abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79687200
Morgen middag voor het eerst even buiten ballen als het droog is Eens kijken of de overgang nu wat beter gaat, vorig jaar liep dat zo stroef bij me.

[ Bericht 0% gewijzigd door TheArt op 28-03-2010 22:08:08 ]
pi_79687331
Nog 2 weken!
pi_79688628
Ik zit voor de lol eens die indelingen op internet te bekijken. Maar ons eerste gemengdteam op zondag (speelt 3e klasse, één klasse hoger dan dat ik speel) speelt tegen Marquette en bij dat team zag ik opeens de naam van Bo Verhulsdonk staan en die stond in 2008 nog 576e van de wereld
  zondag 28 maart 2010 @ 22:26:26 #104
271872 Drassss
Oklahoma!
pi_79688988
quote:
Op zondag 28 maart 2010 22:21 schreef TheArt het volgende:
Ik zit voor de lol eens die indelingen op internet te bekijken. Maar ons eerste gemengdteam op zondag (speelt 3e klasse, één klasse hoger dan dat ik speel) speelt tegen Marquette en bij dat team zag ik opeens de naam van Bo Verhulsdonk staan en die stond in 2008 nog 576e van de wereld
Ah das ook fijn
pi_79689091
quote:
Op zondag 28 maart 2010 22:01 schreef Bak_Beest het volgende:
Nog 2 weken!
13 dagen om precies te zijn
Mag het weer wel wat beter worden
U MAD?
pi_79693386
quote:
Marquette een bekende naam en dichtbij, moet zelf ook tegen ze spelen zaterdag gemengd that is though. maar hij zit/zij (?) zit niet bij het eerste team van marquette.

zit net zelf ook even wat ratings op te zoeken, der zit bij toevallig ook bij marquette het team waar ik tegen moet een 4-tje in dat team

[ Bericht 14% gewijzigd door dekouwe op 29-03-2010 00:40:33 ]
sudo is powerrrr
pi_79698397
quote:
Op maandag 29 maart 2010 00:07 schreef dekouwe het volgende:

[..]

Marquette een bekende naam en dichtbij, moet zelf ook tegen ze spelen zaterdag gemengd that is though. maar hij zit/zij (?) zit niet bij het eerste team van marquette.

zit net zelf ook even wat ratings op te zoeken, der zit bij toevallig ook bij marquette het team waar ik tegen moet een 4-tje in dat team
Bo Verhulsdonk is een vrouw En ze zit inderdaad bij het 2e team.

Bij één team waar ik tegen moet, speelt een 2,5 mee
pi_79712771
Voor het eerst weer buiten gespeeld. Ging wat beter dan vorig jaar de eerste keer weer buiten, maar alsnog. Als je van binnen komt lijkt de baan opeens tien keer kleiner, tenminste dat gevoel heb ik altijd
  maandag 29 maart 2010 @ 17:31:24 #109
271872 Drassss
Oklahoma!
pi_79713719
Klopt TheArt daar had ook last van tijdens mijn eerste toernooien... Alsof ik het tempo wat eigenlijk geen tempo was niet meer aan kon.. Nou goed vanavond weer een wedstrijd, nummertje 15.
pi_79717108
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:31 schreef Drassss het volgende:
Klopt TheArt daar had ook last van tijdens mijn eerste toernooien... Alsof ik het tempo wat eigenlijk geen tempo was niet meer aan kon.. Nou goed vanavond weer een wedstrijd, nummertje 15.
Alles wat ik op tempo sloeg, viel binnen dan binnen een meter voor de baseline en buiten valt dat dan de eerste keren een halve meter achter de baseline
pi_79717468
quote:
Op zondag 28 maart 2010 21:49 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Hier ook midden Limburg en is niks te doen...
Waar woon je ergens dan?
Tussen Roermond en Venlo,
Ik vind het aanbod in de zomer ook nogal tegenvallen.
Maar als je een toernooi dat langer dan 3 dagen duurt is het ook niet te doen om iets verder weg te gaan.
Althans voor mij niet

Met onze tegenstanders valt het wel mee, zelfde als vorig jaar.
Wel een kleine poule. dus tegen iedereen een keer uit en thuis.
pi_79722542
Net met trainen even zelfvertrouwen getankt door met 6-1 te winnen van een 6. Was wel een meid .!!!!
U MAD?
pi_79722576
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:17 schreef senswal het volgende:
Tussen Roermond en Venlo,
Ik vind het aanbod in de zomer ook nogal tegenvallen.
Maar als je een toernooi dat langer dan 3 dagen duurt is het ook niet te doen om iets verder weg te gaan.
Althans voor mij niet
Met onze tegenstanders valt het wel mee, zelfde als vorig jaar.
Wel een kleine poule. dus tegen iedereen een keer uit en thuis.
Aha, Ruiver
U MAD?
pi_79724901
quote:
What the hell doet zij in de 3e klasse dan?

Zelfs als ze twee jaar op de bank heeft gelegen zou ze nog makkelijk in de hoofdklasse meekunnen, lijkt me zo .
  maandag 29 maart 2010 @ 22:22:44 #115
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_79726712
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:47 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

What the hell doet zij in de 3e klasse dan?

Zelfs als ze twee jaar op de bank heeft gelegen zou ze nog makkelijk in de hoofdklasse meekunnen, lijkt me zo .
Misschien dat het het hoogste team is? Anders kan ik me er weinig bij voorstellen.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_79727391
quote:
Op maandag 29 maart 2010 22:22 schreef Komakie het volgende:

[..]

Misschien dat het het hoogste team is? Anders kan ik me er weinig bij voorstellen.
Nee, het één na hoogste team. Ik snapte er ook al niets van. En ik heb gekeken of er toevallig nog een andere Bo Verhulsdonk was die hoog tennist, maar dat is het niet het geval.
  maandag 29 maart 2010 @ 22:47:38 #117
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_79728019
quote:
Op maandag 29 maart 2010 22:35 schreef TheArt het volgende:

[..]

Nee, het één na hoogste team. Ik snapte er ook al niets van. En ik heb gekeken of er toevallig nog een andere Bo Verhulsdonk was die hoog tennist, maar dat is het niet het geval.
Hmmm ok. Spelen er in dat andere team niet spelers die nog beter (lees: hoger geplaatst) zijn? Ik weet niet wat het eerste team speelt en wat voor speelsterktes daarin zitten.
Ik heb snel ff opgezocht op de KNLTB en ze is 2.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_79728390
quote:
Op maandag 29 maart 2010 22:47 schreef Komakie het volgende:

[..]

Hmmm ok. Spelen er in dat andere team niet spelers die nog beter (lees: hoger geplaatst) zijn? Ik weet niet wat het eerste team speelt en wat voor speelsterktes daarin zitten.
Ik heb snel ff opgezocht op de KNLTB en ze is 2.
Ach wie speelt ze gewoon met wat goede vrienden in dat team. Ik heb het even opgezocht en iedereen in dat 1e team dat 2e klasse speelt is qua ranking minder dan zij is.
pi_79728573
Gevalletje 'de ouders hebben hun kind tennismoe gemaakt'

Als ik hier in de hal wel eens regio Zuid zie spelen en dan de ouders die serieus denken dat HUN kind de nieuwe FedEx gaat worden dan stemt dat mij treurig.
Die kids worden kapotgetraint.

Gast met wie ik vroeger wel eens tenniste werd op zijn 10e ofzo door de bond gevraagd. Elk uur vrije tijd ging erin... en hij is nu 5
U MAD?
pi_79729132
quote:
Op maandag 29 maart 2010 22:57 schreef de_boswachter het volgende:
Gevalletje 'de ouders hebben hun kind tennismoe gemaakt'

Als ik hier in de hal wel eens regio Zuid zie spelen en dan de ouders die serieus denken dat HUN kind de nieuwe FedEx gaat worden dan stemt dat mij treurig.
Die kids worden kapotgetraint.

Gast met wie ik vroeger wel eens tenniste werd op zijn 10e ofzo door de bond gevraagd. Elk uur vrije tijd ging erin... en hij is nu 5
Nou dat denk ik niet, aangezien Verhulsdonk al 25 is ofzo en ze dus vast zelf heeft bepaald de laatste jaren van het internationale carrière nog wat te proberen. Op haar 22e zal ze echt niet meer door haar ouders gepusht worden

Overigens dat verhaal kan ik wel terugzien in het nieuwe teamgenootje van mij. Die is sinds dit jaar bij de club, 16 jaar, en traint elke dag minstens 2 uur en wordt door haar ouders echt van hot naar her gesleept, tenminste dat idee had ik. Zo oogde haar vader telkens als ik hem zag. Nou ja, ik zal het in de competitie wel merken.

Het hoeft trouwens niet alleen door de ouders te komen. Ik heb ook een jaar of 5 elke dag op de tennisbaan gestaan, 3x bondstraining in de week, waarvan 1x conditietraining en dan 2x bij mij club. Na die 5 jaar had ik het echt helemaal gehad en dat was ook de reden dat ik stopte (en vorig jaar pas weer begon ).
pi_79729331
quote:
Op maandag 29 maart 2010 23:05 schreef TheArt het volgende:

[..]

Nou dat denk ik niet, aangezien Verhulsdonk al 25 is ofzo en ze dus vast zelf heeft bepaald de laatste jaren van het internationale carrière nog wat te proberen. Op haar 22e zal ze echt niet meer door haar ouders gepusht worden
Dat bedoel ik ook niet
Die kinderen moeten door hun ouders al van jongs af aan leven voor het tennis, als ze zien dat het enig talent heeft. Je neemt een kind zo zijn jeugd af, en de kans dat hij echt goed wordt is minimaal. Ja leuk, sta je dan wat op je 25ste te ballen in de 1ste klasse heren op zaterdag....
En waarom; Op een gegeven moment wordt het kind ouder, ziet dat het toch niet zo goed is als gedacht en dan komt de sleur erin. Uitgaan, vriend/vriendinnetje etc.
En dan hebben pappie en mammie 10 jaar voor niks half NL afgereist met zoon/dochter.
U MAD?
pi_79729457
quote:
Op maandag 29 maart 2010 23:09 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Dat bedoel ik ook niet
Die kinderen moeten door hun ouders al van jongs af aan leven voor het tennis, als ze zien dat het enig talent heeft. Je neemt een kind zo zijn jeugd af, en de kans dat hij echt goed wordt is minimaal. Ja leuk, sta je dan wat op je 25ste te ballen in de 1ste klasse heren op zaterdag....
En waarom; Op een gegeven moment wordt het kind ouder, ziet dat het toch niet zo goed is als gedacht en dan komt de sleur erin. Uitgaan, vriend/vriendinnetje etc.
En dan hebben pappie en mammie 10 jaar voor niks half NL afgereist met zoon/dochter.
Ik heb mijn verhaal nog wat aangevuld. Maar het hoeft absoluut niet zo te gaan. Het gebeurt zo vaak dat het uit het kind zelf komt, zoals bij mij dus ook het geval was. Niet iedereen hoeft pushende ouders achter zich te hebben en het lijkt me dan ook te ver gaan om bij haar te denken dat het maar zo is.
  maandag 29 maart 2010 @ 23:13:26 #123
271872 Drassss
Oklahoma!
pi_79729555
Achja ik bal nu ook verschrikkelijk veel. Als je maar plezier in hebt? Lekker tikken, beter worden, biertje naderhand en lol hebben op die baan.
pi_79729600
Nee niet iedereen uiteraard.
Maar ik merk dat wanneer ouders langs de baan bij hun kind staan toch heel vaak een bepaalde 'air' met zich meedragen.
Alsof ze de nieuwe Bjorn Borg geworpen hebben.
U MAD?
pi_79729852
quote:
Op maandag 29 maart 2010 23:14 schreef de_boswachter het volgende:
Nee niet iedereen uiteraard.
Maar ik merk dat wanneer ouders langs de baan bij hun kind staan toch heel vaak een bepaalde 'air' met zich meedragen.
Alsof ze de nieuwe Bjorn Borg geworpen hebben.
Ach, het kan ook gewoon iets van trots zijn. Ik kan alleen maar over mijn eigen situatie destijds praten. Maar mijn ouders sleepten mij overal heen, vooral omdat ik het zelf absoluut wilde. Als ik het niet had gewild, waren mijn ouders daar veel blijer mee geweest, want dan hadden ze een stuk meer vrije tijd en hoefden ze een stuk minder vaak vroeger weg te gaan van hun werk. En ik denk dat dat bij heel veel ouders wel het geval is. Het is maar een klein deel dat echt ouders heeft dat zo bloed fanatiek langs die baan staat en hun kinderen echt pushen tot het uiterste. Ik heb ze ook meegemaakt bij de bond, zelfs zo erg dat een vader op een gegeven moment aanwijzingen stond te geven in de bosjes achter de baan aan mijn tegenstander. Die jongen staat inmiddels in de top-100 van Nederland (ik weet zijn naam nog namelijk), maar dat doet er natuurlijk niet echt toe
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')