Ik zou willen vragen om mijn mening dan te adopteren in deze.quote:Op maandag 8 maart 2010 15:59 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Ik denk simpelweg dat wij daarover een verschillende mening hebben
Mijn complimenten weer voor je zorgvuldig gekozen woorden, Bastardquote:Op maandag 8 maart 2010 16:09 schreef Bastard het volgende:
Ik zou willen vragen om mijn mening dan te adopteren in deze.
Ik neem het bij deze in overweging.quote:Op maandag 8 maart 2010 16:09 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik zou willen vragen om mijn mening dan te adopteren in deze.
Ik laat zeker nog wat horen over het verloop, heb besloten dir forum in mijn favorieten te zetten dus misschien komen we elkaar nog ergens tegen bij een topicquote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:15 schreef Bastard het volgende:
Ok dan, ik hoop dat je er wat aan gaat hebben
Ik zou er niks van zeggen want dan gaat hij huilen bij Remlof en die banned dan meteen zonder een verhaal te horen (of uberhaupt objectief te kijken wie er begint ). Gewoon niks over zeggen is mijn adviesquote:Op maandag 22 maart 2010 11:50 schreef Amos_ het volgende:
Ik dacht dat dat gekleuter over iemands geslacht afgelopen was?
Bandstemmen! (een spook op mijn antwoordapparaat)
Ik leuter er niet over hoor, ik weiger hem alleen aan te spreken met zij. Daar ik nogsteeds geen informatie heb ontvangen waaruit blijkt dat het tegenovergestelde waar blijkt te zijn.quote:Op maandag 22 maart 2010 11:50 schreef Amos_ het volgende:
Gast, het is een fucking internetforum. For all I care is Joepie een amoebe met postrechten. Echt, waar maak je je druk om en wat voor punt wil je in godsnaam maken.quote:Op maandag 22 maart 2010 11:55 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Ik leuter er niet over hoor, ik weiger hem alleen aan te spreken met zij. Daar ik nogsteeds geen informatie heb ontvangen waaruit blijkt dat het tegenovergestelde waar blijkt te zijn.
Dat onze vriend daar over valt is dan ook niet mijn probleem.
Ok vanaf nu spreek ik je dus aan met zij . Ik heb immers geen informatie ontvangen waaruit blijkt dat het tegendeel waar is.quote:Op maandag 22 maart 2010 11:55 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Ik leuter er niet over hoor, ik weiger hem alleen aan te spreken met zij. Daar ik nogsteeds geen informatie heb ontvangen waaruit blijkt dat het tegenovergestelde waar blijkt te zijn.
Dat onze vriend daar over valt is dan ook niet mijn probleem.
Thanks, ik zag het ook net...quote:Op maandag 22 maart 2010 11:50 schreef Amos_ het volgende:
Ja dom hequote:Op maandag 22 maart 2010 11:50 schreef Amos_ het volgende:
Dat geeft meteen ook weer duidelijk aan waarom je hier bent.quote:Op maandag 22 maart 2010 11:57 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ok vanaf nu spreek ik je dus aan met zij . Ik heb immers geen informatie ontvangen waaruit blijkt dat het tegendeel waar is.
Dat onze vriendin (MC) hier over valt is dan ook niet mijn probleem
Of waarom jij hier bentquote:Op maandag 22 maart 2010 12:00 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Dat geeft meteen ook weer duidelijk aan waarom je hier bent.
Tja, dat heb je he met die domme huisvrouwtjes, die begrijpen dat allemaal niet en weten inderdaad niet beter.quote:Op maandag 22 maart 2010 12:00 schreef Michielos het volgende:
Ach joepie, trek je niks van haar aan. Ze weet immers niet beter
Tsja, dat is gewoon een recept voor een foute wissel en dus het ontsporen van 't topic. En stiekem vind ik TRU een leuk subforum dus vandaar.quote:Op maandag 22 maart 2010 11:57 schreef Bastard het volgende:
[..]
Thanks, ik zag het ook net...
En mijn complimenten aan u voor het openen van het discussietopic
Ik zie hier nog een persoon zich hard verdedigen... Het begint met een M en het rijmt op ediaconsument. Misschien ken je haar?quote:Op maandag 22 maart 2010 12:02 schreef mediaconsument het volgende:
Verder hoef ik alleen maar 1x hij te zeggen, en joepie trekt zijn boek weer open, alsof die erop aan het wachten is.![]()
Mjah, de mensen die zichzelf het hardst verdedigen, hebben meestal wat te verbergen, hier laat ik het dan ook maar weer bij. De bijdehandte manie is weer begonnen, de harde kern van TRU is namelijk zo gezellig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |