Dus je had 1 jaar geleden al 300.000 euro te besteden?quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:15 schreef cygnusx het volgende:
Al mijn geld in apple aandelen stoppen ongev jaartje geleden. was ik nu miljonair. Dat aandeel is bijna verdriedubbeld in waarde.
Spammmmmmquote:Op woensdag 24 maart 2010 14:43 schreef whlclmgx het volgende:
[..]
Koskaan ollut muinaisen Egyptin pyramidien. .
dat is wel een mooie je zou ik ook wel willen maar dan naar 1981quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:39 schreef Marble het volgende:
Terugreizen naar 1983 en mezelf aborteren met een breinaald.
Zijn jullie allebei suïcidaal of zo?quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:52 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
dat is wel een mooie je zou ik ook wel willen maar dan naar 1981
beetje lullig voor mijn moeder maar gewoon 9 maanden eerder de pil in de koffie doen
Nee, want het is geen zelfmoord als je nog niet geboren bent.quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:54 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Zijn jullie allebei suïcidaal of zo?
Achja een mens minder op de aardbol heeft nog nooit iemand last van gehad, misschien is het een beter idee om de pil massaal in het drinkwater systeem te distribueren.quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:54 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Euh, pardon?quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:11 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Achja een mens minder op de aardbol heeft nog nooit iemand last van gehad
Hoe kun je suïcidaal zijn als je nooit bewustzijn hebt gehad? (Even er vanuit gaande dat we de fatale prik met de breinaald dan wel toebrengen vóórdat het praktisch bewustzijn effectief ontwikkeld is.)quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:54 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Nou als er inplaats van 6 biljoen 5,999999999 biljoen mensen op de aarde zijn is het denk ik een betere wereld. (en dan niet 1 vermoord maar 1 niet geboren)quote:
Ja, tenzij je net de nieuwe Jezus omlegt. Plus dat er natuurlijk altijd ouders zijn die liever hun kind wel hadden gehad in plaats van niet.quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:22 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Nou als er inplaats van 15 biljoen 14,999999999 biljoen mensen op de aarde zijn is het denk ik een betere wereld.
Dan stond er wel een andere jezus op, niet dat die zoveel vrede gebracht heeft. Tja als er heel veel lotgenoten zijn die ook geen kinderen krijgen is het minder erg.quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:23 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, tenzij je net de nieuwe Jezus omlegt. Plus dat er natuurlijk altijd ouders zijn die liever hun kind wel hadden gehad in plaats van niet.
quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:24 schreef MissSpooky het volgende:
Teruggaan in de tijd dat m'n ouders mijn leeftijd hadden en mezelf als 4a5 jarige ontmoeten.
En een heleboel andere dingen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |