Mijn gave zegt me dat deze combinatie user-uitspraak ergens niet klopt.quote:
We zijn in TRU dus ik denk dat mensen dat zelf wel kunnen invullen.quote:
Ah je doet dus cold/warm reading,.. nee dat is niet paranormaal.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:57 schreef Michielos het volgende:
ik vertel dingen over mensen die ik niet kon weten. soms is het grappig, dan weet ik iets wat zij NIET wisten, maar bijvoorbeeld hun oom wel
Ook kan ik tekeningen natekenen die andere mensen tekenen, heb ik de gave om energieen en gevoel uit voorwerpen te extracten en zodoende in contact te staan met het de persoon van wie het voorwerp is.
Vergelijk dit met een magneet. Als je een naald over een magneet wrijft, neemt de naald iets van de magneet over. Zo ook bij voorwerpen en mensen. Voorwerpen hebben vaker een emotionele waarde en lading van mensen en door het voorwerp aan te raken, kan ik wat vertellen over die persoon, aka psychometrie
verder nog de gebruikelijke shit, kleine PK (psychokinese) en bewezen zaken zoals telepathie
eeh nee? Ik loop naar iemand toe en weet SPECIFIEKE dingen he.. dat kan niet zomaar met cold reading verklaard worden..quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:07 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ah je doet dus cold/warm reading,.. nee dat is niet paranormaal.
Zeg es dan, heb ik een moedervlekje bij mn vagina?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:09 schreef Michielos het volgende:
[..]
eeh nee? Ik loop naar iemand toe en weet SPECIFIEKE dingen he.. dat kan niet zomaar met cold reading verklaard worden..
moedervlekje bij vagina, verhuizing in 2002 (niet in 2003, niet in 2004 maar 2002) enz.
Ik heb wel wat kennis van cold reading maar dat is toch meer;
"soms ben je extravert en soms introvert".
Niet te vergelijken dus
En Warm reading heb ik oprecht nooit gedaan (ook nooit interesse in eghad)
Ik ook helaas nietquote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:40 schreef _Led_ het volgende:
(Helaas beschik ik zelf niet over paranormale gaven)
Zijn cockring zeker, als hij daar 3x aan draait gaat het sproeienquote:* Spellmeista : kan het weer veranderen door 3x aan zijn ring te draaien.
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:19 schreef marcel-o het volgende:
ff een tvp, eens kijken hoe serieus een topic als dit is.
Maar die is dus al heel lang kapot?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:25 schreef Bastard het volgende:
Oh ja ik heb ook nog een gave, een bullshit detector, handigheidje hoor!
Werkt het beste op maandagochtend maar minder op vrijdagen inderdaad.. vreemd.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:31 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Maar die is dus al heel lang kapot?
Wat voor speciaals zie/voel/kun jij dan?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:57 schreef Ladylike het volgende:
Jammer dat je meteen als zweverig type gezien wordt als je iets anders ziet/voelt/kunt dan het merendeel van de maatschappij
niets, maar ken wel iemand met gaves.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:19 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Wat voor speciaals zie/voel/kun jij dan?
.. en voelt zich niet geroepen om even te komen praten op TRU.. begrijpelijk en tegelijk heel jammer!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
niets, maar ken wel iemand met gaves.
maar omdat mensen meteen zo doen van:jaja zal wel... houdt diegene zijn/haar mond en doet er niets mee.
Oh ja? Persoonlijk houd het mij totaal niet tegen hoor. Ben er ook zeer open over en mensen zeggen maar wat ze er van willen zeggen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:21 schreef Ladylike het volgende:
maar omdat mensen meteen zo doen van:jaja zal wel... houdt diegene zijn/haar mond en doet er niets mee.
Over wat voor gave hebben we het in dit geval ?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en dat jammere eraan dat stoort me.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:22 schreef Bastard het volgende:
[..]
.. en voelt zich niet geroepen om even te komen praten op TRU.. begrijpelijk en tegelijk heel jammer!
op fok?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:23 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Oh ja? Persoonlijk houd het mij totaal niet tegen hoor. Ben er ook zeer open over en mensen zeggen maar wat ze er van willen zeggen.
Zeker tegenwoordig hecht ik totaal geen waarde meer aan "negativiteit" dat ik erover terug krijg.
Iedereen heeft zijn of haar eigen mening en dat is wat mij betreft prima. Zolang ik ook maar in mijn waarde word gelaten.
Precies! Dat er een onderscheid kan zijn tussen mensen die geloven in ufo's of geesten of aura's of karma.. nee allemaal op de grote hoop, zweefteven die ook nog eens over de rug van een ander geld willen aftroggelen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en dat jammere eraan dat stoort me.
Dat meteen gedacht wordt dat zo iemand in UFO's en aliens gelooft enzo ...
terwijl zijn/haar gave gewoon duidelijk is (kan klachten vaststellen door maar te kijken naar iemands aura en kan pijn weghalen) en diegene echt niet de hele dag met zijn of haar gave loopt te pronken of whatever
juist dat dus.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
Precies! Dat er een onderscheid kan zijn tussen mensen die geloven in ufo's of geesten of aura's of karma.. nee allemaal op de grote hoop, zweefteven die ook nog eens over de rug van een ander geld willen aftroggelen.
Dat mensen oprecht kunnen zijn en dingen kunnen die ze zelf niet kunnen of wetenschappelijk aangetoond kunnen worden, dat bestaat niet voor sommige.
Hmm nee, niet op 1 hoop, er zijn ook genoeg zweefteven die echt van zichzelf geloven dat ze een gave hebbenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:28 schreef Bastard het volgende:
nee allemaal op de grote hoop, zweefteven die ook nog eens over de rug van een ander geld willen aftroggelen.
Dat soort dingen post ik hier dan ook niet.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:27 schreef Ladylike het volgende:
op fok?![]()
yeah right, hier ben je meteen een stripster en tokkie als je 1 pic post van jezelf in een club tegen een paal geleund.
en wat toch maar keer op keer naar boven komt , zoals de waard is , vertrouwt hij zijn gasten .quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
Precies! Dat er een onderscheid kan zijn tussen mensen die geloven in ufo's of geesten of aura's of karma.. nee allemaal op de grote hoop, zweefteven die ook nog eens over de rug van een ander geld willen aftroggelen.
Dat mensen oprecht kunnen zijn en dingen kunnen die ze zelf niet kunnen of wetenschappelijk aangetoond kunnen worden, dat bestaat niet voor sommige.
Ik zou zelfs (ja jaquote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:35 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Dat soort dingen post ik hier dan ook niet.
Maar ik kan gerust met mensen als _LED_ en Michielos een biertje gaan doen hoor.
En uit een eerder (meet) topic is gebleken dat dit wederzijds is.
Minder happen van de believers kant doet wonderen in TRU.
Tevens doe je nu met FOK! precies hetzelfde: de hele bende op een hoop gooien!
nee, ik gaf namelijk met het percentage aan dat het overgrote deel zo doet, maar niet iedereenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:35 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Dat soort dingen post ik hier dan ook niet.
Maar ik kan gerust met mensen als _LED_ en Michielos een biertje gaan doen hoor.
En uit een eerder (meet) topic is gebleken dat dit wederzijds is.
Minder happen van de believers kant doet wonderen in TRU.
Tevens doe je nu met FOK! precies hetzelfde: de hele bende op een hoop gooien!
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:23 schreef Bastard het volgende:
Ok, verder maar serieus antwoord geven op verzoek TS.
Wat ga je met de verzamelde gegevens eigenlijk doen Led?
En staat die 'S' voor de eerste letter van mijn voornaamquote:
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:28 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Nou, ik wil als Dr. Lenniger een group mensen met speciale gaven samenstellen om tegen onrecht te strijden.
Ik wou ons dan "The S-men" noemen.
Het gaat best lekker zo, binnen 1 dag al iemand die het weer kan beinvloeden (zoals Storm in the X-men), iemand die telepathisch is (Xavier), en een vrouw die kan kaartlezen is sowieso handig als de TomTom van onze S-mobile uitvalt.
Nu nog iemand die een dodelijke straal uit zijn ogen kan schieten en dan kan ik de strakke pakjes laten maken !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |