doe is ff normaal.quote:Op zondag 14 maart 2010 22:11 schreef BeSimple het volgende:
Ik zou beginnen met het vermoorden van Jezus, een eigen geloof stichten. En zo snel reizen dat ik mijn eigen geloof verspreid in alle delen van de wereld. Omstreeks het jaar 1400 er nog maar 1 geloof is op de wereld. Namelijk het geloof BeSimpleThinkSimple. Het geloof dat staat voor de simpele dingen in het leven!
Yeah en dan zou ik mij een troon gunnen, slaven, en dan ook nog iets met een olifant. Daarnaast een groot paleis en ik zou graag met bootjes willen varen. En natuurlijk blijf ik dan maar ongeveer 10 jaar in die tijd. Dan ga ik naar het jaar 1800 waar ik Lodewijk een schop onder zijn kont geef. En ik almachtig wordt en alleen heerser van de wereld.
Ik neem weer een olifant met zo'n huisje erop. En dan neem ik ook een boot. Daarnaast schaffen we slavernij af en beginnen we met contractarbeiders. 1 gulden voor 1 weekje werken. Nou dan is mijn machtsgeilheid ongeveer wel uitgewerkt. 10 jaartjes later ga ik naar het jaar 2000.
Ik help ten eerste Bin Laden om zeep, daarna Bush en ook even Geert Wilders. En owja die Chineese premier staat ook op mijn deathlist. (joehooeee AIVD zie je wat ik hier schijf!!). Nou als ik dat heb gedaan kan ik mijn BeSimple imperium weer bij elkaar brengen voor 10 jaartjes gouden eeuw onder mijn bewind. Ik neem een olifant met een huisje erop, een onderzeeer en ik wil naar de maan. Daarnaast wil ik een 'goede' internet verbinding.
Ik ga lezingen geven over hoe raar mijn leven wel niet is en verdien er miljoenen mee. Ik sticht eindelijk een gezinnetje met een vrouw. Huisje boompje beesje met een vila van een huis. Een olifant in de voortuin en vergeet natuurlijk niet mijn onderzeeer ergens in mijn geheime onderzeeer opslag plaats onder het huis.
En ik wil 2 kinderen, het liefst een jongen en een meisje. Ik wil een eigen eiland want tjsah rijk ben ik toch wel. En dan als laatste.... ik wil rust.
Nou bij deze
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:32 schreef Maikuuul het volgende:
Aandelen van Microsoft kopen....
Grappig dat jij de eerste bent die dat zegt. De meeste poster (incluis ikzelf) dachten gelijk aan de loterij oplichten :pquote:
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 09:19 schreef Oldenzaal het volgende:
Anne Frank batsen en dan zelf in haar dagboek schrijven dat het geweldig was.
Of met een blackhawk boven GBhuishouden en dan het Verenigde Nederlandsche Rijk vestigen in heel Groot-Britannië . MUHAHAHAHAquote:Op zaterdag 20 maart 2010 09:40 schreef numero_uno het volgende:
Naar historische oorlogen met hedendaags materiaal en bv. Troje gaan verdedigen door een RPG op dat Griekse kutpaard af te schieten
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 14:31 schreef Wasmachinemann het volgende:
Oh btw, Ik zou ook naar ergens in 2003 of 2002 gaan en voorkomen dat ik autisme krijg [Fucking BMR inenting, ik kreeg autisme daardoor]
Dus je had 1 jaar geleden al 300.000 euro te besteden?quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:15 schreef cygnusx het volgende:
Al mijn geld in apple aandelen stoppen ongev jaartje geleden. was ik nu miljonair. Dat aandeel is bijna verdriedubbeld in waarde.
Spammmmmmquote:Op woensdag 24 maart 2010 14:43 schreef whlclmgx het volgende:
[..]
Koskaan ollut muinaisen Egyptin pyramidien. .
dat is wel een mooie je zou ik ook wel willen maar dan naar 1981quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:39 schreef Marble het volgende:
Terugreizen naar 1983 en mezelf aborteren met een breinaald.
Zijn jullie allebei suïcidaal of zo?quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:52 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
dat is wel een mooie je zou ik ook wel willen maar dan naar 1981
beetje lullig voor mijn moeder maar gewoon 9 maanden eerder de pil in de koffie doen
Nee, want het is geen zelfmoord als je nog niet geboren bent.quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:54 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Zijn jullie allebei suïcidaal of zo?
Achja een mens minder op de aardbol heeft nog nooit iemand last van gehad, misschien is het een beter idee om de pil massaal in het drinkwater systeem te distribueren.quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:54 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Euh, pardon?quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:11 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Achja een mens minder op de aardbol heeft nog nooit iemand last van gehad
Hoe kun je suïcidaal zijn als je nooit bewustzijn hebt gehad? (Even er vanuit gaande dat we de fatale prik met de breinaald dan wel toebrengen vóórdat het praktisch bewustzijn effectief ontwikkeld is.)quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:54 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Nou als er inplaats van 6 biljoen 5,999999999 biljoen mensen op de aarde zijn is het denk ik een betere wereld. (en dan niet 1 vermoord maar 1 niet geboren)quote:
Ja, tenzij je net de nieuwe Jezus omlegt. Plus dat er natuurlijk altijd ouders zijn die liever hun kind wel hadden gehad in plaats van niet.quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:22 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Nou als er inplaats van 15 biljoen 14,999999999 biljoen mensen op de aarde zijn is het denk ik een betere wereld.
Dan stond er wel een andere jezus op, niet dat die zoveel vrede gebracht heeft. Tja als er heel veel lotgenoten zijn die ook geen kinderen krijgen is het minder erg.quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:23 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, tenzij je net de nieuwe Jezus omlegt. Plus dat er natuurlijk altijd ouders zijn die liever hun kind wel hadden gehad in plaats van niet.
quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:24 schreef MissSpooky het volgende:
Teruggaan in de tijd dat m'n ouders mijn leeftijd hadden en mezelf als 4a5 jarige ontmoeten.
En een heleboel andere dingen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |