Dit is me laatste post, ik word strontziek hiervan.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 00:50 schreef Flammie het volgende:
[..]
Nee je werpt je van het ene standpunt naar het andere. Eerst zijn universitaire studenten luie mensen die geen heronderzoeken willen doen. Zo staat het letterlijk in je post.
Ik zeg dan dat studeren op een uni JUIST betekend dat je moet onderzoeken en oude onderzoeken meot HERONDERZOEKEn. Daarna ga jij ineens mad over de rooie.
Alsof je het mij kunt kwalijk nemen dat jij niet op een universiteit gestudeerd hebt ofzo. Is dit nou afgunst?
Ik had het niet eens tegen jou maar je komt binnen en gaat meteen over de rooie... Sorry hoor...
je weet gewoon niet waar je het over hebt door gebrek aan studieervaring. Daar kan ik toch niks aan doen?
2. Heronderzoek is het lezen van boeken die door menig Drs afgedaan zijn als onzin, omdat men graag te kampen heeft met hokjes gedrag. Het lezen en het begrijpen van boeken die bijvoorbeeld geschreven zijn door VMBO'ers of mogelijk nog erger, mensen waarvan de opleiding totaal niet bekend is, om zo zichzelf in te lezen in een onderwerp waarvan het grootste gedeelte van de samenleving niets tot weinig heeft gehoord of bekend mee is. Dit kan bijvoorbeeld over paranormale gave zijn. Dit houdt dus ook in dat dit niet 1 boek is, en vervolgens: conclusie getrokken 'dit wijf was dom, want haar spelling was niet in orde'quote:Daar zit het probleem, er lijkt zich vanaf de universiteiten een horde voorgeprogrammeerde meuk met mensen losgelaten te worden in de maatschappij. Deze mensen hebben geen zin in HER onderzoek
Jongen wat zit je nou te janken. Ben je nou ooit weleens een topic binnen gekomen met een gedegen onderzoek?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 01:06 schreef Flammie het volgende:
En dan de hamvraag? Is dit nou mijn fout? IK begon toch niet meteen de pannen van het dak te freaken of wel soms? Ik ben het niet eens met de stelling. Dit soort stellingen komen van mensen die nooit op HBO/uni gestudeerd hebben maar er wel een mening over hebben. Dit waarschijnlijk omdat ze zich telkens beter willen voelen dan mensen die dit wel gedaan hebben en het voor zichzelf recht willen praten.
Ik heb dat wel gedaan dus dan zeg ik er wat van? Ben ik nu fout? Ik vind het bijzonder onprettig dat ik heb lopen te zwoegen en dat er dan iemand komt zonder enige studie ervaring en dan dit soort leugens gaat verkondigen om eerlijk te zijn
Het is ook nergens voor nodigMij boeit het werkelijk geen hol als iemand VMBO of MBO of whatever gedaan heeft maar ga dan niet andere mensen voor "pseudo-sceptic" lopen uit te maken of voor luie flikkers die geen HER-onderzoek willen doen want daar klopt gewoon geen ruk van.
Laat me jouw gedegen onderzoeken eens zien?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 01:11 schreef Ticker het volgende:
[..]
Jongen wat zit je nou te janken. Ben je nou ooit weleens een topic binnen gekomen met een gedegen onderzoek?
Fucking hell, als je leert trollen op de uni, dan moet zou ik dat toch wel gemerkt hebben.
Calimero?
Typerend ook, dat je precies alles wat er voor stond wel wist weg te knippen.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 00:58 schreef Flammie het volgende:
[..]
Hier staat ie nog eens. Dan snap je misschien waar ik het over heb
Iedereen die OOIT op een universiteit/HBO ofzo gestudeerd heeft WEET gewoon dat dit onzin is
je kunt meidquote:Op zaterdag 6 maart 2010 01:11 schreef JoepiePoepie het volgende:
Flammie, ik durf het bijna niet te zeggen - omdat er dan weer opmerkingen komen in de trant van dat 'het clubje' eerst alles via pm moet bespreken alvorens te posten- maar je pm-box is vol en ik wil even iets sturen
.
Me topics in BNW niet gelezen zeker?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 01:13 schreef Flammie het volgende:
[..]
Laat me jouw gedegen onderzoeken eens zien?
h0 en spearman rangorder correlatie coefficient?
Waar zijn ze?
Wat zit je toch zo dwars? Is het het feit dat ik waarschijnlijk 3.5 x zoveel verdien als jij en over 2 jaar een leuk huisje in azie heb ofzo?
Dat is GEEN gedegen onderzoek.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 01:14 schreef Ticker het volgende:
[..]
Me topics in BNW niet gelezen zeker?
Epic FAIL!
Weerleg het zou ik zeggenquote:
Maak jij eerst eens een SERIEUS onderzoek op niveau.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 01:17 schreef Ticker het volgende:
[..]
Weerleg het zou ik zeggen
Probeer het eens.. weerleg maar eens dat Satan, Saturnus is.
Probeer het eens.
Ik ben zo benieuwd knul. Laat ook eens zien wat jij dan zo goed kunt.
Maak ons blij, geef INPUT.
Nee dat is niet nodig, je zit hier namelijk op Fok! niet op de uni. Weer een feit dat je totaal geen idee hebt waar je nu in beland ben.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 01:19 schreef Flammie het volgende:
[..]
Maak jij eerst eens een SERIEUS onderzoek op niveau.
Voldoe eerst aan de volgende eisen:
Spearmans rangorder correlatiecoeffcient
nulhypothese
Rangcorrelatietoets
Cronbachs alpha
en meer dan 10% van een a4tje (250+ pagina's is een begin)
Je hebt al vaker gefaald met je onderzoeken (niks tegen je posts hoor. Ik vind het voor de point of view prachtig om te lezen maar als onderzoek is het nutteloos. Ik snap ook echt niet waaro je zo boos ineens bent tbh)
Succes met onderzoeken
quote:De correlatiecoëfficiënt wordt soms berekend bij metingen aan dynamische processen, zoals bij het meten van trillingen. Bij een complex trillend systeem is het van belang de bron van een trilling vast te stellen. Dit kan door na te gaan of er correlatie is tussen het trillende onderdeel en de vermoedelijke bron.
Jij weet dus absoluut niet wat een gedegen onderzoek is dus ik laat je vanaf nu maar in de waan dat jij dat wel weet. Vooral afgeven op mensen van de UNI, dat doe je goed. Waarschijnlijk begrijp je de helft nog niet eens van Spearman en Cronbachs Alpha maar dat is oke.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 01:22 schreef Ticker het volgende:
[..]
Nee dat is niet nodig, je zit hier namelijk op Fok! niet op de uni. Weer een feit dat je totaal geen idee hebt waar je nu in beland ben.
Ook op Fok! zou je een poging doen, maar dat doe je niet, je schuift het weer af op een ander. Er zijn genoeg bronnen om te staven waar we het over hebben, en wat doe jij.. je wilt iedereen betrekken in jouw wereld waarin jij bepaald wat de regels zijn. Knul.. zo werkt het niet.
Je snapt er niks van maar dat had ik wel verwacht. Veel plezier ermeequote:Op zaterdag 6 maart 2010 01:22 schreef Ticker het volgende:
Tevens: Correlatiecoëfficiënt ??
Bij het bewijzen van Satan/Saturnus verhaal?
IK PIS IN ME BROEK!!!
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kan je jouw post aub voorberekenen met de stelling van pythagoras.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 01:24 schreef Flammie het volgende:
[..]
Jij weet dus absoluut niet wat een gedegen onderzoek is dus ik laat je vanaf nu maar in de waan dat jij dat wel weet. Vooral afgeven op mensen van de UNI, dat doe je goed. Waarschijnlijk begrijp je de helft nog niet eens van Spearman en Cronbachs Alpha maar dat is oke.
Ik doe geen poging omdat ik hier niet beweer dat ik grootse onderzoeken doe. Dat doe jij wel. Ik kom je nu vertellen dat je dat niet doetDat doe je niet omdat je "onderzoeken" geeneens in de buurt komen van onderzoeken op niveau. Daarom vind ik het zo ontoepasselijk dat je studenten maar voor lui gaat uitmaken. Deze studenten doen en MOETEN immers meer moeite doen voor hn onderzoeken dan jij tot nu toe hebt laten zien.
Veel succes ermee iig.
Poeh daar kom je er bijna mee weg he!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 01:25 schreef Flammie het volgende:
[..]
Je snapt er niks van maar dat had ik wel verwacht. Veel plezier ermeehet maakt ook niet uit enzo maar dan moet je vooral niet te pretentieus gaan doen
Je zult waarschijnlijk nooit begrijpen wat gedegen onderzoek is. Proficiat daarmee..
Dude je zet jezelf voor lul. Je snapt er niks vanquote:Op zaterdag 6 maart 2010 01:27 schreef Ticker het volgende:
[..]
Poeh daar kom je er bijna mee weg he!
Heb je Spearmans rangcorrelatiecoëfficiënt gebruikt voor je post?
Hoeveel trillingen gingen er over? En was de correlatie er?
Nee, Satan is Sandra.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 01:17 schreef Ticker het volgende:
Weerleg het zou ik zeggen
Probeer het eens.. weerleg maar eens dat Satan, Saturnus is.
Probeer het eens.
Gast lever je account in, want dit wordt niets, ik zie het al, alleen maar zelf zeiken op users om vervolgens te pronken met je diploma die niet eens relevant is want je hebt 0,0 verstand van dergelijke onderzoek over dit soort onderwerpen.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 01:28 schreef Flammie het volgende:
[..]
Dude je zet jezelf voor lul. Je snapt er niks vanJe hebt de eerste link op google gechecked en nu denk je dat je het allemaal al weet. helaas pindakaas. Je weet nu net niks
![]()
Spearman is om correlaties tussen verschillende variabelen na te kijken niet om trillingen na te kijken.
Jezus man![]()
Verbanden bekijken enzo.. maar goed wat weet jij nou van onderzoek.. zo te zien erg weinig
Weet je niks meer te zegegn? Jij weet niet eens waarvoor spearman dient. jij weet niet eens waarom mensen h0 moeten gebruiken voor gedegen odnerzoeken. Jij weet niet eens dat een serieus onderzoek echt wel veelomvattender is dan die 10% van een a4tje met googlefoto's die jij weet te posten.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 01:32 schreef Ticker het volgende:
[..]
Gast lever je account in, want dit wordt niets, ik zie het al, alleen maar zelf zeiken op users om vervolgens te pronken met je diploma die niet eens relevant is want je hebt 0,0 verstand van dergelijke onderzoek over dit soort onderwerpen.
Kom je weer, blijf je nou proberen de mensen hier bang te maken met die zogenaamde termen?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 01:33 schreef Flammie het volgende:
[..]
Weet je niks meer te zegegn? Jij weet niet eens waarvoor spearman dient. jij weet niet eens waarom mensen h0 moeten gebruiken voor gedegen odnerzoeken. Jij weet niet eens dat een serieus onderzoek echt wel veelomvattender is dan die 10% van een a4tje met googlefoto's die jij weet te posten.
De enige die 0,0 verstand heeft van onderzoeken ben jezelf hoor. Dat kun je mij niet verwijten maar dat heb je puur aan jezelf te danken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |