abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79976920
quote:
Op maandag 5 april 2010 19:39 schreef senswal het volgende:
Ja dat onderling uitmaken was juist het probleem, omdat 1 persoon vind dat zij altijd alle 1ste singles moet spelen omdat zij zichzelf het beste vind, terwijl er nog 2 mensen met dezelfde speelsterkte zijn...
Maar zij beweert dan weer dat als zij niet de eerste speelt, dat we dan gediskwalificeerd kunnen worden.
zoals hierboven gezegd gaat die vlieger dus niet op. Als er meerdere zijn met dezelfde speelsterkte mogen die allemaal op 1 staan.

Ik twijfelde omdat er een tijdje geleden gezegd werd dat er over gegaan zou worden naar plaatsing aan de hand van actuele speelsterktes. Slecht idee overigens
~Si vis amari, ama~
pi_79985577
Nog 5 nachtjes slapen
U MAD?
pi_79985696
quote:
Op maandag 5 april 2010 22:46 schreef de_boswachter het volgende:
Nog 5 nachtjes slapen
Ik tel er nog 6.

Of speel je zaterdagcompetitie?
  maandag 5 april 2010 @ 22:48:52 #224
271872 Drassss
Oklahoma!
pi_79985700
quote:
Op maandag 5 april 2010 22:46 schreef de_boswachter het volgende:
Nog 5 nachtjes slapen
Heb er zin in ja. Zoals jij paar posts terug zei. Er is prima weer in aantocht!
pi_79985723
quote:
Op maandag 5 april 2010 19:14 schreef Bak_Beest het volgende:

[..]

Dat is altijd de rating die op je pasje staat. Dus als je 2 mensen met 6 als rating, en 2 met 5 hebt, dan moeten die 5jes onderling uitmaken wie 1 en 2 gaan spelen en moeten die 6jes 3e en 4e enkel spelen.
Dat dus.

Als er 2 spelers bijvoorbeeld speelsterkte 7 op de pas hebben en er eentje bijv. momenteel door goede resultaten 6 is, dan nog mogen beide spelers de eerste singel spelen indien ze de beste speelsterkte van het team hebben.
U MAD?
pi_79985796
quote:
Op maandag 5 april 2010 22:48 schreef TheArt het volgende:

[..]

Ik tel er nog 6.

Of speel je zaterdagcompetitie?
Zaterdag idd.
Zondag is niks voor mij, veel te vroeg op en teveel fanatieke kuttennissers van 15 die je van de baan willen meppen.
U MAD?
pi_79985898
quote:
Op maandag 5 april 2010 22:50 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Zaterdag idd.
Zondag is niks voor mij, veel te vroeg op en teveel fanatieke kuttennissers van 15 die je van de baan willen meppen.
Ligt eraan wat je speelt op zondag natuurlijk
pi_79986057
quote:
Op maandag 5 april 2010 22:52 schreef TheArt het volgende:

[..]

Ligt eraan wat je speelt op zondag natuurlijk
Heb eens 6e klasse mix op zondag gespeeld (en dat is laag.... ) en zelfs daar stond ik oog in oog met een Duitser die 8 op de pas had maar 3 was en een speeldag later werd ik geveegd door een kleuter van 15 die de dag van tevoren ws. om 8 uur in bed lag terwijl ik toen begon aan mijn eerste biertje
U MAD?
pi_79986361
quote:
Op maandag 5 april 2010 22:55 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Heb eens 6e klasse mix op zondag gespeeld (en dat is laag.... ) en zelfs daar stond ik oog in oog met een Duitser die 8 op de pas had maar 3 was en een speeldag later werd ik geveegd door een kleuter van 15 die de dag van tevoren ws. om 8 uur in bed lag terwijl ik toen begon aan mijn eerste biertje
  maandag 5 april 2010 @ 23:08:26 #230
271872 Drassss
Oklahoma!
pi_79986686
quote:
Op maandag 5 april 2010 22:55 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Hier het tegenovergestelde ooit eens.

Balde tegen een gast die 2 weken van te voren maar had besloten dat na een half jaar aanmodderen met rechts voortaan maar met links ging ballen :S ongelofelijk. Hij heeft volgens mij 3 punten van me gekregen :S en dat was al teveel.

Verhaal verzin je toch niet
pi_79986987
quote:
Op maandag 5 april 2010 23:08 schreef Drassss het volgende:

Balde tegen een gast die 2 weken van te voren maar had besloten dat na een half jaar aanmodderen met rechts voortaan maar met links ging ballen :S ongelofelijk. Hij heeft volgens mij 3 punten van me gekregen :S en dat was al teveel.

Ik heb gewoon het idee dat de zaterdag meer gezellig is en de zondag toch meer competatiever.
U MAD?
pi_79987123
Zondag speel je meer, en dat is het voornaamste verschil
Maar ik word soms ook moe van de jeugdspelertjes hoor. Maar 6e klasse is dan nog net gezellig. Hogere klasses worden vervelend....

Op zaterdag krijg je dan weer van die vervelend prikkende opa's tegenover je, waartegen het verschrikkelijk tennissen is. En als je gelukt hebt krijg je ook nog alcoholverslaafden voor je kiezen. Maar zaterdag is wel grappiger op zich. En wat meer zuipen. En het is uiteraard een voordeel dat je de avond wat lekkerder kan doortrekken en zo
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  maandag 5 april 2010 @ 23:18:25 #233
271872 Drassss
Oklahoma!
pi_79987203
quote:
Op maandag 5 april 2010 23:16 schreef Norrage het volgende:
Maar ik word soms ook moe van de jeugdspelertjes hoor. Maar 6e klasse is dan nog net gezellig. Hogere klasses worden vervelend....

Op zaterdag krijg je dan weer van die vervelend prikkende opa's tegenover je, waartegen het verschrikkelijk tennissen is. En als je gelukt hebt krijg je ook nog alcoholverslaafden voor je kiezen. Maar zaterdag is wel grappiger op zich. En wat meer zuipen. En het is uiteraard een voordeel dat je de avond wat lekkerder kan doortrekken en zo
Ik hoor het al, hebben een top keuze gemaakt
pi_79987499
En tennissen tegen woedende bejaarden
U MAD?
  maandag 5 april 2010 @ 23:24:35 #235
271872 Drassss
Oklahoma!
pi_79987536
quote:
Op maandag 5 april 2010 23:23 schreef de_boswachter het volgende:
En tennissen tegen woedende bejaarden
Maak me gek, en die bejaarden dan van links naar rechts laten lopen Kort, lang, lob en vervolgens toch pilsen
pi_79987953
quote:

Ik heb het juist andersom. Des te hoger je speelt, des te minder van die fanatieke kleine kleuters tegen komt. En dan is het met je team net zo leuk.
quote:
Op maandag 5 april 2010 23:08 schreef Drassss het volgende:

[..]

maandag 5 april 2010 @ 23:37:54 #237
271872 Drassss
Oklahoma!
pi_79988227
quote:
Op maandag 5 april 2010 23:32 schreef TheArt het volgende:

[..]

Ik heb het juist andersom. Des te hoger je speelt, des te minder van die fanatieke kleine kleuters tegen komt. En dan is het met je team net zo leuk.
[..]

De beste man is al 3 jaar lang een 8,999 ik ga stuk hier

Zul je zien als ik hem ooit nog eens tegenkom dat ie weer met rechts balt.
  maandag 5 april 2010 @ 23:56:26 #238
75556 erkel
back from Dagestan
pi_79989074
quote:

Zondag is DE dag!! Nee, dat is niet zo. Lijkt me ook wel mooi om op zaterdag te spelen, mooi met alleen maar mannen. Minder potjes spelen en wat eerder aan het bier. Op zondag wordt het meestal laat en ben je na twee biertjes al een beetje aagesschoten van de hele dag tennissen en snelle voedsel.

Vorig jaar nog een oud-alcoholist tegengekomen De hele dag zat hij daar beteuterd met zijn maltje Maar hij was al een paar jaar clean geloof ik en hij kon ook nog een redelijk balletje slaan.
Weisst
  dinsdag 6 april 2010 @ 00:23:53 #239
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_79989985
quote:
Op maandag 5 april 2010 23:56 schreef erkel het volgende:

[..]

Zondag is DE dag!! Nee, dat is niet zo. Lijkt me ook wel mooi om op zaterdag te spelen, mooi met alleen maar mannen. Minder potjes spelen en wat eerder aan het bier. Op zondag wordt het meestal laat en ben je na twee biertjes al een beetje aagesschoten van de hele dag tennissen en snelle voedsel.

Vorig jaar nog een oud-alcoholist tegengekomen De hele dag zat hij daar beteuterd met zijn maltje Maar hij was al een paar jaar clean geloof ik en hij kon ook nog een redelijk balletje slaan.
Op zondag kun je toch ook gewoon met een paar mannen spelen. Dat is ook nog eens veel leuker, want dan zit je al aan het bier als die gemengd teams nog aan het zwoegen zijn in de mixen
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  dinsdag 6 april 2010 @ 00:35:49 #240
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_79990358
Op een of andere manier is het zo dat bij onze (studenten)vereniging het zo gegroeid is dat alle 'leuke personen' altijd op de zondag spelen. Het is op zondag op ons park dan ook een stuk gezelliger dan op de zaterdag, wat er mede voor heeft gezorgd dat ons hoogste team op zondag 2e klasse speelt en de hoogste op zaterdag 4e klasse of zo ....

Oftewel, kwaliteit en gezelligheid gaan bij ons hand in hand op de zondag ....
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')