Maar een punt van waarheid hij heeft.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:47 schreef Flammie het volgende:
Het zit Unclescorp wel erg diep zo lijkt het
Welk punt, o wijze Yoda ?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:52 schreef Bastard het volgende:
[..]
Maar een punt van waarheid hij heeft.
Mijn complimenten voor deze mooi lopende zin, Bastardquote:
Het is gewoon een typische zeurpiet die zelf nog 0.0 bijdrage geleverd heeft behalve als er wat te zeuren valt. Waar blijven al die epische unclescorp topics? Waar blijven al die paranormale posts?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:52 schreef Bastard het volgende:
[..]
Maar een punt van waarheid hij heeft.
Dan zit je er wel een beetje naast, de huidige sfeer en modus operandi binnen TRU is voor hem genoeg reden om niet meer actief mee te doen binnen TRU en daar heeft hij gewoon een punt in. Wat betreft in de geest van TRU heeft hij meer bijgedragen dan mening user hier tegenwoordig. Maar dat was voor jouw tijd.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:58 schreef Flammie het volgende:
[..]
Het is gewoon een typische zeurpiet die zelf nog 0.0 bijdrage geleverd heeft behalve als er wat te zeuren valt. Waar blijven al die epische unclescorp topics? Waar blijven al die paranormale posts?
In plaats van te zeuren kan hij eens PROBEREN het goede voorbeeld te geven door zelf eens wat leuke topics aan te maken. Hij kan mij in ieder geval niet verwijten dat ik niks bijdraag want ik heb ZAT goede threads gemaakt en posts. Hij niks. noppa nada. Maar zodra er wat te zeuren valt zie ik zijn naam -irritant genoeg- TELKENS MAAR weer opduiken.
Daar heb je wat aan ja
En als DAT geen punt is weet ik het ook niet meer...
Ja alleen voor believers blijkbaarquote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:15 schreef _Led_ het volgende:
Dus topics onderzeiken wordt gezien als "niet actief meedoen" - da's iets om te onthouden
Dat is dan haar probleem, ik vind het juist leuk, leerzaam, en gezellig in TRUquote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:58 schreef jogy het volgende:
Dan zit je er wel een beetje naast, de huidige sfeer en modus operandi binnen TRU is voor hem genoeg reden om niet meer actief mee te doen binnen TRU en daar heeft hij gewoon een punt in.
Sommige mensen zijn het niet eens met of blij met het feit dat TRU meer op een Randi adepten forum lijktquote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:22 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Dat is dan haar probleem, ik vind het juist leuk, leerzaam, en gezellig in TRU, maar als zij het hier niet leuk vindt, dan moet ze ook niet alleen maar af en toe komen om te zeuren vind ik
.
Mijn complimenten voor je post en al je smilies jogyquote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:20 schreef jogy het volgende:
Sommige mensen zijn het niet eens met of blij met het feit dat TRU meer op een Randi adepten forum lijkt. Nu is het natuurlijk wel dat de users het forum vorm geven
maar dat maakt het niet minder jammer
dat er vroeger veel openhartiger gediscussïeerd kon worden
over daadwerkelijk TRU gerelateerde zaken
zonder dat er een paar pseudo sceptici
langskwamen om de boel te verstoren
. (in hun ogen natuurlijk
![]()
) Het is een natuurlijk iets, zeker op FOK
met zijn massieve userbase
.
Volgens mij posten er op het TRU-forum nog steeds meer 'believers' dan 'non-believers' en ik neem aan dat jij met 'verstoorde balans' bedoelt dat er meer 'non-believers' dan 'believers' postenquote:Het blijft vervelend om te zien dat de balans in TRUverstoord is op het moment
. maar ach, komt wel goed
![]()
![]()
.
Uiteraard, gewoon blijven zaaien, eventueel ontspruit er wel ergens een plantje en komt het helemaal goed, ondertussen gewoon met open kraan blijven dweilen, de tsunami aan onontkenbaarheid is zich al aan het opbouwen totdat zelfs Randi huilend in een hoekje gaat zitten knagen aan zijn polsen en al zijn adepten stuurloos en radeloos door de straten strompelen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:28 schreef Bastard het volgende:
Gewoon volhouden Jogy, meer kunnen we niet doen
Het is geen dromen, het is een weten diep in mijn ziel. Och, de Hosanna gevoelens die ik erbij krijg als ik eraan denk.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:35 schreef Flammie het volgende:
Wat een leuke dromenZucht.... als dat nou toch eens echt zou gebeuren zeg
Maar tot die tijd vind je het fantastisch om gebruik te maken van alle schitterende gevolgen van de wetenschap - internet, auto, trein, gps - maar wil je op een bepaald vlak opeens doen alsof die wetenschap achterlijk is - je schakelt logica gewoon even uit wanneer het niet strookt met je fantasiewereldquote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:31 schreef jogy het volgende:
[..]
Uiteraard, gewoon blijven zaaien, eventueel ontspruit er wel ergens een plantje en komt het helemaal goed, ondertussen gewoon met open kraan blijven dweilen, de tsunami aan onontkenbaarheid is zich al aan het opbouwen totdat zelfs Randi huilend in een hoekje gaat zitten knagen aan zijn polsen en al zijn adepten stuurloos en radeloos door de straten strompelen.
Een typische zeurpiet ? Zo een zoals jullie er op den duur nog al weggepest hebben bedoel je ?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:58 schreef Flammie het volgende:
Het is gewoon een typische zeurpiet die zelf nog 0.0 bijdrage geleverd heeft behalve als er wat te zeuren valt. Waar blijven al die epische unclescorp topics? Waar blijven al die paranormale posts?
In plaats van te zeuren kan hij eens PROBEREN het goede voorbeeld te geven door zelf eens wat leuke topics aan te maken. Hij kan mij in ieder geval niet verwijten dat ik niks bijdraag want ik heb ZAT goede threads gemaakt en posts. Hij niks. noppa nada. Maar zodra er wat te zeuren valt zie ik zijn naam -irritant genoeg- TELKENS MAAR weer opduiken.
Daar heb je wat aan ja
En als DAT geen punt is weet ik het ook niet meer...
Mooi verwoord voor iemand die zelf meer wegheeft van een zwart gat dat alle positivisme van anderen opslokt.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:03 schreef _Led_ het volgende:
Die gast heeft een aura zo zwart dat licht er omheen afbuigt.
Goed laat ons dat zo maar houden. En als je dan ineens vindt dat wat Flammie zegt wel klopt, baseer je je mening over iets/iemand waar je zelf niets van afweet op hetgeen Flammie zegt, eigenlijk hetgeen je in andere topics constant anderen verwijt.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:22 schreef JoepiePoepie het volgende:
Ik 'ken' die hele Unclescorp eigenlijk niet, want ik zie haar zelden posten, dus wat Flammie schrijft klopt wel denk ik. Het enige wat ik weet is dat zij zeker 2 keer een post heeft geplaatst richting mij (en als reactie op mij) die bol stonden van de vuige insinuaties
![]()
, waardoor ik echt dacht van 'weer zo iemand'
.
Grappig die reactie heb ik ook bij jullie ... als je ergens Flammie, Led, Michielos of Joepiepoep ziet staan, weet je ook al wat je mag verwachten.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:16 schreef Flammie het volgende:
Je bent bezig in een thread... kijkt je active topic lijst na en ziet UNCLESCORP. je klikt en je weet het al.. en ja hoor..weer geklaag, gezeur en offtopic gehuil
Erg waardevol ja.. ik zou zeggen; doe er eens wat aan...
Bij deze zijn juliie 4 dan de meest niet-actieve users van TRUquote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:15 schreef _Led_ het volgende:
Dus topics onderzeiken wordt gezien als "niet actief meedoen" - da's iets om te onthouden
Ik post liever niks dan me te verlagen tot jullie niveau. Ik lees wel nog regelmatig mee en af en toe wordt jullie gejank gelach, gezeur gespot en gezanik belachelijkmakerij me teveel en post ik idd een zeurpost. Gewoon wegens het feit dat ik me erger hoe jullie dit forum naar de kloten doen. TRU wordt gewoon een alias van ONZ.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:12 schreef Flammie het volgende:
Ik baseer mijn mening op basis van posts die ik van hem lees en die zijn 3x niks. (nog slechtere kwaliteit dan trollposts) of wil je zeggen dat hij iets bijdraagt met zijn gejank, gezeur en gezanik. Niet meer actief meeposten is wat anders dan telkens lopen te huilen. Alsof DAAR iemand wel op zit te wachten![]()
Ik zou zeggen; maak eens wat threadsHoe makkelijk kan het zijn...
Zelfs ik kan het
Punt mag duidelijk zijn
Natuurlijk niet gekkie, ik vind dat de wetenschap heel veel goeds heeft gedaan ookal is het op het moment nog een beetje blind voor de andere kant van de realiteit en ik ben er 100% zeker van dat alles wat nu nog als paranormaal gezien wordt op een dag verklaard is als werkend (ook hoe het het werkt) en niet als misplaatste hersenscheet of wat dan ook. We komen er wel, we hebben nu de Dogmatische religie als leidraad gehad die de wetenschap onderdrukte en misbruikte voor weet ik wat voor ellende, daarna is de wetenschap teruggekomen en is de balans de hele andere kant opgeschoten maar op een gegeven moment komt het elastiekje wel tot rust in het midden en gaan we dogma- en pretentieloos door het leven.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:08 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Maar tot die tijd vind je het fantastisch om gebruik te maken van alle schitterende gevolgen van de wetenschap - internet, auto, trein, gps - maar wil je op een bepaald vlak opeens doen alsof die wetenschap achterlijk is - je schakelt logica gewoon even uit wanneer het niet strookt met je fantasiewereld
quote:
En zonder mensen die geld verdienen door letters te stotterenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:14 schreef jogy het volgende:
[..]
Natuurlijk niet gekkie, ik vind dat de wetenschap heel veel goeds heeft gedaan ookal is het op het moment nog een beetje blind voor de andere kant van de realiteit en ik ben er 100% zeker van dat alles wat nu nog als paranormaal gezien wordt op een dag verklaard is als werkend (ook hoe het het werkt) en niet als misplaatste hersenscheet of wat dan ook. We komen er wel, we hebben nu de Dogmatische religie als leidraad gehad die de wetenschap onderdrukte en misbruikte voor weet ik wat voor ellende, daarna is de wetenschap teruggekomen en is de balans de hele andere kant opgeschoten maar op een gegeven moment komt het elastiekje wel tot rust in het midden en gaan we dogma- en pretentieloos door het leven.
'Het clubje van 4' probeert juist serieus te kijken naar onzindingen:quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:10 schreef UncleScorp het volgende:
Ik post liever niks dan me te verlagen tot jullie niveau. Ik lees wel nog regelmatig mee en af en toe wordt jullie gejank gelach, gezeur gespot en gezanik belachelijkmakerij me teveel en post ik idd een zeurpost. Gewoon wegens het feit dat ik me erger hoe jullie dit forum naar de kloten doen. TRU wordt gewoon een alias van ONZ.
dus nu neem je ons kwalijk dat Bastard even niet meedoet bij jullie ?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:22 schreef jogy het volgende:
Dit is dus wel jullie modus operandi, iemand die commentaar heeft op jullie manier van posten en gedrag gezellig met z'n vieren afzeiken. Dat jullie het zelf nog niet eens door hebben maakt het alleen maar treuriger.
Hij heeft zijn eigen redenen om niet al te veel meer te posten binnen TRU en jullie bewijzen regelmatig zijn gelijk. De sfeer is niet meer wat het was binnen TRU en daar doe je nou eenmaal weinig aan behalve dan iedereen bannen van TRU die niet in één of ander vaag beeld past van hoe TRU behoort te zijn in de ogen van bepaalde mensen, echter schiet dat zijn doel kilometers voorbij en is dat niet de bedoeling van FOK in zijn geheel.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:23 schreef Flammie het volgende:
En ik heb commentaar op zijn manier van posten. Ik heb geen controle over wat de rest doet maar ik word wel spuugziek van die eeuwige klager die niks bij wil dragen maar wel lekker wil zeuren
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:22 schreef jogy het volgende:
Dit is dus wel jullie modus operandi, iemand die commentaar heeft op jullie manier van posten en gedrag gezellig met z'n vieren afzeiken. Dat jullie het zelf nog niet eens door hebben maakt het alleen maar treuriger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |