Link naar het filmpje?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:07 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Qua uitrusting. Korte broeken genoeg, en we spelen elk jaar in nieuwe teampolo's, dus ook dit jaar weer. Als het dezelfde krengen zijn als vorig jaar hou ik het na 1 wedstrijd voor gezien, maar goed
Schoenen zitten ook nog goed, ik heb alleen nog even een nieuw petje nodig (ja, ik doe nog altijd de Marc-Kevin Goellner)
Vanavond bij ons op de vereniging ook de traditionele feestavond waar alle competitieteams zich voorstellen. Wij hebben een filmpje gemaakt met cameo's van oa Herr Adolf, de New Kidz en Yolanthe Cabonke Kabanke
Hehe, geen teamkleding hier. Wij komen gewoon aanzetten als een stelletje paupersquote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:07 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Qua uitrusting. Korte broeken genoeg, en we spelen elk jaar in nieuwe teampolo's, dus ook dit jaar weer. Als het dezelfde krengen zijn als vorig jaar hou ik het na 1 wedstrijd voor gezien, maar goed
Schoenen zitten ook nog goed, ik heb alleen nog even een nieuw petje nodig (ja, ik doe nog altijd de Marc-Kevin Goellner)
Vanavond bij ons op de vereniging ook de traditionele feestavond waar alle competitieteams zich voorstellen. Wij hebben een filmpje gemaakt met cameo's van oa Herr Adolf, de New Kidz en Yolanthe Cabonke Kabanke
Wij spelen ook altijd zonder teamkleding. Nu hebben we bij de Uithof wel voor het eerst clubkleding, dus daar heb ik nu een shirt van, maar omdat ik niet op de Uithof competitie speel (kunstgrasquote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:28 schreef Drassss het volgende:
[..]
Hehe, geen teamkleding hier. Wij komen gewoon aanzetten als een stelletje paupers
Ik vond het al raar dat je direct wist dat het Reuver was, maar dit verklaard veel.quote:
Ik gokte ook maar wat hoorquote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:46 schreef senswal het volgende:
[..]
Ik vond het al raar dat je direct wist dat het Reuver was, maar dit verklaard veel.![]()
Speel je bij Nip?
Hehe wij ook. En ook niet echt sprake van een eenheid binnen ons team. Met 3 personen zat ik vorig jaar ook in een team en 2 personen die er al zaten en eentje uit een lager team. Leeftijd varieert van 14 tot 29 jaarquote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:28 schreef Drassss het volgende:
[..]
Hehe, geen teamkleding hier. Wij komen gewoon aanzetten als een stelletje paupers
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:54 schreef Drassss het volgende:
Wat een wind zeg.... Bal vloog gewoon 15 meter weg, niet te doen! Maar winst
Zaterdag?quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:32 schreef Salamando het volgende:
vandaag gehoord dat ik toch mee kan doen in de competitie met 4e klasse herenteam (ze hadden nog een 4e nodig), dat wordt afzien
Dan kan je dit jaar alleen nog maar vooruitgang boekenquote:Op woensdag 31 maart 2010 15:22 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zaterdag?
Niveau valt toch wel tegen. Vorig jaar gezien bij een vriend van me die daar speelde.
Wou dat ik daar in meegebalt had, dan had ik tenminste ergens in de 6 gestaan op zowel enkel als dubbel.
Net nog even mijn eigen "prestaties" van vorig jaar bekeken (competitie inclusief toernooien)
18 wedstrijden
-----
15 verliespartijen
2 winstpartijen
1 winstpartij door opgave tegenstander
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nee zondag, 4e klasse landelijk volgens mij (zijn meestal 4'tjes-5'jes denk ik? Want ik heb geen idee waar je op de leden van een team kan zoeken als dat al kan)quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:22 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zaterdag?
Niveau valt toch wel tegen. Vorig jaar gezien bij een vriend van me die daar speelde.
Wou dat ik daar in meegebalt had, dan had ik tenminste ergens in de 6 gestaan op zowel enkel als dubbel.
Net nog even mijn eigen "prestaties" van vorig jaar bekeken (competitie inclusief toernooien)
18 wedstrijden
-----
15 verliespartijen
2 winstpartijen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is indrukwekkend.....quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:22 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zaterdag?
18 wedstrijden
-----
15 verliespartijen
2 winstpartijen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En daarom heb ik ook zo'n zin in 2010quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:40 schreef Bak_Beest het volgende:
[..]
Dan kan je dit jaar alleen nog maar vooruitgang boeken.
op www.knltb.com en dan je eigen team selecteren om te volgen. en daaan kan je op de andere teams klikken>klik erop>er staat ergens "clubwebsite"> en dan ff zoeken op die sitequote:Op woensdag 31 maart 2010 15:50 schreef Salamando het volgende:
[..]
nee zondag, 4e klasse landelijk volgens mij (zijn meestal 4'tjes-5'jes denk ik? Want ik heb geen idee waar je op de leden van een team kan zoeken als dat al kan)
niet elke clubsite heeft dus een opsomming van de mensen die competitie spelenquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:59 schreef truedestiny het volgende:
[..]
op www.knltb.com en dan je eigen team selecteren om te volgen. en daaan kan je op de andere teams klikken>klik erop>er staat ergens "clubwebsite"> en dan ff zoeken op die site
Klopt, dat weet je dan ook niet. Maar de meesten toch wel.quote:Op donderdag 1 april 2010 13:36 schreef Salamando het volgende:
[..]
niet elke clubsite heeft dus een opsomming van de mensen die competitie spelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |