Deze reacties tegen HEM maakt hij zelf door zijn eigen kut offtopic geblaat. Helaas. Mensen willen ontopic een inhoudelijke discussie houden en als meneer dan denkt daar telkens met zijn grote kwebbel tussen te komen, zelf 0.0 bijdrage heeft dan kunnen mensen zich daarom ergeren. Net zoals er weer partij getrokken word zoals gewoonlijk. Allemaal goedpratertjes.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:28 schreef jogy het volgende:
[..]
Hij heeft zijn eigen redenen om niet al te veel meer te posten binnen TRU en jullie bewijzen regelmatig zijn gelijk. De sfeer is niet meer wat het was binnen TRU en daar doe je nou eenmaal weinig aan behalve dan iedereen bannen van TRU die niet in één of ander vaag beeld past van hoe TRU behoort te zijn in de ogen van bepaalde mensen, echter schiet dat zijn doel kilometers voorbij en is dat niet de bedoeling van FOK in zijn geheel.
Daar denken andere mensen anders over. Het feit is dat Unclescorp niks doet behalve zeuren. Als ik vanaf nu op alles zou gaan zeuren omdat ik mijn "reden" heb zou je dat pikken?quote:Dat het wel mogelijk was om binnen TRU interessante mensen te krijgen bewijzen de topics van een aantal jaar terug wel en ja, sinds dat er een groepje bewijsroepers het hebben overgenomen is het een stuk minder geworden, de meeste 'interessante en leuke' topics van bijvoorbeeld jou zijn helemaal niet zo leuk of interessant.
Of zelf een forum beginnen waar alleen mensen die meegaan in jouw mening mogen postenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:35 schreef Flammie het volgende:
Als je niet tegen een andere mening kunt moet je iets anders zoeken dan een forum.
Of echt een keer met iets paranormaals komenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:39 schreef Flammie het volgende:
Of die ene regel in je OP maken en eens zelf een topic bijdragen zodat je laat zien het goede voorbeeld te willen geven.
Alles behalve telkens maar zeuren want daar zit niemand op te wachten
Ik ben eigenlijk wel benieuwd wie 'wij' dan weggepest zouden hebbenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:10 schreef UncleScorp het volgende:
Een typische zeurpiet ? Zo een zoals jullie er op den duur nog al weggepest hebben bedoel je ?
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:46 schreef Spellmeista het volgende:
echt bergen sneeuw hier..ik geef het op
Kijk mooi voorbeeldje meteen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:55 schreef Flammie het volgende:
Misschien moet de ring wel opgeladen worden of iets dergelijks inderdaad...
En niet zo lang geleden had Spellmeista het nog over het doodrijden van _Led_... Wat een humor zegquote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:10 schreef Bastard het volgende:
Nogmaals, een grapje tot daar aan toe, maar ik lees al in een aantal topics diverse toespelingen over die opmerking van spelmeista.
Dit wil ik even onderstrepen. Kan er verder weinig aan toevoegen, anders dan dat ik graag zou zien dat die ouderwetse kwaliteit waar je het over hebt terugkeert.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:28 schreef jogy het volgende:
[..]
Hij heeft zijn eigen redenen om niet al te veel meer te posten binnen TRU en jullie bewijzen regelmatig zijn gelijk. De sfeer is niet meer wat het was binnen TRU en daar doe je nou eenmaal weinig aan behalve dan iedereen bannen van TRU die niet in één of ander vaag beeld past van hoe TRU behoort te zijn in de ogen van bepaalde mensen, echter schiet dat zijn doel kilometers voorbij en is dat niet de bedoeling van FOK in zijn geheel.
Dat het wel mogelijk was om binnen TRU interessante mensen te krijgen bewijzen de topics van een aantal jaar terug wel en ja, sinds dat er een groepje bewijsroepers het hebben overgenomen is het een stuk minder geworden, de meeste 'interessante en leuke' topics van bijvoorbeeld jou zijn helemaal niet zo leuk of interessant.
Nee want dan mag het wel. Ik vind het goed. ga wat anders doen. Telkens die 2 matenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:01 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
En niet zo lang geleden had Spellmeista het nog over het doodrijden van _Led_... Wat een humor zeg. Als iemand zulke 'grapjes' maakt, dan mogen er ook grapjes gemaakt worden over die cockring van hem.
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:23 schreef Michielos het volgende:
En als jullie mij willen excuseren, maar dit is geen discussie waar ik graag deel van wil uitmaken
Luister die opmerking was zowiezo cynisch bedoeld! Dat jij hem "anders" opvat is niet mijn probleem. Ik heb daarna ook gelijk gezegd, en dat zeg je er dan niet bij dat ik dat niet zou doen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:01 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
En niet zo lang geleden had Spellmeista het nog over het doodrijden van _Led_... Wat een humor zeg. Als iemand zulke 'grapjes' maakt, dan mogen er ook grapjes gemaakt worden over die cockring van hem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |