Zat ik ook aan te denken, maar besloot het toen maar op alfabetische volgorde te doen. Als er meer mensen voor gebaseerd op sterkte zijn, dan doe ik dat wel.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:04 schreef Nalbandian het volgende:
Ziet er goed uit TheArt!
Zou je niet het overzicht topdown (dus van Chriz2K naar VadeRetro) sorteren gebaseerd op de enkel speelsterkte?
Zal ik doenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:22 schreef de_boswachter het volgende:
Cool The Art.
Niet zeikerig bedoelt. Maar is het niet leuk om er bij te zetten: Speelsterktes BEGIN 2010 en dan een soort van lege lijst erachter te zetten die eens in de X-tijd upgedate wordt met recente speelsterktes
Ik zal wel aanwezig zijn hierquote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:19 schreef de_boswachter het volgende:
Goede aanpassing.
Alleen moet TheArt als beheerder zich wel goed hier laten zien
Anders krijgen we de OP niet aangepast
Ik speel nu 3 jaar en dan dit jaar toernooien en zit op 1600 gamesquote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:17 schreef dekouwe het volgende:
Ik ben over het seizoen 2009 tot 30 officiele wedstrijden gekomen
en 7 wedstrijden van de clubkampioenschappen zitten daar niet bij omdat die niet mee tellen voor het DSS
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:27 schreef TheArt het volgende:
Vorige topic
Speelsterktes Fok-leden in 2010:
[ afbeelding ]
Laatste post
[..]
Game on!
Doel van het jaar: jouw ass kicken op het gebied van ratingquote:Op woensdag 24 maart 2010 08:45 schreef Chriz2k het volgende:
Doel voor dit jaar: de beste FOK!ker blijven.
Haha, kom maar op, ik lust je rauw! Mijn doel is een 5 te worden in enkel en dubbel, 5.2-5.5, dus ik richt mijn vizier op Nalbandian en Norragequote:Op woensdag 24 maart 2010 10:54 schreef dekouwe het volgende:
ach mijn doel was toch al om in beide speelsterktes de 6 te halen met een hoge 5..
5.6 - 5.9
Doel van het jaar: Bakbeest your going down
dan blijf ik wel lekker in je nek hijgen als je 4,5 wil wordenquote:Op woensdag 24 maart 2010 11:45 schreef TheArt het volgende:
Als iedereen toch zijn doel hier neerpentMijn doel is dit jaar 4,5 - 5 te worden. Dubbel zit nog vrij veel rek in, omdat ik amper dubbels heb gespeeld vorig jaar.
Dealquote:Op woensdag 24 maart 2010 21:50 schreef truedestiny het volgende:
[..]
dan blijf ik wel lekker in je nek hijgen als je 4,5 wil worden
Mentaal spelletje, denk maar dat je beter bent gewordenquote:Op donderdag 25 maart 2010 07:45 schreef Komakie het volgende:
Damn, ik ben al 3 dagen ziek en ben al meer dan 2kg afgevallen. Wat zal ik als een speer de baan over gaan straks.
Beetje jammer alleen dat als je weer beter bent die kilo's er ook zo weer aan zitten
2kg in 3 dagen?quote:Op donderdag 25 maart 2010 07:45 schreef Komakie het volgende:
Damn, ik ben al 3 dagen ziek en ben al meer dan 2kg afgevallen. Wat zal ik als een speer de baan over gaan straks.
Beetje jammer alleen dat als je weer beter bent die kilo's er ook zo weer aan zitten
Dat krijg je als je alles eruit schijtquote:
Hehe dank.quote:Op donderdag 25 maart 2010 14:17 schreef Bak_Beest het volgende:
Wat een vette OP, mijn complimenten! Succes vanavond Drass, zit je al bijna op 1/10e van je doelstelling?
Senswal, wil jij je ranking niet eens posten als vaste bezoekerquote:Op donderdag 25 maart 2010 15:48 schreef senswal het volgende:
En hoe zit het met de competitie verwachtingen hier?
Moeilijke tegenstanders?
Ah joh, nergens om je voor te schamen. Ieder speelt voor zijn eigen plezier en om zijn eigen doelen te halen. Daarom is tennis ook zo leuk, in je eigen categorie proberen om resultaten te halenquote:Op donderdag 25 maart 2010 15:55 schreef senswal het volgende:
Haha ik heb het al een paar keer overwogen,
maar daar schaam ik me nogal voor.
Zwaar achteruit gegaan in de kerstvakantie, oa dus door die 9,0.
Maar oke bij deze dan:enkel: 7,5346 dubbel: 8,5168
haha loser!!!quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:55 schreef senswal het volgende:
Haha ik heb het al een paar keer overwogen,
maar daar schaam ik me nogal voor.
Zwaar achteruit gegaan in de kerstvakantie, oa dus door die 9,0.
Maar oke bij deze dan:enkel: 7,5346 dubbel: 8,5168
Oh wat herken ik mezelf hierin. Ik ben vaak heel stoïcijns op de baan, maar bij een goed punt wel regelmatig 'c'mon' roepen of mijn wijsvingertje gebruiken, terwijl ik dat juist heel irritant vind bij bijvoorbeeld voetballersquote:Op donderdag 25 maart 2010 17:22 schreef Komakie het volgende:
[..]
haha loser!!!
Onderuit gaan tegen een 9. Hoe slecht ben je dan!
ok, even voor de duidelijkheid BOVENSTAANDE IS MAAR EEN GRAPJE!!!!
Fact is dat rating niet iets is om je voor te schamen. Je misdragen op de baan vind ik iets om je voor te schamen, of niet eerlijk spelen, of niet je best doen. Slecht spelen en verliezen, maar wel alles gegeven hebben, dat prijst je alleen maar. Hoeveel mensen zijn er immers niet die als ze slecht spelen het laten lopen...
Ik heb het ooit een keer met een jeugdleerling gehad. Hij had verloren van een jongen die eigenlijk helemaal niet zo goed was. Toen zei ik het bovenstaande tegen hem (damn wat moet ik dan wijslijk zijn overgekomen)
Zijn teamgenoot (die ook in de trainingsgroep zat) had wel gewonnen, maar had een beetje lopen gooien met zijn racket en een paar keer een bal uit gegeven die in was. Toen zei ik er achteraan dat je dus alleen hoeft te schamen bij dat soort gedrag. Zonder die jongen erbij te betrekken, maar hij wist wel waar ik het over had
Zonder dollen. Een keer met je racket stuiteren of iets tegen jezelf zeggen moet kunnen vind ik. Zolang het maar binnen de perken blijft. Met ziektes gaan lopen schelden op jezelf vind ik ook niet kunnen. Met je racket stuiteren vind ik ook nog niet zo erg, maar hem vanaf het net tegen het hek aan gooien kan echt niet.
Keihard werken, op verliezen staan en verder niets laten merken siert trouwens wel mensen. Hoewel ik het ook wel mooi vind als je langs een baan loopt en 1 of andere sjaak op maximaal huisvrouwen niveau schreeuwt iets van "KOOOMMMM OOPPP NOOUUU!!!!!"
Geweldig vind ik dat
En dan vervolgens meteen naar huis gaan omdat ze weten dat ze toch niks in ontvangst mogen nemen bij de prijsuitreiking.quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:39 schreef TheArt het volgende:
[..]
Oh wat herken ik mezelf hierin. Ik ben vaak heel stoïcijns op de baan, maar bij een goed punt wel regelmatig 'c'mon' roepen of mijn wijsvingertje gebruiken, terwijl ik dat juist heel irritant vind bij bijvoorbeeld voetballersIk heb inderdaad een hekel aan mensen die beter kunnen tennissen, maar zichzelf door dramatisch gedrag of gescheld uit hun spel laten halen. Wat ben je dan dom.
Een maat van mij is echt het schoolvoorbeeld van 0,0 emotie tonen op de baan. Als je zonder naar de score te kijken halverwege zou inspringen om naar zijn wedstrijd te kijken, zul je echt niet kunnen raden of ie voor of achter staat. Als ik met hem dubbel erger ik me hier wel eens aan, lijkt wel alsof ie ook niet veel meer zijn best doet als ie achter staat, of dat ie blij is dat ie voor staatquote:Op donderdag 25 maart 2010 17:22 schreef Komakie het volgende:
[..]
haha loser!!!
Onderuit gaan tegen een 9. Hoe slecht ben je dan!
ok, even voor de duidelijkheid BOVENSTAANDE IS MAAR EEN GRAPJE!!!!
Fact is dat rating niet iets is om je voor te schamen. Je misdragen op de baan vind ik iets om je voor te schamen, of niet eerlijk spelen, of niet je best doen. Slecht spelen en verliezen, maar wel alles gegeven hebben, dat prijst je alleen maar. Hoeveel mensen zijn er immers niet die als ze slecht spelen het laten lopen...
Ik heb het ooit een keer met een jeugdleerling gehad. Hij had verloren van een jongen die eigenlijk helemaal niet zo goed was. Toen zei ik het bovenstaande tegen hem (damn wat moet ik dan wijslijk zijn overgekomen)
Zijn teamgenoot (die ook in de trainingsgroep zat) had wel gewonnen, maar had een beetje lopen gooien met zijn racket en een paar keer een bal uit gegeven die in was. Toen zei ik er achteraan dat je dus alleen hoeft te schamen bij dat soort gedrag. Zonder die jongen erbij te betrekken, maar hij wist wel waar ik het over had
Zonder dollen. Een keer met je racket stuiteren of iets tegen jezelf zeggen moet kunnen vind ik. Zolang het maar binnen de perken blijft. Met ziektes gaan lopen schelden op jezelf vind ik ook niet kunnen. Met je racket stuiteren vind ik ook nog niet zo erg, maar hem vanaf het net tegen het hek aan gooien kan echt niet.
Keihard werken, op verliezen staan en verder niets laten merken siert trouwens wel mensen. Hoewel ik het ook wel mooi vind als je langs een baan loopt en 1 of andere sjaak op maximaal huisvrouwen niveau schreeuwt iets van "KOOOMMMM OOPPP NOOUUU!!!!!"
Geweldig vind ik dat
quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:46 schreef senswal het volgende:
[..]
En dan vervolgens meteen naar huis gaan omdat ze weten dat ze toch niks in ontvangst mogen nemen bij de prijsuitreiking.
Zelf ben ik wel een voorstander om bij de dubbel een high-five na een mooi punt te doen. Maar dan wel zo, dat het niet té wordt
Vorig jaar kwam een maatje uit mijn team tegen een gozer te staan die z'n racket gewoon op de andere baan gooide als het niet lekker ging. En dan rustig naar z'n tas toe lopen om een tweede racket te pakken. Toen het later weer niet lekker ging, vloog dat andere racket ook weg. Toen heeft hij ze allebei weer gepakt, maar even later lagen ze weer alle twee op een andere baanquote:Op donderdag 25 maart 2010 17:22 schreef Komakie het volgende:
[..]
ik heb een keer een testracket van mijn tennistrainer de tyfus in gegooid, sindsdien nooit meer met een racket gegooidquote:Op donderdag 25 maart 2010 23:26 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Vorig jaar kwam een maatje uit mijn team tegen een gozer te staan die z'n racket gewoon op de andere baan gooide als het niet lekker ging. En dan rustig naar z'n tas toe lopen om een tweede racket te pakken. Toen het later weer niet lekker ging, vloog dat andere racket ook weg. Toen heeft hij ze allebei weer gepakt, maar even later lagen ze weer alle twee op een andere baan
Nu lach ik er om, maar ik vind dat soort gedrag zo in- en intriest, totaal geen respect voor. Het mooie is dat dat maatje vroeger dus ook zo fanatiek was, met schelden en rackets gooien. Tegenwoordig doet hij gewoon normaal (scheelt wel dat hij een 3 is tussen 5/6/7, dan gaat het wat makkelijker), een aanzienlijke verbetering.
Dropshots hou ik ook wel van. Men slice moet ik nog beter gaan trainen, want die stelt nog weinig voor... Heb nog wel 20 jaar dus dat moet lukkenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:16 schreef Chriz2k het volgende:
Ik vind het heerlijk om tegen dat soort figuren te spelen!
Lekker zuigen door extra veel te moonballen, slicen en dropshots te spelen.
Eerder was ik ook net een orkaan op de baan, veel vloeken etc. maar wel niet denigrerend naar de tegenstander. Heb ik me gelukkig afgeleerd dat vloeken, probeer nu altijd in harmonie te zijn met mijn eigen lichaam en geest.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:01 schreef Drassss het volgende:
Heb ooit 1 tegenstander gehad die haat opmerkingen en denigrerend op de baan was. Zal em nooit meer vergeten. Ik balde slecht, maar maakte mooie punten in een wedstrijd.. na een mooi punt kwam ie naar me toe en zei: " Je maakt wel mooie punten, maar niet genoeg!" ... nou met de combinatie van dubieuze callen van punten was dit de eerste keer dat ik niet gezellig iets met men tegenstander ging drinken
Ook ooit gehad in een dubbel. Sloegen in de 2de game 2 ballen langs de lijn net langs de netspeler. Die werd leip of kan er niet tegen ( ons nog steeds niet duidelijk ) en begon maar te dreigen dat we niet op zen bril moeten mikkenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:51 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Eerder was ik ook net een orkaan op de baan, veel vloeken etc. maar wel niet denigrerend naar de tegenstander. Heb ik me gelukkig afgeleerd dat vloeken, probeer nu altijd in harmonie te zijn met mijn eigen lichaam en geest.
Gasten die irritant doen, lopen te kloten, valsspelen en opmerkingen gaan maken heb ik het liefst. Even een dreigementje en dan kappen ze vanzelf wel. Twee jaar geleden in een dubbel een wedstrijd stilgelegd omdat de tegenstander zich bedreigd voelde omdat ik zei dat hij zijn bek moest houden
Nooit. Dat soort misselijke figuren gun ik die lol niet.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:53 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ook ooit gehad in een dubbel. Sloegen in de 2de game 2 ballen langs de lijn net langs de netspeler. Die werd leip of kan er niet tegen ( ons nog steeds niet duidelijk ) en begon maar te dreigen dat we niet op zen bril moeten mikkenen een grote bakkus open te trekken. Hebben we hem maar de pot gegeven, want de zin was meteen weg....
Tja ik normaal ook niet, maar ik heb ook geen zin in rellen met een 60+ ( maat kan daar slecht tegen dus erg dodelijk om door te spelen.... ) Kom ik niet voor op een mooie zonnige dag. Dan mag ie hem mooi hebben. Volgende keer als we hem tegenkomen gaat natuurlijk de eerste bal net naast zen neusquote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:55 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nooit. Dat soort misselijke figuren gun ik die lol niet.
Ik welquote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:56 schreef Drassss het volgende:
[..]
Tja ik normaal ook niet, maar ik heb ook geen zin in rellen met een 60+ Kom ik niet voor op een mooie zonnige dag. Dan mag ie hem mooi hebben. Volgende keer als we hem tegenkomen gaat natuurlijk de eerste bal net naast zen neus
Ja ik normaal ook wel. Kan me er afschuwelijk goed mee opladen, alleen heb ik een maat die 100% anders is :p dat gaat dus nooit goed hehe.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:58 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik wel![]()
![]()
Wie het uitlokt kan het krijgen. Al verlies ik alle games na zo'n incident op rij. Ik zorg er wel voor dat ik alles op zijn bril mik. Dat geeft me meer voldoening als lafjes van de baan afstappen.
Zeker tegen van die oude zeikerds.
Of van die oudjes die zeiken dat je tijdens het mixen doorslaat op de vrouw
Fuck off. Daar is het een mix voor. Als ze niet tegen mannen wil spelen moet ze maar gaan DD.
Eens, er zit wel een grens in het fanatiek zijn en zeker in het ergeren van je eigen fouten. Als je die grens goed weet op te zoeken zonder dat het volgende punt lijdt onder de woede van een gruwelijke misser net ervoor is alles primaquote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:39 schreef Norrage het volgende:
Ik word vooral boos op mezelf als ik niet lekker speel. Ook al sta ik 6-3 3-0 voor ofzo, dan nog kan ik boos worden als ik onbegrijpelijke fouten maak en voorsprongen weggeef. Ben iig wel redelijk fanatiek op de baan, maar het hangt ook van de tegenstander af. Als die fanatiek is ben ik het zelf ook meer.
Dat is ook echt zooo dom. Fouten maken gebeurt nou eenmaal, maar fouten maken doordat je boos bent om eerder gemaakte fouten is gewoon dom punten verliezen. Heerlijk als een tegenstander zo kwaad is, dan hoef je niet eens winners te slaan, maar gewoon lastige ballen. Die slaat ie fout, waardoor ie alleen maar bozer en bozer op zichzelf wordtquote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:55 schreef Drassss het volgende:
[..]
Eens, er zit wel een grens in het fanatiek zijn en zeker in het ergeren van je eigen fouten. Als je die grens goed weet op te zoeken zonder dat het volgende punt lijdt onder de woede van een gruwelijke misser net ervoor is alles primaOp dat vlak laten veel tegenstanders het helemaal afweten en haal je de pot nog makkelijker binnen.
Jep kan ik heel erg van genietenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:15 schreef Bak_Beest het volgende:
[..]
Dat is ook echt zooo dom. Fouten maken gebeurt nou eenmaal, maar fouten maken doordat je boos bent om eerder gemaakte fouten is gewoon dom punten verliezen. Heerlijk als een tegenstander zo kwaad is, dan hoef je niet eens winners te slaan, maar gewoon lastige ballen. Die slaat ie fout, waardoor ie alleen maar bozer en bozer op zichzelf wordt.
Moonballen is echt geniaalquote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:16 schreef Chriz2k het volgende:
Ik vind het heerlijk om tegen dat soort figuren te spelen!
Lekker zuigen door extra veel te moonballen, slicen en dropshots te spelen.
Een gast van ons heren 1 team was daar koning in. Hij is verdediger pur sang, een muur, en alles hoog topspin terug. Hij bezit ook nog eens een dosis snelheid, ziedaar de ultieme mentale spelbreker. Hij was 4 door alleen maar dit spel toe te passen. Schitterend om te zien altijd hoe de tegenstander steeds meer breekt bij het spelen tegen hem. Ik heb toen een keer een partij gezien waarbij een 3 tegen hem zo gek werd, dat ie tussen de punten door ineens oorverdovend ging schreeuwenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:28 schreef TheArt het volgende:
[..]
Moonballen is echt geniaalWij speelden vorig jaar in de competitie en het maatje van mij speelde tegen een gast die 3 was (hij zelfs was 5) en door alleen maar te moonballen rekte hij het nog tot 4-6 derde set, helaas wel verloren. Maar die gast werd er he-le-maal gek van
Speel je nooit enkel?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:56 schreef TheVulture het volgende:
Ik wil ook in het lijstje
Eindejaarsrating enkel 2009 8,9999
Rating enkel 8,9999
Eindejaarsrating dubbel 2009 8,4602
Rating dubbel 8,7985
Ik speel gewoon alles door elkaar heen. Servicevolley, moonballen, ineens super door slaan, dan weer dropshots...Als ik wedstrijden verlies is het vaak omdat ik het niet genoeg afwissel. Kortom: tegenstanders worden ook gek van mijquote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:40 schreef Bak_Beest het volgende:
[..]
Een gast van ons heren 1 team was daar koning in. Hij is verdediger pur sang, een muur, en alles hoog topspin terug. Hij bezit ook nog eens een dosis snelheid, ziedaar de ultieme mentale spelbreker. Hij was 4 door alleen maar dit spel toe te passen. Schitterend om te zien altijd hoe de tegenstander steeds meer breekt bij het spelen tegen hem. Ik heb toen een keer een partij gezien waarbij een 3 tegen hem zo gek werd, dat ie tussen de punten door ineens oorverdovend ging schreeuwen. Maar ook gewoon bij het wisselen, terwijl ie op het bankje zat
. Iedereen op het terras keek elkaar echt aan zo van, wat gebeurt hier ineens. Sindsdien noemden we die gast 'de grunt'
.
Afgelopen jaar niet... daar ga ik me nu weer aan wagenquote:
Grappig om te lezen hoe erg mensen zich kunnen ergeren aan zoiets. Een teamgenoot van mij die word juist een stuk beter als ze boos is. Dus als ze achter staat en ze word geirriteerd, zijn wij wel even zo aardig om dat laatste zetje te gevenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:40 schreef Bak_Beest het volgende:
[..]
Een gast van ons heren 1 team was daar koning in. Hij is verdediger pur sang, een muur, en alles hoog topspin terug. Hij bezit ook nog eens een dosis snelheid, ziedaar de ultieme mentale spelbreker. Hij was 4 door alleen maar dit spel toe te passen. Schitterend om te zien altijd hoe de tegenstander steeds meer breekt bij het spelen tegen hem. Ik heb toen een keer een partij gezien waarbij een 3 tegen hem zo gek werd, dat ie tussen de punten door ineens oorverdovend ging schreeuwen. Maar ook gewoon bij het wisselen, terwijl ie op het bankje zat
. Iedereen op het terras keek elkaar echt aan zo van, wat gebeurt hier ineens. Sindsdien noemden we die gast 'de grunt'
.
Ik heb ooit eens tegen een gast gespeeld die gewoon bijna elke wedstrijd een racket stuk scheen te slaan (nee geen snaar, een racket)quote:Op donderdag 25 maart 2010 23:26 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Vorig jaar kwam een maatje uit mijn team tegen een gozer te staan die z'n racket gewoon op de andere baan gooide als het niet lekker ging. En dan rustig naar z'n tas toe lopen om een tweede racket te pakken. Toen het later weer niet lekker ging, vloog dat andere racket ook weg. Toen heeft hij ze allebei weer gepakt, maar even later lagen ze weer alle twee op een andere baan
Nu lach ik er om, maar ik vind dat soort gedrag zo in- en intriest, totaal geen respect voor. Het mooie is dat dat maatje vroeger dus ook zo fanatiek was, met schelden en rackets gooien. Tegenwoordig doet hij gewoon normaal (scheelt wel dat hij een 3 is tussen 5/6/7, dan gaat het wat makkelijker), een aanzienlijke verbetering.
Dan moet je gewoon niet meer op zijn bril mikken, maar hem op zijn bril rakenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:53 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ook ooit gehad in een dubbel. Sloegen in de 2de game 2 ballen langs de lijn net langs de netspeler. Die werd leip of kan er niet tegen ( ons nog steeds niet duidelijk ) en begon maar te dreigen dat we niet op zen bril moeten mikkenen een grote bakkus open te trekken. Hebben we hem maar de pot gegeven, want de zin was meteen weg....
Dat is ziek en zielig tegelijk, die gast heeft duidelijk problemen buiten het tennis om.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:58 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens tegen een gast gespeeld die gewoon bijna elke wedstrijd een racket stuk scheen te slaan (nee geen snaar, een racket)
Ik was echt een jaartje of 14 ofzo. Waren we aan het dubbelen tegen 2 gasten die iets ouder waren dan wij. Iets van 18 denk ik.
Die ene gast echt fuckin agressief tegen zichzelf als het niet goed ging. Wij wonnen uiteindelijk die partij omdat hij zich helemaal uit zijn spel liet halen. Wat ik toen zag geloofde ik eerst niet eens.
We gaan van de baan, hij loopt naar de parkeerplaats, legt zijn racket half op de stoep en half op de straat en breekt hem zo in 2en door er op te gaan staan. Hoe ziek is dat.
3 rackets voor het missen van 5 matchpoints of 1tje en de anderen een andere keer?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 11:54 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Dat is ziek en zielig tegelijk, die gast heeft duidelijk problemen buiten het tennis om.
Ik heb in mijn hele leven volgens mij een stuk of 3 rackets stukgegooid, waaronder een keer op de laatste competitiedag, toen ik 5 matchpoints miste terwijl we kampioen konden worden, maar daar kan iedereen wel begrip voor opbrengen denk ik zo.
Dat er in jouw omgeving al zoveel wedstrijden zijn, hier kun je blij zijn als de baan van je club al open is...quote:Op zondag 28 maart 2010 17:47 schreef Drassss het volgende:
5/14 winst .. stukje voor stukje.. Kwart finale dinsdag!
Brabant/Limburg de gekste hequote:Op zondag 28 maart 2010 19:34 schreef senswal het volgende:
[..]
Dat er in jouw omgeving al zoveel wedstrijden zijn, hier kun je blij zijn als de baan van je club al open is...
Nee dat meen je niet?quote:Op zondag 28 maart 2010 19:53 schreef Drassss het volgende:
[..]
Brabant/Limburg de gekste heBeetje zoeken ze zijn er wel. Heb nu ook een boekje ergens gekregen dat ik alle toernooien van regio Brabant en noord limburg heb. Dus de zomer maar eens vol gaan plannen
Ja toernooi.nl. De meeste staan er voor de zomer nog niet op, maar dat komt ergens in april wel. In het boekje wat ik heb staan ze iig wel allemaal op dit gehele jaar.quote:Op zondag 28 maart 2010 20:08 schreef senswal het volgende:
[..]
Nee dat meen je niet?
Ik woon ook in Limburg, maar Noord/Midden is tog echt nog niks te doen.
Waar vind je die toernooien dan?
toernooi.nl?
Klopt Offere Open.quote:Op zondag 28 maart 2010 20:19 schreef senswal het volgende:
Dat zal dan wel de Offere Open zijn geweest of niet?
Ja en het nadeel daarvan is dat je nog niet echt kunt plannen,
omdat je bij sommige als je nog geen speeldata weet zo'n 1 a 2 weken beschikbaar moet kunnen zijn...
Hier ook midden Limburg en is niks te doen...quote:Op zondag 28 maart 2010 20:08 schreef senswal het volgende:
[..]
Nee dat meen je niet?
Ik woon ook in Limburg, maar Noord/Midden is tog echt nog niks te doen.
Waar vind je die toernooien dan?
toernooi.nl?
Ah das ook fijnquote:Op zondag 28 maart 2010 22:21 schreef TheArt het volgende:
Ik zit voor de lol eens die indelingen op internet te bekijken. Maar ons eerste gemengdteam op zondag (speelt 3e klasse, één klasse hoger dan dat ik speel) speelt tegen Marquette en bij dat team zag ik opeens de naam van Bo Verhulsdonk staan en die stond in 2008 nog 576e van de wereld
13 dagen om precies te zijnquote:Op zondag 28 maart 2010 22:01 schreef Bak_Beest het volgende:
Nog 2 weken!
Marquette een bekende naam en dichtbij, moet zelf ook tegen ze spelen zaterdag gemengd that is though. maar hij zit/zij (?) zit niet bij het eerste team van marquette.quote:Op zondag 28 maart 2010 22:21 schreef TheArt het volgende:
Ik zit voor de lol eens die indelingen op internet te bekijken. Maar ons eerste gemengdteam op zondag (speelt 3e klasse, één klasse hoger dan dat ik speel) speelt tegen Marquette en bij dat team zag ik opeens de naam van Bo Verhulsdonk staan en die stond in 2008 nog 576e van de wereld
Bo Verhulsdonk is een vrouwquote:Op maandag 29 maart 2010 00:07 schreef dekouwe het volgende:
[..]
Marquette een bekende naam en dichtbij, moet zelf ook tegen ze spelen zaterdag gemengd that is though. maar hij zit/zij (?) zit niet bij het eerste team van marquette.
zit net zelf ook even wat ratings op te zoeken, der zit bij toevallig ook bij marquette het team waar ik tegen moet een 4-tje in dat team![]()
Alles wat ik op tempo sloeg, viel binnen dan binnen een meter voor de baseline en buiten valt dat dan de eerste keren een halve meter achter de baselinequote:Op maandag 29 maart 2010 17:31 schreef Drassss het volgende:
Klopt TheArt daar had ook last van tijdens mijn eerste toernooien... Alsof ik het tempo wat eigenlijk geen tempo was niet meer aan kon.. Nou goed vanavond weer een wedstrijd, nummertje 15.
Tussen Roermond en Venlo,quote:Op zondag 28 maart 2010 21:49 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hier ook midden Limburg en is niks te doen...
Waar woon je ergens dan?
Aha, Ruiverquote:Op maandag 29 maart 2010 19:17 schreef senswal het volgende:
Tussen Roermond en Venlo,
Ik vind het aanbod in de zomer ook nogal tegenvallen.
Maar als je een toernooi dat langer dan 3 dagen duurt is het ook niet te doen om iets verder weg te gaan.
Althans voor mij niet![]()
Met onze tegenstanders valt het wel mee, zelfde als vorig jaar.
Wel een kleine poule. dus tegen iedereen een keer uit en thuis.
What the hell doet zij in de 3e klasse dan?quote:Op zondag 28 maart 2010 22:21 schreef TheArt het volgende:
Misschien dat het het hoogste team is? Anders kan ik me er weinig bij voorstellen.quote:Op maandag 29 maart 2010 21:47 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
What the hell doet zij in de 3e klasse dan?
Zelfs als ze twee jaar op de bank heeft gelegen zou ze nog makkelijk in de hoofdklasse meekunnen, lijkt me zo.
Nee, het één na hoogste team. Ik snapte er ook al niets van. En ik heb gekeken of er toevallig nog een andere Bo Verhulsdonk was die hoog tennist, maar dat is het niet het geval.quote:Op maandag 29 maart 2010 22:22 schreef Komakie het volgende:
[..]
Misschien dat het het hoogste team is? Anders kan ik me er weinig bij voorstellen.
Hmmm ok. Spelen er in dat andere team niet spelers die nog beter (lees: hoger geplaatst) zijn? Ik weet niet wat het eerste team speelt en wat voor speelsterktes daarin zitten.quote:Op maandag 29 maart 2010 22:35 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nee, het één na hoogste team. Ik snapte er ook al niets van. En ik heb gekeken of er toevallig nog een andere Bo Verhulsdonk was die hoog tennist, maar dat is het niet het geval.
Ach wie speelt ze gewoon met wat goede vrienden in dat team. Ik heb het even opgezocht en iedereen in dat 1e team dat 2e klasse speelt is qua ranking minder dan zij is.quote:Op maandag 29 maart 2010 22:47 schreef Komakie het volgende:
[..]
Hmmm ok. Spelen er in dat andere team niet spelers die nog beter (lees: hoger geplaatst) zijn? Ik weet niet wat het eerste team speelt en wat voor speelsterktes daarin zitten.
Ik heb snel ff opgezocht op de KNLTB en ze is 2.
Nou dat denk ik niet, aangezien Verhulsdonk al 25 is ofzo en ze dus vast zelf heeft bepaald de laatste jaren van het internationale carrière nog wat te proberen. Op haar 22e zal ze echt niet meer door haar ouders gepusht wordenquote:Op maandag 29 maart 2010 22:57 schreef de_boswachter het volgende:
Gevalletje 'de ouders hebben hun kind tennismoe gemaakt'
Als ik hier in de hal wel eens regio Zuid zie spelen en dan de ouders die serieus denken dat HUN kind de nieuwe FedEx gaat worden dan stemt dat mij treurig.
Die kids worden kapotgetraint.
Gast met wie ik vroeger wel eens tenniste werd op zijn 10e ofzo door de bond gevraagd. Elk uur vrije tijd ging erin... en hij is nu 5
Dat bedoel ik ook nietquote:Op maandag 29 maart 2010 23:05 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nou dat denk ik niet, aangezien Verhulsdonk al 25 is ofzo en ze dus vast zelf heeft bepaald de laatste jaren van het internationale carrière nog wat te proberen. Op haar 22e zal ze echt niet meer door haar ouders gepusht worden
Ik heb mijn verhaal nog wat aangevuld. Maar het hoeft absoluut niet zo te gaan. Het gebeurt zo vaak dat het uit het kind zelf komt, zoals bij mij dus ook het geval was. Niet iedereen hoeft pushende ouders achter zich te hebben en het lijkt me dan ook te ver gaan om bij haar te denken dat het maar zo is.quote:Op maandag 29 maart 2010 23:09 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook niet
Die kinderen moeten door hun ouders al van jongs af aan leven voor het tennis, als ze zien dat het enig talent heeft. Je neemt een kind zo zijn jeugd af, en de kans dat hij echt goed wordt is minimaal. Ja leuk, sta je dan wat op je 25ste te ballen in de 1ste klasse heren op zaterdag....
En waarom; Op een gegeven moment wordt het kind ouder, ziet dat het toch niet zo goed is als gedacht en dan komt de sleur erin. Uitgaan, vriend/vriendinnetje etc.
En dan hebben pappie en mammie 10 jaar voor niks half NL afgereist met zoon/dochter.
Ach, het kan ook gewoon iets van trots zijn. Ik kan alleen maar over mijn eigen situatie destijds praten. Maar mijn ouders sleepten mij overal heen, vooral omdat ik het zelf absoluut wilde. Als ik het niet had gewild, waren mijn ouders daar veel blijer mee geweest, want dan hadden ze een stuk meer vrije tijd en hoefden ze een stuk minder vaak vroeger weg te gaan van hun werk. En ik denk dat dat bij heel veel ouders wel het geval is. Het is maar een klein deel dat echt ouders heeft dat zo bloed fanatiek langs die baan staat en hun kinderen echt pushen tot het uiterste. Ik heb ze ook meegemaakt bij de bond, zelfs zo erg dat een vader op een gegeven moment aanwijzingen stond te geven in de bosjes achter de baan aan mijn tegenstander. Die jongen staat inmiddels in de top-100 van Nederland (ik weet zijn naam nog namelijk), maar dat doet er natuurlijk niet echt toequote:Op maandag 29 maart 2010 23:14 schreef de_boswachter het volgende:
Nee niet iedereen uiteraard.
Maar ik merk dat wanneer ouders langs de baan bij hun kind staan toch heel vaak een bepaalde 'air' met zich meedragen.
Alsof ze de nieuwe Bjorn Borg geworpen hebben.
Ik ken inderdaad ook zo'n gast (en z'n moeder).quote:Op maandag 29 maart 2010 23:14 schreef de_boswachter het volgende:
Nee niet iedereen uiteraard.
Maar ik merk dat wanneer ouders langs de baan bij hun kind staan toch heel vaak een bepaalde 'air' met zich meedragen.
Alsof ze de nieuwe Bjorn Borg geworpen hebben.
Er staat in de laatste Tennis Magazine een stukje over een meisje die topniveau kan worden. Dat meisje heeft geen leven....quote:Op maandag 29 maart 2010 22:57 schreef de_boswachter het volgende:
Gevalletje 'de ouders hebben hun kind tennismoe gemaakt'
Als ik hier in de hal wel eens regio Zuid zie spelen en dan de ouders die serieus denken dat HUN kind de nieuwe FedEx gaat worden dan stemt dat mij treurig.
Die kids worden kapotgetraint.
Gast met wie ik vroeger wel eens tenniste werd op zijn 10e ofzo door de bond gevraagd. Elk uur vrije tijd ging erin... en hij is nu 5
Heb zelf de jonge lui wel mogen aanschouwen Dutch Junior Open word georganiseerd op de club waar ik speel. En die jeugd zoals een Richel hogenkamp , Lupescu die kunnen zo goed spelen echt leuk om te zien.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 00:05 schreef Komakie het volgende:
[..]
De echte topkids zul je trouwens nooit in een gewoon toernooi tegen komen. Die spelen alleen maar jeugdranglijst en als je goed genoeg bent internationaal.
Die kids kunnen inderdaad wel serieus tennissen.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 00:48 schreef dekouwe het volgende:
[..]
Heb zelf de jonge lui wel mogen aanschouwen Dutch Junior Open word georganiseerd op de club waar ik speel. En die jeugd zoals een Richel hogenkamp , Lupescu die kunnen zo goed spelen echt leuk om te zien.
aangezien marquette 4 a 5 km verderop ligt, en de selecties van mijn club en marquette elkaar door en door kennen zal ik is kijken of ik wat kan achter halen over die dame.
Bij mijn oude club trainde ik een tijdje met Paula de Man. Die zit al jaren in diverse teams van Jong Oranje en is op dit moment de nummer 2 van Nederland t/m 16 jaar. Maar dat is inderdaad erg leuk om mee te spelen, hoe goed die al is op zo'n jonge leeftijd.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:57 schreef Komakie het volgende:
[..]
Die kids kunnen inderdaad wel serieus tennissen.
Die Hogenkamp kick je ass echt op haar 15de.
Ik heb een keer Igor Sijsling zien spelen toen hij 16 was in een A-toernooi. Dat toernooi won hij vrij simpel. Hij sloeg de nummer 25 ofzo van Nederland echt keihard van de baan. Als je ziet met wat voor een snelheid dat soort jongens een bal slaan op die leeftijd. Dat is echt niet normaal.
ik heb hem bij de afgelopen US Open kwalificaties nog gezien, daar raakt ie dan weer geen pepernootquote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:57 schreef Komakie het volgende:
[..]
Die kids kunnen inderdaad wel serieus tennissen.
Die Hogenkamp kick je ass echt op haar 15de.
Ik heb een keer Igor Sijsling zien spelen toen hij 16 was in een A-toernooi. Dat toernooi won hij vrij simpel. Hij sloeg de nummer 25 ofzo van Nederland echt keihard van de baan. Als je ziet met wat voor een snelheid dat soort jongens een bal slaan op die leeftijd. Dat is echt niet normaal.
11quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:30 schreef Norrage het volgende:
Ik speel 6e klasse zondag. Voor mij precies leuk niveauSporadisch kom je daar wel wat 5jes tegen
Vorig jaar moesten we zelfs tegen een 4tje! (en een meisje van 11 dat nu 3 is en 3e klasse gaat doen
)
Waar speel je ergens? En wie is het bewuste meisje?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:30 schreef Norrage het volgende:
Ik speel 6e klasse zondag. Voor mij precies leuk niveauSporadisch kom je daar wel wat 5jes tegen
Vorig jaar moesten we zelfs tegen een 4tje! (en een meisje van 11 dat nu 3 is en 3e klasse gaat doen
)
Waar speel jij BoWa, je speelt toch regio zuid?quote:
Ja, ontzettend vies he! De naam van het meisje willen weten omdat ik benieuwd ben of ik ooit al eens van haar gehoord heb! Hoe durf ik!quote:
Jepquote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:12 schreef Salamando het volgende:
[..]
Waar speel jij BoWa, je speelt toch regio zuid?
dat is slechts antwoord op 1 vraagquote:
Jep en straks gaan we helemaal los als de competitie van start gaat natuurlijkquote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:22 schreef InTrePidIvity het volgende:
Dit topic neemt wel een vlucht qua deelnemers, in vergelijking met voorgaande jaren
Regio Roermondquote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:21 schreef Salamando het volgende:
[..]
dat is slechts antwoord op 1 vraag
Het bijhouden van de rating is wel een goede marketingstunt geblekenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:22 schreef InTrePidIvity het volgende:
Dit topic neemt wel een vlucht qua deelnemers, in vergelijking met voorgaande jaren
Vergeet die machtig mooie OP nietquote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:10 schreef Bak_Beest het volgende:
[..]
Het bijhouden van de rating is wel een goede marketingstunt gebleken
Uiteraard, dat verdient ook een bak kudo'squote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:12 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Vergeet die machtig mooie OP niet
Vroeger heb ik nog wat A-kwalificatie toernooien gespeeld. Nooit verder gekomen dan de 1e ronde (quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:53 schreef Salamando het volgende:
[..]
ik heb hem bij de afgelopen US Open kwalificaties nog gezien, daar raakt ie dan weer geen pepernoot![]()
grapje natuurlijk, maar dan zie je nog hoe de nummer 200 van de wereld toch wel goed is en met welke snelheid het spel eigenlijk gaat!
Link naar het filmpje?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:07 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Qua uitrusting. Korte broeken genoeg, en we spelen elk jaar in nieuwe teampolo's, dus ook dit jaar weer. Als het dezelfde krengen zijn als vorig jaar hou ik het na 1 wedstrijd voor gezien, maar goed
Schoenen zitten ook nog goed, ik heb alleen nog even een nieuw petje nodig (ja, ik doe nog altijd de Marc-Kevin Goellner)
Vanavond bij ons op de vereniging ook de traditionele feestavond waar alle competitieteams zich voorstellen. Wij hebben een filmpje gemaakt met cameo's van oa Herr Adolf, de New Kidz en Yolanthe Cabonke Kabanke
Hehe, geen teamkleding hier. Wij komen gewoon aanzetten als een stelletje paupersquote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:07 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Qua uitrusting. Korte broeken genoeg, en we spelen elk jaar in nieuwe teampolo's, dus ook dit jaar weer. Als het dezelfde krengen zijn als vorig jaar hou ik het na 1 wedstrijd voor gezien, maar goed
Schoenen zitten ook nog goed, ik heb alleen nog even een nieuw petje nodig (ja, ik doe nog altijd de Marc-Kevin Goellner)
Vanavond bij ons op de vereniging ook de traditionele feestavond waar alle competitieteams zich voorstellen. Wij hebben een filmpje gemaakt met cameo's van oa Herr Adolf, de New Kidz en Yolanthe Cabonke Kabanke
Wij spelen ook altijd zonder teamkleding. Nu hebben we bij de Uithof wel voor het eerst clubkleding, dus daar heb ik nu een shirt van, maar omdat ik niet op de Uithof competitie speel (kunstgrasquote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:28 schreef Drassss het volgende:
[..]
Hehe, geen teamkleding hier. Wij komen gewoon aanzetten als een stelletje paupers
Ik vond het al raar dat je direct wist dat het Reuver was, maar dit verklaard veel.quote:
Ik gokte ook maar wat hoorquote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:46 schreef senswal het volgende:
[..]
Ik vond het al raar dat je direct wist dat het Reuver was, maar dit verklaard veel.![]()
Speel je bij Nip?
Hehe wij ook. En ook niet echt sprake van een eenheid binnen ons team. Met 3 personen zat ik vorig jaar ook in een team en 2 personen die er al zaten en eentje uit een lager team. Leeftijd varieert van 14 tot 29 jaarquote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:28 schreef Drassss het volgende:
[..]
Hehe, geen teamkleding hier. Wij komen gewoon aanzetten als een stelletje paupers
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:54 schreef Drassss het volgende:
Wat een wind zeg.... Bal vloog gewoon 15 meter weg, niet te doen! Maar winst
Zaterdag?quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:32 schreef Salamando het volgende:
vandaag gehoord dat ik toch mee kan doen in de competitie met 4e klasse herenteam (ze hadden nog een 4e nodig), dat wordt afzien
Dan kan je dit jaar alleen nog maar vooruitgang boekenquote:Op woensdag 31 maart 2010 15:22 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zaterdag?
Niveau valt toch wel tegen. Vorig jaar gezien bij een vriend van me die daar speelde.
Wou dat ik daar in meegebalt had, dan had ik tenminste ergens in de 6 gestaan op zowel enkel als dubbel.
Net nog even mijn eigen "prestaties" van vorig jaar bekeken (competitie inclusief toernooien)
18 wedstrijden
-----
15 verliespartijen
2 winstpartijen
1 winstpartij door opgave tegenstander
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nee zondag, 4e klasse landelijk volgens mij (zijn meestal 4'tjes-5'jes denk ik? Want ik heb geen idee waar je op de leden van een team kan zoeken als dat al kan)quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:22 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zaterdag?
Niveau valt toch wel tegen. Vorig jaar gezien bij een vriend van me die daar speelde.
Wou dat ik daar in meegebalt had, dan had ik tenminste ergens in de 6 gestaan op zowel enkel als dubbel.
Net nog even mijn eigen "prestaties" van vorig jaar bekeken (competitie inclusief toernooien)
18 wedstrijden
-----
15 verliespartijen
2 winstpartijen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is indrukwekkend.....quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:22 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zaterdag?
18 wedstrijden
-----
15 verliespartijen
2 winstpartijen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En daarom heb ik ook zo'n zin in 2010quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:40 schreef Bak_Beest het volgende:
[..]
Dan kan je dit jaar alleen nog maar vooruitgang boeken.
op www.knltb.com en dan je eigen team selecteren om te volgen. en daaan kan je op de andere teams klikken>klik erop>er staat ergens "clubwebsite"> en dan ff zoeken op die sitequote:Op woensdag 31 maart 2010 15:50 schreef Salamando het volgende:
[..]
nee zondag, 4e klasse landelijk volgens mij (zijn meestal 4'tjes-5'jes denk ik? Want ik heb geen idee waar je op de leden van een team kan zoeken als dat al kan)
niet elke clubsite heeft dus een opsomming van de mensen die competitie spelenquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:59 schreef truedestiny het volgende:
[..]
op www.knltb.com en dan je eigen team selecteren om te volgen. en daaan kan je op de andere teams klikken>klik erop>er staat ergens "clubwebsite"> en dan ff zoeken op die site
Klopt, dat weet je dan ook niet. Maar de meesten toch wel.quote:Op donderdag 1 april 2010 13:36 schreef Salamando het volgende:
[..]
niet elke clubsite heeft dus een opsomming van de mensen die competitie spelen
Boh boh zal een kraker wordenquote:Op donderdag 1 april 2010 14:59 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik wacht lekker met mijn eerste officiele wedstrijd(en) tot onze eerste potje in de competitie.
Vriezenveen-uit, altijd lastig
Neem je poncho maar mee danquote:Op donderdag 1 april 2010 15:09 schreef Bak_Beest het volgende:
Ik ga zaterdag voor het eerst weer op het gravel, moet het dit weekend wel droog blijven.
Potje nummer 19quote:Op donderdag 1 april 2010 13:55 schreef Drassss het volgende:
Nou helaas uitgeschakeld in de 7.. vanavond nog potje nummer 19 in de 6 tegen 5,2s.. Gaat hem niet worden gok ik
Ik heb het ook één keer, ook nog eens de verste tegenstanderquote:
waar moet je heen dan? Een of ander park met tekort aan banen?quote:
Vorig seizoen moesten we constant half 10 aanwezig zijn, zoals ook bij ons op de club. Maar nu twee keer half 9quote:Op donderdag 1 april 2010 22:50 schreef Norrage het volgende:
[..]
waar moet je heen dan? Een of ander park met tekort aan banen?
(bij ons moet de tegenstander er ook altijd om 8.30 zijn)
Bende gek. Lekker tikken, ben nog jong en de hele tijd op de bank liggen is ook slecht voor jequote:Op donderdag 1 april 2010 22:23 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Potje nummer 19
Jij moet in April het tennis toch wel kotsbeu zijn...
Nooit last van overbelasting?
Ik heb er ook al 12 ofzo gespeeld (alle gewonnnen gehehehehequote:Op donderdag 1 april 2010 23:33 schreef Drassss het volgende:
[..]
Bende gek. Lekker tikken, ben nog jong en de hele tijd op de bank liggen is ook slecht voor je
BoWa is bejaard!11quote:Op donderdag 1 april 2010 22:23 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Potje nummer 19
Whaha, denk je lekker in het weekend te kunnen uitslapen, moet je alsnog om half 8 je nest uitquote:
+quote:Op donderdag 1 april 2010 22:23 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Potje nummer 19
=quote:
quote:
Plus dat het lekker weer volgend weekend gaat worden!quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:14 schreef Norrage het volgende:
Oeh nog een weekje! En morgen begint het bij ons voor de zaterdagteams al
werd tijd, midden april en pas een paar keer in me t-shirt kunnen tennissenquote:Op vrijdag 2 april 2010 12:40 schreef Drassss het volgende:
[..]
Plus dat het lekker weer volgend weekend gaat worden!
Vertel mij wat... het is nog niet veel geweest dit jaar. Mensen zelfs gezien met handschoenen aan op de baanquote:Op vrijdag 2 april 2010 13:30 schreef Salamando het volgende:
[..]
werd tijd, midden april en pas een paar keer in me t-shirt kunnen tennissen
quote:
Lang leve kunstgrasquote:Op vrijdag 2 april 2010 17:20 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
26 is dat bejaard?
Godverdomme, de banen liggen hier nog steeds niet
Over een week begint de vrijdagcompetitie en ik zie alleen nog maar lava.
Kunstgrasquote:Op vrijdag 2 april 2010 18:04 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Lang leve kunstgras![]()
Ik moet zo trainen... Hopen op droogte
zijn er genoeg op td hoorquote:Op zondag 4 april 2010 20:43 schreef Outlined het volgende:
verkoopt Wilson nou alleen maar setjes snaren? Slechts weinig rollen te vinden bij de nederlandse internet winkels.
Verder nog suggesties voor snaren.
als een FOK!'er zo fijn zou zijn om nou het belang van goede snaren uit te leggen, ik heb me er nooit zo in verdiept (ik zeg altijd 'doe maar standaard' tegen mijn vriend die bespant)quote:Op zondag 4 april 2010 20:43 schreef Outlined het volgende:
verkoopt Wilson nou alleen maar setjes snaren? Slechts weinig rollen te vinden bij de nederlandse internet winkels.
Verder nog suggesties voor snaren.
rollen van Wilsonquote:
De kuilvorming was hier in ieder geval alweer aan het beginnenquote:Op maandag 5 april 2010 15:05 schreef truedestiny het volgende:
ik ga nu weer ff lekker tennissen op het gravel. kijken of het een beetje houd en niet zachter aan het worden is, zoals vorig jaar
Kuilvorming hadden we bij mij op de club ook. Voor de rest prima banen. Vanochtend weer even gespeeld. Gaat elke keer buiten een stuk beter dan de vorige keer. Voor de competitie zondag nog even drie keer spelen en dan moeten we er klaar voor zijn.quote:Op maandag 5 april 2010 15:20 schreef Bak_Beest het volgende:
[..]
De kuilvorming was hier in ieder geval alweer aan het beginnen. Weer even staan rammen vandaag, maar morgen ga ik weer naar m'n kamer en dus weer op gras
, dat zijn altijd heerlijke overgangen.
Canada Tenn vond ik nog verschrikkelijker... Ooit 1x op gespeeld, helemaal niks vond ik hetquote:Op maandag 5 april 2010 16:43 schreef Outlined het volgende:
Gravel? Canada Tenn is DE ondergrond. Jammer dat zo weinig clubs het hebben.
In het enkelspel is dat verplicht ja! Volgens mij gaat het inmiddels om de actuele speelsterkte, maar dat weet ik eigenlijk niet zeker. Moet je even nakijken op de KNLTB site!quote:Op maandag 5 april 2010 18:25 schreef senswal het volgende:
Is het zo dat degene met de hoogste speelsterkte eerste moet staan?
En gaat het dan om de actuele speelsterkte of die op het pasje?
Daar zijn namelijk bij ons team nogal onduidelijkheden over waardoor er alleen maar haat en nijd is in het team. Heel leuk zo de week voor het begin!
Dat is altijd de rating die op je pasje staat. Dus als je 2 mensen met 6 als rating, en 2 met 5 hebt, dan moeten die 5jes onderling uitmaken wie 1 en 2 gaan spelen en moeten die 6jes 3e en 4e enkel spelen.quote:Op maandag 5 april 2010 18:30 schreef FedExpress het volgende:
[..]
In het enkelspel is dat verplicht ja! Volgens mij gaat het inmiddels om de actuele speelsterkte, maar dat weet ik eigenlijk niet zeker. Moet je even nakijken op de KNLTB site!
de rating die op het pasje staat bepaald wie er op 1,2,3,4 staat.quote:Op maandag 5 april 2010 18:30 schreef FedExpress het volgende:
[..]
In het enkelspel is dat verplicht ja! Volgens mij gaat het inmiddels om de actuele speelsterkte, maar dat weet ik eigenlijk niet zeker. Moet je even nakijken op de KNLTB site!
zoals hierboven gezegd gaat die vlieger dus niet op. Als er meerdere zijn met dezelfde speelsterkte mogen die allemaal op 1 staan.quote:Op maandag 5 april 2010 19:39 schreef senswal het volgende:
Ja dat onderling uitmaken was juist het probleem, omdat 1 persoon vind dat zij altijd alle 1ste singles moet spelen omdat zij zichzelf het beste vind, terwijl er nog 2 mensen met dezelfde speelsterkte zijn...
Maar zij beweert dan weer dat als zij niet de eerste speelt, dat we dan gediskwalificeerd kunnen worden.
Dat dus.quote:Op maandag 5 april 2010 19:14 schreef Bak_Beest het volgende:
[..]
Dat is altijd de rating die op je pasje staat. Dus als je 2 mensen met 6 als rating, en 2 met 5 hebt, dan moeten die 5jes onderling uitmaken wie 1 en 2 gaan spelen en moeten die 6jes 3e en 4e enkel spelen.
Zaterdag idd.quote:Op maandag 5 april 2010 22:48 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik tel er nog 6.
Of speel je zaterdagcompetitie?
Ligt eraan wat je speelt op zondag natuurlijkquote:Op maandag 5 april 2010 22:50 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zaterdag idd.
Zondag is niks voor mij, veel te vroeg op en teveel fanatieke kuttennissers van 15 die je van de baan willen meppen.
Heb eens 6e klasse mix op zondag gespeeld (en dat is laag....quote:Op maandag 5 april 2010 22:52 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je speelt op zondag natuurlijk
quote:Op maandag 5 april 2010 22:55 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Heb eens 6e klasse mix op zondag gespeeld (en dat is laag....) en zelfs daar stond ik oog in oog met een Duitser die 8 op de pas had maar 3 was en een speeldag later werd ik geveegd door een kleuter van 15 die de dag van tevoren ws. om 8 uur in bed lag terwijl ik toen begon aan mijn eerste biertje
Hier het tegenovergestelde ooit eens.quote:Op maandag 5 april 2010 22:55 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Heb eens 6e klasse mix op zondag gespeeld (en dat is laag....) en zelfs daar stond ik oog in oog met een Duitser die 8 op de pas had maar 3 was en een speeldag later werd ik geveegd door een kleuter van 15 die de dag van tevoren ws. om 8 uur in bed lag terwijl ik toen begon aan mijn eerste biertje
quote:Op maandag 5 april 2010 23:08 schreef Drassss het volgende:
Hier het tegenovergestelde ooit eens.
Balde tegen een gast die 2 weken van te voren maar had besloten dat na een half jaar aanmodderen met rechts voortaan maar met links ging ballen :S ongelofelijk. Hij heeft volgens mij 3 punten van me gekregen :S en dat was al teveel.
Verhaal verzin je toch niet
Ik hoor het al, hebben een top keuze gemaaktquote:Op maandag 5 april 2010 23:16 schreef Norrage het volgende:
Zondag speel je meer, en dat is het voornaamste verschil
Maar ik word soms ook moe van de jeugdspelertjes hoor. Maar 6e klasse is dan nog net gezellig. Hogere klasses worden vervelend....
Op zaterdag krijg je dan weer van die vervelend prikkende opa's tegenover je, waartegen het verschrikkelijk tennissen is. En als je gelukt hebt krijg je ook nog alcoholverslaafden voor je kiezen. Maar zaterdag is wel grappiger op zich. En wat meer zuipen. En het is uiteraard een voordeel dat je de avond wat lekkerder kan doortrekken en zo
Maak me gek, en die bejaarden dan van links naar rechts laten lopenquote:Op maandag 5 april 2010 23:23 schreef de_boswachter het volgende:
En tennissen tegen woedende bejaarden
Ik heb het juist andersom. Des te hoger je speelt, des te minder van die fanatieke kleine kleuters tegen komt. En dan is het met je team net zo leuk.quote:Op maandag 5 april 2010 23:16 schreef Norrage het volgende:
Maar ik word soms ook moe van de jeugdspelertjes hoor. Maar 6e klasse is dan nog net gezellig. Hogere klasses worden vervelend....
Op zaterdag krijg je dan weer van die vervelend prikkende opa's tegenover je, waartegen het verschrikkelijk tennissen is. En als je gelukt hebt krijg je ook nog alcoholverslaafden voor je kiezen. Maar zaterdag is wel grappiger op zich. En wat meer zuipen. En het is uiteraard een voordeel dat je de avond wat lekkerder kan doortrekken en zo
quote:Op maandag 5 april 2010 23:08 schreef Drassss het volgende:
[..]
Hier het tegenovergestelde ooit eens.
Balde tegen een gast die 2 weken van te voren maar had besloten dat na een half jaar aanmodderen met rechts voortaan maar met links ging ballen :S ongelofelijk. Hij heeft volgens mij 3 punten van me gekregen :S en dat was al teveel.
Verhaal verzin je toch niet
De beste man is al 3 jaar lang een 8,999 ik ga stuk hierquote:Op maandag 5 april 2010 23:32 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik heb het juist andersom. Des te hoger je speelt, des te minder van die fanatieke kleine kleuters tegen komt. En dan is het met je team net zo leuk.
[..]![]()
![]()
Zondag is DE dag!! Nee, dat is niet zo. Lijkt me ook wel mooi om op zaterdag te spelen, mooi met alleen maar mannen. Minder potjes spelen en wat eerder aan het bier. Op zondag wordt het meestal laat en ben je na twee biertjes al een beetje aagesschoten van de hele dag tennissen en snelle voedsel.quote:Op maandag 5 april 2010 23:16 schreef Norrage het volgende:
Op zondag kun je toch ook gewoon met een paar mannen spelen. Dat is ook nog eens veel leuker, want dan zit je al aan het bier als die gemengd teams nog aan het zwoegen zijn in de mixenquote:Op maandag 5 april 2010 23:56 schreef erkel het volgende:
[..]
Zondag is DE dag!! Nee, dat is niet zo. Lijkt me ook wel mooi om op zaterdag te spelen, mooi met alleen maar mannen. Minder potjes spelen en wat eerder aan het bier. Op zondag wordt het meestal laat en ben je na twee biertjes al een beetje aagesschoten van de hele dag tennissen en snelle voedsel.
Vorig jaar nog een oud-alcoholist tegengekomenDe hele dag zat hij daar beteuterd met zijn maltje
Maar hij was al een paar jaar clean geloof ik en hij kon ook nog een redelijk balletje slaan.
hier exact het zelfdequote:Op dinsdag 6 april 2010 00:35 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Op een of andere manier is het zo dat bij onze (studenten)vereniging het zo gegroeid is dat alle 'leuke personen' altijd op de zondag spelen. Het is op zondag op ons park dan ook een stuk gezelliger dan op de zaterdag, wat er mede voor heeft gezorgd dat ons hoogste team op zondag 2e klasse speelt en de hoogste op zaterdag 4e klasse of zo ....
Oftewel, kwaliteit en gezelligheid gaan bij ons hand in hand op de zondag ....
Dat is bij ons voor een groot gedeelte ook zo.quote:Op dinsdag 6 april 2010 00:35 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Op een of andere manier is het zo dat bij onze (studenten)vereniging het zo gegroeid is dat alle 'leuke personen' altijd op de zondag spelen. Het is op zondag op ons park dan ook een stuk gezelliger dan op de zaterdag, wat er mede voor heeft gezorgd dat ons hoogste team op zondag 2e klasse speelt en de hoogste op zaterdag 4e klasse of zo ....
Bij ons is het zo dat de zondag veel sterker is, maar omdat er net wat meer teams op zaterdag spelen, is het daar veel gezelliger. Die zondag is een beetje karige bedoeling bij ons, een nogal matte sfeer.quote:Op dinsdag 6 april 2010 00:35 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Bij ons is het bovendien ook nog eens het geval dat het zaterdag ongezelliger is in het algemeen. Op zondag lopen er ook nog 100 hockey en voetbalteams rond, en op zaterdag is het maar een dode boel op ons sportcentrum. En wij hebben ook veel meer teams op zondag spelen, en het niveau is ook leuk om wel eens te zienquote:Op dinsdag 6 april 2010 10:19 schreef TheArt het volgende:
[..]
Bij ons is het zo dat de zondag veel sterker is, maar omdat er net wat meer teams op zaterdag spelen, is het daar veel gezelliger. Die zondag is een beetje karige bedoeling bij ons, een nogal matte sfeer.
Ja wordt geloof ik een lekker begin!!! Even goed oefenen, want wij moeten de eerste keer meteen aan de bak tegen allemaal 5jes (die ik overigens wel ken, en we kunnen ze op zich wel hebben)quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:55 schreef de_boswachter het volgende:
Wat een weer dit weekend als ik de vooruitzichten mag geloven
Nog 4 nachtjes slapen.
Bij onze tegenstanders van de 3e keer speelt iemand van 2,5 mee en de vierde keer iemand van 2,7quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:59 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja wordt geloof ik een lekker begin!!! Even goed oefenen, want wij moeten de eerste keer meteen aan de bak tegen allemaal 5jes (die ik overigens wel ken, en we kunnen ze op zich wel hebben)
Och ik had vorig jaar ook een wedstrijd tegen een 3 dat vrij close was. Ik speelde toen nog vrij dramatisch, maar die gast was alles aan het beuken en ik had zat kansen, maar verloor met 6-4, 6-4. Zonde was dat. Tuurlijk is alles mogelijk, maar ik maak me weinig illusiesquote:Op dinsdag 6 april 2010 12:07 schreef Chriz2k het volgende:
Dat hoeft in principe ook nog niet al te veel te zeggen, ik heb eens in de 5e klasse als 6 van een 3 gewonnen!
Ach, dan heb je in ieder geval écht niets te verliezen. Al wordt dat misschien weer anders als je opeens voorstaatquote:Op dinsdag 6 april 2010 12:10 schreef TheArt het volgende:
[..]
Och ik had vorig jaar ook een wedstrijd tegen een 3 dat vrij close was. Ik speelde toen nog vrij dramatisch, maar die gast was alles aan het beuken en ik had zat kansen, maar verloor met 6-4, 6-4. Zonde was dat. Tuurlijk is alles mogelijk, maar ik maak me weinig illusies
Je zal maar eens winnen, direct een 1,5 erbijquote:Op dinsdag 6 april 2010 12:11 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ach, dan heb je in ieder geval écht niets te verliezen. Al wordt dat misschien weer anders als je opeens voorstaat.
En hij een 6 op zen bakkusquote:Op dinsdag 6 april 2010 12:16 schreef TheArt het volgende:
[..]
Je zal maar eens winnen, direct een 1,5 erbij
Ik vind het altijd vervelend om op van die grote centra te spelen. Vaak veel kabaal enzo. Zeker bij voetballers.quote:Op dinsdag 6 april 2010 10:34 schreef Norrage het volgende:
[..]
Bij ons is het bovendien ook nog eens het geval dat het zaterdag ongezelliger is in het algemeen. Op zondag lopen er ook nog 100 hockey en voetbalteams rond, en op zaterdag is het maar een dode boel op ons sportcentrum. En wij hebben ook veel meer teams op zondag spelen, en het niveau is ook leuk om wel eens te zien
jankende kinderen naast de baan, ook altijd zo gezelligquote:Op dinsdag 6 april 2010 16:24 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik vind het altijd vervelend om op van die grote centra te spelen. Vaak veel kabaal enzo. Zeker bij voetballers.
2 flessen cola mee en ze kunnen vooruit die dagquote:Op dinsdag 6 april 2010 18:47 schreef Bak_Beest het volgende:
A.s. zondag dus tegen 13/14 jarige jochies, die van mijn club komen maar op Tean (de club van Martin ;')) lessen en dus ook competitie spelen. Ik snap echt niet dat mensen zulke jonge jochies in een seniorencompetitie zetten, dat is toch niet leuk voor elk team dat tegen ze moet, totaal ongezellig. Bovendien moeten we wel winnen, anders krijgen we dat nog jaren te horen van die pisventjes.
Baas BoWa uit Roermond-Zuidquote:Op dinsdag 6 april 2010 23:11 schreef de_boswachter het volgende:
Ik had eens een keer uit wraak voor een verliespartij een tegenstandster gepaalt onder de douche tijdens de wedstrijden door.
Daarna was ze zo uitgeput dat ze verloor in de DD.
Wat een baas ben ik he
O, ik dacht dat ze dat bedoelden met "iemand van de baan geven... eh vegen"quote:Op dinsdag 6 april 2010 23:11 schreef de_boswachter het volgende:
Ik had eens een keer uit wraak voor een verliespartij een tegenstandster gepaalt onder de douche tijdens de wedstrijden door.
Daarna was ze zo uitgeput dat ze verloor in de DD.
Wat een baas ben ik he
Ja daarom is ie fan van Gravel, kan je lekker vegenquote:Op woensdag 7 april 2010 08:36 schreef Bak_Beest het volgende:
[..]
O, ik dacht dat ze dat bedoelden met "iemand van de baan geven... eh vegen"
Wij hebben een keer gehad dat we tegen jochies van 12 of 13 moesten die tussen de wedstrijden door met transformers zaten de spelen. Geen grapjequote:Op dinsdag 6 april 2010 18:59 schreef Drassss het volgende:
[..]
2 flessen cola mee en ze kunnen vooruit die dag
quote:Op woensdag 7 april 2010 09:03 schreef Komakie het volgende:
Wij hebben een keer gehad dat we tegen jochies van 12 of 13 moesten die tussen de wedstrijden door met transformers zaten de spelen.
[..]
Wij hebben een keer gehad dat we tegen jochies van 12 of 13 moesten die tussen de wedstrijden door met transformers zaten de spelen. Geen grapje
Ik heb gisteren voor het eerst buiten getennist en het was drama. Echt geen bal goed geslagen. Serveren kon ik de bal bijna niet eens raken. Ongelooflijk.
Van de week nog maar een keer... Dan zal het wel beter gaan.
Ik kwam ook de baan op en het was na 5 min inspelen al partijtje met z'n 3en (dus elke keer iemand uitdraaien) en ff 3 keer serveren. Dat werkt echt niet
Het was zelfs zo erg dat het 2 jongetjes van 12/13 betrof en er een gast van 16 bij zat, die maar met ze mee ging spelen omdat hij toch niets anders te doen hadquote:
[..]
Wij hebben een keer gehad dat we tegen jochies van 12 of 13 moesten die tussen de wedstrijden door met transformers zaten de spelen. Geen grapje
Godsklerequote:Op woensdag 7 april 2010 09:14 schreef Komakie het volgende:
[..]
Het was zelfs zo erg dat het 2 jongetjes van 12/13 betrof en er een gast van 16 bij zat, die maar met ze mee ging spelen omdat hij toch niets anders te doen had
Je hebt ze weggejaagd met je P I M P verhaalquote:Op woensdag 7 april 2010 09:03 schreef de_boswachter het volgende:
Jongens en meisjes (overigens te weinig meiden hier), nog respectievelijk 3 en 4 nachtjes schlafen !111111111
En gillen als hun kindje een punt maakt, terwijl jij zelf eigenlijk gewoon dom in het net sloegquote:Op woensdag 7 april 2010 09:18 schreef Drassss het volgende:
[..]
Godsklere
Altijd ellende wanneer je tegen 12 jarige balt. Dan komt de hele familie mee in die oude Volvo of nieuwe SUV van ze. Pa/ma, zusjes/broers, hond, tante en opa. Allemaal bij het hek met van die nep sjaaltjes om.
Jep vertel mij wat... en als je zelf dan een onmogelijk maar wel gruwelijke winner slaat krijg je dan weer geen reactie van zequote:Op woensdag 7 april 2010 09:20 schreef Bak_Beest het volgende:
[..]
En gillen als hun kindje een punt maakt, terwijl jij zelf eigenlijk gewoon dom in het net sloeg
Ik vind het eigenlijk met de competitie meer dan normaal. Zo vaak gehad dat je dan aankomt met je team, en dat de tegenstander dan doodleuk alleen maar bij clubgenoten gaat rondhangen. Ik hoef er ook geen uren bij te zitten, maar ik vind het wel netjes dat je je als gastheer gedraagt als je thuis speelt.quote:Op woensdag 7 april 2010 09:24 schreef Drassss het volgende:
Ook altijd vervelend dat verplicht sociaal doen met elkaar en na de pot dus wat drinken etc.. zeker wanneer het echt lui zijn waar je niet eens op af zou stappen wanneer je 20 bier in je mik hebtDas nog de ergste " code " van het tennis moet ik zeggen. Oke competitie zal het vast veel gezelliger zijn, maar tijdens toernooien is dat vaak echt het minpunt van het hele tennis gebeuren..
quote:Op woensdag 7 april 2010 09:19 schreef Bak_Beest het volgende:
[..]
Je hebt ze weggejaagd met je P I M P verhaal
Inderdaad! Waar zijn de dames hier... Of zijn er geen tennissters op fokquote:Op woensdag 7 april 2010 09:03 schreef de_boswachter het volgende:
Jongens en meisjes (overigens te weinig meiden hier), nog respectievelijk 3 en 4 nachtjes schlafen !111111111
Als ik een beetje lekker sta te serveren, blijft die familie wel stilquote:Op woensdag 7 april 2010 09:20 schreef Bak_Beest het volgende:
[..]
En gillen als hun kindje een punt maakt, terwijl jij zelf eigenlijk gewoon dom in het net sloeg
Zonnestraaltje! Bestaat ze nog??quote:Op woensdag 7 april 2010 10:28 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Inderdaad! Waar zijn de dames hier... Of zijn er geen tennissters op fok![]()
De weersvoorspellingen voor zondag lopen nogal uiteen. Ik heb 11 graden en bewolkt gehoord (wel droog), maar ook 18 graden en volle zon![]()
Wat is het nou
"Zondag draait de wind naar het noordoosten. We blijven dus in de frisse aanvoer zitten. De maxima liggen tussen 10 en 12 graden. Het is opnieuw een zonnige dag, al zijn er ook wolkenvelden aanwezig."quote:Op woensdag 7 april 2010 10:28 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Inderdaad! Waar zijn de dames hier... Of zijn er geen tennissters op fok![]()
De weersvoorspellingen voor zondag lopen nogal uiteen. Ik heb 11 graden en bewolkt gehoord (wel droog), maar ook 18 graden en volle zon![]()
Wat is het nou
windquote:Op woensdag 7 april 2010 10:54 schreef Bak_Beest het volgende:
[..]
"Zondag draait de wind naar het noordoosten. We blijven dus in de frisse aanvoer zitten. De maxima liggen tussen 10 en 12 graden. Het is opnieuw een zonnige dag, al zijn er ook wolkenvelden aanwezig."
Op zich wel prima tennisweer, niet te warm en gewoon een zonnetje erbij. Als publiek wel iets minder helaas. Ik hoop sowieso dat de wind meevalt.
Ach ik heb er meestal niet zo'n problemen mee. En als ze vervelend zijn moet ik altijd heel snel weg.quote:Op woensdag 7 april 2010 09:24 schreef Drassss het volgende:
[..]
Jep vertel mij wat... en als je zelf dan een onmogelijk maar wel gruwelijke winner slaat krijg je dan weer geen reactie van ze
Ook altijd vervelend dat verplicht sociaal doen met elkaar en na de pot dus wat drinken etc.. zeker wanneer het echt lui zijn waar je niet eens op af zou stappen wanneer je 20 bier in je mik hebtDas nog de ergste " code " van het tennis moet ik zeggen. Oke competitie zal het vast veel gezelliger zijn, maar tijdens toernooien is dat vaak echt het minpunt van het hele tennis gebeuren..
Mag van mij wel een graag of 5 warmer zijn, minimaal...quote:Op woensdag 7 april 2010 10:54 schreef Bak_Beest het volgende:
[..]
"Zondag draait de wind naar het noordoosten. We blijven dus in de frisse aanvoer zitten. De maxima liggen tussen 10 en 12 graden. Het is opnieuw een zonnige dag, al zijn er ook wolkenvelden aanwezig."
Op zich wel prima tennisweer, niet te warm en gewoon een zonnetje erbij. Als publiek wel iets minder helaas. Ik hoop sowieso dat de wind meevalt.
Jep dan moet ik toevallig de bus halenquote:Op woensdag 7 april 2010 11:03 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ach ik heb er meestal niet zo'n problemen mee. En als ze vervelend zijn moet ik altijd heel snel weg.
en dan gewonnen hebben en 2 uurtjes later nog een keer moeten ofzoquote:Op woensdag 7 april 2010 11:06 schreef Drassss het volgende:
[..]
Jep dan moet ik toevallig de bus halen
Dan ben je nat hehe.quote:Op woensdag 7 april 2010 11:26 schreef Komakie het volgende:
[..]
en dan gewonnen hebben en 2 uurtjes later nog een keer moeten ofzo
gelukkig nooit meegemaakt, wel iemand die weigerde een let te spelen terwijl ik het recht had de call te maken (mijn kant van het net), ging ie boos aan de kant zitten en eisen dat de competitieleider kwam. Kwam een 20 minuten later aanzetten, waarna er alsnog een let gespeeld werdquote:Op woensdag 7 april 2010 11:40 schreef Chriz2k het volgende:
Ruzie maken met de ouders van jonge kinderen!
Pfff hopelijk ga ik dat nooit meemaken. Zal misschien ook schelen dat ik in de 6/7 bal en dus dat soort lui niet tegen ga komen. Hooguit 55+ers die ook alles beter denken te wetenquote:Op woensdag 7 april 2010 11:44 schreef Norrage het volgende:
Had ik vorig jaar ook...gingen ze met zijn 10en mijn tegenstander een beetje staan coachen. Zelfs tussen de ralleis door ging pap achter de baseline dingen zeggen tegen zoonlief...
Zei ik er wat van, vonden ze me onsportief.
Toen zei ik dat ik een VCL diploma had, en dat je officieel niet tussen de punten door mag coachen, en als je eht niet geloofd, dan moet je maar even de knltb opbellen.
Toen waren ze stil
Ligt eraan. Bij competitie mag het, bij toernooien niet. Maar je mag dan geloof ik alleen coachen tussen de games door. Aanmoedigen mag natuurlijk wel de hele tijd.quote:Op woensdag 7 april 2010 11:44 schreef Norrage het volgende:
Had ik vorig jaar ook...gingen ze met zijn 10en mijn tegenstander een beetje staan coachen. Zelfs tussen de ralleis door ging pap achter de baseline dingen zeggen tegen zoonlief...
Zei ik er wat van, vonden ze me onsportief.
Toen zei ik dat ik een VCL diploma had, en dat je officieel niet tussen de punten door mag coachen, en als je eht niet geloofd, dan moet je maar even de knltb opbellen.
Toen waren ze stil
Ik had dat juist in de 6. Van die kinderen die 7 zijn en dan proberen in de 6 mee te komen. Door dat schijtspelletje van ze komen ze dan ook nog wel eens een heel eind.quote:Op woensdag 7 april 2010 11:48 schreef Drassss het volgende:
[..]
Pfff hopelijk ga ik dat nooit meemaken. Zal misschien ook schelen dat ik in de 6/7 bal en dus dat soort lui niet tegen ga komen. Hooguit 55+ers die ook alles beter denken te weten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |