quote:Op woensdag 7 april 2010 23:21 schreef Dagoduck het volgende:
En is WMM niet het bestand om hem te openen in WMM zodat je hem kan bewerken
Aight, ik zal morgen eens kijken hoe die optie heet dan.quote:Op woensdag 7 april 2010 23:31 schreef RacerDKB het volgende:
Je hebt nu alleen het project opgeslagen, zodat je het later nog eens kan openen in Movie Maker en dingetjes kan wijzigen.
Je moet hem opslaan als AVI, of WMV, wat dan ook. De film ''exporteren'' dus, weet niet precies hoe het heet in Movie Maker.
Exporteren. Wat droomert zegt dus, maar dan zonder debiele taalfout.quote:Op woensdag 7 april 2010 23:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
Aight, ik zal morgen eens kijken hoe die optie heet dan.
Want als ik klik "filmbestand opslaan als..." ofzoiets dan is daaronder in dat balkje alleen MSWMM of MSWMV of wat dan ook een optie om 'm in op te slaan...
Ja ik zag het ook.quote:Op donderdag 8 april 2010 10:24 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Exporteren. Wat droomert zegt dus, maar dan zonder debiele taalfout.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach jah, het zijn twee wijven onder elkaar, eehquote:Op donderdag 8 april 2010 10:24 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Exporteren. Wat droomert zegt dus, maar dan zonder debiele taalfout.
Hij is al opgeslagen op de pc als .avi-bestand.quote:Op donderdag 8 april 2010 11:52 schreef Dagoduck het volgende:
Links in het menu staat: "op computer opslaan"
dat moet je hebben
Sorry hoor, dat ik geen nerd ben die dagelijks filmpjes maakt voor z'n computergame om mede nerds te laten zien wat voor'n cheats ze nou weer hebben uitgevonden.quote:Op donderdag 8 april 2010 12:03 schreef rubje het volgende:
ik zat met verbazing dit topic te lezen en dacht bij mijzelf: nee he, niet weer zo een joker die iets gebruikt en vervolgens er niet mee weet om te gaan en dan komt vragen waarom iets niet wil werken.
![]()
wmm...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |