quote:Op zaterdag 6 maart 2010 01:34 schreef Flammie het volgende:
En dan gaat ie maar trollen en schelden![]()
Maar zelf niet weten wat onderzoek iszucht hoor...
Waar is je onderzoeksplan? Daar begint het al mee...
Jij gaat ergens inhoudelijk op in ja.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 01:35 schreef Ticker het volgende:
[..]
Kom je weer, blijf je nou proberen de mensen hier bang te maken met die zogenaamde termen?
Ga je nou ooit nog eens inhoudelijk in op een onderwerp? Nehhh.. jij niet en die andere ook niet.
Waar zit je verstand?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 01:37 schreef Flammie het volgende:
[..]
Inderdaad.. nou waar is je onderzoeksplan?
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 01:42 schreef Flammie het volgende:
tot ziens ticker.![]()
![]()
Claimen onderzoek te doen en nog geen onderzoeksplan hebben... tsja...
Het verschil niet weten tussen een onderzoek of een wetenschappelijk onderzoek, vervolgens gaan eisen dat men een wetenschappelijk onderzoek doet want anders kan meneer niet een degelijk antwoord posten.quote:Onderzoek is de zorgvuldige, systematische en geduldige studie van een bepaald kennisgebied, uitgevoerd om bepaalde feiten of principes te ontdekken of te grondvesten. Het is een manier om ergens achter te komen. Dit kan op heel veel manieren. Via het lezen van boeken, het doen van een experiment of bijvoorbeeld het houden van een enquête.
Dan kunnen dus alleen de mensen die een gedegen onderzoek hebben gedaan iets kunnen zeggen, de rest praat ze immers na en denken dan niet voor zichzelf na. Deze worden dan weer onderverdeeld in sceptici en believers en tegenover elkaar gezet. Dit aan de hand van het geloof, want daar hoef je uiteraard geen respect voor te hebben, kom nou he.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 01:39 schreef Flammie het volgende:
Een leuke OP maken (en dat doe je regelmatig) boordevol met verwijzingen naar pagina's en foto's erbij wel of niet met eigen mening erbij is heeeel wat anders dan gedegen onderzoek.
Misschien hanteren we gewoon andere definities en ben je sneller tevreden dan ik of hbo/uni studenten en hoogleraren over het begrip onderzoek?
dan nog vind ik het absurd dat studenten lui zijn
Helemaal mee eens! Goede post! Maar dat is heel wat anders dan Ticker zei. Die zei immers dat Uni studenten lui zijn en dat ze geen HERonderzoek willen doen. Dat moeten ze immers wel doen anders zullen ze het einde niet halenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 01:49 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Dan kunnen dus alleen de mensen die een gedegen onderzoek hebben gedaan iets kunnen zeggen, de rest praat ze immers na en denken dan niet voor zichzelf na. Deze worden dan weer onderverdeeld in sceptici en believers en tegenover elkaar gezet. Dit aan de hand van het geloof, want daar hoef je uiteraard geen respect voor te hebben, kom nou he.
Misschien is het dan ook handig om te weten dat we allemaal in hetzelfde schip zitten, oftewel is heel dat polarisatieverhaal onnodig. Daarom is het ook belangrijk dat TRU aantrekkelijk is, dan komen er namelijk zo veel mogelijk verschillende mensen posten, met allemaal een eigen verhaal en dus ook ervaringen. Dan is de kans dat je iets tegenkomt wat leerzaam is ook heel wat groter, dit zal er dan toe leiden dat de sfeer beter word door het wederzijdse respect in plaats van de vijandigheid die ontstaat na slap gedrag.
Anders plaats je hier even al die topics van je, zowel TRU als BNW, dan kan ik natuurlijk gewoon perfect zien hoe onderzoek werkt.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 01:48 schreef Flammie het volgende:
En jouw definitie van onderzoek is wel erg klein imo.
Dat is de middelbare school definitie ja
Op de universiteiten en HBO's gaan ze verder dan dat... meer de diepte in.. Ik snap wel waar je je foute beeld vandaan haalt dan hoor![]()
ho ho ho ik denk dat JIJ het punt voorbij schiet..quote:Op zaterdag 6 maart 2010 01:53 schreef Ticker het volgende:
[..]
Anders plaats je hier even al die topics van je, zowel TRU als BNW, dan kan ik natuurlijk gewoon perfect zien hoe onderzoek werkt.
Wacht ik help je ik heb hier alvast je eerste topic. Een pareltje als het gaat om onderzoek!
De reptilians
Wat een pleuris imbeciel ben je ook he. Schelden zal vast helpen want ik moet je weer corrigeren, het zijn de DRS die geen HERonderzoek doen!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 01:50 schreef Flammie het volgende:
[..]
Helemaal mee eens! Goede post! Maar dat is heel wat anders dan Ticker zei. Die zei immers dat Uni studenten lui zijn en dat ze geen HERonderzoek willen doen. Dat moeten ze immers wel doen anders zullen ze het einde niet halenMaar dat mag je blijkbaar niet zeggen
Het verschil is dat Flammie niet beweert onderzoek te hebben gedaan met dat topic.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 01:53 schreef Ticker het volgende:
Anders plaats je hier even al die topics van je, zowel TRU als BNW, dan kan ik natuurlijk gewoon perfect zien hoe onderzoek werkt.
Wacht ik help je ik heb hier alvast je eerste topic. Een pareltje als het gaat om onderzoek!
De reptilians
Wat claim jij dan eigenlijk wel, behalve dan dat je hier nooit enige onderbouwende input geeft?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 01:54 schreef Flammie het volgende:
[..]
ho ho ho ik denk dat JIJ het punt voorbij schiet..
IK CLAIM NIET dat ik hier gedegen onderzoek doe. Jij wel. En je maakt mensen die meer moeten doen voor hun onderzoek dan jij doet voor LUI uit...
Snap je?
Defineer onderzoek aub.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 01:55 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Het verschil is dat Flammie niet beweert onderzoek te hebben gedaan met dat topic.
Ik claim dat datgene wat jij doet GEEN gedegen onderzoek isquote:Op zaterdag 6 maart 2010 01:55 schreef Ticker het volgende:
[..]
Wat claim jij dan eigenlijk wel, behalve dan dat je hier nooit enige onderbouwende input geeft?
Zoek jij maar eens een universoteits student, die niet lui is.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 01:50 schreef Flammie het volgende:
[..]
Helemaal mee eens! Goede post! Maar dat is heel wat anders dan Ticker zei. Die zei immers dat Uni studenten lui zijn en dat ze geen HERonderzoek willen doen. Dat moeten ze immers wel doen anders zullen ze het einde niet halen
Dan lees jij niet goedquote:Op zaterdag 6 maart 2010 01:55 schreef Ticker het volgende:
[..]
Wat claim jij dan eigenlijk wel, behalve dan dat je hier nooit enige onderbouwende input geeft?
In dat geval zou je het niet moeten betrekken op UNIVERSITAIRE STUDENTEN maar op iedereen. Dan krijgt het al een heel andere ladingquote:Op zaterdag 6 maart 2010 01:56 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Zoek jij maar eens een universoteits student, die niet lui is.Cheaten en kontelikken is dan ook niet onbekend binnen dergelijke instanties.
Ken eigenlijk maar bar weinig mensen die niet lui zijn, dat is vrij menselijk eigenlijk.
Dat mag je best claimen. Dat wil nog niet zeggen dat mijn onderzoek niet klopt.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 01:56 schreef Flammie het volgende:
[..]
Ik claim dat datgene wat jij doet GEEN gedegen onderzoek is
En tot nu toe heb jjij mijn stelling NOG niet overhoop kunnen schoppen behalve met de MAVO definitie van onderzoek
quote:
Wat maakt dat nou uit? Wat schiet je ermee op dat je dit zegt? Wie ben jij overigens om te bepalen wat gedegen onderzoek is en wat niet?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 01:56 schreef Flammie het volgende:
[..]
Ik claim dat datgene wat jij doet GEEN gedegen onderzoek is
En tot nu toe heb jjij mijn stelling NOG niet overhoop kunnen schoppen behalve met de MAVO definitie van onderzoek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |