Boh boh zal een kraker wordenquote:Op donderdag 1 april 2010 14:59 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik wacht lekker met mijn eerste officiele wedstrijd(en) tot onze eerste potje in de competitie.
Vriezenveen-uit, altijd lastig
Neem je poncho maar mee danquote:Op donderdag 1 april 2010 15:09 schreef Bak_Beest het volgende:
Ik ga zaterdag voor het eerst weer op het gravel, moet het dit weekend wel droog blijven.
Potje nummer 19quote:Op donderdag 1 april 2010 13:55 schreef Drassss het volgende:
Nou helaas uitgeschakeld in de 7.. vanavond nog potje nummer 19 in de 6 tegen 5,2s.. Gaat hem niet worden gok ik
Ik heb het ook één keer, ook nog eens de verste tegenstanderquote:
waar moet je heen dan? Een of ander park met tekort aan banen?quote:
Vorig seizoen moesten we constant half 10 aanwezig zijn, zoals ook bij ons op de club. Maar nu twee keer half 9quote:Op donderdag 1 april 2010 22:50 schreef Norrage het volgende:
[..]
waar moet je heen dan? Een of ander park met tekort aan banen?
(bij ons moet de tegenstander er ook altijd om 8.30 zijn)
Bende gek. Lekker tikken, ben nog jong en de hele tijd op de bank liggen is ook slecht voor jequote:Op donderdag 1 april 2010 22:23 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Potje nummer 19
Jij moet in April het tennis toch wel kotsbeu zijn...
Nooit last van overbelasting?
Ik heb er ook al 12 ofzo gespeeld (alle gewonnnen gehehehehequote:Op donderdag 1 april 2010 23:33 schreef Drassss het volgende:
[..]
Bende gek. Lekker tikken, ben nog jong en de hele tijd op de bank liggen is ook slecht voor je
BoWa is bejaard!11quote:Op donderdag 1 april 2010 22:23 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Potje nummer 19
Whaha, denk je lekker in het weekend te kunnen uitslapen, moet je alsnog om half 8 je nest uitquote:
+quote:Op donderdag 1 april 2010 22:23 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Potje nummer 19
=quote:
quote:
Plus dat het lekker weer volgend weekend gaat worden!quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:14 schreef Norrage het volgende:
Oeh nog een weekje! En morgen begint het bij ons voor de zaterdagteams al
werd tijd, midden april en pas een paar keer in me t-shirt kunnen tennissenquote:Op vrijdag 2 april 2010 12:40 schreef Drassss het volgende:
[..]
Plus dat het lekker weer volgend weekend gaat worden!
Vertel mij wat... het is nog niet veel geweest dit jaar. Mensen zelfs gezien met handschoenen aan op de baanquote:Op vrijdag 2 april 2010 13:30 schreef Salamando het volgende:
[..]
werd tijd, midden april en pas een paar keer in me t-shirt kunnen tennissen
quote:
Lang leve kunstgrasquote:Op vrijdag 2 april 2010 17:20 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
26 is dat bejaard?
Godverdomme, de banen liggen hier nog steeds niet
Over een week begint de vrijdagcompetitie en ik zie alleen nog maar lava.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |