Ik ken inderdaad ook zo'n gast (en z'n moeder).quote:Op maandag 29 maart 2010 23:14 schreef de_boswachter het volgende:
Nee niet iedereen uiteraard.
Maar ik merk dat wanneer ouders langs de baan bij hun kind staan toch heel vaak een bepaalde 'air' met zich meedragen.
Alsof ze de nieuwe Bjorn Borg geworpen hebben.
Er staat in de laatste Tennis Magazine een stukje over een meisje die topniveau kan worden. Dat meisje heeft geen leven....quote:Op maandag 29 maart 2010 22:57 schreef de_boswachter het volgende:
Gevalletje 'de ouders hebben hun kind tennismoe gemaakt'
Als ik hier in de hal wel eens regio Zuid zie spelen en dan de ouders die serieus denken dat HUN kind de nieuwe FedEx gaat worden dan stemt dat mij treurig.
Die kids worden kapotgetraint.
Gast met wie ik vroeger wel eens tenniste werd op zijn 10e ofzo door de bond gevraagd. Elk uur vrije tijd ging erin... en hij is nu 5
Heb zelf de jonge lui wel mogen aanschouwen Dutch Junior Open word georganiseerd op de club waar ik speel. En die jeugd zoals een Richel hogenkamp , Lupescu die kunnen zo goed spelen echt leuk om te zien.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 00:05 schreef Komakie het volgende:
[..]
De echte topkids zul je trouwens nooit in een gewoon toernooi tegen komen. Die spelen alleen maar jeugdranglijst en als je goed genoeg bent internationaal.
Die kids kunnen inderdaad wel serieus tennissen.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 00:48 schreef dekouwe het volgende:
[..]
Heb zelf de jonge lui wel mogen aanschouwen Dutch Junior Open word georganiseerd op de club waar ik speel. En die jeugd zoals een Richel hogenkamp , Lupescu die kunnen zo goed spelen echt leuk om te zien.
aangezien marquette 4 a 5 km verderop ligt, en de selecties van mijn club en marquette elkaar door en door kennen zal ik is kijken of ik wat kan achter halen over die dame.
Bij mijn oude club trainde ik een tijdje met Paula de Man. Die zit al jaren in diverse teams van Jong Oranje en is op dit moment de nummer 2 van Nederland t/m 16 jaar. Maar dat is inderdaad erg leuk om mee te spelen, hoe goed die al is op zo'n jonge leeftijd.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:57 schreef Komakie het volgende:
[..]
Die kids kunnen inderdaad wel serieus tennissen.
Die Hogenkamp kick je ass echt op haar 15de.
Ik heb een keer Igor Sijsling zien spelen toen hij 16 was in een A-toernooi. Dat toernooi won hij vrij simpel. Hij sloeg de nummer 25 ofzo van Nederland echt keihard van de baan. Als je ziet met wat voor een snelheid dat soort jongens een bal slaan op die leeftijd. Dat is echt niet normaal.
ik heb hem bij de afgelopen US Open kwalificaties nog gezien, daar raakt ie dan weer geen pepernootquote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:57 schreef Komakie het volgende:
[..]
Die kids kunnen inderdaad wel serieus tennissen.
Die Hogenkamp kick je ass echt op haar 15de.
Ik heb een keer Igor Sijsling zien spelen toen hij 16 was in een A-toernooi. Dat toernooi won hij vrij simpel. Hij sloeg de nummer 25 ofzo van Nederland echt keihard van de baan. Als je ziet met wat voor een snelheid dat soort jongens een bal slaan op die leeftijd. Dat is echt niet normaal.
11quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:30 schreef Norrage het volgende:
Ik speel 6e klasse zondag. Voor mij precies leuk niveauSporadisch kom je daar wel wat 5jes tegen
Vorig jaar moesten we zelfs tegen een 4tje! (en een meisje van 11 dat nu 3 is en 3e klasse gaat doen
)
Waar speel je ergens? En wie is het bewuste meisje?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:30 schreef Norrage het volgende:
Ik speel 6e klasse zondag. Voor mij precies leuk niveauSporadisch kom je daar wel wat 5jes tegen
Vorig jaar moesten we zelfs tegen een 4tje! (en een meisje van 11 dat nu 3 is en 3e klasse gaat doen
)
Waar speel jij BoWa, je speelt toch regio zuid?quote:
Ja, ontzettend vies he! De naam van het meisje willen weten omdat ik benieuwd ben of ik ooit al eens van haar gehoord heb! Hoe durf ik!quote:
Jepquote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:12 schreef Salamando het volgende:
[..]
Waar speel jij BoWa, je speelt toch regio zuid?
dat is slechts antwoord op 1 vraagquote:
Jep en straks gaan we helemaal los als de competitie van start gaat natuurlijkquote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:22 schreef InTrePidIvity het volgende:
Dit topic neemt wel een vlucht qua deelnemers, in vergelijking met voorgaande jaren
Regio Roermondquote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:21 schreef Salamando het volgende:
[..]
dat is slechts antwoord op 1 vraag
Het bijhouden van de rating is wel een goede marketingstunt geblekenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:22 schreef InTrePidIvity het volgende:
Dit topic neemt wel een vlucht qua deelnemers, in vergelijking met voorgaande jaren
Vergeet die machtig mooie OP nietquote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:10 schreef Bak_Beest het volgende:
[..]
Het bijhouden van de rating is wel een goede marketingstunt gebleken
Uiteraard, dat verdient ook een bak kudo'squote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:12 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Vergeet die machtig mooie OP niet
Vroeger heb ik nog wat A-kwalificatie toernooien gespeeld. Nooit verder gekomen dan de 1e ronde (quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:53 schreef Salamando het volgende:
[..]
ik heb hem bij de afgelopen US Open kwalificaties nog gezien, daar raakt ie dan weer geen pepernoot![]()
grapje natuurlijk, maar dan zie je nog hoe de nummer 200 van de wereld toch wel goed is en met welke snelheid het spel eigenlijk gaat!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |