abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79743282
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 13:07 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Viespeuk !
Ja, ontzettend vies he! De naam van het meisje willen weten omdat ik benieuwd ben of ik ooit al eens van haar gehoord heb! Hoe durf ik!

Dat jij er vieze gedachten bij hebt zegt dan toch meer over jou
~Si vis amari, ama~
pi_79743316
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 13:12 schreef Salamando het volgende:

[..]

Waar speel jij BoWa, je speelt toch regio zuid?
Jep
U MAD?
  dinsdag 30 maart 2010 @ 13:21:51 #143
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_79743458
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 13:17 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Jep
dat is slechts antwoord op 1 vraag
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
  dinsdag 30 maart 2010 @ 13:22:31 #144
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_79743488
Dit topic neemt wel een vlucht qua deelnemers, in vergelijking met voorgaande jaren
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
  dinsdag 30 maart 2010 @ 13:26:49 #145
271872 Drassss
Oklahoma!
pi_79743663
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 13:22 schreef InTrePidIvity het volgende:
Dit topic neemt wel een vlucht qua deelnemers, in vergelijking met voorgaande jaren
Jep en straks gaan we helemaal los als de competitie van start gaat natuurlijk
pi_79744179
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 13:21 schreef Salamando het volgende:

[..]

dat is slechts antwoord op 1 vraag
Regio Roermond
U MAD?
pi_79745432
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 13:22 schreef InTrePidIvity het volgende:
Het bijhouden van de rating is wel een goede marketingstunt gebleken
  dinsdag 30 maart 2010 @ 14:12:47 #148
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_79745505
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 14:10 schreef Bak_Beest het volgende:

[..]

Het bijhouden van de rating is wel een goede marketingstunt gebleken
Vergeet die machtig mooie OP niet
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_79745814
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 14:12 schreef InTrePidIvity het volgende:

[..]

Vergeet die machtig mooie OP niet
Uiteraard, dat verdient ook een bak kudo's
  dinsdag 30 maart 2010 @ 14:22:29 #150
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_79745902
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 11:53 schreef Salamando het volgende:

[..]

ik heb hem bij de afgelopen US Open kwalificaties nog gezien, daar raakt ie dan weer geen pepernoot

grapje natuurlijk, maar dan zie je nog hoe de nummer 200 van de wereld toch wel goed is en met welke snelheid het spel eigenlijk gaat!
Vroeger heb ik nog wat A-kwalificatie toernooien gespeeld. Nooit verder gekomen dan de 1e ronde ( ) maar ik vond het gewoon leuk om mee te doen. Toen was ik nog erg fanatiek en elk partijtje dat ik speelde was mooi mee genomen. Dan maakte spelen in de 3 en de 4 (ik was toen een goede 4) een stuk makkelijker omdat het wat minder snel gaat.

Ik kon toen nog regelmatig wel redelijk meekomen. Zelfs nog een keer een 3setter gespeeld tegen een jongen die later in het hoofdtoernooi kwam.
Ook een keer tegen een gast gespeeld die later het hoofdtoernooi won.
Ik had dan altijd zoals als ik er naar keek van "het gaat wel snel, maar dat moet ik toch redelijk bijbenen en wat gamepjes kunnen pakken". Ehm. niet dus. 6-0 6-1 binnen 45min. Inclusief inspelen
Die ene game sloeg ik 4 goede services en maakte hij 3 domme fouten (en ik een ace) maar dat was op 6-0 5-0 achter. Dus ik gok dat hij me gewoon een game gunde
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_79746131
Ik kreeg vandaag mijn pakketje van tennisarena binnen. Ik kocht daar oa een gripverdikker en nieuwe basisgrips. Ik twijfelde laatst tussen het kopen van goede overgrips of nieuwe basisgrips, omdat basisgrips voor mij veel beter zweet afvoeren maar mijn grip daardoor net te klein is waardoor ik altijd een overgrip nodig heb eigenlijk. Nu heb ik die gripverdikker gekocht, een soort krimpkous die je met een hete föhn om het kale handvat heen moet laten krimpen. Daarmee vergroot je de grip 1 dikte. Ik moet zeggen, het werkte prima, duurde wel even voordat ie er goed omheen kromp, maar hij zit nu goed. Ik heb er een nieuwe basisgripje overheen gegooid, en nu kan ik er weer tegenaan met de competitie! Nu heb ik alleen nog een paar nieuwe schoenen nodig, en ik ben qua uitrusting weer compleet!
  dinsdag 30 maart 2010 @ 15:07:10 #152
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_79747660
Qua uitrusting. Korte broeken genoeg, en we spelen elk jaar in nieuwe teampolo's, dus ook dit jaar weer. Als het dezelfde krengen zijn als vorig jaar hou ik het na 1 wedstrijd voor gezien, maar goed

Schoenen zitten ook nog goed, ik heb alleen nog even een nieuw petje nodig (ja, ik doe nog altijd de Marc-Kevin Goellner )

Vanavond bij ons op de vereniging ook de traditionele feestavond waar alle competitieteams zich voorstellen. Wij hebben een filmpje gemaakt met cameo's van oa Herr Adolf, de New Kidz en Yolanthe Cabonke Kabanke
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_79747846
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 15:07 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Qua uitrusting. Korte broeken genoeg, en we spelen elk jaar in nieuwe teampolo's, dus ook dit jaar weer. Als het dezelfde krengen zijn als vorig jaar hou ik het na 1 wedstrijd voor gezien, maar goed

Schoenen zitten ook nog goed, ik heb alleen nog even een nieuw petje nodig (ja, ik doe nog altijd de Marc-Kevin Goellner )

Vanavond bij ons op de vereniging ook de traditionele feestavond waar alle competitieteams zich voorstellen. Wij hebben een filmpje gemaakt met cameo's van oa Herr Adolf, de New Kidz en Yolanthe Cabonke Kabanke
Link naar het filmpje?
  dinsdag 30 maart 2010 @ 15:28:27 #154
271872 Drassss
Oklahoma!
pi_79748366
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 15:07 schreef The_BoezelaaR het volgende:

Hehe, geen teamkleding hier. Wij komen gewoon aanzetten als een stelletje paupers
pi_79749017
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 15:28 schreef Drassss het volgende:

[..]

Hehe, geen teamkleding hier. Wij komen gewoon aanzetten als een stelletje paupers
Wij spelen ook altijd zonder teamkleding. Nu hebben we bij de Uithof wel voor het eerst clubkleding, dus daar heb ik nu een shirt van, maar omdat ik niet op de Uithof competitie speel (kunstgras ), ga ik daar lekker bij mijn oude clubje meelopen . Dan heb ik nog 2 metalheads in mijn team die in zwarte bandshirts lopen en een overgespierde fitnessguy, en ons bij elkaar geraapt ongeorganiseerd zooitje is compleet .

(Zo klinkt het wel heel erg stereotype allemaal, metalheads/fitnessguys, het valt best mee, maar het ziet er in ieder geval in eerste opzicht niet echt als een eenheid uit )
pi_79753906
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 13:39 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Regio Roermond
Ik vond het al raar dat je direct wist dat het Reuver was, maar dit verklaard veel.
Speel je bij Nip?
pi_79757685
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 17:46 schreef senswal het volgende:

[..]

Ik vond het al raar dat je direct wist dat het Reuver was, maar dit verklaard veel.
Speel je bij Nip?
Ik gokte ook maar wat hoor
Nee niet bij NIP
U MAD?
pi_79757986
Tcm dan?
pi_79770431
Laat ik me niet over uit
Aangezien men dan zo mijn naam heeft en dat vind ik maar niks Vooral niet op FOK
U MAD?
pi_79770840
vandaag me eerste balletjes op gravel. wennen zeg poeh maar ging op gegeven moment wel weer aardig alleen die rot wind.
Over teamkleding gesproken wij hebben ook een sponser altijd handig. dit jaar alleen nieuwe schoenen altijd nikes gehad en nu adidas en nu lukte het vanavond niet om te glijden op gravel wel bizar normaal lijkt het me altijd erg makkelijk maar misschien omdat het gravel nog wel zacht was dat het niet ging.
sudo is powerrrr
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')