Jij werkt onder andere met het uitwerken van A.I. toch? Is er een manier waarop spiritualiteit daarin vermengd kan worden? Of doe je dat bijvoorbeeld al?quote:Op maandag 8 maart 2010 14:07 schreef Darkwolf het volgende:
Jammer weer. Dit topic gaat richting verkrachting zo onderhand op deze manier...
Maar in feite hou je de optie wel open dat, mocht je ooit iets meemaken op spiritueel gebied, dat je daar dan anders tegenaan kijkt toch? Althans, dat is mijn idee. Ik kan me niet voorstellen dat zelfs de grootste harde-kern wetenschappers niet iets anders zou kunnen geloven bijvoorbeeld.quote:Op maandag 8 maart 2010 14:08 schreef Michielos het volgende:
[..]
Geen enkele. Vroeger wel maar sinds ik wetenschappelijke opleiding ben gaan doen, nooit meer iets mee gedaan. Met vroeger spreken we overigens over de vroege puberjaren
Lees wel vaker wat spiritueels, was laatst bezig in het medium boek van ene Ursula, wat een bekend engels medium geweest schijnt te zijn. Verder had ik de brievencolumn van paravaria hoog in het vaandel staan (uitstekend leesvoer) evenals het boek GEESTEN dat ik altijd bij de bibliotheek huur.
Alhoewel ik de kans klein acht (gezien legio wetenschappelijke verklaringen), houd ik de optie wel open inderdaad. Zou ik chique vindenquote:Op maandag 8 maart 2010 14:11 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Maar in feite hou je de optie wel open dat, mocht je ooit iets meemaken op spiritueel gebied, dat je daar dan anders tegenaan kijkt toch? Althans, dat is mijn idee. Ik kan me niet voorstellen dat zelfs de grootste harde-kern wetenschappers niet iets anders zou kunnen geloven bijvoorbeeld.
Overigens heb ik zelf ook 0,0 met spiritualiteit maar wel de interesse wat waar vandaan komt, en vooral het 'waarom' ..
Sowieso .. de optie altijd openhouden. Alleen het betekenis gevenn aan mijn leven gaat voor mij niet op. Mijn leven heeft veel betekenis zonder spiritualiteit. Ik doe genoeg dingen, heb nog jaren te gaan en zal dit uiteraard goed gaan invullenquote:Op maandag 8 maart 2010 14:13 schreef Michielos het volgende:
[..]
Alhoewel ik de kans klein acht (gezien legio wetenschappelijke verklaringen), houd ik de optie wel open inderdaad. Zou ik chique vinden
Daar ben ik nog over aan het nijmeren en aan het uitzoeken.quote:
Kleine dingen eigenlijk, ooit een keer in een opwelling tarotkaarten gekocht en ermee aan de slag gegaan, kaartjes leggen, schudden en er gewoon mee spelen. Paar leggingen gedaan voor anderen die heel erg bij hun pastte en achteraf ook zo gelopen zijn. Ik ben niet van mening dat een tarotlegging zodanig interverwisselbaar is met elkaar dat je elke uitkomst eruit kan halen aangezien elke kaart misschien wel raakpunten met een paar andere heeft maar nooit hetzelfde of interverwisselbaar zijn met alle andere kaarten in het deck. Ook de positie geeft aan in welke hoek het gezocht moet worden dus dan wordt het al relatief specifiek in zoverre je specifiek kan zijn met 78 generieke kaarten.quote:Op maandag 8 maart 2010 13:02 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Tot welke leeftijd was je pre-zweefteef en kun je een specifiek concreet voorbeeld geven (wat je dus niet kon verklaren in een Newtoniaans universum) wat echt de zweefteef in jou losgemaakt heeft?
Als je dat interessant vindt kan ik je aanraden Ray Kurzweil's "The Age of Spiritual Machines" en "Are We Spiritual Machines? Ray Kurzweil vs. the Critics of Strong AI" te lezen, erg interessant.quote:Op maandag 8 maart 2010 14:08 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Jij werkt onder andere met het uitwerken van A.I. toch? Is er een manier waarop spiritualiteit daarin vermengd kan worden? Of doe je dat bijvoorbeeld al?
Kent een A.I. een gevoel van spiritualiteit?
Mjah, daarom dat ik in diezelfde post ook aangaf wat er wel goed was, en daar ben ik gedeeltelijk op in gegaan. Echter is het ook duidelijk dat ik weer 4 man op mijn nek had, excuses dus voor dequote:Op maandag 8 maart 2010 15:16 schreef Bastard het volgende:
Topic grotendeels aangeveegd, tip aan MC: Als je commentaar hebt OP een topic ben je welkom in FB, dit ontsiert het topic anders zo.
Toch doorgaan he, net nadat Bastard hier opgeruimd heeftquote:Op maandag 8 maart 2010 15:19 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Met deze mensen is niets serieus op te bouwen namelijk.
Dat meer hou ik me eigenlijk niet mee bezig, ik kan daar niets over zeggen, er is geen vastomlijnd beeld van zo en zo zal het zijn, zoals gezegd, ik heb werkelijk geen idee en mijn spiritualiteit gaat niet over na de dood, maar over het leven en hoe ik dat invul.quote:Op maandag 8 maart 2010 11:39 schreef Northside het volgende:
Ik denk dat spiritualiteit voor veel mensen zin aan het leven geeft. Het idee dat er meer is. Als dit het is zou het leven voor veel mensen zinloos worden.
Ik ben hier klaar met je en zou je complimenten graag zien in het FB topic.quote:Op maandag 8 maart 2010 15:19 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Mjah, daarom dat ik in diezelfde post ook aangaf wat er wel goed was, en daar ben ik gedeeltelijk op in gegaan. Echter is het ook duidelijk dat ik weer 4 man op mijn nek had, excuses dus voor desmilies. Met deze mensen is niets serieus op te bouwen namelijk.
Wetenschap geeft geen hoop op "meer" na de dood.quote:Op maandag 8 maart 2010 13:57 schreef Summers het volgende:
wetenschap komt er ook op neer dat er altijd meer is dan we nu weten of zien
anders zouden we nu achterover kunnen leunen en niks meer hoeven doen .
Ja, dat compliceert de zaken een beetje. De definitie spiritualiteit kan 1001 dingen betekenen.quote:Op maandag 8 maart 2010 15:27 schreef erodome het volgende:
Dat meer hou ik me eigenlijk niet mee bezig, ik kan daar niets over zeggen, er is geen vastomlijnd beeld van zo en zo zal het zijn, zoals gezegd, ik heb werkelijk geen idee en mijn spiritualiteit gaat niet over na de dood, maar over het leven en hoe ik dat invul.
quote:Op maandag 8 maart 2010 15:16 schreef jogy het volgende:
[..]
Daar ben ik nog over aan het nijmeren en aan het uitzoeken.
[..]
Kleine dingen eigenlijk, ooit een keer in een opwelling tarotkaarten gekocht en ermee aan de slag gegaan, kaartjes leggen, schudden en er gewoon mee spelen. Paar leggingen gedaan voor anderen die heel erg bij hun pastte en achteraf ook zo gelopen zijn. Ik ben niet van mening dat een tarotlegging zodanig interverwisselbaar is met elkaar dat je elke uitkomst eruit kan halen aangezien elke kaart misschien wel raakpunten met een paar andere heeft maar nooit hetzelfde of interverwisselbaar zijn met alle andere kaarten in het deck. Ook de positie geeft aan in welke hoek het gezocht moet worden dus dan wordt het al relatief specifiek in zoverre je specifiek kan zijn met 78 generieke kaarten.
Maar ok, een legging voor mijn zus gedaan die naar Londen wilde voor onbepaalde tijd om daar te wonen en uit de legging kwam het er ook uit, inclusief de reden waarom ze ernaartoe wilde gaan, again niet specifiek as in'Pietje heeft dit en dat gedaan, toen zei ze van 'ik haat je! Schoft!' en gooide een bord naar zijn hoofd waardoor hij een litteken op zijn rechterwang had en het huis in de fik stak met een Zippo en een liter terpentine' ( totaal uit de duim gezogen voorbeeld overigens) maar wel met een 'de toren' kaart in het verleden. en nog meer van dat soort geinige ongein. Dit dus herhaaldelijk met die kaarten en ik zag er op een gegeven moment wel meer in dan enkel een manier om tot zelfinzicht te komen door subjectieve associaties
Maar ik had nog steeds niet veel meer dan 'heh, grappig!'
Omslagpunt voor mij kwam 'pas' toen ik op een vrijdag in mijn nest lag voor ik zou gaan stappen en ik iemand/iets hoorde zeggen 'ik zou maar thuisblijven vanavond'. De radio stond uit en er was verder helemaal niemand in het huis. Eigenwijs als ik was/ben zei ik 'ehm nee' en ben gaan stappen, redelijke avond gehad uiteindelijk tot ik in de Burger king mijn maaltje naar boven bracht, onwel werd, naar de wc ging die bezet was en weer een poging waagde om terug te lopen ging ik van mijn stokje, het eerste wat ik daarna weer van weet is dat een vriendin van mij tegen het ziekenhuis zei dat de ambulance niet meer nodig was omdat ik weer wakker werd en er een groep mensen om mij heen stond. Ik bleek een paar minuten niet gereageerd te hebben. Om maar even duidelijk te zijn, daarvoor en erna nooit meer 'last' gehad van stemmen in mijn hoofd
.
Dan was dan het begin ervan en ja, je had er bij moeten zijn, je moet het meemaken voor je je beseft dat het hele retro-casuale ervan nog niet te verklaren valt met de kennis die we nu denken te hebben. Sindsdien dus zoals eerder gezegd 'easter eggs' gevonden die er ook mee te maken hebben, rare dingen meegemaakt die niet op een simpele manier uit te leggen zijn en nog meer van dat soort zaken.
Het is ook niet zo heel spannend allemaal en je kan er weinig mee zonder er heel veel aandacht aan te besteden en misschien een jaar lang opgesloten te zitten in een grot om te mediteren en weet ik het allemaal nog meer maar neemt niet weg dat het wel (nog) overklaarbaar is met een enkel mainstream wetenschappelijk geaccepteerd wereldbeeld.
Plus dat ik er van overtuigd ben dat de vooruitgang en de revoluties binnen de wetenschap voor het grootste deel te danken zijn aan de (op damoment nog) wetenschap aan de grenzen van het waarschijnlijke, of in ieder geval aan de grenzen van het als waarschijnlijk geaccepteerde door de meerderheid op dat moment.
maar sluit het ook niet uit , een beetje voorbarig om te zeggenquote:Op maandag 8 maart 2010 15:51 schreef Northside het volgende:
[..]
Wetenschap geeft geen hoop op "meer" na de dood.
En daarom geloven mensen in meer, omdat ze ervaren dat er meer is maar zodra iemandquote:Op maandag 8 maart 2010 14:11 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Maar in feite hou je de optie wel open dat, mocht je ooit iets meemaken op spiritueel gebied, dat je daar dan anders tegenaan kijkt toch? Althans, dat is mijn idee. Ik kan me niet voorstellen dat zelfs de grootste harde-kern wetenschappers niet iets anders zou kunnen geloven bijvoorbeeld.
Overigens heb ik zelf ook 0,0 met spiritualiteit maar wel de interesse wat waar vandaan komt, en vooral het 'waarom' ..
Er wordt niet uitgesloten dat dat komt door ervaring, er wordt vermeld dat een interpretatie van een ervaring enorm subjectief is en dus als argument niet erg sterk staat.quote:Op maandag 8 maart 2010 16:20 schreef Summers het volgende:
[..]
En daarom geloven mensen in meer, omdat ze ervaren dat er meer is maar zodra iemand
gelooft , word er altijd uitgesloten dat dat door ervaring komt maar word er meteen
hoop en angst geroepen .
Wetenschap sluit het niet uit, maar acht iets dat niet bewezen kan worden wel onwaarschijnlijk. In mijn ogen (en volgens mijn intepretatie van spiritualiteit) zijn mensen er wel zo mee bezig omdat ze hopen dat hun bestaan meer waard is dan wat (uiteindelijk nutteloze) jaren op aarde en vervolgens vergetelheid.quote:Op maandag 8 maart 2010 16:15 schreef Summers het volgende:
maar sluit het ook niet uit , een beetje voorbarig om te zeggen
dat mensen het voor de hoop doen , misschien is er wel een leven na de dood
en hebben mensen verschillende ervaringen die die richting op wijzen .
Op zichzelf gesproken heb je gelijk en daarom is het ook zo belangrijk dat wanneer je dus een ervaring van iets krijgt dat het dus ook naderhand te verifiëren is, in het geval van normale stervelingen enkel persoonlijk en eventueel voor je directe omgeving. Dat dit voor de buitenwereld niet meer dan anekdote is boeit dan niet voor degene die het heeft ervaren. Als ik droom dat ik een half uur met mijn lange tijd geleden overleden oma praat kan je daar voor je zelf wel meer van maken dan een droom als je dat wil maar het heeft niets wat je kan verifiëren en het lijkt me dan ook waarschijnlijk dat het gewoon een reactie is op het gemis van diegene ookal hou ik de optie wijd open wat betreft de mogelijkheid van praten met overledenen in je dromen. Mocht het nou zo zijn dat je in een droom of gewoon tijdens het waken iets meemaakt met een voorspelling erin of een waarschuwing en die voorspelling komt uit dan mag je je wel even achter je oren krabben want in dat geval is er meer aan de hand. Helaas, in mijn geval, is hetn iet repliceerbaar op commando dus andere mensen kunnen weinig meer dan mij op mijn mooie blauwe ogen wel of niet te geloven. En internet is nou niet een plek waar je alles op moet geloven, zeg maar.quote:Op maandag 8 maart 2010 16:47 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Er wordt niet uitgesloten dat dat komt door ervaring, er wordt vermeld dat een interpretatie van een ervaring enorm subjectief is en dus als argument niet erg sterk staat.
Toen had ik er verder niet meer over nagedacht eigenlijk, het was meer monkey see monkey do, ik bedoel je bent een kind of je bent het niet. Kinderen geloven ook in Sinterklaas en de kerstman. So what?quote:Op maandag 8 maart 2010 17:03 schreef JoepiePoepie het volgende:
Maar jogy, je schreef ook ergens dat toen je 8 was, je je moeder had genezen d.m.v. reiki, dus dan was je toen toch eigenlijk al een zweefteef... Of heb ik dat verkeerd begrepen
?
Ja natuurlijk. Maar als je ervan uitgaat dat het leven (relatief) kort is en dat er na dit leven niets meer is, waarom zou je dan nog dingen doen die je niet leuk vindt? Waarom zou je nog werken? Waarom niet de rest van je dagen genietend op een tropisch strand onder de zon liggen spacen?quote:Op maandag 8 maart 2010 16:59 schreef Flammie het volgende:
Terwijl het leven zoooo interessant kan zijn
Omdat je daarvoor geld moet hebben en je moet werken om aan geld te komen. Je kunt niet zomaar even naar een eilandje gaan zonder geld. Je zult niet eens kunnen vertrekkenquote:Op maandag 8 maart 2010 18:13 schreef Northside het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Maar als je ervan uitgaat dat het leven (relatief) kort is en dat er na dit leven niets meer is, waarom zou je dan nog dingen doen die je niet leuk vindt? Waarom zou je nog werken? Waarom niet de rest van je dagen genietend op een tropisch strand onder de zon liggen spacen?
Nee, dat is westers materialisme. Als jij 1 maand doorbikkelt heb jij een ticket naar een tropisch paradijs bij elkaar. Als je eenmaal daar bent heb je vrijwel geen geld nodig, leven daar kost niets. Als je een paar dagen per week toeristen rondleidt of wat vertaalwerk doet voor bedrijven kan je daar makkelijk de basics van betalen. Geld is geen echt obstakel. Maar om de een of andere reden zitten wij toch liever hier in koud, nat, grijs nederland, gevangen in de wereld van hypotheek en spaarloon.quote:Op maandag 8 maart 2010 18:18 schreef Flammie het volgende:
Omdat je daarvoor geld moet hebben en je moet werken om aan geld te komen. Je kunt niet zomaar even naar een eilandje gaan zonder geld. Je zult niet eens kunnen vertrekkenEn dan moet je ook nog eten. Elke dag. etc etc etc
Vliegticket kost al 850+ euroquote:Op maandag 8 maart 2010 18:34 schreef Northside het volgende:
[..]
Nee, dat is westers materialisme. Als jij 1 maand doorbikkelt heb jij een ticket naar een tropisch paradijs bij elkaar. Als je eenmaal daar bent heb je vrijwel geen geld nodig, leven daar kost niets. Als je een paar dagen per week toeristen rondleidt of wat vertaalwerk doet voor bedrijven kan je daar makkelijk de basics van betalen. Geld is geen echt obstakel. Maar om de een of andere reden zitten wij toch liever hier in koud, nat, grijs nederland, gevangen in de wereld van hypotheek en spaarloon.
Misschien is dat omdat een heel groot deel van de mensen denkt "mijn tijd komt nog wel, nu even bikkelen en na mijn dood kom ik in een beter leven/andere wereld/paradijs met 70 maagden". Dat idee krijg ik in ieder geval soms.
Argumenten staan zowiezo niet sterk , van beide kanten niet .quote:Op maandag 8 maart 2010 16:47 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Er wordt niet uitgesloten dat dat komt door ervaring, er wordt vermeld dat een interpretatie van een ervaring enorm subjectief is en dus als argument niet erg sterk staat.
Jij zit nogal diep in het westerse regeltjes-denken he.quote:Op maandag 8 maart 2010 18:38 schreef Flammie het volgende:
Vliegticket kost al 850+ euro
Stel je verdiend hier minimaal (1750 per maand ofzo) en je werkt dus 1 maand, dan heb je nog meer dan de helft over maar dan kun je niet je hele leven in het tropische paradijs blijven hoorEn je moet ook VISA hebben. En workpermit als je daar wil werken etc etc etc. En daarvoor heb je dus al inkomen nodig
![]()
En in veel landen betekend een workpermit een universitair diploma![]()
En wat wil je dan gaan vertalen? Alsof elk land behoefte heeft aan NederlandsJe kunt niet zomaar eventjes vertalen en toeristen rondleiden.Sowieso moet je voor vertaling Bachelor of Communication hebben.. daar komt echt veel bij kijken en is niet iets wat iedereen kan doen. Daar moet je dus mad qualificaties voor hebben vooral in het buitenland. En dan werk je daar en krijg je straks geen pensioen en wat dan?
geen goed idee hoor
![]()
Het is echt niet voor iedereen mogelijk om maar eventjes naar een tropisch eiland te gaan
We merken het vanzelf wel hequote:Op maandag 8 maart 2010 19:32 schreef Summers het volgende:
Argumenten staan zowiezo niet sterk , van beide kanten niet .
helemaal niet. Dat heb ik juist achter me gelaten.quote:Op maandag 8 maart 2010 19:52 schreef Northside het volgende:
[..]
Jij zit nogal diep in het westerse regeltjes-denken he.![]()
Daar is geen behoefte aan vertaling naar Nederlands (of absoluut erg weinig). Je kan niet overal zomaar vertaler worden omdat je toevallig Nederlander bent en steenkolen engels kan spreken. Dat denken veel mensen en veel mensen zijn teleurgesteld geworden.quote:Denk je dat ze in donker Afrika aan diploma's doen?
Ja en daar hebben ze OOK masters en bachelors (en daar word dan ook erg veel waarde aan gehecht) en hebben heel veel mensen deze masters en bachelors. Als jij die niet hebt is er geen speld tussen te krijgen. Jij bent dan immers minder gequalificeerd dan die indiers. Als je denkt dat ze in India niet aan certificaten doen moet je echt nodig eens gaan reizenquote:Dat ze in India certficaten hebben?
Dat zeg ik toch helemaal niet? Ik zeg alleen dat je niet op een legale manier aan de bak komt. Dat heeft niks te maken met het land binnen komen of niet. Er vertrekken jaarlijks miljoenen toeristen naar allerlei landen en eilanden.quote:Dat je in Peru het land niet binnenkomt als je geen master hebt?
Nee zoals jij zegt werkt de wereld. Een maandje sparen en dan vertalen voor bedrijven zonder diploma's ofzo in een tropisch landquote:Zo werkt het in de wereld niet.
Moet jij eens naar het buitenland gaan zonder papiertjes en werk als vertaler zoeken. Je hebt dan geen schijn van kans tegen allemaal mensen die dat wel hebben. Nederlands is echt niet zo een gewilde taal als je denkt hoor en voor Engels preferen ze native speakers over het algemeen.quote:Het "beschaafde" westen heeft dat systeem bedacht om alles onder controle te kunnen houden, in de rest van de wereld gaat het er nog steeds om dat het werk gedaan wordt, met of zonder papiertjes.
Dat weet ik niet want ik ben nog nooit in Venezuela geweest. Waar ik geweest ben boeide het wel degelijk.quote:Als jij voor een duikschool in Venezuela foldertjes kan vertalen naar Engels, Duits, Nederlands en Frans zijn ze al lang blij, zal ze daar wat interesseren of jij een bachelor of communication bent.
Om te gaan is zeker mogelijk maar om te blijven en jezelf te onderhouden absoluut niet. Lekker op vakantie is een ding maar daar voor langere tijd leven is een 2e. Dat is echt niet voor joep de bouwvakker weggelegd. Sowieso zijn er regels over wie welk werk kan doen.Alsof je daar elk type werk kan doen.quote:Het is echt voor iedereen mogelijk om naar een tropisch paradijs te gaan, je moet alleen bereid zijn alle zekerheden hier op te geven.
misschien wel.quote:Maar dit is wel off-topic ondertussen.
Ik denk dat we het over andere levens hebben. Ik heb het over in een houten hutje op een afgelegen strand wonen en net genoeg werken om in je minimale vaste lasten te voorzien. De rest van de tijd doe je waar je zin in hebt. Ik heb het niet over het opbouwen van een carriere, het sparen van een pensioen, het kopen van een dikke villa en daar eigenlijk gevangen zitten in hetzelfde leven dat je in Nederland hebt, met als enige verschil daar een zonnetje boven je hoofd. Om in mijn leven te voorzien heb je aan 100$ ofzo per maand genoeg, en dat kan je op 1000 manieren bij elkaar sprokkelen. Je gaat taxichauffeur spelen, rijst plukken, bakstenen sjouwen in de bouw, surflessen geven, touristen rondvaren in een bootje of 1 van de andere 999 dingen die iedereen kan doen.quote:Op maandag 8 maart 2010 20:01 schreef Flammie het volgende:
Moet jij eens naar het buitenland gaan zonder papiertjes en werk als vertaler zoeken. Je hebt dan geen schijn van kans tegen allemaal mensen die dat wel hebben. Nederlands is echt niet zo een gewilde taal als je denkt hoor en voor Engels preferen ze native speakers over het algemeen.
2 keer 4 maanden gereisd, N-Amerika en Z-Amerika. Genoeg werk gezien dat iedere ongeletterde boer kan doen en nog veel meer werk gezien dat iedereen met een westerse middelbare schoolopleiding kan doen.quote:Op maandag 8 maart 2010 21:58 schreef Flammie het volgende:
En ja HET IS offtopic maar heb wel een onderwerp waar ik veel over kan meelullen
4 maanden is wat anders dan je hele leven langquote:Op dinsdag 9 maart 2010 00:08 schreef Northside het volgende:
[..]
2 keer 4 maanden gereisd, N-Amerika en Z-Amerika. Genoeg werk gezien dat iedere ongeletterde boer kan doen en nog veel meer werk gezien dat iedereen met een westerse middelbare schoolopleiding kan doen.
En neem eens niet alles zo letterlijk. Ja, ik heb het over vertaalwerk EN rijstplukken EN bootjes verhuren EN de 1001 dingen die je nog meer kan doen omdat dat allemaal opties zijn. Ik zie niet in waarom ik me in deze discussie zou moeten beperken tot 1 mogelijkheid.
Als ik in californie op een wijnboerderij druiven ga staan plukken(gezellig tussen de mexicanen) kan ik dat jarenlang ongestoord doen zonder dat iemand vragen gaat stellen. En ik kan me niet voorstellen dat dat in een land als India of welk ander land dan ook anders is. Zwartwerk heb je overal.
En dat is ook waarom ik de illegalen in Nederland erbij haal. Die hebben geen papieren, geen opleiding, geen kennis of niets, en toch redden die het in het ondergrondse circuit hier. Als dat hier kan, dan kan dat overal op de wereld.
Waarom ik dat niet doe? Omdat ik het hier goed doe. Ik heb geen reden om te vertrekken.
andere manieren? dat gaat je kosten hoor.... overstay is 10 euro per dag in azie tenminste..quote:Op dinsdag 9 maart 2010 00:11 schreef Northside het volgende:
En:
- illegalen krijgen geen uitkering, ze zijn namelijk illegaal en staan niet in het systeem.
- visa is leuk als je ergens legaal wil zijn, maar er zijn andere manieren.
Open er maar een apart topic over.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 00:11 schreef Flammie het volgende:
4 maanden is wat anders dan je hele leven lang
4 maanden is mogelijk. Dat kan inderdaad iedereen.. zelfs zonder werk.
Het idee dat je ook illegaal ergens rond kan lopen is echt nog nooit bij je opgekomen hequote:Op dinsdag 9 maart 2010 00:12 schreef Flammie het volgende:
andere manieren? dat gaat je kosten hoor.... overstay is 10 euro per dag in azie
En hoe kom je dan thuis slimmerikquote:Op dinsdag 9 maart 2010 00:14 schreef Northside het volgende:
[..]
Het idee dat je ook illegaal ergens rond kan lopen is echt nog nooit bij je opgekomen he
Thuiskomen? Wie heeft het over thuiskomen?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 00:16 schreef Flammie het volgende:
En hoe kom je dan thuis slimmerik
je komt op vliegveld.. je krijgt paspoort controle.. en dan..... KUTJE PIK ANDIJVIE
Is dat serieus nooit in je opgekomen?
De wetenschap zegt volgens mij ook niet dat je verkeerd bezig bent? Hoogstens dat wat jij denkt niet te bewijzen is...quote:Op dinsdag 9 maart 2010 00:18 schreef Nee het volgende:
wie is de wetenschap dan om te vertellen dat ik verkeerd bezig ben?
En als je oud bent en je hele leven illegaal werk gedaan hebt hoe ga je het dan doen? Zonder inkomen, zonder kracht om te werken. Als je tussentijds ziek gaat worden en je kunt niet werken wat dan?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 00:29 schreef Northside het volgende:
[..]
Thuiskomen? Wie heeft het over thuiskomen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |