abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79577815
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 17:39 schreef TheArt het volgende:

[..]

Oh wat herken ik mezelf hierin. Ik ben vaak heel stoïcijns op de baan, maar bij een goed punt wel regelmatig 'c'mon' roepen of mijn wijsvingertje gebruiken, terwijl ik dat juist heel irritant vind bij bijvoorbeeld voetballers Ik heb inderdaad een hekel aan mensen die beter kunnen tennissen, maar zichzelf door dramatisch gedrag of gescheld uit hun spel laten halen. Wat ben je dan dom.
En dan vervolgens meteen naar huis gaan omdat ze weten dat ze toch niks in ontvangst mogen nemen bij de prijsuitreiking.
Zelf ben ik wel een voorstander om bij de dubbel een high-five na een mooi punt te doen. Maar dan wel zo, dat het niet té wordt
pi_79579821
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 17:22 schreef Komakie het volgende:

[..]

haha loser!!!
Onderuit gaan tegen een 9. Hoe slecht ben je dan!

ok, even voor de duidelijkheid BOVENSTAANDE IS MAAR EEN GRAPJE!!!!

Fact is dat rating niet iets is om je voor te schamen. Je misdragen op de baan vind ik iets om je voor te schamen, of niet eerlijk spelen, of niet je best doen. Slecht spelen en verliezen, maar wel alles gegeven hebben, dat prijst je alleen maar. Hoeveel mensen zijn er immers niet die als ze slecht spelen het laten lopen...

Ik heb het ooit een keer met een jeugdleerling gehad. Hij had verloren van een jongen die eigenlijk helemaal niet zo goed was. Toen zei ik het bovenstaande tegen hem (damn wat moet ik dan wijslijk zijn overgekomen )
Zijn teamgenoot (die ook in de trainingsgroep zat) had wel gewonnen, maar had een beetje lopen gooien met zijn racket en een paar keer een bal uit gegeven die in was. Toen zei ik er achteraan dat je dus alleen hoeft te schamen bij dat soort gedrag. Zonder die jongen erbij te betrekken, maar hij wist wel waar ik het over had

Zonder dollen. Een keer met je racket stuiteren of iets tegen jezelf zeggen moet kunnen vind ik. Zolang het maar binnen de perken blijft. Met ziektes gaan lopen schelden op jezelf vind ik ook niet kunnen. Met je racket stuiteren vind ik ook nog niet zo erg, maar hem vanaf het net tegen het hek aan gooien kan echt niet.

Keihard werken, op verliezen staan en verder niets laten merken siert trouwens wel mensen. Hoewel ik het ook wel mooi vind als je langs een baan loopt en 1 of andere sjaak op maximaal huisvrouwen niveau schreeuwt iets van "KOOOMMMM OOPPP NOOUUU!!!!!"
Geweldig vind ik dat
Een maat van mij is echt het schoolvoorbeeld van 0,0 emotie tonen op de baan. Als je zonder naar de score te kijken halverwege zou inspringen om naar zijn wedstrijd te kijken, zul je echt niet kunnen raden of ie voor of achter staat. Als ik met hem dubbel erger ik me hier wel eens aan, lijkt wel alsof ie ook niet veel meer zijn best doet als ie achter staat, of dat ie blij is dat ie voor staat . Ik ben juist vrij uitbundig op de baan, als het spannend in de wedstrijd en ik sla een goede bal wil er altijd wel een c'mon vanaf. En normaal gesproken was ik altijd over de rooie als ik veel fouten maakte, maar na zoveel slechte ervaringen en weggooide partijen op deze manier ben ik begin dit jaar meer gaan genieten van het tennis. Ik probeer fouten snel te vergeten en meer uit de euforie van een mooi geslagen cross forehand te putten.

Het scheelt echt een hele hoop als het genieten van mooie ballen de boosheid na slechte ballen overheerst moet ik zeggen . Ik hoop dit jaar dus vooral op mentaal vlak een hoop progressie te boeken!
pi_79579917
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 17:46 schreef senswal het volgende:

[..]

En dan vervolgens meteen naar huis gaan omdat ze weten dat ze toch niks in ontvangst mogen nemen bij de prijsuitreiking.
Zelf ben ik wel een voorstander om bij de dubbel een high-five na een mooi punt te doen. Maar dan wel zo, dat het niet té wordt

Na ieder gewonnen punt .
pi_79580246
Ok ik durf mijn rating ook wel te melden:
Enkel rating 7,7405
Dubbel rating 7,5337

Twee jaar niet gespeeld, nu weer zeker 2x per week op de baan.
Helaas geen tijd voor voorjaarscompetitie, van de zomer toernooitje of 4 a 5 spelen.
Hopelijk 7 rond in de enkel aan het einde van dit jaar .
pi_79590946
Het topic is de laatste tijd wel in een stroomversnelling gekomen zeg

Zaterdag de laatste training binnen en dan naar buiten. Eindelijk
pi_79591183
Nou prachtig. De twee banen die aangelegd worden hebben vertraging. Bedrijf was met het mooie weer niet komen opdagen waardoor de banen er nu bij liggen als een zandbak.
Lekker zo twee weken voor de competitie
U MAD?
  donderdag 25 maart 2010 @ 23:26:46 #57
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_79591995
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 17:22 schreef Komakie het volgende:

[..]

Zonder dollen. Een keer met je racket stuiteren of iets tegen jezelf zeggen moet kunnen vind ik. Zolang het maar binnen de perken blijft. Met ziektes gaan lopen schelden op jezelf vind ik ook niet kunnen. Met je racket stuiteren vind ik ook nog niet zo erg, maar hem vanaf het net tegen het hek aan gooien kan echt niet.
Vorig jaar kwam een maatje uit mijn team tegen een gozer te staan die z'n racket gewoon op de andere baan gooide als het niet lekker ging. En dan rustig naar z'n tas toe lopen om een tweede racket te pakken. Toen het later weer niet lekker ging, vloog dat andere racket ook weg. Toen heeft hij ze allebei weer gepakt, maar even later lagen ze weer alle twee op een andere baan

Nu lach ik er om, maar ik vind dat soort gedrag zo in- en intriest, totaal geen respect voor. Het mooie is dat dat maatje vroeger dus ook zo fanatiek was, met schelden en rackets gooien. Tegenwoordig doet hij gewoon normaal (scheelt wel dat hij een 3 is tussen 5/6/7, dan gaat het wat makkelijker ), een aanzienlijke verbetering.
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
  vrijdag 26 maart 2010 @ 09:40:33 #58
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_79598642
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 23:26 schreef InTrePidIvity het volgende:

[..]

Vorig jaar kwam een maatje uit mijn team tegen een gozer te staan die z'n racket gewoon op de andere baan gooide als het niet lekker ging. En dan rustig naar z'n tas toe lopen om een tweede racket te pakken. Toen het later weer niet lekker ging, vloog dat andere racket ook weg. Toen heeft hij ze allebei weer gepakt, maar even later lagen ze weer alle twee op een andere baan

Nu lach ik er om, maar ik vind dat soort gedrag zo in- en intriest, totaal geen respect voor. Het mooie is dat dat maatje vroeger dus ook zo fanatiek was, met schelden en rackets gooien. Tegenwoordig doet hij gewoon normaal (scheelt wel dat hij een 3 is tussen 5/6/7, dan gaat het wat makkelijker ), een aanzienlijke verbetering.
ik heb een keer een testracket van mijn tennistrainer de tyfus in gegooid, sindsdien nooit meer met een racket gegooid
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_79599284
Helaas gister verloren.. en dat gaat pijn doen voor mijn rating Achja zaterdag weer een kans!

Ben zelf een ongelofelijk ice-man en zal alleen mezelf positief ondersteunen na gruwelijke punten Uiteraard wil ik altijd winnen, maar na de laatste bal ben ik 99% van de gevallen de pot vergeten en is het tijd voor een biertje.

Heb ooit 1 tegenstander gehad die haat opmerkingen en denigrerend op de baan was. Zal em nooit meer vergeten. Ik balde slecht, maar maakte mooie punten in een wedstrijd.. na een mooi punt kwam ie naar me toe en zei: " Je maakt wel mooie punten, maar niet genoeg!" ... nou met de combinatie van dubieuze callen van punten was dit de eerste keer dat ik niet gezellig iets met men tegenstander ging drinken
pi_79599770
Ik vind het heerlijk om tegen dat soort figuren te spelen !

Lekker zuigen door extra veel te moonballen, slicen en dropshots te spelen .
pi_79599977
Ik wil jou echt een keer zien spelen
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_79600105
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 10:16 schreef Chriz2k het volgende:

Dropshots hou ik ook wel van. Men slice moet ik nog beter gaan trainen, want die stelt nog weinig voor... Heb nog wel 20 jaar dus dat moet lukken
pi_79601007
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 10:01 schreef Drassss het volgende:
Heb ooit 1 tegenstander gehad die haat opmerkingen en denigrerend op de baan was. Zal em nooit meer vergeten. Ik balde slecht, maar maakte mooie punten in een wedstrijd.. na een mooi punt kwam ie naar me toe en zei: " Je maakt wel mooie punten, maar niet genoeg!" ... nou met de combinatie van dubieuze callen van punten was dit de eerste keer dat ik niet gezellig iets met men tegenstander ging drinken
Eerder was ik ook net een orkaan op de baan, veel vloeken etc. maar wel niet denigrerend naar de tegenstander. Heb ik me gelukkig afgeleerd dat vloeken, probeer nu altijd in harmonie te zijn met mijn eigen lichaam en geest.
Gasten die irritant doen, lopen te kloten, valsspelen en opmerkingen gaan maken heb ik het liefst. Even een dreigementje en dan kappen ze vanzelf wel. Twee jaar geleden in een dubbel een wedstrijd stilgelegd omdat de tegenstander zich bedreigd voelde omdat ik zei dat hij zijn bek moest houden
U MAD?
pi_79601106
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 10:51 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Eerder was ik ook net een orkaan op de baan, veel vloeken etc. maar wel niet denigrerend naar de tegenstander. Heb ik me gelukkig afgeleerd dat vloeken, probeer nu altijd in harmonie te zijn met mijn eigen lichaam en geest.
Gasten die irritant doen, lopen te kloten, valsspelen en opmerkingen gaan maken heb ik het liefst. Even een dreigementje en dan kappen ze vanzelf wel. Twee jaar geleden in een dubbel een wedstrijd stilgelegd omdat de tegenstander zich bedreigd voelde omdat ik zei dat hij zijn bek moest houden
Ook ooit gehad in een dubbel. Sloegen in de 2de game 2 ballen langs de lijn net langs de netspeler. Die werd leip of kan er niet tegen ( ons nog steeds niet duidelijk ) en begon maar te dreigen dat we niet op zen bril moeten mikken en een grote bakkus open te trekken. Hebben we hem maar de pot gegeven, want de zin was meteen weg....
pi_79601174
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 10:53 schreef Drassss het volgende:

[..]

Ook ooit gehad in een dubbel. Sloegen in de 2de game 2 ballen langs de lijn net langs de netspeler. Die werd leip of kan er niet tegen ( ons nog steeds niet duidelijk ) en begon maar te dreigen dat we niet op zen bril moeten mikken en een grote bakkus open te trekken. Hebben we hem maar de pot gegeven, want de zin was meteen weg....
Nooit. Dat soort misselijke figuren gun ik die lol niet.
U MAD?
pi_79601231
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 10:55 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Nooit. Dat soort misselijke figuren gun ik die lol niet.
Tja ik normaal ook niet, maar ik heb ook geen zin in rellen met een 60+ ( maat kan daar slecht tegen dus erg dodelijk om door te spelen.... ) Kom ik niet voor op een mooie zonnige dag. Dan mag ie hem mooi hebben. Volgende keer als we hem tegenkomen gaat natuurlijk de eerste bal net naast zen neus ( en tevens toernooishit maar bij de pot zetten, anders hed het weinig nut zucht ).
pi_79601302
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 10:56 schreef Drassss het volgende:

[..]

Tja ik normaal ook niet, maar ik heb ook geen zin in rellen met een 60+ Kom ik niet voor op een mooie zonnige dag. Dan mag ie hem mooi hebben. Volgende keer als we hem tegenkomen gaat natuurlijk de eerste bal net naast zen neus
Ik wel
Wie het uitlokt kan het krijgen. Al verlies ik alle games na zo'n incident op rij. Ik zorg er wel voor dat ik alles op zijn bril mik. Dat geeft me meer voldoening dan lafjes van de baan afstappen.
Zeker tegen van die oude zeikerds.

Of van die oudjes die zeiken dat je tijdens het mixen doorslaat op de vrouw
Fuck off. Daar is het een mix voor. Als ze niet tegen mannen wil spelen moet ze maar gaan DD.
U MAD?
pi_79601345
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 10:58 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Ik wel
Wie het uitlokt kan het krijgen. Al verlies ik alle games na zo'n incident op rij. Ik zorg er wel voor dat ik alles op zijn bril mik. Dat geeft me meer voldoening als lafjes van de baan afstappen.
Zeker tegen van die oude zeikerds.

Of van die oudjes die zeiken dat je tijdens het mixen doorslaat op de vrouw
Fuck off. Daar is het een mix voor. Als ze niet tegen mannen wil spelen moet ze maar gaan DD.
Ja ik normaal ook wel. Kan me er afschuwelijk goed mee opladen, alleen heb ik een maat die 100% anders is :p dat gaat dus nooit goed hehe.

Edit: Nouja vol rammen op de vrouw vink wat ver gaan, maargoed een bal gewoon naast der proberen te rammen en die gaat " helaas " te dicht op haar moet gewoon iedereen kunnen accepteren. Als je gewoon ziet dat mensen expres vol je op gaan mikken vind ik wat anders... Wel eens potten langs de lijn gezien dat iemand vol op de ander ging smashen 2 meter van elkaar Slechte gein is dat
pi_79602407
vanmiddag voor het eerst weer op de buitenbaan helpen bij het kick-off weekend voor de jeugd. maar wat wel naar is dat ik tussendoor training heb, moet ik snel even mijn schoenen schoon maken .
competitie komt eraan en eerste wedstrijd tegen de rivaliserende club hier in Veenendaal. dus die moeten we gewoon winnen. wat overigens wel triest is dat ze altijd lager inschrijven omdat ze kampioen willen worden(3,7 in de 5de klasse gemengd zondag ). om ff op het mentale te blijven: daar ben ik niet zoon superman in. als ik goed speel en verlies, ok jammer. maar als ik verlies omdat ik slecht speel willen de verdommes er wel uitkomen.
pi_79602999
Ik word vooral boos op mezelf als ik niet lekker speel. Ook al sta ik 6-3 3-0 voor ofzo, dan nog kan ik boos worden als ik onbegrijpelijke fouten maak en voorsprongen weggeef. Ben iig wel redelijk fanatiek op de baan, maar het hangt ook van de tegenstander af. Als die fanatiek is ben ik het zelf ook meer.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_79603681
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 11:39 schreef Norrage het volgende:
Ik word vooral boos op mezelf als ik niet lekker speel. Ook al sta ik 6-3 3-0 voor ofzo, dan nog kan ik boos worden als ik onbegrijpelijke fouten maak en voorsprongen weggeef. Ben iig wel redelijk fanatiek op de baan, maar het hangt ook van de tegenstander af. Als die fanatiek is ben ik het zelf ook meer.
Eens, er zit wel een grens in het fanatiek zijn en zeker in het ergeren van je eigen fouten. Als je die grens goed weet op te zoeken zonder dat het volgende punt lijdt onder de woede van een gruwelijke misser net ervoor is alles prima Op dat vlak laten veel tegenstanders het helemaal afweten en haal je de pot nog makkelijker binnen.
pi_79603734
Ik wil ook in het lijstje
Eindejaarsrating enkel 2009 8,9999
Rating enkel 8,9999

Eindejaarsrating dubbel 2009 8,4602
Rating dubbel 8,7985
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_79604395
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 11:55 schreef Drassss het volgende:

[..]

Eens, er zit wel een grens in het fanatiek zijn en zeker in het ergeren van je eigen fouten. Als je die grens goed weet op te zoeken zonder dat het volgende punt lijdt onder de woede van een gruwelijke misser net ervoor is alles prima Op dat vlak laten veel tegenstanders het helemaal afweten en haal je de pot nog makkelijker binnen.
Dat is ook echt zooo dom. Fouten maken gebeurt nou eenmaal, maar fouten maken doordat je boos bent om eerder gemaakte fouten is gewoon dom punten verliezen. Heerlijk als een tegenstander zo kwaad is, dan hoef je niet eens winners te slaan, maar gewoon lastige ballen. Die slaat ie fout, waardoor ie alleen maar bozer en bozer op zichzelf wordt .
pi_79604484
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 12:15 schreef Bak_Beest het volgende:

[..]

Dat is ook echt zooo dom. Fouten maken gebeurt nou eenmaal, maar fouten maken doordat je boos bent om eerder gemaakte fouten is gewoon dom punten verliezen. Heerlijk als een tegenstander zo kwaad is, dan hoef je niet eens winners te slaan, maar gewoon lastige ballen. Die slaat ie fout, waardoor ie alleen maar bozer en bozer op zichzelf wordt .
Jep kan ik heel erg van genieten en ga ik alleen maar smerige ballen geven hehe.
pi_79604972
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 10:16 schreef Chriz2k het volgende:

Moonballen is echt geniaal Wij speelden vorig jaar in de competitie en het maatje van mij speelde tegen een gast die 3 was (hij zelfs was 5) en door alleen maar te moonballen rekte hij het nog tot 4-6 derde set, helaas wel verloren. Maar die gast werd er he-le-maal gek van
  vrijdag 26 maart 2010 @ 12:40:13 #76
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_79605317
Moonballen zijn zo anti-tennis
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_79605323
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 12:28 schreef TheArt het volgende:

[..]

Moonballen is echt geniaal Wij speelden vorig jaar in de competitie en het maatje van mij speelde tegen een gast die 3 was (hij zelfs was 5) en door alleen maar te moonballen rekte hij het nog tot 4-6 derde set, helaas wel verloren. Maar die gast werd er he-le-maal gek van
Een gast van ons heren 1 team was daar koning in. Hij is verdediger pur sang, een muur, en alles hoog topspin terug. Hij bezit ook nog eens een dosis snelheid, ziedaar de ultieme mentale spelbreker. Hij was 4 door alleen maar dit spel toe te passen. Schitterend om te zien altijd hoe de tegenstander steeds meer breekt bij het spelen tegen hem. Ik heb toen een keer een partij gezien waarbij een 3 tegen hem zo gek werd, dat ie tussen de punten door ineens oorverdovend ging schreeuwen . Maar ook gewoon bij het wisselen, terwijl ie op het bankje zat . Iedereen op het terras keek elkaar echt aan zo van, wat gebeurt hier ineens. Sindsdien noemden we die gast 'de grunt' .
pi_79605454
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 11:56 schreef TheVulture het volgende:
Ik wil ook in het lijstje
Eindejaarsrating enkel 2009 8,9999
Rating enkel 8,9999

Eindejaarsrating dubbel 2009 8,4602
Rating dubbel 8,7985
Speel je nooit enkel?
U MAD?
pi_79605591
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 12:40 schreef Bak_Beest het volgende:

[..]

Een gast van ons heren 1 team was daar koning in. Hij is verdediger pur sang, een muur, en alles hoog topspin terug. Hij bezit ook nog eens een dosis snelheid, ziedaar de ultieme mentale spelbreker. Hij was 4 door alleen maar dit spel toe te passen. Schitterend om te zien altijd hoe de tegenstander steeds meer breekt bij het spelen tegen hem. Ik heb toen een keer een partij gezien waarbij een 3 tegen hem zo gek werd, dat ie tussen de punten door ineens oorverdovend ging schreeuwen . Maar ook gewoon bij het wisselen, terwijl ie op het bankje zat . Iedereen op het terras keek elkaar echt aan zo van, wat gebeurt hier ineens. Sindsdien noemden we die gast 'de grunt' .
Ik speel gewoon alles door elkaar heen. Servicevolley, moonballen, ineens super door slaan, dan weer dropshots...Als ik wedstrijden verlies is het vaak omdat ik het niet genoeg afwissel. Kortom: tegenstanders worden ook gek van mij maar soms is het wel naar als je gedomineerd wordt. Dan kan ik alleen de bal gaan terugbrengen en zo
pi_79606541
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 12:44 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Speel je nooit enkel?
Afgelopen jaar niet... daar ga ik me nu weer aan wagen
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_79613676
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 12:40 schreef Bak_Beest het volgende:

[..]

Grappig om te lezen hoe erg mensen zich kunnen ergeren aan zoiets. Een teamgenoot van mij die word juist een stuk beter als ze boos is. Dus als ze achter staat en ze word geirriteerd, zijn wij wel even zo aardig om dat laatste zetje te geven
  vrijdag 26 maart 2010 @ 23:58:18 #82
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_79632292
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 23:26 schreef InTrePidIvity het volgende:

[..]

Ik heb ooit eens tegen een gast gespeeld die gewoon bijna elke wedstrijd een racket stuk scheen te slaan (nee geen snaar, een racket)
Ik was echt een jaartje of 14 ofzo. Waren we aan het dubbelen tegen 2 gasten die iets ouder waren dan wij. Iets van 18 denk ik.
Die ene gast echt fuckin agressief tegen zichzelf als het niet goed ging. Wij wonnen uiteindelijk die partij omdat hij zich helemaal uit zijn spel liet halen. Wat ik toen zag geloofde ik eerst niet eens.
We gaan van de baan, hij loopt naar de parkeerplaats, legt zijn racket half op de stoep en half op de straat en breekt hem zo in 2en door er op te gaan staan. Hoe ziek is dat.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  vrijdag 26 maart 2010 @ 23:58:41 #83
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_79632309
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 10:53 schreef Drassss het volgende:

[..]

Dan moet je gewoon niet meer op zijn bril mikken, maar hem op zijn bril raken
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
  zaterdag 27 maart 2010 @ 00:04:47 #84
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_79632524
Als ik achter sta en ik speel slecht irriteer ik me. Als ik slecht speel en ik sta voor dan denk ik maar bij mezelf "blijkbaar is het goed genoeg".
Goed spelen en verliezen is niet zo erg, hoewel ik er dan wel van baal als ik een bal fout sla aangezien ik weet dat ik alles moet maken en dat dus niet doe.

Ik heb wel een keer gewonnen van een ventje dat alleen maar moonballs kon slaan.
De eerste set pakte ik toen nog makkelijk 6-2. Maar na een tijdje word je moe en dan wordt het lastig om er doorheen te slaan. Dus toen kwam ik met 1-4 achter. Vet geirriteerd natuurlijk, omdat het met mij niet meer ging en hij eigenlijk helemaal niet kon tennissen.
Dus toen ben ik op zijn service een keer chip and charge gaan spelen. Won ik die game heel gemakkeljik. Elke bal sloeg hij fout als ik naar het net kwam.
Toen service volley gaan spelen, game daarna weer bij elke bal oplopen, etc. Uiteindelijk de set met 7-6 nog gewonnen en dus ook de partij gewonnen

Was echt zo'n heel fout mannetje dat 4 keer in de week trainde, maar nooit wat zou worden. Ondertussen wel 3/4 broek en mouwloos shirt en uiteraard hoofdband, allemaal van Nike. Nu de quizvraag op wie wil hij lijken?
pi_79639642
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 23:58 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ik heb ooit eens tegen een gast gespeeld die gewoon bijna elke wedstrijd een racket stuk scheen te slaan (nee geen snaar, een racket)
Ik was echt een jaartje of 14 ofzo. Waren we aan het dubbelen tegen 2 gasten die iets ouder waren dan wij. Iets van 18 denk ik.
Die ene gast echt fuckin agressief tegen zichzelf als het niet goed ging. Wij wonnen uiteindelijk die partij omdat hij zich helemaal uit zijn spel liet halen. Wat ik toen zag geloofde ik eerst niet eens.
We gaan van de baan, hij loopt naar de parkeerplaats, legt zijn racket half op de stoep en half op de straat en breekt hem zo in 2en door er op te gaan staan. Hoe ziek is dat.
Dat is ziek en zielig tegelijk, die gast heeft duidelijk problemen buiten het tennis om.

Ik heb in mijn hele leven volgens mij een stuk of 3 rackets stukgegooid, waaronder een keer op de laatste competitiedag, toen ik 5 matchpoints miste terwijl we kampioen konden worden, maar daar kan iedereen wel begrip voor opbrengen denk ik zo .
  zaterdag 27 maart 2010 @ 12:22:23 #86
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_79640352
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 11:54 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

Dat is ziek en zielig tegelijk, die gast heeft duidelijk problemen buiten het tennis om.

Ik heb in mijn hele leven volgens mij een stuk of 3 rackets stukgegooid, waaronder een keer op de laatste competitiedag, toen ik 5 matchpoints miste terwijl we kampioen konden worden, maar daar kan iedereen wel begrip voor opbrengen denk ik zo .
3 rackets voor het missen van 5 matchpoints of 1tje en de anderen een andere keer?

Ik heber vroeger ook wel eens stuk gegooid. Toen was ik nog wel een stuk jonger.
Tenminste, door boosheid.

Vorig jaar nog een stuk geslagen. Ik probeerde een bal te halen en kwam zo tegen het hek te staan, sla ik tegen het hek terwijl ik de bal wil slaan. Klein scheurtje in het frame, maar goed op zich niet zo erg. Alles werkte nog. Dus ik gebruikte hem toen alleen nog in uiterste nood (ik heb 3 rackets dus...) en voor training geven. Wat doe ik, sla ik vol gas met me racket tegen me les geef karretje aan. Tja toen was hij wel stuk

ik heb toen nog wel het hele seizoen met dat racket les gegeven. Balletjes aanspelen ging nog prima.
  zaterdag 27 maart 2010 @ 12:24:59 #87
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_79640424
Ik wil op zich wel een paar nieuwe racketjes, maar ik heb absoluut geen geld voor een paar nieuwe.
pi_79640431
Ik heb nog nooit een racket kapot geslagen, maar ik gooi wel eens mijn racket rustig op de grond. En als je dat maar vaak genoeg doet gaat ie op een gegeven moment een klein beetje kapot
pi_79650879
Zo weer 2 potten gebald 1 om 1.. En we staan op 4/13 qua winst dit seizoen hehe.
pi_79650912
Racket op de grond gooien is echt wel het laatste wat ik zou doen. Ik zeg wel regelmatig 'sjonge jonge jonge, wat ben jij aan het klooien' of iets in die trend.

Vandaag weer getraind, maar ging niet lekker. Het was de laatste keer binnen, maar aangezien ik door werk op zaterdag nooit om 11.00 uur kan trainen (in de eerste selectiegroep, waar ook mijn teamgenoten in trainen), ga ik altijd een groep later (maar op 2 mensen na zijn dat jongens en meisjes van een jaar of 14 tot 16). Daar heb ik dus geen donder aan en ik word er alleen maar lui van Ik ga dan altijd kansloos lopen klooien, omdat als we puntjes aan het spelen ben, ik net zo goed met links kan gaan spelen. Heb vanmiddag eindelijk maar eens besloten dat ik dan maar helemaal niet train op zaterdag als ik die andere groep niet haal
pi_79668091
Ik heb ook nog nooit een racket kapot gegooid, tot vorig jaar . Gewoon met een oefenpartijtje, ik zat op het bankje en stuiter mijn racket op de grond met de grip omhoog zodat ik hem weer kon pakken, alleen ging dat ineens gepaard met een grote krak . Ik snapte er niks van, ik was er zelf net zo kapot van als dat mijn racket was . Sindsdien heb ik me voorgenomen om nooit meer zo om te gaan met mijn racket.
pi_79675392
5/14 winst .. stukje voor stukje.. Kwart finale dinsdag!
pi_79678537
quote:
Op zondag 28 maart 2010 17:47 schreef Drassss het volgende:
5/14 winst .. stukje voor stukje.. Kwart finale dinsdag!
Dat er in jouw omgeving al zoveel wedstrijden zijn, hier kun je blij zijn als de baan van je club al open is...
pi_79679303
quote:
Op zondag 28 maart 2010 19:34 schreef senswal het volgende:

[..]

Dat er in jouw omgeving al zoveel wedstrijden zijn, hier kun je blij zijn als de baan van je club al open is...
Brabant/Limburg de gekste he Beetje zoeken ze zijn er wel. Heb nu ook een boekje ergens gekregen dat ik alle toernooien van regio Brabant en noord limburg heb. Dus de zomer maar eens vol gaan plannen
pi_79680008
quote:
Op zondag 28 maart 2010 19:53 schreef Drassss het volgende:

[..]

Brabant/Limburg de gekste he Beetje zoeken ze zijn er wel. Heb nu ook een boekje ergens gekregen dat ik alle toernooien van regio Brabant en noord limburg heb. Dus de zomer maar eens vol gaan plannen
Nee dat meen je niet?
Ik woon ook in Limburg, maar Noord/Midden is tog echt nog niks te doen.
Waar vind je die toernooien dan?
toernooi.nl?
pi_79680096
quote:
Op zondag 28 maart 2010 20:08 schreef senswal het volgende:

[..]

Nee dat meen je niet?
toernooi.nl?
Ja toernooi.nl. De meeste staan er voor de zomer nog niet op, maar dat komt ergens in april wel. In het boekje wat ik heb staan ze iig wel allemaal op dit gehele jaar.

Toevallig had ik er 1 in Afferden een week 4 geleden
pi_79680590
Dat zal dan wel de Offere Open zijn geweest of niet?
Ja en het nadeel daarvan is dat je nog niet echt kunt plannen,
omdat je bij sommige als je nog geen speeldata weet zo'n 1 a 2 weken beschikbaar moet kunnen zijn...
pi_79681422
quote:
Op zondag 28 maart 2010 20:19 schreef senswal het volgende:
Dat zal dan wel de Offere Open zijn geweest of niet?
Ja en het nadeel daarvan is dat je nog niet echt kunt plannen,
omdat je bij sommige als je nog geen speeldata weet zo'n 1 a 2 weken beschikbaar moet kunnen zijn...
Klopt Offere Open.

Ja goed ik kan wel enigsinds plannen wanneer ik kan ja de nee. Heeft zen voordelen nog student te zijn.
pi_79686446
quote:
Op zondag 28 maart 2010 20:08 schreef senswal het volgende:

[..]

Nee dat meen je niet?
toernooi.nl?
Hier ook midden Limburg en is niks te doen...
Waar woon je ergens dan?
U MAD?
  zondag 28 maart 2010 @ 21:56:37 #100
271872 Drassss
Oklahoma!
pi_79686926
Klopt, vooral regio Eindhoven / Tilburg / Den Bosch zijn al veel toernooien en natuurlijk gaan dat helemaal los begin mei. Limburg is eigenlijk vrij weinig te doen ( ook in de zomer valt het " wat "tegen moet ik zeggen ).

Maargoed competitie bijna! Ballen zijn al binnen dus we kunnen bijna.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')