Krijg je geen contact met me? Dit is nu poging drie dat je die mislukte plaatjes van zijn webserver hebt getoont die tevens zo goed als niets met het topic te maken hadden. WOW Chiel! Tof dat je google gebruikt hebt om willekeurige plaatjes te vinden. *KLAP KLAP KLAP KLAP*quote:Op zaterdag 6 maart 2010 01:59 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Weet je dat nu nog steeds niet
Maar ik neem aan dat je wel blij bent dat ik een aantal afbeeldingen voor je teruggevonden heb.
Als er iets word gevraagd aan jou, bijvoorbeeld een definitie, dan krijg je daar nooit een direct antwoord op terug. Nu gaat het om de definitie van het woord onderzoek en ken nog een discussie woord hallucinatie, waarvan je volgens mij geen degelijke definitie op papier kunt zetten.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 01:59 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Weet je dat nu nog steeds niet
Maar ik neem aan dat je wel blij bent dat ik een aantal afbeeldingen voor je teruggevonden heb.
He, is dit het moment dat je aantoont dat je zelfs een 'niet gedegen' onderzoek niet kunt weerleggen?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 02:02 schreef Flammie het volgende:
Chiel![]()
Dat is ook weer het resultaat van een falend onderzoek
Hoe bedoel je? Het enige dat deze thread vanaf pagina 4 laat zien is dat je geen kaas gegeten hebt van hogere onderzoeksvaardighedenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 02:03 schreef Ticker het volgende:
[..]
He, is dit het moment dat je aantoont dat je zelfs een 'niet gedegen' onderzoek niet kunt weerleggen?
Je gaat namelijk ineens over op iets anders.
Nou, dat had je ook gewoon op een normale manier kunnen brengen, zoiets als:quote:Op zaterdag 6 maart 2010 02:01 schreef Ticker het volgende:
Krijg je geen contact met me? Dit is nu poging drie dat je die mislukte plaatjes van zijn webserver hebt getoont die tevens zo goed als niets met het topic te maken hadden. WOW Chiel! Tof dat je google gebruikt hebt om willekeurige plaatjes te vinden. *KLAP KLAP KLAP KLAP*
Hier! Voor jou! Ik heb geklapt, ik heb er alleen geen pleuris aan!
Ach eens een ongemanierde vlerk altijd een ongemanierde vlerk zullen we maar zeggen. NIet echt leuk voor in de omgang iig...quote:Op zaterdag 6 maart 2010 02:04 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Nou, dat had je ook gewoon op een normale manier kunnen brengen, zoiets als:
"Sorry Sandra, bedankt dat je me ermee hebt willen helpen, ik heb het bekeken, maar het zijn helaas niet de afbeeldingen die ik nodig had. Maar toch bedankt voor de moeite!"
Ach gossie, meneer heeft net over die post gelezen.quote:
ok:quote:Op zaterdag 6 maart 2010 02:06 schreef Ticker het volgende:
[..]
Ach gossie, meneer heeft net over die post gelezen.
[TRU FB] Voor al uw complimenten.
Dus, ik verwacht een geweldig afbraak van mijn 'niet gedegen' onderzoek.
Makkie, voor zo'n 'slimme' gast als jij. Want jij, hebt gezwoegd, en weet wat het is om een niet degelijk onderzoek te grond in te boren!
Hmmm morgen een geweldig flammie topic lezen waarin ik op me plek gezet word, kan nu al niet wachten!
Nou mediaconsument drinkt volgens mij geen druppel alcohol, ik heb ook geen alcohol gedronken. Misschien dat jij en Ticker gezellig samen zitten te zuipenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 02:06 schreef Flammie het volgende:
Nou volgens mij hebben we nogal wat uit te leggen morgen
Wat zullen we voorbereiden
Zullen we het op de drank gooien?
Onderzoeksplan? Dat had mijn niet gedegen onderzoek niet dat zei je zelf.quote:
Hier heb je wat vragen over je "onderzoeken"quote:Op zaterdag 6 maart 2010 02:08 schreef Flammie het volgende:
Kanttekeningen aan de brute onderzoeken van Ticker?
Welk soort onderzoek heb je gedaan?
Wat zijn de doelstellingen van je odnerzoek?
Wat is de onderzoeksvraag?
Wat zijn de deelvragen?
Wat is het object van het onderzoek?
Wellke onderzoeksmethoden zijn er gebruikt?
PLanning?
Begrenzing van het onderzoek?
Wat zijn de zoektermen van het onderzoeK?
Op welke criteria heb jij je bronnen beoordeeld?
Wat is de herkomst van deze gegevens?
Zijn er van deze bronnen meerdere gedegen referenties beschikbaar?
ik ga verder:
Is de gegevensverschaffer kritisch?
Wordt de bron geraadpleegd door verschillende onderzoekers?
Zijn de gegevens recent?
Nominabele variabele
Ordinale variabele
Intervalvariabele
Ratiovariabele... waar zijn ze?
Toetsingsprocedures>?
Zou je een poging willen wagen, of is het echt te veel gevraagd van je?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 02:12 schreef Flammie het volgende:
[..]
Hier heb je wat vragen over je "onderzoeken"
Jij hebt het onderzoek gedaan ik nietquote:Op zaterdag 6 maart 2010 02:13 schreef Ticker het volgende:
[..]
Zou je een poging willen wagen, of is het echt te veel gevraagd van je?
Dat vertel je nu al 10x, maar de conclusie die daaruit te vissen valt, is dat 'mijn niet gedegen onderzoek' dus een fluitje van een cent moet zijn om te ontkrachten.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 02:14 schreef Flammie het volgende:
[..]
Jij hebt het onderzoek gedaan ik niet
Als ik iets ga onderzoeken moet ik wel rekening houden met dit alles.
Dat is meer werk dan 10% van een a4tje met googlefoto's dat kan ik je wel vertellen.
Sterker nog..w aarschijnlijk is het de 1e keer in je leventje dat je deze termen ziet
Sow, ik dacht dat je door alcohol minder moeilijk doet.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 02:14 schreef Flammie het volgende:
[..]
Jij hebt het onderzoek gedaan ik nietBen je nou serieus of ben je echt strontzat?
Ik bekritiseer je onderzoeksvaardigheden aan de afwezigheid van deze serieuze onderzoeksnoodzakelijkheden dat ELK gedegen onderzoek (Hbo/uni of hoger) op zijn minst zou moeten bevatten. wat jij doet is:
-ufos zijn interessant
- www.google.com
- copy paste links
- plak wat plaatjes
- eigen mening
- voila onderzoek
dat is leuk als discussiepunt maar is niet gelijk aan een gedegen onderozek
Dat is meer werk dan 10% van een a4tje met googlefoto's dat kan ik je wel vertellen.
Sterker nog..w aarschijnlijk is het de 1e keer in je leventje dat je deze termen ziet
Ik heb geen intentie om je standpunt te weerleggen. Ik zeg alleen dat het geen goed en voldoende onderzoek is. Ik struikelde slechts over het luie gedeelte verder no offense hooor.. je ziet un zelf wat er bij komt kijkenik zou zeggen; doe er je voordeel mee want dit is slechts 2%
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 02:14 schreef Flammie het volgende:
[..]
Jij hebt het onderzoek gedaan ik nietBen je nou serieus of ben je echt strontzat?
Ik bekritiseer je onderzoeksvaardigheden aan de afwezigheid van deze serieuze onderzoeksnoodzakelijkheden dat ELK gedegen onderzoek (Hbo/uni of hoger) op zijn minst zou moeten bevatten. wat jij doet is:
-ufos zijn interessant
- www.google.com
- copy paste links
- plak wat plaatjes
- eigen mening
- voila onderzoek
dat is leuk als discussiepunt maar is niet gelijk aan een gedegen onderozek
Ik heb geen intentie om je standpunt te weerleggen. Ik zeg alleen dat het geen goed en voldoende onderzoek is. Ik struikelde slechts over het luie gedeelte verder no offense hooor.. je ziet un zelf wat er bij komt kijkenik zou zeggen; doe er je voordeel mee want dit is slechts 2%
Dat begrijp jij helemaal verkeerd. Ik zeg dat jij geen gedegen onderzoek doet. Ik zeg niet dat je onderwerp daarom een fluitje van een cent moet zijn om te ontkrachten. Wanneer ben jij gestopt met begrijpend lezen? Het onderwerp is gewoon groots en boeiend maar je kleine onderzoekjes (zoeken naar links op google) doen het absoluut geen eer aan.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 02:19 schreef Ticker het volgende:
[..]
Dat vertel je nu al 10x, maar de conclusie die daaruit te vissen valt, is dat 'mijn niet gedegen onderzoek' dus een fluitje van een cent moet zijn om te ontkrachten.
Leeeezen menneke.. leeeeezen. Ik zeg alleen dat jouw onderzoek niet gedegen is en niet comform de hogere en diepere standaarden die op hbo/uni heersen. Ik kan je onderzoek ontkrachten door te stellen dat je onderzoek niet serieus is. Ik vind het mooie posts.. leuke onderwerpen en je doet moeite om op internet wat links op te zoeken maar het is geen onderzoek. Dat is het enige wat ik zeg.. Dus leeeezen menneke!quote:Jij hebt immers kennis van de spearman rangorder correlatie coefficient en ging ervan uit dat je mijn onderzoek met dergelijke poespas kon ontkrachten.
Dat heb je niet gedaanquote:Als ik dus zeg dat ik onderzoek heb gedaan
Bij een serieus onderzoek moet je die bronnen ook kritisch bekijken en niet alleen plaatsen.quote:en bronnen in mijn topic heb geplaatst,
Dat heb ik wel. Vooral als jij mensen die meer moeite doen, meer verstand hebben dan jij, (Hoger iq en zulks) voor lui uitmaakt heb ik dat. Had jij dat niet gedaan dan was het al een ander verhaal geweestquote:heb jij geen reden om te eisen dat ik een onderzoeks plan toon.
Mee eens!quote:We zitten immers op het Fok! forum, waar een dergelijke post als wat ik had gemaakt enigzins als met kop en schouders tussen menig thread hier staat.
Je hebt hier wat pointers die in een onderozek moeten staanquote:Ik verwacht dus een serieuse tegenonderzoek en als jij dolgraag een onderzoeksplan voor jouw tegenonderzoek wilt maken, be my guest.. en als je daar google voor gebruikt om bronnen te vinden, zie ik geen probleem om die gewoon te accepteren, zolang de bronnen feiten bevatten en geen aannames, zoals waar je regelmatig mee strooit.
Ik heb het je nu al 1000x verteld maar je plaat blijft een beetje hangenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 02:30 schreef Ticker het volgende:
Flammie als je echt niet weet wat het woord onderzoek inhoudt mag je dat ook gewoon zeggen.
Een wetenschappelijke onderzoek is namelijk overbodig om toch het woord onderzoek te kunnen gebruiken.
Dergelijke 'pointers' zijn dus niet nodig, maar ik begrijp dat jouw en mijn onderzoek daar heel anders tegen aan kijken. Ik wacht met smart op jouw 'tegenonderzoek' Welke ongetwijfeld gedegen zal zijn.
Mijn onderzoek zoals ik die in mijn woordenboek kan vinden heb ik al gedaan, dat weet jij ook wel, maar je hoopt natuurlijk de discussie te kunnen winnen door mij rare kunstjes te laten doen.
Case closed en hetgeen waar deze heel fucking discussie over ging is gemaakt. Je hebt en je zal immers nooit moeite doen om je in een dergelijk onderwerp te verdiepen.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 02:23 schreef Ticker het volgende:
[..]
Eind conclusie, nee flammie zal geen ontkrachting doen, want zelfs een klein miserabel onderzoek als die van mij is voor een luie student als hem te veel moeite.
Als je die pointers leest zie je wat er scheelt aan je onderzoek. Daarmee is je onderzoek dus ontkracht. Het is niet valide om als onderzoek door te gaan. Veel succes!quote:
Met die pointers van jou kan ik de academische wereld op zijn kop zetten, met die google research van mij doe ik dat op fok al. Nu jij nog eens!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 02:33 schreef Flammie het volgende:
[..]
Als je die pointers leest zie je wat er scheelt aan je onderzoek. Daarmee is je onderzoek dus ontkracht. Het is niet valide om als onderzoek door te gaan. Veel succes!
Ik hoop dat je nog veel plezier met google mag beleven. Case closed. Je zult immers nooit begrijpen hoe je echt onderzoek moet voeren
En nog steeds geen simpele Fok! idioot kunnen ontkrachten. Best sneu eigenlijk, zo'n diploma.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 02:35 schreef Flammie het volgende:
Op dat moment wacht ik dan met smart. Zet de academische wereld maar op zijn kop
Ik kijk er nu al naar uit.. de dag dat Ticker de academische wereld op zijn kop zet
Wanneer zal het er van komen? Ik zou zeggen: voeg de daad maar bij het grote woord
Ik ben al geslaagd dus ik hoef niks te bewijzenHeb onderzoek gedaan en doe nog steeds taalonderzoeken
(met een methode die dieper op de materie ingaat dan slechts googlen)
Ps die pointers zijn nog niet 3% en die had je nog nietJe snapt dus wel dat er werk aan de winkel is
Je hebt het misschien niet door maar ik heb je nu al 20x ontkracht vanaf pagina 4 alquote:Op zaterdag 6 maart 2010 02:40 schreef Ticker het volgende:
[..]
En nog steeds geen simpele Fok! idioot kunnen ontkrachten. Best sneu eigenlijk, zo'n diploma.
Serieus? Satan is dus niet Saturnus? Dat heb jij vanaf pagina 4 ontkracht?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 02:41 schreef Flammie het volgende:
[..]
Je hebt het misschien niet door maar ik heb je nu al 20x ontkracht vanaf pagina 4 al
Je ziet wat er aan je onderzoek scheelt om als gedegen door te gaan. Dat is nog niet alles maar je hebt in ieder geval een indicatie. Werk hier aan en dan komt het vast helemaal goed (mits je de stof kunt begrijpen).
Wat lul je in godsnaamquote:Op zaterdag 6 maart 2010 02:42 schreef Ticker het volgende:
[..]
Serieus? Satan is dus niet Saturnus? Dat heb jij vanaf pagina 4 ontkracht?
Ik zoek ik zoek, maar flam ik zie geen drol.
Lieg je? Alweer?
In de ochtend er bij zetten dat je me finaal ontkracht?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 02:45 schreef Flammie het volgende:
Goed zo.. Dag ticker en welterusten. Heb hier in het vervolg ook geen zin meer in. Ik praat liever met mensen die niet keihard over de rooie gaan en gaan schelden en die je niet voor lui en imbeciel uitmaken als ze niks meer weten te zeggen...Wat dat betreft heb je echt een heel valse manier van discussieren jegens mensen die een andere mening hebben. Je stormt binnen LUI DIT. GEEN HER-ONDERZOEk, je wordt vervolgens finaal ontkracht en dan ga je schelden en persoonlijk worden omdat je zelf ook wel snapt dat ik gelijk heb.
laten we het erop houden dat we beide andere definities van gedegen onderzoek hanteren.
Dat is inderdaad vrij sneu.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:24 schreef Ticker het volgende:
[..]
In de ochtend er bij zetten dat je me finaal ontkracht?
Laat me raden, je hebt vannacht niet lekker geslapen.. nuff said!
Ik lag trouwens al de hele avond in bedquote:Op maandag 8 maart 2010 10:58 schreef Flammie het volgende:
Het was weekend hoor dus dan mag je laat opblijven!
Yeh laptopje er bijquote:Op maandag 8 maart 2010 11:19 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ik lag trouwens al de hele avond in bed, maar nog een paar uurtjes en dan komt ie
, mijn held de verwarmingsreparateur
!
U was mij voor. Goede report en mee eens wat dat betreft.quote:Op maandag 8 maart 2010 14:06 schreef Amos_ het volgende:
Wat levert spiritualiteit je op?
Dit soort opmerkingen zijn nogal storend voor het topic, dat juist een goed topic is. Notabene degene die altijd zeikt over de zeikers is nu zelf dat topic aan het verstieren...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |