abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79730060
quote:
Op maandag 29 maart 2010 23:14 schreef de_boswachter het volgende:
Nee niet iedereen uiteraard.
Maar ik merk dat wanneer ouders langs de baan bij hun kind staan toch heel vaak een bepaalde 'air' met zich meedragen.
Alsof ze de nieuwe Bjorn Borg geworpen hebben.
Ik ken inderdaad ook zo'n gast (en z'n moeder).
25 toernooien gespeeld vorig jaar, krap top 50 in de lijst t/m 16.
De kans dat je dan nog doorbreekt is toch nihil, laat 'm gewoon lekker in de regio ballen.
Maar nee, moeders vindt t zo geweldig en hij mag het hele land door .
  dinsdag 30 maart 2010 @ 00:05:16 #127
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_79731951
quote:
Op maandag 29 maart 2010 22:57 schreef de_boswachter het volgende:
Gevalletje 'de ouders hebben hun kind tennismoe gemaakt'

Als ik hier in de hal wel eens regio Zuid zie spelen en dan de ouders die serieus denken dat HUN kind de nieuwe FedEx gaat worden dan stemt dat mij treurig.
Die kids worden kapotgetraint.

Gast met wie ik vroeger wel eens tenniste werd op zijn 10e ofzo door de bond gevraagd. Elk uur vrije tijd ging erin... en hij is nu 5
Er staat in de laatste Tennis Magazine een stukje over een meisje die topniveau kan worden. Dat meisje heeft geen leven....

Trouwens als je bij de bond traint wil dat niet zeggen dat je een geweldige tennisser bent of wordt. Je hebt dan vaak een potentie om redelijk goed te kunnen worden. Dit kan in fysiek opzicht zijn, maar ook in doorzettingsvermogen of aanleg. Het aantal kids dat bij de bond traint op hun 10de is echt heel groot.

We hebben er een heel stuk over gehad bij de lerarenopleiding. Dan zie je dat het vanaf je 16de pas indrukwekkend wordt als je nog bij de bond traint en dan voornamelijk als je in jong oranje terecht komt. Dan kun je tennissen.

De echte topkids zul je trouwens nooit in een gewoon toernooi tegen komen. Die spelen alleen maar jeugdranglijst en als je goed genoeg bent internationaal.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  dinsdag 30 maart 2010 @ 00:13:52 #128
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_79732200
Ik was vorig jaar bij de districts kampioenschappen van de jeugdcompetitie. Daar speelde een team van de club waar ik toen trainde.
Er was een jochie van de club die ik trainde die vond het allemaal best. Lekker tennissen en geen onzin. Was eigenlijk al best wel goed. Niet wereldtop ofzo, maar hij had wel serieuze aanleg om gewoon een goede tennisser te worden.
Staat die tegen een ander jong te spelen en die speelde gewoon vals. Af en toe een bal uit geven die in was enzo. Op een gegeven een beetje sneakie een bondsman erbij gehaald om een oogje in het zeil te houden, maar ja die deed natuurlijk geen flikker "ze komen er toch zelf uit"

Dus ik ga naast de vader van dat ventje staan en doe net alsof ik niet weet dat hij de vader is. Zeg ik tegen hem "niet normaal he hoeveel ballen dat jong uit geeft die in zijn. ik weet niet of zijn vader hier is, maar als het mijn zoon zou zijn had ik hem aan zijn haren van het veld getrokken".
Je had de kop van die vent moeten zien
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
pi_79733119
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 00:05 schreef Komakie het volgende:

[..]

De echte topkids zul je trouwens nooit in een gewoon toernooi tegen komen. Die spelen alleen maar jeugdranglijst en als je goed genoeg bent internationaal.
Heb zelf de jonge lui wel mogen aanschouwen Dutch Junior Open word georganiseerd op de club waar ik speel. En die jeugd zoals een Richel hogenkamp , Lupescu die kunnen zo goed spelen echt leuk om te zien.

aangezien marquette 4 a 5 km verderop ligt, en de selecties van mijn club en marquette elkaar door en door kennen zal ik is kijken of ik wat kan achter halen over die dame.
sudo is powerrrr
  dinsdag 30 maart 2010 @ 10:57:34 #130
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_79738729
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 00:48 schreef dekouwe het volgende:

[..]

Heb zelf de jonge lui wel mogen aanschouwen Dutch Junior Open word georganiseerd op de club waar ik speel. En die jeugd zoals een Richel hogenkamp , Lupescu die kunnen zo goed spelen echt leuk om te zien.

aangezien marquette 4 a 5 km verderop ligt, en de selecties van mijn club en marquette elkaar door en door kennen zal ik is kijken of ik wat kan achter halen over die dame.
Die kids kunnen inderdaad wel serieus tennissen.
Die Hogenkamp kick je ass echt op haar 15de.

Ik heb een keer Igor Sijsling zien spelen toen hij 16 was in een A-toernooi. Dat toernooi won hij vrij simpel. Hij sloeg de nummer 25 ofzo van Nederland echt keihard van de baan. Als je ziet met wat voor een snelheid dat soort jongens een bal slaan op die leeftijd. Dat is echt niet normaal.
pi_79740356
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 10:57 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ik heb een keer Igor Sijsling zien spelen toen hij 16 was in een A-toernooi. Dat toernooi won hij vrij simpel. Hij sloeg de nummer 25 ofzo van Nederland echt keihard van de baan. Als je ziet met wat voor een snelheid dat soort jongens een bal slaan op die leeftijd. Dat is echt niet normaal.
Bij mijn oude club trainde ik een tijdje met Paula de Man. Die zit al jaren in diverse teams van Jong Oranje en is op dit moment de nummer 2 van Nederland t/m 16 jaar. Maar dat is inderdaad erg leuk om mee te spelen, hoe goed die al is op zo'n jonge leeftijd.
  dinsdag 30 maart 2010 @ 11:53:19 #132
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_79740457
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 10:57 schreef Komakie het volgende:

[..]

ik heb hem bij de afgelopen US Open kwalificaties nog gezien, daar raakt ie dan weer geen pepernoot

grapje natuurlijk, maar dan zie je nog hoe de nummer 200 van de wereld toch wel goed is en met welke snelheid het spel eigenlijk gaat!
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_79741618
Hallo allemaal!

Ik zou ook graag in het lijstje staan En ja ik weet het, mijn gebruikersnaam is niet in lijn met mijn cijfertjes

Speelsterkte enkel 5
Speelsterkte dubbel 5
Rating enkel 5,0820
Rating dubbel 5,5544
Eindejaarsrating enkel 2009 5,2773
Eindejaarsrating dubbel 2009 5,5145

Slechte start gemaakt dit seizoen, op naar de competitie! Wie speelt er hier 6e klasse gemengd op zondag? Wegens wisselingen in team-samenstellingen helaas 6e klasse ipv 5e dit jaar.
~Si vis amari, ama~
pi_79741749
Ik speel 6e klasse zondag. Voor mij precies leuk niveau Sporadisch kom je daar wel wat 5jes tegen Vorig jaar moesten we zelfs tegen een 4tje! (en een meisje van 11 dat nu 3 is en 3e klasse gaat doen )
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_79742003
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 12:30 schreef Norrage het volgende:
Ik speel 6e klasse zondag. Voor mij precies leuk niveau Sporadisch kom je daar wel wat 5jes tegen Vorig jaar moesten we zelfs tegen een 4tje! (en een meisje van 11 dat nu 3 is en 3e klasse gaat doen )
11

FedExpress, je komt erin te staan.
pi_79742499
Ja, dat meisje is echt goed. top 4 in haar leeftijdsklasse en zo, wel cool. Op een gegeven moment echter bij ons OT waar ze aan meedeed mocht ze niet 's ochtends spelen omdat de sponsor dan niet kon komen kijken echt...en die moeder maar zeuren...toen had het meisje van onze vereniging dat tegen haar moest maar opgegeven..haha, toen waren ze verneukt maar voor een meisje van 11.....
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_79742747
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 12:30 schreef Norrage het volgende:
Waar speel je ergens? En wie is het bewuste meisje?
~Si vis amari, ama~
pi_79742980
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 12:59 schreef FedExpress het volgende:
En wie is het bewuste meisje?
Viespeuk !
U MAD?
  dinsdag 30 maart 2010 @ 13:12:40 #139
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_79743153
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 13:07 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Viespeuk !
Waar speel jij BoWa, je speelt toch regio zuid?
  dinsdag 30 maart 2010 @ 13:14:15 #140
271872 Drassss
Oklahoma!
pi_79743203
Zo vanavond 2 potjes... hopelijk blijft het droog!
pi_79743282
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 13:07 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Viespeuk !
Ja, ontzettend vies he! De naam van het meisje willen weten omdat ik benieuwd ben of ik ooit al eens van haar gehoord heb! Hoe durf ik!

Dat jij er vieze gedachten bij hebt zegt dan toch meer over jou
~Si vis amari, ama~
pi_79743316
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 13:12 schreef Salamando het volgende:

[..]

Waar speel jij BoWa, je speelt toch regio zuid?
Jep
U MAD?
  dinsdag 30 maart 2010 @ 13:21:51 #143
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_79743458
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 13:17 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Jep
dat is slechts antwoord op 1 vraag
  dinsdag 30 maart 2010 @ 13:22:31 #144
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_79743488
Dit topic neemt wel een vlucht qua deelnemers, in vergelijking met voorgaande jaren
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
  dinsdag 30 maart 2010 @ 13:26:49 #145
271872 Drassss
Oklahoma!
pi_79743663
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 13:22 schreef InTrePidIvity het volgende:
Dit topic neemt wel een vlucht qua deelnemers, in vergelijking met voorgaande jaren
Jep en straks gaan we helemaal los als de competitie van start gaat natuurlijk
pi_79744179
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 13:21 schreef Salamando het volgende:

[..]

dat is slechts antwoord op 1 vraag
Regio Roermond
U MAD?
pi_79745432
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 13:22 schreef InTrePidIvity het volgende:
Het bijhouden van de rating is wel een goede marketingstunt gebleken
  dinsdag 30 maart 2010 @ 14:12:47 #148
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_79745505
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 14:10 schreef Bak_Beest het volgende:

[..]

Het bijhouden van de rating is wel een goede marketingstunt gebleken
Vergeet die machtig mooie OP niet
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_79745814
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 14:12 schreef InTrePidIvity het volgende:

[..]

Vergeet die machtig mooie OP niet
Uiteraard, dat verdient ook een bak kudo's
  dinsdag 30 maart 2010 @ 14:22:29 #150
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_79745902
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 11:53 schreef Salamando het volgende:

[..]

ik heb hem bij de afgelopen US Open kwalificaties nog gezien, daar raakt ie dan weer geen pepernoot

grapje natuurlijk, maar dan zie je nog hoe de nummer 200 van de wereld toch wel goed is en met welke snelheid het spel eigenlijk gaat!
Vroeger heb ik nog wat A-kwalificatie toernooien gespeeld. Nooit verder gekomen dan de 1e ronde ( ) maar ik vond het gewoon leuk om mee te doen. Toen was ik nog erg fanatiek en elk partijtje dat ik speelde was mooi mee genomen. Dan maakte spelen in de 3 en de 4 (ik was toen een goede 4) een stuk makkelijker omdat het wat minder snel gaat.

Ik kon toen nog regelmatig wel redelijk meekomen. Zelfs nog een keer een 3setter gespeeld tegen een jongen die later in het hoofdtoernooi kwam.
Ook een keer tegen een gast gespeeld die later het hoofdtoernooi won.
Ik had dan altijd zoals als ik er naar keek van "het gaat wel snel, maar dat moet ik toch redelijk bijbenen en wat gamepjes kunnen pakken". Ehm. niet dus. 6-0 6-1 binnen 45min. Inclusief inspelen
Die ene game sloeg ik 4 goede services en maakte hij 3 domme fouten (en ik een ace) maar dat was op 6-0 5-0 achter. Dus ik gok dat hij me gewoon een game gunde
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')