Je hebt ze weggejaagd met je P I M P verhaalquote:Op woensdag 7 april 2010 09:03 schreef de_boswachter het volgende:
Jongens en meisjes (overigens te weinig meiden hier), nog respectievelijk 3 en 4 nachtjes schlafen !111111111
En gillen als hun kindje een punt maakt, terwijl jij zelf eigenlijk gewoon dom in het net sloegquote:Op woensdag 7 april 2010 09:18 schreef Drassss het volgende:
[..]
Godsklere
Altijd ellende wanneer je tegen 12 jarige balt. Dan komt de hele familie mee in die oude Volvo of nieuwe SUV van ze. Pa/ma, zusjes/broers, hond, tante en opa. Allemaal bij het hek met van die nep sjaaltjes om.
Jep vertel mij wat... en als je zelf dan een onmogelijk maar wel gruwelijke winner slaat krijg je dan weer geen reactie van zequote:Op woensdag 7 april 2010 09:20 schreef Bak_Beest het volgende:
[..]
En gillen als hun kindje een punt maakt, terwijl jij zelf eigenlijk gewoon dom in het net sloeg
Ik vind het eigenlijk met de competitie meer dan normaal. Zo vaak gehad dat je dan aankomt met je team, en dat de tegenstander dan doodleuk alleen maar bij clubgenoten gaat rondhangen. Ik hoef er ook geen uren bij te zitten, maar ik vind het wel netjes dat je je als gastheer gedraagt als je thuis speelt.quote:Op woensdag 7 april 2010 09:24 schreef Drassss het volgende:
Ook altijd vervelend dat verplicht sociaal doen met elkaar en na de pot dus wat drinken etc.. zeker wanneer het echt lui zijn waar je niet eens op af zou stappen wanneer je 20 bier in je mik hebtDas nog de ergste " code " van het tennis moet ik zeggen. Oke competitie zal het vast veel gezelliger zijn, maar tijdens toernooien is dat vaak echt het minpunt van het hele tennis gebeuren..
quote:Op woensdag 7 april 2010 09:19 schreef Bak_Beest het volgende:
[..]
Je hebt ze weggejaagd met je P I M P verhaal
Inderdaad! Waar zijn de dames hier... Of zijn er geen tennissters op fokquote:Op woensdag 7 april 2010 09:03 schreef de_boswachter het volgende:
Jongens en meisjes (overigens te weinig meiden hier), nog respectievelijk 3 en 4 nachtjes schlafen !111111111
Als ik een beetje lekker sta te serveren, blijft die familie wel stilquote:Op woensdag 7 april 2010 09:20 schreef Bak_Beest het volgende:
[..]
En gillen als hun kindje een punt maakt, terwijl jij zelf eigenlijk gewoon dom in het net sloeg
Zonnestraaltje! Bestaat ze nog??quote:Op woensdag 7 april 2010 10:28 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Inderdaad! Waar zijn de dames hier... Of zijn er geen tennissters op fok![]()
De weersvoorspellingen voor zondag lopen nogal uiteen. Ik heb 11 graden en bewolkt gehoord (wel droog), maar ook 18 graden en volle zon![]()
Wat is het nou
"Zondag draait de wind naar het noordoosten. We blijven dus in de frisse aanvoer zitten. De maxima liggen tussen 10 en 12 graden. Het is opnieuw een zonnige dag, al zijn er ook wolkenvelden aanwezig."quote:Op woensdag 7 april 2010 10:28 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Inderdaad! Waar zijn de dames hier... Of zijn er geen tennissters op fok![]()
De weersvoorspellingen voor zondag lopen nogal uiteen. Ik heb 11 graden en bewolkt gehoord (wel droog), maar ook 18 graden en volle zon![]()
Wat is het nou
windquote:Op woensdag 7 april 2010 10:54 schreef Bak_Beest het volgende:
[..]
"Zondag draait de wind naar het noordoosten. We blijven dus in de frisse aanvoer zitten. De maxima liggen tussen 10 en 12 graden. Het is opnieuw een zonnige dag, al zijn er ook wolkenvelden aanwezig."
Op zich wel prima tennisweer, niet te warm en gewoon een zonnetje erbij. Als publiek wel iets minder helaas. Ik hoop sowieso dat de wind meevalt.
Ach ik heb er meestal niet zo'n problemen mee. En als ze vervelend zijn moet ik altijd heel snel weg.quote:Op woensdag 7 april 2010 09:24 schreef Drassss het volgende:
[..]
Jep vertel mij wat... en als je zelf dan een onmogelijk maar wel gruwelijke winner slaat krijg je dan weer geen reactie van ze
Ook altijd vervelend dat verplicht sociaal doen met elkaar en na de pot dus wat drinken etc.. zeker wanneer het echt lui zijn waar je niet eens op af zou stappen wanneer je 20 bier in je mik hebtDas nog de ergste " code " van het tennis moet ik zeggen. Oke competitie zal het vast veel gezelliger zijn, maar tijdens toernooien is dat vaak echt het minpunt van het hele tennis gebeuren..
Mag van mij wel een graag of 5 warmer zijn, minimaal...quote:Op woensdag 7 april 2010 10:54 schreef Bak_Beest het volgende:
[..]
"Zondag draait de wind naar het noordoosten. We blijven dus in de frisse aanvoer zitten. De maxima liggen tussen 10 en 12 graden. Het is opnieuw een zonnige dag, al zijn er ook wolkenvelden aanwezig."
Op zich wel prima tennisweer, niet te warm en gewoon een zonnetje erbij. Als publiek wel iets minder helaas. Ik hoop sowieso dat de wind meevalt.
Jep dan moet ik toevallig de bus halenquote:Op woensdag 7 april 2010 11:03 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ach ik heb er meestal niet zo'n problemen mee. En als ze vervelend zijn moet ik altijd heel snel weg.
en dan gewonnen hebben en 2 uurtjes later nog een keer moeten ofzoquote:Op woensdag 7 april 2010 11:06 schreef Drassss het volgende:
[..]
Jep dan moet ik toevallig de bus halen
Dan ben je nat hehe.quote:Op woensdag 7 april 2010 11:26 schreef Komakie het volgende:
[..]
en dan gewonnen hebben en 2 uurtjes later nog een keer moeten ofzo
gelukkig nooit meegemaakt, wel iemand die weigerde een let te spelen terwijl ik het recht had de call te maken (mijn kant van het net), ging ie boos aan de kant zitten en eisen dat de competitieleider kwam. Kwam een 20 minuten later aanzetten, waarna er alsnog een let gespeeld werdquote:Op woensdag 7 april 2010 11:40 schreef Chriz2k het volgende:
Ruzie maken met de ouders van jonge kinderen!
Pfff hopelijk ga ik dat nooit meemaken. Zal misschien ook schelen dat ik in de 6/7 bal en dus dat soort lui niet tegen ga komen. Hooguit 55+ers die ook alles beter denken te wetenquote:Op woensdag 7 april 2010 11:44 schreef Norrage het volgende:
Had ik vorig jaar ook...gingen ze met zijn 10en mijn tegenstander een beetje staan coachen. Zelfs tussen de ralleis door ging pap achter de baseline dingen zeggen tegen zoonlief...
Zei ik er wat van, vonden ze me onsportief.
Toen zei ik dat ik een VCL diploma had, en dat je officieel niet tussen de punten door mag coachen, en als je eht niet geloofd, dan moet je maar even de knltb opbellen.
Toen waren ze stil
Ligt eraan. Bij competitie mag het, bij toernooien niet. Maar je mag dan geloof ik alleen coachen tussen de games door. Aanmoedigen mag natuurlijk wel de hele tijd.quote:Op woensdag 7 april 2010 11:44 schreef Norrage het volgende:
Had ik vorig jaar ook...gingen ze met zijn 10en mijn tegenstander een beetje staan coachen. Zelfs tussen de ralleis door ging pap achter de baseline dingen zeggen tegen zoonlief...
Zei ik er wat van, vonden ze me onsportief.
Toen zei ik dat ik een VCL diploma had, en dat je officieel niet tussen de punten door mag coachen, en als je eht niet geloofd, dan moet je maar even de knltb opbellen.
Toen waren ze stil
Ik had dat juist in de 6. Van die kinderen die 7 zijn en dan proberen in de 6 mee te komen. Door dat schijtspelletje van ze komen ze dan ook nog wel eens een heel eind.quote:Op woensdag 7 april 2010 11:48 schreef Drassss het volgende:
[..]
Pfff hopelijk ga ik dat nooit meemaken. Zal misschien ook schelen dat ik in de 6/7 bal en dus dat soort lui niet tegen ga komen. Hooguit 55+ers die ook alles beter denken te weten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |