abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 24 maart 2010 @ 11:46:29 #26
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_79525412
mijn doel is gewoon mooi laag in de 5 blijven in principe, beetje terugval afgelopen jaar :p
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
  woensdag 24 maart 2010 @ 20:33:49 #27
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_79545103

* Welkom bij het topic voor recreatieve tennissers!
Pats hier met je ranking, deel je Federer-momenten of roddel over je tegenstanders: alles kan je kwijt in dit topic!

Om je een beetje op weg te helpen hier wat nuttige links:
  • KNLTB
  • TennisDirect - Goedkope tennisspulletjes
  • Tennis.nl - Tennisnieuws van Nederland

De ranking wordt bijgehouden door TheArt, dus mocht je ook in de ranking willen komen dan kan je dat in dit topic aanvragen. Om in de toptennissers lijst te komen kun je je eigen avatar toevoegen aan de OP op Wiki.

En die OP is hier te vinden!
  • ...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
    [Tournament] Beste Remake
    pi_79545245
    Intel

[ Bericht 1% gewijzigd door TheArt op 24-03-2010 20:44:21 ]
    pi_79545557
    Intel !

Ik probeer dit jaar te consolideren, en proberen in de enkel door te stomen naar de 5 !
    pi_79547882
    Bedankt voor de opfleuring Intel en Art .
      woensdag 24 maart 2010 @ 21:33:52 #31
    82726 The_BoezelaaR
    Chronisch vliefd
    pi_79548041
    O, zie nu pas dat ik mijn ratings nog niet gepost heb. Vorig jaar niet zo'n best jaar gehad, maar goed, we zien het wel dit jaar

Enkel: 6,8470
    Dubbel: 6,1972
    I don't trust books. They're all facts and no heart
    Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
    Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
    pi_79548864
    quote:
    Op woensdag 24 maart 2010 11:45 schreef TheArt het volgende:
    Als iedereen toch zijn doel hier neerpent Mijn doel is dit jaar 4,5 - 5 te worden. Dubbel zit nog vrij veel rek in, omdat ik amper dubbels heb gespeeld vorig jaar.

dan blijf ik wel lekker in je nek hijgen als je 4,5 wil worden
    pi_79550030
    quote:
    Op woensdag 24 maart 2010 21:50 schreef truedestiny het volgende:

[..]

dan blijf ik wel lekker in je nek hijgen als je 4,5 wil worden
    Deal
    pi_79550409
    Mijn doel is om mijn rating te handhaven. Mooi topic is het geworden zeg! Klasse
    "Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
    last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
    pi_79550648
    Grappig, een team uit onze poule heeft zich teruggetrokken omdat ze toch liever 4e klasse spelen, nu zijn ze omgeruild met een ander team.

Ik ben stiekem wel een beetje jaloers .
      donderdag 25 maart 2010 @ 07:45:17 #36
    20403 Komakie
    That's Gnarly!
    pi_79557420
    Damn, ik ben al 3 dagen ziek en ben al meer dan 2kg afgevallen. Wat zal ik als een speer de baan over gaan straks.

Beetje jammer alleen dat als je weer beter bent die kilo's er ook zo weer aan zitten
    Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
    Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
    Shaun Farmer: "That's gnarly"
    pi_79557450
    quote:
    Op donderdag 25 maart 2010 07:45 schreef Komakie het volgende:
    Damn, ik ben al 3 dagen ziek en ben al meer dan 2kg afgevallen. Wat zal ik als een speer de baan over gaan straks.

Beetje jammer alleen dat als je weer beter bent die kilo's er ook zo weer aan zitten
    Mentaal spelletje, denk maar dat je beter bent geworden
      donderdag 25 maart 2010 @ 09:41:08 #38
    202930 Salamando
    Altijd sarcastisch
    pi_79559479
    quote:
    Op donderdag 25 maart 2010 07:45 schreef Komakie het volgende:

2kg in 3 dagen?
    Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
    Salamando is beter :@
      donderdag 25 maart 2010 @ 10:24:46 #39
    20403 Komakie
    That's Gnarly!
    pi_79561079
    quote:
    Op donderdag 25 maart 2010 09:41 schreef Salamando het volgende:

[..]

2kg in 3 dagen?
    Dat krijg je als je alles eruit schijt
    Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
      donderdag 25 maart 2010 @ 13:30:30 #40
    75556 erkel
    back from Dagestan
    pi_79567799
    Vandaag en ook gisteravond begint het wel weer te kriebelen om lekker buiten te tennissen. Zo'n lekker zwoel temperatuurtje. Maarja, nog even wachten.
    Weisst
    pi_79568000
    Zo vanavond weer een toernooi potje.. Kijken wat het gaat worden
    pi_79569815
    Wat een vette OP , mijn complimenten! Succes vanavond Drass, zit je al bijna op 1/10e van je doelstelling?
    pi_79570243
    quote:
    Op donderdag 25 maart 2010 14:17 schreef Bak_Beest het volgende:
    Wat een vette OP , mijn complimenten! Succes vanavond Drass, zit je al bijna op 1/10e van je doelstelling?
    Hehe dank.

Dit gaat het 12de potje dit jaar worden Tot nu toe ook al 200 games gespeeld en meer verloren dan gewonnen, maar dat gaat recht getrokken worden met de wedstrijden in de 7 die er aan gaan komen
    pi_79572900
    En hoe zit het met de competitie verwachtingen hier?
    Moeilijke tegenstanders?
    pi_79572963
    quote:
    Op donderdag 25 maart 2010 15:48 schreef senswal het volgende:
    En hoe zit het met de competitie verwachtingen hier?
    Moeilijke tegenstanders?
    Senswal, wil jij je ranking niet eens posten als vaste bezoeker Hoe meer mensen daarin, hoe beter
    pi_79573177
    Haha ik heb het al een paar keer overwogen,
    maar daar schaam ik me nogal voor.
    Zwaar achteruit gegaan in de kerstvakantie, oa dus door die 9,0.
    Maar oke bij deze dan:enkel: 7,5346 dubbel: 8,5168
    pi_79573505
    quote:
    Op donderdag 25 maart 2010 15:55 schreef senswal het volgende:
    Ah joh, nergens om je voor te schamen. Ieder speelt voor zijn eigen plezier en om zijn eigen doelen te halen. Daarom is tennis ook zo leuk, in je eigen categorie proberen om resultaten te halen
    pi_79573735
    Nja het is meer het idee dat ik inmiddels al 6 had kunnen zijn...
    Maarja het seizoen is net begonnen dus er kan nog veel gebeuren
      donderdag 25 maart 2010 @ 17:22:40 #49
    20403 Komakie
    That's Gnarly!
    pi_79576864
    quote:
    Op donderdag 25 maart 2010 15:55 schreef senswal het volgende:
    haha loser!!!
    Onderuit gaan tegen een 9. Hoe slecht ben je dan!

ok, even voor de duidelijkheid BOVENSTAANDE IS MAAR EEN GRAPJE!!!!

Fact is dat rating niet iets is om je voor te schamen. Je misdragen op de baan vind ik iets om je voor te schamen, of niet eerlijk spelen, of niet je best doen. Slecht spelen en verliezen, maar wel alles gegeven hebben, dat prijst je alleen maar. Hoeveel mensen zijn er immers niet die als ze slecht spelen het laten lopen...

Ik heb het ooit een keer met een jeugdleerling gehad. Hij had verloren van een jongen die eigenlijk helemaal niet zo goed was. Toen zei ik het bovenstaande tegen hem (damn wat moet ik dan wijslijk zijn overgekomen )
    Zijn teamgenoot (die ook in de trainingsgroep zat) had wel gewonnen, maar had een beetje lopen gooien met zijn racket en een paar keer een bal uit gegeven die in was. Toen zei ik er achteraan dat je dus alleen hoeft te schamen bij dat soort gedrag. Zonder die jongen erbij te betrekken, maar hij wist wel waar ik het over had

Zonder dollen. Een keer met je racket stuiteren of iets tegen jezelf zeggen moet kunnen vind ik. Zolang het maar binnen de perken blijft. Met ziektes gaan lopen schelden op jezelf vind ik ook niet kunnen. Met je racket stuiteren vind ik ook nog niet zo erg, maar hem vanaf het net tegen het hek aan gooien kan echt niet.

Keihard werken, op verliezen staan en verder niets laten merken siert trouwens wel mensen. Hoewel ik het ook wel mooi vind als je langs een baan loopt en 1 of andere sjaak op maximaal huisvrouwen niveau schreeuwt iets van "KOOOMMMM OOPPP NOOUUU!!!!!"
    Geweldig vind ik dat
    pi_79577590
    quote:
    Op donderdag 25 maart 2010 17:22 schreef Komakie het volgende:

[..]

haha loser!!!
    Onderuit gaan tegen een 9. Hoe slecht ben je dan!

ok, even voor de duidelijkheid BOVENSTAANDE IS MAAR EEN GRAPJE!!!!

Fact is dat rating niet iets is om je voor te schamen. Je misdragen op de baan vind ik iets om je voor te schamen, of niet eerlijk spelen, of niet je best doen. Slecht spelen en verliezen, maar wel alles gegeven hebben, dat prijst je alleen maar. Hoeveel mensen zijn er immers niet die als ze slecht spelen het laten lopen...

Ik heb het ooit een keer met een jeugdleerling gehad. Hij had verloren van een jongen die eigenlijk helemaal niet zo goed was. Toen zei ik het bovenstaande tegen hem (damn wat moet ik dan wijslijk zijn overgekomen )
    Zijn teamgenoot (die ook in de trainingsgroep zat) had wel gewonnen, maar had een beetje lopen gooien met zijn racket en een paar keer een bal uit gegeven die in was. Toen zei ik er achteraan dat je dus alleen hoeft te schamen bij dat soort gedrag. Zonder die jongen erbij te betrekken, maar hij wist wel waar ik het over had

Zonder dollen. Een keer met je racket stuiteren of iets tegen jezelf zeggen moet kunnen vind ik. Zolang het maar binnen de perken blijft. Met ziektes gaan lopen schelden op jezelf vind ik ook niet kunnen. Met je racket stuiteren vind ik ook nog niet zo erg, maar hem vanaf het net tegen het hek aan gooien kan echt niet.

Keihard werken, op verliezen staan en verder niets laten merken siert trouwens wel mensen. Hoewel ik het ook wel mooi vind als je langs een baan loopt en 1 of andere sjaak op maximaal huisvrouwen niveau schreeuwt iets van "KOOOMMMM OOPPP NOOUUU!!!!!"
    Geweldig vind ik dat
    Oh wat herken ik mezelf hierin. Ik ben vaak heel stoïcijns op de baan, maar bij een goed punt wel regelmatig 'c'mon' roepen of mijn wijsvingertje gebruiken, terwijl ik dat juist heel irritant vind bij bijvoorbeeld voetballers Ik heb inderdaad een hekel aan mensen die beter kunnen tennissen, maar zichzelf door dramatisch gedrag of gescheld uit hun spel laten halen. Wat ben je dan dom.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')