abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78802864
En dan de hamvraag? Is dit nou mijn fout? IK begon toch niet meteen de pannen van het dak te freaken of wel soms? Ik ben het niet eens met de stelling. Dit soort stellingen komen van mensen die nooit op HBO/uni gestudeerd hebben maar er wel een mening over hebben. Dit waarschijnlijk omdat ze zich telkens beter willen voelen dan mensen die dit wel gedaan hebben en het voor zichzelf recht willen praten.

Ik heb dat wel gedaan dus dan zeg ik er wat van? Ben ik nu fout? Ik vind het bijzonder onprettig dat ik heb lopen te zwoegen en dat er dan iemand komt zonder enige studie ervaring en dan dit soort leugens gaat verkondigen om eerlijk te zijn

Het is ook nergens voor nodig Mij boeit het werkelijk geen hol als iemand VMBO of MBO of whatever gedaan heeft maar ga dan niet andere mensen voor "pseudo-sceptic" lopen uit te maken of voor luie flikkers die geen HER-onderzoek willen doen want daar klopt gewoon geen ruk van.
  zaterdag 6 maart 2010 @ 01:09:12 #102
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_78802931
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 00:50 schreef Flammie het volgende:

[..]

Nee je werpt je van het ene standpunt naar het andere. Eerst zijn universitaire studenten luie mensen die geen heronderzoeken willen doen. Zo staat het letterlijk in je post.

Ik zeg dan dat studeren op een uni JUIST betekend dat je moet onderzoeken en oude onderzoeken meot HERONDERZOEKEn. Daarna ga jij ineens mad over de rooie.

Alsof je het mij kunt kwalijk nemen dat jij niet op een universiteit gestudeerd hebt ofzo. Is dit nou afgunst?
Ik had het niet eens tegen jou maar je komt binnen en gaat meteen over de rooie... Sorry hoor...
je weet gewoon niet waar je het over hebt door gebrek aan studieervaring. Daar kan ik toch niks aan doen?
Dit is me laatste post, ik word strontziek hiervan.
Jij hebt geen universiteit gedaan, en als je dat wel hebt dan ben jij meteen het voorlopend voorbeeld waarom deze mensen totaal hun eigen belevingswereld hebben van wat er gezegd wordt en hoe het allemaal in elkaar zit. Je blijft namelijk continu alles verkeerd interpreteren.. continu, ik vraag me af hoe zo iemand een universitaire nederlandse les wel goed had kunnen begrijpen.

1. ik had het niet over universitaire studenten, ik had het over universitair opgeleide mensen. Een student is in opleiding, een drs is dat niet.
quote:
Daar zit het probleem, er lijkt zich vanaf de universiteiten een horde voorgeprogrammeerde meuk met mensen losgelaten te worden in de maatschappij. Deze mensen hebben geen zin in HER onderzoek
2. Heronderzoek is het lezen van boeken die door menig Drs afgedaan zijn als onzin, omdat men graag te kampen heeft met hokjes gedrag. Het lezen en het begrijpen van boeken die bijvoorbeeld geschreven zijn door VMBO'ers of mogelijk nog erger, mensen waarvan de opleiding totaal niet bekend is, om zo zichzelf in te lezen in een onderwerp waarvan het grootste gedeelte van de samenleving niets tot weinig heeft gehoord of bekend mee is. Dit kan bijvoorbeeld over paranormale gave zijn. Dit houdt dus ook in dat dit niet 1 boek is, en vervolgens: conclusie getrokken 'dit wijf was dom, want haar spelling was niet in orde'
Men borduurt liever op de 'basis' die al is gelegd door de gevestigde orde, dan dit zelf nog eens na te gaan. Men neme bijvoorbeeld de theorie dat Cheops de bouwer is van de Piramides. Dit is geen vaste wetenschap en door in de geschiedenis de duiken en boeken te lezen van mogelijk wel honderden jaren terug, zou hier een beter beeld of informatie over kunnen komen.

3. Studeren op de uni en onderzoek doen voor de studie heeft ruk te maken met dit onderwerp, je probeert weer heel interessant te doen. Je negeerde zojuist al de vraag over de boeken die TRU gerelateerd zijn en die jij hebt gelezen, en nu probeer je het weer te gooien op je vage studie materiaal die geen fluit te maken heeft met dit onderwerp. Dat is eigenlijk de grap met al die zogenaamde 'geleerde' hier. Iedereen praat mee over onderwerpen waar ze geen fluit over weten om vervolgens te gaan janken dat ze hier zitten om te leren als ze op hun plek worden gezet.
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
  zaterdag 6 maart 2010 @ 01:11:34 #103
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_78802997
Flammie, ik durf het bijna niet te zeggen - omdat er dan weer opmerkingen komen in de trant van dat 'het clubje' eerst alles via pm moet bespreken alvorens te posten - maar je pm-box is vol en ik wil even iets sturen .
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
  zaterdag 6 maart 2010 @ 01:11:37 #104
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_78802998
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 01:06 schreef Flammie het volgende:
En dan de hamvraag? Is dit nou mijn fout? IK begon toch niet meteen de pannen van het dak te freaken of wel soms? Ik ben het niet eens met de stelling. Dit soort stellingen komen van mensen die nooit op HBO/uni gestudeerd hebben maar er wel een mening over hebben. Dit waarschijnlijk omdat ze zich telkens beter willen voelen dan mensen die dit wel gedaan hebben en het voor zichzelf recht willen praten.

Ik heb dat wel gedaan dus dan zeg ik er wat van? Ben ik nu fout? Ik vind het bijzonder onprettig dat ik heb lopen te zwoegen en dat er dan iemand komt zonder enige studie ervaring en dan dit soort leugens gaat verkondigen om eerlijk te zijn

Het is ook nergens voor nodig Mij boeit het werkelijk geen hol als iemand VMBO of MBO of whatever gedaan heeft maar ga dan niet andere mensen voor "pseudo-sceptic" lopen uit te maken of voor luie flikkers die geen HER-onderzoek willen doen want daar klopt gewoon geen ruk van.
Jongen wat zit je nou te janken. Ben je nou ooit weleens een topic binnen gekomen met een gedegen onderzoek?
Fucking hell, als je leert trollen op de uni, dan moet zou ik dat toch wel gemerkt hebben.
Calimero?
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_78803036
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 01:11 schreef Ticker het volgende:

[..]

Jongen wat zit je nou te janken. Ben je nou ooit weleens een topic binnen gekomen met een gedegen onderzoek?
Fucking hell, als je leert trollen op de uni, dan moet zou ik dat toch wel gemerkt hebben.
Calimero?
Laat me jouw gedegen onderzoeken eens zien?
h0 en spearman rangorder correlatie coefficient?

Waar zijn ze?

Wat zit je toch zo dwars? Is het het feit dat ik waarschijnlijk 3.5 x zoveel verdien als jij en over 2 jaar een leuk huisje in azie heb ofzo?
  zaterdag 6 maart 2010 @ 01:13:28 #106
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_78803047
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 00:58 schreef Flammie het volgende:

[..]

Hier staat ie nog eens. Dan snap je misschien waar ik het over heb
Iedereen die OOIT op een universiteit/HBO ofzo gestudeerd heeft WEET gewoon dat dit onzin is
Typerend ook, dat je precies alles wat er voor stond wel wist weg te knippen.
Stukje frauderen om je punt te kunnen maken. Beetje zoiets als die 'wetenschappers' in het climate gate..

Oh ja ik was gestopt met mijn tijd aan jou te besteden.
pi_78803061
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 01:11 schreef JoepiePoepie het volgende:
Flammie, ik durf het bijna niet te zeggen - omdat er dan weer opmerkingen komen in de trant van dat 'het clubje' eerst alles via pm moet bespreken alvorens te posten - maar je pm-box is vol en ik wil even iets sturen .
je kunt meid
  zaterdag 6 maart 2010 @ 01:14:09 #108
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_78803062
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 01:13 schreef Flammie het volgende:

[..]

Laat me jouw gedegen onderzoeken eens zien?
h0 en spearman rangorder correlatie coefficient?

Waar zijn ze?

Wat zit je toch zo dwars? Is het het feit dat ik waarschijnlijk 3.5 x zoveel verdien als jij en over 2 jaar een leuk huisje in azie heb ofzo?
Me topics in BNW niet gelezen zeker?
Epic FAIL!

Tevens.. over je salaris beginnen?
Ik poep bijna in me broek van het lachen. Succes met je leven, figuur
pi_78803098
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 01:14 schreef Ticker het volgende:

[..]

Me topics in BNW niet gelezen zeker?
Epic FAIL!
Dat is GEEN gedegen onderzoek.

Waar is h0

Waar is spearman rangorder correlatie coefficient?

Kijk je denkt dat je onderzoekt maar je doet dit NIET op HBO/Uni niveau. Ik vind je posts zeer goed om te lezen maar het is GEEN serieus onderzoek. Daar komt immers meer bij kijken

ben je dronken ofzo? Sjesus wat een frustratie man. En waarom? Omdat ik het studeren op de uni verdedig tegen mensen die er nog nooit binnen geweest zijn

Een gedegen echt onderzoek op niveau gaat meer dan 1 post. Dat is 250+ pagina's op zijn minst!
pi_78803142
Wat een drama man
  zaterdag 6 maart 2010 @ 01:17:37 #111
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_78803161
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 01:15 schreef Flammie het volgende:

[..]

Dat is GEEN gedegen onderzoek.

Weerleg het zou ik zeggen
Probeer het eens.. weerleg maar eens dat Satan, Saturnus is.
Probeer het eens.

Ik ben zo benieuwd knul. Laat ook eens zien wat jij dan zo goed kunt.
Maak ons blij, geef INPUT.
pi_78803206
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 01:17 schreef Ticker het volgende:

[..]

Probeer het eens.

Ik ben zo benieuwd knul. Laat ook eens zien wat jij dan zo goed kunt.
Maak ons blij, geef INPUT.
Maak jij eerst eens een SERIEUS onderzoek op niveau.

Voldoe eerst aan de volgende eisen:

Spearmans rangorder correlatiecoeffcient
nulhypothese
Rangcorrelatietoets
Cronbachs alpha

en meer dan 10% van een a4tje (250+ pagina's is een begin)

Je hebt al vaker gefaald met je onderzoeken (niks tegen je posts hoor. Ik vind het voor de point of view prachtig om te lezen maar als onderzoek is het nutteloos. Ik snap ook echt niet waaro je zo boos ineens bent tbh)

Succes met onderzoeken

Ter vergelijking: als ik zoiets zou inleveren op een uni zou ik een 1 krijgen met als mededeling dat het totaal niet compleet was.) En als ik dan zeg tegen de leraar zou zeggen:

WAT NOU GEEN GEDEGEN ONDERZOEK? BEWIJS SATURNUS = SATAN dan alchen ze me uit. Ten eerste slaat het nergens op en is het geen argument. HIj kraakt mijn onderzoek af omdat het niet voldoende is.. niet omdat saturnus=satan.

[ Bericht 5% gewijzigd door Flammie op 06-03-2010 10:26:33 ]
  zaterdag 6 maart 2010 @ 01:22:30 #113
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_78803282
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 01:19 schreef Flammie het volgende:

[..]

Maak jij eerst eens een SERIEUS onderzoek op niveau.

Voldoe eerst aan de volgende eisen:

Spearmans rangorder correlatiecoeffcient
nulhypothese
Rangcorrelatietoets
Cronbachs alpha

en meer dan 10% van een a4tje (250+ pagina's is een begin)

Je hebt al vaker gefaald met je onderzoeken (niks tegen je posts hoor. Ik vind het voor de point of view prachtig om te lezen maar als onderzoek is het nutteloos. Ik snap ook echt niet waaro je zo boos ineens bent tbh)

Succes met onderzoeken
Nee dat is niet nodig, je zit hier namelijk op Fok! niet op de uni. Weer een feit dat je totaal geen idee hebt waar je nu in beland ben.
Ook op Fok! zou je een poging doen, maar dat doe je niet, je schuift het weer af op een ander. Er zijn genoeg bronnen om te staven waar we het over hebben, en wat doe jij.. je wilt iedereen betrekken in jouw wereld waarin jij bepaald wat de regels zijn. Knul.. zo werkt het niet.

Tevens: Correlatiecoëfficiënt ??

Bij het bewijzen van Satan/Saturnus verhaal?
IK PIS IN ME BROEK!!!
quote:
De correlatiecoëfficiënt wordt soms berekend bij metingen aan dynamische processen, zoals bij het meten van trillingen. Bij een complex trillend systeem is het van belang de bron van een trilling vast te stellen. Dit kan door na te gaan of er correlatie is tussen het trillende onderdeel en de vermoedelijke bron.
pi_78803325
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 01:22 schreef Ticker het volgende:

[..]

Nee dat is niet nodig, je zit hier namelijk op Fok! niet op de uni. Weer een feit dat je totaal geen idee hebt waar je nu in beland ben.
Ook op Fok! zou je een poging doen, maar dat doe je niet, je schuift het weer af op een ander. Er zijn genoeg bronnen om te staven waar we het over hebben, en wat doe jij.. je wilt iedereen betrekken in jouw wereld waarin jij bepaald wat de regels zijn. Knul.. zo werkt het niet.
Jij weet dus absoluut niet wat een gedegen onderzoek is dus ik laat je vanaf nu maar in de waan dat jij dat wel weet. Vooral afgeven op mensen van de UNI, dat doe je goed. Waarschijnlijk begrijp je de helft nog niet eens van Spearman en Cronbachs Alpha maar dat is oke.

Ik doe geen poging omdat ik hier niet beweer dat ik grootse onderzoeken doe. Dat doe jij wel. Ik kom je nu vertellen dat je dat niet doet Dat doe je niet omdat je "onderzoeken" geeneens in de buurt komen van onderzoeken op niveau. Daarom vind ik het zo ontoepasselijk dat je studenten maar voor lui gaat uitmaken. Deze studenten doen en MOETEN immers meer moeite doen voor hn onderzoeken dan jij tot nu toe hebt laten zien.

Veel succes ermee iig.
pi_78803342
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 01:22 schreef Ticker het volgende:

Tevens: Correlatiecoëfficiënt ??

Bij het bewijzen van Satan/Saturnus verhaal?
IK PIS IN ME BROEK!!!
[..]

Je snapt er niks van maar dat had ik wel verwacht. Veel plezier ermee het maakt ook niet uit enzo maar dan moet je vooral niet te pretentieus gaan doen

Je zult waarschijnlijk nooit begrijpen wat gedegen onderzoek is. Proficiat daarmee..Ik ga het je verder ook niet uitleggen... ga maar eens een uni binnen zodat je weet hoe het is
  zaterdag 6 maart 2010 @ 01:26:29 #116
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_78803374
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 01:24 schreef Flammie het volgende:

[..]

Jij weet dus absoluut niet wat een gedegen onderzoek is dus ik laat je vanaf nu maar in de waan dat jij dat wel weet. Vooral afgeven op mensen van de UNI, dat doe je goed. Waarschijnlijk begrijp je de helft nog niet eens van Spearman en Cronbachs Alpha maar dat is oke.

Ik doe geen poging omdat ik hier niet beweer dat ik grootse onderzoeken doe. Dat doe jij wel. Ik kom je nu vertellen dat je dat niet doet Dat doe je niet omdat je "onderzoeken" geeneens in de buurt komen van onderzoeken op niveau. Daarom vind ik het zo ontoepasselijk dat je studenten maar voor lui gaat uitmaken. Deze studenten doen en MOETEN immers meer moeite doen voor hn onderzoeken dan jij tot nu toe hebt laten zien.

Veel succes ermee iig.
Kan je jouw post aub voorberekenen met de stelling van pythagoras.
Je schijnt namelijk dergelijke dingen te kunnen, volgens jezelf dan!
  zaterdag 6 maart 2010 @ 01:27:46 #117
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_78803405
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 01:25 schreef Flammie het volgende:

[..]

Je snapt er niks van maar dat had ik wel verwacht. Veel plezier ermee het maakt ook niet uit enzo maar dan moet je vooral niet te pretentieus gaan doen

Je zult waarschijnlijk nooit begrijpen wat gedegen onderzoek is. Proficiat daarmee..
Poeh daar kom je er bijna mee weg he!

Heb je Spearmans rangcorrelatiecoëfficiënt gebruikt voor je post?
Hoeveel trillingen gingen er over? En was de correlatie er?

Tevens, moeten we de woorden dan eerst omzetten in cijfer reeksen? Ik ben het spoor namelijk even bijster.
pi_78803432
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 01:27 schreef Ticker het volgende:

[..]

Poeh daar kom je er bijna mee weg he!

Heb je Spearmans rangcorrelatiecoëfficiënt gebruikt voor je post?
Hoeveel trillingen gingen er over? En was de correlatie er?
Dude je zet jezelf voor lul. Je snapt er niks van Je hebt de eerste link op google gechecked en nu denk je dat je het allemaal al weet. helaas pindakaas. Je weet nu net niks

Spearman is om correlaties tussen verschillende variabelen na te kijken niet om PERSE trillingen na te kijken.
Jezus man

Verbanden bekijken enzo.. maar goed wat weet jij nou van onderzoek.. zo te zien erg weinig

[ Bericht 7% gewijzigd door Flammie op 06-03-2010 02:50:50 ]
  zaterdag 6 maart 2010 @ 01:30:21 #119
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_78803481
Ik vind nulhypothese ook wel geweldig dat je die erbij wou halen.

Moeten we dan eerst de deuren langs om te kijken of de mensen nou ook vinden dat Saturnus Satan is?
Ik snap het eigenlijk niet. Waarom zouden we de nulhypothese moeten gebruiken bij een dergelijk onderzoek, o wijze guru.
pi_78803512
De 0hypothese is om stellingen te toetsen. Kutje pik andijvie...

Dat je iets gemist hebt moge duidelijk zijn hoor

Veel succes verder nog maar geen haan die je "onderzoeken" serieus zal nemen behalve 2 mensen op BNW
  zaterdag 6 maart 2010 @ 01:32:25 #121
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_78803528
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 01:17 schreef Ticker het volgende:
Probeer het eens.
Nee, Satan is Sandra.

Sandra ben ik, dus ik ben Satan .

Weerleg het maar eens . Probeer het maar eens .

Ben je trouwens in je nopjes dat je dankzij mij een aantal afbeeldingen van xrevelator terug hebt kunnen vinden ?
  zaterdag 6 maart 2010 @ 01:32:26 #122
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_78803529
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 01:28 schreef Flammie het volgende:

[..]

Dude je zet jezelf voor lul. Je snapt er niks van Je hebt de eerste link op google gechecked en nu denk je dat je het allemaal al weet. helaas pindakaas. Je weet nu net niks

Spearman is om correlaties tussen verschillende variabelen na te kijken niet om trillingen na te kijken.
Jezus man

Verbanden bekijken enzo.. maar goed wat weet jij nou van onderzoek.. zo te zien erg weinig
Gast lever je account in, want dit wordt niets, ik zie het al, alleen maar zelf zeiken op users om vervolgens te pronken met je diploma die niet eens relevant is want je hebt 0,0 verstand van dergelijke onderzoek over dit soort onderwerpen.

Nulhypothese..

pi_78803570
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 01:32 schreef Ticker het volgende:

[..]

Gast lever je account in, want dit wordt niets, ik zie het al, alleen maar zelf zeiken op users om vervolgens te pronken met je diploma die niet eens relevant is want je hebt 0,0 verstand van dergelijke onderzoek over dit soort onderwerpen.
Weet je niks meer te zegegn? Jij weet niet eens waarvoor spearman dient. jij weet niet eens waarom mensen h0 moeten gebruiken voor gedegen odnerzoeken. Jij weet niet eens dat een serieus onderzoek echt wel veelomvattender is dan die 10% van een a4tje met googlefoto's die jij weet te posten.

De enige die 0,0 verstand heeft van onderzoeken ben jezelf hoor. Dat kun je mij niet verwijten maar dat heb je puur aan jezelf te danken.
pi_78803592
En dan gaat ie maar trollen en schelden

Maar zelf niet weten wat onderzoek is zucht hoor...

Waar is je onderzoeksplan? Daar begint het al mee...
  zaterdag 6 maart 2010 @ 01:35:45 #125
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_78803626
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 01:33 schreef Flammie het volgende:

[..]

Weet je niks meer te zegegn? Jij weet niet eens waarvoor spearman dient. jij weet niet eens waarom mensen h0 moeten gebruiken voor gedegen odnerzoeken. Jij weet niet eens dat een serieus onderzoek echt wel veelomvattender is dan die 10% van een a4tje met googlefoto's die jij weet te posten.

De enige die 0,0 verstand heeft van onderzoeken ben jezelf hoor. Dat kun je mij niet verwijten maar dat heb je puur aan jezelf te danken.
Kom je weer, blijf je nou proberen de mensen hier bang te maken met die zogenaamde termen?
Ga je nou ooit nog eens inhoudelijk in op een onderwerp? Nehhh.. jij niet en die andere ook niet.
  zaterdag 6 maart 2010 @ 01:36:11 #126
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_78803634
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 01:34 schreef Flammie het volgende:
En dan gaat ie maar trollen en schelden

Maar zelf niet weten wat onderzoek is zucht hoor...

Waar is je onderzoeksplan? Daar begint het al mee...
Dit is het toppunt, even quoten.
pi_78803676
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 01:35 schreef Ticker het volgende:

[..]

Kom je weer, blijf je nou proberen de mensen hier bang te maken met die zogenaamde termen?
Ga je nou ooit nog eens inhoudelijk in op een onderwerp? Nehhh.. jij niet en die andere ook niet.
Jij gaat ergens inhoudelijk op in ja.

Je hebt

a: de ballen verstand van onderzoek
b: Hebt nooit geen onderzoek gedaan (althans geen gedegen)
c: Wel het brutale lef om mensen die dit wel MOETEN doen voor lui uit te maken (Studenten)
d: Weet geeneens wat er bij een gedegen onderzoek komt kijken

Dan kun je jezelf nog zo stoer voordoen hier maar phew hoor... dat moet toch steken
pi_78803684
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 01:36 schreef Ticker het volgende:

[..]

Dit is het toppunt, even quoten.
Inderdaad.. nou waar is je onderzoeksplan?
pi_78803713
Een leuke OP maken (en dat doe je regelmatig) boordevol met verwijzingen naar pagina's en foto's erbij wel of niet met eigen mening erbij is heeeel wat anders dan gedegen onderzoek.

Misschien hanteren we gewoon andere definities en ben je sneller tevreden dan ik of hbo/uni studenten en hoogleraren over het begrip onderzoek?

dan nog vind ik het absurd dat studenten lui zijn
  zaterdag 6 maart 2010 @ 01:42:11 #130
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_78803756
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 01:37 schreef Flammie het volgende:

[..]

Inderdaad.. nou waar is je onderzoeksplan?
Waar zit je verstand?

Waar is me onderzoeksplan?.. Wacht even.. WAAR HEB JE HET OVER? Je bevind je op een forum!!!
Voel aan je bolle harsus, probeer eens iets te ontkrachten in een dergelijke topic, door onderzoek te doen met bronnen. En als je nu weer gaat janken dat je pas kan functioneren als je een onderzoek voor je krijgt waar eerst een universitaire richtlijn aan zit, verzoek ik je serieus, en dat meen ik, je account op te doeken. Je hebt hier dan niets te zoeken. Moge het besef mede mogelijk gemaakt door je diploma dit kunnen inzien.

Flammie, tot ziens!
pi_78803765
tot ziens ticker.

Claimen onderzoek te doen en nog geen onderzoeksplan hebben... tsja...

En mag ik zeggen dat ik vind dat je je erg gefrustreerd en persoonlijk opstelt?
pi_78803781
Wat een nacht weer zeg
  zaterdag 6 maart 2010 @ 01:45:21 #133
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_78803800
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 01:42 schreef Flammie het volgende:
tot ziens ticker.

Claimen onderzoek te doen en nog geen onderzoeksplan hebben... tsja...
quote:
Onderzoek is de zorgvuldige, systematische en geduldige studie van een bepaald kennisgebied, uitgevoerd om bepaalde feiten of principes te ontdekken of te grondvesten. Het is een manier om ergens achter te komen. Dit kan op heel veel manieren. Via het lezen van boeken, het doen van een experiment of bijvoorbeeld het houden van een enquête.
Het verschil niet weten tussen een onderzoek of een wetenschappelijk onderzoek, vervolgens gaan eisen dat men een wetenschappelijk onderzoek doet want anders kan meneer niet een degelijk antwoord posten.

Het wordt echt steeds gekker! Ziekelijk bijna!
pi_78803816
Jij had het over een gedegen serieus onderzoek.
Jij maakte UNI studenten uit voor lui.

Daarom dus die link

Die uni studenten doen meer dan alleen maar wat boekjes en sites lezen zoals jij doet. Dus heb JIJ niet het recht om ze uit te maken voor lui. Die boekjes en sites nalezen is het minste werk van dit alles.

Snap je het nu? Het ging erom dat jij Uni studenten lui noemt die geen HERonderzoek willen doen.
Ik sprak dat tegen

en toen... toen ging je mad berserk
pi_78803848
En jouw definitie van onderzoek is wel erg klein imo.
Dat is de middelbare school definitie ja

Op de universiteiten en HBO's gaan ze verder dan dat... meer de diepte in.. Ik snap wel waar je je foute beeld vandaan haalt dan hoor
pi_78803863
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 01:39 schreef Flammie het volgende:
Een leuke OP maken (en dat doe je regelmatig) boordevol met verwijzingen naar pagina's en foto's erbij wel of niet met eigen mening erbij is heeeel wat anders dan gedegen onderzoek.

Misschien hanteren we gewoon andere definities en ben je sneller tevreden dan ik of hbo/uni studenten en hoogleraren over het begrip onderzoek?

dan nog vind ik het absurd dat studenten lui zijn
Dan kunnen dus alleen de mensen die een gedegen onderzoek hebben gedaan iets kunnen zeggen, de rest praat ze immers na en denken dan niet voor zichzelf na. Deze worden dan weer onderverdeeld in sceptici en believers en tegenover elkaar gezet. Dit aan de hand van het geloof, want daar hoef je uiteraard geen respect voor te hebben, kom nou he.

Misschien is het dan ook handig om te weten dat we allemaal in hetzelfde schip zitten, oftewel is heel dat polarisatieverhaal onnodig. Daarom is het ook belangrijk dat TRU aantrekkelijk is, dan komen er namelijk zo veel mogelijk verschillende mensen posten, met allemaal een eigen verhaal en dus ook ervaringen. Dan is de kans dat je iets tegenkomt wat leerzaam is ook heel wat groter, dit zal er dan toe leiden dat de sfeer beter word door het wederzijdse respect in plaats van de vijandigheid die ontstaat na slap gedrag.

Nee, laten we elkaar maar belachelijk blijven maken en voor de gek blijven houden, dat is dan ook veel leuker.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
pi_78803885
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 01:49 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Dan kunnen dus alleen de mensen die een gedegen onderzoek hebben gedaan iets kunnen zeggen, de rest praat ze immers na en denken dan niet voor zichzelf na. Deze worden dan weer onderverdeeld in sceptici en believers en tegenover elkaar gezet. Dit aan de hand van het geloof, want daar hoef je uiteraard geen respect voor te hebben, kom nou he.

Misschien is het dan ook handig om te weten dat we allemaal in hetzelfde schip zitten, oftewel is heel dat polarisatieverhaal onnodig. Daarom is het ook belangrijk dat TRU aantrekkelijk is, dan komen er namelijk zo veel mogelijk verschillende mensen posten, met allemaal een eigen verhaal en dus ook ervaringen. Dan is de kans dat je iets tegenkomt wat leerzaam is ook heel wat groter, dit zal er dan toe leiden dat de sfeer beter word door het wederzijdse respect in plaats van de vijandigheid die ontstaat na slap gedrag.
Helemaal mee eens! Goede post! Maar dat is heel wat anders dan Ticker zei. Die zei immers dat Uni studenten lui zijn en dat ze geen HERonderzoek willen doen. Dat moeten ze immers wel doen anders zullen ze het einde niet halen Maar dat mag je blijkbaar niet zeggen
  zaterdag 6 maart 2010 @ 01:53:06 #138
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_78803925
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 01:48 schreef Flammie het volgende:
En jouw definitie van onderzoek is wel erg klein imo.
Dat is de middelbare school definitie ja

Op de universiteiten en HBO's gaan ze verder dan dat... meer de diepte in.. Ik snap wel waar je je foute beeld vandaan haalt dan hoor
Anders plaats je hier even al die topics van je, zowel TRU als BNW, dan kan ik natuurlijk gewoon perfect zien hoe onderzoek werkt.

Wacht ik help je ik heb hier alvast je eerste topic. Een pareltje als het gaat om onderzoek!

De reptilians
pi_78803944
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 01:53 schreef Ticker het volgende:

[..]

Anders plaats je hier even al die topics van je, zowel TRU als BNW, dan kan ik natuurlijk gewoon perfect zien hoe onderzoek werkt.

Wacht ik help je ik heb hier alvast je eerste topic. Een pareltje als het gaat om onderzoek!

De reptilians
ho ho ho ik denk dat JIJ het punt voorbij schiet..

IK CLAIM NIET dat ik hier gedegen onderzoek doe. Jij wel. En je maakt mensen die meer moeten doen voor hun onderzoek dan jij doet voor LUI uit...

Snap je?

Als ik een TRU thread zou maken doe ik dat zoals ik dat vaker gedaan heb. Ik deponeer een stelling en daar mogen mensen over praten. Ik zeg niet dat het ONDERZOEK is. JIj doet nu heel stoer dat jij dat wel allemaal gedaan hebt maar dat is de middelbare school defninitie van onderzoek. Op uni gaan ze dieper dan dat
  zaterdag 6 maart 2010 @ 01:54:50 #140
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_78803956
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 01:50 schreef Flammie het volgende:

[..]

Helemaal mee eens! Goede post! Maar dat is heel wat anders dan Ticker zei. Die zei immers dat Uni studenten lui zijn en dat ze geen HERonderzoek willen doen. Dat moeten ze immers wel doen anders zullen ze het einde niet halen Maar dat mag je blijkbaar niet zeggen
Wat een pleuris imbeciel ben je ook he. Schelden zal vast helpen want ik moet je weer corrigeren, het zijn de DRS die geen HERonderzoek doen!
Je weet wel, van die figuren waar jij altijd zo graag boeken van leest omdat het anders niet waar kan zijn.
  zaterdag 6 maart 2010 @ 01:55:12 #141
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_78803963
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 01:53 schreef Ticker het volgende:

De reptilians
Het verschil is dat Flammie niet beweert onderzoek te hebben gedaan met dat topic.
  zaterdag 6 maart 2010 @ 01:55:30 #142
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_78803968
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 01:54 schreef Flammie het volgende:

[..]

ho ho ho ik denk dat JIJ het punt voorbij schiet..

IK CLAIM NIET dat ik hier gedegen onderzoek doe. Jij wel. En je maakt mensen die meer moeten doen voor hun onderzoek dan jij doet voor LUI uit...

Snap je?
Wat claim jij dan eigenlijk wel, behalve dan dat je hier nooit enige onderbouwende input geeft?
  zaterdag 6 maart 2010 @ 01:55:49 #143
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_78803970
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 01:55 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Het verschil is dat Flammie niet beweert onderzoek te hebben gedaan met dat topic.
Defineer onderzoek aub.
pi_78803977
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 01:55 schreef Ticker het volgende:

[..]

Wat claim jij dan eigenlijk wel, behalve dan dat je hier nooit enige onderbouwende input geeft?
Ik claim dat datgene wat jij doet GEEN gedegen onderzoek is
En tot nu toe heb jjij mijn stelling NOG niet overhoop kunnen schoppen behalve met de MAVO definitie van onderzoek

EN mensen voor pleuris imbeciel uitmaken mag bestraft worden. Dat doe ik immers ook niet ik blijf tenminste netjes maar jij weet echt niet hoe je je moet beheersen. Daarbij begon je dit allemaal zelf

[ Bericht 10% gewijzigd door Flammie op 06-03-2010 10:29:24 ]
pi_78803978
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 01:50 schreef Flammie het volgende:

[..]

Helemaal mee eens! Goede post! Maar dat is heel wat anders dan Ticker zei. Die zei immers dat Uni studenten lui zijn en dat ze geen HERonderzoek willen doen. Dat moeten ze immers wel doen anders zullen ze het einde niet halen
Zoek jij maar eens een universoteits student, die niet lui is. Cheaten en kontelikken is dan ook niet onbekend binnen dergelijke instanties.

Ken eigenlijk maar bar weinig mensen die niet lui zijn, dat is vrij menselijk eigenlijk.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
pi_78803985
quote:

[..]

Dan lees jij niet goed Ik geef je nu de hele tijd input maar je blijft maar schelden omdat je het niet begrijpt
pi_78804001
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 01:56 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Zoek jij maar eens een universoteits student, die niet lui is. Cheaten en kontelikken is dan ook niet onbekend binnen dergelijke instanties.

Ken eigenlijk maar bar weinig mensen die niet lui zijn, dat is vrij menselijk eigenlijk.
In dat geval zou je het niet moeten betrekken op UNIVERSITAIRE STUDENTEN maar op iedereen. Dan krijgt het al een heel andere lading Immers.. qua onderzoek doen die gewoon veeel meer moeite En dat moet ook wel wil je het jaar afsluiten
  zaterdag 6 maart 2010 @ 01:58:59 #148
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_78804020
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 01:56 schreef Flammie het volgende:

[..]

En tot nu toe heb jjij mijn stelling NOG niet overhoop kunnen schoppen behalve met de MAVO definitie van onderzoek
Dat mag je best claimen. Dat wil nog niet zeggen dat mijn onderzoek niet klopt.
Vervolgens weer over de Mavo beginnen? Gezien je houding schat ik je echt niet veel hoger, zeggen dat je de uni doet is nog geen bewijs. Al helemaal niet gezien je manier van posten en onderbouwen.

Een 'mavo' onderzoek moet dan toch een makkie zijn om te weerleggen!
Of is het eigenlijk zelfs al te moeilijk?
  zaterdag 6 maart 2010 @ 01:59:16 #149
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_78804024
quote:
Defineer onderzoek aub.

Weet je dat nu nog steeds niet

Maar ik neem aan dat je wel blij bent dat ik een aantal afbeeldingen voor je teruggevonden heb .
pi_78804039
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 01:56 schreef Flammie het volgende:

[..]

Wat maakt dat nou uit? Wat schiet je ermee op dat je dit zegt? Wie ben jij overigens om te bepalen wat gedegen onderzoek is en wat niet?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')