Ja da's waar, er zijn vast wel mensen die vandaag de zelfde vraag willen stellen, hij komt tenslotte ieder jaar langsquote:Op vrijdag 2 april 2010 10:58 schreef BrandX het volgende:
Mwah, hij kan wel open blijvenWellicht hebben andere users wat aan de info. En anders zakt hij vanzelf weg
.
Nope, tnx?quote:Op dinsdag 6 april 2010 13:28 schreef Ladylike het volgende:
Masterproef seksuologie
toestemming gehad?
quote:Op vrijdag 9 april 2010 01:32 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Mogen de onzinreacties weg?
Online versie van het Algemeen Dagblad?
Zijn van _Saviour_, admiraal_anaal en marcel-o.
Bij voorbaat dank.
Ik had ook al een TR aangemaakt, maar wordt/werd niks mee gedaan.
Het was toch geen discussie? Alleen een constatering dat het er rustiger is.quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:52 schreef Klonk het volgende:
Heel simpel, de discussie die jij en marocgaz (hopelijk goed geschreven) telkens weer op gang willen brengen is zinloos, nutteloos, er verandert niets en het enige wat er gebeurt is dat jullie de sfeer komen verpesten in een reeks die leuk is en lekker loopt.
Dat jullie daar anders over denken, prima, maar dat topic is niet bedoeld voor jullie commentaar en opmerkingen
Het is een extern onderzoek welke met toestemming op ons forum is geplaatst. Op de vragen hebben wij geen invloedquote:Op vrijdag 9 april 2010 21:49 schreef Anoniemst het volgende:
Onderzoek informatiebehoefte alcohol en drugs
beetje teleurstellend, die vragen. Zeker de mogelijkheden die ze bij vraag 1 opgeven.
Zie het maar als een opmerking over de weinig kritische houding van Fok! tov de kwaliteit van externe onderzoeken waaraan ze hun medewerking verlenen.quote:Op vrijdag 9 april 2010 21:51 schreef BrandX het volgende:
[..]
Het is een extern onderzoek welke met toestemming op ons forum is geplaatst. Op de vragen hebben wij geen invloed.
lol. Naja, ik heb het achter de schermen wel doorgegeven. wellicht dat de enqueteur er iets mee doet. Who knows.quote:Op vrijdag 9 april 2010 21:59 schreef Anoniemst het volgende:
[..]
Zie het maar als een opmerking over de weinig kritische houding van Fok! tov de kwaliteit van externe onderzoeken waaraan ze hun medewerking verlenen.
en hen een mail sturen is me net iets teveel moeite.
mjah, je TT is niet handigquote:Op zondag 11 april 2010 21:16 schreef Pizzakoppo het volgende:
ik ben serieus bio... ging net serieus dik te keer
Ik zal je tt aanpassen en het heropenenquote:Op zondag 11 april 2010 21:18 schreef Pizzakoppo het volgende:
ja half uur lang ofzo, was idd beetje teveel van het goede mssn noem het adrenaline
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |