abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79253009
Ik denk niet dat dit een stomme meid was. Ze kreeg aangebeld, was aan de lijn met haar moeder, en ging openen omdat ze de gast buitenaan herkende als de buurman die politieagent was. Politieagent dus.
Wie opent nou de deur niet voor de politie?? Misschien had ie zijn uniform aan nog, of dienstwapen o.i.d.

Als je het op die manier kijkt dan was dit helaas niet te voorkomen. Ook daar Sander V. als politieagent mocht dienen betekent dat zijn vroegere gedrag onbesproken was.

Wél hadden de ouders betere voorlichting kunnen geven aan hun dochter misschien. Of in ieder geval de school. Want van jongs af aan moet je kinderen leren om niet zomaar alles te geloven van mensen, al heb ik mijn twijfels zoals gezegd of dat haar in dit geval geholpen zou hebben.

Maar de ouders hadden iig veiligheidsmaatregelen kunnen treffen, zoals een video-camera systeem, huisalarm, kinderalarm (dat het kind op z'n lijf draagt), huishondje, of gewoon het kind nooit alleen thuis laten zitten (altijd met vriendjes etc).

Maar ja waar gaat dit allemaal naar toe met de wereld??!!??
pi_79253037
Tsja je kan je nu wel al die dingen afvragen.
Maar dat is toch al te laat.
Opzondag 29 mei 2011 23:51 schreef Adelante het volgende:
Pizie heeft echt overal foto's van he!?! Of een zingend varken of een benchpressende she-male: niets is haar te gek!
  woensdag 17 maart 2010 @ 13:59:29 #3
167923 appelsjap
All the above
pi_79253074
JONGE ROT TOCH OP MAN MET DIE KK MILLU ELKE DAG STERVEN ER 10000 KINDEREN AAN HONGER GA NIET HUILEN OM 1 IEMAND HUILIES ALLEMAAL SJONGE JONGE
Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende:
Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
pi_79253095
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 13:59 schreef appelsjap het volgende:
JONGE ROT TOCH OP MAN MET DIE KK MILLU ELKE DAG STERVEN ER 10000 KINDEREN AAN HONGER GA NIET HUILEN OM 1 IEMAND HUILIES ALLEMAAL SJONGE JONGE
Ik moest lachen
Opzondag 29 mei 2011 23:51 schreef Adelante het volgende:
Pizie heeft echt overal foto's van he!?! Of een zingend varken of een benchpressende she-male: niets is haar te gek!
pi_79253096
Milly Boele ?
  Admin woensdag 17 maart 2010 @ 14:00:17 #6
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_79253104
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')