Wat niet weet, wat niet deert he?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 01:53 schreef Flammie het volgende:
[..]
Maar ik denk dat ik internet wel zou missen
En dan is er een kans dat Sparta - Ajax wordt afgelast vanwege de sneeuw.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 09:45 schreef Spellmeista het volgende:
Het weer in Nederland vandaag: geheel sneeuwloos, veel zon, maar toch wel een koud windje(sorry)
Nee joh, toen gingen we ganzenborden, hoedje wippen, en pimpampettenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 01:53 schreef Flammie het volgende:
Maar ik denk dat ik internet wel zou missen
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:09 schreef Flammie het volgende:
Internet is toch nog altijd heel erg nuttig om met mensen in contact te staan die nu niet bij me in de buurt wonen. Grootste gedeelte van mijn vrienden wonen allemaal in het buitenland
Radioheadquote:
Blijft goede muziekquote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:57 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Radiohead! Twee keer live gezien in mijn leven
. Althans, 1x Radiohead als volledige band, en 1x een intiem klein concert van Thom Yorke in z'n uppie live en akoestisch
.
Denk dat dit je wel zal bevallen:quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:01 schreef Topspin het volgende:
[..]
Blijft goede muziek
Ben laatste tijd de hele tijd op zoek naar muziek die beter is dan die muziek. Muziek..... Muziek...music was my first love.
http://blip.fm/home
Bovenstaande site laatste maanden veel op geweest. Een van vele manieren om achter nieuwe muziek te komen
Alle muziek die anders is die is beter.
Nu tijd om 10 meter ver te zeiken richting het einde van de wereld waar de dwergen smeken om genade![]()
Bij blip.fm zou het reblippen heten. Ik zeg even een FOK! blipquote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:16 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Denk dat dit je wel zal bevallen:
[ afbeelding ]
http://www.juno.co.uk/pro(...)-DELIVERY/382718-01/
Kwaliteit van de bovendste plank, een goede kennis van mij heeft ook aan dat album meegewerkt.
Fijn weekendquote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:33 schreef Topspin het volgende:
MOVE YOUR ASS!!!! MAXIMUM RESPECT
Tijd om te gaan ...time to go......seit for ein spiel.
Dag
Heeey, jij hier. Lang niet gezien.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:33 schreef Topspin het volgende:
Dag
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:33 schreef Topspin het volgende:
Dag
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
quote:Op zondag 7 maart 2010 11:07 schreef BarraCupraCuda het volgende:
zie me hard gaan op koffie!!!! NIET TE STOPPEN!!!!Nou, ik kan echt niet tegen koffie, thee, cola. Koffie en thee drink ik nooit en cola zelden. Als ik ergens stiekemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.cola heb zitten drinken en ik kom thuis, merkt mijn vriend het altijd meteen. Het heeft bij mij ongeveer hetzelfde effect als 'echte' pepmiddelen op andere mensen
.
Even een plaatje van de hoes van Radiohead - Hail to the thief erbij gehaald voor de vergelijking, want voor een leek is de afbeelding van die hoes anders niet te herkennen op die foto vol met orbs en reptilianachtige verschijnselen. Naar die tour ben ik trouwens niet geweest, maar mijn vriend was daar geweest en had dat T-shirt voor mij meegenomen
.
CD-hoes van Radiohead - Hail to the thief:
Ikke in mijn Radiohead T-Shirt:
[ Bericht 2% gewijzigd door JoepiePoepie op 07-03-2010 16:20:39 ]Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
สนุกquote:Op zondag 7 maart 2010 16:06 schreef Flammie het volgende:
Ik kom hier even mededelen dat ik zojuist gehoord heb van tussenpersoon dat mijn lessen helemaal cool gevonden werden en er nu nieuwe kandidaten zijn inclusief mensen voor privelessen
en ik kan rustig 1.5 L cola drinken en daarna gaan slapenquote:Op zondag 7 maart 2010 12:23 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Nou, ik kan echt niet tegen koffie, thee, cola. Koffie en thee drink ik nooit en cola zelden. Als ik ergens stiekemcola heb zitten drinken en ik kom thuis, merkt mijn vriend het altijd meteen. Het heeft bij mij ongeveer hetzelfde effect als 'echte' pepmiddelen op andere mensen
.
Even een plaatje van de hoes van Radiohead - Hail to the thief erbij gehaald voor de vergelijking, want voor een leek is de afbeelding van die hoes anders niet te herkennen op die foto vol met orbs en reptilianachtige verschijnselen. Naar die tour ben ik trouwens niet geweest, maar mijn vriend was daar geweest en had dat T-shirt voor mij meegenomen
.
CD-hoes van Radiohead - Hail to the thief:
[ afbeelding ]
Ikke in mijn Radiohead T-Shirt:
[ afbeelding ]
Met andere woorden, je ben altijd lui of moe, want je kunt gewoon altijd slapen.quote:Op zondag 7 maart 2010 16:49 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
en ik kan rustig 1.5 L cola drinken en daarna gaan slapen
aint addiction a bitch!
sterktequote:Op maandag 8 maart 2010 10:42 schreef Darkwolf het volgende:
AUW AUW AUW AUW!
Klote verstandskies.
Morgen ochtend snel naar de tandarts.
quote:Op maandag 8 maart 2010 14:55 schreef Darkwolf het volgende:
Hey jongens!
Joehoe!
HIER is de SC!
Hebben mensen geen leuk weekend gehad ofzo? Al dat gekissebis elders.
Kom op. Wat hebben jullie allemaal gedaan?
quote:Op maandag 8 maart 2010 15:01 schreef Flammie het volgende:
Oh je doet vechtsport ?:) Heb ik ook een tijd lang gedaan maar ik was niet echt een talent
lees mijn topics dan maar eens. ik ben een ware vechtersbaasquote:Op maandag 8 maart 2010 15:02 schreef Amos_ het volgende:
[..]Mixed Martial Arts, met de hang naar kickboxing/wrestling - BJJ.
Ach talent talent... Het is heerlijke ontspanning en een goede uitlaatklep
ahahahhaahaquote:Op maandag 8 maart 2010 15:18 schreef Amos_ het volgende:
Ik heb je eh..pareltjes al eens eerder gelezen ja. Niet bepaald hoopgevend![]()
sorry
Altijd goed voor de (zelf)disciplinequote:Op maandag 8 maart 2010 15:27 schreef Darkwolf het volgende:
Vroeger wel een jaartje karate gedaan myself. Maar dat is echt heel erg lang geleden.
beidequote:Op zondag 7 maart 2010 18:39 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Met andere woorden, je ben altijd lui of moe, want je kunt gewoon altijd slapen.
OF
Je werkt te hard, want je bent de hele tijd zo moe dat niets je meer wakker kan houden
Bij deze gefixed als het goed is!quote:Op maandag 8 maart 2010 15:28 schreef Amos_ het volgende:
Altijd goed voor de (zelf)discipline
Overigens doet jouw plaatje het bij mij niet..
it will not kill youquote:
Die avatar staat goed!quote:
* Darkwolf schudt zijn manen!quote:Op maandag 8 maart 2010 18:11 schreef mediaconsument het volgende:
Die avatar staat goed!
Kun je bij de opties wijzigenquote:Op maandag 8 maart 2010 18:14 schreef Flammie het volgende:
Bij mij doen erg veel avatars het niet bij users. Ik zie die van mediaconsument niet, die van bAstard niet en zo kan ik nog wel even doorgaan
Kan aan je instellingen liggen, iets met webicons en upload icons ofzo.quote:Op maandag 8 maart 2010 18:14 schreef Flammie het volgende:
Bij mij doen erg veel avatars het niet bij users. Ik zie die van mediaconsument niet, die van bAstard niet en zo kan ik nog wel even doorgaan
MMA is vette shit. wou me er eerst ook meer op focussen (4 jaar muay thai) maar gezien mijn werk ben ik er maar mee gestopt..quote:Op maandag 8 maart 2010 15:02 schreef Amos_ het volgende:
[..]Mixed Martial Arts, met de hang naar kickboxing/wrestling - BJJ.
Ach talent talent... Het is heerlijke ontspanning en een goede uitlaatklep
Osu!quote:Op maandag 8 maart 2010 22:46 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
MMA is vette shit. wou me er eerst ook meer op focussen (4 jaar muay thai) maar gezien mijn werk ben ik er maar mee gestopt..
wel top![]()
Hoezo ?:)quote:Op maandag 8 maart 2010 22:44 schreef Amos_ het volgende:
Ik word erg droevig van het banmeld-topic...
Zie PM (in 3 minuten ofzoquote:
Osuquote:
quote:Op maandag 8 maart 2010 22:50 schreef Michielos het volgende:
ye led en joepiepoepoe vanwege hun getroll weg.
dat zal ze leren
Ik ben ook wel benieuwd eigenlijkquote:Op maandag 8 maart 2010 22:44 schreef Amos_ het volgende:
Ik word erg droevig van het banmeld-topic...
Ohquote:Op maandag 8 maart 2010 22:50 schreef Michielos het volgende:
ye led en joepiepoepoe vanwege hun getroll weg.
dat zal ze leren
Laten we zeggen dat de grootste **** de dans weer ontsprongen is schijnbaar. Dat mag ik wel triest vinden toch?quote:
quote:Op maandag 8 maart 2010 22:52 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat de grootste **** de dans weer ontsprongen is schijnbaar. Dat mag ik wel triest vinden toch?
naj hij kan het beste janken bij de FA's en er zjn mensen die erin trappen. Het werkt, laten we maar zeggenquote:Op maandag 8 maart 2010 22:52 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat de grootste **** de dans weer ontsprongen is schijnbaar. Dat mag ik wel triest vinden toch?
Je mag alles vinden, ik heb het niet zo gevolgd eerlijk gezegdquote:Op maandag 8 maart 2010 22:52 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |