abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80475215
Spam

[ Bericht 99% gewijzigd door HeatWave op 19-04-2010 12:05:08 ]
Maffia Family Wars: dé nieuwste Maffia game. Meld je aan, speel gratis mee. Speel tegen andere spelers, richt je eigen familie op, speel de mini-games zoals poker, roulette, auto-race etc.
Maffia Family Wars
pi_80475641
quote:
Op maandag 19 april 2010 11:42 schreef ronwan het volgende:
Wie heeft er ervaring met BidYes.com?

Hoe werkt het nu precies?
Kreeg bij aanmelding 5 gratis bidjes, als ik in de laatste seconde een bod deed ging de teller weer opnieuw lopen en won ik niets, wat ik ook wel enigszins verwacht had ....
Toch ben ik nieuwsgierig ...

Bieden er in de laatste seconde tientallen mensen en gaat het product naar de laatste?
Of moet je geluk hebben dat je de enige bent in de laatste seconde omdat anders de teller weer opnieuw gaat lopen als er meerdere bieders zijn?

Op de FAQ en Help van BidYes staat geen duidelijke uitleg hierover.
De teller loopt dacht ik opnieuw als er een bod wordt gedaan.. die loopt weer af.. en als die gewoon afloopt zonder een nieuw bod.. dan pas heb je gewonnen.

Je moet dus op uren bieden wanneer er geen spits is, en lichtelijk geluk hebben dat er even niemand oplet
pi_80475684
En daar moet je speciaal voor registreren?
Ik zeg SPAM!
pi_80475787
SPAM is het niet want voor iedere veilingsite moet je je registreren .... vraag me alleen af of je ooit wel de enige bieder bent en dus ooit iets wint .....
Maffia Family Wars: dé nieuwste Maffia game. Meld je aan, speel gratis mee. Speel tegen andere spelers, richt je eigen familie op, speel de mini-games zoals poker, roulette, auto-race etc.
Maffia Family Wars
  maandag 19 april 2010 @ 12:04:55 #5
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_80476016
Eerste topic, meteen links naar zoiets. Dat riekt weldegelijk naar spam.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')