Maar een punt van waarheid hij heeft.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:47 schreef Flammie het volgende:
Het zit Unclescorp wel erg diep zo lijkt het
Welk punt, o wijze Yoda ?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:52 schreef Bastard het volgende:
[..]
Maar een punt van waarheid hij heeft.
Mijn complimenten voor deze mooi lopende zin, Bastardquote:
Het is gewoon een typische zeurpiet die zelf nog 0.0 bijdrage geleverd heeft behalve als er wat te zeuren valt. Waar blijven al die epische unclescorp topics? Waar blijven al die paranormale posts?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:52 schreef Bastard het volgende:
[..]
Maar een punt van waarheid hij heeft.
Dan zit je er wel een beetje naast, de huidige sfeer en modus operandi binnen TRU is voor hem genoeg reden om niet meer actief mee te doen binnen TRU en daar heeft hij gewoon een punt in. Wat betreft in de geest van TRU heeft hij meer bijgedragen dan mening user hier tegenwoordig. Maar dat was voor jouw tijd.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:58 schreef Flammie het volgende:
[..]
Het is gewoon een typische zeurpiet die zelf nog 0.0 bijdrage geleverd heeft behalve als er wat te zeuren valt. Waar blijven al die epische unclescorp topics? Waar blijven al die paranormale posts?
In plaats van te zeuren kan hij eens PROBEREN het goede voorbeeld te geven door zelf eens wat leuke topics aan te maken. Hij kan mij in ieder geval niet verwijten dat ik niks bijdraag want ik heb ZAT goede threads gemaakt en posts. Hij niks. noppa nada. Maar zodra er wat te zeuren valt zie ik zijn naam -irritant genoeg- TELKENS MAAR weer opduiken.
Daar heb je wat aan ja
En als DAT geen punt is weet ik het ook niet meer...
Ja alleen voor believers blijkbaarquote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:15 schreef _Led_ het volgende:
Dus topics onderzeiken wordt gezien als "niet actief meedoen" - da's iets om te onthouden
Dat is dan haar probleem, ik vind het juist leuk, leerzaam, en gezellig in TRUquote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:58 schreef jogy het volgende:
Dan zit je er wel een beetje naast, de huidige sfeer en modus operandi binnen TRU is voor hem genoeg reden om niet meer actief mee te doen binnen TRU en daar heeft hij gewoon een punt in.
Sommige mensen zijn het niet eens met of blij met het feit dat TRU meer op een Randi adepten forum lijktquote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:22 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Dat is dan haar probleem, ik vind het juist leuk, leerzaam, en gezellig in TRU, maar als zij het hier niet leuk vindt, dan moet ze ook niet alleen maar af en toe komen om te zeuren vind ik
.
Mijn complimenten voor je post en al je smilies jogyquote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:20 schreef jogy het volgende:
Sommige mensen zijn het niet eens met of blij met het feit dat TRU meer op een Randi adepten forum lijkt. Nu is het natuurlijk wel dat de users het forum vorm geven
maar dat maakt het niet minder jammer
dat er vroeger veel openhartiger gediscussïeerd kon worden
over daadwerkelijk TRU gerelateerde zaken
zonder dat er een paar pseudo sceptici
langskwamen om de boel te verstoren
. (in hun ogen natuurlijk
![]()
) Het is een natuurlijk iets, zeker op FOK
met zijn massieve userbase
.
Volgens mij posten er op het TRU-forum nog steeds meer 'believers' dan 'non-believers' en ik neem aan dat jij met 'verstoorde balans' bedoelt dat er meer 'non-believers' dan 'believers' postenquote:Het blijft vervelend om te zien dat de balans in TRUverstoord is op het moment
. maar ach, komt wel goed
![]()
![]()
.
Uiteraard, gewoon blijven zaaien, eventueel ontspruit er wel ergens een plantje en komt het helemaal goed, ondertussen gewoon met open kraan blijven dweilen, de tsunami aan onontkenbaarheid is zich al aan het opbouwen totdat zelfs Randi huilend in een hoekje gaat zitten knagen aan zijn polsen en al zijn adepten stuurloos en radeloos door de straten strompelen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:28 schreef Bastard het volgende:
Gewoon volhouden Jogy, meer kunnen we niet doen
Het is geen dromen, het is een weten diep in mijn ziel. Och, de Hosanna gevoelens die ik erbij krijg als ik eraan denk.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:35 schreef Flammie het volgende:
Wat een leuke dromenZucht.... als dat nou toch eens echt zou gebeuren zeg
Maar tot die tijd vind je het fantastisch om gebruik te maken van alle schitterende gevolgen van de wetenschap - internet, auto, trein, gps - maar wil je op een bepaald vlak opeens doen alsof die wetenschap achterlijk is - je schakelt logica gewoon even uit wanneer het niet strookt met je fantasiewereldquote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:31 schreef jogy het volgende:
[..]
Uiteraard, gewoon blijven zaaien, eventueel ontspruit er wel ergens een plantje en komt het helemaal goed, ondertussen gewoon met open kraan blijven dweilen, de tsunami aan onontkenbaarheid is zich al aan het opbouwen totdat zelfs Randi huilend in een hoekje gaat zitten knagen aan zijn polsen en al zijn adepten stuurloos en radeloos door de straten strompelen.
Een typische zeurpiet ? Zo een zoals jullie er op den duur nog al weggepest hebben bedoel je ?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:58 schreef Flammie het volgende:
Het is gewoon een typische zeurpiet die zelf nog 0.0 bijdrage geleverd heeft behalve als er wat te zeuren valt. Waar blijven al die epische unclescorp topics? Waar blijven al die paranormale posts?
In plaats van te zeuren kan hij eens PROBEREN het goede voorbeeld te geven door zelf eens wat leuke topics aan te maken. Hij kan mij in ieder geval niet verwijten dat ik niks bijdraag want ik heb ZAT goede threads gemaakt en posts. Hij niks. noppa nada. Maar zodra er wat te zeuren valt zie ik zijn naam -irritant genoeg- TELKENS MAAR weer opduiken.
Daar heb je wat aan ja
En als DAT geen punt is weet ik het ook niet meer...
Mooi verwoord voor iemand die zelf meer wegheeft van een zwart gat dat alle positivisme van anderen opslokt.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:03 schreef _Led_ het volgende:
Die gast heeft een aura zo zwart dat licht er omheen afbuigt.
Goed laat ons dat zo maar houden. En als je dan ineens vindt dat wat Flammie zegt wel klopt, baseer je je mening over iets/iemand waar je zelf niets van afweet op hetgeen Flammie zegt, eigenlijk hetgeen je in andere topics constant anderen verwijt.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:22 schreef JoepiePoepie het volgende:
Ik 'ken' die hele Unclescorp eigenlijk niet, want ik zie haar zelden posten, dus wat Flammie schrijft klopt wel denk ik. Het enige wat ik weet is dat zij zeker 2 keer een post heeft geplaatst richting mij (en als reactie op mij) die bol stonden van de vuige insinuaties
![]()
, waardoor ik echt dacht van 'weer zo iemand'
.
Grappig die reactie heb ik ook bij jullie ... als je ergens Flammie, Led, Michielos of Joepiepoep ziet staan, weet je ook al wat je mag verwachten.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:16 schreef Flammie het volgende:
Je bent bezig in een thread... kijkt je active topic lijst na en ziet UNCLESCORP. je klikt en je weet het al.. en ja hoor..weer geklaag, gezeur en offtopic gehuil
Erg waardevol ja.. ik zou zeggen; doe er eens wat aan...
Bij deze zijn juliie 4 dan de meest niet-actieve users van TRUquote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:15 schreef _Led_ het volgende:
Dus topics onderzeiken wordt gezien als "niet actief meedoen" - da's iets om te onthouden
Ik post liever niks dan me te verlagen tot jullie niveau. Ik lees wel nog regelmatig mee en af en toe wordt jullie gejank gelach, gezeur gespot en gezanik belachelijkmakerij me teveel en post ik idd een zeurpost. Gewoon wegens het feit dat ik me erger hoe jullie dit forum naar de kloten doen. TRU wordt gewoon een alias van ONZ.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:12 schreef Flammie het volgende:
Ik baseer mijn mening op basis van posts die ik van hem lees en die zijn 3x niks. (nog slechtere kwaliteit dan trollposts) of wil je zeggen dat hij iets bijdraagt met zijn gejank, gezeur en gezanik. Niet meer actief meeposten is wat anders dan telkens lopen te huilen. Alsof DAAR iemand wel op zit te wachten![]()
Ik zou zeggen; maak eens wat threadsHoe makkelijk kan het zijn...
Zelfs ik kan het
Punt mag duidelijk zijn
Natuurlijk niet gekkie, ik vind dat de wetenschap heel veel goeds heeft gedaan ookal is het op het moment nog een beetje blind voor de andere kant van de realiteit en ik ben er 100% zeker van dat alles wat nu nog als paranormaal gezien wordt op een dag verklaard is als werkend (ook hoe het het werkt) en niet als misplaatste hersenscheet of wat dan ook. We komen er wel, we hebben nu de Dogmatische religie als leidraad gehad die de wetenschap onderdrukte en misbruikte voor weet ik wat voor ellende, daarna is de wetenschap teruggekomen en is de balans de hele andere kant opgeschoten maar op een gegeven moment komt het elastiekje wel tot rust in het midden en gaan we dogma- en pretentieloos door het leven.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:08 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Maar tot die tijd vind je het fantastisch om gebruik te maken van alle schitterende gevolgen van de wetenschap - internet, auto, trein, gps - maar wil je op een bepaald vlak opeens doen alsof die wetenschap achterlijk is - je schakelt logica gewoon even uit wanneer het niet strookt met je fantasiewereld
quote:
En zonder mensen die geld verdienen door letters te stotterenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:14 schreef jogy het volgende:
[..]
Natuurlijk niet gekkie, ik vind dat de wetenschap heel veel goeds heeft gedaan ookal is het op het moment nog een beetje blind voor de andere kant van de realiteit en ik ben er 100% zeker van dat alles wat nu nog als paranormaal gezien wordt op een dag verklaard is als werkend (ook hoe het het werkt) en niet als misplaatste hersenscheet of wat dan ook. We komen er wel, we hebben nu de Dogmatische religie als leidraad gehad die de wetenschap onderdrukte en misbruikte voor weet ik wat voor ellende, daarna is de wetenschap teruggekomen en is de balans de hele andere kant opgeschoten maar op een gegeven moment komt het elastiekje wel tot rust in het midden en gaan we dogma- en pretentieloos door het leven.
'Het clubje van 4' probeert juist serieus te kijken naar onzindingen:quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:10 schreef UncleScorp het volgende:
Ik post liever niks dan me te verlagen tot jullie niveau. Ik lees wel nog regelmatig mee en af en toe wordt jullie gejank gelach, gezeur gespot en gezanik belachelijkmakerij me teveel en post ik idd een zeurpost. Gewoon wegens het feit dat ik me erger hoe jullie dit forum naar de kloten doen. TRU wordt gewoon een alias van ONZ.
dus nu neem je ons kwalijk dat Bastard even niet meedoet bij jullie ?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:22 schreef jogy het volgende:
Dit is dus wel jullie modus operandi, iemand die commentaar heeft op jullie manier van posten en gedrag gezellig met z'n vieren afzeiken. Dat jullie het zelf nog niet eens door hebben maakt het alleen maar treuriger.
Hij heeft zijn eigen redenen om niet al te veel meer te posten binnen TRU en jullie bewijzen regelmatig zijn gelijk. De sfeer is niet meer wat het was binnen TRU en daar doe je nou eenmaal weinig aan behalve dan iedereen bannen van TRU die niet in één of ander vaag beeld past van hoe TRU behoort te zijn in de ogen van bepaalde mensen, echter schiet dat zijn doel kilometers voorbij en is dat niet de bedoeling van FOK in zijn geheel.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:23 schreef Flammie het volgende:
En ik heb commentaar op zijn manier van posten. Ik heb geen controle over wat de rest doet maar ik word wel spuugziek van die eeuwige klager die niks bij wil dragen maar wel lekker wil zeuren
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:22 schreef jogy het volgende:
Dit is dus wel jullie modus operandi, iemand die commentaar heeft op jullie manier van posten en gedrag gezellig met z'n vieren afzeiken. Dat jullie het zelf nog niet eens door hebben maakt het alleen maar treuriger.
Deze reacties tegen HEM maakt hij zelf door zijn eigen kut offtopic geblaat. Helaas. Mensen willen ontopic een inhoudelijke discussie houden en als meneer dan denkt daar telkens met zijn grote kwebbel tussen te komen, zelf 0.0 bijdrage heeft dan kunnen mensen zich daarom ergeren. Net zoals er weer partij getrokken word zoals gewoonlijk. Allemaal goedpratertjes.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:28 schreef jogy het volgende:
[..]
Hij heeft zijn eigen redenen om niet al te veel meer te posten binnen TRU en jullie bewijzen regelmatig zijn gelijk. De sfeer is niet meer wat het was binnen TRU en daar doe je nou eenmaal weinig aan behalve dan iedereen bannen van TRU die niet in één of ander vaag beeld past van hoe TRU behoort te zijn in de ogen van bepaalde mensen, echter schiet dat zijn doel kilometers voorbij en is dat niet de bedoeling van FOK in zijn geheel.
Daar denken andere mensen anders over. Het feit is dat Unclescorp niks doet behalve zeuren. Als ik vanaf nu op alles zou gaan zeuren omdat ik mijn "reden" heb zou je dat pikken?quote:Dat het wel mogelijk was om binnen TRU interessante mensen te krijgen bewijzen de topics van een aantal jaar terug wel en ja, sinds dat er een groepje bewijsroepers het hebben overgenomen is het een stuk minder geworden, de meeste 'interessante en leuke' topics van bijvoorbeeld jou zijn helemaal niet zo leuk of interessant.
Of zelf een forum beginnen waar alleen mensen die meegaan in jouw mening mogen postenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:35 schreef Flammie het volgende:
Als je niet tegen een andere mening kunt moet je iets anders zoeken dan een forum.
Of echt een keer met iets paranormaals komenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:39 schreef Flammie het volgende:
Of die ene regel in je OP maken en eens zelf een topic bijdragen zodat je laat zien het goede voorbeeld te willen geven.
Alles behalve telkens maar zeuren want daar zit niemand op te wachten
Ik ben eigenlijk wel benieuwd wie 'wij' dan weggepest zouden hebbenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:10 schreef UncleScorp het volgende:
Een typische zeurpiet ? Zo een zoals jullie er op den duur nog al weggepest hebben bedoel je ?
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:46 schreef Spellmeista het volgende:
echt bergen sneeuw hier..ik geef het op
Kijk mooi voorbeeldje meteen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:55 schreef Flammie het volgende:
Misschien moet de ring wel opgeladen worden of iets dergelijks inderdaad...
En niet zo lang geleden had Spellmeista het nog over het doodrijden van _Led_... Wat een humor zegquote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:10 schreef Bastard het volgende:
Nogmaals, een grapje tot daar aan toe, maar ik lees al in een aantal topics diverse toespelingen over die opmerking van spelmeista.
Dit wil ik even onderstrepen. Kan er verder weinig aan toevoegen, anders dan dat ik graag zou zien dat die ouderwetse kwaliteit waar je het over hebt terugkeert.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:28 schreef jogy het volgende:
[..]
Hij heeft zijn eigen redenen om niet al te veel meer te posten binnen TRU en jullie bewijzen regelmatig zijn gelijk. De sfeer is niet meer wat het was binnen TRU en daar doe je nou eenmaal weinig aan behalve dan iedereen bannen van TRU die niet in één of ander vaag beeld past van hoe TRU behoort te zijn in de ogen van bepaalde mensen, echter schiet dat zijn doel kilometers voorbij en is dat niet de bedoeling van FOK in zijn geheel.
Dat het wel mogelijk was om binnen TRU interessante mensen te krijgen bewijzen de topics van een aantal jaar terug wel en ja, sinds dat er een groepje bewijsroepers het hebben overgenomen is het een stuk minder geworden, de meeste 'interessante en leuke' topics van bijvoorbeeld jou zijn helemaal niet zo leuk of interessant.
Nee want dan mag het wel. Ik vind het goed. ga wat anders doen. Telkens die 2 matenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:01 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
En niet zo lang geleden had Spellmeista het nog over het doodrijden van _Led_... Wat een humor zeg. Als iemand zulke 'grapjes' maakt, dan mogen er ook grapjes gemaakt worden over die cockring van hem.
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:23 schreef Michielos het volgende:
En als jullie mij willen excuseren, maar dit is geen discussie waar ik graag deel van wil uitmaken
Luister die opmerking was zowiezo cynisch bedoeld! Dat jij hem "anders" opvat is niet mijn probleem. Ik heb daarna ook gelijk gezegd, en dat zeg je er dan niet bij dat ik dat niet zou doen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:01 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
En niet zo lang geleden had Spellmeista het nog over het doodrijden van _Led_... Wat een humor zeg. Als iemand zulke 'grapjes' maakt, dan mogen er ook grapjes gemaakt worden over die cockring van hem.
Proost dan maar en een fijne avondquote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:39 schreef Flammie het volgende:
[..]
Ik zit ook aan het bier en moet zeggen... Ik ben weer rustig.![]()
![]()
srr
Inderdaad, ik ben het ook niet altijd eens met de manier waarop hier gediscussieerd wordt. Maar is dit forumgedeelte allleen interessant voor twee partijen: believers en non-believers? Maar er is ook de partij die erg geïnteresseerd is in paranormale fenomenen. Die denkt: goh, wat zijn dat allemaal voor wonderlijke zaken. Telekinese, praten met doden, levitatie, toekomstdromen etc. En die vragen heeft: hoe kan dat toch allemaal, wat zit daar achter, wat is er van waar etc.? En die wél ontvankelijk is voor logica en geldige argumenten.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:20 schreef jogy het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn het niet eens met of blij met het feit dat TRU meer op een Randi adepten forum lijkt. Nu is het natuurlijk wel dat de users het forum vorm geven
maar dat maakt het niet minder jammer
dat er vroeger veel openhartiger gediscussïeerd kon worden
over daadwerkelijk TRU gerelateerde zaken
zonder dat er een paar pseudo sceptici
langskwamen om de boel te verstoren
. (in hun ogen natuurlijk
![]()
) Het is een natuurlijk iets, zeker op FOK
met zijn massieve userbase
.
Het blijft vervelend om te zien dat de balans in TRUverstoord is op het moment
. maar ach, komt wel goed
![]()
![]()
.
Alcohol maakt dus meer goed dan je lief isquote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:39 schreef Flammie het volgende:
![]()
srr
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:39 schreef Flammie het volgende:
[..]
![]()
srr
Dat is gedeeltelijk ook hoe ik het zie, dit forum is bedoeld als springplank voor de interesse en ik streef ook in mijn posts om de nieuwsgierigheid te prikkelen van de stille meerderheid die hier lurkt, daar is TRU uitermate geschikt voor, niet voor de diepte want die wordt hier tegenwordig moeilijk bereikt helaas. Als de stille meerderheid maar inziet dat de antwoorden van de Randi-adepten niet het eindpunt zijn en zelf naar PEAR of andere zaken gaan kijken dan gaat er een wereld voor hun open. Voor mij is de wetenschappelijke kant van TRU het meest belangrijkst want ik ben er met hart en ziel van overtuigd dat alle toch nu toe onverklaarbare zaken op een gegeven moment verklaarbaar worden op een manier dat veel mensen niet verwachtren op het moment, waar ik dus mee bedoel dat het daadwerkelijk kan en geen fantasie is. Persoonlijk heb ik genoeg zaken meegemaakt die het voor mij persoonlijk erg aannemelijk maken dat hetgeen wat nu als paranormaal gezien wordt gewoon natuurlijk is want ik ben niets meer of minder dan mijn medemens dus iedereen zou het kunnen ervaren. De accpetatie is de sleutel want jij bent degene die het wel of niet toelaat in je leven, bewust of onbewust.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:53 schreef ACJazzz het volgende:
[..]
Inderdaad, ik ben het ook niet altijd eens met de manier waarop hier gediscussieerd wordt. Maar is dit forumgedeelte allleen interessant voor twee partijen: believers en non-believers? Maar er is ook de partij die erg geïnteresseerd is in paranormale fenomenen. Die denkt: goh, wat zijn dat allemaal voor wonderlijke zaken. Telekinese, praten met doden, levitatie, toekomstdromen etc. En die vragen heeft: hoe kan dat toch allemaal, wat zit daar achter, wat is er van waar etc.? En die wél ontvankelijk is voor logica en geldige argumenten.
Ik kan zeggen dat ik hier veel geleerd heb. Ik heb veel antwoorden hier gevonden op vragen die ik had. Ik ben de partij die haarfijn kan uitleggen waarom sommige dingen niet kunnen of niet waar zijn dankbaar voor hun uitleg. Maar het is inderdaad jammer dat sommigen hier flink over de schreef gaan. Dat heeft het logische argument niet nodig. Dat heeft zijn eigen waarde.
Ik vind dat er meer mensen zijn dan Randi die als een autoriteit gezien kunnen worden. en ja, ook van serieuse mensen komt er kritiek op Randi, niet enkel van de zelfbeoemde maar ontmaskerde paragnosten, ook JREF doet aan misleiding en zwartmakerij op experimenten die ze eventueel niet kunnen winnen, jammer maar helaas.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:57 schreef Flammie het volgende:
Wil je nu zeggen dat je door die boekjes en internet "bronnen" verder bent dan Randi en zijn 60+ jaar onderzoek of vergis ik me?
Ik vind dat nogal een statement tbhniet fout bedoelt ofzo.....
Daar zit het probleem, er lijkt zich vanaf de universiteiten een horde voorgeprogrammeerde meuk met mensen losgelaten te worden in de maatschappij. Deze mensen hebben geen zin in HER onderzoek. Want deze mensen zijn lui. Deze mensen willen liever 'pionier' zijn op de meeste banale onderwerpen waar iemand anders nog geen mening over heeft gevormd. Zodra we in iemand anders zijn hokje komen, gaat de alarm bel en wordt de volgende horde voorgeprogrammeerde kudde erbij gehaa;d om te bepalen hoe we moeten denken. Dat zien we nu alleen maar met die gehele climate gate die zo stil mogelijk gehouden wordt!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:10 schreef Flammie het volgende:
Sowieso.. mensen pseudo sceptics noemen
Ik denk dat het opleidingsniveau van de meeste "pseudo sceptics" toch echt een paar niveaus hoger ligt dan dat van de believers
Heb jij ooit op een universiteit gestudeerd? Studeren op een universiteit BETEKEND onderzoeken. Deze mensen zijn NIET lui. Maar goed dat kun je niet weten als je zelf nooit op een universiteit of onderwijsinstelling gestudeerd heb dus het is vergeven...quote:Op zaterdag 6 maart 2010 00:26 schreef Ticker het volgende:
[..]
Daar zit het probleem, er lijkt zich vanaf de universiteiten een horde voorgeprogrammeerde meuk met mensen losgelaten te worden in de maatschappij. Deze mensen hebben geen zin in HER onderzoek. Want deze mensen zijn lui. Deze mensen willen liever 'pionier' zijn op de meeste banale onderwerpen waar iemand anders nog geen mening over heeft gevormd. Zodra we in iemand anders zijn hokje komen, gaat de alarm bel en wordt de volgende horde voorgeprogrammeerde kudde erbij gehaa;d om te bepalen hoe we moeten denken. Dat zien we nu alleen maar met die gehele climate gate die zo stil mogelijk gehouden wordt!
Ik juich die docent op de TU, die wel over UFO's, aliens en alle TRU gerelateerde zaken durft te praten alleen maar toe. En de grap.. hier komtie.. zijn stof klopt mogelijk nog minder dan menig topic hier.. toch wordt zijn les met volle overname gevolgd, belezen en begrepen.
'ken dah nou'
Unclescorp is gewoon capabel om inhoudelijk te reageren maar hij kiest er voor (om welke reden dan ook) om dit niet te doen. Dat vind ik jammer. Ik ben een beetje door zijn history gegaan en wat dat betreft had jogi gelijk; hij had echt wel leuke posts (en ook weer een paar posts waarvan ik hem beschuldigde..)quote:Op zaterdag 6 maart 2010 00:31 schreef Ticker het volgende:
Het feit dat er hier mensen zitten die totaal geen idee hebben of UncleScorp capabel is om inhoudelijk in te gaan op TRU vind ik geweldig.
Het zijn juist deze mensen die gvd nog nooit een dergelijk serieus boek of TRU gerelateerde zaken hebben gelezen.. maar telkens hier zitten om 'te worden bij geleerd'. Alsof je op WFL zit om universitaire topics te lezen.. kom nou. Je basis begint bij jezelf, niet bij Fok!, haal dat aub niet door elkaar.
Daar ga je weer, het totaal niet kunnen begrijpen wat het punt is.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 00:28 schreef Flammie het volgende:
[..]
Heb jij ooit op een universiteit gestudeerd? Studeren op een universiteit BETEKEND onderzoeken. Deze mensen zijn NIET lui. Maar goed dat kun je niet weten als je zelf nooit op een universiteit of onderwijsinstelling gestudeerd heb dus het is vergeven...
Ik denk dat er echt een verkeerd beeld is over universiteiten. Zonder zelfstandig onderzoek HAAL je dergelijke studie niet eensIk vraag me dan ook af wat je zelf hebt gestudeerd dat je denkt het recht te hebben om universitaire studenten voor LUI uit te maken
Ik vind dit soort reacties ( door mensen zonder enige ervaring of kennis over dit soort zaken) echt niet fijn om te lezen. Ik ben elke dag bezig met onderzoeken etc. Onderzoeken is meer dan googlen.
Doe jij normaal, het feit dat je hier loopt te verkondigen dat je van de universiteit af komt, maar zoiets simpels als het inlezen in dergelijke TRU materie lukt je niet.quote:
Je klinkt echt hopeloos gefrustreerd... Waar zit je mee? Dat je zelf geen universiteit aan kan?quote:
Yeh want op elke opleiding moet je TRU materie lezen. TRU materie lezen doe ik wel op TRU niet op een universiteit. Ik leer andere dingen waar ik later lekker veel geld mee kan binnenhalen.quote:het feit dat je hier loopt te verkondigen dat je van de universiteit af komt, maar zoiets simpels als het inlezen in dergelijke TRU materie lukt je niet.
Omdat het me niet zoveel boeit als jou.quote:Waarom niet?
Wat lul je in godsnaam. Waar lees jij dat toch allemaal? Heb je zelf soms een leesprobleem?quote:Omdat 'jullie' het niet waar vinden. En op Fok! is een doelwit zo gevonden.. een 'gebruiker' voor gek verklaren omdat jij denkt dat diegene van de VMBO afkomt is zo typerend.
heel erg veel en als ik dat niet doe dan zak ik. Ik moet universitaire boeken lezen anders haal ik de opleiding niet. Als je op universitair niveau studeert moet je veel lezen. Dat niet alleen maar ook enorm veel onderzoek en HER-onderzoek dan.quote:Hoeveel boeken van drs of universitairen personen heb jij gelezen?
Een boek maar liefst.. wow wat ben ik trots op ejquote:Ik heb er hier sowieso 1 op de plank liggen waarvan ik zeker weet dat deze man met een gedegen opleiding en achtergrond anders niet bij NASA kon werken.
Ben je jaloers ofoz? Gefrustreerd? Moet je zelf maar gaan studeren dan verdien je later ook veel geld. Jezus man... ga je frustraties ergens anders bekoelen ofzo..boompje buitenquote:Ik vraag het serieus, waarom jij als universitair persoon heb je daar geen kennis van? Jij daar, met die mooie glimmende diploma, waar je zoveel voor hebt gedaan en jezelf zo groot mee maakt..!
Vrienden? Sorry hoor maar de enige wie ik aanspreek zijn dezelfde personen die ik echt niet in mijn vriendengroep zou willen hebben.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 00:44 schreef Flammie het volgende:
Je komt binnen en gaat meteen over de rooie. Beheers je ofzo man
Ik zou aan anger management denken want zo maak je ECHT geen vrienden...
Hoe kom je erbij om weer op die tour te gaan..quote:Misschien als je je eens zou verdiepen in universiteiten en wat er voor nodig is om daar te slagen... dan zou je eens wat meer begrip kunnen opbrengen...
Het zijn ALTIJD de mensen die niet weten hoe het er op een uni aan toe gaat die zeuren om uni en om de lonen die mensen met een universitair diploma binnenhalen. Altijd.
Je kan ook zo zeggen: ik ben blij voor je dat je een uni gedaan hebt.. Waarom altijd zo vijandig reageren op mensen die meer carrieremogelijkheden hebben man... ik snap dat niet.. ik ben juist blij voor die mensen
Daar gaan we weer, weer het niet begrijpen waarover het gaat.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 00:47 schreef Flammie het volgende:
Yeh stel je eens voor dat je een vriend hebt met een andere mening en die op de uni zit. goh de horror zeg
Nee je werpt je van het ene standpunt naar het andere. Eerst zijn universitaire studenten luie mensen die geen heronderzoeken willen doen. Zo staat het letterlijk in je post.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 00:48 schreef Ticker het volgende:
[..]
Daar gaan we weer, weer het niet begrijpen waarover het gaat.
Het gaat over de persoon, de kwal achter de user, niet zijn tegenovergestelde mening maar hoe hij/zij die presenteerd.
Zeker weten dat je uni hebt gedaan? Begrijpend lezen is namelijk continu erg ver te zoeken.
Hier staat ie nog eens. Dan snap je misschien waar ik het over hebquote:Op zaterdag 6 maart 2010 00:26 schreef Ticker het volgende:
[..]
Deze mensen hebben geen zin in HER onderzoek. Want deze mensen zijn lui.
Dit is me laatste post, ik word strontziek hiervan.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 00:50 schreef Flammie het volgende:
[..]
Nee je werpt je van het ene standpunt naar het andere. Eerst zijn universitaire studenten luie mensen die geen heronderzoeken willen doen. Zo staat het letterlijk in je post.
Ik zeg dan dat studeren op een uni JUIST betekend dat je moet onderzoeken en oude onderzoeken meot HERONDERZOEKEn. Daarna ga jij ineens mad over de rooie.
Alsof je het mij kunt kwalijk nemen dat jij niet op een universiteit gestudeerd hebt ofzo. Is dit nou afgunst?
Ik had het niet eens tegen jou maar je komt binnen en gaat meteen over de rooie... Sorry hoor...
je weet gewoon niet waar je het over hebt door gebrek aan studieervaring. Daar kan ik toch niks aan doen?
2. Heronderzoek is het lezen van boeken die door menig Drs afgedaan zijn als onzin, omdat men graag te kampen heeft met hokjes gedrag. Het lezen en het begrijpen van boeken die bijvoorbeeld geschreven zijn door VMBO'ers of mogelijk nog erger, mensen waarvan de opleiding totaal niet bekend is, om zo zichzelf in te lezen in een onderwerp waarvan het grootste gedeelte van de samenleving niets tot weinig heeft gehoord of bekend mee is. Dit kan bijvoorbeeld over paranormale gave zijn. Dit houdt dus ook in dat dit niet 1 boek is, en vervolgens: conclusie getrokken 'dit wijf was dom, want haar spelling was niet in orde'quote:Daar zit het probleem, er lijkt zich vanaf de universiteiten een horde voorgeprogrammeerde meuk met mensen losgelaten te worden in de maatschappij. Deze mensen hebben geen zin in HER onderzoek
Jongen wat zit je nou te janken. Ben je nou ooit weleens een topic binnen gekomen met een gedegen onderzoek?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 01:06 schreef Flammie het volgende:
En dan de hamvraag? Is dit nou mijn fout? IK begon toch niet meteen de pannen van het dak te freaken of wel soms? Ik ben het niet eens met de stelling. Dit soort stellingen komen van mensen die nooit op HBO/uni gestudeerd hebben maar er wel een mening over hebben. Dit waarschijnlijk omdat ze zich telkens beter willen voelen dan mensen die dit wel gedaan hebben en het voor zichzelf recht willen praten.
Ik heb dat wel gedaan dus dan zeg ik er wat van? Ben ik nu fout? Ik vind het bijzonder onprettig dat ik heb lopen te zwoegen en dat er dan iemand komt zonder enige studie ervaring en dan dit soort leugens gaat verkondigen om eerlijk te zijn
Het is ook nergens voor nodigMij boeit het werkelijk geen hol als iemand VMBO of MBO of whatever gedaan heeft maar ga dan niet andere mensen voor "pseudo-sceptic" lopen uit te maken of voor luie flikkers die geen HER-onderzoek willen doen want daar klopt gewoon geen ruk van.
Laat me jouw gedegen onderzoeken eens zien?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 01:11 schreef Ticker het volgende:
[..]
Jongen wat zit je nou te janken. Ben je nou ooit weleens een topic binnen gekomen met een gedegen onderzoek?
Fucking hell, als je leert trollen op de uni, dan moet zou ik dat toch wel gemerkt hebben.
Calimero?
Typerend ook, dat je precies alles wat er voor stond wel wist weg te knippen.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 00:58 schreef Flammie het volgende:
[..]
Hier staat ie nog eens. Dan snap je misschien waar ik het over heb
Iedereen die OOIT op een universiteit/HBO ofzo gestudeerd heeft WEET gewoon dat dit onzin is
je kunt meidquote:Op zaterdag 6 maart 2010 01:11 schreef JoepiePoepie het volgende:
Flammie, ik durf het bijna niet te zeggen - omdat er dan weer opmerkingen komen in de trant van dat 'het clubje' eerst alles via pm moet bespreken alvorens te posten- maar je pm-box is vol en ik wil even iets sturen
.
Me topics in BNW niet gelezen zeker?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 01:13 schreef Flammie het volgende:
[..]
Laat me jouw gedegen onderzoeken eens zien?
h0 en spearman rangorder correlatie coefficient?
Waar zijn ze?
Wat zit je toch zo dwars? Is het het feit dat ik waarschijnlijk 3.5 x zoveel verdien als jij en over 2 jaar een leuk huisje in azie heb ofzo?
Dat is GEEN gedegen onderzoek.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 01:14 schreef Ticker het volgende:
[..]
Me topics in BNW niet gelezen zeker?
Epic FAIL!
Weerleg het zou ik zeggenquote:
Maak jij eerst eens een SERIEUS onderzoek op niveau.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 01:17 schreef Ticker het volgende:
[..]
Weerleg het zou ik zeggen
Probeer het eens.. weerleg maar eens dat Satan, Saturnus is.
Probeer het eens.
Ik ben zo benieuwd knul. Laat ook eens zien wat jij dan zo goed kunt.
Maak ons blij, geef INPUT.
Nee dat is niet nodig, je zit hier namelijk op Fok! niet op de uni. Weer een feit dat je totaal geen idee hebt waar je nu in beland ben.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 01:19 schreef Flammie het volgende:
[..]
Maak jij eerst eens een SERIEUS onderzoek op niveau.
Voldoe eerst aan de volgende eisen:
Spearmans rangorder correlatiecoeffcient
nulhypothese
Rangcorrelatietoets
Cronbachs alpha
en meer dan 10% van een a4tje (250+ pagina's is een begin)
Je hebt al vaker gefaald met je onderzoeken (niks tegen je posts hoor. Ik vind het voor de point of view prachtig om te lezen maar als onderzoek is het nutteloos. Ik snap ook echt niet waaro je zo boos ineens bent tbh)
Succes met onderzoeken
quote:De correlatiecoëfficiënt wordt soms berekend bij metingen aan dynamische processen, zoals bij het meten van trillingen. Bij een complex trillend systeem is het van belang de bron van een trilling vast te stellen. Dit kan door na te gaan of er correlatie is tussen het trillende onderdeel en de vermoedelijke bron.
Jij weet dus absoluut niet wat een gedegen onderzoek is dus ik laat je vanaf nu maar in de waan dat jij dat wel weet. Vooral afgeven op mensen van de UNI, dat doe je goed. Waarschijnlijk begrijp je de helft nog niet eens van Spearman en Cronbachs Alpha maar dat is oke.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 01:22 schreef Ticker het volgende:
[..]
Nee dat is niet nodig, je zit hier namelijk op Fok! niet op de uni. Weer een feit dat je totaal geen idee hebt waar je nu in beland ben.
Ook op Fok! zou je een poging doen, maar dat doe je niet, je schuift het weer af op een ander. Er zijn genoeg bronnen om te staven waar we het over hebben, en wat doe jij.. je wilt iedereen betrekken in jouw wereld waarin jij bepaald wat de regels zijn. Knul.. zo werkt het niet.
Je snapt er niks van maar dat had ik wel verwacht. Veel plezier ermeequote:Op zaterdag 6 maart 2010 01:22 schreef Ticker het volgende:
Tevens: Correlatiecoëfficiënt ??
Bij het bewijzen van Satan/Saturnus verhaal?
IK PIS IN ME BROEK!!!
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kan je jouw post aub voorberekenen met de stelling van pythagoras.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 01:24 schreef Flammie het volgende:
[..]
Jij weet dus absoluut niet wat een gedegen onderzoek is dus ik laat je vanaf nu maar in de waan dat jij dat wel weet. Vooral afgeven op mensen van de UNI, dat doe je goed. Waarschijnlijk begrijp je de helft nog niet eens van Spearman en Cronbachs Alpha maar dat is oke.
Ik doe geen poging omdat ik hier niet beweer dat ik grootse onderzoeken doe. Dat doe jij wel. Ik kom je nu vertellen dat je dat niet doetDat doe je niet omdat je "onderzoeken" geeneens in de buurt komen van onderzoeken op niveau. Daarom vind ik het zo ontoepasselijk dat je studenten maar voor lui gaat uitmaken. Deze studenten doen en MOETEN immers meer moeite doen voor hn onderzoeken dan jij tot nu toe hebt laten zien.
Veel succes ermee iig.
Poeh daar kom je er bijna mee weg he!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 01:25 schreef Flammie het volgende:
[..]
Je snapt er niks van maar dat had ik wel verwacht. Veel plezier ermeehet maakt ook niet uit enzo maar dan moet je vooral niet te pretentieus gaan doen
Je zult waarschijnlijk nooit begrijpen wat gedegen onderzoek is. Proficiat daarmee..
Dude je zet jezelf voor lul. Je snapt er niks vanquote:Op zaterdag 6 maart 2010 01:27 schreef Ticker het volgende:
[..]
Poeh daar kom je er bijna mee weg he!
Heb je Spearmans rangcorrelatiecoëfficiënt gebruikt voor je post?
Hoeveel trillingen gingen er over? En was de correlatie er?
Nee, Satan is Sandra.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 01:17 schreef Ticker het volgende:
Weerleg het zou ik zeggen
Probeer het eens.. weerleg maar eens dat Satan, Saturnus is.
Probeer het eens.
Gast lever je account in, want dit wordt niets, ik zie het al, alleen maar zelf zeiken op users om vervolgens te pronken met je diploma die niet eens relevant is want je hebt 0,0 verstand van dergelijke onderzoek over dit soort onderwerpen.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 01:28 schreef Flammie het volgende:
[..]
Dude je zet jezelf voor lul. Je snapt er niks vanJe hebt de eerste link op google gechecked en nu denk je dat je het allemaal al weet. helaas pindakaas. Je weet nu net niks
![]()
Spearman is om correlaties tussen verschillende variabelen na te kijken niet om trillingen na te kijken.
Jezus man![]()
Verbanden bekijken enzo.. maar goed wat weet jij nou van onderzoek.. zo te zien erg weinig
Weet je niks meer te zegegn? Jij weet niet eens waarvoor spearman dient. jij weet niet eens waarom mensen h0 moeten gebruiken voor gedegen odnerzoeken. Jij weet niet eens dat een serieus onderzoek echt wel veelomvattender is dan die 10% van een a4tje met googlefoto's die jij weet te posten.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 01:32 schreef Ticker het volgende:
[..]
Gast lever je account in, want dit wordt niets, ik zie het al, alleen maar zelf zeiken op users om vervolgens te pronken met je diploma die niet eens relevant is want je hebt 0,0 verstand van dergelijke onderzoek over dit soort onderwerpen.
Kom je weer, blijf je nou proberen de mensen hier bang te maken met die zogenaamde termen?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 01:33 schreef Flammie het volgende:
[..]
Weet je niks meer te zegegn? Jij weet niet eens waarvoor spearman dient. jij weet niet eens waarom mensen h0 moeten gebruiken voor gedegen odnerzoeken. Jij weet niet eens dat een serieus onderzoek echt wel veelomvattender is dan die 10% van een a4tje met googlefoto's die jij weet te posten.
De enige die 0,0 verstand heeft van onderzoeken ben jezelf hoor. Dat kun je mij niet verwijten maar dat heb je puur aan jezelf te danken.
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 01:34 schreef Flammie het volgende:
En dan gaat ie maar trollen en schelden![]()
Maar zelf niet weten wat onderzoek iszucht hoor...
Waar is je onderzoeksplan? Daar begint het al mee...
Jij gaat ergens inhoudelijk op in ja.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 01:35 schreef Ticker het volgende:
[..]
Kom je weer, blijf je nou proberen de mensen hier bang te maken met die zogenaamde termen?
Ga je nou ooit nog eens inhoudelijk in op een onderwerp? Nehhh.. jij niet en die andere ook niet.
Waar zit je verstand?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 01:37 schreef Flammie het volgende:
[..]
Inderdaad.. nou waar is je onderzoeksplan?
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 01:42 schreef Flammie het volgende:
tot ziens ticker.![]()
![]()
Claimen onderzoek te doen en nog geen onderzoeksplan hebben... tsja...
Het verschil niet weten tussen een onderzoek of een wetenschappelijk onderzoek, vervolgens gaan eisen dat men een wetenschappelijk onderzoek doet want anders kan meneer niet een degelijk antwoord posten.quote:Onderzoek is de zorgvuldige, systematische en geduldige studie van een bepaald kennisgebied, uitgevoerd om bepaalde feiten of principes te ontdekken of te grondvesten. Het is een manier om ergens achter te komen. Dit kan op heel veel manieren. Via het lezen van boeken, het doen van een experiment of bijvoorbeeld het houden van een enquête.
Dan kunnen dus alleen de mensen die een gedegen onderzoek hebben gedaan iets kunnen zeggen, de rest praat ze immers na en denken dan niet voor zichzelf na. Deze worden dan weer onderverdeeld in sceptici en believers en tegenover elkaar gezet. Dit aan de hand van het geloof, want daar hoef je uiteraard geen respect voor te hebben, kom nou he.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 01:39 schreef Flammie het volgende:
Een leuke OP maken (en dat doe je regelmatig) boordevol met verwijzingen naar pagina's en foto's erbij wel of niet met eigen mening erbij is heeeel wat anders dan gedegen onderzoek.
Misschien hanteren we gewoon andere definities en ben je sneller tevreden dan ik of hbo/uni studenten en hoogleraren over het begrip onderzoek?
dan nog vind ik het absurd dat studenten lui zijn
Helemaal mee eens! Goede post! Maar dat is heel wat anders dan Ticker zei. Die zei immers dat Uni studenten lui zijn en dat ze geen HERonderzoek willen doen. Dat moeten ze immers wel doen anders zullen ze het einde niet halenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 01:49 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Dan kunnen dus alleen de mensen die een gedegen onderzoek hebben gedaan iets kunnen zeggen, de rest praat ze immers na en denken dan niet voor zichzelf na. Deze worden dan weer onderverdeeld in sceptici en believers en tegenover elkaar gezet. Dit aan de hand van het geloof, want daar hoef je uiteraard geen respect voor te hebben, kom nou he.
Misschien is het dan ook handig om te weten dat we allemaal in hetzelfde schip zitten, oftewel is heel dat polarisatieverhaal onnodig. Daarom is het ook belangrijk dat TRU aantrekkelijk is, dan komen er namelijk zo veel mogelijk verschillende mensen posten, met allemaal een eigen verhaal en dus ook ervaringen. Dan is de kans dat je iets tegenkomt wat leerzaam is ook heel wat groter, dit zal er dan toe leiden dat de sfeer beter word door het wederzijdse respect in plaats van de vijandigheid die ontstaat na slap gedrag.
Anders plaats je hier even al die topics van je, zowel TRU als BNW, dan kan ik natuurlijk gewoon perfect zien hoe onderzoek werkt.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 01:48 schreef Flammie het volgende:
En jouw definitie van onderzoek is wel erg klein imo.
Dat is de middelbare school definitie ja
Op de universiteiten en HBO's gaan ze verder dan dat... meer de diepte in.. Ik snap wel waar je je foute beeld vandaan haalt dan hoor![]()
ho ho ho ik denk dat JIJ het punt voorbij schiet..quote:Op zaterdag 6 maart 2010 01:53 schreef Ticker het volgende:
[..]
Anders plaats je hier even al die topics van je, zowel TRU als BNW, dan kan ik natuurlijk gewoon perfect zien hoe onderzoek werkt.
Wacht ik help je ik heb hier alvast je eerste topic. Een pareltje als het gaat om onderzoek!
De reptilians
Wat een pleuris imbeciel ben je ook he. Schelden zal vast helpen want ik moet je weer corrigeren, het zijn de DRS die geen HERonderzoek doen!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 01:50 schreef Flammie het volgende:
[..]
Helemaal mee eens! Goede post! Maar dat is heel wat anders dan Ticker zei. Die zei immers dat Uni studenten lui zijn en dat ze geen HERonderzoek willen doen. Dat moeten ze immers wel doen anders zullen ze het einde niet halenMaar dat mag je blijkbaar niet zeggen
Het verschil is dat Flammie niet beweert onderzoek te hebben gedaan met dat topic.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 01:53 schreef Ticker het volgende:
Anders plaats je hier even al die topics van je, zowel TRU als BNW, dan kan ik natuurlijk gewoon perfect zien hoe onderzoek werkt.
Wacht ik help je ik heb hier alvast je eerste topic. Een pareltje als het gaat om onderzoek!
De reptilians
Wat claim jij dan eigenlijk wel, behalve dan dat je hier nooit enige onderbouwende input geeft?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 01:54 schreef Flammie het volgende:
[..]
ho ho ho ik denk dat JIJ het punt voorbij schiet..
IK CLAIM NIET dat ik hier gedegen onderzoek doe. Jij wel. En je maakt mensen die meer moeten doen voor hun onderzoek dan jij doet voor LUI uit...
Snap je?
Defineer onderzoek aub.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 01:55 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Het verschil is dat Flammie niet beweert onderzoek te hebben gedaan met dat topic.
Ik claim dat datgene wat jij doet GEEN gedegen onderzoek isquote:Op zaterdag 6 maart 2010 01:55 schreef Ticker het volgende:
[..]
Wat claim jij dan eigenlijk wel, behalve dan dat je hier nooit enige onderbouwende input geeft?
Zoek jij maar eens een universoteits student, die niet lui is.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 01:50 schreef Flammie het volgende:
[..]
Helemaal mee eens! Goede post! Maar dat is heel wat anders dan Ticker zei. Die zei immers dat Uni studenten lui zijn en dat ze geen HERonderzoek willen doen. Dat moeten ze immers wel doen anders zullen ze het einde niet halen
Dan lees jij niet goedquote:Op zaterdag 6 maart 2010 01:55 schreef Ticker het volgende:
[..]
Wat claim jij dan eigenlijk wel, behalve dan dat je hier nooit enige onderbouwende input geeft?
In dat geval zou je het niet moeten betrekken op UNIVERSITAIRE STUDENTEN maar op iedereen. Dan krijgt het al een heel andere ladingquote:Op zaterdag 6 maart 2010 01:56 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Zoek jij maar eens een universoteits student, die niet lui is.Cheaten en kontelikken is dan ook niet onbekend binnen dergelijke instanties.
Ken eigenlijk maar bar weinig mensen die niet lui zijn, dat is vrij menselijk eigenlijk.
Dat mag je best claimen. Dat wil nog niet zeggen dat mijn onderzoek niet klopt.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 01:56 schreef Flammie het volgende:
[..]
Ik claim dat datgene wat jij doet GEEN gedegen onderzoek is
En tot nu toe heb jjij mijn stelling NOG niet overhoop kunnen schoppen behalve met de MAVO definitie van onderzoek
quote:
Wat maakt dat nou uit? Wat schiet je ermee op dat je dit zegt? Wie ben jij overigens om te bepalen wat gedegen onderzoek is en wat niet?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 01:56 schreef Flammie het volgende:
[..]
Ik claim dat datgene wat jij doet GEEN gedegen onderzoek is
En tot nu toe heb jjij mijn stelling NOG niet overhoop kunnen schoppen behalve met de MAVO definitie van onderzoek
Krijg je geen contact met me? Dit is nu poging drie dat je die mislukte plaatjes van zijn webserver hebt getoont die tevens zo goed als niets met het topic te maken hadden. WOW Chiel! Tof dat je google gebruikt hebt om willekeurige plaatjes te vinden. *KLAP KLAP KLAP KLAP*quote:Op zaterdag 6 maart 2010 01:59 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Weet je dat nu nog steeds niet
Maar ik neem aan dat je wel blij bent dat ik een aantal afbeeldingen voor je teruggevonden heb.
Als er iets word gevraagd aan jou, bijvoorbeeld een definitie, dan krijg je daar nooit een direct antwoord op terug. Nu gaat het om de definitie van het woord onderzoek en ken nog een discussie woord hallucinatie, waarvan je volgens mij geen degelijke definitie op papier kunt zetten.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 01:59 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Weet je dat nu nog steeds niet
Maar ik neem aan dat je wel blij bent dat ik een aantal afbeeldingen voor je teruggevonden heb.
He, is dit het moment dat je aantoont dat je zelfs een 'niet gedegen' onderzoek niet kunt weerleggen?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 02:02 schreef Flammie het volgende:
Chiel![]()
Dat is ook weer het resultaat van een falend onderzoek
Hoe bedoel je? Het enige dat deze thread vanaf pagina 4 laat zien is dat je geen kaas gegeten hebt van hogere onderzoeksvaardighedenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 02:03 schreef Ticker het volgende:
[..]
He, is dit het moment dat je aantoont dat je zelfs een 'niet gedegen' onderzoek niet kunt weerleggen?
Je gaat namelijk ineens over op iets anders.
Nou, dat had je ook gewoon op een normale manier kunnen brengen, zoiets als:quote:Op zaterdag 6 maart 2010 02:01 schreef Ticker het volgende:
Krijg je geen contact met me? Dit is nu poging drie dat je die mislukte plaatjes van zijn webserver hebt getoont die tevens zo goed als niets met het topic te maken hadden. WOW Chiel! Tof dat je google gebruikt hebt om willekeurige plaatjes te vinden. *KLAP KLAP KLAP KLAP*
Hier! Voor jou! Ik heb geklapt, ik heb er alleen geen pleuris aan!
Ach eens een ongemanierde vlerk altijd een ongemanierde vlerk zullen we maar zeggen. NIet echt leuk voor in de omgang iig...quote:Op zaterdag 6 maart 2010 02:04 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Nou, dat had je ook gewoon op een normale manier kunnen brengen, zoiets als:
"Sorry Sandra, bedankt dat je me ermee hebt willen helpen, ik heb het bekeken, maar het zijn helaas niet de afbeeldingen die ik nodig had. Maar toch bedankt voor de moeite!"
Ach gossie, meneer heeft net over die post gelezen.quote:
ok:quote:Op zaterdag 6 maart 2010 02:06 schreef Ticker het volgende:
[..]
Ach gossie, meneer heeft net over die post gelezen.
[TRU FB] Voor al uw complimenten.
Dus, ik verwacht een geweldig afbraak van mijn 'niet gedegen' onderzoek.
Makkie, voor zo'n 'slimme' gast als jij. Want jij, hebt gezwoegd, en weet wat het is om een niet degelijk onderzoek te grond in te boren!
Hmmm morgen een geweldig flammie topic lezen waarin ik op me plek gezet word, kan nu al niet wachten!
Nou mediaconsument drinkt volgens mij geen druppel alcohol, ik heb ook geen alcohol gedronken. Misschien dat jij en Ticker gezellig samen zitten te zuipenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 02:06 schreef Flammie het volgende:
Nou volgens mij hebben we nogal wat uit te leggen morgen
Wat zullen we voorbereiden
Zullen we het op de drank gooien?
Onderzoeksplan? Dat had mijn niet gedegen onderzoek niet dat zei je zelf.quote:
Hier heb je wat vragen over je "onderzoeken"quote:Op zaterdag 6 maart 2010 02:08 schreef Flammie het volgende:
Kanttekeningen aan de brute onderzoeken van Ticker?
Welk soort onderzoek heb je gedaan?
Wat zijn de doelstellingen van je odnerzoek?
Wat is de onderzoeksvraag?
Wat zijn de deelvragen?
Wat is het object van het onderzoek?
Wellke onderzoeksmethoden zijn er gebruikt?
PLanning?
Begrenzing van het onderzoek?
Wat zijn de zoektermen van het onderzoeK?
Op welke criteria heb jij je bronnen beoordeeld?
Wat is de herkomst van deze gegevens?
Zijn er van deze bronnen meerdere gedegen referenties beschikbaar?
ik ga verder:
Is de gegevensverschaffer kritisch?
Wordt de bron geraadpleegd door verschillende onderzoekers?
Zijn de gegevens recent?
Nominabele variabele
Ordinale variabele
Intervalvariabele
Ratiovariabele... waar zijn ze?
Toetsingsprocedures>?
Zou je een poging willen wagen, of is het echt te veel gevraagd van je?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 02:12 schreef Flammie het volgende:
[..]
Hier heb je wat vragen over je "onderzoeken"
Jij hebt het onderzoek gedaan ik nietquote:Op zaterdag 6 maart 2010 02:13 schreef Ticker het volgende:
[..]
Zou je een poging willen wagen, of is het echt te veel gevraagd van je?
Dat vertel je nu al 10x, maar de conclusie die daaruit te vissen valt, is dat 'mijn niet gedegen onderzoek' dus een fluitje van een cent moet zijn om te ontkrachten.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 02:14 schreef Flammie het volgende:
[..]
Jij hebt het onderzoek gedaan ik niet
Als ik iets ga onderzoeken moet ik wel rekening houden met dit alles.
Dat is meer werk dan 10% van een a4tje met googlefoto's dat kan ik je wel vertellen.
Sterker nog..w aarschijnlijk is het de 1e keer in je leventje dat je deze termen ziet
Sow, ik dacht dat je door alcohol minder moeilijk doet.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 02:14 schreef Flammie het volgende:
[..]
Jij hebt het onderzoek gedaan ik nietBen je nou serieus of ben je echt strontzat?
Ik bekritiseer je onderzoeksvaardigheden aan de afwezigheid van deze serieuze onderzoeksnoodzakelijkheden dat ELK gedegen onderzoek (Hbo/uni of hoger) op zijn minst zou moeten bevatten. wat jij doet is:
-ufos zijn interessant
- www.google.com
- copy paste links
- plak wat plaatjes
- eigen mening
- voila onderzoek
dat is leuk als discussiepunt maar is niet gelijk aan een gedegen onderozek
Dat is meer werk dan 10% van een a4tje met googlefoto's dat kan ik je wel vertellen.
Sterker nog..w aarschijnlijk is het de 1e keer in je leventje dat je deze termen ziet
Ik heb geen intentie om je standpunt te weerleggen. Ik zeg alleen dat het geen goed en voldoende onderzoek is. Ik struikelde slechts over het luie gedeelte verder no offense hooor.. je ziet un zelf wat er bij komt kijkenik zou zeggen; doe er je voordeel mee want dit is slechts 2%
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 02:14 schreef Flammie het volgende:
[..]
Jij hebt het onderzoek gedaan ik nietBen je nou serieus of ben je echt strontzat?
Ik bekritiseer je onderzoeksvaardigheden aan de afwezigheid van deze serieuze onderzoeksnoodzakelijkheden dat ELK gedegen onderzoek (Hbo/uni of hoger) op zijn minst zou moeten bevatten. wat jij doet is:
-ufos zijn interessant
- www.google.com
- copy paste links
- plak wat plaatjes
- eigen mening
- voila onderzoek
dat is leuk als discussiepunt maar is niet gelijk aan een gedegen onderozek
Ik heb geen intentie om je standpunt te weerleggen. Ik zeg alleen dat het geen goed en voldoende onderzoek is. Ik struikelde slechts over het luie gedeelte verder no offense hooor.. je ziet un zelf wat er bij komt kijkenik zou zeggen; doe er je voordeel mee want dit is slechts 2%
Dat begrijp jij helemaal verkeerd. Ik zeg dat jij geen gedegen onderzoek doet. Ik zeg niet dat je onderwerp daarom een fluitje van een cent moet zijn om te ontkrachten. Wanneer ben jij gestopt met begrijpend lezen? Het onderwerp is gewoon groots en boeiend maar je kleine onderzoekjes (zoeken naar links op google) doen het absoluut geen eer aan.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 02:19 schreef Ticker het volgende:
[..]
Dat vertel je nu al 10x, maar de conclusie die daaruit te vissen valt, is dat 'mijn niet gedegen onderzoek' dus een fluitje van een cent moet zijn om te ontkrachten.
Leeeezen menneke.. leeeeezen. Ik zeg alleen dat jouw onderzoek niet gedegen is en niet comform de hogere en diepere standaarden die op hbo/uni heersen. Ik kan je onderzoek ontkrachten door te stellen dat je onderzoek niet serieus is. Ik vind het mooie posts.. leuke onderwerpen en je doet moeite om op internet wat links op te zoeken maar het is geen onderzoek. Dat is het enige wat ik zeg.. Dus leeeezen menneke!quote:Jij hebt immers kennis van de spearman rangorder correlatie coefficient en ging ervan uit dat je mijn onderzoek met dergelijke poespas kon ontkrachten.
Dat heb je niet gedaanquote:Als ik dus zeg dat ik onderzoek heb gedaan
Bij een serieus onderzoek moet je die bronnen ook kritisch bekijken en niet alleen plaatsen.quote:en bronnen in mijn topic heb geplaatst,
Dat heb ik wel. Vooral als jij mensen die meer moeite doen, meer verstand hebben dan jij, (Hoger iq en zulks) voor lui uitmaakt heb ik dat. Had jij dat niet gedaan dan was het al een ander verhaal geweestquote:heb jij geen reden om te eisen dat ik een onderzoeks plan toon.
Mee eens!quote:We zitten immers op het Fok! forum, waar een dergelijke post als wat ik had gemaakt enigzins als met kop en schouders tussen menig thread hier staat.
Je hebt hier wat pointers die in een onderozek moeten staanquote:Ik verwacht dus een serieuse tegenonderzoek en als jij dolgraag een onderzoeksplan voor jouw tegenonderzoek wilt maken, be my guest.. en als je daar google voor gebruikt om bronnen te vinden, zie ik geen probleem om die gewoon te accepteren, zolang de bronnen feiten bevatten en geen aannames, zoals waar je regelmatig mee strooit.
Ik heb het je nu al 1000x verteld maar je plaat blijft een beetje hangenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 02:30 schreef Ticker het volgende:
Flammie als je echt niet weet wat het woord onderzoek inhoudt mag je dat ook gewoon zeggen.
Een wetenschappelijke onderzoek is namelijk overbodig om toch het woord onderzoek te kunnen gebruiken.
Dergelijke 'pointers' zijn dus niet nodig, maar ik begrijp dat jouw en mijn onderzoek daar heel anders tegen aan kijken. Ik wacht met smart op jouw 'tegenonderzoek' Welke ongetwijfeld gedegen zal zijn.
Mijn onderzoek zoals ik die in mijn woordenboek kan vinden heb ik al gedaan, dat weet jij ook wel, maar je hoopt natuurlijk de discussie te kunnen winnen door mij rare kunstjes te laten doen.
Case closed en hetgeen waar deze heel fucking discussie over ging is gemaakt. Je hebt en je zal immers nooit moeite doen om je in een dergelijk onderwerp te verdiepen.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 02:23 schreef Ticker het volgende:
[..]
Eind conclusie, nee flammie zal geen ontkrachting doen, want zelfs een klein miserabel onderzoek als die van mij is voor een luie student als hem te veel moeite.
Als je die pointers leest zie je wat er scheelt aan je onderzoek. Daarmee is je onderzoek dus ontkracht. Het is niet valide om als onderzoek door te gaan. Veel succes!quote:
Met die pointers van jou kan ik de academische wereld op zijn kop zetten, met die google research van mij doe ik dat op fok al. Nu jij nog eens!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 02:33 schreef Flammie het volgende:
[..]
Als je die pointers leest zie je wat er scheelt aan je onderzoek. Daarmee is je onderzoek dus ontkracht. Het is niet valide om als onderzoek door te gaan. Veel succes!
Ik hoop dat je nog veel plezier met google mag beleven. Case closed. Je zult immers nooit begrijpen hoe je echt onderzoek moet voeren
En nog steeds geen simpele Fok! idioot kunnen ontkrachten. Best sneu eigenlijk, zo'n diploma.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 02:35 schreef Flammie het volgende:
Op dat moment wacht ik dan met smart. Zet de academische wereld maar op zijn kop
Ik kijk er nu al naar uit.. de dag dat Ticker de academische wereld op zijn kop zet
Wanneer zal het er van komen? Ik zou zeggen: voeg de daad maar bij het grote woord
Ik ben al geslaagd dus ik hoef niks te bewijzenHeb onderzoek gedaan en doe nog steeds taalonderzoeken
(met een methode die dieper op de materie ingaat dan slechts googlen)
Ps die pointers zijn nog niet 3% en die had je nog nietJe snapt dus wel dat er werk aan de winkel is
Je hebt het misschien niet door maar ik heb je nu al 20x ontkracht vanaf pagina 4 alquote:Op zaterdag 6 maart 2010 02:40 schreef Ticker het volgende:
[..]
En nog steeds geen simpele Fok! idioot kunnen ontkrachten. Best sneu eigenlijk, zo'n diploma.
Serieus? Satan is dus niet Saturnus? Dat heb jij vanaf pagina 4 ontkracht?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 02:41 schreef Flammie het volgende:
[..]
Je hebt het misschien niet door maar ik heb je nu al 20x ontkracht vanaf pagina 4 al
Je ziet wat er aan je onderzoek scheelt om als gedegen door te gaan. Dat is nog niet alles maar je hebt in ieder geval een indicatie. Werk hier aan en dan komt het vast helemaal goed (mits je de stof kunt begrijpen).
Wat lul je in godsnaamquote:Op zaterdag 6 maart 2010 02:42 schreef Ticker het volgende:
[..]
Serieus? Satan is dus niet Saturnus? Dat heb jij vanaf pagina 4 ontkracht?
Ik zoek ik zoek, maar flam ik zie geen drol.
Lieg je? Alweer?
In de ochtend er bij zetten dat je me finaal ontkracht?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 02:45 schreef Flammie het volgende:
Goed zo.. Dag ticker en welterusten. Heb hier in het vervolg ook geen zin meer in. Ik praat liever met mensen die niet keihard over de rooie gaan en gaan schelden en die je niet voor lui en imbeciel uitmaken als ze niks meer weten te zeggen...Wat dat betreft heb je echt een heel valse manier van discussieren jegens mensen die een andere mening hebben. Je stormt binnen LUI DIT. GEEN HER-ONDERZOEk, je wordt vervolgens finaal ontkracht en dan ga je schelden en persoonlijk worden omdat je zelf ook wel snapt dat ik gelijk heb.
laten we het erop houden dat we beide andere definities van gedegen onderzoek hanteren.
Dat is inderdaad vrij sneu.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:24 schreef Ticker het volgende:
[..]
In de ochtend er bij zetten dat je me finaal ontkracht?
Laat me raden, je hebt vannacht niet lekker geslapen.. nuff said!
Ik lag trouwens al de hele avond in bedquote:Op maandag 8 maart 2010 10:58 schreef Flammie het volgende:
Het was weekend hoor dus dan mag je laat opblijven!
Yeh laptopje er bijquote:Op maandag 8 maart 2010 11:19 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ik lag trouwens al de hele avond in bed, maar nog een paar uurtjes en dan komt ie
, mijn held de verwarmingsreparateur
!
U was mij voor. Goede report en mee eens wat dat betreft.quote:Op maandag 8 maart 2010 14:06 schreef Amos_ het volgende:
Wat levert spiritualiteit je op?
Dit soort opmerkingen zijn nogal storend voor het topic, dat juist een goed topic is. Notabene degene die altijd zeikt over de zeikers is nu zelf dat topic aan het verstieren...
quote:Op maandag 8 maart 2010 14:06 schreef Amos_ het volgende:
Wat levert spiritualiteit je op?
Dit soort opmerkingen zijn nogal storend voor het topic, dat juist een goed topic is. Notabene degene die altijd zeikt over de zeikers is nu zelf dat topic aan het verstieren...
Mee eensch is.quote:Op maandag 8 maart 2010 14:08 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
U was mij voor. Goede report en mee eens wat dat betreft.
je kunt ze editen, druk op edit en veeg ze dan uit ofzoquote:Op maandag 8 maart 2010 14:12 schreef Windigo het volgende:
Heksen, onder ons ?
Mogen mijn posts misschien verwijderd worden? Ik heb geen zin in dit geflame van anderen.
Heb ik gedaan, maar men quote nu posts waarin posts van mij staan. mag dat ook weg?quote:Op maandag 8 maart 2010 14:14 schreef Michielos het volgende:
[..]
je kunt ze editen, druk op edit en veeg ze dan uit ofzo
Ik vind het erg sneu om te zien dat de kinders jou weer weggejagen hebben. Ik zie dan ook liever mensen die eerlijk over hun ervaringen praten, dan mensen die deze eerlijkheid kapot willen maken door standaard.quote:Op maandag 8 maart 2010 14:12 schreef Windigo het volgende:
Heksen, onder ons ?
Mogen mijn posts misschien verwijderd worden? Ik heb geen zin in dit geflame van anderen.
Ik ben geen mod maar ik neem aan dat dat geregeld kan worden. Of misschien dat de posters de quotes zelf even willen weghalen?quote:Op maandag 8 maart 2010 14:15 schreef Windigo het volgende:
[..]
Heb ik gedaan, maar men quote nu posts waarin posts van mij staan. mag dat ook weg?
Ja, je bent tegenwoordig al een kind als je een keer van gedachten veranderd over iets. Kennelijk moet je rotsvast in je geloof staan en niet menselijk zijn en soms veranderen, wil je serieus genomen worden. Je moet dus kennelijk zowat een trol zijn of een fictief personage om hier serieus genomen te wordenquote:Op maandag 8 maart 2010 14:15 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Ik vind het erg sneu om te zien dat de kinders jou weer weggejagen hebben. Ik zie dan ook liever mensen die eerlijk over hun ervaringen praten, dan mensen die deze eerlijkheid kapot willen maken door standaard.posts.
Nee, TRU is een groot kinderfeest! Laten we het liefst zoveel mogelijk praten over believers vs sceptici, en dan in tussentijd zoveel mogelijk mensen beledigen, dat is namelijk zo enorm cool!
Laten we dat gewoon onderling doen. Joepie edit je post!quote:Op maandag 8 maart 2010 14:16 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik ben geen mod maar ik neem aan dat dat geregeld kan worden. Of misschien dat de posters de quotes zelf even willen weghalen?
Inderdaad, altijd hetzelfde met die [edit + note]quote:Op maandag 8 maart 2010 14:16 schreef Amos_ het volgende:
Mediaconsument werkelijk waar, jij bent de enige die het hier juist erger maakt door dat kinderlijke geleuter. Als je dat niet doorhebt, ok, kan je wellicht niets aan doen... maar dat sarcastische ondertoontje, dat praten alsof je het tegen een groep kleuters hebt...het siert je niet...
Sneu dat je het niet op argumenten kunt maar alleen maar met domme plaatjes.quote:Op maandag 8 maart 2010 14:15 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Ik vind het erg sneu om te zien dat de kinders jou weer weggejagen hebben. Ik zie dan ook liever mensen die eerlijk over hun ervaringen praten, dan mensen die deze eerlijkheid kapot willen maken door standaard.posts.
Nee, TRU is een groot kinderfeest! Laten we het liefst zoveel mogelijk praten over believers vs sceptici, en dan in tussentijd zoveel mogelijk mensen beledigen, dat is namelijk zo enorm cool!
[ afbeelding ]
Met alle respect, maar je reageert ook wel heel erg ehm, gebeten, terwijl je het of had kunnen negeren, of had kunnen melden of het gewoon aanzien voor wat het is en de eer aan jezelf houden.quote:Op maandag 8 maart 2010 14:17 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ja, je bent tegenwoordig al een kind als je een keer van gedachten veranderd over iets. Kennelijk moet je rotsvast in je geloof staan en niet menselijk zijn en soms veranderen, wil je serieus genomen worden. Je moet dus kennelijk zowat een trol zijn of een fictief personage om hier serieus genomen te worden
Ja, ik kom hallo zeggen in dat topic en word meteen tot kind gedegradeerd. Moet ik dat leuk vinden dan?quote:Op maandag 8 maart 2010 14:19 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Met alle respect, maar je reageert ook wel heel erg ehm, gebeten, terwijl je het of had kunnen negeren, of had kunnen melden of het gewoon aanzien voor wat het is en de eer aan jezelf houden.
Is het leuk? Nee, maar ik krijg ook rare opmerkingen naar mijn oren, die meld ik gewoon.
Dat bedoel ik. Die beeldvorming hier binnen TRU is vaak te belachelijk voor woorden. Dat terwijl dit onderwerp enorm veel respect verdient.quote:Op maandag 8 maart 2010 14:17 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ja, je bent tegenwoordig al een kind als je een keer van gedachten veranderd over iets. Kennelijk moet je rotsvast in je geloof staan en niet menselijk zijn en soms veranderen, wil je serieus genomen worden. Je moet dus kennelijk zowat een trol zijn of een fictief personage om hier serieus genomen te worden
Ik zeg toch ook dat dat niet per se leuk is, maar je hebt dan altijd nog de keuze hoe je daarop reageertquote:Op maandag 8 maart 2010 14:20 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ja, ik kom hallo zeggen in dat topic en word meteen tot kind gedegradeerd. Moet ik dat leuk vinden dan?
En dan hebben we klapmongool #1 weer, we gaan het weer persoonlijk maken, we gebruiken zijn naam maar weer eens. Inhoudelijk kun jij het namelijk niet af, oftewel ben slim, en verwijder die naam.quote:Op maandag 8 maart 2010 14:18 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Inderdaad, altijd hetzelfde met die Chiel:
- Zeiken over hoe iemand anders een topic moet maken en welke woorden daarin wel en niet gebruikt mogen worden.
- Altijd weer dat gedoe van 'kinderfeestje'.
- Altijd demonstratief mij 'hij' noemen.
Enzovoort...
Tsja je hebt gelijk, maar ik had in een impuls al gereageerd voor ik ging nadenken, en toen ging het balletje dusdanig rollen dat ik me begon te ergerenquote:Op maandag 8 maart 2010 14:21 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook dat dat niet per se leuk is, maar je hebt dan altijd nog de keuze hoe je daarop reageert![]()
Dus nee, leuk is het niet maar hou de eer aan jezelf, doe ik ook
Maar heb je het nu echt niet door? Degene die hier elke keer het meest aan beeldvorming doet ben jij!quote:Op maandag 8 maart 2010 14:21 schreef mediaconsument het volgende:
Dat bedoel ik. Die beeldvorming hier binnen TRU is vaak te belachelijk voor woorden. Dat terwijl dit onderwerp enorm veel respect verdient.
Normaal menselijk gedragquote:Op maandag 8 maart 2010 14:24 schreef Windigo het volgende:
[..]
Tsja je hebt gelijk, maar ik had in een impuls al gereageerd voor ik ging nadenken, en toen ging het balletje dusdanig rollen dat ik me begon te ergeren
Ik hoop dat de users gewoon hun posts editen en dat je je dus niet meer boos hoeft te makenquote:Op maandag 8 maart 2010 14:24 schreef Windigo het volgende:
[..]
Tsja je hebt gelijk, maar ik had in een impuls al gereageerd voor ik ging nadenken, en toen ging het balletje dusdanig rollen dat ik me begon te ergeren
Zolang deze klapmongool steevast demonstratief 'hij' genoemd wordt door jou, zal deze klapmongool jouw naam gebruikenquote:Op maandag 8 maart 2010 14:23 schreef mediaconsument het volgende:
En dan hebben we klapmongool #1 weer, we gaan het weer persoonlijk maken, we gebruiken zijn naam maar weer eens. Inhoudelijk kun jij het namelijk niet af, oftewel ben slim, en verwijder die naam.
Ga ergens anders huilen, zielig figuur.quote:
Al gedaan, maar het is wel een uitzonderingsgeval hoorquote:Op maandag 8 maart 2010 14:25 schreef Flammie het volgende:
Ik hoop dat de users gewoon hun posts editen en dat je je dus niet meer boos hoeft te maken
Verwacht op een forum altijd verschillende meningen overigens en tegengas
Ja, dat verwacht ik ook wel.. Maar ik verwacht een discussie op inhoudelijk niveau, iemand kan best vragen aan mij waarom ik opeens terug ben gekomen op mijn keuze, maar begin er niet om te lachen zonder onderbouwing.quote:Op maandag 8 maart 2010 14:25 schreef Flammie het volgende:
[..]
Ik hoop dat de users gewoon hun posts editen en dat je je dus niet meer boos hoeft te maken
Verwacht op een forum altijd verschillende meningen overigens en tegengas
Dat denk ik toch niet, of jij moet mij een bewijs geven waarvan ik ga denken dat jij daadwerkelijk die meid op de foto bent.quote:Op maandag 8 maart 2010 14:26 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Zolang deze klapmongool steevast demonstratief 'hij' genoemd wordt door jou, zal deze klapmongool jouw naam gebruiken.
Nou kijk eens aan. De posts zijn ge-edit dus je hoeft je niet meer boos te maken.quote:Op maandag 8 maart 2010 14:27 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ja, dat verwacht ik ook wel.. Maar ik verwacht een discussie op inhoudelijk niveau, iemand kan best vragen aan mij waarom ik opeens terug ben gekomen op mijn keuze, maar begin er niet om te lachen zonder onderbouwing.
Dankjewelquote:Op maandag 8 maart 2010 14:27 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Al gedaan, maar het is wel een uitzonderingsgeval hoor.
Download skype en voeg haar toequote:Op maandag 8 maart 2010 14:28 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Dat denk ik toch niet, of jij moet mij een bewijs geven waarvan ik ga denken dat jij daadwerkelijk die meid op de foto bent.
Dat sneue stalkergedrag van jou mag weleens snel ophouden.
Ben je nu van heks naar engel gegaan??quote:Op maandag 8 maart 2010 14:28 schreef Windigo het volgende:
[..]
Dankjewel
Ik snap ook wel, dat het misschien beter was geweest mijn eigen post wat meer te onderbouwen. Nu kom ik wel een beetje uit de lucht vallen, dat snap ik wel.
Ik ben een heksenengelquote:Op maandag 8 maart 2010 14:29 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Ben je nu van heks naar engel gegaan??
[/flauw grapje]
Het doet deugd om te zien dat het onderling opgelost is
Och, ik zie het nu pas. Hij is weer met z'n Chiel-obsessie bezig en heeft de naam 'Tommy' veranderd in 'Chiel'...quote:Op maandag 8 maart 2010 14:23 schreef mediaconsument het volgende:
En dan hebben we klapmongool #1 weer, we gaan het weer persoonlijk maken, we gebruiken zijn naam maar weer eens. Inhoudelijk kun jij het namelijk niet af, oftewel ben slim, en verwijder die naam.
Niet zoveel behoefte om me tegenover jou te bewijzenquote:Op maandag 8 maart 2010 14:28 schreef mediaconsument het volgende:
Dat denk ik toch niet, of jij moet mij een bewijs geven waarvan ik ga denken dat jij daadwerkelijk die meid op de foto bent.
O myquote:Dat sneue stalkergedrag van jou mag weleens snel ophouden.
Heb geeneens een headset, nooit nodig gehad eigenlijk. Joepie heeft daarbij allang toegegeven dat hij een man is, mjah, op een forum is het natuurlijk erg tof om met de facade door te gaan als er een stel naïeve mensen je grap geloven.quote:
Open er een topic over.. in ONZ uiteraard, want je hele betoog is echt stuitend. Je zet nu heel TRU onterecht buitenspel, kijk eens naar de topics die nu actief zijn. Stuk voor stuk goede topics waarin believer en nog-niet-believer goed met elkaar praten.quote:Op maandag 8 maart 2010 14:37 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Oftewel waarom bestaat TRU eigenlijk?
Oeps, dat balletje wilde ik nou net even niet opgooienquote:
Hoezo ?quote:Op maandag 8 maart 2010 14:43 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Oeps, dat balletje wilde ik nou net even niet opgooien.
He, wil je mijn forumvriendjes niet beledigen door ze naief te noemenquote:Op maandag 8 maart 2010 14:37 schreef mediaconsument het volgende:
Heb geeneens een headset, nooit nodig gehad eigenlijk. Joepie heeft daarbij allang toegegeven dat hij een man is, mjah, op een forum is het natuurlijk erg tof om met de facade door te gaan als er een stel naïeve mensen je grap geloven.
En welke gezellige jongens zorgen telkens weer voor deze SC?quote:Op maandag 8 maart 2010 14:52 schreef Darkwolf het volgende:
Ja. Maar jullie bezorgen de mods daar integen wel ergenis en (veel) werk.
Verbazingwekkend hoe vaak er gezegd moet worden dat dit geen SC is en dat het 90 procent van dit topic het toch weer geworden is.
Gelukkig is mijn feedback niet ondergesneeuwd. Thanks Bastardquote:Op maandag 8 maart 2010 14:52 schreef Darkwolf het volgende:
Verbazingwekkend hoe vaak er gezegd moet worden dat dit geen SC is en dat het 90 procent van dit topic het toch weer geworden is.
Leuke indruk maakt dit forum. Is er nog respect voor de privacy van mensen?quote:
De SC mag inderdaad een stuk minder, eveneens het getreiter en het slachtoffertje spelen.. verder prima topic waar we naar elkaar komen geloof ik.quote:Op maandag 8 maart 2010 14:52 schreef Darkwolf het volgende:
Dat een probleem onderling opgelost werd was voor mij idd een hartverwarmend momentquote:Op maandag 8 maart 2010 14:58 schreef Bastard het volgende:
[..]
De SC mag inderdaad een stuk minder, eveneens het getreiter en het slachtoffertje spelen.. verder prima topic waar we naar elkaar komen geloof ik.
We staan open voor elkaar, en kunnen fouten toegevenquote:Op maandag 8 maart 2010 15:00 schreef Flammie het volgende:
[..]
Dat een probleem onderling opgelost werd was voor mij idd een hartverwarmend moment
Juist niet.quote:Op maandag 8 maart 2010 14:58 schreef Bastard het volgende:
[..]
De SC mag inderdaad een stuk minder, eveneens het getreiter en het slachtoffertje spelen.. verder prima topic waar we naar elkaar komen geloof ik.
Ja heus wel denk ik.. maar als je graag oud zeer blijft oprakelen in plaats van eens er je overheen zetten en leuk meeposten kan ik ook weinig anders doen toch?quote:
Het heeft dan ook weinig met oud zeer te maken, als je kijkt naar het verhaal mbt. windigo. Nu proberen ze het dan nog goed te praten omdat er iemand eerlijk over is.quote:Op maandag 8 maart 2010 15:08 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja heus wel denk ik.. maar als je graag oud zeer blijft oprakelen in plaats van eens er je overheen zetten en leuk meeposten kan ik ook weinig anders doen toch?
hahha, ik moest lachenquote:Op maandag 8 maart 2010 15:14 schreef Ticker het volgende:
Dat is waar er ontstaat een open sfeer.
Ik moet zeggen dat Lennart de laatste tijd ook steeds meer tijd besteed aan zijn onderbouwing, en Chiel weet ook gewoon zijn plek op het forum.
Samen sterker door strijd jongens!![]()
Ik heb medelijden met Bastard en Jogy, want zoals jij het ziet, zie ik het als nieuwkomer absoluut niet !quote:Op maandag 8 maart 2010 15:14 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
DIt forum ademt namelijk een en al kinderspeelpaleis op dit moment!
De eerste introductie is dan ook goud waard, en dat is bij Windigo totaal mis gegaan, daarom ben ik erg blij dat zij hierover heeft gesproken en hoop ik dat de mannetjes eens gaan nadenken over wat het effect van hun acties is. Ik zie dan ook graag nieuwe mensen komen om hun ervaringen te vertellen, daar is TRU dan ook voor bedoeld volgens mij, niet om een groepje zelfbenoemde sceptici iedereen de mond te doen snoeren.
Nieuwkomer?quote:Op maandag 8 maart 2010 15:17 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Ik heb medelijden met Bastard en Jogy, want zoals jij het ziet, zie ik het als nieuwkomer absoluut niet !
Dat is nog niet bewezen.. al is de kans wel groot. We vermoeden dat het calimero is.quote:Op maandag 8 maart 2010 15:19 schreef Amos_ het volgende:
Al is Joepie een eend, kan mij dat verrekken
Ik heb echt moeite om mijn zelfbeheersing niet te verliezen op het moment bij je.. maar vlgs mij was er al gezeur in het topic over spiritualiteit en vond ik jou met name de aanstichter daarvan!quote:Op maandag 8 maart 2010 15:14 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Het heeft dan ook weinig met oud zeer te maken, als je kijkt naar het verhaal mbt. windigo. Nu proberen ze het dan nog goed te praten omdat er iemand eerlijk over is.
Hoe zit het dan met de mensen die serieus TRU binnenkomen, op een dergelijke manier behandeld worden en dus weggaan zonder hier iets over te zeggen. DIt forum ademt namelijk een en al kinderspeelpaleis op dit moment!
De eerste introductie is dan ook goud waard, en dat is bij Windigo totaal mis gegaan, daarom ben ik erg blij dat zij hierover heeft gesproken en hoop ik dat de mannetjes eens gaan nadenken over wat het effect van hun acties is. Ik zie dan ook graag nieuwe mensen komen om hun ervaringen te vertellen, daar is TRU dan ook voor bedoeld volgens mij, niet om een groepje zelfbenoemde sceptici iedereen de mond te doen snoeren.
Ik merk het ook ja. Het is wel triest dat men doorgaat ondanks waarschuwing/melding van een mod, en ook terwijl de storm net was gaan liggen...quote:Op maandag 8 maart 2010 15:22 schreef Windigo het volgende:
Ik had niet gedacht dat een post van één regel zoveel tumult zou kunnen veroorzaken..Kennelijk zijn er nogal wat conflicten hier op dit forum. Wel iets om rekening mee te houden dan, in de toekomst
Het speelde al voor jouw opmerking, lees alleen al de historie van het afgelopen weekend in dit topic..quote:Op maandag 8 maart 2010 15:22 schreef Windigo het volgende:
Ik had niet gedacht dat een post van één regel zoveel tumult zou kunnen veroorzaken..Kennelijk zijn er nogal wat conflicten hier op dit forum. Wel iets om rekening mee te houden dan, in de toekomst
Aháquote:Op maandag 8 maart 2010 15:23 schreef Bastard het volgende:
[..]
Het speelde al voor jouw opmerking, lees alleen al de historie van het afgelopen weekend in dit topic..
Ik begraaf hem maar al te graag, echter zolang een aantal mensen zich hier op dezelfde manier blijven gedragen, kan er niet van mij verwacht worden dat ik me als een jezus gedraag, en dat zij alle regels mogen overtreden, vanaf don't shoot the messenger tot aan het privacygebeuren.quote:Op maandag 8 maart 2010 15:23 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik heb echt moeite om mijn zelfbeheersing niet te verliezen op het moment bij je.. maar vlgs mij was er al gezeur in het topic over spiritualiteit en vond ik jou met name de aanstichter daarvan!
What you reap is what you saw, als jij die strijdbijl graag wil blijven handteren verwacht dan ook dat je strijd kan krijgen van mensen.
Ja.. er worden hier af en toe (vieze) spelletjes gespeeld, maar je bent een gewillige deelnemer vlgs mij. En als je dat zat bent, laat dan eens de dingen rusten en post normaal of ga dan gewoon ergens anders heen!
WTF ????quote:Op maandag 8 maart 2010 15:14 schreef Ticker het volgende:
Dat is waar er ontstaat een open sfeer.
Ik moet zeggen dat Lennart de laatste tijd ook steeds meer tijd besteed aan zijn onderbouwing, en Chiel weet ook gewoon zijn plek op het forum.
Samen sterker door strijd jongens!![]()
quote:Op maandag 8 maart 2010 15:26 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Ik begraaf hem maar al te graag, echter zolang een aantal mensen zich hier op dezelfde manier blijven gedragen, kan er niet van mij verwacht worden dat ik me als een jezus gedraag, en dat zij alle regels mogen overtreden, vanaf don't shoot the messenger tot aan het privacygebeuren.
Mjah, blijf erbij dat ik het erg sneu vind hoe er op mijn kritiek werd gereageerd, en nog sneuer, hoe iemand weggejagen word, waarna er achteraf geprobeerd word om de zaak te verbloemen. Erg jammer is dat, en hier laat ik het ook maar weer bij.
degene die het voorstel gaf vergeet je gemakshalve dan maarquote:Op maandag 8 maart 2010 15:37 schreef JoepiePoepie het volgende:
Wat mooi, Tommy, Sandra, Lennart, en Maarten hebben het weer mooi opgelost met z'n allen
.
![]()
Ik denk simpelweg dat wij daarover een verschillende mening hebbenquote:Op maandag 8 maart 2010 15:38 schreef Bastard het volgende:
[..]
En jij mag ook eens weten wanneer je moet kappen met zuigen!
Ik zou willen vragen om mijn mening dan te adopteren in deze.quote:Op maandag 8 maart 2010 15:59 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Ik denk simpelweg dat wij daarover een verschillende mening hebben
Mijn complimenten weer voor je zorgvuldig gekozen woorden, Bastardquote:Op maandag 8 maart 2010 16:09 schreef Bastard het volgende:
Ik zou willen vragen om mijn mening dan te adopteren in deze.
Ik neem het bij deze in overweging.quote:Op maandag 8 maart 2010 16:09 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik zou willen vragen om mijn mening dan te adopteren in deze.
Ik laat zeker nog wat horen over het verloop, heb besloten dir forum in mijn favorieten te zetten dus misschien komen we elkaar nog ergens tegen bij een topicquote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:15 schreef Bastard het volgende:
Ok dan, ik hoop dat je er wat aan gaat hebben
Ik zou er niks van zeggen want dan gaat hij huilen bij Remlof en die banned dan meteen zonder een verhaal te horen (of uberhaupt objectief te kijken wie er begint ). Gewoon niks over zeggen is mijn adviesquote:Op maandag 22 maart 2010 11:50 schreef Amos_ het volgende:
Ik dacht dat dat gekleuter over iemands geslacht afgelopen was?
Bandstemmen! (een spook op mijn antwoordapparaat)
Ik leuter er niet over hoor, ik weiger hem alleen aan te spreken met zij. Daar ik nogsteeds geen informatie heb ontvangen waaruit blijkt dat het tegenovergestelde waar blijkt te zijn.quote:Op maandag 22 maart 2010 11:50 schreef Amos_ het volgende:
Gast, het is een fucking internetforum. For all I care is Joepie een amoebe met postrechten. Echt, waar maak je je druk om en wat voor punt wil je in godsnaam maken.quote:Op maandag 22 maart 2010 11:55 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Ik leuter er niet over hoor, ik weiger hem alleen aan te spreken met zij. Daar ik nogsteeds geen informatie heb ontvangen waaruit blijkt dat het tegenovergestelde waar blijkt te zijn.
Dat onze vriend daar over valt is dan ook niet mijn probleem.
Ok vanaf nu spreek ik je dus aan met zij . Ik heb immers geen informatie ontvangen waaruit blijkt dat het tegendeel waar is.quote:Op maandag 22 maart 2010 11:55 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Ik leuter er niet over hoor, ik weiger hem alleen aan te spreken met zij. Daar ik nogsteeds geen informatie heb ontvangen waaruit blijkt dat het tegenovergestelde waar blijkt te zijn.
Dat onze vriend daar over valt is dan ook niet mijn probleem.
Thanks, ik zag het ook net...quote:Op maandag 22 maart 2010 11:50 schreef Amos_ het volgende:
Ja dom hequote:Op maandag 22 maart 2010 11:50 schreef Amos_ het volgende:
Dat geeft meteen ook weer duidelijk aan waarom je hier bent.quote:Op maandag 22 maart 2010 11:57 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ok vanaf nu spreek ik je dus aan met zij . Ik heb immers geen informatie ontvangen waaruit blijkt dat het tegendeel waar is.
Dat onze vriendin (MC) hier over valt is dan ook niet mijn probleem
Of waarom jij hier bentquote:Op maandag 22 maart 2010 12:00 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Dat geeft meteen ook weer duidelijk aan waarom je hier bent.
Tja, dat heb je he met die domme huisvrouwtjes, die begrijpen dat allemaal niet en weten inderdaad niet beter.quote:Op maandag 22 maart 2010 12:00 schreef Michielos het volgende:
Ach joepie, trek je niks van haar aan. Ze weet immers niet beter
Tsja, dat is gewoon een recept voor een foute wissel en dus het ontsporen van 't topic. En stiekem vind ik TRU een leuk subforum dus vandaar.quote:Op maandag 22 maart 2010 11:57 schreef Bastard het volgende:
[..]
Thanks, ik zag het ook net...
En mijn complimenten aan u voor het openen van het discussietopic
Ik zie hier nog een persoon zich hard verdedigen... Het begint met een M en het rijmt op ediaconsument. Misschien ken je haar?quote:Op maandag 22 maart 2010 12:02 schreef mediaconsument het volgende:
Verder hoef ik alleen maar 1x hij te zeggen, en joepie trekt zijn boek weer open, alsof die erop aan het wachten is.![]()
Mjah, de mensen die zichzelf het hardst verdedigen, hebben meestal wat te verbergen, hier laat ik het dan ook maar weer bij. De bijdehandte manie is weer begonnen, de harde kern van TRU is namelijk zo gezellig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |