abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79251021
De 26-jarige politieman die vastzit in verband met de dood van de 12-jarige Milly Boele, heeft de moord op het meisje tegenover de politie bekend.

Dat zei de Dordrechtse hoofdofficier van justitie G. van de Beek woensdagochtend tijdens een persconferentie. De agent zou hebben gezegd het meisje woensdagavond uit haar ouderlijk huis te hebben meegenomen, haar in zijn woning hebben vermoord, en het lichaam in de tuin te hebben begraven.

Van de Beek wilde niet zeggen of Milly door de verdachte is misbruikt. Over het motief van de 26-jarige surveillant van het korps Rotterdam-Rijnmond deed hij geen mededelingen. Hij kon ook nog niet zeggen hoe het meisje om het leven is gebracht.

Volgens Van de Beek had Milly met de verdachte een "vage buurrelatie". Het is volgens hem nog onduidelijk of het meisje vrijwillig met haar moordenaar is meegegaan. Van de Beek zegt dat de verdachte hoogstwaarschijnlijk alleen heeft gehandeld.

Vriendin
De agent, die tegenover Milly woont, legde zijn bekentenis dinsdag af nadat hij door zijn vriendin naar het politiebureau was gestuurd. Dat deed ze nadat de verdachte haar over zijn betrokkenheid had ingelicht.

De verdachte was volgens Van de Beek onder de mannelijke buurtbewoners met wie de politie nader wilde spreken, omdat hij bij een eerder buurtonderzoek niet op alle vragen sluitend antwoord kon geven.

Het lichaam van Milly werd dinsdagavond op aanwijzing van de agent aangetroffen in diens tuin. Milly was bijna een week eerder spoorloos verdwenen toen zij alleen thuis was. In een telefoongesprek met haar moeder zou Milly hebben gezegd de deur te moeten openen voor een buurman.

Verontwaardiging
Op de persconferentie waren ook korpschef Teun Visscher van het politiekorps Zuid-Holland Zuid en burgemeester Arno Brok van Dordrecht aanwezig. Brok uitte in een emotionele korte mededeling zijn afschuw over de moord. "De verontwaardiging is enorm groot, en we betuigen ons medeleven aan de familie."

Volgens Brok onderhoudt de gemeente direct contact met de ouders, broer en zus van Milly en begeleidt hen zo veel mogelijk.

Bron

[ Bericht 97% gewijzigd door Adolecens op 17-03-2010 13:17:35 ]
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
  woensdag 17 maart 2010 @ 13:07:02 #2
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_79251047
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 13:06 schreef Adolecens het volgende:
Omdat niemand anders het doet.
Lol, op de zelfde minuut.... Doe die van mij maar dicht.
be nice or go away
pi_79251049
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 13:01 schreef teamlead het volgende:
Wat er in zijn hoofd omging zullen we nooit weten...
Dat weet je niet, als hij inderdaad zo geėmotioneerd was en spijt heeft zou hij best een goede verklaring af kunnen leggen... Ik ben daar wel heel benieuwd naar....
I had a signature once. It was awful.
pi_79251055
Hara was haar slotje vergeten?
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  woensdag 17 maart 2010 @ 13:07:26 #5
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_79251059
doe eens niet door slotjes posten jullie... gewone users willen ook meedoen
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  woensdag 17 maart 2010 @ 13:07:35 #6
85962 ioko
I Appear Missing
pi_79251062
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 12:45 schreef Bayswater het volgende:

[..]

Klinkt plausibel, alleen de eerste zin lijkt mij wat onwaarschijnlijk. Een overbuurman kan een non-verbale spanning teweeg brengen bij een puberend meisje vanuit raam tot raam. Wellicht dat het vanuit dit scenario helemaal uit de hand is gelopen met alleen maar verliezers.
Welk deel van de eerste zin bedoel je? Het was bekend dat Millie een dierenliefhebber was en op de foto's van de verdachte op Geenstijl (als die kloppen) staat een kat, dus dan is de link iig aanwezig. Ik denk namelijk niet dat (1) een ontvoering met geweld niet zou zijn opgevallen of (2) dat er meer volwassen problemen bestonden (denk aan verliefdheid, relatie enz.). Maar uitsluiten kun je natuurlijk niets.
Coincidence
Makes sense
Only with you
  woensdag 17 maart 2010 @ 13:07:42 #7
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_79251069
Wat ik me ook altijd afvraag is waar die 250 binnengekomen tips over gingen. Blijkbaar gingen die nergens over.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
  woensdag 17 maart 2010 @ 13:08:06 #8
145755 kahaarin
pi_79251076
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 13:07 schreef Pisces29 het volgende:
Hara had niet de 300e, maar goed, maakt niet uit toch?
be nice or go away
  woensdag 17 maart 2010 @ 13:08:28 #9
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_79251087
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 13:07 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb dat soms niet door omdat het zo snel gaat Maar ik denk dan altijd dat 300 al bezig is.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  woensdag 17 maart 2010 @ 13:08:31 #10
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_79251092
op rtl7 zie ik nu beelden, waar ik meteen kriegel van wordt. Waarom gaan mensen bloemen leggen en kaarsjes aansteken? Ga ik nooit begrijpen vrees ik...
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
pi_79251099
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 13:07 schreef Bellatrix het volgende:
Wat ik me ook altijd afvraag is waar die 250 binnengekomen tips over gingen. Blijkbaar gingen die nergens over.
of de politie zegt dat ze ontzettend veel tips krijgen om de dader bang te maken en hopend dat die zelf bekend of fouten maakt...

doen ze wel vaker...
pi_79251103
is er nou niemand die haar naam goed kan schrijven in de TT? Het is Milly, niet Millie.
I had a signature once. It was awful.
pi_79251105
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 13:07 schreef Bellatrix het volgende:
"Ik denk dat ik haar gezien heb"
"Ik zag een man lopen.."

Etc, moet allemaal bekeken worden
  woensdag 17 maart 2010 @ 13:09:01 #14
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_79251107
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 13:08 schreef teamlead het volgende:
op rtl7 zie ik nu beelden, waar ik meteen kriegel van wordt. Waarom gaan mensen bloemen leggen en kaarsjes aansteken? Ga ik nooit begrijpen vrees ik...
Om dezelfde reden dat er graven bestaan.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
  woensdag 17 maart 2010 @ 13:09:45 #15
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_79251129
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 13:09 schreef Bellatrix het volgende:

[..]

woensdag 17 maart 2010 @ 13:09:48 #16
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_79251132
quote:
Ik steek ook geen kaarsjes aan, maar zij hebben daar blijkbaar behoefte aan. Doen ze dat toch lekker
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  woensdag 17 maart 2010 @ 13:09:55 #17
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_79251138
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 13:08 schreef gameniet het volgende:

[..]

of de politie zegt dat ze ontzettend veel tips krijgen om de dader bang te maken en hopend dat die zelf bekend of fouten maakt...

doen ze wel vaker...
Dat wil je juist niet denk ik, dan bestaat er meer kans dat ie in zijn fouten meteen het meisje meeneemt
pi_79251146
De grote hamvraag is nu toch: waarom? Met die verhalen gisteravond dat hij net verhuisd was na een breuk met zijn vriendin, zou je denken dat hij daardoor gefrustreerd was en doorgedraaid is. Nog onbegrijpelijk dan dat je 12-jarige buurmeisje daarvan het slachtoffer wordt. Maar nu blijkt dat hij een vriendin had waarmee hij samenwoonde.
  woensdag 17 maart 2010 @ 13:10:13 #19
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_79251147
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 13:09 schreef teamlead het volgende:

[..]

Om mensen te herinneren.
pi_79251174
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 13:09 schreef Bellatrix het volgende:

[..]

Ja maar op die graven komen geen wildvreemde bloemen en knuffels leggen.
Leaf
  woensdag 17 maart 2010 @ 13:10:51 #21
145755 kahaarin
pi_79251175
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 13:07 schreef ioko het volgende:

[..]

Welk deel van de eerste zin bedoel je? Het was bekend dat Millie een dierenliefhebber was en op de foto's van de verdachte op Geenstijl (als die kloppen) staat een kat, dus dan is de link iig aanwezig. Ik denk namelijk niet dat (1) een ontvoering met geweld niet zou zijn opgevallen of (2) dat er meer volwassen problemen bestonden (denk aan verliefdheid, relatie enz.). Maar uitsluiten kun je natuurlijk niets.
Hmm, ik denk dat zij ook wel wist dat hij een politie agent was, dan heb je wel minder schroom om met iemand mee te lopen, je gaat er immers niet van uit dat een agent zoiets doet.

Als een buurman die bovendien ook nog eens agent is heel casual zegt van: "Loop eens mee, ik wil je wat laten zien." Dan denk ik dat er weinig mensen zijn die niet meelopen, of denk ik nu een beetje te naief?
be nice or go away
pi_79251179
quote:
Om medeleven te betuigen aan familie van haar denk ik, hetzelfde met zo'n stille tocht wat mij ook altijd zo doelloos leek.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_79251185
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 13:10 schreef Jojoke het volgende:
De grote hamvraag is nu toch: waarom? Met die verhalen gisteravond dat hij net verhuisd was na een breuk met zijn vriendin, zou je denken dat hij daardoor gefrustreerd was en doorgedraaid is. Nog onbegrijpelijk dan dat je 12-jarige buurmeisje daarvan het slachtoffer wordt. Maar nu blijkt dat hij een vriendin had waarmee hij samenwoonde.
Speculatie is a bitch
pi_79251187
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 13:08 schreef kahaarin het volgende:

[..]

maar goed, maakt niet uit toch?

Nee uiteraard
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  woensdag 17 maart 2010 @ 13:11:15 #25
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_79251190
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 13:10 schreef Bellatrix het volgende:

[..]

Om mensen te herinneren.
voor direct nabestaanden: prima

voor de rest? Ga ik echt niet snappen..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')