quote:Op maandag 8 maart 2010 14:06 schreef Amos_ het volgende:
Wat levert spiritualiteit je op?
Dit soort opmerkingen zijn nogal storend voor het topic, dat juist een goed topic is. Notabene degene die altijd zeikt over de zeikers is nu zelf dat topic aan het verstieren...
Mee eensch is.quote:Op maandag 8 maart 2010 14:08 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
U was mij voor. Goede report en mee eens wat dat betreft.
je kunt ze editen, druk op edit en veeg ze dan uit ofzoquote:Op maandag 8 maart 2010 14:12 schreef Windigo het volgende:
Heksen, onder ons ?
Mogen mijn posts misschien verwijderd worden? Ik heb geen zin in dit geflame van anderen.
Heb ik gedaan, maar men quote nu posts waarin posts van mij staan. mag dat ook weg?quote:Op maandag 8 maart 2010 14:14 schreef Michielos het volgende:
[..]
je kunt ze editen, druk op edit en veeg ze dan uit ofzo
Ik vind het erg sneu om te zien dat de kinders jou weer weggejagen hebben. Ik zie dan ook liever mensen die eerlijk over hun ervaringen praten, dan mensen die deze eerlijkheid kapot willen maken door standaard.quote:Op maandag 8 maart 2010 14:12 schreef Windigo het volgende:
Heksen, onder ons ?
Mogen mijn posts misschien verwijderd worden? Ik heb geen zin in dit geflame van anderen.
Ik ben geen mod maar ik neem aan dat dat geregeld kan worden. Of misschien dat de posters de quotes zelf even willen weghalen?quote:Op maandag 8 maart 2010 14:15 schreef Windigo het volgende:
[..]
Heb ik gedaan, maar men quote nu posts waarin posts van mij staan. mag dat ook weg?
Ja, je bent tegenwoordig al een kind als je een keer van gedachten veranderd over iets. Kennelijk moet je rotsvast in je geloof staan en niet menselijk zijn en soms veranderen, wil je serieus genomen worden. Je moet dus kennelijk zowat een trol zijn of een fictief personage om hier serieus genomen te wordenquote:Op maandag 8 maart 2010 14:15 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Ik vind het erg sneu om te zien dat de kinders jou weer weggejagen hebben. Ik zie dan ook liever mensen die eerlijk over hun ervaringen praten, dan mensen die deze eerlijkheid kapot willen maken door standaard.posts.
Nee, TRU is een groot kinderfeest! Laten we het liefst zoveel mogelijk praten over believers vs sceptici, en dan in tussentijd zoveel mogelijk mensen beledigen, dat is namelijk zo enorm cool!
Laten we dat gewoon onderling doen. Joepie edit je post!quote:Op maandag 8 maart 2010 14:16 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik ben geen mod maar ik neem aan dat dat geregeld kan worden. Of misschien dat de posters de quotes zelf even willen weghalen?
Inderdaad, altijd hetzelfde met die [edit + note]quote:Op maandag 8 maart 2010 14:16 schreef Amos_ het volgende:
Mediaconsument werkelijk waar, jij bent de enige die het hier juist erger maakt door dat kinderlijke geleuter. Als je dat niet doorhebt, ok, kan je wellicht niets aan doen... maar dat sarcastische ondertoontje, dat praten alsof je het tegen een groep kleuters hebt...het siert je niet...
Sneu dat je het niet op argumenten kunt maar alleen maar met domme plaatjes.quote:Op maandag 8 maart 2010 14:15 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Ik vind het erg sneu om te zien dat de kinders jou weer weggejagen hebben. Ik zie dan ook liever mensen die eerlijk over hun ervaringen praten, dan mensen die deze eerlijkheid kapot willen maken door standaard.posts.
Nee, TRU is een groot kinderfeest! Laten we het liefst zoveel mogelijk praten over believers vs sceptici, en dan in tussentijd zoveel mogelijk mensen beledigen, dat is namelijk zo enorm cool!
[ afbeelding ]
Met alle respect, maar je reageert ook wel heel erg ehm, gebeten, terwijl je het of had kunnen negeren, of had kunnen melden of het gewoon aanzien voor wat het is en de eer aan jezelf houden.quote:Op maandag 8 maart 2010 14:17 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ja, je bent tegenwoordig al een kind als je een keer van gedachten veranderd over iets. Kennelijk moet je rotsvast in je geloof staan en niet menselijk zijn en soms veranderen, wil je serieus genomen worden. Je moet dus kennelijk zowat een trol zijn of een fictief personage om hier serieus genomen te worden
Ja, ik kom hallo zeggen in dat topic en word meteen tot kind gedegradeerd. Moet ik dat leuk vinden dan?quote:Op maandag 8 maart 2010 14:19 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Met alle respect, maar je reageert ook wel heel erg ehm, gebeten, terwijl je het of had kunnen negeren, of had kunnen melden of het gewoon aanzien voor wat het is en de eer aan jezelf houden.
Is het leuk? Nee, maar ik krijg ook rare opmerkingen naar mijn oren, die meld ik gewoon.
Dat bedoel ik. Die beeldvorming hier binnen TRU is vaak te belachelijk voor woorden. Dat terwijl dit onderwerp enorm veel respect verdient.quote:Op maandag 8 maart 2010 14:17 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ja, je bent tegenwoordig al een kind als je een keer van gedachten veranderd over iets. Kennelijk moet je rotsvast in je geloof staan en niet menselijk zijn en soms veranderen, wil je serieus genomen worden. Je moet dus kennelijk zowat een trol zijn of een fictief personage om hier serieus genomen te worden
Ik zeg toch ook dat dat niet per se leuk is, maar je hebt dan altijd nog de keuze hoe je daarop reageertquote:Op maandag 8 maart 2010 14:20 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ja, ik kom hallo zeggen in dat topic en word meteen tot kind gedegradeerd. Moet ik dat leuk vinden dan?
En dan hebben we klapmongool #1 weer, we gaan het weer persoonlijk maken, we gebruiken zijn naam maar weer eens. Inhoudelijk kun jij het namelijk niet af, oftewel ben slim, en verwijder die naam.quote:Op maandag 8 maart 2010 14:18 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Inderdaad, altijd hetzelfde met die Chiel:
- Zeiken over hoe iemand anders een topic moet maken en welke woorden daarin wel en niet gebruikt mogen worden.
- Altijd weer dat gedoe van 'kinderfeestje'.
- Altijd demonstratief mij 'hij' noemen.
Enzovoort...
Tsja je hebt gelijk, maar ik had in een impuls al gereageerd voor ik ging nadenken, en toen ging het balletje dusdanig rollen dat ik me begon te ergerenquote:Op maandag 8 maart 2010 14:21 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook dat dat niet per se leuk is, maar je hebt dan altijd nog de keuze hoe je daarop reageert![]()
Dus nee, leuk is het niet maar hou de eer aan jezelf, doe ik ook
Maar heb je het nu echt niet door? Degene die hier elke keer het meest aan beeldvorming doet ben jij!quote:Op maandag 8 maart 2010 14:21 schreef mediaconsument het volgende:
Dat bedoel ik. Die beeldvorming hier binnen TRU is vaak te belachelijk voor woorden. Dat terwijl dit onderwerp enorm veel respect verdient.
Normaal menselijk gedragquote:Op maandag 8 maart 2010 14:24 schreef Windigo het volgende:
[..]
Tsja je hebt gelijk, maar ik had in een impuls al gereageerd voor ik ging nadenken, en toen ging het balletje dusdanig rollen dat ik me begon te ergeren
Ik hoop dat de users gewoon hun posts editen en dat je je dus niet meer boos hoeft te makenquote:Op maandag 8 maart 2010 14:24 schreef Windigo het volgende:
[..]
Tsja je hebt gelijk, maar ik had in een impuls al gereageerd voor ik ging nadenken, en toen ging het balletje dusdanig rollen dat ik me begon te ergeren
Zolang deze klapmongool steevast demonstratief 'hij' genoemd wordt door jou, zal deze klapmongool jouw naam gebruikenquote:Op maandag 8 maart 2010 14:23 schreef mediaconsument het volgende:
En dan hebben we klapmongool #1 weer, we gaan het weer persoonlijk maken, we gebruiken zijn naam maar weer eens. Inhoudelijk kun jij het namelijk niet af, oftewel ben slim, en verwijder die naam.
Ga ergens anders huilen, zielig figuur.quote:
Al gedaan, maar het is wel een uitzonderingsgeval hoorquote:Op maandag 8 maart 2010 14:25 schreef Flammie het volgende:
Ik hoop dat de users gewoon hun posts editen en dat je je dus niet meer boos hoeft te maken
Verwacht op een forum altijd verschillende meningen overigens en tegengas
Ja, dat verwacht ik ook wel.. Maar ik verwacht een discussie op inhoudelijk niveau, iemand kan best vragen aan mij waarom ik opeens terug ben gekomen op mijn keuze, maar begin er niet om te lachen zonder onderbouwing.quote:Op maandag 8 maart 2010 14:25 schreef Flammie het volgende:
[..]
Ik hoop dat de users gewoon hun posts editen en dat je je dus niet meer boos hoeft te maken
Verwacht op een forum altijd verschillende meningen overigens en tegengas
Dat denk ik toch niet, of jij moet mij een bewijs geven waarvan ik ga denken dat jij daadwerkelijk die meid op de foto bent.quote:Op maandag 8 maart 2010 14:26 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Zolang deze klapmongool steevast demonstratief 'hij' genoemd wordt door jou, zal deze klapmongool jouw naam gebruiken.
Nou kijk eens aan. De posts zijn ge-edit dus je hoeft je niet meer boos te maken.quote:Op maandag 8 maart 2010 14:27 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ja, dat verwacht ik ook wel.. Maar ik verwacht een discussie op inhoudelijk niveau, iemand kan best vragen aan mij waarom ik opeens terug ben gekomen op mijn keuze, maar begin er niet om te lachen zonder onderbouwing.
Dankjewelquote:Op maandag 8 maart 2010 14:27 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Al gedaan, maar het is wel een uitzonderingsgeval hoor.
Download skype en voeg haar toequote:Op maandag 8 maart 2010 14:28 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Dat denk ik toch niet, of jij moet mij een bewijs geven waarvan ik ga denken dat jij daadwerkelijk die meid op de foto bent.
Dat sneue stalkergedrag van jou mag weleens snel ophouden.
Ben je nu van heks naar engel gegaan??quote:Op maandag 8 maart 2010 14:28 schreef Windigo het volgende:
[..]
Dankjewel
Ik snap ook wel, dat het misschien beter was geweest mijn eigen post wat meer te onderbouwen. Nu kom ik wel een beetje uit de lucht vallen, dat snap ik wel.
Ik ben een heksenengelquote:Op maandag 8 maart 2010 14:29 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Ben je nu van heks naar engel gegaan??
[/flauw grapje]
Het doet deugd om te zien dat het onderling opgelost is
Och, ik zie het nu pas. Hij is weer met z'n Chiel-obsessie bezig en heeft de naam 'Tommy' veranderd in 'Chiel'...quote:Op maandag 8 maart 2010 14:23 schreef mediaconsument het volgende:
En dan hebben we klapmongool #1 weer, we gaan het weer persoonlijk maken, we gebruiken zijn naam maar weer eens. Inhoudelijk kun jij het namelijk niet af, oftewel ben slim, en verwijder die naam.
Niet zoveel behoefte om me tegenover jou te bewijzenquote:Op maandag 8 maart 2010 14:28 schreef mediaconsument het volgende:
Dat denk ik toch niet, of jij moet mij een bewijs geven waarvan ik ga denken dat jij daadwerkelijk die meid op de foto bent.
O myquote:Dat sneue stalkergedrag van jou mag weleens snel ophouden.
Heb geeneens een headset, nooit nodig gehad eigenlijk. Joepie heeft daarbij allang toegegeven dat hij een man is, mjah, op een forum is het natuurlijk erg tof om met de facade door te gaan als er een stel naïeve mensen je grap geloven.quote:
Open er een topic over.. in ONZ uiteraard, want je hele betoog is echt stuitend. Je zet nu heel TRU onterecht buitenspel, kijk eens naar de topics die nu actief zijn. Stuk voor stuk goede topics waarin believer en nog-niet-believer goed met elkaar praten.quote:Op maandag 8 maart 2010 14:37 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Oftewel waarom bestaat TRU eigenlijk?
Oeps, dat balletje wilde ik nou net even niet opgooienquote:
Hoezo ?quote:Op maandag 8 maart 2010 14:43 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Oeps, dat balletje wilde ik nou net even niet opgooien.
He, wil je mijn forumvriendjes niet beledigen door ze naief te noemenquote:Op maandag 8 maart 2010 14:37 schreef mediaconsument het volgende:
Heb geeneens een headset, nooit nodig gehad eigenlijk. Joepie heeft daarbij allang toegegeven dat hij een man is, mjah, op een forum is het natuurlijk erg tof om met de facade door te gaan als er een stel naïeve mensen je grap geloven.
En welke gezellige jongens zorgen telkens weer voor deze SC?quote:Op maandag 8 maart 2010 14:52 schreef Darkwolf het volgende:
Ja. Maar jullie bezorgen de mods daar integen wel ergenis en (veel) werk.
Verbazingwekkend hoe vaak er gezegd moet worden dat dit geen SC is en dat het 90 procent van dit topic het toch weer geworden is.
Gelukkig is mijn feedback niet ondergesneeuwd. Thanks Bastardquote:Op maandag 8 maart 2010 14:52 schreef Darkwolf het volgende:
Verbazingwekkend hoe vaak er gezegd moet worden dat dit geen SC is en dat het 90 procent van dit topic het toch weer geworden is.
Leuke indruk maakt dit forum. Is er nog respect voor de privacy van mensen?quote:
De SC mag inderdaad een stuk minder, eveneens het getreiter en het slachtoffertje spelen.. verder prima topic waar we naar elkaar komen geloof ik.quote:Op maandag 8 maart 2010 14:52 schreef Darkwolf het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |