dan blijf ik wel lekker in je nek hijgen als je 4,5 wil wordenquote:Op woensdag 24 maart 2010 11:45 schreef TheArt het volgende:
Als iedereen toch zijn doel hier neerpentMijn doel is dit jaar 4,5 - 5 te worden. Dubbel zit nog vrij veel rek in, omdat ik amper dubbels heb gespeeld vorig jaar.
Dealquote:Op woensdag 24 maart 2010 21:50 schreef truedestiny het volgende:
[..]
dan blijf ik wel lekker in je nek hijgen als je 4,5 wil worden
Mentaal spelletje, denk maar dat je beter bent gewordenquote:Op donderdag 25 maart 2010 07:45 schreef Komakie het volgende:
Damn, ik ben al 3 dagen ziek en ben al meer dan 2kg afgevallen. Wat zal ik als een speer de baan over gaan straks.
Beetje jammer alleen dat als je weer beter bent die kilo's er ook zo weer aan zitten
2kg in 3 dagen?quote:Op donderdag 25 maart 2010 07:45 schreef Komakie het volgende:
Damn, ik ben al 3 dagen ziek en ben al meer dan 2kg afgevallen. Wat zal ik als een speer de baan over gaan straks.
Beetje jammer alleen dat als je weer beter bent die kilo's er ook zo weer aan zitten
Dat krijg je als je alles eruit schijtquote:
Hehe dank.quote:Op donderdag 25 maart 2010 14:17 schreef Bak_Beest het volgende:
Wat een vette OP, mijn complimenten! Succes vanavond Drass, zit je al bijna op 1/10e van je doelstelling?
Senswal, wil jij je ranking niet eens posten als vaste bezoekerquote:Op donderdag 25 maart 2010 15:48 schreef senswal het volgende:
En hoe zit het met de competitie verwachtingen hier?
Moeilijke tegenstanders?
Ah joh, nergens om je voor te schamen. Ieder speelt voor zijn eigen plezier en om zijn eigen doelen te halen. Daarom is tennis ook zo leuk, in je eigen categorie proberen om resultaten te halenquote:Op donderdag 25 maart 2010 15:55 schreef senswal het volgende:
Haha ik heb het al een paar keer overwogen,
maar daar schaam ik me nogal voor.
Zwaar achteruit gegaan in de kerstvakantie, oa dus door die 9,0.
Maar oke bij deze dan:enkel: 7,5346 dubbel: 8,5168
haha loser!!!quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:55 schreef senswal het volgende:
Haha ik heb het al een paar keer overwogen,
maar daar schaam ik me nogal voor.
Zwaar achteruit gegaan in de kerstvakantie, oa dus door die 9,0.
Maar oke bij deze dan:enkel: 7,5346 dubbel: 8,5168
Oh wat herken ik mezelf hierin. Ik ben vaak heel stoïcijns op de baan, maar bij een goed punt wel regelmatig 'c'mon' roepen of mijn wijsvingertje gebruiken, terwijl ik dat juist heel irritant vind bij bijvoorbeeld voetballersquote:Op donderdag 25 maart 2010 17:22 schreef Komakie het volgende:
[..]
haha loser!!!
Onderuit gaan tegen een 9. Hoe slecht ben je dan!
ok, even voor de duidelijkheid BOVENSTAANDE IS MAAR EEN GRAPJE!!!!
Fact is dat rating niet iets is om je voor te schamen. Je misdragen op de baan vind ik iets om je voor te schamen, of niet eerlijk spelen, of niet je best doen. Slecht spelen en verliezen, maar wel alles gegeven hebben, dat prijst je alleen maar. Hoeveel mensen zijn er immers niet die als ze slecht spelen het laten lopen...
Ik heb het ooit een keer met een jeugdleerling gehad. Hij had verloren van een jongen die eigenlijk helemaal niet zo goed was. Toen zei ik het bovenstaande tegen hem (damn wat moet ik dan wijslijk zijn overgekomen)
Zijn teamgenoot (die ook in de trainingsgroep zat) had wel gewonnen, maar had een beetje lopen gooien met zijn racket en een paar keer een bal uit gegeven die in was. Toen zei ik er achteraan dat je dus alleen hoeft te schamen bij dat soort gedrag. Zonder die jongen erbij te betrekken, maar hij wist wel waar ik het over had
Zonder dollen. Een keer met je racket stuiteren of iets tegen jezelf zeggen moet kunnen vind ik. Zolang het maar binnen de perken blijft. Met ziektes gaan lopen schelden op jezelf vind ik ook niet kunnen. Met je racket stuiteren vind ik ook nog niet zo erg, maar hem vanaf het net tegen het hek aan gooien kan echt niet.
Keihard werken, op verliezen staan en verder niets laten merken siert trouwens wel mensen. Hoewel ik het ook wel mooi vind als je langs een baan loopt en 1 of andere sjaak op maximaal huisvrouwen niveau schreeuwt iets van "KOOOMMMM OOPPP NOOUUU!!!!!"
Geweldig vind ik dat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |