abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 6 maart 2010 @ 01:36:11 #126
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_78803634
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 01:34 schreef Flammie het volgende:
En dan gaat ie maar trollen en schelden

Maar zelf niet weten wat onderzoek is zucht hoor...

Waar is je onderzoeksplan? Daar begint het al mee...
Dit is het toppunt, even quoten.
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_78803676
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 01:35 schreef Ticker het volgende:

[..]

Kom je weer, blijf je nou proberen de mensen hier bang te maken met die zogenaamde termen?
Ga je nou ooit nog eens inhoudelijk in op een onderwerp? Nehhh.. jij niet en die andere ook niet.
Jij gaat ergens inhoudelijk op in ja.

Je hebt

a: de ballen verstand van onderzoek
b: Hebt nooit geen onderzoek gedaan (althans geen gedegen)
c: Wel het brutale lef om mensen die dit wel MOETEN doen voor lui uit te maken (Studenten)
d: Weet geeneens wat er bij een gedegen onderzoek komt kijken

Dan kun je jezelf nog zo stoer voordoen hier maar phew hoor... dat moet toch steken
pi_78803684
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 01:36 schreef Ticker het volgende:

[..]

Dit is het toppunt, even quoten.
Inderdaad.. nou waar is je onderzoeksplan?
pi_78803713
Een leuke OP maken (en dat doe je regelmatig) boordevol met verwijzingen naar pagina's en foto's erbij wel of niet met eigen mening erbij is heeeel wat anders dan gedegen onderzoek.

Misschien hanteren we gewoon andere definities en ben je sneller tevreden dan ik of hbo/uni studenten en hoogleraren over het begrip onderzoek?

dan nog vind ik het absurd dat studenten lui zijn
  zaterdag 6 maart 2010 @ 01:42:11 #130
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_78803756
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 01:37 schreef Flammie het volgende:

[..]

Inderdaad.. nou waar is je onderzoeksplan?
Waar zit je verstand?

Waar is me onderzoeksplan?.. Wacht even.. WAAR HEB JE HET OVER? Je bevind je op een forum!!!
Voel aan je bolle harsus, probeer eens iets te ontkrachten in een dergelijke topic, door onderzoek te doen met bronnen. En als je nu weer gaat janken dat je pas kan functioneren als je een onderzoek voor je krijgt waar eerst een universitaire richtlijn aan zit, verzoek ik je serieus, en dat meen ik, je account op te doeken. Je hebt hier dan niets te zoeken. Moge het besef mede mogelijk gemaakt door je diploma dit kunnen inzien.

Flammie, tot ziens!
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_78803765
tot ziens ticker.

Claimen onderzoek te doen en nog geen onderzoeksplan hebben... tsja...

En mag ik zeggen dat ik vind dat je je erg gefrustreerd en persoonlijk opstelt?
pi_78803781
Wat een nacht weer zeg
  zaterdag 6 maart 2010 @ 01:45:21 #133
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_78803800
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 01:42 schreef Flammie het volgende:
tot ziens ticker.

Claimen onderzoek te doen en nog geen onderzoeksplan hebben... tsja...
quote:
Onderzoek is de zorgvuldige, systematische en geduldige studie van een bepaald kennisgebied, uitgevoerd om bepaalde feiten of principes te ontdekken of te grondvesten. Het is een manier om ergens achter te komen. Dit kan op heel veel manieren. Via het lezen van boeken, het doen van een experiment of bijvoorbeeld het houden van een enquête.
Het verschil niet weten tussen een onderzoek of een wetenschappelijk onderzoek, vervolgens gaan eisen dat men een wetenschappelijk onderzoek doet want anders kan meneer niet een degelijk antwoord posten.

Het wordt echt steeds gekker! Ziekelijk bijna!
pi_78803816
Jij had het over een gedegen serieus onderzoek.
Jij maakte UNI studenten uit voor lui.

Daarom dus die link

Die uni studenten doen meer dan alleen maar wat boekjes en sites lezen zoals jij doet. Dus heb JIJ niet het recht om ze uit te maken voor lui. Die boekjes en sites nalezen is het minste werk van dit alles.

Snap je het nu? Het ging erom dat jij Uni studenten lui noemt die geen HERonderzoek willen doen.
Ik sprak dat tegen

en toen... toen ging je mad berserk
pi_78803848
En jouw definitie van onderzoek is wel erg klein imo.
Dat is de middelbare school definitie ja

Op de universiteiten en HBO's gaan ze verder dan dat... meer de diepte in.. Ik snap wel waar je je foute beeld vandaan haalt dan hoor
pi_78803863
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 01:39 schreef Flammie het volgende:
Een leuke OP maken (en dat doe je regelmatig) boordevol met verwijzingen naar pagina's en foto's erbij wel of niet met eigen mening erbij is heeeel wat anders dan gedegen onderzoek.

Misschien hanteren we gewoon andere definities en ben je sneller tevreden dan ik of hbo/uni studenten en hoogleraren over het begrip onderzoek?

dan nog vind ik het absurd dat studenten lui zijn
Dan kunnen dus alleen de mensen die een gedegen onderzoek hebben gedaan iets kunnen zeggen, de rest praat ze immers na en denken dan niet voor zichzelf na. Deze worden dan weer onderverdeeld in sceptici en believers en tegenover elkaar gezet. Dit aan de hand van het geloof, want daar hoef je uiteraard geen respect voor te hebben, kom nou he.

Misschien is het dan ook handig om te weten dat we allemaal in hetzelfde schip zitten, oftewel is heel dat polarisatieverhaal onnodig. Daarom is het ook belangrijk dat TRU aantrekkelijk is, dan komen er namelijk zo veel mogelijk verschillende mensen posten, met allemaal een eigen verhaal en dus ook ervaringen. Dan is de kans dat je iets tegenkomt wat leerzaam is ook heel wat groter, dit zal er dan toe leiden dat de sfeer beter word door het wederzijdse respect in plaats van de vijandigheid die ontstaat na slap gedrag.

Nee, laten we elkaar maar belachelijk blijven maken en voor de gek blijven houden, dat is dan ook veel leuker.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
pi_78803885
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 01:49 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Dan kunnen dus alleen de mensen die een gedegen onderzoek hebben gedaan iets kunnen zeggen, de rest praat ze immers na en denken dan niet voor zichzelf na. Deze worden dan weer onderverdeeld in sceptici en believers en tegenover elkaar gezet. Dit aan de hand van het geloof, want daar hoef je uiteraard geen respect voor te hebben, kom nou he.

Misschien is het dan ook handig om te weten dat we allemaal in hetzelfde schip zitten, oftewel is heel dat polarisatieverhaal onnodig. Daarom is het ook belangrijk dat TRU aantrekkelijk is, dan komen er namelijk zo veel mogelijk verschillende mensen posten, met allemaal een eigen verhaal en dus ook ervaringen. Dan is de kans dat je iets tegenkomt wat leerzaam is ook heel wat groter, dit zal er dan toe leiden dat de sfeer beter word door het wederzijdse respect in plaats van de vijandigheid die ontstaat na slap gedrag.
Helemaal mee eens! Goede post! Maar dat is heel wat anders dan Ticker zei. Die zei immers dat Uni studenten lui zijn en dat ze geen HERonderzoek willen doen. Dat moeten ze immers wel doen anders zullen ze het einde niet halen Maar dat mag je blijkbaar niet zeggen
  zaterdag 6 maart 2010 @ 01:53:06 #138
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_78803925
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 01:48 schreef Flammie het volgende:
En jouw definitie van onderzoek is wel erg klein imo.
Dat is de middelbare school definitie ja

Op de universiteiten en HBO's gaan ze verder dan dat... meer de diepte in.. Ik snap wel waar je je foute beeld vandaan haalt dan hoor
Anders plaats je hier even al die topics van je, zowel TRU als BNW, dan kan ik natuurlijk gewoon perfect zien hoe onderzoek werkt.

Wacht ik help je ik heb hier alvast je eerste topic. Een pareltje als het gaat om onderzoek!

De reptilians
pi_78803944
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 01:53 schreef Ticker het volgende:

[..]

Anders plaats je hier even al die topics van je, zowel TRU als BNW, dan kan ik natuurlijk gewoon perfect zien hoe onderzoek werkt.

Wacht ik help je ik heb hier alvast je eerste topic. Een pareltje als het gaat om onderzoek!

De reptilians
ho ho ho ik denk dat JIJ het punt voorbij schiet..

IK CLAIM NIET dat ik hier gedegen onderzoek doe. Jij wel. En je maakt mensen die meer moeten doen voor hun onderzoek dan jij doet voor LUI uit...

Snap je?

Als ik een TRU thread zou maken doe ik dat zoals ik dat vaker gedaan heb. Ik deponeer een stelling en daar mogen mensen over praten. Ik zeg niet dat het ONDERZOEK is. JIj doet nu heel stoer dat jij dat wel allemaal gedaan hebt maar dat is de middelbare school defninitie van onderzoek. Op uni gaan ze dieper dan dat
  zaterdag 6 maart 2010 @ 01:54:50 #140
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_78803956
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 01:50 schreef Flammie het volgende:

[..]

Helemaal mee eens! Goede post! Maar dat is heel wat anders dan Ticker zei. Die zei immers dat Uni studenten lui zijn en dat ze geen HERonderzoek willen doen. Dat moeten ze immers wel doen anders zullen ze het einde niet halen Maar dat mag je blijkbaar niet zeggen
Wat een pleuris imbeciel ben je ook he. Schelden zal vast helpen want ik moet je weer corrigeren, het zijn de DRS die geen HERonderzoek doen!
Je weet wel, van die figuren waar jij altijd zo graag boeken van leest omdat het anders niet waar kan zijn.
  zaterdag 6 maart 2010 @ 01:55:12 #141
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_78803963
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 01:53 schreef Ticker het volgende:

De reptilians
Het verschil is dat Flammie niet beweert onderzoek te hebben gedaan met dat topic.
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
  zaterdag 6 maart 2010 @ 01:55:30 #142
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_78803968
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 01:54 schreef Flammie het volgende:

[..]

ho ho ho ik denk dat JIJ het punt voorbij schiet..

IK CLAIM NIET dat ik hier gedegen onderzoek doe. Jij wel. En je maakt mensen die meer moeten doen voor hun onderzoek dan jij doet voor LUI uit...

Snap je?
Wat claim jij dan eigenlijk wel, behalve dan dat je hier nooit enige onderbouwende input geeft?
  zaterdag 6 maart 2010 @ 01:55:49 #143
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_78803970
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 01:55 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Het verschil is dat Flammie niet beweert onderzoek te hebben gedaan met dat topic.
Defineer onderzoek aub.
pi_78803977
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 01:55 schreef Ticker het volgende:

[..]

Wat claim jij dan eigenlijk wel, behalve dan dat je hier nooit enige onderbouwende input geeft?
Ik claim dat datgene wat jij doet GEEN gedegen onderzoek is
En tot nu toe heb jjij mijn stelling NOG niet overhoop kunnen schoppen behalve met de MAVO definitie van onderzoek

EN mensen voor pleuris imbeciel uitmaken mag bestraft worden. Dat doe ik immers ook niet ik blijf tenminste netjes maar jij weet echt niet hoe je je moet beheersen. Daarbij begon je dit allemaal zelf

[ Bericht 10% gewijzigd door Flammie op 06-03-2010 10:29:24 ]
pi_78803978
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 01:50 schreef Flammie het volgende:

[..]

Helemaal mee eens! Goede post! Maar dat is heel wat anders dan Ticker zei. Die zei immers dat Uni studenten lui zijn en dat ze geen HERonderzoek willen doen. Dat moeten ze immers wel doen anders zullen ze het einde niet halen
Zoek jij maar eens een universoteits student, die niet lui is. Cheaten en kontelikken is dan ook niet onbekend binnen dergelijke instanties.

Ken eigenlijk maar bar weinig mensen die niet lui zijn, dat is vrij menselijk eigenlijk.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
pi_78803985
quote:

[..]

Dan lees jij niet goed Ik geef je nu de hele tijd input maar je blijft maar schelden omdat je het niet begrijpt
pi_78804001
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 01:56 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Zoek jij maar eens een universoteits student, die niet lui is. Cheaten en kontelikken is dan ook niet onbekend binnen dergelijke instanties.

Ken eigenlijk maar bar weinig mensen die niet lui zijn, dat is vrij menselijk eigenlijk.
In dat geval zou je het niet moeten betrekken op UNIVERSITAIRE STUDENTEN maar op iedereen. Dan krijgt het al een heel andere lading Immers.. qua onderzoek doen die gewoon veeel meer moeite En dat moet ook wel wil je het jaar afsluiten
  zaterdag 6 maart 2010 @ 01:58:59 #148
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_78804020
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 01:56 schreef Flammie het volgende:

[..]

En tot nu toe heb jjij mijn stelling NOG niet overhoop kunnen schoppen behalve met de MAVO definitie van onderzoek
Dat mag je best claimen. Dat wil nog niet zeggen dat mijn onderzoek niet klopt.
Vervolgens weer over de Mavo beginnen? Gezien je houding schat ik je echt niet veel hoger, zeggen dat je de uni doet is nog geen bewijs. Al helemaal niet gezien je manier van posten en onderbouwen.

Een 'mavo' onderzoek moet dan toch een makkie zijn om te weerleggen!
Of is het eigenlijk zelfs al te moeilijk?
  zaterdag 6 maart 2010 @ 01:59:16 #149
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_78804024
quote:
Defineer onderzoek aub.

Weet je dat nu nog steeds niet

Maar ik neem aan dat je wel blij bent dat ik een aantal afbeeldingen voor je teruggevonden heb .
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
pi_78804039
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 01:56 schreef Flammie het volgende:

[..]

Wat maakt dat nou uit? Wat schiet je ermee op dat je dit zegt? Wie ben jij overigens om te bepalen wat gedegen onderzoek is en wat niet?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')