Ja, ontzettend vies he! De naam van het meisje willen weten omdat ik benieuwd ben of ik ooit al eens van haar gehoord heb! Hoe durf ik!quote:
Jepquote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:12 schreef Salamando het volgende:
[..]
Waar speel jij BoWa, je speelt toch regio zuid?
dat is slechts antwoord op 1 vraagquote:
Jep en straks gaan we helemaal los als de competitie van start gaat natuurlijkquote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:22 schreef InTrePidIvity het volgende:
Dit topic neemt wel een vlucht qua deelnemers, in vergelijking met voorgaande jaren
Regio Roermondquote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:21 schreef Salamando het volgende:
[..]
dat is slechts antwoord op 1 vraag
Het bijhouden van de rating is wel een goede marketingstunt geblekenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:22 schreef InTrePidIvity het volgende:
Dit topic neemt wel een vlucht qua deelnemers, in vergelijking met voorgaande jaren
Vergeet die machtig mooie OP nietquote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:10 schreef Bak_Beest het volgende:
[..]
Het bijhouden van de rating is wel een goede marketingstunt gebleken
Uiteraard, dat verdient ook een bak kudo'squote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:12 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Vergeet die machtig mooie OP niet
Vroeger heb ik nog wat A-kwalificatie toernooien gespeeld. Nooit verder gekomen dan de 1e ronde (quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:53 schreef Salamando het volgende:
[..]
ik heb hem bij de afgelopen US Open kwalificaties nog gezien, daar raakt ie dan weer geen pepernoot![]()
grapje natuurlijk, maar dan zie je nog hoe de nummer 200 van de wereld toch wel goed is en met welke snelheid het spel eigenlijk gaat!
Link naar het filmpje?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:07 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Qua uitrusting. Korte broeken genoeg, en we spelen elk jaar in nieuwe teampolo's, dus ook dit jaar weer. Als het dezelfde krengen zijn als vorig jaar hou ik het na 1 wedstrijd voor gezien, maar goed
Schoenen zitten ook nog goed, ik heb alleen nog even een nieuw petje nodig (ja, ik doe nog altijd de Marc-Kevin Goellner)
Vanavond bij ons op de vereniging ook de traditionele feestavond waar alle competitieteams zich voorstellen. Wij hebben een filmpje gemaakt met cameo's van oa Herr Adolf, de New Kidz en Yolanthe Cabonke Kabanke
Hehe, geen teamkleding hier. Wij komen gewoon aanzetten als een stelletje paupersquote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:07 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Qua uitrusting. Korte broeken genoeg, en we spelen elk jaar in nieuwe teampolo's, dus ook dit jaar weer. Als het dezelfde krengen zijn als vorig jaar hou ik het na 1 wedstrijd voor gezien, maar goed
Schoenen zitten ook nog goed, ik heb alleen nog even een nieuw petje nodig (ja, ik doe nog altijd de Marc-Kevin Goellner)
Vanavond bij ons op de vereniging ook de traditionele feestavond waar alle competitieteams zich voorstellen. Wij hebben een filmpje gemaakt met cameo's van oa Herr Adolf, de New Kidz en Yolanthe Cabonke Kabanke
Wij spelen ook altijd zonder teamkleding. Nu hebben we bij de Uithof wel voor het eerst clubkleding, dus daar heb ik nu een shirt van, maar omdat ik niet op de Uithof competitie speel (kunstgrasquote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:28 schreef Drassss het volgende:
[..]
Hehe, geen teamkleding hier. Wij komen gewoon aanzetten als een stelletje paupers
Ik vond het al raar dat je direct wist dat het Reuver was, maar dit verklaard veel.quote:
Ik gokte ook maar wat hoorquote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:46 schreef senswal het volgende:
[..]
Ik vond het al raar dat je direct wist dat het Reuver was, maar dit verklaard veel.![]()
Speel je bij Nip?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |