Klik hier voor de bandstemmen op het antwoordapparaat van JoepiePoepie!quote:Onder bandstemmen verstaat men het verschijnsel dat men in een bandopname bovennatuurlijke stemmen meent te ontdekken die niet tot de eigenlijke opname behoren en die men toeschrijft aan overledenen en bovennatuurlijke wezens, zoals geesten, engelen of demonen.
quote:Op maandag 15 maart 2010 18:06 schreef Buschetta het volgende:
Gewoon een sukkel die je per ongeluk belde terwijl hij in de trein zat. Waarschijnlijk ter hoogte van Hilversum ergens volgens mijn cross referencing systeem
Geslaagd idee in dat gevalquote:Op maandag 15 maart 2010 21:19 schreef JoepiePoepie het volgende:
Als je het eenmaal hoort, dan kun je het echt niet meer alleen als ruis horen, dan hoor je het elke keer als je 'm afspeelt. Als ik de geheime boodschap erbij had gezet, dan hadden jullie 'm ook gehoord. Spoken praten namelijk niet altijd zo duidelijk, zoals jullie wel weten
.
En zoals jogy inderdaad ook al zegt:
Je moet er uiteraard wel open voor staan!
Ik wacht sowieso nog wat reacties af en als het te lang duurt ga ik wel aanwijzingen geven, maar ik denk wel dat het ijsje tegen die tijd al gesmolten is
. Misschien dat Manke ook nog reageert, hij is namelijk dol op bandstemmen (en misschien ook op ijs)
.
Helaas, geen ijs voor Mankequote:Op maandag 15 maart 2010 21:56 schreef Manke het volgende:
Leuk weer een evp topic.
Lijkt op gescheld aan het end, denk dat iemand per ongeluk heeft gebeld met z'n mobiel. Een geest zal je niet bellen op je uit te schelden.;)
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:38 schreef mousy31 het volgende:
bij 8 seconden hoor ik schijtert en dan ff daarna hey en dan een hele poos gerommel en dan hoor ik t woordje dood
Dat is dan ook wat Joepie wil aantonen.. en zo te zien met succesquote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:52 schreef mousy31 het volgende:
Ik heb wel eens vakers evp's geluisterd en iedereen hoort er weer wat anders in.
Is t niet net zoiets als je hersenen van een hoop vlekken enzo een gezicht kan maken of in kan herkennen?
Nee, helemaal foutquote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:49 schreef mousy31 het volgende:
schuif op hey
Jij bedoelt (auditieve) pareidoliequote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:52 schreef mousy31 het volgende:
Is t niet net zoiets als je hersenen van een hoop vlekken enzo een gezicht kan maken of in kan herkennen?
Jij bent een van de uitverkorenen die het geluidsfragment vorige week al gehoord heeftquote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:56 schreef Flammie het volgende:
Dat is dan ook wat Joepie wil aantonen.. en zo te zien met succesEn op een erg ludieke manier
quote:
Dat is mijn oomquote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:07 schreef Ti-Ta-Tanja het volgende:
Ik ben een paar keer bij deze man geweest.
Kijk eens naar de reacties eronder:
http://link.marktplaats.nl/244985329
de stemmen zijn zo duidelijk bij hem !!
Je oom is zo te lezen heel goedquote:
En dit:quote:frans helpt me nu al 4 maanden met vragen aan mijn overleden vriendin danielle dompeling
"Een gewone man die met beide benen stevig op de grond staat."... Geweldig tochquote:Even voorstellen; Frans Schmidt, 50 jaar, wonende te Delft.
Een gewone man die met beide benen stevig op de grond staat.
Maar om hem nou allemaal vragen te gaan mailen... Het lijkt me veel gezelliger als hij gewoon in dit topic komt postenquote:Attentie: wilt u zelf EVP-opnames gaan maken ? Prima ! Maar het is GEEN spelletje, NIET zomaar een bezigheidje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |