quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 18:55 schreef Flammie het volgende:Misschien moet de ring wel opgeladen worden of iets dergelijks inderdaad...
Kijk mooi voorbeeldje meteen.
Een paar posts terug kan je nog even lekker tekeer gaan tegen een TRU bezoeker, het is een jankerd en wat al niet meer, en ieder zijn mening natuurlijk.
Maar je zegt half dat jij een heilige boon bent hier, en dan denk ik dat je niet een compleet beeld hebt van je eigen posts.
Er zijn namelijk zat andere voorbeelden aan te geven waar je je naam Flammie eer aan doet, een pagina met alleen maar geflame of gezuig, en misschien bedoel je het dan als knipoog of is het jouw manier van iemand uit zn tent lokken om meer te gaan vertellen maar ik kan mij goed indenken dat mensen dan zoiets hebben van, laat maar, geen zin om mee te praten als die toon gevoerd word.
Zoals nu met deze opmerking ook weer, semi grappig bedoeld voor je groepje, inside joke natuurlijk, lolletje moet kunnen nietwaar? Maar het is tegelijkertijd iemand belachelijk maken om wat er word gedeeld op het forum, en zoals je weet ligt het nogal delicaat wat hier af en toe word gepost.
Ik wens, en Jogy met mij, dan ook niet dat daar lacherig mee omgegaan word. Wat iemand post, hoe vreemd dat ook in je ogen mag lijken behoeft niet een onderwerp tot vermaak te worden voor het groepje lachzakken! (nofi maar ik hou van duidelijkheid).
Nogmaals, een grapje tot daar aan toe, maar ik lees al in een aantal topics diverse toespelingen over die opmerking van spelmeista.
En nu... nu ga jij je oprecht afvragen waarom mensen zoals Unclescorp die echt inderdaad de nodige jaren historie al heeft hier op TRU zich zo gedraagd? Dat wil je dan niet begrijpen waarom hij cynisch is? Sterker nog, je vraagt om er tegen op te treden. Beetje de omgekeerde wereld als je het mij vraagt dan.
Ik ken je nu wat langer dan vandaag en ja je maakt soms leuke of goede topics aan, waarvoor dank, maar ga niet de schijnheil uithangen verder want je weet zelf denk ik dondersgoed ook wel dat je af en toe flink zuigt.
En dat geld overigens niet alleen voor jou hoor, het is het groepje lachzakken dat met makkelijke opmerkingen applaus wenst te ontvangen en daarmee een topic de nek om kan draaien. Dat is gewoon jammer, temeer omdat er ook regelmatig gezien kan laten worden dat er ook intelligente vragen gesteld kunnen worden met behoudt van respect voor de ander zijn idee of geloof.