abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79746131
Ik kreeg vandaag mijn pakketje van tennisarena binnen. Ik kocht daar oa een gripverdikker en nieuwe basisgrips. Ik twijfelde laatst tussen het kopen van goede overgrips of nieuwe basisgrips, omdat basisgrips voor mij veel beter zweet afvoeren maar mijn grip daardoor net te klein is waardoor ik altijd een overgrip nodig heb eigenlijk. Nu heb ik die gripverdikker gekocht, een soort krimpkous die je met een hete föhn om het kale handvat heen moet laten krimpen. Daarmee vergroot je de grip 1 dikte. Ik moet zeggen, het werkte prima, duurde wel even voordat ie er goed omheen kromp, maar hij zit nu goed. Ik heb er een nieuwe basisgripje overheen gegooid, en nu kan ik er weer tegenaan met de competitie! Nu heb ik alleen nog een paar nieuwe schoenen nodig, en ik ben qua uitrusting weer compleet!
  dinsdag 30 maart 2010 @ 15:07:10 #152
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_79747660
Qua uitrusting. Korte broeken genoeg, en we spelen elk jaar in nieuwe teampolo's, dus ook dit jaar weer. Als het dezelfde krengen zijn als vorig jaar hou ik het na 1 wedstrijd voor gezien, maar goed

Schoenen zitten ook nog goed, ik heb alleen nog even een nieuw petje nodig (ja, ik doe nog altijd de Marc-Kevin Goellner )

Vanavond bij ons op de vereniging ook de traditionele feestavond waar alle competitieteams zich voorstellen. Wij hebben een filmpje gemaakt met cameo's van oa Herr Adolf, de New Kidz en Yolanthe Cabonke Kabanke
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_79747846
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 15:07 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Qua uitrusting. Korte broeken genoeg, en we spelen elk jaar in nieuwe teampolo's, dus ook dit jaar weer. Als het dezelfde krengen zijn als vorig jaar hou ik het na 1 wedstrijd voor gezien, maar goed

Schoenen zitten ook nog goed, ik heb alleen nog even een nieuw petje nodig (ja, ik doe nog altijd de Marc-Kevin Goellner )

Vanavond bij ons op de vereniging ook de traditionele feestavond waar alle competitieteams zich voorstellen. Wij hebben een filmpje gemaakt met cameo's van oa Herr Adolf, de New Kidz en Yolanthe Cabonke Kabanke
Link naar het filmpje?
  dinsdag 30 maart 2010 @ 15:28:27 #154
271872 Drassss
Oklahoma!
pi_79748366
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 15:07 schreef The_BoezelaaR het volgende:

Hehe, geen teamkleding hier. Wij komen gewoon aanzetten als een stelletje paupers
pi_79749017
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 15:28 schreef Drassss het volgende:

[..]

Hehe, geen teamkleding hier. Wij komen gewoon aanzetten als een stelletje paupers
Wij spelen ook altijd zonder teamkleding. Nu hebben we bij de Uithof wel voor het eerst clubkleding, dus daar heb ik nu een shirt van, maar omdat ik niet op de Uithof competitie speel (kunstgras ), ga ik daar lekker bij mijn oude clubje meelopen . Dan heb ik nog 2 metalheads in mijn team die in zwarte bandshirts lopen en een overgespierde fitnessguy, en ons bij elkaar geraapt ongeorganiseerd zooitje is compleet .

(Zo klinkt het wel heel erg stereotype allemaal, metalheads/fitnessguys, het valt best mee, maar het ziet er in ieder geval in eerste opzicht niet echt als een eenheid uit )
pi_79753906
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 13:39 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Regio Roermond
Ik vond het al raar dat je direct wist dat het Reuver was, maar dit verklaard veel.
Speel je bij Nip?
pi_79757685
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 17:46 schreef senswal het volgende:

[..]

Ik vond het al raar dat je direct wist dat het Reuver was, maar dit verklaard veel.
Speel je bij Nip?
Ik gokte ook maar wat hoor
Nee niet bij NIP
U MAD?
pi_79757986
Tcm dan?
pi_79770431
Laat ik me niet over uit
Aangezien men dan zo mijn naam heeft en dat vind ik maar niks Vooral niet op FOK
U MAD?
pi_79770840
vandaag me eerste balletjes op gravel. wennen zeg poeh maar ging op gegeven moment wel weer aardig alleen die rot wind.
Over teamkleding gesproken wij hebben ook een sponser altijd handig. dit jaar alleen nieuwe schoenen altijd nikes gehad en nu adidas en nu lukte het vanavond niet om te glijden op gravel wel bizar normaal lijkt het me altijd erg makkelijk maar misschien omdat het gravel nog wel zacht was dat het niet ging.
sudo is powerrrr
  dinsdag 30 maart 2010 @ 23:39:38 #161
75556 erkel
back from Dagestan
pi_79771592
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 15:28 schreef Drassss het volgende:

[..]

Hehe wij ook. En ook niet echt sprake van een eenheid binnen ons team. Met 3 personen zat ik vorig jaar ook in een team en 2 personen die er al zaten en eentje uit een lager team. Leeftijd varieert van 14 tot 29 jaar Zal echt een bij elkaar geraapt zooitje lijken, maar toch zijn we het tweede team.

Ohja en we hebben een professioneel pokeraar in ons midden. Ik verwacht wel een geslaagd seizoen
Weisst
  dinsdag 30 maart 2010 @ 23:54:19 #162
271872 Drassss
Oklahoma!
pi_79772112
Wat een wind zeg.... Bal vloog gewoon 15 meter weg, niet te doen! Maar winst
pi_79779740
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 23:54 schreef Drassss het volgende:
Wat een wind zeg.... Bal vloog gewoon 15 meter weg, niet te doen! Maar winst
Gefeliciteerd
~Si vis amari, ama~
  woensdag 31 maart 2010 @ 14:32:59 #164
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_79788610
vandaag gehoord dat ik toch mee kan doen in de competitie met 4e klasse herenteam (ze hadden nog een 4e nodig), dat wordt afzien
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_79790286
Morgen ein-de-lijk banen open.
pi_79790697
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 14:32 schreef Salamando het volgende:
vandaag gehoord dat ik toch mee kan doen in de competitie met 4e klasse herenteam (ze hadden nog een 4e nodig), dat wordt afzien
Zaterdag?
Niveau valt toch wel tegen. Vorig jaar gezien bij een vriend van me die daar speelde.
Wou dat ik daar in meegebalt had, dan had ik tenminste ergens in de 6 gestaan op zowel enkel als dubbel.

Net nog even mijn eigen "prestaties" van vorig jaar bekeken (competitie inclusief toernooien)

18 wedstrijden
-----

15 verliespartijen
2 winstpartijen
1 winstpartij door opgave tegenstander

U MAD?
  woensdag 31 maart 2010 @ 15:40:26 #167
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_79791370
17 wedstrijden

10x gewonnen(8x dubbel, 2x enkel)
7x verloren (3x dubbel, 4x enkel)

Sowieso moet de enkel beter dus dit jaar, nog een doel
Ik heb er ZIN IN! Kan haast niet wachten, maar de banen gaan pas zaterdag open... En dan nog dik een week voordat de competitie begint
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_79791380
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 15:22 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Zaterdag?
Niveau valt toch wel tegen. Vorig jaar gezien bij een vriend van me die daar speelde.
Wou dat ik daar in meegebalt had, dan had ik tenminste ergens in de 6 gestaan op zowel enkel als dubbel.

Net nog even mijn eigen "prestaties" van vorig jaar bekeken (competitie inclusief toernooien)

18 wedstrijden
-----

15 verliespartijen
2 winstpartijen

Dan kan je dit jaar alleen nog maar vooruitgang boeken .
  woensdag 31 maart 2010 @ 15:50:18 #169
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_79791759
quote:

[..]

Zaterdag?

18 wedstrijden
-----

15 verliespartijen
2 winstpartijen

nee zondag, 4e klasse landelijk volgens mij (zijn meestal 4'tjes-5'jes denk ik? Want ik heb geen idee waar je op de leden van een team kan zoeken als dat al kan)
  woensdag 31 maart 2010 @ 15:58:51 #170
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_79792157
quote:

[..]

Zaterdag?

18 wedstrijden
-----

15 verliespartijen
2 winstpartijen

Dat is indrukwekkend.....

Ik vorig jaar 12 gespeeld, 8 gewonnen.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_79792275
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 15:40 schreef Bak_Beest het volgende:

[..]

Dan kan je dit jaar alleen nog maar vooruitgang boeken .
En daarom heb ik ook zo'n zin in 2010
Spelen een klasse lager in de competitie, dus hopelijk heb ik volgende week zaterdag al 66,66% van mijn overwinningen van vorig jaar binnen
U MAD?
pi_79804314
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 15:50 schreef Salamando het volgende:

[..]

nee zondag, 4e klasse landelijk volgens mij (zijn meestal 4'tjes-5'jes denk ik? Want ik heb geen idee waar je op de leden van een team kan zoeken als dat al kan)
op www.knltb.com en dan je eigen team selecteren om te volgen. en daaan kan je op de andere teams klikken>klik erop>er staat ergens "clubwebsite"> en dan ff zoeken op die site
  donderdag 1 april 2010 @ 13:36:04 #173
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_79828423
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 20:59 schreef truedestiny het volgende:

[..]

op www.knltb.com en dan je eigen team selecteren om te volgen. en daaan kan je op de andere teams klikken>klik erop>er staat ergens "clubwebsite"> en dan ff zoeken op die site
niet elke clubsite heeft dus een opsomming van de mensen die competitie spelen
pi_79828973
quote:
Op donderdag 1 april 2010 13:36 schreef Salamando het volgende:

[..]

niet elke clubsite heeft dus een opsomming van de mensen die competitie spelen
Klopt, dat weet je dan ook niet. Maar de meesten toch wel.
pi_79829261
Nou helaas uitgeschakeld in de 7.. vanavond nog potje nummer 19 in de 6 tegen 5,2s.. Gaat hem niet worden gok ik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')