ja ok. wat is topic report?quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:39 schreef Klonk het volgende:
[..]
doe dan de volgende keer ff een topic report, dit werkt echt kut voor ons modjes
dank. die hoofdletter doet pijn.quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:40 schreef Klonk het volgende:
maar goed TT gefixt, zelfs met een mooie hoofdletter aan het begin van je zin
bij de TT staat een geel driehoekje met een zwart uitroep teken, daar kun je uitleggen wat het probleem is en dan zien de modjes dat in de index terug, dan zien we in een oogopslag dat ze ons daar even nodig hebbenquote:
quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:42 schreef Klonk het volgende:
[..]
bij de TT staat een geel driehoekje met een zwart uitroep teken, daar kun je uitleggen wat het probleem is en dan zien de modjes dat in de index terug, dan zien we in een oogopslag dat ze ons daar even nodig hebben
Deleted, geen idee waarom, kan het zelf ook niet lezenquote:
Staat in de cache. Het lijkt te gaan om een nieuw bedrijf http://www.kortingscode.n(...)/overig/mycitydealnlquote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Deleted, geen idee waarom, kan het zelf ook niet lezen.
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:40 schreef EchoAlpha het volgende:
Waar heb je die iPhone gejat kut mocro
Graag volgende keer even kort wat uitlegquote:
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:55 schreef Klonk het volgende:
Leg ik net een paar posten hierboven uit wat een topic report is komt spuit elf langs met een nieuwe uitdaging voor de helderziende GC mods
Uuh?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:56 schreef BrandX het volgende:
[..]
Graag volgende keer even kort wat uitlegdat maakt het makkelijker en sneller
.
Hier melden c.q. een TR posten met de link naar posts waar het misgaat, en zo mogelijk een korte toelichting is top.
Overigens de boel geëdit enz. Thanks!
Een TR? Dat is een Topic Report. Dat is dat gele driehoekje met uitroepteken rechts van de TT bovenin een topicquote:
Ja, ik weet wat een TR is. Ik vond het alleen een beetje raar dat je collega roept dat ik TR's moet plaatsen ipv hier posten, en dat jij zegt dat het beide kan.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:58 schreef BrandX het volgende:
[..]
Een TR? Dat is een Topic Report. Dat is dat gele driehoekje met uitroepteken rechts van de TT bovenin een topic.
Zie mijn editquote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:59 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Ja, ik weet wat een TR is. Ik vond het alleen een beetje raar dat je collega roept dat ik TR's moet plaatsen ipv hier posten, en dat jij zegt dat het beide kan.
ik wist niet dat BX al in dat topic was, en dan kom jij hier binnen met een quote en dan moet ik gaan raden waar dat was zekerquote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:59 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Ja, ik weet wat een TR is. Ik vond het alleen een beetje raar dat je collega roept dat ik TR's moet plaatsen ipv hier posten, en dat jij zegt dat het beide kan.
Je kan er toch op klikken?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:00 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik wist niet dat BX al in dat topic was, en dan kom jij hier binnen met een quote en dan moet ik gaan raden waar dat was zeker
je kunt het ook gewoon makkelijk maken, de tering zeg, zijn de bijdehandjes in de aanbieding deze week ofzoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |