Maar een punt van waarheid hij heeft.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:47 schreef Flammie het volgende:
Het zit Unclescorp wel erg diep zo lijkt het
Welk punt, o wijze Yoda ?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:52 schreef Bastard het volgende:
[..]
Maar een punt van waarheid hij heeft.
Mijn complimenten voor deze mooi lopende zin, Bastardquote:
Het is gewoon een typische zeurpiet die zelf nog 0.0 bijdrage geleverd heeft behalve als er wat te zeuren valt. Waar blijven al die epische unclescorp topics? Waar blijven al die paranormale posts?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:52 schreef Bastard het volgende:
[..]
Maar een punt van waarheid hij heeft.
Dan zit je er wel een beetje naast, de huidige sfeer en modus operandi binnen TRU is voor hem genoeg reden om niet meer actief mee te doen binnen TRU en daar heeft hij gewoon een punt in. Wat betreft in de geest van TRU heeft hij meer bijgedragen dan mening user hier tegenwoordig. Maar dat was voor jouw tijd.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:58 schreef Flammie het volgende:
[..]
Het is gewoon een typische zeurpiet die zelf nog 0.0 bijdrage geleverd heeft behalve als er wat te zeuren valt. Waar blijven al die epische unclescorp topics? Waar blijven al die paranormale posts?
In plaats van te zeuren kan hij eens PROBEREN het goede voorbeeld te geven door zelf eens wat leuke topics aan te maken. Hij kan mij in ieder geval niet verwijten dat ik niks bijdraag want ik heb ZAT goede threads gemaakt en posts. Hij niks. noppa nada. Maar zodra er wat te zeuren valt zie ik zijn naam -irritant genoeg- TELKENS MAAR weer opduiken.
Daar heb je wat aan ja
En als DAT geen punt is weet ik het ook niet meer...
Ja alleen voor believers blijkbaarquote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:15 schreef _Led_ het volgende:
Dus topics onderzeiken wordt gezien als "niet actief meedoen" - da's iets om te onthouden
Dat is dan haar probleem, ik vind het juist leuk, leerzaam, en gezellig in TRUquote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:58 schreef jogy het volgende:
Dan zit je er wel een beetje naast, de huidige sfeer en modus operandi binnen TRU is voor hem genoeg reden om niet meer actief mee te doen binnen TRU en daar heeft hij gewoon een punt in.
Sommige mensen zijn het niet eens met of blij met het feit dat TRU meer op een Randi adepten forum lijktquote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:22 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Dat is dan haar probleem, ik vind het juist leuk, leerzaam, en gezellig in TRU, maar als zij het hier niet leuk vindt, dan moet ze ook niet alleen maar af en toe komen om te zeuren vind ik
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |