Ik zou niet zo graag grote veranderingen in de geschiedenis teweeg willen brengen, belangrijke gebeurtenissen zoals de Tweede Wereldoorlog nooit laten gebeuren verandert de huidige wereld compleet en ik zou hem niet meer herkennen (wie zegt dat ik dan nog wel word geboren?).
Wat egoïsme lijkt me wel erg handig

. Zoals wat aandelen Google kopen in 2004 wanneer ze net op de markt kwamen en dan precies op het hoogste punt verkopen.
Verder lijkt het me leuk om bepaalde momenten uit het tijdsbeelden zelf mee te maken. Rome in de Romeinse tijd, Rennaissance in Venetië, Amsterdam en Nieuw-Amsterdam in de 17e eeuw, Parijs in de 18e eeuw, Londen in de 19e eeuw, New York en Zuidwest VS in 1880-1900. Ik ben ook erg benieuwd wat er in 10.500 voor Christus is gebeurd, want een hoop van de belangrijke monumenten op Aarde wijzen naar een sterrenbeeld rond die tijd.
Naar de toekomst is natuurlijk ook vet, maar je verwend jezelf er wel een beetje mee. Misschien wordt het leven een beetje saai als je al weet wat er komen gaat, maar je kan er natuurlijk erg je voordeel mee doen

.
--
Voor de FOKers die Hitler willen omleggen, let wel op wanneer je dat doet. Doe dat niet wanneer de Tweede Wereldoorlog al is begonnen, want daar zul je er de Duitse kant alleen maar mee helpen. Hitler's generaals waren veel competenter dan hij.
Het lijkt me best gevaarlijk om naar het verleden of de toekomst te gaan. De ziektes die je meebrengt kunnen een verschrikkelijke pandemie veroorzaken of je neemt verdwenen ziektes weer mee terug zoals de pest. In quarantaine gaan lijkt me een must. Voor degene die naar het Amerika vóór Columbus, door de ziektes van de Europese kolonisten zijn er 50 miljoen indianen dood gegaan.
edit: Zoals iemand boven me zei, Jezus in het echt tegen komen en zien wat er nou echt is gebeurd is ook wel leuk

.