abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 5 maart 2010 @ 10:31:39 #1
8372 Bastard
Persona non grata
pi_78764668
Want tsja, daar moet gewoon een centraal topic voor zijn.
The truth was in here.
  vrijdag 5 maart 2010 @ 10:32:46 #2
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_78764712
Bastard
Laffe huichelaar
  vrijdag 5 maart 2010 @ 10:52:25 #3
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_78765457
Mijn complimenten, bastard !

En onthoud - om een topic te sluiten draai je 2x aan je ring, om een nieuw topic aan te maken klap je 2x in je handen
zzz
  vrijdag 5 maart 2010 @ 10:54:06 #4
8372 Bastard
Persona non grata
pi_78765512
Oh ja en ik zeg het nog maar eens zodat niemand kan zeggen "da wist ik nie! "

Dit is geen SC topic.
------------------------
The truth was in here.
  vrijdag 5 maart 2010 @ 11:03:08 #5
31101 _Led_
pi_78765847
Mijn complimenten, dat heb je goed verwoord
zzz
  vrijdag 5 maart 2010 @ 11:22:43 #6
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_78766639
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
  vrijdag 5 maart 2010 @ 12:26:16 #7
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_78769168
Dit persoon heeft het kennelijk nog steeds niet goed begrepen:
Het miljoen van Randi deel 3
  vrijdag 5 maart 2010 @ 12:54:48 #8
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_78770145
Tufpee.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  vrijdag 5 maart 2010 @ 13:16:10 #9
31101 _Led_
pi_78770945
Jammer dat m'n topic weer gederaild wordt...
Vanaf deze post : Wie beschikt over welke gave ? Vertel !
reageert eigenlijk alleen Rats nog ontopic.

Zou iemand 't even aan willen harken ?
zzz
pi_78771412
Ow, wat jullie zelf doen in andermans topics, kan je niet verdragen in je eigen topic ?
Flauw ...
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_78772390
Het zit Unclescorp wel erg diep zo lijkt het
  vrijdag 5 maart 2010 @ 13:52:47 #12
8372 Bastard
Persona non grata
pi_78772629
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 13:47 schreef Flammie het volgende:
Het zit Unclescorp wel erg diep zo lijkt het
Maar een punt van waarheid hij heeft.
The truth was in here.
  vrijdag 5 maart 2010 @ 13:54:41 #13
31101 _Led_
pi_78772715
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 13:52 schreef Bastard het volgende:

[..]

Welk punt, o wijze Yoda ?
zzz
  vrijdag 5 maart 2010 @ 13:55:18 #14
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_78772741
quote:
Mijn complimenten voor deze mooi lopende zin, Bastard .
pi_78772890
quote:

[..]

Het is gewoon een typische zeurpiet die zelf nog 0.0 bijdrage geleverd heeft behalve als er wat te zeuren valt. Waar blijven al die epische unclescorp topics? Waar blijven al die paranormale posts?
In plaats van te zeuren kan hij eens PROBEREN het goede voorbeeld te geven door zelf eens wat leuke topics aan te maken. Hij kan mij in ieder geval niet verwijten dat ik niks bijdraag want ik heb ZAT goede threads gemaakt en posts. Hij niks. noppa nada. Maar zodra er wat te zeuren valt zie ik zijn naam -irritant genoeg- TELKENS MAAR weer opduiken.

Daar heb je wat aan ja

En als DAT geen punt is weet ik het ook niet meer...
  vrijdag 5 maart 2010 @ 14:03:17 #16
31101 _Led_
pi_78773119
Die gast heeft een aura zo zwart dat licht er omheen afbuigt.
zzz
  vrijdag 5 maart 2010 @ 14:22:19 #17
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_78773877
Ik 'ken' die hele Unclescorp eigenlijk niet, want ik zie haar zelden posten, dus wat Flammie schrijft klopt wel denk ik . Het enige wat ik weet is dat zij zeker 2 keer een post heeft geplaatst richting mij (en als reactie op mij) die bol stonden van de vuige insinuaties , waardoor ik echt dacht van 'weer zo iemand' .
  vrijdag 5 maart 2010 @ 14:58:41 #18
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_78775430
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 13:58 schreef Flammie het volgende:

[..]

Het is gewoon een typische zeurpiet die zelf nog 0.0 bijdrage geleverd heeft behalve als er wat te zeuren valt. Waar blijven al die epische unclescorp topics? Waar blijven al die paranormale posts?
In plaats van te zeuren kan hij eens PROBEREN het goede voorbeeld te geven door zelf eens wat leuke topics aan te maken. Hij kan mij in ieder geval niet verwijten dat ik niks bijdraag want ik heb ZAT goede threads gemaakt en posts. Hij niks. noppa nada. Maar zodra er wat te zeuren valt zie ik zijn naam -irritant genoeg- TELKENS MAAR weer opduiken.

Daar heb je wat aan ja

Dan zit je er wel een beetje naast, de huidige sfeer en modus operandi binnen TRU is voor hem genoeg reden om niet meer actief mee te doen binnen TRU en daar heeft hij gewoon een punt in. Wat betreft in de geest van TRU heeft hij meer bijgedragen dan mening user hier tegenwoordig. Maar dat was voor jouw tijd.
Vrijheid
pi_78776016
Ik baseer mijn mening op basis van posts die ik van hem lees en die zijn 3x niks. (nog slechtere kwaliteit dan trollposts) of wil je zeggen dat hij iets bijdraagt met zijn gejank, gezeur en gezanik. Niet meer actief meeposten is wat anders dan telkens lopen te huilen. Alsof DAAR iemand wel op zit te wachten

Ik zou zeggen; maak eens wat threads Hoe makkelijk kan het zijn...
Zelfs ik kan het

Punt mag duidelijk zijn
  vrijdag 5 maart 2010 @ 15:15:50 #20
31101 _Led_
pi_78776182
Dus topics onderzeiken wordt gezien als "niet actief meedoen" - da's iets om te onthouden
zzz
pi_78776213
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 15:15 schreef _Led_ het volgende:
Dus topics onderzeiken wordt gezien als "niet actief meedoen" - da's iets om te onthouden
Ja alleen voor believers blijkbaar Anders is het trollen en niet ontopic blijven

/2maten mode zoals we deze week al weer zovaak voorbij hebben zien komen. Ik vind het echt strontvervelend om heel eerlijk te zijn

Je bent bezig in een thread... kijkt je active topic lijst na en ziet UNCLESCORP. je klikt en je weet het al.. en ja hoor..weer geklaag, gezeur en offtopic gehuil

Erg waardevol ja.. ik zou zeggen; doe er eens wat aan...

[ Bericht 9% gewijzigd door Flammie op 05-03-2010 15:23:51 ]
  vrijdag 5 maart 2010 @ 15:22:25 #22
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_78776444
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 14:58 schreef jogy het volgende:
Dan zit je er wel een beetje naast, de huidige sfeer en modus operandi binnen TRU is voor hem genoeg reden om niet meer actief mee te doen binnen TRU en daar heeft hij gewoon een punt in.
Dat is dan haar probleem, ik vind het juist leuk, leerzaam, en gezellig in TRU , maar als zij het hier niet leuk vindt, dan moet ze ook niet alleen maar af en toe komen om te zeuren vind ik .
  vrijdag 5 maart 2010 @ 15:28:42 #23
31101 _Led_
pi_78776656
Stelletje calimero's !
zzz
  vrijdag 5 maart 2010 @ 16:20:08 #24
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_78778814
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 15:22 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Dat is dan haar probleem, ik vind het juist leuk, leerzaam, en gezellig in TRU , maar als zij het hier niet leuk vindt, dan moet ze ook niet alleen maar af en toe komen om te zeuren vind ik .
Sommige mensen zijn het niet eens met of blij met het feit dat TRU meer op een Randi adepten forum lijkt . Nu is het natuurlijk wel dat de users het forum vorm geven maar dat maakt het niet minder jammer dat er vroeger veel openhartiger gediscussïeerd kon worden over daadwerkelijk TRU gerelateerde zaken zonder dat er een paar pseudo sceptici langskwamen om de boel te verstoren . (in hun ogen natuurlijk ) Het is een natuurlijk iets, zeker op FOK met zijn massieve userbase .

Het blijft vervelend om te zien dat de balans in TRU verstoord is op het moment . maar ach, komt wel goed .
Vrijheid
  vrijdag 5 maart 2010 @ 16:28:01 #25
8372 Bastard
Persona non grata
pi_78779168
Gewoon volhouden Jogy, meer kunnen we niet doen
The truth was in here.
  vrijdag 5 maart 2010 @ 16:29:21 #26
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_78779240
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 16:20 schreef jogy het volgende:
Sommige mensen zijn het niet eens met of blij met het feit dat TRU meer op een Randi adepten forum lijkt . Nu is het natuurlijk wel dat de users het forum vorm geven maar dat maakt het niet minder jammer dat er vroeger veel openhartiger gediscussïeerd kon worden over daadwerkelijk TRU gerelateerde zaken zonder dat er een paar pseudo sceptici langskwamen om de boel te verstoren . (in hun ogen natuurlijk ) Het is een natuurlijk iets, zeker op FOK met zijn massieve userbase .
Mijn complimenten voor je post en al je smilies jogy .
quote:
Het blijft vervelend om te zien dat de balans in TRU verstoord is op het moment . maar ach, komt wel goed .
Volgens mij posten er op het TRU-forum nog steeds meer 'believers' dan 'non-believers' en ik neem aan dat jij met 'verstoorde balans' bedoelt dat er meer 'non-believers' dan 'believers' posten .
  vrijdag 5 maart 2010 @ 16:31:26 #27
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_78779340
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 16:28 schreef Bastard het volgende:
Gewoon volhouden Jogy, meer kunnen we niet doen
Uiteraard, gewoon blijven zaaien, eventueel ontspruit er wel ergens een plantje en komt het helemaal goed, ondertussen gewoon met open kraan blijven dweilen, de tsunami aan onontkenbaarheid is zich al aan het opbouwen totdat zelfs Randi huilend in een hoekje gaat zitten knagen aan zijn polsen en al zijn adepten stuurloos en radeloos door de straten strompelen.
Vrijheid
pi_78779494
Wat een leuke dromen Zucht.... als dat nou toch eens echt zou gebeuren zeg
  vrijdag 5 maart 2010 @ 16:46:22 #29
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_78779912
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 16:35 schreef Flammie het volgende:
Wat een leuke dromen Zucht.... als dat nou toch eens echt zou gebeuren zeg
Het is geen dromen, het is een weten diep in mijn ziel. Och, de Hosanna gevoelens die ik erbij krijg als ik eraan denk.
Vrijheid
pi_78780101
Ok dan. Veel succes ermee
  vrijdag 5 maart 2010 @ 16:51:39 #31
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_78780106
"pseudo sceptics"
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
  vrijdag 5 maart 2010 @ 17:08:32 #32
31101 _Led_
pi_78780769
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 16:31 schreef jogy het volgende:

[..]

Uiteraard, gewoon blijven zaaien, eventueel ontspruit er wel ergens een plantje en komt het helemaal goed, ondertussen gewoon met open kraan blijven dweilen, de tsunami aan onontkenbaarheid is zich al aan het opbouwen totdat zelfs Randi huilend in een hoekje gaat zitten knagen aan zijn polsen en al zijn adepten stuurloos en radeloos door de straten strompelen.
Maar tot die tijd vind je het fantastisch om gebruik te maken van alle schitterende gevolgen van de wetenschap - internet, auto, trein, gps - maar wil je op een bepaald vlak opeens doen alsof die wetenschap achterlijk is - je schakelt logica gewoon even uit wanneer het niet strookt met je fantasiewereld
zzz
pi_78780836
Sowieso.. mensen pseudo sceptics noemen

Ik denk dat het opleidingsniveau van de meeste "pseudo sceptics" toch echt een paar niveaus hoger ligt dan dat van de believers
pi_78780837
Lol wat een reacties op een postje van mij ... eigenlijk zijn jullie geen zinnig woord waard maar omdat er zoveel over mij geluld wordt ...
En trouwens waar blijft Michielos eigenlijk ???
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 13:58 schreef Flammie het volgende:

Daar heb je wat aan ja

Een typische zeurpiet ? Zo een zoals jullie er op den duur nog al weggepest hebben bedoel je ?
En topics ? Alsof er hier iemand nog een diepgaand topic durft te starten, dat dan toch weer gelijk vervuild wordt met zinloze bullshit en belachelijkmakerij van ons clubje van 4 al ondertussen (Joepiepoep is weer een mooie aanwinst). En laat ons vooral hopen zinloze shittopics starten, liever kwantiteit dan kwaliteit blijkbaar. Ik wacht nog liever op 1 waardevol topic dan 10 topics van jou.
En dan maar opscheppen dat je in het Oosten op vakantie gaat, die mensen zouden zich schamen moesten ze zien hoe je dat hier in praktijk brengt.
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 14:03 schreef _Led_ het volgende:
Die gast heeft een aura zo zwart dat licht er omheen afbuigt.
Mooi verwoord voor iemand die zelf meer wegheeft van een zwart gat dat alle positivisme van anderen opslokt.
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 14:22 schreef JoepiePoepie het volgende:
Ik 'ken' die hele Unclescorp eigenlijk niet, want ik zie haar zelden posten, dus wat Flammie schrijft klopt wel denk ik . Het enige wat ik weet is dat zij zeker 2 keer een post heeft geplaatst richting mij (en als reactie op mij) die bol stonden van de vuige insinuaties , waardoor ik echt dacht van 'weer zo iemand' .
Goed laat ons dat zo maar houden. En als je dan ineens vindt dat wat Flammie zegt wel klopt, baseer je je mening over iets/iemand waar je zelf niets van afweet op hetgeen Flammie zegt, eigenlijk hetgeen je in andere topics constant anderen verwijt.
En die insinuaties waren meer dan gegrond.
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 15:16 schreef Flammie het volgende:
Je bent bezig in een thread... kijkt je active topic lijst na en ziet UNCLESCORP. je klikt en je weet het al.. en ja hoor..weer geklaag, gezeur en offtopic gehuil

Erg waardevol ja.. ik zou zeggen; doe er eens wat aan...
Grappig die reactie heb ik ook bij jullie ... als je ergens Flammie, Led, Michielos of Joepiepoep ziet staan, weet je ook al wat je mag verwachten.
Ook erg waardevol

"Doe er eens wat aan is" in jullie geval duidelijk hopeloos. Waar anderen af en toe het forum checken om ergens een zinvolle bijdrage te leveren, zitten jullie gewoon dagelijks continu het forum te vullen met zinloze shit.
Waarom nog SC-topics aanmaken, jullie maken van elk topic een SC-topic.
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 15:15 schreef _Led_ het volgende:
Bij deze zijn juliie 4 dan de meest niet-actieve users van TRU
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 15:12 schreef Flammie het volgende:
Ik baseer mijn mening op basis van posts die ik van hem lees en die zijn 3x niks. (nog slechtere kwaliteit dan trollposts) of wil je zeggen dat hij iets bijdraagt met zijn gejank, gezeur en gezanik. Niet meer actief meeposten is wat anders dan telkens lopen te huilen. Alsof DAAR iemand wel op zit te wachten

Ik zou zeggen; maak eens wat threads Hoe makkelijk kan het zijn...
Zelfs ik kan het

Punt mag duidelijk zijn
Ik post liever niks dan me te verlagen tot jullie niveau. Ik lees wel nog regelmatig mee en af en toe wordt jullie gejank gelach, gezeur gespot en gezanik belachelijkmakerij me teveel en post ik idd een zeurpost. Gewoon wegens het feit dat ik me erger hoe jullie dit forum naar de kloten doen. TRU wordt gewoon een alias van ONZ.

Punt mag duidelijk zijn.

Voila, tis vrijdag en het is een drukke werkweek geweest en tis er aan te zien. Niettemin toch prettig weekend
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_78780869
Komt ie weer

Unclescorp: check
Gezeur: check

Ik begin helderziend te worden

Voor het geval je het nog niet snapt: je kunt een topic aanmaken en je copy paste dit in je thread

"Ik wil hier enkel ervaringen uitwisselen en geen welles nietes discussie"

Dus ga maar eens wat nuttigs doen hier in plaats van de boel moedwillig te verzieken met je gezeur en gejank

Je zegt dat je weet wat je moet verwachten maar dan kijk je toch echt niet goed. Ik heb ZAT goede threads aangemaakt. De laatste tijd meer dan jij. zeurpiet
  vrijdag 5 maart 2010 @ 17:11:54 #36
31101 _Led_
pi_78780900
da's een goeie, "geloven in sprookjes" positivisme noemen

Maar as usual alleen maar dom gezeik en niks te vertellen hebben
zzz
  vrijdag 5 maart 2010 @ 17:14:47 #37
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_78781013
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 17:08 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Maar tot die tijd vind je het fantastisch om gebruik te maken van alle schitterende gevolgen van de wetenschap - internet, auto, trein, gps - maar wil je op een bepaald vlak opeens doen alsof die wetenschap achterlijk is - je schakelt logica gewoon even uit wanneer het niet strookt met je fantasiewereld
Natuurlijk niet gekkie, ik vind dat de wetenschap heel veel goeds heeft gedaan ookal is het op het moment nog een beetje blind voor de andere kant van de realiteit en ik ben er 100% zeker van dat alles wat nu nog als paranormaal gezien wordt op een dag verklaard is als werkend (ook hoe het het werkt) en niet als misplaatste hersenscheet of wat dan ook. We komen er wel, we hebben nu de Dogmatische religie als leidraad gehad die de wetenschap onderdrukte en misbruikte voor weet ik wat voor ellende, daarna is de wetenschap teruggekomen en is de balans de hele andere kant opgeschoten maar op een gegeven moment komt het elastiekje wel tot rust in het midden en gaan we dogma- en pretentieloos door het leven.
Vrijheid
  vrijdag 5 maart 2010 @ 17:15:13 #38
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_78781031
Oh, volgens mij is dit meer voor de SC .
Vrijheid
  vrijdag 5 maart 2010 @ 17:15:24 #39
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_78781036
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 17:10 schreef UncleScorp het volgende:
Joepiepoep is weer een mooie aanwinst
Bedankt voor het compliment, UncleScorp !
  vrijdag 5 maart 2010 @ 17:15:31 #40
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_78781044
ik zou wel eens wat van mijn offtopic gebazel willen terug zien
pi_78781086
Ik ook. Ik vind het echt verzonnen leugens gewoon om iemand door het slijk te halen en om zijn eigen gejank goed te praten.

Zelf NIKS 0.0 NOPPES NADA toevoegen behalve geklaag en dan wel vingers wijzen naar mensen die wel met discussies mee willen doen

Een pareltje die unclescorp.. echt!!! Zo moeten we er meer hebben
  vrijdag 5 maart 2010 @ 17:17:18 #42
31101 _Led_
pi_78781112
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 17:14 schreef jogy het volgende:

[..]

Natuurlijk niet gekkie, ik vind dat de wetenschap heel veel goeds heeft gedaan ookal is het op het moment nog een beetje blind voor de andere kant van de realiteit en ik ben er 100% zeker van dat alles wat nu nog als paranormaal gezien wordt op een dag verklaard is als werkend (ook hoe het het werkt) en niet als misplaatste hersenscheet of wat dan ook. We komen er wel, we hebben nu de Dogmatische religie als leidraad gehad die de wetenschap onderdrukte en misbruikte voor weet ik wat voor ellende, daarna is de wetenschap teruggekomen en is de balans de hele andere kant opgeschoten maar op een gegeven moment komt het elastiekje wel tot rust in het midden en gaan we dogma- en pretentieloos door het leven.
En zonder mensen die geld verdienen door letters te stotteren
zzz
  vrijdag 5 maart 2010 @ 17:17:43 #43
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_78781130
leuke is eigenlijk dat hij altijd degene is die offtopic gaat
pi_78781221
Ach het is gewoon makkelijk scoren voor hem. Lekker in de slachtoffer rol wikkelen om zijn eigen gebrek aan input goed te praten. Hij zegt dat hij een van onze namen ziet en het meteen al weet. Het grappige is dat ik echt wel nice threads gemaakt hebt in het verleden en tenminste over het algemeen wel inhoudelijk meega met de thread. Dat doet unclescorp niet.. hij probeerd het niet eens.. hij vertikt het.. waarom? Omdat ie niks te zeggen heeft behalve klagen op users die wel actief posten. Ik wacht nog steeds op het moment dat ie zelf eens mee gaat praten of dat ie zelf eens threads gaat aanmaken.

En dat was vroeger, gezien zijn posthistory ook al zo
  vrijdag 5 maart 2010 @ 17:22:20 #45
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_78781334
Dit is dus wel jullie modus operandi, iemand die commentaar heeft op jullie manier van posten en gedrag gezellig met z'n vieren afzeiken. Dat jullie het zelf nog niet eens door hebben maakt het alleen maar treuriger.
Vrijheid
pi_78781371
En ik heb commentaar op zijn manier van posten. Ik heb geen controle over wat de rest doet maar ik word wel spuugziek van die eeuwige klager die niks bij wil dragen maar wel lekker wil zeuren en dat kaart ik dus aan.

Ik zou zeggen .. doe er maar eens wat aan want ik neem aan dat jij ook niet staat te wachten op een niet inhoudelijke reactie dat enkel gezeur bevat.

Daar is dit topic toch voor? nou vooruit dan.
  vrijdag 5 maart 2010 @ 17:25:09 #47
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_78781446
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 17:10 schreef UncleScorp het volgende:
Ik post liever niks dan me te verlagen tot jullie niveau. Ik lees wel nog regelmatig mee en af en toe wordt jullie gejank gelach, gezeur gespot en gezanik belachelijkmakerij me teveel en post ik idd een zeurpost. Gewoon wegens het feit dat ik me erger hoe jullie dit forum naar de kloten doen. TRU wordt gewoon een alias van ONZ.
'Het clubje van 4' probeert juist serieus te kijken naar onzindingen:

" Oh, ik zie een gekke stip op een foto, dat is vast een orb/geest/ufo!"

Clubje van 4: "Nee, dat hoeft niet per se een orb/geest/ufo te zijn, er zijn veel aannemelijkere verklaringen voor, zoals: <insert logische serieuze verklaring hier>"
  vrijdag 5 maart 2010 @ 17:25:16 #48
31101 _Led_
pi_78781453
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 17:22 schreef jogy het volgende:
Dit is dus wel jullie modus operandi, iemand die commentaar heeft op jullie manier van posten en gedrag gezellig met z'n vieren afzeiken. Dat jullie het zelf nog niet eens door hebben maakt het alleen maar treuriger.
dus nu neem je ons kwalijk dat Bastard even niet meedoet bij jullie ?
zzz
  vrijdag 5 maart 2010 @ 17:28:42 #49
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_78781570
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 17:23 schreef Flammie het volgende:
En ik heb commentaar op zijn manier van posten. Ik heb geen controle over wat de rest doet maar ik word wel spuugziek van die eeuwige klager die niks bij wil dragen maar wel lekker wil zeuren
Hij heeft zijn eigen redenen om niet al te veel meer te posten binnen TRU en jullie bewijzen regelmatig zijn gelijk. De sfeer is niet meer wat het was binnen TRU en daar doe je nou eenmaal weinig aan behalve dan iedereen bannen van TRU die niet in één of ander vaag beeld past van hoe TRU behoort te zijn in de ogen van bepaalde mensen, echter schiet dat zijn doel kilometers voorbij en is dat niet de bedoeling van FOK in zijn geheel.

Dat het wel mogelijk was om binnen TRU interessante mensen te krijgen bewijzen de topics van een aantal jaar terug wel en ja, sinds dat er een groepje bewijsroepers het hebben overgenomen is het een stuk minder geworden, de meeste 'interessante en leuke' topics van bijvoorbeeld jou zijn helemaal niet zo leuk of interessant.
Vrijheid
  vrijdag 5 maart 2010 @ 17:30:16 #50
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_78781635
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 17:22 schreef jogy het volgende:
Waar zit ik UncleScorp af te zeiken ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')