Lees dan ook waarom ik het vreemd vind als jij twijfelt:quote:
Als jij wilt kun jij zelfs via whois van de domeinnamen achter nog meer gegevens komen en mij bijvoorbeeld telefonisch gaan lastigvallenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:07 schreef JoepiePoepie het volgende:
En dat jij twijfelt vind ik vreemd. Jij kent de foto ook in groter formaat van mijn homepage. Bovendien is mijn homepage niet losstaand, de rest van mijn leven is er ook aan gelinkt. Bijvoorbeeld de schilderijen van mijn vriend. Beetje raar om tientallen jaren aan een nepleven te werken om een paar idioten op Fok te misleiden.
ik ben tweeslachtigquote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:45 schreef Bastard het volgende:
Plus.. ik blijf sceptisch tot er een keer een meet is
quote:
Als je sceptisch bent boeit het je juist welquote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:45 schreef Bastard het volgende:
Plus.. ik blijf sceptisch tot er een keer een meet is
Jawel, want je gelooft geen enkele paragnost op zijn kunnen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:13 schreef JoepiePoepie het volgende:
Als je sceptisch bent boeit het je juist wel! Ik sta niet sceptisch tegenover jou
. Ik ben gewoon niet zo'n achterdochtig wantrouwend persoon
.
Jawel hoor, ik wil alleen dat hij het laat zienquote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:25 schreef Bastard het volgende:
Jawel, want je gelooft geen enkele paragnost op zijn kunnen.
Dat hij wat laat zien?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:29 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Jawel hoor, ik wil alleen dat hij het laat zien, omdat het me zo leuk lijkt om iets paranormaals te zien
. Maar er is er geen 1 op de hele wereld die het wil laten zien
.
Zijn gave natuurlijk, duhquote:
Als je het zo 'leuk' lijkt om iets paranormaals te zien, raad ik je aan naar de satanskerk te gaanquote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:29 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Jawel hoor, ik wil alleen dat hij het laat zien, omdat het me zo leuk lijkt om iets paranormaals te zien
. Maar er is er geen 1 op de hele wereld die het wil laten zien
.
Zal wel het laatste zijn wat je dan ziet. Daarna word je aan de duivel geofferd!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:33 schreef Cristal het volgende:
[..]
Als je het zo 'leuk' lijkt om iets paranormaals te zien, raad ik je aan naar de satanskerk te gaan
En wat als zo'n gast je nou rechtstreeks de zevende hemel in werkt?quote:
Vertelquote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:33 schreef Cristal het volgende:
Als je het zo 'leuk' lijkt om iets paranormaals te zien, raad ik je aan naar de satanskerk te gaan
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:54 schreef nokwanda het volgende:
En wat als zo'n gast je nou rechtstreeks de zevende hemel in werkt?
Niet iets specifieks leuks, maar in de satanskerk doen ze veel onverklaarbare dingen dmv satanisme. Die mensen hebben contact met entiteiten, en met de duivel zelf. De duivel geeft je niet zomaar die krachen... De duivel wilt er altijd wat voor hebben, in dit geval zullen ze waarschijnlijk hun leven aan het satanisme moeten wijden voordat ze iets onverklaarbaars kunnen. Je moet er dus wel wat voor over hebbenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:59 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Vertel, wat kan ik daar voor leuks meemaken
?
[..]Wat bedoel je precies?
Dat is Hollywood satanisme, jaquote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:02 schreef Cristal het volgende:
[..]
Niet iets specifieks leuks, maar in de satanskerk doen ze veel onverklaarbare dingen dmv satanisme. Die mensen hebben contact met entiteiten, en met de duivel zelf. De duivel geeft je niet zomaar die krachen... De duivel wilt er altijd wat voor hebben, in dit geval zullen ze waarschijnlijk hun leven aan het satanisme moeten wijden voordat ze iets onverklaarbaars kunnen. Je moet er dus wel wat voor over hebben
You lack a dirty mindquote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:59 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Vertel, wat kan ik daar voor leuks meemaken
?
[..]Wat bedoel je precies?
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:02 schreef Cristal het volgende:
[..]
Niet iets specifieks leuks, maar in de satanskerk doen ze veel onverklaarbare dingen dmv satanisme. Die mensen hebben contact met entiteiten, en met de duivel zelf. De duivel geeft je niet zomaar die krachen... De duivel wilt er altijd wat voor hebben, in dit geval zullen ze waarschijnlijk hun leven aan het satanisme moeten wijden voordat ze iets onverklaarbaars kunnen. Je moet er dus wel wat voor over hebben
Daar ben ik het niet mee eens. Zolang miljoenen mensen daar hun energie en geloof insteken heeft het bestaansrecht. Bovendien is het een van de belangrijkste politieke instrumenten om massa's mensen tegen elkaar uit te spelen, en zal het alleen al daarom in stand gehouden worden. De positieve kant is wel dat het veel mensen ook hoop en kracht geeft.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:21 schreef Amos_ het volgende:
Satanskerk..oh joy, religie is sowieso achterhaald en al helemaal zoiets als een satanskerk.
Mee eensch. Toen was het gras nog groen en de lucht nog schoon...quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:37 schreef Spellmeista het volgende:
goedemorgen..mijn mening..: die goede oude tijd was zo "slecht" nog niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |