Strikt zijn het niet de zijden van de dodecahedron maar de vlakken...bedenk ik me nu...ach ja...quote:
Hmm is Salvad0R back?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:09 schreef Ticker het volgende:
Ligt het aan mij.. of gaat het unbannen van users die gebanned zijn niet automatisch?
Ik weet niet wat die Chiel van jou gaat doen, maar ikke (Sandra) in ieder geval niet.quote:
Wat een nette beschaafde welopgevoede jongedame is Ticker toch ookquote:Op zaterdag 6 maart 2010 02:01 schreef Ticker het volgende:
Krijg je geen contact met me? Dit is nu poging drie dat je die mislukte plaatjes van zijn webserver hebt getoont die tevens zo goed als niets met het topic te maken hadden. WOW Chiel! Tof dat je google gebruikt hebt om willekeurige plaatjes te vinden. *KLAP KLAP KLAP KLAP*
Hier! Voor jou! Ik heb geklapt, ik heb er alleen geen pleuris aan!
Ik begrijp net dat die quote uit TRU komt. Dat is niet relevant hier. Ruzies die jullie daar hebben moeten niet hier uitgevecht worden. Doe het het liefst ff via de PM.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:26 schreef Ticker het volgende:
Ach jee, begint het nu weer. Zet je er dan ook bij dat je in diverse topics me aandacht zocht over het feit dat jij zo geweldig kon googlen en ik er toen een beetje moe van werd? Oh nee, want dan val je door de mand met je trollen parade.
Wat een zielig stel mensen is het toch. Beetje bij je internet vrienden hulp zoeken.. CONSTANT.
Sneu figuur. En dan toch ook nog je zin krijgen doordat je weer een mod achter je hebt staan. Pfffff wat een focking kudde vee.
Welkom hier!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:34 schreef Windigo het volgende:
Ik meld me aan in deze SC =)
Ik ben Odette, 22, en lurk al een tijdje op dit forum. Ben na eerst Reiki-master geworden te zijn, en me heel lang verdiept te hebben in occultisme, in de voetsporen van Ali_Kannibali getreden en bekeerd tot het Christendom door de kennis die ik via internet heb opgedaan over de Illuminatie etc.
Hallo iedereen!
:laat maar:quote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Welkom hier!Ik ben ook Reiki-master en ben Christelijk opgevoed (Katholiek) maar heb daar niets meer mee.
In diverse topics? Nee hoor. En het ging me niet om het gegeven of ik zo 'geweldig kan googlen', maar als ik iemand ergens mee probeer te helpen verwacht ik daar wel een reactie op. Trollenparade? Iemand ergens mee proberen te helpen is trollenparade?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:26 schreef Ticker het volgende:
Ach jee, begint het nu weer. Zet je er dan ook bij dat je in diverse topics me aandacht zocht over het feit dat jij zo geweldig kon googlen en ik er toen een beetje moe van werd? Oh nee, want dan val je door de mand met je trollen parade.
Echt, ik weet niet waar je het over hebt met 'Beetje bij je internet vrienden hulp zoeken.. CONSTANT.'quote:Wat een zielig stel mensen is het toch. Beetje bij je internet vrienden hulp zoeken.. CONSTANT.
Sneu figuur. En dan toch ook nog je zin krijgen doordat je weer een mod achter je hebt staan. Pfffff wat een focking kudde vee.
Ik ben benieuwd wie van ons de juiste keuze heeft gemaakt dan!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:41 schreef Windigo het volgende:
[..]
Precies andersom dusIk ging van Reiki-Master naar Christen (kom uit een een atheïstisch milieu) en jij ging van Christen naar Reiki-Master
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |