abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78781677
De enige die Unclescorp afzeikt ben ik en niet zonder reden. Dat ie maar ergens anders TRU gaat verstieren met zijn gejank en offtopic posts

De rest is allemaal goedpraterij Maar goed als dat is wat je wil lezen omdat hij er een "reden" voor heeft dan weet ik ook wat er te doen staat.
pi_78781829
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 17:28 schreef jogy het volgende:

[..]

Hij heeft zijn eigen redenen om niet al te veel meer te posten binnen TRU en jullie bewijzen regelmatig zijn gelijk. De sfeer is niet meer wat het was binnen TRU en daar doe je nou eenmaal weinig aan behalve dan iedereen bannen van TRU die niet in één of ander vaag beeld past van hoe TRU behoort te zijn in de ogen van bepaalde mensen, echter schiet dat zijn doel kilometers voorbij en is dat niet de bedoeling van FOK in zijn geheel.
Deze reacties tegen HEM maakt hij zelf door zijn eigen kut offtopic geblaat. Helaas. Mensen willen ontopic een inhoudelijke discussie houden en als meneer dan denkt daar telkens met zijn grote kwebbel tussen te komen, zelf 0.0 bijdrage heeft dan kunnen mensen zich daarom ergeren. Net zoals er weer partij getrokken word zoals gewoonlijk. Allemaal goedpratertjes.

Als je niet tegen een andere mening kunt moet je iets anders zoeken dan een forum. Lekker naar buiten gaan en tegen een boompje schoppen bijvoorbeeld. Huilen dat iemand anders denkt dan jezelf en dit ter sprake brengt. Iedereen op TRU bannen met een andere mening is sowieso het domste en absoluut belachelijkste dat ik ooit heb gehoord dus ik ben blij dat niemand deze onzin serieus neemt.
quote:
Dat het wel mogelijk was om binnen TRU interessante mensen te krijgen bewijzen de topics van een aantal jaar terug wel en ja, sinds dat er een groepje bewijsroepers het hebben overgenomen is het een stuk minder geworden, de meeste 'interessante en leuke' topics van bijvoorbeeld jou zijn helemaal niet zo leuk of interessant.
Daar denken andere mensen anders over. Het feit is dat Unclescorp niks doet behalve zeuren. Als ik vanaf nu op alles zou gaan zeuren omdat ik mijn "reden" heb zou je dat pikken?
  vrijdag 5 maart 2010 @ 17:39:11 #53
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_78781958
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 17:35 schreef Flammie het volgende:
Als je niet tegen een andere mening kunt moet je iets anders zoeken dan een forum.
Of zelf een forum beginnen waar alleen mensen die meegaan in jouw mening mogen posten .
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
pi_78781979
Of die ene regel in je OP maken en eens zelf een topic bijdragen zodat je laat zien het goede voorbeeld te willen geven.

Alles behalve telkens maar zeuren want daar zit niemand op te wachten
  vrijdag 5 maart 2010 @ 17:40:52 #55
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_78782018
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 17:39 schreef Flammie het volgende:
Of die ene regel in je OP maken en eens zelf een topic bijdragen zodat je laat zien het goede voorbeeld te willen geven.

Alles behalve telkens maar zeuren want daar zit niemand op te wachten
Of echt een keer met iets paranormaals komen .
pi_78782139
Dat hoeft voor mij nog niet eens. Als Unclescorp nou zelf eens meepost en wat topics aanmaakt waar we stijl van achterover vallen is het voor mij ook al een ander verhaal. Alleen maar zeuren om te zeuren en om jezelf populair te maken bij een groep users is gewoon not done...

Dat het dan ook nog allemaal rechtgetrokken wordt en goedgepraat is beyond alles...

Als Summers klaagt: mooi, zij post actief mee
Als Bastard iets te klagen heeft: tuurlijk be my guest. Ik zie zijn naam ong in elke thread met nuttige bijdrages
Als ticker klaagt: te gek, volste recht. Hij maakt dijken van op's in BNW en post ook over het onderwerp op TRU
Mediaconsument: idem

Dit is gewoon een heeeel ander verhaal en is gewoon iemand die makkelijk wil scoren. Kontenkruipen en gelijk willen hebben door zich in de slachtofferrol te wikkelen zonder zelf ook maar iets in te brengen...
  vrijdag 5 maart 2010 @ 17:52:22 #57
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_78782426
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 17:10 schreef UncleScorp het volgende:
Een typische zeurpiet ? Zo een zoals jullie er op den duur nog al weggepest hebben bedoel je ?
Ik ben eigenlijk wel benieuwd wie 'wij' dan weggepest zouden hebben

Als je je laat 'wegpesten' ligt dat grotendeels ook aan jezelf, want blijkbaar sta je dan niet sterk genoeg in je schoenen wat betreft jezelf en je eigen overtuigingen.

Ik sta heel sterk in mijn schoenen wat betreft mezelf en mijn eigen overtuigingen. Ik ben hier nou al zo vaak voor alles en nog wat uitgemaakt, ik heb zoveel vuige insinuaties richting mezelf moeten slikken, maar dat vind ik alleen maar ontzettend dom gedrag. Ik laat mij niet wegpesten, want ik weet zelf wel wie ik ben en waar ik voor sta .
  vrijdag 5 maart 2010 @ 18:08:52 #58
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_78783023
Maar om weer even ontopic te gaan:

Ik wil graag mijn complimenten geven aan Bastard en jogy en alle andere posters : Ik vind TRU namelijk een hartstikke leuk forum en zonder Bastard, jogy, alle andere posters en ikzelf , zou dit forum lang niet zo leuk zijn !
  vrijdag 5 maart 2010 @ 18:46:21 #59
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_78784693
echt bergen sneeuw hier..ik geef het op
  vrijdag 5 maart 2010 @ 18:52:24 #60
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_78784971
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 18:46 schreef Spellmeista het volgende:
echt bergen sneeuw hier..ik geef het op

ligt dat niet gewoon aan de ring?
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_78785097
Misschien moet de ring wel opgeladen worden of iets dergelijks inderdaad...
  vrijdag 5 maart 2010 @ 19:10:25 #62
8372 Bastard
Persona non grata
pi_78785800
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 18:55 schreef Flammie het volgende:
Misschien moet de ring wel opgeladen worden of iets dergelijks inderdaad...
Kijk mooi voorbeeldje meteen.
Een paar posts terug kan je nog even lekker tekeer gaan tegen een TRU bezoeker, het is een jankerd en wat al niet meer, en ieder zijn mening natuurlijk.
Maar je zegt half dat jij een heilige boon bent hier, en dan denk ik dat je niet een compleet beeld hebt van je eigen posts.
Er zijn namelijk zat andere voorbeelden aan te geven waar je je naam Flammie eer aan doet, een pagina met alleen maar geflame of gezuig, en misschien bedoel je het dan als knipoog of is het jouw manier van iemand uit zn tent lokken om meer te gaan vertellen maar ik kan mij goed indenken dat mensen dan zoiets hebben van, laat maar, geen zin om mee te praten als die toon gevoerd word.
Zoals nu met deze opmerking ook weer, semi grappig bedoeld voor je groepje, inside joke natuurlijk, lolletje moet kunnen nietwaar? Maar het is tegelijkertijd iemand belachelijk maken om wat er word gedeeld op het forum, en zoals je weet ligt het nogal delicaat wat hier af en toe word gepost.
Ik wens, en Jogy met mij, dan ook niet dat daar lacherig mee omgegaan word. Wat iemand post, hoe vreemd dat ook in je ogen mag lijken behoeft niet een onderwerp tot vermaak te worden voor het groepje lachzakken! (nofi maar ik hou van duidelijkheid).
Nogmaals, een grapje tot daar aan toe, maar ik lees al in een aantal topics diverse toespelingen over die opmerking van spelmeista.
En nu... nu ga jij je oprecht afvragen waarom mensen zoals Unclescorp die echt inderdaad de nodige jaren historie al heeft hier op TRU zich zo gedraagd? Dat wil je dan niet begrijpen waarom hij cynisch is? Sterker nog, je vraagt om er tegen op te treden. Beetje de omgekeerde wereld als je het mij vraagt dan.
Ik ken je nu wat langer dan vandaag en ja je maakt soms leuke of goede topics aan, waarvoor dank, maar ga niet de schijnheil uithangen verder want je weet zelf denk ik dondersgoed ook wel dat je af en toe flink zuigt.

En dat geld overigens niet alleen voor jou hoor, het is het groepje lachzakken dat met makkelijke opmerkingen applaus wenst te ontvangen en daarmee een topic de nek om kan draaien. Dat is gewoon jammer, temeer omdat er ook regelmatig gezien kan laten worden dat er ook intelligente vragen gesteld kunnen worden met behoudt van respect voor de ander zijn idee of geloof.
The truth was in here.
pi_78786600
-_-

[ Bericht 12% gewijzigd door Flammie op 05-03-2010 20:12:07 ]
  vrijdag 5 maart 2010 @ 19:28:42 #64
8372 Bastard
Persona non grata
pi_78786714
Ik laat je post even zakken en reageer er later weer even rustig op.
The truth was in here.
  vrijdag 5 maart 2010 @ 19:50:17 #65
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_78787758
Nog even over dat groepje/clubje/whatever waar ik blijkbaar toebehoor:

Voordat ik hier kwam posten, heb ik eerst heel veel (oude) topics meegelezen.

In mijn visie was er helemaal geen groepje dat topics kwam verknallen of mensen kwam wegpesten. Wat ik vooral zag waren heel veel mensen die in van alles en nog wat geloven (wat ook logisch is in een forum over paranormale zaken) en veel minder mensen die niet zomaar alles geloven (simpel gezegd dus he, voordat er weer iemand gaat vallen over het feit dat ik schrijf 'van alles en nog wat geloven').

En die mensen die niet zomaar alles geloven waren in mijn visie niet eens alleen maar Flammie, _Led_, en Michielos, maar veel meer mensen.

Flammie en _Led_ waren mij in het begin zelfs nog niet eens zo opgevallen (sorry heren ) en van Michielos vond ik dat hij erg interessante leerzame dingen schreef. Van hem heb ik erg veel (psychologische) termen leren kennen waar ik nog nooit van gehoord had .

Dus ik denk dat een objectieve buitenstaander het niet direct als groepje ziet. Bovendien post ik hier ook zo vaak terwijl Flammie, _Led_, en Michielos er niet eens zijn .
  vrijdag 5 maart 2010 @ 20:01:04 #66
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_78788281
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 19:10 schreef Bastard het volgende:
Nogmaals, een grapje tot daar aan toe, maar ik lees al in een aantal topics diverse toespelingen over die opmerking van spelmeista.
En niet zo lang geleden had Spellmeista het nog over het doodrijden van _Led_... Wat een humor zeg . Als iemand zulke 'grapjes' maakt, dan mogen er ook grapjes gemaakt worden over die cockring van hem.
pi_78788358
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 17:28 schreef jogy het volgende:

[..]

Hij heeft zijn eigen redenen om niet al te veel meer te posten binnen TRU en jullie bewijzen regelmatig zijn gelijk. De sfeer is niet meer wat het was binnen TRU en daar doe je nou eenmaal weinig aan behalve dan iedereen bannen van TRU die niet in één of ander vaag beeld past van hoe TRU behoort te zijn in de ogen van bepaalde mensen, echter schiet dat zijn doel kilometers voorbij en is dat niet de bedoeling van FOK in zijn geheel.

Dat het wel mogelijk was om binnen TRU interessante mensen te krijgen bewijzen de topics van een aantal jaar terug wel en ja, sinds dat er een groepje bewijsroepers het hebben overgenomen is het een stuk minder geworden, de meeste 'interessante en leuke' topics van bijvoorbeeld jou zijn helemaal niet zo leuk of interessant.
Dit wil ik even onderstrepen. Kan er verder weinig aan toevoegen, anders dan dat ik graag zou zien dat die ouderwetse kwaliteit waar je het over hebt terugkeert.

Owja, de TT zei het al, mijn complimenten! Bastard ook trouwens.

[ Bericht 1% gewijzigd door mediaconsument op 05-03-2010 20:09:37 ]
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
pi_78788775
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 20:01 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

En niet zo lang geleden had Spellmeista het nog over het doodrijden van _Led_... Wat een humor zeg . Als iemand zulke 'grapjes' maakt, dan mogen er ook grapjes gemaakt worden over die cockring van hem.
Nee want dan mag het wel. Ik vind het goed. ga wat anders doen. Telkens die 2 maten Dan is het natuurlijk namelijk weer uitlokgedrag ofzo.... -en zo is er voor alles een rechtpratertje...

[ Bericht 8% gewijzigd door Flammie op 05-03-2010 20:27:00 ]
pi_78789270
Om even de knuppel in het hoenderhok te gooien;
als mensen claims maken dat ze het weer kunnen beinvloeden kun je er prat op gaan dat mensen die claims geverifieerd willen zien. Ik ben er een van en wederom wordt aangetoond dat de betreffende user dat niet kan. Er worden wat lichte grapjes gemaakt (een ring, jottem ) en dat valt meteen onder groepsaanval en weet ik veel wat.
Ondertussen weet ik nog wel dat een week ofzo geleden spellmeista in een soort digitale psychose zat waarin hij meerdere malen te kennen gaf _led_ te willen doodrijden...

Ik weet niet waar jullie dan de grens/lijn trekken maar wat vandaag al gezegd is, actie --> reactie of, waar 2 vechten 2 schuld.
Van believer tot aan sceptic.

Dat is mijn inbreng als redelijke buitenstaander
Knowledge is power, use it wisely.
TRU-Bandstemmenontcijferaar 2010
  vrijdag 5 maart 2010 @ 20:23:40 #70
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_78789399
En als jullie mij willen excuseren, maar dit is geen discussie waar ik graag deel van wil uitmaken
  vrijdag 5 maart 2010 @ 21:22:09 #71
8372 Bastard
Persona non grata
pi_78792445
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 20:23 schreef Michielos het volgende:
En als jullie mij willen excuseren, maar dit is geen discussie waar ik graag deel van wil uitmaken

Ik ook niet, zit nu aan het bier
The truth was in here.
  vrijdag 5 maart 2010 @ 21:24:54 #72
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_78792616
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 20:01 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Luister die opmerking was zowiezo cynisch bedoeld! Dat jij hem "anders" opvat is niet mijn probleem. Ik heb daarna ook gelijk gezegd, en dat zeg je er dan niet bij dat ik dat niet zou doen.
  vrijdag 5 maart 2010 @ 21:25:33 #73
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_78792669
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 21:22 schreef Bastard het volgende:

[..]

insgelijks
  vrijdag 5 maart 2010 @ 21:29:06 #74
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_78792913
Het "viel" mij idd ook al op dat er "gerichte" combo moves werden uitgericht tegen verschillende users hier..hoor je mij daarover mekkeren? Dat jullie het "fijn" vinden om als clubje door #truth heen te sjouwen moet jezelf weten, maar jullie weten wel iemand "te bekritiseren" op een bepaalde gedachtegang en dat staat mij ook helemaal niet aan neeh. Dus krijg je van mij "hetzelfde" terug. Weliswaar heb ik daar geen clubje voor nodig. Jullie zo te zien wel. En ik doe het zonder onderliggende PM-etjes waar je "hoogstwaarschijnlijk" dit soort dingen met elkaar afspreekt.
pi_78793491
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 21:22 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ik zit ook aan het bier en moet zeggen... Ik ben weer rustig. srr
  vrijdag 5 maart 2010 @ 21:44:09 #76
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_78793769
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 21:39 schreef Flammie het volgende:

[..]

Proost dan maar en een fijne avond
pi_78794342
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 16:20 schreef jogy het volgende:

[..]

Sommige mensen zijn het niet eens met of blij met het feit dat TRU meer op een Randi adepten forum lijkt . Nu is het natuurlijk wel dat de users het forum vorm geven maar dat maakt het niet minder jammer dat er vroeger veel openhartiger gediscussïeerd kon worden over daadwerkelijk TRU gerelateerde zaken zonder dat er een paar pseudo sceptici langskwamen om de boel te verstoren . (in hun ogen natuurlijk ) Het is een natuurlijk iets, zeker op FOK met zijn massieve userbase .

Het blijft vervelend om te zien dat de balans in TRU verstoord is op het moment . maar ach, komt wel goed .
Inderdaad, ik ben het ook niet altijd eens met de manier waarop hier gediscussieerd wordt. Maar is dit forumgedeelte allleen interessant voor twee partijen: believers en non-believers? Maar er is ook de partij die erg geïnteresseerd is in paranormale fenomenen. Die denkt: goh, wat zijn dat allemaal voor wonderlijke zaken. Telekinese, praten met doden, levitatie, toekomstdromen etc. En die vragen heeft: hoe kan dat toch allemaal, wat zit daar achter, wat is er van waar etc.? En die wél ontvankelijk is voor logica en geldige argumenten.
Ik kan zeggen dat ik hier veel geleerd heb. Ik heb veel antwoorden hier gevonden op vragen die ik had. Ik ben de partij die haarfijn kan uitleggen waarom sommige dingen niet kunnen of niet waar zijn dankbaar voor hun uitleg. Maar het is inderdaad jammer dat sommigen hier flink over de schreef gaan. Dat heeft het logische argument niet nodig. Dat heeft zijn eigen waarde.
  vrijdag 5 maart 2010 @ 23:14:22 #78
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_78798855
quote:
Alcohol maakt dus meer goed dan je lief is .

Ik zou ook wel willen, maar dat kan nu niet, want de verwarming is kapot (Spellmeista draai eens aan je ring voor warmer weer ) en bier vind ik daarom nu veel te koud . Maandag wordt de verwarming gerepareerd.

Mijn vriend en ik liggen met onze laptops in bed om warm te blijven .
  vrijdag 5 maart 2010 @ 23:36:05 #79
8372 Bastard
Persona non grata
pi_78799794
quote:

[..]

The truth was in here.
  vrijdag 5 maart 2010 @ 23:44:46 #80
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_78800175
* Darkwolf krijgt klachten van de popcorn leverancier. Hij kan het niet meer aanslepen ondertussen. *nom nom nom nom nom*
  vrijdag 5 maart 2010 @ 23:47:13 #81
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_78800271
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 21:53 schreef ACJazzz het volgende:

[..]

Inderdaad, ik ben het ook niet altijd eens met de manier waarop hier gediscussieerd wordt. Maar is dit forumgedeelte allleen interessant voor twee partijen: believers en non-believers? Maar er is ook de partij die erg geïnteresseerd is in paranormale fenomenen. Die denkt: goh, wat zijn dat allemaal voor wonderlijke zaken. Telekinese, praten met doden, levitatie, toekomstdromen etc. En die vragen heeft: hoe kan dat toch allemaal, wat zit daar achter, wat is er van waar etc.? En die wél ontvankelijk is voor logica en geldige argumenten.
Ik kan zeggen dat ik hier veel geleerd heb. Ik heb veel antwoorden hier gevonden op vragen die ik had. Ik ben de partij die haarfijn kan uitleggen waarom sommige dingen niet kunnen of niet waar zijn dankbaar voor hun uitleg. Maar het is inderdaad jammer dat sommigen hier flink over de schreef gaan. Dat heeft het logische argument niet nodig. Dat heeft zijn eigen waarde.
Dat is gedeeltelijk ook hoe ik het zie, dit forum is bedoeld als springplank voor de interesse en ik streef ook in mijn posts om de nieuwsgierigheid te prikkelen van de stille meerderheid die hier lurkt, daar is TRU uitermate geschikt voor, niet voor de diepte want die wordt hier tegenwordig moeilijk bereikt helaas. Als de stille meerderheid maar inziet dat de antwoorden van de Randi-adepten niet het eindpunt zijn en zelf naar PEAR of andere zaken gaan kijken dan gaat er een wereld voor hun open. Voor mij is de wetenschappelijke kant van TRU het meest belangrijkst want ik ben er met hart en ziel van overtuigd dat alle toch nu toe onverklaarbare zaken op een gegeven moment verklaarbaar worden op een manier dat veel mensen niet verwachtren op het moment, waar ik dus mee bedoel dat het daadwerkelijk kan en geen fantasie is. Persoonlijk heb ik genoeg zaken meegemaakt die het voor mij persoonlijk erg aannemelijk maken dat hetgeen wat nu als paranormaal gezien wordt gewoon natuurlijk is want ik ben niets meer of minder dan mijn medemens dus iedereen zou het kunnen ervaren. De accpetatie is de sleutel want jij bent degene die het wel of niet toelaat in je leven, bewust of onbewust.

Het 'open staan' lijkt wel een verschrikkelijke dooddoener maar in mijn ervaring en overtuiging is het wel cruciaal voor de beleving an sich, sinds ik de acceptatie heb gekregen dat 'het' er is krijg ik er ook veel meer van mee en door goed te zoeken op teh interwebs, boeken te lezen en andere bronnen kom ik ook tot een begrip tot het geheel die verder gaat dan 'het is paranormaal dus je kan het niet meten'. Het valt te meten en is gemeten, dat een Randi het niet wil accepteren is dan ook niet meer belangrijk eigenlijk.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_78800641
Wil je nu zeggen dat je door die boekjes en internet "bronnen" verder bent dan Randi en zijn 60+ jaar onderzoek of vergis ik me?

Ik vind dat nogal een statement tbh niet fout bedoelt ofzo.....
  zaterdag 6 maart 2010 @ 00:04:17 #83
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_78800915
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 23:57 schreef Flammie het volgende:
Wil je nu zeggen dat je door die boekjes en internet "bronnen" verder bent dan Randi en zijn 60+ jaar onderzoek of vergis ik me?

Ik vind dat nogal een statement tbh niet fout bedoelt ofzo.....
Ik vind dat er meer mensen zijn dan Randi die als een autoriteit gezien kunnen worden. en ja, ook van serieuse mensen komt er kritiek op Randi, niet enkel van de zelfbeoemde maar ontmaskerde paragnosten, ook JREF doet aan misleiding en zwartmakerij op experimenten die ze eventueel niet kunnen winnen, jammer maar helaas.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_78801066
Voorbeeld?

De vraag is dus: vind je dat je met je internetbronnen en boeken beter onderzoek gedaan hebt dan Randi.

ja/nee
  zaterdag 6 maart 2010 @ 00:26:52 #85
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_78801717
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 17:10 schreef Flammie het volgende:
Sowieso.. mensen pseudo sceptics noemen

Ik denk dat het opleidingsniveau van de meeste "pseudo sceptics" toch echt een paar niveaus hoger ligt dan dat van de believers
Daar zit het probleem, er lijkt zich vanaf de universiteiten een horde voorgeprogrammeerde meuk met mensen losgelaten te worden in de maatschappij. Deze mensen hebben geen zin in HER onderzoek. Want deze mensen zijn lui. Deze mensen willen liever 'pionier' zijn op de meeste banale onderwerpen waar iemand anders nog geen mening over heeft gevormd. Zodra we in iemand anders zijn hokje komen, gaat de alarm bel en wordt de volgende horde voorgeprogrammeerde kudde erbij gehaa;d om te bepalen hoe we moeten denken. Dat zien we nu alleen maar met die gehele climate gate die zo stil mogelijk gehouden wordt!

Ik juich die docent op de TU, die wel over UFO's, aliens en alle TRU gerelateerde zaken durft te praten alleen maar toe. En de grap.. hier komtie.. zijn stof klopt mogelijk nog minder dan menig topic hier.. toch wordt zijn les met volle overname gevolgd, belezen en begrepen.
'ken dah nou'
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_78801781
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 00:26 schreef Ticker het volgende:

[..]

Daar zit het probleem, er lijkt zich vanaf de universiteiten een horde voorgeprogrammeerde meuk met mensen losgelaten te worden in de maatschappij. Deze mensen hebben geen zin in HER onderzoek. Want deze mensen zijn lui. Deze mensen willen liever 'pionier' zijn op de meeste banale onderwerpen waar iemand anders nog geen mening over heeft gevormd. Zodra we in iemand anders zijn hokje komen, gaat de alarm bel en wordt de volgende horde voorgeprogrammeerde kudde erbij gehaa;d om te bepalen hoe we moeten denken. Dat zien we nu alleen maar met die gehele climate gate die zo stil mogelijk gehouden wordt!

Ik juich die docent op de TU, die wel over UFO's, aliens en alle TRU gerelateerde zaken durft te praten alleen maar toe. En de grap.. hier komtie.. zijn stof klopt mogelijk nog minder dan menig topic hier.. toch wordt zijn les met volle overname gevolgd, belezen en begrepen.
'ken dah nou'
Heb jij ooit op een universiteit gestudeerd? Studeren op een universiteit BETEKEND onderzoeken. Deze mensen zijn NIET lui. Maar goed dat kun je niet weten als je zelf nooit op een universiteit of onderwijsinstelling gestudeerd heb dus het is vergeven...

Ik denk dat er echt een verkeerd beeld is over universiteiten. Zonder zelfstandig onderzoek HAAL je dergelijke studie niet eens Ik vraag me dan ook af wat je zelf hebt gestudeerd dat je denkt het recht te hebben om universitaire studenten voor LUI uit te maken

Ik vind dit soort reacties ( door mensen zonder enige ervaring of kennis over dit soort zaken) echt niet fijn om te lezen. Ik ben elke dag bezig met onderzoeken etc. Onderzoeken is meer dan googlen. Ik moet meer doen dan achter mijn computer hangen om onderzoek te plegen

Als jullie het lullig vinden dat ervaring etc zo maar worden afgewuift als onzin.. nou hier is de gelijksoortige opmerking. Studeren op een universiteit is voor luie mensen. Lekker hoor

[ Bericht 5% gewijzigd door Flammie op 06-03-2010 00:34:29 ]
  zaterdag 6 maart 2010 @ 00:31:32 #87
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_78801871
Het feit dat er hier mensen zitten die totaal geen idee hebben of UncleScorp capabel is om inhoudelijk in te gaan op TRU vind ik geweldig.
Het zijn juist deze mensen die gvd nog nooit een dergelijk serieus boek of TRU gerelateerde zaken hebben gelezen.. maar telkens hier zitten om 'te worden bij geleerd'. Alsof je op WFL zit om universitaire topics te lezen.. kom nou. Je basis begint bij jezelf, niet bij Fok!, haal dat aub niet door elkaar.
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_78801917
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 00:31 schreef Ticker het volgende:
Het feit dat er hier mensen zitten die totaal geen idee hebben of UncleScorp capabel is om inhoudelijk in te gaan op TRU vind ik geweldig.
Het zijn juist deze mensen die gvd nog nooit een dergelijk serieus boek of TRU gerelateerde zaken hebben gelezen.. maar telkens hier zitten om 'te worden bij geleerd'. Alsof je op WFL zit om universitaire topics te lezen.. kom nou. Je basis begint bij jezelf, niet bij Fok!, haal dat aub niet door elkaar.
Unclescorp is gewoon capabel om inhoudelijk te reageren maar hij kiest er voor (om welke reden dan ook) om dit niet te doen. Dat vind ik jammer. Ik ben een beetje door zijn history gegaan en wat dat betreft had jogi gelijk; hij had echt wel leuke posts (en ook weer een paar posts waarvan ik hem beschuldigde..)
  zaterdag 6 maart 2010 @ 00:34:07 #89
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_78801946
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 00:28 schreef Flammie het volgende:

[..]

Heb jij ooit op een universiteit gestudeerd? Studeren op een universiteit BETEKEND onderzoeken. Deze mensen zijn NIET lui. Maar goed dat kun je niet weten als je zelf nooit op een universiteit of onderwijsinstelling gestudeerd heb dus het is vergeven...

Ik denk dat er echt een verkeerd beeld is over universiteiten. Zonder zelfstandig onderzoek HAAL je dergelijke studie niet eens Ik vraag me dan ook af wat je zelf hebt gestudeerd dat je denkt het recht te hebben om universitaire studenten voor LUI uit te maken

Ik vind dit soort reacties ( door mensen zonder enige ervaring of kennis over dit soort zaken) echt niet fijn om te lezen. Ik ben elke dag bezig met onderzoeken etc. Onderzoeken is meer dan googlen.
Daar ga je weer, het totaal niet kunnen begrijpen wat het punt is.
Het bloed onder de nagels halen omdat ik het idee heb dat ik tegen een fucking muur aan het praten ben.. zo typerend.

Hier komtie: DUHHHHHHHHHHH
Logisch dat je op de uni veel moet doen.. dat was het onderwerp en uitgangs punt niet!
Probeer het niet op een andere boeg te gooien, dat doen 'jullie' maar al te graag. Lezen! Ik smeek het je.. probeer het gewoon nog eens.
Probeer eens te lezen wat ik nou zei..
Probeer..
Probeer!
pi_78801975
Doe normaal man

Heb jij ooit gestudeerd?

Op de uni moet ik telkens onderzoeken doen. Jij zegt net zo leuk dat mensen niet meer willen onderzoeken en geen her-onderzoeken willen doen. Als je dat niet doet haal je de uni niet eens man..

het hoger studeren gaat juist om het onderzoek NIET om het programmeren (zoals op VMBO/MBO) vna mensen. Is dat waar je je mening vandaan gehaald hebt?
  zaterdag 6 maart 2010 @ 00:39:53 #91
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_78802113
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 00:35 schreef Flammie het volgende:
Doe normaal man
Doe jij normaal, het feit dat je hier loopt te verkondigen dat je van de universiteit af komt, maar zoiets simpels als het inlezen in dergelijke TRU materie lukt je niet.
Waarom niet?
Omdat 'jullie' het niet waar vinden. En op Fok! is een doelwit zo gevonden.. een 'gebruiker' voor gek verklaren omdat jij denkt dat diegene van de VMBO afkomt is zo typerend.
Hoeveel TRU en BNW boeken van drs of universitairen personen heb jij gelezen? Of zijn die er zogenaamd niet?

Ik heb er hier sowieso 1 op de plank liggen waarvan ik zeker weet dat deze man met een gedegen opleiding en achtergrond anders niet bij NASA kon werken. Deze verklaard dat het opnemen van bandstemmen in een afgesloten ruimte waar geen geluid mogelijk was, waarheid is. Waarom lees je dat niet?
Ik vraag het serieus, waarom jij als universitair persoon heb je daar geen kennis van? Jij daar, met die mooie glimmende diploma, waar je zoveel voor hebt gedaan en jezelf zo groot mee maakt..!

O ik zie dat je hem hebt aangepast.. en wat doe je.. precies wat ik schreef!!
"het hoger studeren gaat juist om het onderzoek NIET om het programmeren (zoals op VMBO/MBO) vna mensen. Is dat waar je je mening vandaan gehaald hebt? "
VMBO? Jongen wat bezielt je? Ik lach je uit. ik meen het, je weet echt niet waar je het over hebt, met je hokjesgedrag.
pi_78802207
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 00:39 schreef Ticker het volgende:

[..]

Doe jij normaal,
Je klinkt echt hopeloos gefrustreerd... Waar zit je mee? Dat je zelf geen universiteit aan kan?
quote:
het feit dat je hier loopt te verkondigen dat je van de universiteit af komt, maar zoiets simpels als het inlezen in dergelijke TRU materie lukt je niet.
Yeh want op elke opleiding moet je TRU materie lezen. TRU materie lezen doe ik wel op TRU niet op een universiteit. Ik leer andere dingen waar ik later lekker veel geld mee kan binnenhalen.
quote:
Waarom niet?
Omdat het me niet zoveel boeit als jou.
quote:
Omdat 'jullie' het niet waar vinden. En op Fok! is een doelwit zo gevonden.. een 'gebruiker' voor gek verklaren omdat jij denkt dat diegene van de VMBO afkomt is zo typerend.
Wat lul je in godsnaam. Waar lees jij dat toch allemaal? Heb je zelf soms een leesprobleem?
quote:
Hoeveel boeken van drs of universitairen personen heb jij gelezen?
heel erg veel en als ik dat niet doe dan zak ik. Ik moet universitaire boeken lezen anders haal ik de opleiding niet. Als je op universitair niveau studeert moet je veel lezen. Dat niet alleen maar ook enorm veel onderzoek en HER-onderzoek dan.
quote:
Ik heb er hier sowieso 1 op de plank liggen waarvan ik zeker weet dat deze man met een gedegen opleiding en achtergrond anders niet bij NASA kon werken.
Een boek maar liefst.. wow wat ben ik trots op ej
quote:
Ik vraag het serieus, waarom jij als universitair persoon heb je daar geen kennis van? Jij daar, met die mooie glimmende diploma, waar je zoveel voor hebt gedaan en jezelf zo groot mee maakt..!
Ben je jaloers ofoz? Gefrustreerd? Moet je zelf maar gaan studeren dan verdien je later ook veel geld. Jezus man... ga je frustraties ergens anders bekoelen ofzo..boompje buiten

[ Bericht 1% gewijzigd door Flammie op 06-03-2010 01:05:02 ]
pi_78802226
Je komt binnen en gaat meteen over de rooie. Beheers je ofzo man
Ik zou aan anger management denken want zo maak je ECHT geen vrienden...

Misschien als je je eens zou verdiepen in universiteiten en wat er voor nodig is om daar te slagen... dan zou je eens wat meer begrip kunnen opbrengen...

Het zijn ALTIJD de mensen die niet weten hoe het er op een uni aan toe gaat die zeuren om uni en om de lonen die mensen met een universitair diploma binnenhalen. Altijd.

Je kan ook zo zeggen: ik ben blij voor je dat je een uni gedaan hebt.. Waarom altijd zo vijandig reageren op mensen die meer carrieremogelijkheden hebben man... ik snap dat niet.. ik ben juist blij voor die mensen
  zaterdag 6 maart 2010 @ 00:45:58 #94
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_78802280
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 00:44 schreef Flammie het volgende:
Je komt binnen en gaat meteen over de rooie. Beheers je ofzo man
Ik zou aan anger management denken want zo maak je ECHT geen vrienden...
Vrienden? Sorry hoor maar de enige wie ik aanspreek zijn dezelfde personen die ik echt niet in mijn vriendengroep zou willen hebben.
Gadverdamme nee zeg.
Alsof de mods zich bijvoorbeeld aangesproken moeten voelen, om maar een voorbeeld te nemen.
Dat jij jezelf zo snel op de kast laat jagen kan misschien ook iets niet helemaal okay zijn.. misschien jij dan maar eens langs een zielenknijper?
quote:
Misschien als je je eens zou verdiepen in universiteiten en wat er voor nodig is om daar te slagen... dan zou je eens wat meer begrip kunnen opbrengen...

Het zijn ALTIJD de mensen die niet weten hoe het er op een uni aan toe gaat die zeuren om uni en om de lonen die mensen met een universitair diploma binnenhalen. Altijd.

Je kan ook zo zeggen: ik ben blij voor je dat je een uni gedaan hebt.. Waarom altijd zo vijandig reageren op mensen die meer carrieremogelijkheden hebben man... ik snap dat niet.. ik ben juist blij voor die mensen
Hoe kom je erbij om weer op die tour te gaan..
Heb je te weinig schouderklopjes gekregen in je leven? Wat is je punt om nu voor de 2e keer sporadisch over jouw vermoeiende leer tijd te gaan hebben.'
pi_78802322
Yeh stel je eens voor dat je een vriend hebt met een andere mening en die op de uni zit. goh de horror zeg
  zaterdag 6 maart 2010 @ 00:48:52 #96
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_78802350
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 00:47 schreef Flammie het volgende:
Yeh stel je eens voor dat je een vriend hebt met een andere mening en die op de uni zit. goh de horror zeg
Daar gaan we weer, weer het niet begrijpen waarover het gaat.
Het gaat over de persoon, de kwal achter de user, niet zijn tegenovergestelde mening maar hoe hij/zij die presenteerd.

Zeker weten dat je uni hebt gedaan? Begrijpend lezen is namelijk continu erg ver te zoeken.
pi_78802397
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 00:48 schreef Ticker het volgende:

[..]

Daar gaan we weer, weer het niet begrijpen waarover het gaat.
Het gaat over de persoon, de kwal achter de user, niet zijn tegenovergestelde mening maar hoe hij/zij die presenteerd.

Zeker weten dat je uni hebt gedaan? Begrijpend lezen is namelijk continu erg ver te zoeken.
Nee je werpt je van het ene standpunt naar het andere. Eerst zijn universitaire studenten luie mensen die geen heronderzoeken willen doen. Zo staat het letterlijk in je post.

Ik zeg dan dat studeren op een uni JUIST betekend dat je moet onderzoeken en oude onderzoeken meot HERONDERZOEKEn. Daarna ga jij ineens mad over de rooie en ga je trippen.

Alsof je het mij kunt kwalijk nemen dat jij niet op een universiteit gestudeerd hebt ofzo. Is dit nou afgunst?
Ik had het niet eens tegen jou maar je komt binnen en gaat meteen over de rooie... Sorry hoor...
je weet gewoon niet waar je het over hebt door gebrek aan studieervaring. Daar kan ik toch helemaal niks aan doen?

Je probeert je telkens beter te voelen dan mij tot nu toe.. zo van..haha hij heeft uni en ik niet maar toch ben ik beter. Ik vind het een beetje raar gedrag om eerlijk te zijn Maar goed we zien het wel weer

[ Bericht 5% gewijzigd door Flammie op 06-03-2010 01:02:37 ]
pi_78802632
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 00:26 schreef Ticker het volgende:

[..]
Deze mensen hebben geen zin in HER onderzoek. Want deze mensen zijn lui.
Hier staat ie nog eens. Dan snap je misschien waar ik het over heb
Iedereen die OOIT op een universiteit/HBO ofzo gestudeerd heeft WEET gewoon dat dit onzin is
  zaterdag 6 maart 2010 @ 00:58:23 #99
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_78802646
He, willen jullie even niet zo tegen elkaar schreeuwen; ik lig in bed ja .

En ja, op een universiteit leer je uiteraard beter hoe je gedegen onderzoek moet plegen dan via Google .
pi_78802692
Zeggen dat universitaire studenten lui zijn slaat gewoon alles. Sorry maar daar moet ik op reageren
Pure afgunst wat anders is het niet

Je kunt de quote letterlijk lezen: lui en geen her-onderzoek. Dat is onzin en dat kan ik uit ervaring vertellen. En dan heb ik zeker een leesprobleem

Wat verwacht iedereen nu dan? Dat ik ja en amen zeg zeker na lang hard werken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')