly!
    pi_79632524
    Als ik achter sta en ik speel slecht irriteer ik me. Als ik slecht speel en ik sta voor dan denk ik maar bij mezelf "blijkbaar is het goed genoeg".
    Goed spelen en verliezen is niet zo erg, hoewel ik er dan wel van baal als ik een bal fout sla aangezien ik weet dat ik alles moet maken en dat dus niet doe.

Ik heb wel een keer gewonnen van een ventje dat alleen maar moonballs kon slaan.
    De eerste set pakte ik toen nog makkelijk 6-2. Maar na een tijdje word je moe en dan wordt het lastig om er doorheen te slaan. Dus toen kwam ik met 1-4 achter. Vet geirriteerd natuurlijk, omdat het met mij niet meer ging en hij eigenlijk helemaal niet kon tennissen.
    Dus toen ben ik op zijn service een keer chip and charge gaan spelen. Won ik die game heel gemakkeljik. Elke bal sloeg hij fout als ik naar het net kwam.
    Toen service volley gaan spelen, game daarna weer bij elke bal oplopen, etc. Uiteindelijk de set met 7-6 nog gewonnen en dus ook de partij gewonnen

Was echt zo'n heel fout mannetje dat 4 keer in de week trainde, maar nooit wat zou worden. Ondertussen wel 3/4 broek en mouwloos shirt en uiteraard hoofdband, allemaal van Nike. Nu de quizvraag op wie wil hij lijken?
    pi_79639642
    quote:
    Op vrijdag 26 maart 2010 23:58 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ik heb ooit eens tegen een gast gespeeld die gewoon bijna elke wedstrijd een racket stuk scheen te slaan (nee geen snaar, een racket)
    Ik was echt een jaartje of 14 ofzo. Waren we aan het dubbelen tegen 2 gasten die iets ouder waren dan wij. Iets van 18 denk ik.
    Die ene gast echt fuckin agressief tegen zichzelf als het niet goed ging. Wij wonnen uiteindelijk die partij omdat hij zich helemaal uit zijn spel liet halen. Wat ik toen zag geloofde ik eerst niet eens.
    We gaan van de baan, hij loopt naar de parkeerplaats, legt zijn racket half op de stoep en half op de straat en breekt hem zo in 2en door er op te gaan staan. Hoe ziek is dat.
    Dat is ziek en zielig tegelijk, die gast heeft duidelijk problemen buiten het tennis om.

Ik heb in mijn hele leven volgens mij een stuk of 3 rackets stukgegooid, waaronder een keer op de laatste competitiedag, toen ik 5 matchpoints miste terwijl we kampioen konden worden, maar daar kan iedereen wel begrip voor opbrengen denk ik zo .
      zaterdag 27 maart 2010 @ 12:22:23 #86
    20403 Komakie
    That's Gnarly!
    pi_79640352
    quote:
    Op zaterdag 27 maart 2010 11:54 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

Dat is ziek en zielig tegelijk, die gast heeft duidelijk problemen buiten het tennis om.

Ik heb in mijn hele leven volgens mij een stuk of 3 rackets stukgegooid, waaronder een keer op de laatste competitiedag, toen ik 5 matchpoints miste terwijl we kampioen konden worden, maar daar kan iedereen wel begrip voor opbrengen denk ik zo .
    3 rackets voor het missen van 5 matchpoints of 1tje en de anderen een andere keer?

Ik heber vroeger ook wel eens stuk gegooid. Toen was ik nog wel een stuk jonger.
    Tenminste, door boosheid.

Vorig jaar nog een stuk geslagen. Ik probeerde een bal te halen en kwam zo tegen het hek te staan, sla ik tegen het hek terwijl ik de bal wil slaan. Klein scheurtje in het frame, maar goed op zich niet zo erg. Alles werkte nog. Dus ik gebruikte hem toen alleen nog in uiterste nood (ik heb 3 rackets dus...) en voor training geven. Wat doe ik, sla ik vol gas met me racket tegen me les geef karretje aan. Tja toen was hij wel stuk

ik heb toen nog wel het hele seizoen met dat racket les gegeven. Balletjes aanspelen ging nog prima.
      zaterdag 27 maart 2010 @ 12:24:59 #87
    20403 Komakie
    That's Gnarly!
    pi_79640424
    Ik wil op zich wel een paar nieuwe racketjes, maar ik heb absoluut geen geld voor een paar nieuwe.
    pi_79640431
    Ik heb nog nooit een racket kapot geslagen, maar ik gooi wel eens mijn racket rustig op de grond. En als je dat maar vaak genoeg doet gaat ie op een gegeven moment een klein beetje kapot
    pi_79650879
    Zo weer 2 potten gebald 1 om 1.. En we staan op 4/13 qua winst dit seizoen hehe.
    pi_79650912
    Racket op de grond gooien is echt wel het laatste wat ik zou doen. Ik zeg wel regelmatig 'sjonge jonge jonge, wat ben jij aan het klooien' of iets in die trend.

Vandaag weer getraind, maar ging niet lekker. Het was de laatste keer binnen, maar aangezien ik door werk op zaterdag nooit om 11.00 uur kan trainen (in de eerste selectiegroep, waar ook mijn teamgenoten in trainen), ga ik altijd een groep later (maar op 2 mensen na zijn dat jongens en meisjes van een jaar of 14 tot 16). Daar heb ik dus geen donder aan en ik word er alleen maar lui van Ik ga dan altijd kansloos lopen klooien, omdat als we puntjes aan het spelen ben, ik net zo goed met links kan gaan spelen. Heb vanmiddag eindelijk maar eens besloten dat ik dan maar helemaal niet train op zaterdag als ik die andere groep niet haal
    pi_79668091
    Ik heb ook nog nooit een racket kapot gegooid, tot vorig jaar . Gewoon met een oefenpartijtje, ik zat op het bankje en stuiter mijn racket op de grond met de grip omhoog zodat ik hem weer kon pakken, alleen ging dat ineens gepaard met een grote krak . Ik snapte er niks van, ik was er zelf net zo kapot van als dat mijn racket was . Sindsdien heb ik me voorgenomen om nooit meer zo om te gaan met mijn racket.
    pi_79675392
    5/14 winst .. stukje voor stukje.. Kwart finale dinsdag!
    pi_79678537
    quote:
    Op zondag 28 maart 2010 17:47 schreef Drassss het volgende:
    5/14 winst .. stukje voor stukje.. Kwart finale dinsdag!
    Dat er in jouw omgeving al zoveel wedstrijden zijn, hier kun je blij zijn als de baan van je club al open is...
    pi_79679303
    quote:
    Op zondag 28 maart 2010 19:34 schreef senswal het volgende:

[..]

Dat er in jouw omgeving al zoveel wedstrijden zijn, hier kun je blij zijn als de baan van je club al open is...
    Brabant/Limburg de gekste he Beetje zoeken ze zijn er wel. Heb nu ook een boekje ergens gekregen dat ik alle toernooien van regio Brabant en noord limburg heb. Dus de zomer maar eens vol gaan plannen
    pi_79680008
    quote:
    Op zondag 28 maart 2010 19:53 schreef Drassss het volgende:

[..]

Brabant/Limburg de gekste he Beetje zoeken ze zijn er wel. Heb nu ook een boekje ergens gekregen dat ik alle toernooien van regio Brabant en noord limburg heb. Dus de zomer maar eens vol gaan plannen
    Nee dat meen je niet?
    Ik woon ook in Limburg, maar Noord/Midden is tog echt nog niks te doen.
    Waar vind je die toernooien dan?
    toernooi.nl?
    pi_79680096
    quote:
    Op zondag 28 maart 2010 20:08 schreef senswal het volgende:

[..]

Nee dat meen je niet?
    toernooi.nl?
    Ja toernooi.nl. De meeste staan er voor de zomer nog niet op, maar dat komt ergens in april wel. In het boekje wat ik heb staan ze iig wel allemaal op dit gehele jaar.

Toevallig had ik er 1 in Afferden een week 4 geleden
    pi_79680590
    Dat zal dan wel de Offere Open zijn geweest of niet?
    Ja en het nadeel daarvan is dat je nog niet echt kunt plannen,
    omdat je bij sommige als je nog geen speeldata weet zo'n 1 a 2 weken beschikbaar moet kunnen zijn...
    pi_79681422
    quote:
    Op zondag 28 maart 2010 20:19 schreef senswal het volgende:
    Dat zal dan wel de Offere Open zijn geweest of niet?
    Ja en het nadeel daarvan is dat je nog niet echt kunt plannen,
    omdat je bij sommige als je nog geen speeldata weet zo'n 1 a 2 weken beschikbaar moet kunnen zijn...
    Klopt Offere Open.

Ja goed ik kan wel enigsinds plannen wanneer ik kan ja de nee. Heeft zen voordelen nog student te zijn.
    pi_79686446
    quote:
    Op zondag 28 maart 2010 20:08 schreef senswal het volgende:

[..]

Nee dat meen je niet?
    toernooi.nl?
    Hier ook midden Limburg en is niks te doen...
    Waar woon je ergens dan?
    U MAD?
      zondag 28 maart 2010 @ 21:56:37 #100
    271872 Drassss
    Oklahoma!
    pi_79686926
    Klopt, vooral regio Eindhoven / Tilburg / Den Bosch zijn al veel toernooien en natuurlijk gaan dat helemaal los begin mei. Limburg is eigenlijk vrij weinig te doen ( ook in de zomer valt het " wat "tegen moet ik zeggen ).

Maargoed competitie bijna! Ballen zijn al binnen dus we kunnen bijna.
    pi_79687200
    Morgen middag voor het eerst even buiten ballen als het droog is Eens kijken of de overgang nu wat beter gaat, vorig jaar liep dat zo stroef bij me.

[ Bericht 0% gewijzigd door TheArt op 28-03-2010 22:08:08 ]
    pi_79687331
    Nog 2 weken!
    pi_79688628
    Ik zit voor de lol eens die indelingen op internet te bekijken. Maar ons eerste gemengdteam op zondag (speelt 3e klasse, één klasse hoger dan dat ik speel) speelt tegen Marquette en bij dat team zag ik opeens de naam van Bo Verhulsdonk staan en die stond in 2008 nog 576e van de wereld
      zondag 28 maart 2010 @ 22:26:26 #104
    271872 Drassss
    Oklahoma!
    pi_79688988
    quote:
    Op zondag 28 maart 2010 22:21 schreef TheArt het volgende:
    Ik zit voor de lol eens die indelingen op internet te bekijken. Maar ons eerste gemengdteam op zondag (speelt 3e klasse, één klasse hoger dan dat ik speel) speelt tegen Marquette en bij dat team zag ik opeens de naam van Bo Verhulsdonk staan en die stond in 2008 nog 576e van de wereld
    Ah das ook fijn
    pi_79689091
    quote:
    Op zondag 28 maart 2010 22:01 schreef Bak_Beest het volgende:
    Nog 2 weken!
    13 dagen om precies te zijn
    Mag het weer wel wat beter worden
    U MAD?
    pi_79693386
    quote:
    Marquette een bekende naam en dichtbij, moet zelf ook tegen ze spelen zaterdag gemengd that is though. maar hij zit/zij (?) zit niet bij het eerste team van marquette.

zit net zelf ook even wat ratings op te zoeken, der zit bij toevallig ook bij marquette het team waar ik tegen moet een 4-tje in dat team

[ Bericht 14% gewijzigd door dekouwe op 29-03-2010 00:40:33 ]
    sudo is powerrrr
    pi_79698397
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 00:07 schreef dekouwe het volgende:

[..]

Marquette een bekende naam en dichtbij, moet zelf ook tegen ze spelen zaterdag gemengd that is though. maar hij zit/zij (?) zit niet bij het eerste team van marquette.

zit net zelf ook even wat ratings op te zoeken, der zit bij toevallig ook bij marquette het team waar ik tegen moet een 4-tje in dat team
    Bo Verhulsdonk is een vrouw En ze zit inderdaad bij het 2e team.

Bij één team waar ik tegen moet, speelt een 2,5 mee
    pi_79712771
    Voor het eerst weer buiten gespeeld. Ging wat beter dan vorig jaar de eerste keer weer buiten, maar alsnog. Als je van binnen komt lijkt de baan opeens tien keer kleiner, tenminste dat gevoel heb ik altijd
      maandag 29 maart 2010 @ 17:31:24 #109
    271872 Drassss
    Oklahoma!
    pi_79713719
    Klopt TheArt daar had ook last van tijdens mijn eerste toernooien... Alsof ik het tempo wat eigenlijk geen tempo was niet meer aan kon.. Nou goed vanavond weer een wedstrijd, nummertje 15.
    pi_79717108
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 17:31 schreef Drassss het volgende:
    Klopt TheArt daar had ook last van tijdens mijn eerste toernooien... Alsof ik het tempo wat eigenlijk geen tempo was niet meer aan kon.. Nou goed vanavond weer een wedstrijd, nummertje 15.
    Alles wat ik op tempo sloeg, viel binnen dan binnen een meter voor de baseline en buiten valt dat dan de eerste keren een halve meter achter de baseline
    pi_79717468
    quote:
    Op zondag 28 maart 2010 21:49 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Hier ook midden Limburg en is niks te doen...
    Waar woon je ergens dan?
    Tussen Roermond en Venlo,
    Ik vind het aanbod in de zomer ook nogal tegenvallen.
    Maar als je een toernooi dat langer dan 3 dagen duurt is het ook niet te doen om iets verder weg te gaan.
    Althans voor mij niet

Met onze tegenstanders valt het wel mee, zelfde als vorig jaar.
    Wel een kleine poule. dus tegen iedereen een keer uit en thuis.
    pi_79722542
    Net met trainen even zelfvertrouwen getankt door met 6-1 te winnen van een 6. Was wel een meid .!!!!
    U MAD?
    pi_79722576
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 19:17 schreef senswal het volgende:
    Tussen Roermond en Venlo,
    Ik vind het aanbod in de zomer ook nogal tegenvallen.
    Maar als je een toernooi dat langer dan 3 dagen duurt is het ook niet te doen om iets verder weg te gaan.
    Althans voor mij niet
    Met onze tegenstanders valt het wel mee, zelfde als vorig jaar.
    Wel een kleine poule. dus tegen iedereen een keer uit en thuis.
    Aha, Ruiver
    U MAD?
    pi_79724901
    quote:
    What the hell doet zij in de 3e klasse dan?

Zelfs als ze twee jaar op de bank heeft gelegen zou ze nog makkelijk in de hoofdklasse meekunnen, lijkt me zo .
      maandag 29 maart 2010 @ 22:22:44 #115
    20403 Komakie
    That's Gnarly!
    pi_79726712
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 21:47 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

What the hell doet zij in de 3e klasse dan?

Zelfs als ze twee jaar op de bank heeft gelegen zou ze nog makkelijk in de hoofdklasse meekunnen, lijkt me zo .
    Misschien dat het het hoogste team is? Anders kan ik me er weinig bij voorstellen.
    pi_79727391
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 22:22 schreef Komakie het volgende:

[..]

Misschien dat het het hoogste team is? Anders kan ik me er weinig bij voorstellen.
    Nee, het één na hoogste team. Ik snapte er ook al niets van. En ik heb gekeken of er toevallig nog een andere Bo Verhulsdonk was die hoog tennist, maar dat is het niet het geval.
      maandag 29 maart 2010 @ 22:47:38 #117
    20403 Komakie
    That's Gnarly!
    pi_79728019
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 22:35 schreef TheArt het volgende:

[..]

Nee, het één na hoogste team. Ik snapte er ook al niets van. En ik heb gekeken of er toevallig nog een andere Bo Verhulsdonk was die hoog tennist, maar dat is het niet het geval.
    Hmmm ok. Spelen er in dat andere team niet spelers die nog beter (lees: hoger geplaatst) zijn? Ik weet niet wat het eerste team speelt en wat voor speelsterktes daarin zitten.
    Ik heb snel ff opgezocht op de KNLTB en ze is 2.
    pi_79728390
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 22:47 schreef Komakie het volgende:

[..]

Hmmm ok. Spelen er in dat andere team niet spelers die nog beter (lees: hoger geplaatst) zijn? Ik weet niet wat het eerste team speelt en wat voor speelsterktes daarin zitten.
    Ik heb snel ff opgezocht op de KNLTB en ze is 2.
    Ach wie speelt ze gewoon met wat goede vrienden in dat team. Ik heb het even opgezocht en iedereen in dat 1e team dat 2e klasse speelt is qua ranking minder dan zij is.
    pi_79728573
    Gevalletje 'de ouders hebben hun kind tennismoe gemaakt'

Als ik hier in de hal wel eens regio Zuid zie spelen en dan de ouders die serieus denken dat HUN kind de nieuwe FedEx gaat worden dan stemt dat mij treurig.
    Die kids worden kapotgetraint.

Gast met wie ik vroeger wel eens tenniste werd op zijn 10e ofzo door de bond gevraagd. Elk uur vrije tijd ging erin... en hij is nu 5
    U MAD?
    pi_79729132
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 22:57 schreef de_boswachter het volgende:

Als ik hier in de hal wel eens regio Zuid zie spelen en dan de ouders die serieus denken dat HUN kind de nieuwe FedEx gaat worden dan stemt dat mij treurig.

Gast met wie ik vroeger wel eens tenniste werd op zijn 10e ofzo door de bond gevraagd. Elk uur vrije tijd ging erin... en hij is nu 5
    Nou dat denk ik niet, aangezien Verhulsdonk al 25 is ofzo en ze dus vast zelf heeft bepaald de laatste jaren van het internationale carrière nog wat te proberen. Op haar 22e zal ze echt niet meer door haar ouders gepusht worden

Overigens dat verhaal kan ik wel terugzien in het nieuwe teamgenootje van mij. Die is sinds dit jaar bij de club, 16 jaar, en traint elke dag minstens 2 uur en wordt door haar ouders echt van hot naar her gesleept, tenminste dat idee had ik. Zo oogde haar vader telkens als ik hem zag. Nou ja, ik zal het in de competitie wel merken.

Het hoeft trouwens niet alleen door de ouders te komen. Ik heb ook een jaar of 5 elke dag op de tennisbaan gestaan, 3x bondstraining in de week, waarvan 1x conditietraining en dan 2x bij mij club. Na die 5 jaar had ik het echt helemaal gehad en dat was ook de reden dat ik stopte (en vorig jaar pas weer begon ).
    pi_79729331
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 23:05 schreef TheArt het volgende:

[..]

Nou dat denk ik niet, aangezien Verhulsdonk al 25 is ofzo en ze dus vast zelf heeft bepaald de laatste jaren van het internationale carrière nog wat te proberen. Op haar 22e zal ze echt niet meer door haar ouders gepusht worden
    Dat bedoel ik ook niet
    Die kinderen moeten door hun ouders al van jongs af aan leven voor het tennis, als ze zien dat het enig talent heeft. Je neemt een kind zo zijn jeugd af, en de kans dat hij echt goed wordt is minimaal. Ja leuk, sta je dan wat op je 25ste te ballen in de 1ste klasse heren op zaterdag....
    En waarom; Op een gegeven moment wordt het kind ouder, ziet dat het toch niet zo goed is als gedacht en dan komt de sleur erin. Uitgaan, vriend/vriendinnetje etc.
    En dan hebben pappie en mammie 10 jaar voor niks half NL afgereist met zoon/dochter.
    U MAD?
    pi_79729457
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 23:09 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Dat bedoel ik ook niet
    Die kinderen moeten door hun ouders al van jongs af aan leven voor het tennis, als ze zien dat het enig talent heeft. Je neemt een kind zo zijn jeugd af, en de kans dat hij echt goed wordt is minimaal. Ja leuk, sta je dan wat op je 25ste te ballen in de 1ste klasse heren op zaterdag....
    En waarom; Op een gegeven moment wordt het kind ouder, ziet dat het toch niet zo goed is als gedacht en dan komt de sleur erin. Uitgaan, vriend/vriendinnetje etc.
    En dan hebben pappie en mammie 10 jaar voor niks half NL afgereist met zoon/dochter.
    Ik heb mijn verhaal nog wat aangevuld. Maar het hoeft absoluut niet zo te gaan. Het gebeurt zo vaak dat het uit het kind zelf komt, zoals bij mij dus ook het geval was. Niet iedereen hoeft pushende ouders achter zich te hebben en het lijkt me dan ook te ver gaan om bij haar te denken dat het maar zo is.
      maandag 29 maart 2010 @ 23:13:26 #123
    271872 Drassss
    Oklahoma!
    pi_79729555
    Achja ik bal nu ook verschrikkelijk veel. Als je maar plezier in hebt? Lekker tikken, beter worden, biertje naderhand en lol hebben op die baan.
    pi_79729600
    Nee niet iedereen uiteraard.
    Maar ik merk dat wanneer ouders langs de baan bij hun kind staan toch heel vaak een bepaalde 'air' met zich meedragen.
    Alsof ze de nieuwe Bjorn Borg geworpen hebben.
    U MAD?
    pi_79729852
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 23:14 schreef de_boswachter het volgende:
    Maar ik merk dat wanneer ouders langs de baan bij hun kind staan toch heel vaak een bepaalde 'air' met zich meedragen.
    Ach, het kan ook gewoon iets van trots zijn. Ik kan alleen maar over mijn eigen situatie destijds praten. Maar mijn ouders sleepten mij overal heen, vooral omdat ik het zelf absoluut wilde. Als ik het niet had gewild, waren mijn ouders daar veel blijer mee geweest, want dan hadden ze een stuk meer vrije tijd en hoefden ze een stuk minder vaak vroeger weg te gaan van hun werk. En ik denk dat dat bij heel veel ouders wel het geval is. Het is maar een klein deel dat echt ouders heeft dat zo bloed fanatiek langs die baan staat en hun kinderen echt pushen tot het uiterste. Ik heb ze ook meegemaakt bij de bond, zelfs zo erg dat een vader op een gegeven moment aanwijzingen stond te geven in de bosjes achter de baan aan mijn tegenstander. Die jongen staat inmiddels in de top-100 van Nederland (ik weet zijn naam nog namelijk), maar dat doet er natuurlijk niet echt toe
    pi_79730060
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 23:14 schreef de_boswachter het volgende:
    Ik ken inderdaad ook zo'n gast (en z'n moeder).
    25 toernooien gespeeld vorig jaar, krap top 50 in de lijst t/m 16.
    De kans dat je dan nog doorbreekt is toch nihil, laat 'm gewoon lekker in de regio ballen.
    Maar nee, moeders vindt t zo geweldig en hij mag het hele land door .
      dinsdag 30 maart 2010 @ 00:05:16 #127
    20403 Komakie
    That's Gnarly!
    pi_79731951
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 22:57 schreef de_boswachter het volgende:

Er staat in de laatste Tennis Magazine een stukje over een meisje die topniveau kan worden. Dat meisje heeft geen leven....

Trouwens als je bij de bond traint wil dat niet zeggen dat je een geweldige tennisser bent of wordt. Je hebt dan vaak een potentie om redelijk goed te kunnen worden. Dit kan in fysiek opzicht zijn, maar ook in doorzettingsvermogen of aanleg. Het aantal kids dat bij de bond traint op hun 10de is echt heel groot.

We hebben er een heel stuk over gehad bij de lerarenopleiding. Dan zie je dat het vanaf je 16de pas indrukwekkend wordt als je nog bij de bond traint en dan voornamelijk als je in jong oranje terecht komt. Dan kun je tennissen.

De echte topkids zul je trouwens nooit in een gewoon toernooi tegen komen. Die spelen alleen maar jeugdranglijst en als je goed genoeg bent internationaal.
      dinsdag 30 maart 2010 @ 00:13:52 #128
    20403 Komakie
    That's Gnarly!
    pi_79732200
    Ik was vorig jaar bij de districts kampioenschappen van de jeugdcompetitie. Daar speelde een team van de club waar ik toen trainde.
    Er was een jochie van de club die ik trainde die vond het allemaal best. Lekker tennissen en geen onzin. Was eigenlijk al best wel goed. Niet wereldtop ofzo, maar hij had wel serieuze aanleg om gewoon een goede tennisser te worden.
    Staat die tegen een ander jong te spelen en die speelde gewoon vals. Af en toe een bal uit geven die in was enzo. Op een gegeven een beetje sneakie een bondsman erbij gehaald om een oogje in het zeil te houden, maar ja die deed natuurlijk geen flikker "ze komen er toch zelf uit"

Dus ik ga naast de vader van dat ventje staan en doe net alsof ik niet weet dat hij de vader is. Zeg ik tegen hem "niet normaal he hoeveel ballen dat jong uit geeft die in zijn. ik weet niet of zijn vader hier is, maar als het mijn zoon zou zijn had ik hem aan zijn haren van het veld getrokken".
    Je had de kop van die vent moeten zien
    pi_79733119
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 00:05 schreef Komakie het volgende:

[..]

De echte topkids zul je trouwens nooit in een gewoon toernooi tegen komen. Die spelen alleen maar jeugdranglijst en als je goed genoeg bent internationaal.
    Heb zelf de jonge lui wel mogen aanschouwen Dutch Junior Open word georganiseerd op de club waar ik speel. En die jeugd zoals een Richel hogenkamp , Lupescu die kunnen zo goed spelen echt leuk om te zien.

aangezien marquette 4 a 5 km verderop ligt, en de selecties van mijn club en marquette elkaar door en door kennen zal ik is kijken of ik wat kan achter halen over die dame.
    sudo is powerrrr
      dinsdag 30 maart 2010 @ 10:57:34 #130
    20403 Komakie
    That's Gnarly!
    pi_79738729
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 00:48 schreef dekouwe het volgende:

[..]

Heb zelf de jonge lui wel mogen aanschouwen Dutch Junior Open word georganiseerd op de club waar ik speel. En die jeugd zoals een Richel hogenkamp , Lupescu die kunnen zo goed spelen echt leuk om te zien.

aangezien marquette 4 a 5 km verderop ligt, en de selecties van mijn club en marquette elkaar door en door kennen zal ik is kijken of ik wat kan achter halen over die dame.
    Die kids kunnen inderdaad wel serieus tennissen.
    Die Hogenkamp kick je ass echt op haar 15de.

Ik heb een keer Igor Sijsling zien spelen toen hij 16 was in een A-toernooi. Dat toernooi won hij vrij simpel. Hij sloeg de nummer 25 ofzo van Nederland echt keihard van de baan. Als je ziet met wat voor een snelheid dat soort jongens een bal slaan op die leeftijd. Dat is echt niet normaal.
    pi_79740356
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 10:57 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ik heb een keer Igor Sijsling zien spelen toen hij 16 was in een A-toernooi. Dat toernooi won hij vrij simpel. Hij sloeg de nummer 25 ofzo van Nederland echt keihard van de baan. Als je ziet met wat voor een snelheid dat soort jongens een bal slaan op die leeftijd. Dat is echt niet normaal.
    Bij mijn oude club trainde ik een tijdje met Paula de Man. Die zit al jaren in diverse teams van Jong Oranje en is op dit moment de nummer 2 van Nederland t/m 16 jaar. Maar dat is inderdaad erg leuk om mee te spelen, hoe goed die al is op zo'n jonge leeftijd.
      dinsdag 30 maart 2010 @ 11:53:19 #132
    202930 Salamando
    Altijd sarcastisch
    pi_79740457
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 10:57 schreef Komakie het volgende:

[..]

ik heb hem bij de afgelopen US Open kwalificaties nog gezien, daar raakt ie dan weer geen pepernoot

grapje natuurlijk, maar dan zie je nog hoe de nummer 200 van de wereld toch wel goed is en met welke snelheid het spel eigenlijk gaat!
    pi_79741618
    Hallo allemaal!

Ik zou ook graag in het lijstje staan En ja ik weet het, mijn gebruikersnaam is niet in lijn met mijn cijfertjes

Speelsterkte enkel 5
    Speelsterkte dubbel 5
    Rating enkel 5,0820
    Rating dubbel 5,5544
    Eindejaarsrating enkel 2009 5,2773
    Eindejaarsrating dubbel 2009 5,5145

Slechte start gemaakt dit seizoen, op naar de competitie! Wie speelt er hier 6e klasse gemengd op zondag? Wegens wisselingen in team-samenstellingen helaas 6e klasse ipv 5e dit jaar.
    ~Si vis amari, ama~
    pi_79741749
    Ik speel 6e klasse zondag. Voor mij precies leuk niveau Sporadisch kom je daar wel wat 5jes tegen Vorig jaar moesten we zelfs tegen een 4tje! (en een meisje van 11 dat nu 3 is en 3e klasse gaat doen )
    pi_79742003
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 12:30 schreef Norrage het volgende:
    Ik speel 6e klasse zondag. Voor mij precies leuk niveau Sporadisch kom je daar wel wat 5jes tegen Vorig jaar moesten we zelfs tegen een 4tje! (en een meisje van 11 dat nu 3 is en 3e klasse gaat doen )
    11

FedExpress, je komt erin te staan.
    pi_79742499
    Ja, dat meisje is echt goed. top 4 in haar leeftijdsklasse en zo, wel cool. Op een gegeven moment echter bij ons OT waar ze aan meedeed mocht ze niet 's ochtends spelen omdat de sponsor dan niet kon komen kijken echt...en die moeder maar zeuren...toen had het meisje van onze vereniging dat tegen haar moest maar opgegeven..haha, toen waren ze verneukt maar voor een meisje van 11.....
    pi_79742747
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 12:30 schreef Norrage het volgende:
    Waar speel je ergens? En wie is het bewuste meisje?
    ~Si vis amari, ama~
    pi_79742980
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 12:59 schreef FedExpress het volgende:
    En wie is het bewuste meisje?
    Viespeuk !
    U MAD?
      dinsdag 30 maart 2010 @ 13:12:40 #139
    202930 Salamando
    Altijd sarcastisch
    pi_79743153
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 13:07 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Viespeuk !
    Waar speel jij BoWa, je speelt toch regio zuid?
      dinsdag 30 maart 2010 @ 13:14:15 #140
    271872 Drassss
    Oklahoma!
    pi_79743203
    Zo vanavond 2 potjes... hopelijk blijft het droog!
    pi_79743282
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 13:07 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Viespeuk !
    Ja, ontzettend vies he! De naam van het meisje willen weten omdat ik benieuwd ben of ik ooit al eens van haar gehoord heb! Hoe durf ik!

Dat jij er vieze gedachten bij hebt zegt dan toch meer over jou
    ~Si vis amari, ama~
    pi_79743316
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 13:12 schreef Salamando het volgende:

[..]

Waar speel jij BoWa, je speelt toch regio zuid?
    Jep
    U MAD?
      dinsdag 30 maart 2010 @ 13:21:51 #143
    202930 Salamando
    Altijd sarcastisch
    pi_79743458
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 13:17 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Jep
    dat is slechts antwoord op 1 vraag
      dinsdag 30 maart 2010 @ 13:22:31 #144
    27454 InTrePidIvity
    pi_79743488
    Dit topic neemt wel een vlucht qua deelnemers, in vergelijking met voorgaande jaren
      dinsdag 30 maart 2010 @ 13:26:49 #145
    271872 Drassss
    Oklahoma!
    pi_79743663
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 13:22 schreef InTrePidIvity het volgende:
    Dit topic neemt wel een vlucht qua deelnemers, in vergelijking met voorgaande jaren
    Jep en straks gaan we helemaal los als de competitie van start gaat natuurlijk
    pi_79744179
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 13:21 schreef Salamando het volgende:

[..]

dat is slechts antwoord op 1 vraag
    Regio Roermond
    U MAD?
    pi_79745432
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 13:22 schreef InTrePidIvity het volgende:
    Het bijhouden van de rating is wel een goede marketingstunt gebleken
      dinsdag 30 maart 2010 @ 14:12:47 #148
    27454 InTrePidIvity
    pi_79745505
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 14:10 schreef Bak_Beest het volgende:

[..]

Het bijhouden van de rating is wel een goede marketingstunt gebleken
    Vergeet die machtig mooie OP niet
    pi_79745814
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 14:12 schreef InTrePidIvity het volgende:

[..]

Vergeet die machtig mooie OP niet
    Uiteraard, dat verdient ook een bak kudo's
      dinsdag 30 maart 2010 @ 14:22:29 #150
    20403 Komakie
    That's Gnarly!
    pi_79745902
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 11:53 schreef Salamando het volgende:

[..]

ik heb hem bij de afgelopen US Open kwalificaties nog gezien, daar raakt ie dan weer geen pepernoot

grapje natuurlijk, maar dan zie je nog hoe de nummer 200 van de wereld toch wel goed is en met welke snelheid het spel eigenlijk gaat!
    Vroeger heb ik nog wat A-kwalificatie toernooien gespeeld. Nooit verder gekomen dan de 1e ronde ( ) maar ik vond het gewoon leuk om mee te doen. Toen was ik nog erg fanatiek en elk partijtje dat ik speelde was mooi mee genomen. Dan maakte spelen in de 3 en de 4 (ik was toen een goede 4) een stuk makkelijker omdat het wat minder snel gaat.

Ik kon toen nog regelmatig wel redelijk meekomen. Zelfs nog een keer een 3setter gespeeld tegen een jongen die later in het hoofdtoernooi kwam.
    Ook een keer tegen een gast gespeeld die later het hoofdtoernooi won.
    Ik had dan altijd zoals als ik er naar keek van "het gaat wel snel, maar dat moet ik toch redelijk bijbenen en wat gamepjes kunnen pakken". Ehm. niet dus. 6-0 6-1 binnen 45min. Inclusief inspelen
    Die ene game sloeg ik 4 goede services en maakte hij 3 domme fouten (en ik een ace) maar dat was op 6-0 5-0 achter. Dus ik gok dat hij me gewoon een game gunde
    pi_79746131
    Ik kreeg vandaag mijn pakketje van tennisarena binnen. Ik kocht daar oa een gripverdikker en nieuwe basisgrips. Ik twijfelde laatst tussen het kopen van goede overgrips of nieuwe basisgrips, omdat basisgrips voor mij veel beter zweet afvoeren maar mijn grip daardoor net te klein is waardoor ik altijd een overgrip nodig heb eigenlijk. Nu heb ik die gripverdikker gekocht, een soort krimpkous die je met een hete föhn om het kale handvat heen moet laten krimpen. Daarmee vergroot je de grip 1 dikte. Ik moet zeggen, het werkte prima, duurde wel even voordat ie er goed omheen kromp, maar hij zit nu goed. Ik heb er een nieuwe basisgripje overheen gegooid, en nu kan ik er weer tegenaan met de competitie! Nu heb ik alleen nog een paar nieuwe schoenen nodig, en ik ben qua uitrusting weer compleet!
      dinsdag 30 maart 2010 @ 15:07:10 #152
    82726 The_BoezelaaR
    Chronisch vliefd
    pi_79747660
    Qua uitrusting. Korte broeken genoeg, en we spelen elk jaar in nieuwe teampolo's, dus ook dit jaar weer. Als het dezelfde krengen zijn als vorig jaar hou ik het na 1 wedstrijd voor gezien, maar goed

Schoenen zitten ook nog goed, ik heb alleen nog even een nieuw petje nodig (ja, ik doe nog altijd de Marc-Kevin Goellner )

Vanavond bij ons op de vereniging ook de traditionele feestavond waar alle competitieteams zich voorstellen. Wij hebben een filmpje gemaakt met cameo's van oa Herr Adolf, de New Kidz en Yolanthe Cabonke Kabanke
    pi_79747846
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 15:07 schreef The_BoezelaaR het volgende:
    Qua uitrusting. Korte broeken genoeg, en we spelen elk jaar in nieuwe teampolo's, dus ook dit jaar weer. Als het dezelfde krengen zijn als vorig jaar hou ik het na 1 wedstrijd voor gezien, maar goed

Schoenen zitten ook nog goed, ik heb alleen nog even een nieuw petje nodig (ja, ik doe nog altijd de Marc-Kevin Goellner )

Vanavond bij ons op de vereniging ook de traditionele feestavond waar alle competitieteams zich voorstellen. Wij hebben een filmpje gemaakt met cameo's van oa Herr Adolf, de New Kidz en Yolanthe Cabonke Kabanke
    Link naar het filmpje?
      dinsdag 30 maart 2010 @ 15:28:27 #154
    271872 Drassss
    Oklahoma!
    pi_79748366
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 15:07 schreef The_BoezelaaR het volgende:

Hehe, geen teamkleding hier. Wij komen gewoon aanzetten als een stelletje paupers
    pi_79749017
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 15:28 schreef Drassss het volgende:

[..]

Hehe, geen teamkleding hier. Wij komen gewoon aanzetten als een stelletje paupers
    Wij spelen ook altijd zonder teamkleding. Nu hebben we bij de Uithof wel voor het eerst clubkleding, dus daar heb ik nu een shirt van, maar omdat ik niet op de Uithof competitie speel (kunstgras ), ga ik daar lekker bij mijn oude clubje meelopen . Dan heb ik nog 2 metalheads in mijn team die in zwarte bandshirts lopen en een overgespierde fitnessguy, en ons bij elkaar geraapt ongeorganiseerd zooitje is compleet .

(Zo klinkt het wel heel erg stereotype allemaal, metalheads/fitnessguys, het valt best mee, maar het ziet er in ieder geval in eerste opzicht niet echt als een eenheid uit )
    pi_79753906
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 13:39 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Regio Roermond
    Ik vond het al raar dat je direct wist dat het Reuver was, maar dit verklaard veel.
    Speel je bij Nip?
    pi_79757685
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 17:46 schreef senswal het volgende:

[..]

Ik vond het al raar dat je direct wist dat het Reuver was, maar dit verklaard veel.
    Speel je bij Nip?
    Ik gokte ook maar wat hoor
    Nee niet bij NIP
    U MAD?
    pi_79757986
    Tcm dan?
    pi_79770431
    Laat ik me niet over uit
    Aangezien men dan zo mijn naam heeft en dat vind ik maar niks Vooral niet op FOK
    U MAD?
    pi_79770840
    vandaag me eerste balletjes op gravel. wennen zeg poeh maar ging op gegeven moment wel weer aardig alleen die rot wind.
    Over teamkleding gesproken wij hebben ook een sponser altijd handig. dit jaar alleen nieuwe schoenen altijd nikes gehad en nu adidas en nu lukte het vanavond niet om te glijden op gravel wel bizar normaal lijkt het me altijd erg makkelijk maar misschien omdat het gravel nog wel zacht was dat het niet ging.
    sudo is powerrrr
      dinsdag 30 maart 2010 @ 23:39:38 #161
    75556 erkel
    back from Dagestan
    pi_79771592
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 15:28 schreef Drassss het volgende:

[..]

Hehe wij ook. En ook niet echt sprake van een eenheid binnen ons team. Met 3 personen zat ik vorig jaar ook in een team en 2 personen die er al zaten en eentje uit een lager team. Leeftijd varieert van 14 tot 29 jaar Zal echt een bij elkaar geraapt zooitje lijken, maar toch zijn we het tweede team.

Ohja en we hebben een professioneel pokeraar in ons midden. Ik verwacht wel een geslaagd seizoen
    Weisst
      dinsdag 30 maart 2010 @ 23:54:19 #162
    271872 Drassss
    Oklahoma!
    pi_79772112
    Wat een wind zeg.... Bal vloog gewoon 15 meter weg, niet te doen! Maar winst
    pi_79779740
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 23:54 schreef Drassss het volgende:
    Wat een wind zeg.... Bal vloog gewoon 15 meter weg, niet te doen! Maar winst
    Gefeliciteerd
    ~Si vis amari, ama~
      woensdag 31 maart 2010 @ 14:32:59 #164
    202930 Salamando
    Altijd sarcastisch
    pi_79788610
    vandaag gehoord dat ik toch mee kan doen in de competitie met 4e klasse herenteam (ze hadden nog een 4e nodig), dat wordt afzien
    pi_79790286
    Morgen ein-de-lijk banen open.
    pi_79790697
    quote:
    Op woensdag 31 maart 2010 14:32 schreef Salamando het volgende:
    vandaag gehoord dat ik toch mee kan doen in de competitie met 4e klasse herenteam (ze hadden nog een 4e nodig), dat wordt afzien
    Zaterdag?
    Niveau valt toch wel tegen. Vorig jaar gezien bij een vriend van me die daar speelde.
    Wou dat ik daar in meegebalt had, dan had ik tenminste ergens in de 6 gestaan op zowel enkel als dubbel.

Net nog even mijn eigen "prestaties" van vorig jaar bekeken (competitie inclusief toernooien)

18 wedstrijden
    -----

15 verliespartijen
    2 winstpartijen
    1 winstpartij door opgave tegenstander

U MAD?
      woensdag 31 maart 2010 @ 15:40:26 #167
    27454 InTrePidIvity
    pi_79791370
    17 wedstrijden

10x gewonnen(8x dubbel, 2x enkel)
    7x verloren (3x dubbel, 4x enkel)

Sowieso moet de enkel beter dus dit jaar, nog een doel
    Ik heb er ZIN IN! Kan haast niet wachten, maar de banen gaan pas zaterdag open... En dan nog dik een week voordat de competitie begint
    pi_79791380
    quote:
    Op woensdag 31 maart 2010 15:22 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Zaterdag?
    Niveau valt toch wel tegen. Vorig jaar gezien bij een vriend van me die daar speelde.
    Wou dat ik daar in meegebalt had, dan had ik tenminste ergens in de 6 gestaan op zowel enkel als dubbel.

Net nog even mijn eigen "prestaties" van vorig jaar bekeken (competitie inclusief toernooien)

18 wedstrijden
    -----

15 verliespartijen
    2 winstpartijen

Dan kan je dit jaar alleen nog maar vooruitgang boeken .
      woensdag 31 maart 2010 @ 15:50:18 #169
    202930 Salamando
    Altijd sarcastisch
    pi_79791759
    quote:

[..]

Zaterdag?

18 wedstrijden
    -----

15 verliespartijen
    2 winstpartijen

nee zondag, 4e klasse landelijk volgens mij (zijn meestal 4'tjes-5'jes denk ik? Want ik heb geen idee waar je op de leden van een team kan zoeken als dat al kan)
      woensdag 31 maart 2010 @ 15:58:51 #170
    20403 Komakie
    That's Gnarly!
    pi_79792157
    quote:

[..]

Zaterdag?

18 wedstrijden
    -----

15 verliespartijen
    2 winstpartijen

Dat is indrukwekkend.....

Ik vorig jaar 12 gespeeld, 8 gewonnen.
    pi_79792275
    quote:
    Op woensdag 31 maart 2010 15:40 schreef Bak_Beest het volgende:

[..]

Dan kan je dit jaar alleen nog maar vooruitgang boeken .
    En daarom heb ik ook zo'n zin in 2010
    Spelen een klasse lager in de competitie, dus hopelijk heb ik volgende week zaterdag al 66,66% van mijn overwinningen van vorig jaar binnen
    U MAD?
    pi_79804314
    quote:
    Op woensdag 31 maart 2010 15:50 schreef Salamando het volgende:

[..]

nee zondag, 4e klasse landelijk volgens mij (zijn meestal 4'tjes-5'jes denk ik? Want ik heb geen idee waar je op de leden van een team kan zoeken als dat al kan)
    op www.knltb.com en dan je eigen team selecteren om te volgen. en daaan kan je op de andere teams klikken>klik erop>er staat ergens "clubwebsite"> en dan ff zoeken op die site
      donderdag 1 april 2010 @ 13:36:04 #173
    202930 Salamando
    Altijd sarcastisch
    pi_79828423
    quote:
    Op woensdag 31 maart 2010 20:59 schreef truedestiny het volgende:

[..]

op www.knltb.com en dan je eigen team selecteren om te volgen. en daaan kan je op de andere teams klikken>klik erop>er staat ergens "clubwebsite"> en dan ff zoeken op die site
    niet elke clubsite heeft dus een opsomming van de mensen die competitie spelen
    pi_79828973
    quote:
    Op donderdag 1 april 2010 13:36 schreef Salamando het volgende:

[..]

niet elke clubsite heeft dus een opsomming van de mensen die competitie spelen
    Klopt, dat weet je dan ook niet. Maar de meesten toch wel.
    pi_79829261
    Nou helaas uitgeschakeld in de 7.. vanavond nog potje nummer 19 in de 6 tegen 5,2s.. Gaat hem niet worden gok ik
      donderdag 1 april 2010 @ 14:59:20 #176
    82726 The_BoezelaaR
    Chronisch vliefd
    pi_79831770
    Ik wacht lekker met mijn eerste officiele wedstrijd(en) tot onze eerste potje in de competitie.

Vriezenveen-uit, altijd lastig
    pi_79831896
    quote:
    Op donderdag 1 april 2010 14:59 schreef The_BoezelaaR het volgende:
    Ik wacht lekker met mijn eerste officiele wedstrijd(en) tot onze eerste potje in de competitie.

Vriezenveen-uit, altijd lastig
    Boh boh zal een kraker worden

Gelukkig meteen thuis hier.. Nog 1.5 week en dan kunnen we eindelijk!
    pi_79832118
    Ik ga zaterdag voor het eerst weer op het gravel, moet het dit weekend wel droog blijven .
    pi_79832315
    quote:
    Op donderdag 1 april 2010 15:09 schreef Bak_Beest het volgende:
    Ik ga zaterdag voor het eerst weer op het gravel, moet het dit weekend wel droog blijven .
    Neem je poncho maar mee dan
    pi_79833210
    quote:
    Op donderdag 1 april 2010 15:14 schreef Drassss het volgende:

[..]

Neem je poncho maar mee dan
    Blij kan je in ieder geval niet worden van de weersvooruitzichten .
    pi_79846750
    Net voor het eerst dit seizoen op gravel gespeeld, maar als je ook maar iets te hard afzet heb je alweer een diepe kuil in de baan.
    pi_79848975
    OMG, wij moeten de twee van de drie speeldagen dat we uit spelen (de 1e en 3e speeldag) om 8.30 uur al aanwezig zijn
    pi_79849434
    quote:
    Op donderdag 1 april 2010 13:55 schreef Drassss het volgende:
    Nou helaas uitgeschakeld in de 7.. vanavond nog potje nummer 19 in de 6 tegen 5,2s.. Gaat hem niet worden gok ik
    Potje nummer 19
    Jij moet in April het tennis toch wel kotsbeu zijn...
    Nooit last van overbelasting?
    U MAD?
    pi_79850461
    Fucking half 9 op zondagochtend
      donderdag 1 april 2010 @ 22:49:25 #185
    27454 InTrePidIvity
    pi_79850600
    quote:
    Op donderdag 1 april 2010 22:46 schreef TheArt het volgende:
    Ik heb het ook één keer, ook nog eens de verste tegenstander
    Verder vrij schappelijke tijden, rond elf of één uur. Thuis is het 10:45 aanwezig, 11:00 beginnen.

Morgenavond voor de eerste keer de baan op, wat een feest
    pi_79850670
    quote:
    waar moet je heen dan? Een of ander park met tekort aan banen?

(bij ons moet de tegenstander er ook altijd om 8.30 zijn )
    pi_79851086
    quote:
    Op donderdag 1 april 2010 22:50 schreef Norrage het volgende:

[..]

waar moet je heen dan? Een of ander park met tekort aan banen?

(bij ons moet de tegenstander er ook altijd om 8.30 zijn )
    Vorig seizoen moesten we constant half 10 aanwezig zijn, zoals ook bij ons op de club. Maar nu twee keer half 9

Ik moet naar Vinkeveen, dat 8 banen heeft en Tie-breakers in A'dam en dat heeft 9 banen. Dat is het probleem dus niet volgens mij. Alhoewel, Tie-breakers heeft 10 gemengde teams op zondag
    pi_79852725
    quote:
    Op donderdag 1 april 2010 22:23 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Potje nummer 19
    Bende gek. Lekker tikken, ben nog jong en de hele tijd op de bank liggen is ook slecht voor je
    pi_79853898
    quote:
    Op donderdag 1 april 2010 23:33 schreef Drassss het volgende:

[..]

Bende gek. Lekker tikken, ben nog jong en de hele tijd op de bank liggen is ook slecht voor je
    Ik heb er ook al 12 ofzo gespeeld (alle gewonnnen gehehehehe ) en ik kan niet wachten om weer te gaan spelen!!
      vrijdag 2 april 2010 @ 08:18:26 #190
    202930 Salamando
    Altijd sarcastisch
    pi_79858718
    quote:

[..]

Potje nummer 19
    BoWa is bejaard!11
    pi_79863992
    quote:
    Whaha, denk je lekker in het weekend te kunnen uitslapen, moet je alsnog om half 8 je nest uit . Als wij thuis moeten, is de aanvangstijd ook altijd 9 uur, leuk voor de tegenstanders .
    pi_79864066
    Last van mijn knie
    U MAD?
    pi_79864331
    quote:

[..]

Potje nummer 19
    +
    quote:
    Op vrijdag 2 april 2010 12:00 schreef de_boswachter het volgende:
    Last van mijn knie
    =
    quote:
    Op vrijdag 2 april 2010 08:18 schreef Salamando het volgende:

[..]

BoWa is bejaard!11
    pi_79864562

Oeh nog een weekje! En morgen begint het bij ons voor de zaterdagteams al
      vrijdag 2 april 2010 @ 12:40:38 #195
    271872 Drassss
    Oklahoma!
    pi_79865497
    quote:
    Op vrijdag 2 april 2010 12:14 schreef Norrage het volgende:

Oeh nog een weekje! En morgen begint het bij ons voor de zaterdagteams al
    Plus dat het lekker weer volgend weekend gaat worden!
      vrijdag 2 april 2010 @ 13:30:41 #196
    202930 Salamando
    Altijd sarcastisch
    pi_79867358
    quote:
    Op vrijdag 2 april 2010 12:40 schreef Drassss het volgende:

[..]

Plus dat het lekker weer volgend weekend gaat worden!
    werd tijd, midden april en pas een paar keer in me t-shirt kunnen tennissen
      vrijdag 2 april 2010 @ 13:39:17 #197
    271872 Drassss
    Oklahoma!
    pi_79867715
    quote:
    Op vrijdag 2 april 2010 13:30 schreef Salamando het volgende:

[..]

werd tijd, midden april en pas een paar keer in me t-shirt kunnen tennissen
    Vertel mij wat... het is nog niet veel geweest dit jaar. Mensen zelfs gezien met handschoenen aan op de baan Dat gaat ook nergens over.
    pi_79875216
    quote:
    Opvrijdag 2 april 2010 12:07 schreef Bak_Beest het volgende:

[..]

+
    [..]
    =
    [..]

26 is dat bejaard ?

Godverdomme, de banen liggen hier nog steeds niet
    Over een week begint de vrijdagcompetitie en ik zie alleen nog maar lava.
    U MAD?
    pi_79876471
    quote:
    Op vrijdag 2 april 2010 17:20 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

26 is dat bejaard ?

Godverdomme, de banen liggen hier nog steeds niet
    Over een week begint de vrijdagcompetitie en ik zie alleen nog maar lava.
    Lang leve kunstgras
    Ik moet zo trainen... Hopen op droogte
    ~Si vis amari, ama~
    pi_79879990
    Net weer anderhalf uur buiten gespeeld. Ondanks de irritante wind ging het een stuk beter dan maandag. Maar goed, dat heb je altijd des te meer je buiten gaat spelen.
    pi_79887578
    quote:
    Op vrijdag 2 april 2010 18:04 schreef FedExpress het volgende:
    [..]

Lang leve kunstgras
    Ik moet zo trainen... Hopen op droogte
    Kunstgras

Nah ze zijn bij ons nieuwe banen aan het aanleggen en de gemeente werkt niet echt mee, vandaar dat er nog niks ligt
    U MAD?
    pi_79912597
    en de 1e inval beurt is al weer geweest
    achja wel gewonnen
    pi_79926620
    Ik ga vandaag eens proberen om een droog momentje te vinden en dan mijn eerste stappen op... gravel .
    pi_79927882
    Het wordt lekker weer zaterdag zijn de voorspellingen
    U MAD?
      zondag 4 april 2010 @ 20:43:16 #205
    296399 Outlined
    Renaissance Man
    pi_79944750
    verkoopt Wilson nou alleen maar setjes snaren? Slechts weinig rollen te vinden bij de nederlandse internet winkels.

Verder nog suggesties voor snaren.
    Come on, who can, who can, can hear the bass drum.
    pi_79946893
    quote:
    Op zondag 4 april 2010 20:43 schreef Outlined het volgende:
    verkoopt Wilson nou alleen maar setjes snaren? Slechts weinig rollen te vinden bij de nederlandse internet winkels.

zijn er genoeg op td hoor
      zondag 4 april 2010 @ 21:55:07 #207
    296399 Outlined
    Renaissance Man
    pi_79947661
    rollen van Wilson of andere snaren?
      maandag 5 april 2010 @ 01:04:28 #208
    202930 Salamando
    Altijd sarcastisch
    pi_79955206
    quote:
    Op zondag 4 april 2010 20:43 schreef Outlined het volgende:

als een FOK!'er zo fijn zou zijn om nou het belang van goede snaren uit te leggen, ik heb me er nooit zo in verdiept (ik zeg altijd 'doe maar standaard' tegen mijn vriend die bespant)
    pi_79956955
    quote:
    Op zondag 4 april 2010 21:55 schreef Outlined het volgende:
    rollen van Wilson of andere snaren?
    rollen van Wilson
    zijn er op td genoeg te vinden.

wilson sensation
    wilson enduro
    wilson ultra synthetic
    wilson super spin

zijn allemaal rollen van
    pi_79967925
    ik ga nu weer ff lekker tennissen op het gravel. kijken of het een beetje houd en niet zachter aan het worden is, zoals vorig jaar
    pi_79968356
    quote:
    Op maandag 5 april 2010 15:05 schreef truedestiny het volgende:
    ik ga nu weer ff lekker tennissen op het gravel. kijken of het een beetje houd en niet zachter aan het worden is, zoals vorig jaar
    De kuilvorming was hier in ieder geval alweer aan het beginnen . Weer even staan rammen vandaag, maar morgen ga ik weer naar m'n kamer en dus weer op gras , dat zijn altijd heerlijke overgangen.
    pi_79968799
    quote:
    Op maandag 5 april 2010 15:20 schreef Bak_Beest het volgende:

[..]

De kuilvorming was hier in ieder geval alweer aan het beginnen . Weer even staan rammen vandaag, maar morgen ga ik weer naar m'n kamer en dus weer op gras , dat zijn altijd heerlijke overgangen.
    Kuilvorming hadden we bij mij op de club ook. Voor de rest prima banen. Vanochtend weer even gespeeld. Gaat elke keer buiten een stuk beter dan de vorige keer. Voor de competitie zondag nog even drie keer spelen en dan moeten we er klaar voor zijn.
      maandag 5 april 2010 @ 16:43:32 #213
    296399 Outlined
    Renaissance Man
    pi_79970653
    Gravel? Canada Tenn is DE ondergrond. Jammer dat zo weinig clubs het hebben.
    pi_79970784
    quote:
    Op maandag 5 april 2010 16:43 schreef Outlined het volgende:
    Gravel? Canada Tenn is DE ondergrond. Jammer dat zo weinig clubs het hebben.
    Canada Tenn vond ik nog verschrikkelijker... Ooit 1x op gespeeld, helemaal niks vond ik het

Vanochtend gespeeld (geen wedstrijd), raak ik een volley op mn frame --> *KRAK* --> frame kapot

Sla nooit met mijn racket op de grond, echt vreemd. Nu kan ik net voor de competitie nog op zoek naar een nieuw racket
    ~Si vis amari, ama~
      maandag 5 april 2010 @ 17:25:22 #215
    82726 The_BoezelaaR
    Chronisch vliefd
    pi_79972037
    Net ff het scoutingsrapportje naar de rest van ons team gemaild

Vriezenveen uit, half 10 aanwezig. Terwijl we het enige team zijn dat daar de hele dag speelt. Fucking lijers

Maar goed, zij hebben thuisvoordeel en zijn gemiddeld ongeveer gelijkwaardig denk ik. Underdogs for the win

[ Bericht 3% gewijzigd door The_BoezelaaR op 05-04-2010 17:38:58 ]
    pi_79974115
    Is het zo dat degene met de hoogste speelsterkte eerste moet staan?
    En gaat het dan om de actuele speelsterkte of die op het pasje?
    Daar zijn namelijk bij ons team nogal onduidelijkheden over waardoor er alleen maar haat en nijd is in het team. Heel leuk zo de week voor het begin!
    pi_79974267
    quote:
    Op maandag 5 april 2010 18:25 schreef senswal het volgende:
    Is het zo dat degene met de hoogste speelsterkte eerste moet staan?
    En gaat het dan om de actuele speelsterkte of die op het pasje?
    Daar zijn namelijk bij ons team nogal onduidelijkheden over waardoor er alleen maar haat en nijd is in het team. Heel leuk zo de week voor het begin!
    In het enkelspel is dat verplicht ja! Volgens mij gaat het inmiddels om de actuele speelsterkte, maar dat weet ik eigenlijk niet zeker. Moet je even nakijken op de KNLTB site!
    ~Si vis amari, ama~
    pi_79975846
    quote:
    Op maandag 5 april 2010 18:30 schreef FedExpress het volgende:

[..]

In het enkelspel is dat verplicht ja! Volgens mij gaat het inmiddels om de actuele speelsterkte, maar dat weet ik eigenlijk niet zeker. Moet je even nakijken op de KNLTB site!
    Dat is altijd de rating die op je pasje staat. Dus als je 2 mensen met 6 als rating, en 2 met 5 hebt, dan moeten die 5jes onderling uitmaken wie 1 en 2 gaan spelen en moeten die 6jes 3e en 4e enkel spelen.
    pi_79975980
    quote:
    Op maandag 5 april 2010 18:30 schreef FedExpress het volgende:

[..]

de rating die op het pasje staat bepaald wie er op 1,2,3,4 staat.
    als 2 spelers dezelfde rating hebben wordt er gewoon onderling bepaald wie er op 1 of 2 speelt.

in het dubbelspel gaat het om het gemiddeld van een koppel
    als je een team hebt met 1 5je en 3 6jes, dan zal het 5je altijd in de 1e dubbel moeten spelen.

want 6+5 =11 en 6+6=12 waardoor het 1e koppel gemiddeld sterker is.

wanneer dit ook gelijk is(bijvoorbeeld 4 keer dezelfde rating) dan mag je zelf bepalen wie op welke dubbel speelt.

maar als je nu bijvoorbeeld 1 6je 2 7-ens en 1 8tje hebt, dan kan het 6je met het 8je spelen en de 2 7-ens met elkaar en dan maakt het niet uit wie op welke dubbel speelt.
    pi_79976751
    Ja dat onderling uitmaken was juist het probleem, omdat 1 persoon vind dat zij altijd alle 1ste singles moet spelen omdat zij zichzelf het beste vind, terwijl er nog 2 mensen met dezelfde speelsterkte zijn...
    Maar zij beweert dan weer dat als zij niet de eerste speelt, dat we dan gediskwalificeerd kunnen worden.

Edit:
    Ik heb het even in het knltb-regelement opgezocht daar staat het volgende:

V-03 Sterktevolgorde binnen één ploeg in enkel- en dubbelspel
    1. Een aanvoerder is verplicht in het enkelspel de spelers van zijn
    ploeg in volgorde van afnemende speelsterkte op te stellen. Spelers
    met dezelfde speelsterkte worden geacht van gelijke sterkte te zijn.
    2. Een aanvoerder is verplicht de dubbelspelcombinaties van de
    spelers van zijn ploeg in volgorde van afnemende speelsterkte op te stellen. Het bepalen van de speelsterkte van een dubbel-
    spelcombinatie geschiedt door optelling van de volgens artikel V-01
    lid 1 aan elk van beide spelers toegekende punten in het dubbel-
    spel. Dubbelspelcombinaties waaraan een zelfde totaal aantal
    punten is toegekend worden geacht van gelijke sterkte te zijn.

Het is me nu alleen nog niet duidelijk of het nou om de actuele speelsterkte gaat, of om die op het pasje. En wat er word bedoelt met: Spelers met dezelfde speelsterkte worden geacht van gelijke sterkte te zijn.
    Maar ik neem aan dat dit over het onderling uitmaken wie er eerste mag spelen gaat ofniet?

[ Bericht 58% gewijzigd door senswal op 05-04-2010 19:46:41 ]
    pi_79976920
    quote:
    Op maandag 5 april 2010 19:39 schreef senswal het volgende:
    Ja dat onderling uitmaken was juist het probleem, omdat 1 persoon vind dat zij altijd alle 1ste singles moet spelen omdat zij zichzelf het beste vind, terwijl er nog 2 mensen met dezelfde speelsterkte zijn...
    Maar zij beweert dan weer dat als zij niet de eerste speelt, dat we dan gediskwalificeerd kunnen worden.
    zoals hierboven gezegd gaat die vlieger dus niet op. Als er meerdere zijn met dezelfde speelsterkte mogen die allemaal op 1 staan.

Ik twijfelde omdat er een tijdje geleden gezegd werd dat er over gegaan zou worden naar plaatsing aan de hand van actuele speelsterktes. Slecht idee overigens
    ~Si vis amari, ama~
    pi_79985577
    Nog 5 nachtjes slapen
    U MAD?
    pi_79985696
    quote:
    Op maandag 5 april 2010 22:46 schreef de_boswachter het volgende:
    Nog 5 nachtjes slapen
    Ik tel er nog 6.

Of speel je zaterdagcompetitie?
      maandag 5 april 2010 @ 22:48:52 #224
    271872 Drassss
    Oklahoma!
    pi_79985700
    quote:
    Op maandag 5 april 2010 22:46 schreef de_boswachter het volgende:
    Nog 5 nachtjes slapen
    Heb er zin in ja. Zoals jij paar posts terug zei. Er is prima weer in aantocht!
    pi_79985723
    quote:
    Op maandag 5 april 2010 19:14 schreef Bak_Beest het volgende:

[..]

Dat is altijd de rating die op je pasje staat. Dus als je 2 mensen met 6 als rating, en 2 met 5 hebt, dan moeten die 5jes onderling uitmaken wie 1 en 2 gaan spelen en moeten die 6jes 3e en 4e enkel spelen.
    Dat dus.

Als er 2 spelers bijvoorbeeld speelsterkte 7 op de pas hebben en er eentje bijv. momenteel door goede resultaten 6 is, dan nog mogen beide spelers de eerste singel spelen indien ze de beste speelsterkte van het team hebben.
    U MAD?
    pi_79985796
    quote:
    Op maandag 5 april 2010 22:48 schreef TheArt het volgende:

[..]

Ik tel er nog 6.

Of speel je zaterdagcompetitie?
    Zaterdag idd.
    Zondag is niks voor mij, veel te vroeg op en teveel fanatieke kuttennissers van 15 die je van de baan willen meppen.
    U MAD?
    pi_79985898
    quote:
    Op maandag 5 april 2010 22:50 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Zaterdag idd.
    Zondag is niks voor mij, veel te vroeg op en teveel fanatieke kuttennissers van 15 die je van de baan willen meppen.
    Ligt eraan wat je speelt op zondag natuurlijk
    pi_79986057
    quote:
    Op maandag 5 april 2010 22:52 schreef TheArt het volgende:

[..]

Ligt eraan wat je speelt op zondag natuurlijk
    Heb eens 6e klasse mix op zondag gespeeld (en dat is laag.... ) en zelfs daar stond ik oog in oog met een Duitser die 8 op de pas had maar 3 was en een speeldag later werd ik geveegd door een kleuter van 15 die de dag van tevoren ws. om 8 uur in bed lag terwijl ik toen begon aan mijn eerste biertje
    U MAD?
    pi_79986361
    quote:
    Op maandag 5 april 2010 22:55 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Heb eens 6e klasse mix op zondag gespeeld (en dat is laag.... ) en zelfs daar stond ik oog in oog met een Duitser die 8 op de pas had maar 3 was en een speeldag later werd ik geveegd door een kleuter van 15 die de dag van tevoren ws. om 8 uur in bed lag terwijl ik toen begon aan mijn eerste biertje
      maandag 5 april 2010 @ 23:08:26 #230
    271872 Drassss
    Oklahoma!
    pi_79986686
    quote:
    Op maandag 5 april 2010 22:55 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Hier het tegenovergestelde ooit eens.

Balde tegen een gast die 2 weken van te voren maar had besloten dat na een half jaar aanmodderen met rechts voortaan maar met links ging ballen :S ongelofelijk. Hij heeft volgens mij 3 punten van me gekregen :S en dat was al teveel.

Verhaal verzin je toch niet
    pi_79986987
    quote:
    Op maandag 5 april 2010 23:08 schreef Drassss het volgende:

Balde tegen een gast die 2 weken van te voren maar had besloten dat na een half jaar aanmodderen met rechts voortaan maar met links ging ballen :S ongelofelijk. Hij heeft volgens mij 3 punten van me gekregen :S en dat was al teveel.

Ik heb gewoon het idee dat de zaterdag meer gezellig is en de zondag toch meer competatiever.
    U MAD?
    pi_79987123
    Zondag speel je meer, en dat is het voornaamste verschil
    Maar ik word soms ook moe van de jeugdspelertjes hoor. Maar 6e klasse is dan nog net gezellig. Hogere klasses worden vervelend....

Op zaterdag krijg je dan weer van die vervelend prikkende opa's tegenover je, waartegen het verschrikkelijk tennissen is. En als je gelukt hebt krijg je ook nog alcoholverslaafden voor je kiezen. Maar zaterdag is wel grappiger op zich. En wat meer zuipen. En het is uiteraard een voordeel dat je de avond wat lekkerder kan doortrekken en zo
      maandag 5 april 2010 @ 23:18:25 #233
    271872 Drassss
    Oklahoma!
    pi_79987203
    quote:
    Op maandag 5 april 2010 23:16 schreef Norrage het volgende:
    Maar ik word soms ook moe van de jeugdspelertjes hoor. Maar 6e klasse is dan nog net gezellig. Hogere klasses worden vervelend....

Op zaterdag krijg je dan weer van die vervelend prikkende opa's tegenover je, waartegen het verschrikkelijk tennissen is. En als je gelukt hebt krijg je ook nog alcoholverslaafden voor je kiezen. Maar zaterdag is wel grappiger op zich. En wat meer zuipen. En het is uiteraard een voordeel dat je de avond wat lekkerder kan doortrekken en zo
    Ik hoor het al, hebben een top keuze gemaakt
    pi_79987499
    En tennissen tegen woedende bejaarden
    U MAD?
      maandag 5 april 2010 @ 23:24:35 #235
    271872 Drassss
    Oklahoma!
    pi_79987536
    quote:
    Op maandag 5 april 2010 23:23 schreef de_boswachter het volgende:
    En tennissen tegen woedende bejaarden
    Maak me gek, en die bejaarden dan van links naar rechts laten lopen Kort, lang, lob en vervolgens toch pilsen
    pi_79987953
    quote:

Ik heb het juist andersom. Des te hoger je speelt, des te minder van die fanatieke kleine kleuters tegen komt. En dan is het met je team net zo leuk.
    quote:
    Op maandag 5 april 2010 23:08 schreef Drassss het volgende:

[..]

maandag 5 april 2010 @ 23:37:54 #237
    271872 Drassss
    Oklahoma!
    pi_79988227
    quote:
    Op maandag 5 april 2010 23:32 schreef TheArt het volgende:

[..]

Ik heb het juist andersom. Des te hoger je speelt, des te minder van die fanatieke kleine kleuters tegen komt. En dan is het met je team net zo leuk.
    [..]

De beste man is al 3 jaar lang een 8,999 ik ga stuk hier

Zul je zien als ik hem ooit nog eens tegenkom dat ie weer met rechts balt.
      maandag 5 april 2010 @ 23:56:26 #238
    75556 erkel
    back from Dagestan
    pi_79989074
    quote:

Zondag is DE dag!! Nee, dat is niet zo. Lijkt me ook wel mooi om op zaterdag te spelen, mooi met alleen maar mannen. Minder potjes spelen en wat eerder aan het bier. Op zondag wordt het meestal laat en ben je na twee biertjes al een beetje aagesschoten van de hele dag tennissen en snelle voedsel.

Vorig jaar nog een oud-alcoholist tegengekomen De hele dag zat hij daar beteuterd met zijn maltje Maar hij was al een paar jaar clean geloof ik en hij kon ook nog een redelijk balletje slaan.
    Weisst
      dinsdag 6 april 2010 @ 00:23:53 #239
    20403 Komakie
    That's Gnarly!
    pi_79989985
    quote:
    Op maandag 5 april 2010 23:56 schreef erkel het volgende:

[..]

Zondag is DE dag!! Nee, dat is niet zo. Lijkt me ook wel mooi om op zaterdag te spelen, mooi met alleen maar mannen. Minder potjes spelen en wat eerder aan het bier. Op zondag wordt het meestal laat en ben je na twee biertjes al een beetje aagesschoten van de hele dag tennissen en snelle voedsel.

Vorig jaar nog een oud-alcoholist tegengekomen De hele dag zat hij daar beteuterd met zijn maltje Maar hij was al een paar jaar clean geloof ik en hij kon ook nog een redelijk balletje slaan.
    Op zondag kun je toch ook gewoon met een paar mannen spelen. Dat is ook nog eens veel leuker, want dan zit je al aan het bier als die gemengd teams nog aan het zwoegen zijn in de mixen
      dinsdag 6 april 2010 @ 00:35:49 #240
    82726 The_BoezelaaR
    Chronisch vliefd
    pi_79990358
    Op een of andere manier is het zo dat bij onze (studenten)vereniging het zo gegroeid is dat alle 'leuke personen' altijd op de zondag spelen. Het is op zondag op ons park dan ook een stuk gezelliger dan op de zaterdag, wat er mede voor heeft gezorgd dat ons hoogste team op zondag 2e klasse speelt en de hoogste op zaterdag 4e klasse of zo ....

Oftewel, kwaliteit en gezelligheid gaan bij ons hand in hand op de zondag ....
      dinsdag 6 april 2010 @ 00:42:56 #241
    296399 Outlined
    Renaissance Man
    pi_79990540
    quote:
    Op dinsdag 6 april 2010 00:35 schreef The_BoezelaaR het volgende:
    Op een of andere manier is het zo dat bij onze (studenten)vereniging het zo gegroeid is dat alle 'leuke personen' altijd op de zondag spelen. Het is op zondag op ons park dan ook een stuk gezelliger dan op de zaterdag, wat er mede voor heeft gezorgd dat ons hoogste team op zondag 2e klasse speelt en de hoogste op zaterdag 4e klasse of zo ....

hier exact het zelfde
      dinsdag 6 april 2010 @ 09:02:57 #242
    20403 Komakie
    That's Gnarly!
    pi_79993913
    quote:

Dat is bij ons voor een groot gedeelte ook zo.
    Bij ons is het nog wel zo dat een paar teams heel hoog spelen. 1ste klasse ofzo, maar dat is wel minder hoog dan 1ste klasse op zondag (een heel stuk lager)

Over het algemeen zijn de teams op zondag gewoon een stuk jonger aangezien er een leeftijdsgrens zit op de zaterdag (of in ieder geval bij een aantal competities.)
    Dat maakt het vaak wat gezelliger. Tenminste, voor ons dan...

[ Bericht 3% gewijzigd door Komakie op 06-04-2010 09:11:48 ]
    pi_79995437
    quote:

Bij ons is het zo dat de zondag veel sterker is, maar omdat er net wat meer teams op zaterdag spelen, is het daar veel gezelliger. Die zondag is een beetje karige bedoeling bij ons, een nogal matte sfeer.
    pi_79995847
    quote:
    Op dinsdag 6 april 2010 10:19 schreef TheArt het volgende:

[..]

Bij ons is het zo dat de zondag veel sterker is, maar omdat er net wat meer teams op zaterdag spelen, is het daar veel gezelliger. Die zondag is een beetje karige bedoeling bij ons, een nogal matte sfeer.
    Bij ons is het bovendien ook nog eens het geval dat het zaterdag ongezelliger is in het algemeen. Op zondag lopen er ook nog 100 hockey en voetbalteams rond, en op zaterdag is het maar een dode boel op ons sportcentrum. En wij hebben ook veel meer teams op zondag spelen, en het niveau is ook leuk om wel eens te zien
    pi_79998799
    Wat een weer dit weekend als ik de vooruitzichten mag geloven

Nog 4 nachtjes slapen.
    U MAD?
    pi_79998954
    quote:
    Op dinsdag 6 april 2010 11:55 schreef de_boswachter het volgende:
    Wat een weer dit weekend als ik de vooruitzichten mag geloven

Nog 4 nachtjes slapen.
    Ja wordt geloof ik een lekker begin!!! Even goed oefenen, want wij moeten de eerste keer meteen aan de bak tegen allemaal 5jes (die ik overigens wel ken, en we kunnen ze op zich wel hebben)
    pi_79999269
    quote:
    Op dinsdag 6 april 2010 11:59 schreef Norrage het volgende:

[..]

Ja wordt geloof ik een lekker begin!!! Even goed oefenen, want wij moeten de eerste keer meteen aan de bak tegen allemaal 5jes (die ik overigens wel ken, en we kunnen ze op zich wel hebben)
    Bij onze tegenstanders van de 3e keer speelt iemand van 2,5 mee en de vierde keer iemand van 2,7
    pi_79999383
    Dat hoeft in principe ook nog niet al te veel te zeggen, ik heb eens in de 5e klasse als 6 van een 3 gewonnen !
    pi_79999468
    quote:
    Op dinsdag 6 april 2010 12:07 schreef Chriz2k het volgende:
    Dat hoeft in principe ook nog niet al te veel te zeggen, ik heb eens in de 5e klasse als 6 van een 3 gewonnen !
    Och ik had vorig jaar ook een wedstrijd tegen een 3 dat vrij close was. Ik speelde toen nog vrij dramatisch, maar die gast was alles aan het beuken en ik had zat kansen, maar verloor met 6-4, 6-4. Zonde was dat. Tuurlijk is alles mogelijk, maar ik maak me weinig illusies
    pi_79999552
    quote:
    Op dinsdag 6 april 2010 12:10 schreef TheArt het volgende:

[..]

Och ik had vorig jaar ook een wedstrijd tegen een 3 dat vrij close was. Ik speelde toen nog vrij dramatisch, maar die gast was alles aan het beuken en ik had zat kansen, maar verloor met 6-4, 6-4. Zonde was dat. Tuurlijk is alles mogelijk, maar ik maak me weinig illusies
    Ach, dan heb je in ieder geval écht niets te verliezen. Al wordt dat misschien weer anders als je opeens voorstaat .
    pi_79999792
    quote:
    Op dinsdag 6 april 2010 12:11 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

Ach, dan heb je in ieder geval écht niets te verliezen. Al wordt dat misschien weer anders als je opeens voorstaat .
    Je zal maar eens winnen, direct een 1,5 erbij
      dinsdag 6 april 2010 @ 15:20:28 #252
    271872 Drassss
    Oklahoma!
    pi_80006127
    quote:
    Op dinsdag 6 april 2010 12:16 schreef TheArt het volgende:

[..]

Je zal maar eens winnen, direct een 1,5 erbij
    En hij een 6 op zen bakkus
    pi_80007906
    Bij ons ligt de leeftijd op de zondag een stuk hoger. En die gaan dan ook serieus ff koffie drinken tussen een set door ofso.
      dinsdag 6 april 2010 @ 16:24:08 #254
    20403 Komakie
    That's Gnarly!
    pi_80008594
    quote:
    Op dinsdag 6 april 2010 10:34 schreef Norrage het volgende:

[..]

Bij ons is het bovendien ook nog eens het geval dat het zaterdag ongezelliger is in het algemeen. Op zondag lopen er ook nog 100 hockey en voetbalteams rond, en op zaterdag is het maar een dode boel op ons sportcentrum. En wij hebben ook veel meer teams op zondag spelen, en het niveau is ook leuk om wel eens te zien
    Ik vind het altijd vervelend om op van die grote centra te spelen. Vaak veel kabaal enzo. Zeker bij voetballers.
      dinsdag 6 april 2010 @ 16:25:25 #255
    20403 Komakie
    That's Gnarly!
    pi_80008666
    Vanavond voor het eerst buiten weer ff trainen. Zal wel lekker zijn. Ff nieuwe gripjes om me racket en lekker knallen
      dinsdag 6 april 2010 @ 17:04:31 #256
    296399 Outlined
    Renaissance Man
    pi_80010178
    quote:
    Op dinsdag 6 april 2010 16:24 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ik vind het altijd vervelend om op van die grote centra te spelen. Vaak veel kabaal enzo. Zeker bij voetballers.
    jankende kinderen naast de baan, ook altijd zo gezellig
    pi_80013985
    A.s. zondag dus tegen 13/14 jarige jochies, die van mijn club komen maar op Tean (de club van Martin ;')) lessen en dus ook competitie spelen. Ik snap echt niet dat mensen zulke jonge jochies in een seniorencompetitie zetten, dat is toch niet leuk voor elk team dat tegen ze moet, totaal ongezellig. Bovendien moeten we wel winnen, anders krijgen we dat nog jaren te horen van die pisventjes .
      dinsdag 6 april 2010 @ 18:59:04 #258
    271872 Drassss
    Oklahoma!
    pi_80014442
    quote:
    Op dinsdag 6 april 2010 18:47 schreef Bak_Beest het volgende:
    A.s. zondag dus tegen 13/14 jarige jochies, die van mijn club komen maar op Tean (de club van Martin ;')) lessen en dus ook competitie spelen. Ik snap echt niet dat mensen zulke jonge jochies in een seniorencompetitie zetten, dat is toch niet leuk voor elk team dat tegen ze moet, totaal ongezellig. Bovendien moeten we wel winnen, anders krijgen we dat nog jaren te horen van die pisventjes .
    2 flessen cola mee en ze kunnen vooruit die dag
    pi_80021250
    Ik had een keer dat mijn tegenstanders achter stonden, gingen ze als een gek naar de kantine alle suikerzakjes leeg zuipen.
    Even goed geen resultaat maarja, keep on believing he.
    pi_80025554
    Ik had eens een keer uit wraak voor een verliespartij een tegenstandster gepaalt onder de douche tijdens de wedstrijden door.
    Daarna was ze zo uitgeput dat ze verloor in de DD.
    Wat een baas ben ik he
    U MAD?
    pi_80025739

Ohja nog 4 nachtjes slapen

Dit topic moet vol voor zaterdag
    U MAD?
      dinsdag 6 april 2010 @ 23:25:11 #262
    202930 Salamando
    Altijd sarcastisch
    pi_80026044
    quote:
    Op dinsdag 6 april 2010 23:11 schreef de_boswachter het volgende:
    Ik had eens een keer uit wraak voor een verliespartij een tegenstandster gepaalt onder de douche tijdens de wedstrijden door.
    Wat een baas ben ik he
    Baas BoWa uit Roermond-Zuid
    pi_80026063
    Daarom is ie al versleten als tennisser
    pi_80026078
    quote:
    Op dinsdag 6 april 2010 23:25 schreef Salamando het volgende:

[..]

Baas BoWa uit Roermond-Zuid

OK je hebt me door. Ik loog
    U MAD?
      woensdag 7 april 2010 @ 08:32:42 #265
    271872 Drassss
    Oklahoma!
    pi_80031528
    quote:
    Op dinsdag 6 april 2010 23:25 schreef Norrage het volgende:
    Daarom is ie al versleten als tennisser
    Scherp
    pi_80031593
    quote:
    Op dinsdag 6 april 2010 23:11 schreef de_boswachter het volgende:
    Wat een baas ben ik he
    O, ik dacht dat ze dat bedoelden met "iemand van de baan geven... eh vegen"
      woensdag 7 april 2010 @ 08:38:26 #267
    271872 Drassss
    Oklahoma!
    pi_80031622
    quote:
    Op woensdag 7 april 2010 08:36 schreef Bak_Beest het volgende:

[..]

O, ik dacht dat ze dat bedoelden met "iemand van de baan geven... eh vegen"
    Ja daarom is ie fan van Gravel, kan je lekker vegen
      woensdag 7 april 2010 @ 09:03:16 #268
    20403 Komakie
    That's Gnarly!
    pi_80032104
    quote:
    Op dinsdag 6 april 2010 18:59 schreef Drassss het volgende:

[..]

2 flessen cola mee en ze kunnen vooruit die dag
    Wij hebben een keer gehad dat we tegen jochies van 12 of 13 moesten die tussen de wedstrijden door met transformers zaten de spelen. Geen grapje

Ik heb gisteren voor het eerst buiten getennist en het was drama. Echt geen bal goed geslagen. Serveren kon ik de bal bijna niet eens raken. Ongelooflijk.
    Van de week nog maar een keer... Dan zal het wel beter gaan.

Ik kwam ook de baan op en het was na 5 min inspelen al partijtje met z'n 3en (dus elke keer iemand uitdraaien) en ff 3 keer serveren. Dat werkt echt niet
    pi_80032105
    Jongens en meisjes (overigens te weinig meiden hier ), nog respectievelijk 3 en 4 nachtjes schlafen !111111111
    U MAD?
    pi_80032121
    quote:
    Op woensdag 7 april 2010 09:03 schreef Komakie het volgende:
    Wij hebben een keer gehad dat we tegen jochies van 12 of 13 moesten die tussen de wedstrijden door met transformers zaten de spelen.
    U MAD?
      woensdag 7 april 2010 @ 09:06:44 #271
    271872 Drassss
    Oklahoma!
    pi_80032160
    quote:

[..]

Wij hebben een keer gehad dat we tegen jochies van 12 of 13 moesten die tussen de wedstrijden door met transformers zaten de spelen. Geen grapje

Ik heb gisteren voor het eerst buiten getennist en het was drama. Echt geen bal goed geslagen. Serveren kon ik de bal bijna niet eens raken. Ongelooflijk.
    Van de week nog maar een keer... Dan zal het wel beter gaan.

Ik kwam ook de baan op en het was na 5 min inspelen al partijtje met z'n 3en (dus elke keer iemand uitdraaien) en ff 3 keer serveren. Dat werkt echt niet
    dat verzin je ook niet.

Tja ik heb ook al veel meegemaakt in mijn 100 potjes de laatste 3 jaar.. zitten veel ellendige verhalen tussen.

Toernooitje ergens waar de banen precies zo staan dat je savonds afschuwelijk veel last van laag hangende zon hebt... Ik sloeg 3 aces, omdat men tegenstander de bal gewoon niet zag. Hij moest vragen of hij al voorbij was gekomen en sloeg maar wat links/rechts hopend dat hij een bal raakte bij de service

Nou nog 4 dagen!
      woensdag 7 april 2010 @ 09:13:41 #272
    20403 Komakie
    That's Gnarly!
    pi_80032322
    De baan waar wij op speelden gisteren hing zo'n touw met van die lichtjes eraan. Dan zie je ook geen drol meer.

Gelukkig staat donderdag nog een training op het programma. Hopelijk nog met daglicht. Dat is toch wat makkelijker timen. Het moet echt serieus beter na gisteren.
    Ze hebben het er nu al over om mij de eerste single te laten spelen aangezien die vrij goed is en we op die manier een single soort van opgeven
      woensdag 7 april 2010 @ 09:14:49 #273
    20403 Komakie
    That's Gnarly!
    pi_80032348
    quote:
    Op woensdag 7 april 2010 09:06 schreef Drassss het volgende:

[..]

dat verzin je ook niet.
    Het was zelfs zo erg dat het 2 jongetjes van 12/13 betrof en er een gast van 16 bij zat, die maar met ze mee ging spelen omdat hij toch niets anders te doen had
    pi_80032404
    quote:

[..]

Ik heb wel eens met het team tussendoor een nieuwe aflevering van South Park zitten kijken op een mobieltje, tegenstanders keken daar ook raar van op .
      woensdag 7 april 2010 @ 09:18:46 #275
    271872 Drassss
    Oklahoma!
    pi_80032430
    quote:
    Op woensdag 7 april 2010 09:14 schreef Komakie het volgende:

[..]

Het was zelfs zo erg dat het 2 jongetjes van 12/13 betrof en er een gast van 16 bij zat, die maar met ze mee ging spelen omdat hij toch niets anders te doen had
    Godsklere

Altijd ellende wanneer je tegen 12 jarige balt. Dan komt de hele familie mee in die oude Volvo of nieuwe SUV van ze. Pa/ma, zusjes/broers, hond, tante en opa. Allemaal bij het hek met van die nep sjaaltjes om.
    pi_80032439
    quote:
    Op woensdag 7 april 2010 09:03 schreef de_boswachter het volgende:
    Jongens en meisjes (overigens te weinig meiden hier ), nog respectievelijk 3 en 4 nachtjes schlafen !111111111
    Je hebt ze weggejaagd met je P I M P verhaal
    pi_80032459
    quote:
    Op woensdag 7 april 2010 09:18 schreef Drassss het volgende:

[..]

Godsklere

Altijd ellende wanneer je tegen 12 jarige balt. Dan komt de hele familie mee in die oude Volvo of nieuwe SUV van ze. Pa/ma, zusjes/broers, hond, tante en opa. Allemaal bij het hek met van die nep sjaaltjes om.
    En gillen als hun kindje een punt maakt, terwijl jij zelf eigenlijk gewoon dom in het net sloeg
      woensdag 7 april 2010 @ 09:24:49 #278
    271872 Drassss
    Oklahoma!
    pi_80032570
    quote:
    Op woensdag 7 april 2010 09:20 schreef Bak_Beest het volgende:

[..]

En gillen als hun kindje een punt maakt, terwijl jij zelf eigenlijk gewoon dom in het net sloeg
    Jep vertel mij wat... en als je zelf dan een onmogelijk maar wel gruwelijke winner slaat krijg je dan weer geen reactie van ze

Ook altijd vervelend dat verplicht sociaal doen met elkaar en na de pot dus wat drinken etc.. zeker wanneer het echt lui zijn waar je niet eens op af zou stappen wanneer je 20 bier in je mik hebt Das nog de ergste " code " van het tennis moet ik zeggen. Oke competitie zal het vast veel gezelliger zijn, maar tijdens toernooien is dat vaak echt het minpunt van het hele tennis gebeuren..
    pi_80033273
    quote:
    Op woensdag 7 april 2010 09:24 schreef Drassss het volgende:
    Ook altijd vervelend dat verplicht sociaal doen met elkaar en na de pot dus wat drinken etc.. zeker wanneer het echt lui zijn waar je niet eens op af zou stappen wanneer je 20 bier in je mik hebt Das nog de ergste " code " van het tennis moet ik zeggen. Oke competitie zal het vast veel gezelliger zijn, maar tijdens toernooien is dat vaak echt het minpunt van het hele tennis gebeuren..
    Ik vind het eigenlijk met de competitie meer dan normaal. Zo vaak gehad dat je dan aankomt met je team, en dat de tegenstander dan doodleuk alleen maar bij clubgenoten gaat rondhangen. Ik hoef er ook geen uren bij te zitten, maar ik vind het wel netjes dat je je als gastheer gedraagt als je thuis speelt.

En tijdens toernooien vind ik het eigenlijk ook wel meevallen. Drinken doe je toch, dus waarom niet met de tegenstander.
    U MAD?
    pi_80033289
    quote:
    Op woensdag 7 april 2010 09:19 schreef Bak_Beest het volgende:

[..]

Je hebt ze weggejaagd met je P I M P verhaal
    U MAD?
    pi_80034403
    quote:
    Op woensdag 7 april 2010 09:03 schreef de_boswachter het volgende:
    Inderdaad! Waar zijn de dames hier... Of zijn er geen tennissters op fok

De weersvoorspellingen voor zondag lopen nogal uiteen. Ik heb 11 graden en bewolkt gehoord (wel droog), maar ook 18 graden en volle zon

Wat is het nou
    ~Si vis amari, ama~
      woensdag 7 april 2010 @ 10:43:59 #282
    20403 Komakie
    That's Gnarly!
    pi_80034964
    quote:
    Op woensdag 7 april 2010 09:20 schreef Bak_Beest het volgende:

[..]

Als ik een beetje lekker sta te serveren, blijft die familie wel stil

Ik vind het irritanter dat wanneer het zo'n ventje is die een beetje bij een tennisschool tennist en die daar om de 1 of andere reden leert dat je best een bal uit mag geven die de lijn raakt. Terwijl de ouders kunnen zien dat het gewoon een paar keer gebeurd er niets van zeggen. "Daar mogen wij ons niet mee bemoeien, jullie moeten het zelf uitzoeken."

Goddamn voed je kind gewoon eens normaal op
    pi_80035157
    quote:
    Op woensdag 7 april 2010 10:28 schreef FedExpress het volgende:

[..]

De weersvoorspellingen voor zondag lopen nogal uiteen. Ik heb 11 graden en bewolkt gehoord (wel droog), maar ook 18 graden en volle zon

Wat is het nou
    Zonnestraaltje! Bestaat ze nog??
    pi_80035411
    quote:
    Op woensdag 7 april 2010 10:28 schreef FedExpress het volgende:

[..]

Wat is het nou
    "Zondag draait de wind naar het noordoosten. We blijven dus in de frisse aanvoer zitten. De maxima liggen tussen 10 en 12 graden. Het is opnieuw een zonnige dag, al zijn er ook wolkenvelden aanwezig."

Op zich wel prima tennisweer, niet te warm en gewoon een zonnetje erbij. Als publiek wel iets minder helaas. Ik hoop sowieso dat de wind meevalt.
      woensdag 7 april 2010 @ 10:59:27 #285
    202930 Salamando
    Altijd sarcastisch
    pi_80035597
    quote:
    Op woensdag 7 april 2010 10:54 schreef Bak_Beest het volgende:

[..]

"Zondag draait de wind naar het noordoosten. We blijven dus in de frisse aanvoer zitten. De maxima liggen tussen 10 en 12 graden. Het is opnieuw een zonnige dag, al zijn er ook wolkenvelden aanwezig."

Op zich wel prima tennisweer, niet te warm en gewoon een zonnetje erbij. Als publiek wel iets minder helaas. Ik hoop sowieso dat de wind meevalt.
    wind
    pi_80035635
    wordt gewoon top, als er zon is, is het goed!
      woensdag 7 april 2010 @ 11:03:03 #287
    20403 Komakie
    That's Gnarly!
    pi_80035771
    quote:
    Op woensdag 7 april 2010 09:24 schreef Drassss het volgende:

[..]

Jep vertel mij wat... en als je zelf dan een onmogelijk maar wel gruwelijke winner slaat krijg je dan weer geen reactie van ze

Ach ik heb er meestal niet zo'n problemen mee. En als ze vervelend zijn moet ik altijd heel snel weg.
      woensdag 7 april 2010 @ 11:03:44 #288
    20403 Komakie
    That's Gnarly!
    pi_80035800
    quote:
    Op woensdag 7 april 2010 10:54 schreef Bak_Beest het volgende:

[..]

Mag van mij wel een graag of 5 warmer zijn, minimaal...
      woensdag 7 april 2010 @ 11:05:46 #289
    271872 Drassss
    Oklahoma!
    pi_80035888
    Zaterdag/zondag 15/14 graden met zon en wat bewolking. Windkracht 3. Prima tennisweer lijkt me.
      woensdag 7 april 2010 @ 11:06:25 #290
    271872 Drassss
    Oklahoma!
    pi_80035918
    quote:
    Op woensdag 7 april 2010 11:03 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ach ik heb er meestal niet zo'n problemen mee. En als ze vervelend zijn moet ik altijd heel snel weg.
    Jep dan moet ik toevallig de bus halen
      woensdag 7 april 2010 @ 11:26:26 #291
    20403 Komakie
    That's Gnarly!
    pi_80036767
    quote:
    Op woensdag 7 april 2010 11:06 schreef Drassss het volgende:

[..]

Jep dan moet ik toevallig de bus halen
    en dan gewonnen hebben en 2 uurtjes later nog een keer moeten ofzo
      woensdag 7 april 2010 @ 11:31:16 #292
    271872 Drassss
    Oklahoma!
    pi_80036948
    quote:
    Op woensdag 7 april 2010 11:26 schreef Komakie het volgende:

[..]

en dan gewonnen hebben en 2 uurtjes later nog een keer moeten ofzo
    Dan ben je nat hehe.
    pi_80037259
    Ruzie maken met de ouders van jonge kinderen !
      woensdag 7 april 2010 @ 11:43:49 #294
    20403 Komakie
    That's Gnarly!
    pi_80037402
    Voordeel is wel dat als je 4 toernooien speelt, je niet zo snel van die jonge kids tegen komt.
    pi_80037406
    Ouders die ruzie maken met ouders van jonge kinderen
    pi_80037436
    Had ik vorig jaar ook...gingen ze met zijn 10en mijn tegenstander een beetje staan coachen. Zelfs tussen de ralleis door ging pap achter de baseline dingen zeggen tegen zoonlief...
    Zei ik er wat van, vonden ze me onsportief.
    Toen zei ik dat ik een VCL diploma had, en dat je officieel niet tussen de punten door mag coachen, en als je eht niet geloofd, dan moet je maar even de knltb opbellen.
    Toen waren ze stil
      woensdag 7 april 2010 @ 11:45:11 #297
    202930 Salamando
    Altijd sarcastisch
    pi_80037454
    quote:
    Op woensdag 7 april 2010 11:40 schreef Chriz2k het volgende:
    Ruzie maken met de ouders van jonge kinderen !
    gelukkig nooit meegemaakt, wel iemand die weigerde een let te spelen terwijl ik het recht had de call te maken (mijn kant van het net), ging ie boos aan de kant zitten en eisen dat de competitieleider kwam. Kwam een 20 minuten later aanzetten, waarna er alsnog een let gespeeld werd
      woensdag 7 april 2010 @ 11:48:20 #298
    271872 Drassss
    Oklahoma!
    pi_80037553
    quote:
    Op woensdag 7 april 2010 11:44 schreef Norrage het volgende:
    Had ik vorig jaar ook...gingen ze met zijn 10en mijn tegenstander een beetje staan coachen. Zelfs tussen de ralleis door ging pap achter de baseline dingen zeggen tegen zoonlief...
    Toen zei ik dat ik een VCL diploma had, en dat je officieel niet tussen de punten door mag coachen, en als je eht niet geloofd, dan moet je maar even de knltb opbellen.
    Toen waren ze stil
    Pfff hopelijk ga ik dat nooit meemaken. Zal misschien ook schelen dat ik in de 6/7 bal en dus dat soort lui niet tegen ga komen. Hooguit 55+ers die ook alles beter denken te weten
      woensdag 7 april 2010 @ 12:04:47 #299
    20403 Komakie
    That's Gnarly!
    pi_80038152
    quote:
    Op woensdag 7 april 2010 11:44 schreef Norrage het volgende:
    Toen waren ze stil
    Ligt eraan. Bij competitie mag het, bij toernooien niet. Maar je mag dan geloof ik alleen coachen tussen de games door. Aanmoedigen mag natuurlijk wel de hele tijd.
    Maar tijdens rallies moet het gewoon stil zijn. Sowieso...
      woensdag 7 april 2010 @ 12:10:15 #300
    20403 Komakie
    That's Gnarly!
    pi_80038329
    quote:
    Op woensdag 7 april 2010 11:48 schreef Drassss het volgende:

[..]

Pfff hopelijk ga ik dat nooit meemaken. Zal misschien ook schelen dat ik in de 6/7 bal en dus dat soort lui niet tegen ga komen. Hooguit 55+ers die ook alles beter denken te weten
    Ik had dat juist in de 6. Van die kinderen die 7 zijn en dan proberen in de 6 mee te komen. Door dat schijtspelletje van ze komen ze dan ook nog wel eens een heel eind.

Ik ben er vorig jaar achter gekomen dat ik 25+ toernooien mag spelen (duh, was toen 26 ) maar had er nooit bij nagedacht.
    Dus vorig jaar gedaan. Gelijk in de 4 een finale gehaald. Dat zijn nog eens leuke dingen. Geen gezeur met jonge ventjes enzo.

Ik heb al gezien dat zondag de eerste single een jong is die vorig jaar nog hoofdklasse t/m 16 speelde. Hij staat 3.7.
    Een beetje jammer aangezien ze mij de eerste single willen laten spelen uit tactische overweging. Dat wordt een wedstrijd lang alleen maar kutten. Keihard serveren, of met heel veel spin en dan verder een beetje rare sliceballetjes op zijn ongetwijfeld dubbelhandige backhand spelen. Van die lage balletjes zijn echt ruk als je dubbelhandig speelt.
    Ik heb even gekeken naar zijn uitslagen van vorig jaar en hij heeft van jongens verloren waar ik van gewonnen heb. 5 jaar geleden toen ik nog regelmatig in de 4 finales haalde en 3 keer in de week tenniste
    pi_80039499
    VOL
    U MAD?
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')