Mijn gave zegt me dat deze combinatie user-uitspraak ergens niet klopt.quote:
We zijn in TRU dus ik denk dat mensen dat zelf wel kunnen invullen.quote:
Ah je doet dus cold/warm reading,.. nee dat is niet paranormaal.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:57 schreef Michielos het volgende:
ik vertel dingen over mensen die ik niet kon weten. soms is het grappig, dan weet ik iets wat zij NIET wisten, maar bijvoorbeeld hun oom wel
Ook kan ik tekeningen natekenen die andere mensen tekenen, heb ik de gave om energieen en gevoel uit voorwerpen te extracten en zodoende in contact te staan met het de persoon van wie het voorwerp is.
Vergelijk dit met een magneet. Als je een naald over een magneet wrijft, neemt de naald iets van de magneet over. Zo ook bij voorwerpen en mensen. Voorwerpen hebben vaker een emotionele waarde en lading van mensen en door het voorwerp aan te raken, kan ik wat vertellen over die persoon, aka psychometrie
verder nog de gebruikelijke shit, kleine PK (psychokinese) en bewezen zaken zoals telepathie
eeh nee? Ik loop naar iemand toe en weet SPECIFIEKE dingen he.. dat kan niet zomaar met cold reading verklaard worden..quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:07 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ah je doet dus cold/warm reading,.. nee dat is niet paranormaal.
Zeg es dan, heb ik een moedervlekje bij mn vagina?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:09 schreef Michielos het volgende:
[..]
eeh nee? Ik loop naar iemand toe en weet SPECIFIEKE dingen he.. dat kan niet zomaar met cold reading verklaard worden..
moedervlekje bij vagina, verhuizing in 2002 (niet in 2003, niet in 2004 maar 2002) enz.
Ik heb wel wat kennis van cold reading maar dat is toch meer;
"soms ben je extravert en soms introvert".
Niet te vergelijken dus
En Warm reading heb ik oprecht nooit gedaan (ook nooit interesse in eghad)
Ik ook helaas nietquote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:40 schreef _Led_ het volgende:
(Helaas beschik ik zelf niet over paranormale gaven)
Zijn cockring zeker, als hij daar 3x aan draait gaat het sproeienquote:* Spellmeista : kan het weer veranderen door 3x aan zijn ring te draaien.
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:19 schreef marcel-o het volgende:
ff een tvp, eens kijken hoe serieus een topic als dit is.
Maar die is dus al heel lang kapot?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:25 schreef Bastard het volgende:
Oh ja ik heb ook nog een gave, een bullshit detector, handigheidje hoor!
Werkt het beste op maandagochtend maar minder op vrijdagen inderdaad.. vreemd.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:31 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Maar die is dus al heel lang kapot?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |