Thanks & deletedquote:Op donderdag 25 februari 2010 13:24 schreef Luco het volgende:
Chinese Webshops topic #69 Waar ze nog steeds feesten.
Spam
Mijne staat er niet tussen, en nu? Ik vond het zelf eigenlijk best een goed idee voor een topic.quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:23 schreef BrandX het volgende:
Ga maar eens rondkijken op Stad & Streek of zoek je heil in een van de reeds bestaande SC's hier in General Chat
Daar sta je dan redelijk alleen in op een Nederlands forumquote:Op donderdag 25 februari 2010 16:25 schreef onderjas het volgende:
[..]
Mijne staat er niet tussen, en nu? Ik vond het zelf eigenlijk best een goed idee voor een topic.
een topic op een Nederlands forum met de of er Nederlanders zijn op het forum....quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:25 schreef onderjas het volgende:
[..]
Mijne staat er niet tussen, en nu? Ik vond het zelf eigenlijk best een goed idee voor een topic.
Oh, dat vind ik fijn om te horen. Graag gedaan hoor.quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:28 schreef BrandX het volgende:
[..]
naja je hebt in ieder geval een glimlach op mijn gezicht getoverd. Dank je
Ik zie dat iemand hem al heeft gedeletequote:Op maandag 1 maart 2010 17:41 schreef Arn0 het volgende:
Crewleden gezocht voor OnlineGangsterWorld!
Alweer het tweede spamtopic van TS in kwestie, exact dezelfde inhoud
Nee na mn zoveelste ban heb ik er geen zin meer in zon kut user te zijn ga me gedragen en toch het hier gezellig houden maarquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:23 schreef Klonk het volgende:
wacht ff, ga jij nu klagen over matige topics
dat is net zoiets als een zwerver die klaagt over dat een andere zwerver stinkt, of een hond die boos is omdat ie in hondenpoep is getrapt
quote:
allochtoon is niet de definitie voor criminele jeugd.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:21 schreef MouzurX het volgende:
Waarom is mijn bericht nou weer weggemod?
Is misschien wel grappig bedoelt maar het is wel zo, met allochtoon wordt de criminele jeugd bedoelt.
Je kan het topic dan net zo goed een slotje geven aangezien in de 2de post al het antwoord stond.
Zo wordt het wel gebruikt.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:22 schreef BrandX het volgende:
[..]
allochtoon is niet de definitie voor criminele jeugd.
En verder gewoon racistisch.
Jij maakt er een racistisch iets vanquote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:34 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Zo wordt het wel gebruikt.
En zoals ik zal zei als alleen de definitie posten toegestaan is kan het topic op slot wat het nu is zie ik.
Hoe is dat racistisch? Dat ontgaat me nu echt totaal.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:36 schreef BrandX het volgende:
[..]
Jij maakt er een racistisch iets vanEn dat staat los van het feit dat het topic op slot kan.
gewoon niet doen en je onthouden van dat soort domme opmerkingen
je impliceerde in je post dat alle allochtonen crimineel zijn. Dat is racistisch.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:37 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Hoe is dat racistisch? Dat ontgaat me nu echt totaal.
Niks aan het handje, topic ontspoorde, users kregen onderling onnodig mot, antwoord op TS was allang gegeven dus slotje.quote:
Dan begrijp je mijn post nietquote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:38 schreef BrandX het volgende:
[..]
je impliceerde in je post dat alle allochtonen crimineel zijn. Dat is racistisch.
Ik kan de edit van Klonk gewoon lezen, weet je nog?
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:42 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Dan begrijp je mijn post niet![]()
Met allochtoon wordt 99% van de tijd de criminele kutjeugd bedoelt, niemand bedoelt daar een 40 jaar oude werkende chinese/turkse/franse man mee bijv.
Wat dus toepassing heeft op het topic, TS vraagt of een vrouw met een poolse vader allochtoon is. Waar zij gewoon als "nederlander"/"autochtoon" beschouwd zal worden mits ze normaal in de maatschappij meedoet.
Ja de definitie is idd als 1 van je ouders in een ander land geboren is dan ben je een allochtoon, maar zoals ik al zei als je gewoon meedoet in de maatschappij maakt dat niks uit.
Gemakzucht. Beter lezen, zorgvuldigere edits. Jullie wilden er gewoon vanaf zijn.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:42 schreef BrandX het volgende:
[..]
Niks aan het handje, topic ontspoorde, users kregen onderling onnodig mot, antwoord op TS was allang gegeven dus slotje.
Eh nee, maarja laat maar je snapt me niet.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:45 schreef BrandX het volgende:
[..]![]()
![]()
Dat is mss in jouw omgeving zo, maar in mijn omgeving (en dat is niet altijd de beste
) wordt dat niet in 99% van de gevallen bedoelt.
Verder is die post onnodig opruiend en sloeg hij verder nergens op, en dat weet je zelf donders goed
Ringo +1 ban en het hele gemod was niet nodig geweestquote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:46 schreef Ringo het volgende:
[..]
Gemakzucht. Beter lezen, zorgvuldigere edits. Jullie wilden er gewoon vanaf zijn.
Nee, ik schoot te ver uit mijn slof, ook tegen jou. Maar ik heb mijn posts ge-edit, die desondanks geheel zijn verwijderd.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:46 schreef Underdoggy het volgende:
Ringo, wat is er mis met je? Je hele toon in dat topic....
Dat ik daarom 2 notes naar mijn hoofd geslingerd krijg noem ik ook slechte regie.
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:51 schreef Underdoggy het volgende:
[..]
Ringo +1 ban en het hele gemod was niet nodig geweest
Als de stelling in de OP onderbouwd wordt en jullie je onthouden van geflame, gescheld, en niet op de persoon gaan spelen (en voor het gemak er alvast bij: onthouden van racistische uitspraken enz.).quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:56 schreef Underdoggy het volgende:
Mogen we een nieuw topic openen met die discussie BrandX?
Ik zal "gore kankerlijers" verwijderen. De rest meen ik natuurlijk.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:57 schreef Dagonet het volgende:
Ringo,
Je bent " Ram die definitie in jullie krappe polderhol, vieze kleigravers. Gore kankerlijers." nog vergeten te verwijderen.
Dan blijft er geen normaal topic meer over.....quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:58 schreef BrandX het volgende:
[..]
Als de stelling in de OP onderbouwd wordt en jullie je onthouden van geflame, gescheld, en niet op de persoon gaan spelen (en voor het gemak er alvast bij: onthouden van racistische uitspraken enz.).
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:59 schreef Underdoggy het volgende:
[..]
Dan blijft er geen normaal topic meer over.....
Lief.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:59 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ik zal "gore kankerlijers" verwijderen. De rest meen ik natuurlijk.
jammer dat je niet het fatsoen hebt om dat stuk van de modjes er uit te laten. Want je 'vergeet' voor het gemak even waarom het topic op slot is gegaanquote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:07 schreef Underdoggy het volgende:
Noem het beestje bij zijn naam "allochtoon"
Juist welquote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:05 schreef donthate het volgende:
Maar voor dit soort discussies is FB toch niet bedoeld? had gewoon ff met zijn alle normaal gereageerd en dat gescheld en die onzin maar in onzin gehouden?
al gedaanquote:Op maandag 8 maart 2010 19:59 schreef Arn0 het volgende:
Notenbalk lezen inmiddels met FACE.
Schopje naar MUZ?
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:02 schreef Louis22 het volgende:
Wat lul je? Je blameert jezelf, heropen dat topic nu maar.
Blijkbaar wel, aangezien het topic op slot is.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:07 schreef Louis22 het volgende:
Ik heb hem niet voor niets in General chat geplaatst.
Ook geen vraag dus wat was wel je doel of stelling?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:07 schreef Louis22 het volgende:
Waar zit die klacht dan? Ik heb hem niet voor niets in General chat geplaatst.
leg me eens uit dan, wat wil je, behalve het kwesten van een geloof/bevolkingsgroep bereiken ?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:07 schreef Louis22 het volgende:
Waar zit die klacht dan? Ik heb hem niet voor niets in General chat geplaatst.
Waaruit zou je op kunnen maken dat ik iemand wil kwetsen? Als je de OP zonder vooringenomenheid leest, kun je net zo goed denken dat ik een geloof/bevolkingsgroep wil ophemelen. Laat dat spastische varen en lees het nog eens, maar nu objectief.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:09 schreef Klonk het volgende:
[..]
leg me eens uit dan, wat wil je, behalve het kwesten van een geloof/bevolkingsgroep bereiken ?
Wijs mij het kwetsende.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:11 schreef Dagonet het volgende:
En op FOK! doen we niet aan kwesten. We zijn geen ridders.
Hoe objectief ik het ook bekijk, topic blijft dicht, zie echt geen toevoeging of iets wat van waarde is.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:10 schreef Louis22 het volgende:
[..]
Waaruit zou je op kunnen maken dat ik iemand wil kwetsen? Als je de OP zonder vooringenomenheid leest, kun je net zo goed denken dat ik een geloof/bevolkingsgroep wil ophemelen. Laat dat spastische varen en lees het nog eens, maar nu objectief.
Wat mijn doel was? Gewoon, gesprekje over ene merkwaardig fenomeen. Daarvoor zit je toch op fok?
Ze noemen me niet voor niets Lucky Klonkquote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:48 schreef MouzurX het volgende:
Die was wel heel snel![]()
![]()
Had niet eens de tijd om op edit te klikken
Ik open een topic en het blijkt een dankbaar gespreksonderwerp, getuige de 6 posts in 2 minuten. Niks trollgedrag, gewoon een vruchtbaar topic. Het is niet als klacht bedoeld, het viel me op. Als ik op tv 5 mensen na elkaar zou zien met een paars hoedje op, zou ik ook verbaasd zijn en er misschien een topic over openen.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:40 schreef Klonk het volgende:
Kleine toevoeging, je bent niet dom en je loopt lang genoeg op FOK! rond om te weten dat een topic als dit puur trolgedrag is, uitlokken.
Dus hand in eigen boezem enzo in plaats van anderen te beschuldigen van machtsmisbruik, een modje zorgt ervoor dat er een fatsoenlijke discussie plaats kan vinden, als jij met zo´n OP aan komt dan weet je dondersgoed dat dat niet gaat lukken.
Sneu figuur.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:12 schreef Louis22 het volgende:
[..]
Ik open een topic en het blijkt een dankbaar gespreksonderwerp, getuige de 6 posts in 2 minuten. Niks trollgedrag, gewoon een vruchtbaar topic. Het is niet als klacht bedoeld, het viel me op. Als ik op tv 5 mensen na elkaar zou zien met een paars hoedje op, zou ik ook verbaasd zijn en er misschien een topic over openen.
Hand in eigen boezem zou jij moeten doen. Ik word voor neonazi uitgemaakt, voor antisemiet, er wordt niet inhoudelijk op mij gereageerd. 't Is aan jou als mod mensen op zulk soort dingen aan te spreken, in plaats daarvan val je ze bij.
Je kan je eigen post gewoon leegeditten hoor.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:21 schreef Louis22 het volgende:
[..]
Zou een mod deze oninhoudelijke en kwetsende post kunnen verwijderen?
Als doodverwensing vind ik hem nochtans weinig geslaagd.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:21 schreef Louis22 het volgende:
[..]
Zou een mod deze oninhoudelijke en kwetsende post kunnen verwijderen?
Wacht nou gewoon eventjes op de reeksquote:Op zondag 14 maart 2010 17:34 schreef henrydg het volgende:
Waarom topic over Alberto dicht? Mag er een nieuwe komen waarin niet gesproken word over, iedereen weet natuurlijk wat.
Goed idee. Maar dan krijg je denk ik hoop mensen die hun topic komen spammen.quote:Op zondag 14 maart 2010 16:37 schreef PiRANiA het volgende:
Ik heb een idee, een centraal
"Wat gebeurde er vandaag op FOK!" - topic.
Met elke dag links naar wat er die dag gebeurde op FOK!
Niet om in te discussiëren, maar gewoon een opsomming, zodat je later makkelijk terug kan lezen naar welke opvallende dingen er op die dag gebeurde.
Good idea?
Ok.quote:Op zondag 14 maart 2010 17:36 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Wacht nou gewoon eventjes op de reeks.
Spammen? Waarover?quote:Op zondag 14 maart 2010 17:37 schreef onderjas het volgende:
[..]
Goed idee. Maar dan krijg je denk ik hoop mensen die hun topic komen spammen.
Zou kunnen, maar ik denk dat het in de praktijk niet gebeurtquote:
Thanks, geslot.quote:Op zondag 14 maart 2010 14:00 schreef Arn0 het volgende:
sailing the farm - join our sailing/boatbuilding coop.
Lijkt me duidelijk..
Omdat een andere site namens FOK! of via FOK! te belagen gewoon not done is. Daar wil FOK! zich niet mee verbinden. En omdat sommige users dat toch nodig vonden, zelfs het nodig vonden om het FOK! logo hiervoor te misbruiken, is besloten om alle Alberto-topics ofwel te slotten ofwel te deleten.quote:Op zondag 14 maart 2010 17:34 schreef henrydg het volgende:
Waarom topic over Alberto dicht? Mag er een nieuwe komen waarin niet gesproken word over, iedereen weet natuurlijk wat.
Mijn eerste reactie was: oh, leuk idee!quote:Op zondag 14 maart 2010 16:37 schreef PiRANiA het volgende:
Ik heb een idee, een centraal
"Wat gebeurde er vandaag op FOK!" - topic.
Met elke dag links naar wat er die dag gebeurde op FOK!
Niet om in te discussiëren, maar gewoon een opsomming, zodat je later makkelijk terug kan lezen naar welke opvallende dingen er op die dag gebeurde.
Good idea?
Primaquote:Op zondag 14 maart 2010 18:08 schreef BrandX het volgende:
[..]
Mijn eerste reactie was: oh, leuk idee!
maar verder nadenkend kom ik tot de conclusie het toch niet te doen. Redenen hiervoor zijn:
- users gaan hun zogenaamde 'oh zo tof topic' spammen, en onze lieve baggeraartjes kennende vaker dan dat er iets zinnigs tussen zou staan.
- users gaan links dumpen van topics waarvan wij heul niet willen dat er aandacht op gevestigd wordt, zoals dat Alberto-gezeik.
- we hebben het altijd zonder gedaan, en users hebben altijd snel genoeg een hot topic gevonden, dus echte noodzaak is er niet
- Verder hebben users de mogelijkheid om een verkapte tvp te plaatsen in topics die ze tof vinden of zelfs een bookmarkfunctie. Dat dekt niet wat jij in gedachten hebt (het anderen attenderen op) maar het vangt wel een deeltje op.
Met name de eerste twee redenen zijn doorslaggevend.
Mag wel even worden uitgelegd. Ik begrijp het niet. Een enthousiaste Chinees bouwt een boot in Noorwegen met behulp van vrijwilligers en is bereid om die vrijwilligers mee te nemen op avontuur (staat niet in het topic, maar neem maar aan dat dat zo is, het is namelijk zoquote:Op zondag 14 maart 2010 18:01 schreef BrandX het volgende:
This, although it has no commercial input, is also spam, and that's not allowed on FOK!.
Further more, FOK! is a dutch forum, not an English one.
Therefor this topic wil be closed.
Zoals gezegd is dit een Nederlandstalig forum, dat is al een.quote:Op zondag 14 maart 2010 19:32 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Mag wel even worden uitgelegd. Ik begrijp het niet. Een enthousiaste Chinees bouwt een boot in Noorwegen met behulp van vrijwilligers en is bereid om die vrijwilligers mee te nemen op avontuur (staat niet in het topic, maar neem maar aan dat dat zo is, het is namelijk zo). Tegenprestatie is dat je hem helpt te bouwen. Dit soort bemanningen bestaat in de regel uit een mengeling van nationaliteiten waarbij Nederland vaak oververtegenwoordigd is. Het lijkt me dus niet zo vreemd om in verschillende landen oproepen te doen. Zou een gelijkwaardige oproep van een Fok!ker met link naar zijn weblog ook als spam worden beschouwd?
Dat noem ik het spam gedeelte idd, en daar slotten we normaal ook op.quote:Op zondag 14 maart 2010 19:45 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Twee dingen:
- Je noemt spam. Ik zie geen spam, of noem je dat linkje naar zijn weblog "spam"?
Ik heb net zitten kijken en zie het inderdaad ook niet staan. Waar mijn reactie vooral vandaan komt is dat we eerder Engelstalige topics in div. fora (die zelden voorkomen overigens) hebben gesloten.quote:- Kun je me even aanwijzen waar in de policy staat dat er op Fok! in het Nederlands moet worden gepost? Ik heb me een ongeluk gezocht maar ik kan het niet vinden.
Jammer, ik denk niet dat die kerel na zo een slotje nog terugkomt en het is echt een heel bijzonder figuur. Hij heeft solozeiltochten gemaakt waar een hoop zeezeilers met bemanning nog niet aan willen.quote:Op zondag 14 maart 2010 19:52 schreef BrandX het volgende:
[..]
Dat noem ik het spam gedeelte idd, en daar slotten we normaal ook op.
[..]
Ik lees het wel, ik zou het merkwaardig vinden als Nederlands verplicht wordt gesteld op Fok!.quote:Ik heb net zitten kijken en zie het inderdaad ook niet staan. Waar mijn reactie vooral vandaan komt is dat we eerder Engelstalige topics in div. fora (die zelden voorkomen overigens) hebben gesloten.
Maar ik ga het voor je navragen achter, om zeker te zijn hoe of wat.
Naja, ik zeg het, ik begin te twijfelenquote:Op zondag 14 maart 2010 20:02 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Jammer, ik denk niet dat die kerel na zo een slotje nog terugkomt en het is echt een heel bijzonder figuur. Hij heeft solozeiltochten gemaakt waar een hoop zeezeilers met bemanning nog niet aan willen.
[..]
Ik lees het wel, ik zou het merkwaardig vinden als Nederlands verplicht wordt gesteld op Fok!.
Ok danquote:Op maandag 15 maart 2010 00:29 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
In dat geval moet je hier zijn:
[GC] Feedback
Ik wacht gezellig met je meequote:Op maandag 15 maart 2010 00:38 schreef NotYou het volgende:
Dan wacht ook ik hier maar een reactie af.
Dat Stegeman het voor de schermen sportief oppakt wil niet zeggen dat hetgeen Apebeer deed gewoon fout was. Al helemaal om dat te doen uit naam van FOK!.quote:Op maandag 15 maart 2010 09:52 schreef henrydg het volgende:
Ik vind het overdreven om hier een heel topic over te maken dus plaats ik het maar even hier dat de moderators en admins en zo het kunnen zien :
http://www.nu.nl/achterkl(...)derland-gehackt.html
Apebeer krijgt een fles wijn. Maar dat's natuurlijk niet belangrijk.
Klopt. Ook het fok logo had hij geplaatst op de site. Terwijl Fok! volgens mij net zo populair begon te worden bij Alberto , ook vanwege die kaartquote:Op maandag 15 maart 2010 09:57 schreef BrandX het volgende:
[..]
Dat Stegeman het voor de schermen sportief oppakt wil niet zeggen dat hetgeen Apebeer deed gewoon fout was. Al helemaal om dat te doen uit naam van FOK!.
Dit veranderd dus niets aan het geheel hier op FOK!.
Graag gedaanquote:
Jouw rollater is niet gepimptquote:
dat ben ik wel met je eens, echter zie ik het wel (als lid van een forum) als een soort van plicht dat er geen dingen gebeuren die niet mogen. Jullie (mods e.d.) zien ook niet alles (meteen of op tijd) en dan zie ik het dus als plicht om dat te melden. Als dit trouwens als NSB gedrag gezien word, so be itquote:Op maandag 15 maart 2010 13:40 schreef Klonk het volgende:
vind ik van wel, het woord dank je wel is een te weinig gebruikt woord in Nederland
Ik heb terugkoppeling gekregen van de FA's.quote:Op zondag 14 maart 2010 20:17 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik ga niet over de regels maar ik zou het wel tof vinden als jullie concluderen dat dit niet slotwaardig is
Oh, heb ik weggegooidquote:Op maandag 15 maart 2010 23:23 schreef vosss het volgende:
Waarom is dat topic van die pedofiel weg?
Ik had een serieuze vraag voor die knakker
quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:10 schreef diereneiland het volgende:
waarom werd mijn topic over Milly gesloten????
Waarom Milly Boele de deur opendeed
Het heeft zijn eigen inhoudelijke waarde, of kunnen jullie mods nou niet eens fatsoenlijk beoordelen?
Ik weet dat het een emotionele zware topic is misschien maar het lijkt me dat jullie niet mee om kunnen gaan en daarom sluit je onterecht goede topics zonder enig goede reden.
quote:Maar de ouders hadden iig veiligheidsmaatregelen kunnen treffen, zoals een video-camera systeem, huisalarm, kinderalarm (dat het kind op z'n lijf draagt), huishondje, of gewoon het kind nooit alleen thuis laten zitten (altijd met vriendjes etc).
Ik vraag me af waarom je je post niet gewoon in het centrale topic post, of vind je je eigen proza nou echt zo verheven?quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:17 schreef diereneiland het volgende:
[..]
oke daar plaats ik hem dan![]()
ik vraag me af of een verplaatsing niet had gekund
Daar er totaal geen uitleg bij gegeven werd en een moderator van klaagbak me herhaaldelijk heeft aangeraden het elders te proberen heb ik er blijkbaar iets anders uit opgemaakt dan jij ja.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:02 schreef BrandX het volgende:
het vorige slotje, door een FA nota bene, was je niet duidelijk genoeg?
Nokken met die zooi.
het is userbashen, dat doen we niet op FOK!.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:06 schreef NotYou het volgende:
[..]
Daar er totaal geen uitleg bij gegeven werd en een moderator van klaagbak me herhaaldelijk heeft aangeraden het elders te proberen heb ik er blijkbaar iets anders uit opgemaakt dan jij ja.
Overigens staat je neerbuigende toon me sterk tegen.
Uhm.. Het is helemaal geen userbashen. Ik plaats slechts vraagtekens bij als doodnormaal omschreven handelingen die wat mij betreft goed fatsoen ver te buiten gaan en probeer te polsen of ik hier in mijn verontwaardiging en verbazing alleen sta. Wat gezien jullie reactie sterk zo lijkt te zijn...quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:07 schreef BrandX het volgende:
[..]
het is userbashen, dat doen we niet op FOK!.
En als een FA bij het slotje zegt "ja doei" bedoelt hij niet dat je het in een ander forum kan proberen
Dus ik begrijp niet echt waarom jij nu zo doet.. En nee, die paar woorden van een forum admin, die in het relevante fb topic vervolgens niet te bekennen is, die zeggen mij niet erg veel.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:59 schreef zquing het volgende:
Er is geen ruimte voor alle klachten in KLB, daarom worden er ook slotjes gezet. Dat topic hoorde hier niet, aangezien de users er zeer waarschijnlijk niet mee kunnen omgaan. Een inhoudelijke discussie zou 't niet worden. Wil je die discussie toch houden dan moet je dat niet in KLB
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:07 schreef BrandX het volgende:
[..]
En als een FA bij het slotje zegt "ja doei" bedoelt hij niet dat je het in een ander forum kan proberen.
Eenduidig beleid. Nice!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:14 schreef zquing het volgende:
denk niet dat dit iets gaat worden in KLB, mischien ergens anders
Hij zegt daar toch niet dat je het in GC moet doen? Maar goed ik snap dat je het hebt opgevat als zijnde: in een ander forum. Dat is echter niet de bedoeling.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:12 schreef NotYou het volgende:
[..]
Uhm.. Het is helemaal geen userbashen. Ik plaats slechts vraagtekens bij als doodnormaal omschreven handelingen die wat mij betreft goed fatsoen ver te buiten gaan en probeer te polsen of ik hier in mijn verontwaardiging en verbazing alleen sta. Wat gezien jullie reactie sterk zo lijkt te zijn...
Overigens heb ik in het voor klb relevante topic om opheldering gevraagd voor het sluiten van mijn eerdere topic en het verwijderen van de openingspost en uiteindelijk de volgende reactie gekregen:
[..]
Dus ik begrijp niet echt waarom jij nu zo doet.. en nee, die paar woorden van een forum admin die in het relevante fb topic vervolgens niet te bekennen is die zeggen mij niet erg veel.![]()
Zoals Cherion al postte, dit was nota bene het laatste bericht in het oorspronkelijke topic:quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:16 schreef BrandX het volgende:
[..]
Hij zegt daar toch niet dat je het in GC moet doen? Maar goed ik snap dat je het hebt opgevat als zijnde: in een ander forum. Dat is echter niet de bedoeling.
Het topic blijft dicht.
Overigens ben ik wel erg benieuwd waarom remlof het oorspronkelijke topic gesloten heeft maar iets zegt mij dat ik ook hier geen reactie hoef te verwachten..quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:14 schreef zquing het volgende:
denk niet dat dit iets gaat worden in KLB, mischien ergens anders
Je hebt als het goed is een PM van Zquing.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:21 schreef NotYou het volgende:
[..]
Zoals Cherion al postte, dit was nota bene het laatste bericht in het oorspronkelijke topic:
[..]
Overigens ben ik wel erg benieuwd waarom remlof het oorspronkelijke topic gesloten heeft maar iets zegt mij dat ik ook hier geen reactie hoef te verwachten..![]()
Mooi is dat trouwens, stalkpraktijken mogen hier uitgebreid besproken worden - alsof t de normaalste zaak van de wereld is - maar als iemand daar vervolgens kanttekeningen bij plaatst - of eigenlijk slechts wat vraagtekens - wordt diegene monddood gemaakt en toegesproken alsof hij achterlijk is.![]()
Dus het was slechts gericht op één of enkele personen, of was je obsessie juist random mensen bespioneren/volgen?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:21 schreef Autidude het volgende:
Niet dat ik je heb aangegeven of heb lopen klagen of iets dergelijks hoor, maar ik had die topics toevallig wel gelezen en ik weet ook dat het over mij ging. En ik wou eerst helemaal niet reageren maar ik merk dat het je nogal hoog zit dus wil ik wel even een statement maken.
En het is wel userbashen want je noemt ons meteen stalkers en alsof we allemaal ervaringen daarover uitwisselen en dat is niet eens zo.. Je probeert een rel te maken om niks.
Ik ga nu even voor jou relativeren omdat je zelf niet zo goed leest of dingen verkeerd oppakt.
Het stukje over mensen natrekken op hyves en googlen dat doet bijna iedereen, zeker als je verliefd bent en dat was ik toen ook wel.. En dan doen veel mensen dat hoor, zoek maar eens naar een topic hier op fok over gekke dingen die je doet als je verliefd bent. En wat denk je als er een criminele naam op internet wordt gepost?? Dan zit er ook een heel leger "stalkers" die naam volledig binnenste buiten te keren.
Je trekt dat heel erg uit zijn verband.
En dan het stukje over de camera's en het volgen etc.. er staat zeer duidelijk bij dat dat vroeger was en er staat ook nergens dat dat als normaal gedrag wordt gezien, er staat juist dat het een extreme, hele extreme fiep/obsessie was <--WAS , en een obsessie is geen normaal gedrag en zo wordt dat dus ook niet besproken alsof het de normaalste zaak is.
Daarnaast kan je verder lezen in een post die je niet gequote hebt, dat het ruim 10 jaar geleden is...
En een vorm was van overdreven doorgezet kinderlijk avontuurlijk gedrag.
Alles in een nutshell, je maakt je druk om niets.. hebt het verkeerd opgevat en je kan gewoon rustig gaan slapen
Met hyves checken enzo en alles uitpluizen was ik verliefd, vreemde mensen hun priveleven interesseert mij werkelijk niets hoor, heeft het ook nooit gedaan. En vroeger lag de obsessie veel meer in de aparatuur en de middelen dan om de informatie, al was het natuurlijk een uber kick als je super "top secret" of bizar vreemde informatie kon inwinnen. Maar het was veel meer het spel. Met volgen ook, dat waren meestal wel bekenden of "vijanden". Of een vriend die 40km verderop werkte en dan opwachten bij ze werk en de hele rit naar huis er zo dicht mogelijk op zitten zonder dat ie het in de gaten heeft.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:23 schreef NotYou het volgende:
[..]
Dus het was slechts gericht op één of enkele personen, of was je obsessie juist random mensen bespioneren/volgen?
Je bent al geband. De reden is dat R&P een serieus forum is en we het niet op prijs stellen dat je users die daar hun problemen posten belachelijk maakt. Ik had je al kunnen bannen na je eerste topic maar ik was coulant. Na nog zo'n topic was de maat vol. Tot over 48 uur.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:23 schreef NotYou het volgende:
[..]
Dus het was slechts gericht op één of enkele personen, of was je obsessie juist random mensen bespioneren/volgen?
toevoeging: wanneer je in een auto mensen achtervolgt en filmt, is daar weinig kinderlijks aan. Dan ben je een volwassen kerel en komt het niet kinderlijk en onschuldig over als je anderen achtervolgt. Eerder eng/bedreigend.
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Je bent al geband. De reden is dat R&P een serieus forum is en we het niet op prijs stellen dat je users die daar hun problemen posten belachelijk maakt. Ik had je al kunnen bannen na je eerste topic maar ik was coulant. Na nog zo'n topic was de maat vol. Tot over 48 uur.
Dat laatste dus. En dat bij herhaling was genoeg voor een ban.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:45 schreef Autidude het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Nu voel ik mij helemaal schuldig.. want hij stelt wel een terechte vraag vind ik, en hij zat er echt mee. Maar het was wel in een verkeerd forum misschien en het was ook wel beter geweest als hij het in R&P had gehouden. Maar ik had misschien eerder moeten reageren om die bewuste posts wat duidelijker te maken ofzo.
Ik vind dat er veel meer andere users zijn die behoorlijk autist onvriendelijk zijn en keihard discrimineren, de kunst is om daar dan over heen te lezen of heel veel ONZ/GC en KLB topics te vermijden... en het hoort niet zo te zijn maar het gebeurt best veel.. en die mensen worden toch ook niet gebannend? Niet dat je alles in de gaten kan houden, maar ik vind het discriminatie gehalte van deze user bij lange na niet schokkend genoeg voor een ban.
En ik vind het echt lullig want als ik misschien eerder had gereageerd/gerelativeerd dan had het misschien niet eens gebeurd..
Ik ben ook helemaal niet boos op hem, het is alleen niet netjes dat hij het zo achter onze rug om doet. Dat hij wel meeleest (stalken?) en dan ergens anders er zonder kennisgave over wilt praten.
Ik vind de ban een beetje overdreven
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat laatste dus. En dat bij herhaling was genoeg voor een ban.
Sowieso, na een slotje nog een keer eenzelfde topic openen is meestal al genoeg voor een ban.
quote:
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 10:54 schreef BrandX het volgende:
[..]
![]()
Keb hem even centraal gezet, iedereen loopt zich altijd de tandjes te zoeken naar dat topic
Weet ikquote:Op zaterdag 20 maart 2010 14:25 schreef BrandX het volgende:
done
Het locken gaat automatisch als je een bericht van een user aanpast.
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 14:48 schreef Arn0 het volgende:
Crosspost, maar;
http://forum.fok.nl/user/history/296469
Spamt in verschillende subfora.
Ik voel me aangetast in mijn eer en goede naam.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:10 schreef Klonk het volgende:
dus jullie gebruiken nu dit topic om posts op te krikken zodat jullie zondag weer verder kunnen gaan met opkrikken, dacht het niet
Ja, noted. Maar je bagger nodigde er ook wel toe uit.quote:Op woensdag 24 maart 2010 00:49 schreef Fortitude het volgende:
De perfecte tijd om een kuttopic te openen
User: Ps2K
Lijkt me duidelijk wat het probleem daar is.
Ah krijg je daar alleen notes voor. Goed om te weten.quote:Op woensdag 24 maart 2010 00:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, noted. Maar je bagger nodigde er ook wel toe uit.
Nee, we kijken altijd naar de context. Dit was op het randje.quote:Op woensdag 24 maart 2010 00:54 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Ah krijg je daar alleen notes voor. Goed om te weten.
Hij ging nog wel even door na die ene post. Maar ok, topic was inderdaad niet geweldig.quote:Op woensdag 24 maart 2010 00:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, we kijken altijd naar de context. Dit was op het randje.
Stuff happens, OP aangepastquote:Op woensdag 24 maart 2010 10:08 schreef Bart het volgende:
Dingen die je pas jaaaaaren later begrepen hebt #44 heeft een TR, maar zal wel over het hoofd gezien worden want centraal
Tnxquote:
(vage) Spam. Heb de link al even voor het gemak weggehaald uit de quotequote:Op woensdag 24 maart 2010 14:43 schreef whlclmgx het volgende:
[..]
Koskaan ollut muinaisen Egyptin pyramidien. .
Tnx, user is gebannedquote:Op woensdag 24 maart 2010 14:45 schreef Arn0 het volgende:
[..]
(vage) Spam. Heb de link al even voor het gemak weggehaald uit de quote
nee, ik vraag of je je de tt wilt veranderen.quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:31 schreef Klonk het volgende:
ja, een topic, daar hebben we er zeker 150.000 van en nu ?
Klik eens op die linkquote:Op donderdag 25 maart 2010 21:36 schreef Klonk het volgende:
en je denkt dat ik helderziend ben ?
de tering, even uitleggen of een topic report te veel werk ofzo ?
sorry? ik vraag gewoon of je de tt kan veranderen.quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:36 schreef Klonk het volgende:
en je denkt dat ik helderziend ben ?
de tering, even uitleggen of een topic report te veel werk ofzo ?
het is goed met jullie voor zulke dingen zijn de topic reportsquote:
niks "goed met jullie".quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:38 schreef Klonk het volgende:
[..]
het is goed met jullie voor zulke dingen zijn de topic reports
"Jullie"?quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:38 schreef Klonk het volgende:
[..]
het is goed met jullie voor zulke dingen zijn de topic reports
doe dan de volgende keer ff een topic report, dit werkt echt kut voor ons modjesquote:Op donderdag 25 maart 2010 21:38 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
sorry? ik vraag gewoon of je de tt kan veranderen.
ja ok. wat is topic report?quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:39 schreef Klonk het volgende:
[..]
doe dan de volgende keer ff een topic report, dit werkt echt kut voor ons modjes
dank. die hoofdletter doet pijn.quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:40 schreef Klonk het volgende:
maar goed TT gefixt, zelfs met een mooie hoofdletter aan het begin van je zin
bij de TT staat een geel driehoekje met een zwart uitroep teken, daar kun je uitleggen wat het probleem is en dan zien de modjes dat in de index terug, dan zien we in een oogopslag dat ze ons daar even nodig hebbenquote:
quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:42 schreef Klonk het volgende:
[..]
bij de TT staat een geel driehoekje met een zwart uitroep teken, daar kun je uitleggen wat het probleem is en dan zien de modjes dat in de index terug, dan zien we in een oogopslag dat ze ons daar even nodig hebben
Deleted, geen idee waarom, kan het zelf ook niet lezenquote:
Staat in de cache. Het lijkt te gaan om een nieuw bedrijf http://www.kortingscode.n(...)/overig/mycitydealnlquote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Deleted, geen idee waarom, kan het zelf ook niet lezen.
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:40 schreef EchoAlpha het volgende:
Waar heb je die iPhone gejat kut mocro
Graag volgende keer even kort wat uitlegquote:
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:55 schreef Klonk het volgende:
Leg ik net een paar posten hierboven uit wat een topic report is komt spuit elf langs met een nieuwe uitdaging voor de helderziende GC mods
Uuh?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:56 schreef BrandX het volgende:
[..]
Graag volgende keer even kort wat uitlegdat maakt het makkelijker en sneller
.
Hier melden c.q. een TR posten met de link naar posts waar het misgaat, en zo mogelijk een korte toelichting is top.
Overigens de boel geëdit enz. Thanks!
Een TR? Dat is een Topic Report. Dat is dat gele driehoekje met uitroepteken rechts van de TT bovenin een topicquote:
Ja, ik weet wat een TR is. Ik vond het alleen een beetje raar dat je collega roept dat ik TR's moet plaatsen ipv hier posten, en dat jij zegt dat het beide kan.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:58 schreef BrandX het volgende:
[..]
Een TR? Dat is een Topic Report. Dat is dat gele driehoekje met uitroepteken rechts van de TT bovenin een topic.
Zie mijn editquote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:59 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Ja, ik weet wat een TR is. Ik vond het alleen een beetje raar dat je collega roept dat ik TR's moet plaatsen ipv hier posten, en dat jij zegt dat het beide kan.
ik wist niet dat BX al in dat topic was, en dan kom jij hier binnen met een quote en dan moet ik gaan raden waar dat was zekerquote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:59 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Ja, ik weet wat een TR is. Ik vond het alleen een beetje raar dat je collega roept dat ik TR's moet plaatsen ipv hier posten, en dat jij zegt dat het beide kan.
Je kan er toch op klikken?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:00 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik wist niet dat BX al in dat topic was, en dan kom jij hier binnen met een quote en dan moet ik gaan raden waar dat was zeker
je kunt het ook gewoon makkelijk maken, de tering zeg, zijn de bijdehandjes in de aanbieding deze week ofzoquote:
een topic report wordt voor de modjes gelijk met toeters en bellen zichtbaar in de index, niet over het hoofd te zienquote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:06 schreef 9611Niels het volgende:
Wat had ik hier nog makkelijker aan kunnen maken dan? Zo moeilijk is het nu toch niet, iemand zegt kutmocro en ik quote dat zodat je erop kan klikken en zo naar het topic kan gaan?
Heb je wel het goede linkje hier neergezet? Het topic waar de post van je naar linkt is echt op slot enzquote:
ja. ik zie mezelf gewoon kunnen posten nadat een mod het op slot heeft gegooid! zie jij mijn posts niet?quote:Op zondag 28 maart 2010 13:44 schreef BrandX het volgende:
[..]
Heb je wel het goede linkje hier neergezet? Het topic waar de post van je naar linkt is echt op slot enz
quote:Op zondag 28 maart 2010 13:53 schreef zoalshetis het volgende:
weet je wat ik post?
4 dagen voor 1 april!
Lijkt mij ookquote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:32 schreef Ladylike het volgende:
deze kan volgens mij ook dicht
Hoe uit de kast te komen?
Klopt, geef dit vrouwachtige wezen eens rechtenquote:Op donderdag 1 april 2010 13:53 schreef Ladylike het volgende:
Zanger Rinus opgepakt!
hoort imo hier niet
Heiig? Wat is er mistig aan GC? We communiceren zo open als maar kan!quote:Op donderdag 1 april 2010 14:05 schreef Ladylike het volgende:
![]()
GC is voor mij heiig
daar horen volgens mij geen onzin of bash topics
quote:Op donderdag 1 april 2010 14:13 schreef BrandX het volgende:
[..]
Heiig? Wat is er mistig aan GC? We communiceren zo open als maar kan!
quote:
Dit is geen SC topicquote:Op donderdag 1 april 2010 14:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
maar euhm, waar blijven mn rechten?
whehehequote:Op donderdag 1 april 2010 14:13 schreef BrandX het volgende:
[..]
Heiig? Wat is er mistig aan GC? We communiceren zo open als maar kan!
Ja da's waar, er zijn vast wel mensen die vandaag de zelfde vraag willen stellen, hij komt tenslotte ieder jaar langsquote:Op vrijdag 2 april 2010 10:58 schreef BrandX het volgende:
Mwah, hij kan wel open blijvenWellicht hebben andere users wat aan de info. En anders zakt hij vanzelf weg
.
Nope, tnx?quote:Op dinsdag 6 april 2010 13:28 schreef Ladylike het volgende:
Masterproef seksuologie
toestemming gehad?
quote:Op vrijdag 9 april 2010 01:32 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Mogen de onzinreacties weg?
Online versie van het Algemeen Dagblad?
Zijn van _Saviour_, admiraal_anaal en marcel-o.
Bij voorbaat dank.
Ik had ook al een TR aangemaakt, maar wordt/werd niks mee gedaan.
Het was toch geen discussie? Alleen een constatering dat het er rustiger is.quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:52 schreef Klonk het volgende:
Heel simpel, de discussie die jij en marocgaz (hopelijk goed geschreven) telkens weer op gang willen brengen is zinloos, nutteloos, er verandert niets en het enige wat er gebeurt is dat jullie de sfeer komen verpesten in een reeks die leuk is en lekker loopt.
Dat jullie daar anders over denken, prima, maar dat topic is niet bedoeld voor jullie commentaar en opmerkingen
Het is een extern onderzoek welke met toestemming op ons forum is geplaatst. Op de vragen hebben wij geen invloedquote:Op vrijdag 9 april 2010 21:49 schreef Anoniemst het volgende:
Onderzoek informatiebehoefte alcohol en drugs
beetje teleurstellend, die vragen. Zeker de mogelijkheden die ze bij vraag 1 opgeven.
Zie het maar als een opmerking over de weinig kritische houding van Fok! tov de kwaliteit van externe onderzoeken waaraan ze hun medewerking verlenen.quote:Op vrijdag 9 april 2010 21:51 schreef BrandX het volgende:
[..]
Het is een extern onderzoek welke met toestemming op ons forum is geplaatst. Op de vragen hebben wij geen invloed.
lol. Naja, ik heb het achter de schermen wel doorgegeven. wellicht dat de enqueteur er iets mee doet. Who knows.quote:Op vrijdag 9 april 2010 21:59 schreef Anoniemst het volgende:
[..]
Zie het maar als een opmerking over de weinig kritische houding van Fok! tov de kwaliteit van externe onderzoeken waaraan ze hun medewerking verlenen.
en hen een mail sturen is me net iets teveel moeite.
mjah, je TT is niet handigquote:Op zondag 11 april 2010 21:16 schreef Pizzakoppo het volgende:
ik ben serieus bio... ging net serieus dik te keer
Ik zal je tt aanpassen en het heropenenquote:Op zondag 11 april 2010 21:18 schreef Pizzakoppo het volgende:
ja half uur lang ofzo, was idd beetje teveel van het goede mssn noem het adrenaline
Top! Thanksquote:Op zondag 11 april 2010 21:22 schreef Pizzakoppo het volgende:
ja tuurlijk, ik zal even een nuance aanbrengen in de op
Ik ben erg nieuwsgierig naar de reden van het modden in het topic, was er een TR??quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:39 schreef Klonk het volgende:
de stelling staat nog steeds hoor, discussie waarde is niet verloren gegaan, maar goed dit hoort eigenlijk in GC FB thuis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |