Altijd goed voor de (zelf)disciplinequote:Op maandag 8 maart 2010 15:27 schreef Darkwolf het volgende:
Vroeger wel een jaartje karate gedaan myself. Maar dat is echt heel erg lang geleden.
beidequote:Op zondag 7 maart 2010 18:39 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Met andere woorden, je ben altijd lui of moe, want je kunt gewoon altijd slapen.
OF
Je werkt te hard, want je bent de hele tijd zo moe dat niets je meer wakker kan houden
Bij deze gefixed als het goed is!quote:Op maandag 8 maart 2010 15:28 schreef Amos_ het volgende:
Altijd goed voor de (zelf)discipline
Overigens doet jouw plaatje het bij mij niet..
it will not kill youquote:
Die avatar staat goed!quote:
* Darkwolf schudt zijn manen!quote:Op maandag 8 maart 2010 18:11 schreef mediaconsument het volgende:
Die avatar staat goed!
Kun je bij de opties wijzigenquote:Op maandag 8 maart 2010 18:14 schreef Flammie het volgende:
Bij mij doen erg veel avatars het niet bij users. Ik zie die van mediaconsument niet, die van bAstard niet en zo kan ik nog wel even doorgaan
Kan aan je instellingen liggen, iets met webicons en upload icons ofzo.quote:Op maandag 8 maart 2010 18:14 schreef Flammie het volgende:
Bij mij doen erg veel avatars het niet bij users. Ik zie die van mediaconsument niet, die van bAstard niet en zo kan ik nog wel even doorgaan
MMA is vette shit. wou me er eerst ook meer op focussen (4 jaar muay thai) maar gezien mijn werk ben ik er maar mee gestopt..quote:Op maandag 8 maart 2010 15:02 schreef Amos_ het volgende:
[..]Mixed Martial Arts, met de hang naar kickboxing/wrestling - BJJ.
Ach talent talent... Het is heerlijke ontspanning en een goede uitlaatklep
Osu!quote:Op maandag 8 maart 2010 22:46 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
MMA is vette shit. wou me er eerst ook meer op focussen (4 jaar muay thai) maar gezien mijn werk ben ik er maar mee gestopt..
wel top![]()
Hoezo ?:)quote:Op maandag 8 maart 2010 22:44 schreef Amos_ het volgende:
Ik word erg droevig van het banmeld-topic...
Zie PM (in 3 minuten ofzoquote:
Osuquote:
quote:Op maandag 8 maart 2010 22:50 schreef Michielos het volgende:
ye led en joepiepoepoe vanwege hun getroll weg.
dat zal ze leren
Ik ben ook wel benieuwd eigenlijkquote:Op maandag 8 maart 2010 22:44 schreef Amos_ het volgende:
Ik word erg droevig van het banmeld-topic...
Ohquote:Op maandag 8 maart 2010 22:50 schreef Michielos het volgende:
ye led en joepiepoepoe vanwege hun getroll weg.
dat zal ze leren
Laten we zeggen dat de grootste **** de dans weer ontsprongen is schijnbaar. Dat mag ik wel triest vinden toch?quote:
quote:Op maandag 8 maart 2010 22:52 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat de grootste **** de dans weer ontsprongen is schijnbaar. Dat mag ik wel triest vinden toch?
naj hij kan het beste janken bij de FA's en er zjn mensen die erin trappen. Het werkt, laten we maar zeggenquote:Op maandag 8 maart 2010 22:52 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat de grootste **** de dans weer ontsprongen is schijnbaar. Dat mag ik wel triest vinden toch?
Je mag alles vinden, ik heb het niet zo gevolgd eerlijk gezegdquote:Op maandag 8 maart 2010 22:52 schreef Amos_ het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |