Ik voel me aangetast in mijn eer en goede naam.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:10 schreef Klonk het volgende:
dus jullie gebruiken nu dit topic om posts op te krikken zodat jullie zondag weer verder kunnen gaan met opkrikken, dacht het niet
Ja, noted. Maar je bagger nodigde er ook wel toe uit.quote:Op woensdag 24 maart 2010 00:49 schreef Fortitude het volgende:
De perfecte tijd om een kuttopic te openen
User: Ps2K
Lijkt me duidelijk wat het probleem daar is.
Ah krijg je daar alleen notes voor. Goed om te weten.quote:Op woensdag 24 maart 2010 00:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, noted. Maar je bagger nodigde er ook wel toe uit.
Nee, we kijken altijd naar de context. Dit was op het randje.quote:Op woensdag 24 maart 2010 00:54 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Ah krijg je daar alleen notes voor. Goed om te weten.
Hij ging nog wel even door na die ene post. Maar ok, topic was inderdaad niet geweldig.quote:Op woensdag 24 maart 2010 00:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, we kijken altijd naar de context. Dit was op het randje.
Stuff happens, OP aangepastquote:Op woensdag 24 maart 2010 10:08 schreef Bart het volgende:
Dingen die je pas jaaaaaren later begrepen hebt #44 heeft een TR, maar zal wel over het hoofd gezien worden want centraal
Tnxquote:
(vage) Spam. Heb de link al even voor het gemak weggehaald uit de quotequote:Op woensdag 24 maart 2010 14:43 schreef whlclmgx het volgende:
[..]
Koskaan ollut muinaisen Egyptin pyramidien. .
Tnx, user is gebannedquote:Op woensdag 24 maart 2010 14:45 schreef Arn0 het volgende:
[..]
(vage) Spam. Heb de link al even voor het gemak weggehaald uit de quote
nee, ik vraag of je je de tt wilt veranderen.quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:31 schreef Klonk het volgende:
ja, een topic, daar hebben we er zeker 150.000 van en nu ?
Klik eens op die linkquote:Op donderdag 25 maart 2010 21:36 schreef Klonk het volgende:
en je denkt dat ik helderziend ben ?
de tering, even uitleggen of een topic report te veel werk ofzo ?
sorry? ik vraag gewoon of je de tt kan veranderen.quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:36 schreef Klonk het volgende:
en je denkt dat ik helderziend ben ?
de tering, even uitleggen of een topic report te veel werk ofzo ?
het is goed met jullie voor zulke dingen zijn de topic reportsquote:
niks "goed met jullie".quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:38 schreef Klonk het volgende:
[..]
het is goed met jullie voor zulke dingen zijn de topic reports
"Jullie"?quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:38 schreef Klonk het volgende:
[..]
het is goed met jullie voor zulke dingen zijn de topic reports
doe dan de volgende keer ff een topic report, dit werkt echt kut voor ons modjesquote:Op donderdag 25 maart 2010 21:38 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
sorry? ik vraag gewoon of je de tt kan veranderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |