Misschien heeft toenmalige minister Koenders de omzet ook wel per ongeluk verdubbeld daar?quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:00 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Maar voor een gemiddelde...
Al die scholieren en gezinnetjes gaan echt niet voor gemiddeld 30 pp uitgeven. En dat is wel de hoofdmoot van wat daar kwam kijken had ik het idee.
Bert, niet doen.quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Misschien heeft toenmalige minister Koenders de omzet ook wel per ongeluk verdubbeld daar?
Klasse en slaap ze...quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:10 schreef Diaan73 het volgende:
En ik zou gaan slapen.... mn plicht gedaan en nu afsluiten![]()
Deze staat nog in de Wiki.... en nu echt weg...quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Klasse en slaap ze...
Je staat in de OP nog steeds als Minister van Culinaire Wetenschappen, dus de coupe is mislukt...
Dan gaat alles vallen enzo.quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Waarom niet Ernie?
[ afbeelding ]
quote:
Schop ze er dan weg!? Het is toch ook jouw kamer? Als jij dat bezoek niet wilt gaan ze maar in een algemene ruimte zitten.quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ugh, die andere vriendin van mijn kamergenote mag ik ook al niet. De ene die nu al meer dan een uur met dr dikke reet op onze kamer zit
Jij moet een eigen kamer nemenquote:Op woensdag 24 februari 2010 23:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ugh, die andere vriendin van mijn kamergenote mag ik ook al niet. De ene die nu al meer dan een uur met dr dikke reet op onze kamer zit
Goed van Sablokova!quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:37 schreef Nembrionic het volgende:
Sablikova weer goud. NL erg slecht. Anschutz WEER 4e
Race is over.
jongen hoe ga ik dat verantwoorden. Ik vraag dat echt niet zomaar hoor? Ik breng zelf gewoon zelden voor langere tijd naar mijn kamerquote:Op woensdag 24 februari 2010 23:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Schop ze er dan weg!? Het is toch ook jouw kamer? Als jij dat bezoek niet wilt gaan ze maar in een algemene ruimte zitten.
Gewoon niet deze kamergenote... Zoals ik zei, gisteren was ze lief, maar euhghhhquote:Op woensdag 24 februari 2010 23:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jij moet een eigen kamer nemen
Heb je wel eens aan bezoek van je kamergenote gevraagd op ze weg wilde gaan omdat jij je er aan stoort?quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
jongen hoe ga ik dat verantwoorden. Ik vraag dat echt niet zomaar hoor? Ik breng zelf gewoon zelden voor langere tijd naar mijn kamer
quote:
Ik had het gezegd.quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
haha we kregen onze dining service balance vandaag, vertellend hoeveel maaltijden we over hadden. Vriendin: 'How come you have more meals left than I, havent I etean more than you?' Nou is zij dus een varken en mijn kamergenote een twijgje en benik geneigd te zeggen, duidelijk wel ja.
Ja, want vrouwen vertellen elkaar nooit de waarheid.quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:52 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
maar jij bent dan ook een jongen
die doen alleen maar aan roddel en achterklapquote:Op woensdag 24 februari 2010 23:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja, want vrouwen vertellen elkaar nooit de waarheid.
Jaja, de onvermijdelijke bochtencommissie...quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:19 schreef Nembrionic het volgende:
er is trouwens 1 duitse schaatster gediskwalificeerd. Ze schaatste over de lijn in de bocht(ze had de buitenbocht en schaatste over de binnenlijn).
Kemkers is gevraagd als voorzitter voor de commissie van 2014.quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:58 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Jaja, de onvermijdelijke bochtencommissie...
quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:56 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
die doen alleen maar aan roddel en achterklap
maar zo zijn vrouwen niet altijdquote:Op donderdag 25 februari 2010 00:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat werkt alleen maar averechts. Gewoon zeggen waar het op staat werkt het snelst en effectiefst.
Dus krijg je langlopend gezeik en veel irritatie.quote:Op donderdag 25 februari 2010 00:05 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
maar zo zijn vrouwen niet altijd
En dan in je sig:quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
haha we kregen onze dining service balance vandaag, vertellend hoeveel maaltijden we over hadden. Vriendin: 'How come you have more meals left than I, havent I etean more than you?' Nou is zij dus een varken en mijn kamergenote een twijgje en benik geneigd te zeggen, duidelijk wel ja.
Ik zou onderhand met al dat gezeik op de campus eens overwegen of je die award niet aan Tanjaa wil geven?quote:Rachel Bilson Award voor Liefste Buurmeisje van de AKQ en de AKQSC!
Liever een buurmeisje dat voor zichzelf opkomt dan iemand die over zich laat heen lopen...quote:Op donderdag 25 februari 2010 00:13 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
En dan in je sig:
[..]
Ik zou onderhand met al dat gezeik op de campus eens overwegen of je die award niet aan Tanjaa wil geven?
quote:Op donderdag 25 februari 2010 00:18 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Liever een buurmeisje dat voor zichzelf opkomt dan iemand die over zich laat heen lopen...
Dan is dit topic is voor jou: Me hele dag verneukt !!quote:Op donderdag 25 februari 2010 00:24 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Je hebt ook extreme gevallen, zoals mijn zusje.
quote:Your message
To: XXXXXXXX
Cc:
Subject: XXXXXXXXX
Sent: Mon, 7 Jan 2008 17:59:16 -0800
was deleted without being read on Wed, 24 Feb 2010 15:07:06 -0800
Stond de ontvanger in de CC balk?quote:Op donderdag 25 februari 2010 01:17 schreef Nembrionic het volgende:
Je stuurt een email en 2 jaar later:
[..]
Nee, de ontvanger is TO:quote:Op donderdag 25 februari 2010 01:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Stond de ontvanger in de CC balk?
Want ik lees mails waar ik in de CC sta ook nooit
Sta je op de ignore lijst?quote:Op donderdag 25 februari 2010 01:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, de ontvanger is TO:
Maar dat emailadres hoeft hier niet
He? Nee, ik heb 2 jaar geleden een email gestuurd en die is nu verwijderd door de ontvanger zonder gelezen te worden.quote:
Je hersenen werken weer even iets te snel. Je zit een stuk verder in deze discussie dan wijquote:Op donderdag 25 februari 2010 01:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ja maar ik doe toch niks, dusben nog steeds lief! Die dikke is wel van de buren trouwens, woont in de kamer naast ons
Voor we verder gaan over dit onderwerp. Wil je gewoon je hart luchten of heb je behoefte aan advies.quote:Op donderdag 25 februari 2010 01:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ja maar ik doe toch niks, dusben nog steeds lief! Die dikke is wel van de buren trouwens, woont in de kamer naast ons
Ja het klinkt vaag, maar na 1,5 pagina opeens posten alsof je midden in een gesprek antwoord geeft is nog veel vagerquote:Op donderdag 25 februari 2010 01:56 schreef Puntenslijpsel het volgende:
uhh ok
quote:Op donderdag 25 februari 2010 01:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Voor we verder gaan over dit onderwerp. Wil je gewoon je hart luchten of heb je behoefte aan advies.
Hier vriest het al de hele dag meer dan tien gradenquote:Op donderdag 25 februari 2010 07:47 schreef TradeMarkie het volgende:
Goedemorgen
Lekker druilerig weer voor de verandering
En ik moest met de fiets, m'n auto had een lekke band.quote:Op donderdag 25 februari 2010 08:25 schreef TradeMarkie het volgende:
Het is hier +5 met regen, regen en regen
Zijn?quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:12 schreef iamredleader het volgende:
Dank voor de tip, MM
Ga er niet naartoe, maar vind zijn muziek erg prettig om naar te luisteren
bestandje niet opgeslagen ? goed lezen voortaanquote:Op donderdag 25 februari 2010 11:18 schreef GimmeGore het volgende:
Wie van de AKQ-ers heeft een goed geheugen?
Ik heb van de AKQ een wma van de intro van een nummer, genaamd piet.wma
vraag was dus van welk nummer die intro was.
Ik kan het niet terugvinden met zoeken, maar stiekem vind ik de intro wel erg lekker klinken.
Dus wie o wie heeft of die intro nog, of herkent nu zijn/haar eigen vraag terug?:P
Ik geloof dat ik 'r weg heb gejaagdquote:Op donderdag 25 februari 2010 02:06 schreef Cobra4 het volgende:
PS?
Ja, maar dan weet ik dus niet wie het goed heeftquote:Op donderdag 25 februari 2010 11:26 schreef TradeMarkie het volgende:
Stel de vraag nog een keer in de AKQ
bedankt, maar ze komen ook op Werchter. Daar heb ik ze eerder gezien en ik was niet tevreden. Maargoed, wie weet nu welquote:Op donderdag 25 februari 2010 10:04 schreef MadMaster het volgende:
Voor de liefhebbers:
7 mei a.s.: Faithless in Paradiso, Amsterdam.
Voorverkoop is zojuist gestart...
Morgen...
Downloadingquote:Op donderdag 25 februari 2010 12:13 schreef GimmeGore het volgende:
http://www.megaupload.com/?d=34H4BD9N
(wist ff niet hoe ik em anders moest uploaden)
Ik heb hem gedownload. Wil hem wel ergens anders neerzetten. Het komt me bekend voor en ik weet vrijwel zeker dan MM het weetquote:Op donderdag 25 februari 2010 12:19 schreef MadMaster het volgende:
Mocht er geen uitsluitsel komen hier, dan wil ik vanavond ook nog wel een poging wagen.
Megaupload is hier geblocked...
Wehehehe beetje eensquote:Op donderdag 25 februari 2010 12:29 schreef GimmeGore het volgende:
Ik vind "ons verdriet" ook wel heel lachwekkend.
Ik kan me van Sven Kramer voorstellen dat hij heel kwaad/verdrietig is, maar de rest van Nederland moet zich niet zo aanstellen.
Net zoals wanneer Oranje een wedstrijd speelt, als ze winnen is het "we hebben gewonnen" verliezen ze is het "ze hebben verloren"
http://www.yousendit.com/quote:Op donderdag 25 februari 2010 12:32 schreef GimmeGore het volgende:
wat voor site kan ik dat bestandje dan uploaden (ik gok dat de meeste van zulke sites geblokkeerd zijn)
Kan je als professioneel photoshoppert nog royalties claimen ?quote:Op donderdag 25 februari 2010 12:24 schreef Nembrionic het volgende:
Uit het Brabants Dagblad
[ afbeelding ]
Kan je hem ergens op het web uploaden met een andere extensie dan .wma of .mp3?quote:Op donderdag 25 februari 2010 12:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb hem gedownload. Wil hem wel ergens anders neerzetten. Het komt me bekend voor en ik weet vrijwel zeker dan MM het weet
Nou, nee. Want ik maak al inbreuk op TomTomquote:Op donderdag 25 februari 2010 13:02 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Kan je als professioneel photoshoppert nog royalties claimen ?
quote:Op donderdag 25 februari 2010 12:24 schreef Nembrionic het volgende:
Uit het Brabants Dagblad
[ afbeelding ]
momentquote:Op donderdag 25 februari 2010 13:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kan je hem ergens op het web uploaden met een andere extensie dan .wma of .mp3?
.doc is eventueel prima, dan rename ik hem wel...
Nog nooit van de beste man gehoordquote:Op donderdag 25 februari 2010 13:24 schreef Whiteguy het volgende:
Mensen die voor voetbalclubs zijn......
Dit topic liep gewoon een half uur zonder dat iemand de Rotterdamse denker gepost had. Toch maar even voor open doel ingekopt.
Nem: weet jij of er ook shazam klonen zijn voor windows mobile toevallig?
Heb het net even snel beluisterd, maar het doet geen belletje rinkelen nog.quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:24 schreef Nembrionic het volgende:
Is goed
Ik heb het door een shazam-kloon gehaald en die vond niets.
Ik heb het ook niet verzonnenquote:
Niet alleen ik hoorquote:Op donderdag 25 februari 2010 14:21 schreef iamredleader het volgende:
Nem, wat ben jij beroemd aan het worden
* wijze les +1quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Niet alleen ik hoor
En mijn naam staat er ook niet bij
Maargoed, wel weer even de landelijk pers gehaald
quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:41 schreef Nembrionic het volgende:
Ik zag gisteren trouwens de eerste krokussen alweer de kop opsteken.
En het mag ook wel, ben inmiddels wel toe aan die lente!quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:41 schreef Nembrionic het volgende:
Ik zag gisteren trouwens de eerste krokussen alweer de kop opsteken.
Niet helemaal hetzelfde, want nu heeft hij verloren en hebben ze het toch over 'ons verdriet'quote:Op donderdag 25 februari 2010 12:29 schreef GimmeGore het volgende:
Ik vind "ons verdriet" ook wel heel lachwekkend.
Ik kan me van Sven Kramer voorstellen dat hij heel kwaad/verdrietig is, maar de rest van Nederland moet zich niet zo aanstellen.
Net zoals wanneer Oranje een wedstrijd speelt, als ze winnen is het "we hebben gewonnen" verliezen ze is het "ze hebben verloren"
Dus die foto zag er zo uit:quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:27 schreef MadMaster het volgende:
Net geïnterviewd voor onze bedrijfsnieuwsbrief. Het interview ging op zich wel, de fotosessie daarna (ik moet met mijn kop van hen in beeld) verliep wat moeizamer.
Ik moest van de fotograaf lachen op de foto, maar daar had ik geen zin in. Ik kan niet 'gemaakt' lachen. En dus duurde het even voordat ze een geschikte foto hadden, waarop ik overigens nog steeds niet lach...
quote:Op donderdag 25 februari 2010 12:24 schreef Nembrionic het volgende:
Uit het Brabants Dagblad
[ afbeelding ]
quote:'Jack de Prikker' opgepakt
LELYSTAD - De politie in Flevoland heeft een 25-jarige man aangehouden die wordt verdacht van betrokkenheid bij de steekincidenten die eind 2008 en begin 2009 voor grote onrust zorgden in Lelystad. Vier, voor zover bekend willekeurige, personen werden neergestoken. Drie slachtoffers raakten zwaargewond, een vierde overleed aan zijn verwondingen.
Waarom zouden ze?quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:38 schreef Etcetera het volgende:
Stagepapieren ingevuld, ik hoop dat school niet gaat bokken
vind het iederekeer wel beetje slordig dat niemand er een bronvermelding bij doet, het enige zeggen is dat het van internet komt.quote:Op donderdag 25 februari 2010 12:24 schreef Nembrionic het volgende:
Uit het Brabants Dagblad
[ afbeelding ]
Dat is onbegonnen werk volgens mij. Wij weten toevallig dat Nem die domdom gemaakt had, maar ondertussen is hij ook op honderden andere websites opgedoken. Achterhalen wie de eerste was kost enorm veel tijd en dan is de kans nog vrij groot dat je het fout hebt, met boze brieven, rectificaties en nog meer tijdverspilling tot gevolg.quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:24 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
vind het iederekeer wel beetje slordig dat niemand er een bronvermelding bij doet, het enige zeggen is dat het van internet komt.
ja ok maar ze hoeven niet iedereen afzonderlijk te noemen maar een verwijzing naar fok zou toch wel gepast zijnquote:Op donderdag 25 februari 2010 16:27 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dat is onbegonnen werk volgens mij. Wij weten toevallig dat Nem die domdom gemaakt had, maar ondertussen is hij ook op honderden andere websites opgedoken. Achterhalen wie de eerste was kost enorm veel tijd en dan is de kans nog vrij groot dat je het fout hebt, met boze brieven, rectificaties en nog meer tijdverspilling tot gevolg.
Waarom? Wie zegt dat ze dat plaatje uberhaupt op Fok gevonden hebben? Als ze het tegenkwamen op GoT of Geenstijl is al niet meer te zien waar dat plaatje geplaatst was. En als ze het niet uit dit topic maar uit een ander topic hebben is misschien zelfs niet eens duidelijk dat het oorspronkelijk van Fok kwam. Of misschien kwam het wel gewoon uit een doorstuurmailquote:Op donderdag 25 februari 2010 16:30 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ja ok maar ze hoeven niet iedereen afzonderlijk te noemen maar een verwijzing naar fok zou toch wel gepast zijn
Omdat ik niet alles heb ingevuld, maar dat kon dan ook nietquote:
Dat weet ik wel.quote:Op donderdag 25 februari 2010 06:41 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik ben wel okee, sorry. Sorry Soemp, ik bedoelde het niet gemeen. Sorry sorry sorry
quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:35 schreef De_Hertog het volgende:
Internet is een stuk groter dan Fok alleen
Wat betreft je sig:quote:
quote:My little brother drew a picture of a hippie-looking zombie running after wheat and saying "grains" he explained that it was a vegetarian zombie. IMMD
quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:53 schreef Soempie het volgende:
Ik heb echt een ontzettende rotdag achter de rug. En als klap op de vuurpijl kwam m'n broek vast te zitten in de ketting van m'n fiets. Gelukkig ben ik niet gevallen, maar ik stond wel aardig voor lul midden in een winkelstraat. Eerst m'n broek tot aan m'n knie gescheurd en daarna huppend met m'n fiets naar de eerste winkel en daar op het raam kloppen en om een schaar vragen. Echt ook niemand die even uit zichzelf helpt ofzo he.![]()
![]()
Nu is m'n broek naar de klote.
Balen, Soempiequote:Op donderdag 25 februari 2010 16:53 schreef Soempie het volgende:
Ik heb echt een ontzettende rotdag achter de rug. En als klap op de vuurpijl kwam m'n broek vast te zitten in de ketting van m'n fiets. Gelukkig ben ik niet gevallen, maar ik stond wel aardig voor lul midden in een winkelstraat. Eerst m'n broek tot aan m'n knie gescheurd en daarna huppend met m'n fiets naar de eerste winkel en daar op het raam kloppen en om een schaar vragen. Echt ook niemand die even uit zichzelf helpt ofzo he.![]()
![]()
Normaal gesproken kan ik om die situaties -achteraf- ook wel lachen.quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:55 schreef TradeMarkie het volgende:
Sorry, maar er verscheen wel een glimlach bij het lezen van je verhaal Soemp![]()
Ik ga zo op huis aan
Idemquote:Op donderdag 25 februari 2010 16:55 schreef TradeMarkie het volgende:
Sorry, maar er verscheen wel een glimlach bij het lezen van je verhaal Soemp![]()
Voor de volgende keer:quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:53 schreef Soempie het volgende:
![]()
Is dit niet handiger?quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voor de volgende keer:
[ afbeelding ]
Voorkomen is beter dan genezen...quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:27 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Is dit niet handiger?
[ afbeelding ]
En daar sluit ik mij bij aan, geen idee dus...quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:32 schreef TradeMarkie het volgende:
Die intro lijkt erg op Loser van Beck, maar is het toch nietik weet het dus ook niet
Meer specifiek: Help, ik zoek...#280quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:39 schreef Etcetera het volgende:
Ik verwijs de vragensteller door naar MUZMeer kans op een antwoord denk ik
Zo krijg ik natuurlijk nooit de begroting voor Defensie te horen.quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:42 schreef iamredleader het volgende:ik ga naar mijn vergadering, laterzzzzz
Zo blijft hetquote:
Dan is het weer vandaag.quote:
I hear yah sistah!quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:13 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik zou willen dat ik het de komende paar dagen maanden even over kon slaan
Dan doe je toch gewoon of het gisteren is...quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:13 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik zou willen dat ik het de komende paar dagen even over kon slaan
En nu is het altijd vandaagquote:
maar wel het morgen van gisterquote:Op donderdag 25 februari 2010 18:21 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
En nu is het altijd vandaag
quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:30 schreef Cobra4 het volgende:
Even Apeldoorn bellen.
http://www.telegraaf.nl/b(...)ringen__.html?p=12,2
zou die neger van dat spotje daar ook werken?quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:30 schreef Cobra4 het volgende:
Even Apeldoorn bellen.
nee gewoon ff in de goudengids kijkenquote:Op donderdag 25 februari 2010 18:30 schreef Cobra4 het volgende:
Even Apeldoorn bellen.
Verrek, da's waar ook. Het was een reclame voor de Gouden Gids.quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:44 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
nee gewoon ff in de goudengids kijken
quote:
Dat kan nu toch ook? Regenjas aan en gaan.quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:13 schreef Diaan73 het volgende:
Rustig hier... of niet?
Ik heb vanmiddag eindelijk een kinderzitje voor op de fiets gekochtNu nog iets mooier weer dan kan ik met Lennon fietsen.
Ik heb geen regenjas... niet voor mezelf en niet voor Lennon. Als ik ergens een hekel aan heb, is het een regenjas, van die vieze zweetdingen...quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat kan nu toch ook? Regenjas aan en gaan.
Als ik het zo lees, dan breng je Lennon naar het station met de auto, dan ga je terug en pak je de fiets om je weer naar het station te begevenquote:Op donderdag 25 februari 2010 20:19 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb geen regenjas... niet voor mezelf en niet voor Lennon. Als ik ergens een hekel aan heb, is het een regenjas, van die vieze zweetdingen...
Als ik naar het station moet, ga ik wel met de fiets hoor... alleen niet met Lennon erop, die breng ik dan eerst met de auto weg. Hij is al zo aan het hoesten.
Ik probeer heel hard om hier een flauwe opmerking over te maken, maar het lukt me nietquote:Op donderdag 25 februari 2010 20:17 schreef Nembrionic het volgende:
Inderdaad. Je bent een Nederland of niet.
quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:17 schreef Nembrionic het volgende:
Inderdaad. Je bent een Nederland of niet.
quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:44 schreef Nembrionic het volgende:
Hier is het nu 11C en er WAS een zonnetje maar dat is nu weer weg. Wilde net een lentewandeling gaan maken
Van mij mag de *echte* lente aanbreken.
Ik ben een Nederland met typetyfusquote:Op donderdag 25 februari 2010 20:22 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik probeer heel hard om hier een flauwe opmerking over te maken, maar het lukt me niet
Inderdaad... ik bedoel natuurlijk dat ik Lennon eerst naar de opvang breng met de auto.quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als ik het zo lees, dan breng je Lennon naar het station met de auto, dan ga je terug en pak je de fiets om je weer naar het station te begeven
Nou, dat ik net heerlijke spareribs heb zitten eten.quote:
En hoe bevalt het Lennon met mama achterop de fiets?quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:13 schreef Diaan73 het volgende:
Rustig hier... of niet?
Ik heb vanmiddag eindelijk een kinderzitje voor op de fiets gekochtNu nog iets mooier weer dan kan ik met Lennon fietsen.
Heb je dan wel een fietsendrager op je auto?quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Inderdaad... ik bedoel natuurlijk dat ik Lennon eerst naar de opvang breng met de auto.![]()
Voorop nog hè? We hebben nog niet gefietst, want we waren te laat terug. En ik heb hem nog niet goed gemonteerd...quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En hoe bevalt het Lennon met mama achterop de fiets?
quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Heb je dan wel een fietsendrager op je auto?
Dat scheelt. Anders moest Lennon achter op de fiets blijven zitten.quote:
Hij zit nu nog voor op de fiets, als hij op de fiets zit.quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat scheelt. Anders moest Lennon achter op de fiets blijven zitten.
Maar dat zit 'ie nog niet, want het zitje moet nog goed gemonteerd worden.quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hij zit nu nog voor op de fiets, als hij op de fiets zit.
]http://bit.ly/bhjiEY[/quote][/url]quote:MetroHolland Nederland zeer teleurgesteld in IJsland [url=http://bit.ly/bhjiEY
Daarom ook de aanvulling.... "als hij op de fiets zit" . Volgens mij heeft hij wel eens op de fiets gezeten, op die van mijn vader, die heeft ook een kinderzitje voorop.quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar dat zit 'ie nog niet, want het zitje moet nog goed gemonteerd worden.
Kortom, Lennon heeft nog nooit op de fiets gezeten.
We zijn er uit...
Ik vind dat je met deze stelling wel heel erg kort door de bocht gaat.quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:49 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik vind dat IJsland voet bij stuk moeten houden.
Meestemmen met het plan van Nederland en Groot-Brittannië betekent dat die gulzige Icesavers beloond worden en dat de IJslandse belastingbetaler decennia krom moet liggen...
De betrokken ministers van Financiën hebben iets te bewijzen en ik hoop dat ze van een kale reis thuiskomen...
Ofyles is van de bank gevallen.quote:
Bovendien moeten de Icesavers bij de toezichthouders van de nationale banken zijn.quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vind dat je met deze stelling wel heel erg kort door de bocht gaat.
Die 'gulzige' Icesavers, waren die niet klant van een bedrijf in IJsland waarvoor de IJslandse regering zich garant heeft gesteld?
Als je klaar bent met je krantenwijk en iets meer verdiend dan een paar Euro per uur dan spreek ik je graag nog eens...
Voetbalquote:Op donderdag 25 februari 2010 21:14 schreef Diaan73 het volgende:
Zijn ze hier ook allemaal voetbal aan het kijken??
Ik heb minder vertrouwen in Ajax dan in PSV.quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:14 schreef Diaan73 het volgende:
Zijn ze hier ook allemaal voetbal aan het kijken??
Is FC Twente weer op eredivisie live?quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:15 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik heb minder vertrouwen in Ajax dan in PSV.
FC Twente kan ik landelijk niet ontvangen.
Zelf volg ik de Nederlandse, Belgische en Duitse competitie.quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:16 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat heb ik zelfs nog niet eens.
Van mij mag het verboden worden.quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:16 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat heb ik zelfs nog niet eens.
Dat zou goed kunnen, Eredivisie Live mag sinds dit seizoen ook EuropeLeague-wedstrijden uitzenden.quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:18 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Is FC Twente weer op eredivisie live?
Peace is Ajax aan het kijken, hij is ook Ajaxsupporter. Twan is voor FC Twente. Soms erg gezellig hier in huis.. ik zit er een beetje tussenin. Ik ben van "oorsprong" wel Twentesupporter en ook fanatiek geweest in vak-P.
Ben je nog van plan een precisieschot uit te voeren op Sepp Blatter.quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Van mij mag het verboden worden.
Vorige week heeft Twan FC Twente boven gekeken op eredivisie live... wel zo leuk ook voor hem. Wij hebben ook eredivisie live...quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:19 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat zou goed kunnen, Eredivisie Live mag sinds dit seizoen ook EuropeLeague-wedstrijden uitzenden.
De Nederlandse regering heeft garant gestaan (tot max. 100.000 Euro p.p.) voor de mensen die bij Icesave hun geld hadden weggezet. Dat probeert de Nederlandse regering terug te krijgen via de IJslandse regering, toezichthouder voor hun nationale banken.quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:12 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Bovendien moeten de Icesavers bij de toezichthouders van de nationale banken zijn.
Ik vind hoogstpersoonlijk dat Nout Wellink moet boeten voor het achteloos uitdelen van handtekeningen aan Icesave. Hij heeft onder andere niet gelet op de solvabiliteit van Icesave.
Wat schuift het?quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:20 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ben je nog van plan een precisieschot uit te voeren op Sepp Blatter.
Ik ben het met MM eens...quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De Nederlandse regering heeft garant gestaan (tot max. 100.000 Euro p.p.) voor de mensen die bij Icesave hun geld hadden weggezet. Dat probeert de Nederlandse regering terug te krijgen via de IJslandse regering, toezichthouder voor hun nationale banken.
Lijkt me op zich niet zo vreemd dus...
En je kan wel piepen dat Wellink het fout heeft gedaan, zal ik ook niet ontkennen, maar met het hoofd laten rollen van Wellink zal de Nederlandse staatskas niet gevuld gaan worden.
Jammer voor de 'zielige' IJslandse belastingbetalers, maar die mogen opdraven voor de fouten van hun regering en banken...
Heb ik dan tegen jou lopen matten in het oude Diekman?quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:18 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Is FC Twente weer op eredivisie live?
Peace is Ajax aan het kijken, hij is ook Ajaxsupporter. Twan is voor FC Twente. Soms erg gezellig hier in huis.. ik zit er een beetje tussenin. Ik ben van "oorsprong" wel Twentesupporter en ook fanatiek geweest in vak-P.
Kan je je dan weer op je baan richten...quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:25 schreef TradeMarkie het volgende:
Zo, heerlijk geschaatst net, en nu heb ik eindelijk klapijzers, die zal ik morgen even onder mn schoenen zetten.
Alleen jammer dat de ijsbaan over 2 of 3 weken alweer dichtgaat
Als dat ong. 20 jaar geleden was... Yeps. Nee hoor, ik matte niet mee... ik keek alleen toe. Mn toenmalige vriend matte wel mee, misschien ken je die wel van naam. Hij was ook wel (negatief) bekend bij de supporters van Ajax.quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb ik dan tegen jou lopen matten in het oude Diekman?
Ja zoietsquote:Op donderdag 25 februari 2010 21:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kan je je dan weer op je baan richten...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Make love, not war ☮
Vrijwilligerswerk, schuift helemaal niksquote:Op donderdag 25 februari 2010 21:26 schreef MadMaster het volgende:
En, wat voor auto van de zaak wordt het?
Dat zeggen kamerleden ook, maar die vangen wel 150.000 per jaar.quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:30 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Vrijwilligerswerk, schuift helemaal niks
quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:29 schreef Diaan73 het volgende:
Stand bij Twente* Ofyles2 de radiostream van RTV Oost gevonden heeft en ook kennis neemt van de lopende afstraffing voor Twente...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik stond vanaf 1978 t/m een jaar geleden op vak F, dus ik heb wel wat toestanden meegemaakt, zeker ook in het Diekman en een paar jaar geleden ook nog in het nieuwe stadion. Ik ken ook diverse jongens van Vak P...quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Als dat ong. 20 jaar geleden was... Yeps. Nee hoor, ik matte niet mee... ik keek alleen toe. Mn toenmalige vriend matte wel mee, misschien ken je die wel van naam. Hij was ook wel (negatief) bekend bij de supporters van Ajax.
Nee, dat noemen ze maatschappelijk verantwoord ondernemenquote:Op donderdag 25 februari 2010 21:32 schreef Cobra4 het volgende:
Dat zeggen kamerleden ook, maar die vangen wel 150.000 per jaar.
Tegen elke prijs.quote:
Ik reken Wellink niet alleen af op deze fout, die man heeft de laatste jaren kostbare blunders begaan en weigert deze nog toe te geven.quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:21 schreef MadMaster het volgende:
En je kan wel piepen dat Wellink het fout heeft gedaan, zal ik ook niet ontkennen, maar met het hoofd laten rollen van Wellink zal de Nederlandse staatskas niet gevuld gaan worden.
Okay, ik ookquote:Op donderdag 25 februari 2010 21:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik stond vanaf 1978 t/m een jaar geleden op vak F, dus ik heb wel wat toestanden meegemaakt, zeker ook in het Diekman en een paar jaar geleden ook nog in het nieuwe stadion. Ik ken ook diverse jongens van Vak P...
Heb je al enig idee wat onze ministers gaan verdienen?quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:34 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nee, dat noemen ze maatschappelijk verantwoord ondernemen
Niet alleen de krenten uit de pap halen die ik je toewerp.quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:38 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik reken Wellink niet alleen af op deze fout, die man heeft de laatste jaren kostbare blunders begaan en weigert deze nog toe te geven.
Dat stoort me...
M...quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:38 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Okay, ik ookEr is nog steeds een harde kern die er 20 jaar geleden ook waren. Heel af en toe kom ik ze tegen als ik met Twan naar Twente ga.
Ken jij ook de diehard Ajaxfan die in Enschede woont? M.L.?
voorlopig niks, er is nog geen geldquote:Op donderdag 25 februari 2010 21:39 schreef Cobra4 het volgende:
Heb je al enig idee wat onze ministers gaan verdienen?
We zitten op Texel. Ik stel voor dat we van schapen een wettig betaalmiddel maken.quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:41 schreef iamredleader het volgende:
[..]
voorlopig niks, er is nog geen geld
Als je ze maar niet achter de ramen zet. Dan krijgen we alleen gierige Schotten als toerist.quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
We zitten op Texel. Ik stel voor dat we van schapen een wettig betaalmiddel maken.
Je moet ze met hun voorpoten in sloot zettenquote:Op donderdag 25 februari 2010 21:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als je ze maar niet achter de ramen zet. Dan krijgen we alleen gierige Schotten als toerist.
Of met de achterpoten in je laarzen.quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:44 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Je moet ze met hun voorpoten in sloot zetten
In de UK worden de Welsch als de schapenneukers gezien hoorquote:Op donderdag 25 februari 2010 21:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als je ze maar niet achter de ramen zet. Dan krijgen we alleen gierige Schotten als toerist.
Leg uit?quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:44 schreef TradeMarkie het volgende:
Je moet ze met hun voorpoten in sloot zetten
Hier de Islamieten...quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
In de UK worden de Welsch als de schapenneukers gezien hoor
Hij had het over de Schottenquote:Op donderdag 25 februari 2010 21:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Of met de achterpoten in je laarzen.
Dan duwen ze harder terug.quote:
Wat denk je dat een schaap wil doen als 'ie met zo'n voorpoten in de sloot zit?quote:
Hebben Schotten voorpoten?quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hij had het over de Schotten
Yeps die. Ik ging vroeger vrij veel met hem om.quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
M... (ik edit die naam zo weer weg als je gereageerd hebt)
En of ik die ken...
Ik kijk niet eens...quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:54 schreef peaceman het volgende:
Pfff t valt niet mee, he MM. t wonder van Turijn gaat niet gebeuren ben ik bang.
Ben je geen supporter meer?quote:
Ik ben al anderhalf jaar niet meer bij Ajax geweest.quote:
Supporter ben je toch voor het leven? In goede en in slechte tijden?quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben al anderhalf jaar niet meer bij Ajax geweest.
Klote stadion, onherkenbare spelers en het is niet meer zoals het was.
Ik ben dan wel geen voetbalfan he, maar de spelers verdienen meer dan ze in hun leven kunnen opmaken, het gaat alleen nog maar om geld, dan kan het toch niet meer leuk zijn.quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:05 schreef peaceman het volgende:
[..]
Supporter ben je toch voor het leven? In goede en in slechte tijden?
Soms wordt je volwassen.quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:05 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dus Tennis, schaatsen, enz. enz. is ook niet meer leuk om te zien?quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:09 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik ben dan wel geen voetbalfan he, maar de spelers verdienen meer dan ze in hun leven kunnen opmaken, het gaat alleen nog maar om geld, dan kan het toch niet meer leuk zijn.
Het heeft niets met de resultaten van Ajax te maken, dat interesseerde me al jaren niet zo veel meer.quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:05 schreef peaceman het volgende:
[..]
Zelfs een jaarlijks bezoek zit er niet inquote:Op donderdag 25 februari 2010 22:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het heeft niets met de resultaten van Ajax te maken, dat interesseerde me al jaren niet zo veel meer.
Ik ben en blijf Ajacied, maar ik ben wegens diverse redenen even genezen van een wekelijks stadionbezoek...
quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:28 schreef Nembrionic het volgende:
Zijn de vrouwen weg trouwens? Dan wil ik even over ze klagen tegen de mannen
Nee, er staat een plusje bij Diaanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, er staat een plusje bij DiaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]Dat heb ik nou ook. Zeg dan gewoon dat je je bedacht hebtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan barst ik echt niet in janken uit hoor
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
Misschien heb je de spoiler niet goed gelezen? Het nummer klopte, dat weet ik zekerquote:Op donderdag 25 februari 2010 22:48 schreef Diaan73 het volgende:
Ow dat was je klacht? Over 1 vrouw? Ik vind het belachelijk dat ze je het verkeerde nummer heeft gegeven, zou ik nooit doen.
Hoe weet je dat zeker dan?quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Misschien heb je de spoiler niet goed gelezen? Het nummer klopte, dat weet ik zeker
Vrouwen zouden eigenlijk een schermpje op hun voorhoofd moeten hebben waarop staat wat ze echt bedoelen als ze iets zeggen.quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat heb ik nou ook. Zeg dan gewoon dat je je bedacht hebt
Dan barst ik echt niet in janken uit hoor
Okay... hoe vaak heb je het geprobeerd? Of verdenk je haar ervan dat als ze jouw nummer ziet dat ze hem dan uitdoet of niet reageert?quote:
quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Vrouwen zouden eigenlijk een schermpje op hun voorhoofd moeten hebben waarop staat wat ze echt bedoelen als ze iets zeggen.
Vrouw: "Hier heb je mijn nummer. Ik zou het leuk vinden als je me belt"
Scherm "Flikker toch op. Als je belt neem ik toch niet op."
2 keer sinds zaterdag. En dan kun je best terugbellen vind ikquote:Op donderdag 25 februari 2010 22:50 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Okay... hoe vaak heb je het geprobeerd? Of verdenk je haar ervan dat als ze jouw nummer ziet dat ze hem dan uitdoet of niet reageert?
Oh, maar dat weten wij als mannen ook heel goedquote:Op donderdag 25 februari 2010 22:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]vrouwen zijn soms wel wat ingewikkeld ja. Dat weet ik als vrouw zijnde ook heel goed.
Het zou wel heel dom zijn om je echte nummer te geven als je zelf met het voorstel komt om af te spreken terwijl je dat eigenlijk niet wilquote:Op donderdag 25 februari 2010 22:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Vrouwen zouden eigenlijk een schermpje op hun voorhoofd moeten hebben waarop staat wat ze echt bedoelen als ze iets zeggen.
Vrouw: "Hier heb je mijn nummer. Ik zou het leuk vinden als je me belt"
Scherm "Flikker toch op. Als je belt neem ik toch niet op."
Dat vind ik ook. Voicemail ingesproken? Smsje gestuurd?quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
2 keer sinds zaterdag. En dan kun je best terugbellen vind ik
Of coursequote:Op donderdag 25 februari 2010 22:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh, maar dat weten wij als mannen ook heel goed
smsje gestuurd en als ik niets hoor dan is de kous daarmee wat mij betreft afquote:Op donderdag 25 februari 2010 22:55 schreef Diaan73 het volgende:
Dat vind ik ook. Voicemail ingesproken? Smsje gestuurd?
quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
smsje gestuurd en als ik niets hoor dan is de kous daarmee wat mij betreft af
Maar het gaat me om het principe
Dan iets algemener:quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het zou wel heel dom zijn om je echte nummer te geven als je zelf met het voorstel komt om af te spreken terwijl je dat eigenlijk niet wil
Trouwens, mijn nummer had ze niet dus ze kan ook niet weten dat ik het wasquote:
Ik vind dat er een algemene database moet komen met alle onbetrouwbare figuren erinquote:Op donderdag 25 februari 2010 22:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan iets algemener:
Vrouw: "Ja"
Scherm:"Nee"
Misschien straks wel naar de bekerfinale...quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zelfs een jaarlijks bezoek zit er niet in
Zo speel je Peaceman wel heel erg in de kaartquote:Op donderdag 25 februari 2010 23:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Misschien straks wel naar de bekerfinale...
Who cares, ik hoef geen verantwoording aan wie dan ook af te leggen rondom mijn Ajacied zijn...quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zo speel je Peaceman wel heel erg in de kaart
Ajax - Twente?? Zou leuk zijn...quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Misschien straks wel naar de bekerfinale...
Ow valt wel mee, die wordt wel eens verweten geen echte fan te zijn omdat hij niet naar de wedstrijden gaat... eigenlijk ook een beetje onzin vind ik. Je kunt ook fan zijn zonder naar de wedstrijden te gaan. Hij kijkt wel elke wedstrijd, vind ik al meer dan genoeg.quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zo speel je Peaceman wel heel erg in de kaart
Easy there, tiger!quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Who cares, ik hoef geen verantwoording aan wie dan ook af te leggen rondom mijn Ajacied zijn...
Okay, dus ook geen reden om niet op te nemen. Misschien kwam het telefoontje op dat moment gewoon niet goed uit, positive thinking.quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Trouwens, mijn nummer had ze niet dus ze kan ook niet weten dat ik het was
It's OK, maar ik word soms wat moe van dat 'wel/niet echte supporter zijn'.quote:
Truste MM.quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
It's OK, maar ik word soms wat moe van dat 'wel/niet echte supporter zijn'.
Daarvoor zitten een aantal zaken me net even te diep van binnen en ik heb geen zin om daar en public over uit te wijden...
Maar goed, morgen weer een dag en daar ga ik me nu op voorbereiden...
Nou, ik ben het met je eens namelijkquote:Op donderdag 25 februari 2010 23:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
It's OK, maar ik word soms wat moe van dat 'wel/niet echte supporter zijn'.
Daarvoor zitten een aantal zaken me net even te diep van binnen en ik heb geen zin om daar en public over uit te wijden...
Maar goed, morgen weer een dag en daar ga ik me nu op voorbereiden...
Dan ben ik voor Twente, omdat ik Steve McClaren graag een prijs gun.quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:11 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ajax - Twente?? Zou leuk zijn...
Ohjaquote:
Hoi PSquote:Op donderdag 25 februari 2010 23:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
mmmm slaapkoppen hier
Ca va. Hoe gaat het met jou?quote:
Goed. Laatste dagen verlof en dan weer aan het werk.quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ca va. Hoe gaat het met jou?
Nu is ze aan het werk, dus is de kamer van mijquote:Op donderdag 25 februari 2010 23:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Goed. Laatste dagen verlof en dan weer aan het werk.
Is het probleem met het bezoek van je roommate al voorbij?
Maar heb je al met je roommate gesproken over haar bezoek?quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nu is ze aan het werk, dus is de kamer van mij
neequote:Op donderdag 25 februari 2010 23:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar heb je al met je roommate gesproken over haar bezoek?
Ga je dat nog wel doen?quote:
denket nietquote:
Dus je blijft je irriteren.quote:
3 juni vlieg ikquote:Op vrijdag 26 februari 2010 00:22 schreef Nembrionic het volgende:
Wanneer ben je eigenlijk weer in Nederland?
most likelyquote:
Aan jou de keus.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |