hier exact het zelfdequote:Op dinsdag 6 april 2010 00:35 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Op een of andere manier is het zo dat bij onze (studenten)vereniging het zo gegroeid is dat alle 'leuke personen' altijd op de zondag spelen. Het is op zondag op ons park dan ook een stuk gezelliger dan op de zaterdag, wat er mede voor heeft gezorgd dat ons hoogste team op zondag 2e klasse speelt en de hoogste op zaterdag 4e klasse of zo ....
Oftewel, kwaliteit en gezelligheid gaan bij ons hand in hand op de zondag ....
Dat is bij ons voor een groot gedeelte ook zo.quote:Op dinsdag 6 april 2010 00:35 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Op een of andere manier is het zo dat bij onze (studenten)vereniging het zo gegroeid is dat alle 'leuke personen' altijd op de zondag spelen. Het is op zondag op ons park dan ook een stuk gezelliger dan op de zaterdag, wat er mede voor heeft gezorgd dat ons hoogste team op zondag 2e klasse speelt en de hoogste op zaterdag 4e klasse of zo ....
Bij ons is het zo dat de zondag veel sterker is, maar omdat er net wat meer teams op zaterdag spelen, is het daar veel gezelliger. Die zondag is een beetje karige bedoeling bij ons, een nogal matte sfeer.quote:Op dinsdag 6 april 2010 00:35 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Bij ons is het bovendien ook nog eens het geval dat het zaterdag ongezelliger is in het algemeen. Op zondag lopen er ook nog 100 hockey en voetbalteams rond, en op zaterdag is het maar een dode boel op ons sportcentrum. En wij hebben ook veel meer teams op zondag spelen, en het niveau is ook leuk om wel eens te zienquote:Op dinsdag 6 april 2010 10:19 schreef TheArt het volgende:
[..]
Bij ons is het zo dat de zondag veel sterker is, maar omdat er net wat meer teams op zaterdag spelen, is het daar veel gezelliger. Die zondag is een beetje karige bedoeling bij ons, een nogal matte sfeer.
Ja wordt geloof ik een lekker begin!!! Even goed oefenen, want wij moeten de eerste keer meteen aan de bak tegen allemaal 5jes (die ik overigens wel ken, en we kunnen ze op zich wel hebben)quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:55 schreef de_boswachter het volgende:
Wat een weer dit weekend als ik de vooruitzichten mag geloven
Nog 4 nachtjes slapen.
Bij onze tegenstanders van de 3e keer speelt iemand van 2,5 mee en de vierde keer iemand van 2,7quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:59 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja wordt geloof ik een lekker begin!!! Even goed oefenen, want wij moeten de eerste keer meteen aan de bak tegen allemaal 5jes (die ik overigens wel ken, en we kunnen ze op zich wel hebben)
Och ik had vorig jaar ook een wedstrijd tegen een 3 dat vrij close was. Ik speelde toen nog vrij dramatisch, maar die gast was alles aan het beuken en ik had zat kansen, maar verloor met 6-4, 6-4. Zonde was dat. Tuurlijk is alles mogelijk, maar ik maak me weinig illusiesquote:Op dinsdag 6 april 2010 12:07 schreef Chriz2k het volgende:
Dat hoeft in principe ook nog niet al te veel te zeggen, ik heb eens in de 5e klasse als 6 van een 3 gewonnen!
Ach, dan heb je in ieder geval écht niets te verliezen. Al wordt dat misschien weer anders als je opeens voorstaatquote:Op dinsdag 6 april 2010 12:10 schreef TheArt het volgende:
[..]
Och ik had vorig jaar ook een wedstrijd tegen een 3 dat vrij close was. Ik speelde toen nog vrij dramatisch, maar die gast was alles aan het beuken en ik had zat kansen, maar verloor met 6-4, 6-4. Zonde was dat. Tuurlijk is alles mogelijk, maar ik maak me weinig illusies
Je zal maar eens winnen, direct een 1,5 erbijquote:Op dinsdag 6 april 2010 12:11 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ach, dan heb je in ieder geval écht niets te verliezen. Al wordt dat misschien weer anders als je opeens voorstaat.
En hij een 6 op zen bakkusquote:Op dinsdag 6 april 2010 12:16 schreef TheArt het volgende:
[..]
Je zal maar eens winnen, direct een 1,5 erbij
Ik vind het altijd vervelend om op van die grote centra te spelen. Vaak veel kabaal enzo. Zeker bij voetballers.quote:Op dinsdag 6 april 2010 10:34 schreef Norrage het volgende:
[..]
Bij ons is het bovendien ook nog eens het geval dat het zaterdag ongezelliger is in het algemeen. Op zondag lopen er ook nog 100 hockey en voetbalteams rond, en op zaterdag is het maar een dode boel op ons sportcentrum. En wij hebben ook veel meer teams op zondag spelen, en het niveau is ook leuk om wel eens te zien
jankende kinderen naast de baan, ook altijd zo gezelligquote:Op dinsdag 6 april 2010 16:24 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik vind het altijd vervelend om op van die grote centra te spelen. Vaak veel kabaal enzo. Zeker bij voetballers.
2 flessen cola mee en ze kunnen vooruit die dagquote:Op dinsdag 6 april 2010 18:47 schreef Bak_Beest het volgende:
A.s. zondag dus tegen 13/14 jarige jochies, die van mijn club komen maar op Tean (de club van Martin ;')) lessen en dus ook competitie spelen. Ik snap echt niet dat mensen zulke jonge jochies in een seniorencompetitie zetten, dat is toch niet leuk voor elk team dat tegen ze moet, totaal ongezellig. Bovendien moeten we wel winnen, anders krijgen we dat nog jaren te horen van die pisventjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |