Wat niet weet, wat niet deert he?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 01:53 schreef Flammie het volgende:
[..]
Maar ik denk dat ik internet wel zou missen
En dan is er een kans dat Sparta - Ajax wordt afgelast vanwege de sneeuw.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 09:45 schreef Spellmeista het volgende:
Het weer in Nederland vandaag: geheel sneeuwloos, veel zon, maar toch wel een koud windje(sorry)
Nee joh, toen gingen we ganzenborden, hoedje wippen, en pimpampettenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 01:53 schreef Flammie het volgende:
Maar ik denk dat ik internet wel zou missen
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:09 schreef Flammie het volgende:
Internet is toch nog altijd heel erg nuttig om met mensen in contact te staan die nu niet bij me in de buurt wonen. Grootste gedeelte van mijn vrienden wonen allemaal in het buitenland
Radioheadquote:
Blijft goede muziekquote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:57 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Radiohead! Twee keer live gezien in mijn leven
. Althans, 1x Radiohead als volledige band, en 1x een intiem klein concert van Thom Yorke in z'n uppie live en akoestisch
.
Denk dat dit je wel zal bevallen:quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:01 schreef Topspin het volgende:
[..]
Blijft goede muziek
Ben laatste tijd de hele tijd op zoek naar muziek die beter is dan die muziek. Muziek..... Muziek...music was my first love.
http://blip.fm/home
Bovenstaande site laatste maanden veel op geweest. Een van vele manieren om achter nieuwe muziek te komen
Alle muziek die anders is die is beter.
Nu tijd om 10 meter ver te zeiken richting het einde van de wereld waar de dwergen smeken om genade![]()
Bij blip.fm zou het reblippen heten. Ik zeg even een FOK! blipquote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:16 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Denk dat dit je wel zal bevallen:
[ afbeelding ]
http://www.juno.co.uk/pro(...)-DELIVERY/382718-01/
Kwaliteit van de bovendste plank, een goede kennis van mij heeft ook aan dat album meegewerkt.
Fijn weekendquote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:33 schreef Topspin het volgende:
MOVE YOUR ASS!!!! MAXIMUM RESPECT
Tijd om te gaan ...time to go......seit for ein spiel.
Dag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |